View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 12:15 pm Post subject: |
|
|
Καλημερα
Η Ιονία οδός από Αντίριο προς Ιωάννινα μπορεί να μην έχει αρχίσει ακόμη να κατασκευάζεται αλλά ο ανάδοχος έχει ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ τις εργασίες στο τμήμα του ΠΑΘΕ που επίσης θα αναβαθμιστεί με το συγκεκριμένο διαγωνισμό και αφορά το τμήμα από τη Κιφισιά μέχρι τον Αγ Κωσταντίνο. Βασικά πρόκειται για την ανακατασκευή της ευθείας των 15 χιλιομέτων από τον κόμβο της Ριτσώνας μέχρι τον κόμβο της Θήβας όπου τα έργα έχουν ξεκινήσει τις τελευταίες ημέρες από ότι μπόρεσα να καταλάβω την Παρασκευή που πέρασα από εκεί.
Εάν περάσετε και εσείς θα δείτε αν είστε προσεκτικοί (γιατί είναι πολύ αρχή ακόμη:
Στο ρεύμα προς Θήβα: Δεξιά του αυτοκινητοδρόμου 3 μικρούς φορτωτές να εργάζονται στον παράδρομο που σε ορισμένα σημεία δεν υπάρχει καν.
Στο ρεύμα προς Αθήνα: Έχει τοποθετηθεί καθόλο το μήκος του δρόμου σήμανση με κόκκινη και λευκή πλάγια διαγράμμιση που υποδηλώνει ότι εκτελούνται έργα ενώ στο ενδιάμεσο έχουν τοποθετηθεί οι πολύ καλαίσθητες πινακίδες της EURO IONIAS που αναγράφουν τα ονόματα των εταιρειών που έχουν αναλάβει το έργο. Δεξιά του οδοστρώματος έχει γίνει καθάρισμα από τα χορτάρια έτσι ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής της παραπλευρης οδού που από αυτή την πλευρά υπάρχει μόνο ως χωματόδρομος στα σημεία που είχε κάποτε κατασκευαστεί (1986 αν θυμάμαι καλά).
Από ότι αντιλαμβάνομαι αρχικά θα φτιαχτούν πλήρως οι δύο παράπλευρες οδοί έτσι ώστε να περιλαμβάνουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας, τα δύο ρεύματα του αυτοκινητοδρόμου θα εκτραπούν εκεί και στην συνέχεια θα αποξηλωθεί το τραγικό οδόστρωμα της κυρίας οδού για να ανακατασκευαστεί από τη στάθμη της υπόβασης (συμπιεσμένα χώματα και κοτρώνες) και επάνω. Είμαι περίεργος να δω εάν θα γίνει και κάποια διαπλάτυνση της οδού δεδομένου του γεγονότος ότι τα δύο ρεύματα διαχωρίζονται από μεταλλικό στηθαίο με πλάτος λιγότερο από 1 μέτρο και όχι από τσιμεντένιο τύπου new jersey. Από όσο θυμάμαι η περίοδος ανακατασκευής για το συγκεκριμένο τμήμα είναι 12 μήνες άρα μιλάμε για τέλη Δεκεμβρίου του 2008.
Φωτό δεν έχω γιατί με 150 την ώρα ήταν λίγο δύσκολο...
Τώρα για τον Ε-65.
Επειδή το ταξίδι μου με έφερε μέχρι την Καλαμπάκα θα πρέπει να σας πώ ότι αν ήμουν ο ανάδοχος του έργου Λαμία - Παναγιά θα έκανα αγωγή κατά του ελληνικού δημοσίου ζητώντας ασφαλιστικά μέτρα. Γιατί ? Η παλιά εθνική οδός Λαμίας - Μπράλου - Δομοκού - Καρδίτσας - Τρικάλων - Καλαμπάκας ανακατασκευάζεται σε πάρα πολλά σημεία και διπλασιάζεται με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά καταθεύνση χωρίς όμως ΛΕΑ και διαχωριστική νισίδα. Προφανώς ο παλιός δρόμος ήταν τραγικός, με 6 μέτρα πλάτος σε κάποια σημεία, και άρα ήταν παρα πολύ επικύνδινος και έπρεπε κάποια στιγμή να αρθεί η επικυνδινότητα. Από την άλλη και τα κονδύλια του Γ' ΚΠΣ δεν θα έπρεπε να χαθούν. Οπότε καλώς ανακατασκευάζεται ο δρόμος. Βέβαια όταν τελειώσει η ανακατασκευή δεν είναι σίγουρο ότι ο κόσμος θα προτιμά, το όπως και να έχει, αλμυρό διόδιο του Ε-65 από την στιγμή που θα είναι διαθέσιμος ένας αρκετά καλός δρόμος ο οποίος πηγαίνει γενικά προς την ίδια κατεύθυνση αλλά θα είναι ΔΩΡΕΑΝ. Ας επισημανθεί ότι τα έργα τα έχουν αναθέσει η αντίστοιχες νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις από τις οποίες διέρχεται η παλια εθνική οδός και όχι το ΥΠΕΧΩΔΕ που έκανε το διαγωνισμό για τον αυτοκινητοδρομο Ε-65.... |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 9:57 pm Post subject: |
|
|
καταρχην χρονια πολλα σε ολους, το γεγονος οτι θα γινει ο Ε65 ειναι ασχετο με τη βελτιωση του υπαρχοντος δρομος. κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ σωστο να γινει ενας νεος αυτοκινητοδρομος αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα πρεπει να αποαξιωθει το υπαρχον οδικο δικτυο το οποιο ειναι μια επενδυση που ειναι λογικο νε εξυπηρετει τοπικες κοινωνιεσ και μην ξεχναμε οτι η συνδεση πατρας με λαρισσα θεσνικη δλδη τρια απο τα μεγαλα αστικα κεντρα της χωρας με το οδικο δικτυυο του μπραλου, καλα κανουν και κανουν ανακτασκευεη γιατι ενα οδικο δικτυο ειναι μια επενδυση 100ετιας και μην ξεχναμε οπως ειπα τις τοπικες κοινωνιες που θελουν καλο οδικο δικτυο για τις εσωτερικες κινησει περα απο το εθνικο δικτυο |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Dec 27, 2007 2:02 pm Post subject: |
|
|
Ενα ενδιαφερον αρθρο για το "παραδοξο του Μπρες", "δηλαδή για τη διαπίστωση ότι αν λείψουν κάποιοι δρόμοι, η κίνηση των αυτοκινήτων μπορεί να είναι ταχύτερη, ενώ η προσθήκη περισσότερων δρόμων επιδεινώνει την κυκλοφορία γιατί ενισχύει τη χρήση του αυτοκινήτου."
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_world_2_25/12/2007_253512 |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Dec 28, 2007 8:44 pm Post subject: |
|
|
Έχουμε μειοδότη για τον άξωνα Αγ. Σαράντα - Σαγιάδα.
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=8532
Σήμερα έκανα μια επίσκεψη στο εργοτάξιο του Νέστου. Ήδη έχουν θεμελειωθεί έξι πυλώνες της γέφυρας και τα πράγματα πάνε πολύ καλά.
Έχω και φώτο αλλά είμαι εκτός βάσης και δε μπορώ να τις ανεβάσω.
Προσεχώς έρχονται.
Εύχωμαι καλή χρονιά σε όλους και με περισσότερες παραδόσεις έργων. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Dec 31, 2007 2:37 am Post subject: |
|
|
Enginner για το τμήμα αυτό ακριβώς το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης έργων είναι 32 μήνες, μαζί με το τμήμα παράκαμψης Αγρινίου, για το άλλο τμήμα στην Υλίκη νομίζω είναι όντως 12 μήνες όπως και όλο το υπόλοιπο τμήμα απ'τη Μεταμόρφωση μέχρι τον Αγ. Κων/νο. Σ'αυτό το τμήμα προβλέπεται διαπλάτυνση ώστε να αποκτήσει διατομή αυτοκ/μου πλάτους 24,5μ με δενδροφυτευμένη διαχωριστική νησίδα εγκιβωτισμένη σε new jersey. Πάλι καλά τουλάχιστον που άρχισαν έστω εκεί τα έργα, να ξέρουμε ότι ξεκόλλησε το έργο. Corfu καλά πάνε τα έργα στο Νέστο, θεμελιώσεις δεν είχαμε δει μέχρι στιγμής, τρία βάθρα φαίνονται μέχρι στιγμής αλλά για γέφυρα 450μ μάλλον θα είναι πολύ περισσότερα. Τουλάχιστον θα γίνει με προκατασκευασμένες δοκούς και απ'ότι είπε ο αντιπρόεδρος είναι έτοιμες λίγο πιο πέρα οπότε δεν ανησυχούμε!  |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 12:36 pm Post subject: |
|
|
Καλή χρονιά σε όλους! Του χρόνου τέτοιο καιρό τα σπουδαία!!!
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο: "παραδοξο του Μπρες"!!
Μερικά έργα για να συμπληρώσω τον corfu στο ανατολικό τμήμα.
Καταρχάς η άνω διάβαση στη Ν.Πέραμο Καβάλας (μέρος της παραθαλάσσιας Εγνατίας).
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6662.jpg
Στη σύνδεση της Εγνατίας στην Αγ.Ανδρέα, τα έργα έχουν προχωρήσει πάρα πολύ, και σχηματίζεται σχεδόν ο κόμβος ακριβώς δίπλα. Λίγο πιο πάνω, στο 2ο μισό τμήμα προς την ανατολική έξοδο της σήραγγας Συμβόλου, η κλασική διάβαση, και κάποια χωματουργικά (τα οποία δυτικότερα από αυτό το σημείο, έχουν -επιτέλους- προχωρήσει επίσης):
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6638.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6637.jpg
Η κυρίως μεσόγεια τώρα.
Μερικές φωτογραφίες από το δρόμο, όπου (φαίνεται λίγο στη τελευταία φωτό) έχει αρχίσει και η διαμόρφωση του δρόμου στο δύσκολο κομμάτι Ποδωχώρι-Γαληψός:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6639.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6641.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6642.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6643.jpg
Εδώ είναι κοντά στη Τούζλα, όπου γίνεται μια γέφυρα ακόμα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6646.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6647.jpg
και το ύψωμα του δρόμου όπως έχει διαμορφωθεί, στην ευθεία με την υπάρχουσα Εγνατία (στο βάθος είναι π Στρυμόνας):
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6648.jpg
Εδώ είναι στο κομμάτι που γίνεται ο διπλασιασμός του δρόμου (Τούζλα-Στρυμόνας).
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6650.jpg
Προς Καβάλα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6649.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6653.jpg
Προς Στρυμόνα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6652.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6651.jpg
Και εδώ πάνω στην άνω διάβαση του κόμβου του Στρυμόνα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6655.jpg
Προς Καβάλα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6659.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6660.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6661.jpg
Και προς Θεσσαλονίκη, όπου τώρα γίνονται τα έργα σύνδεσης, και αν είδα καλά και του κόμβου Κερδυλλίων που προβλέπεται στο χάρτη, αλλά δεν τον είχαμε δει ως τώρα.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6654.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6656.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6657.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6658.jpg
Αυτά. Καλή χρονιά και πάλι σε όλους. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 1:36 pm Post subject: |
|
|
Για να πάμε προς Δράμα έχει αλλάξει κάτι ή συνεχίζουμε προς Καβάλα και μετά από 5-6χλμ στρίβουμε βγαίνουμε στον παλιό δρόμο και ξανά πίσω; |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 4:28 pm Post subject: |
|
|
με βάση τις φωτογραφίες, δεν έχει αλλάξει ακόμη η διαρρύθμιση της κυκλοφορίας στο σημείο.
Το κόμβο κερδυλίων δεν "έπιασα" που βρίσκεται  |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 5:26 pm Post subject: |
|
|
Ευγε mozart.
στον ακ Στρυμώνα θα υπάρχει έξοδος για δράμα όταν δωθεί το ρεύμα της νέας γέφυρας του στρυμώνα.
Οσο για τον ακ Κερδυλλίων μάλλον θα είναι ημικόμβος (βλ. Πέρνη Καβάλας) δεν θα εξυπηρετεί δηλαδή όλες τις κινήσεις. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 6:55 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε για τις φωτο Mozart απο ένα μέρος όπου εγώ τουλάχιστον πάω κάθε 5 χρόνια... Απορία: Τελικά στον Στρυμόνα θα υπάρχει 1 γέφυρα για αυτοκινητόδρομο 2 κλάδων και άλλη γέφυρα για τοπική οδό (π.χ. παλιά Ε.Ο.) Ή κάνουμε ελληνικού τύπου οικονομία και θα ρίχνουμε τρακτέρ και ποδήλατα στην Εγνατία; Υπάρχει παρακάτω ή παραπάνω από τις γέφυρες που φαίνονται στις φωτο άλλη παλιότερη γέφυρα αν θυμάμαι καλά;
Στο Google Earth ανέβηκαν φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης στο τμήμα Σέρρες - Προμαχώνας, όπου φαίνονται σε εξέλιξη έργα για τον αυτοκινητόδρομο π.χ. στο Σιδηρόκαστρο αλλά και βορειότερα προς το Ρούπελ. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 11:33 pm Post subject: |
|
|
η παλια γέφυρα είναι για τον ένα κλάδο και η νέα για το δεύτερο κλάδο της εγνατιας οδού. Η επαρχιακή κίνηση πάει μέσω της "προιστορικής" μεταλλικης γέφυρας που υπάρχει λίγα χιλιόμετρα ποιο βόρεια. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Jan 06, 2008 3:08 am Post subject: |
|
|
Μπράβο Mozart και Corfu, χαοτική η μεσόγεια χάραξη, πολλά τα χιλιόμετρα και τρέχουν σαν τους π..δες να τη φτιάξουν και απ'ότι φαίνεται θα το καταφέρουν, η εργολαβία μετά το Δρίσκο τελικά πολύ δύσκολη, μετά τη σήραγγα για ένα χιλιόμετρο σκάψανε όλα τα βουνά και μετά c&c και γέφυρες, αν και το ίδιο χάλι είναι και μέχρι τα Γρεβενά. Corfu στη γέφυρα Αράχθου πρόσεξες μήπως εκείνο το έβδομο βάθρο στην πλευρά της Μπαλτούμας?
http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=4
Δε νομίζω ότι θα ανοίξει ακριβώς το λινκ αλλά ψάξτε στο φύλλο του Σαββάτου 5 Ιαν. σελίδα 4. Αφορά τους δρόμους Κόρινθος-Καλαμάτα και Κόρινθος-Τσακώνα. Βασικά σημεία είναι ότι η σύμβαση για την ανατ. οδό Πελοποννήσου τίθεται σε εφαρμογή μόλις την 1η Φεβρουαρίου!!! Ένα χρόνο μετά την κύρωση της σύμβασης. Μα γιατί το καθυστερεί τόσο η ευρωπαϊκή ένωση κάναμε τίποτα κακό?? Δηλ τώρα για το Κόρινθος-Τσακώνα θα περιμένουμε το 2009 για να το θέσει σε εφαρμογή?? Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει στα σημεία που ξέρουμε δηλ στις σήραγγες Νεοχωρίου, Αρτεμησίου και πρόδρομες εργασίες στη σήραγγα Καλογερικού. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 8:18 pm Post subject: |
|
|
Πόσο νόμιμο είναι κατάστημα (βλ. Πλαίσιο) να ξηλώσει τις προστατευτικές μπάρες στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης για να δημιουργήσει είσοδο-έξοδο στο μαγαζί του;
(Γιατί προφανώς μέσα από την Ευκαρπία δεν τους βολεύει τόσο για να μπαινοβγαίνουν αυτοκίνητα). |
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 9:53 pm Post subject: |
|
|
Τώρα ανοίγεις ενα πολύ "ωραίο" θέμα, δεν γνωρίζω λεπτομέρειες άλλα προφανώς ειναι απολύτως παράνομο και επικίνδυνο, και δυστηχώς δεν είναι λίγα και τα βενζινάδικα στην ΠΑΘΕ(κυριως στα παλαιότερα κομμάτια) που το έχουν κάνει αυτο, καθώς και σταθμοί ανάπαυσης, που τυπικά δεν υπάρχουν, και δεν εχει σχεδιαστεί είσοδος/έξοδος για αυτούς.
Αυτό φυσικά δίχνει παντελή έλλειψη εποπτείας και συντήρησης όπου συμβαίνει, και ούτε λίγο ούτε πολύ επιτρέπει και την διέλευση ζώων, άλλα και ανθρώπων πιθανόν, και άρα αφαιρεί την ιδιότητα του αυτοκινητοδρόμου, και ρίχνει το επίπεδο ασφάλειας.
Επι τη ευκαιρεία του θέματος αυτού, μήπως γνωρίζουμε ποιός είναι ο φορέας συντήρησης των κρατικών αυτοκινητοδρόμων; |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 11:11 pm Post subject: |
|
|
pilotos wrote: | Επι τη ευκαιρεία του θέματος αυτού, μήπως γνωρίζουμε ποιός είναι ο φορέας συντήρησης των κρατικών αυτοκινητοδρόμων; |
Οι υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι υπεύθυνες.
Έχω αναρωτηθεί και εγώ, με ποιο δικαίωμα πάει και ξηλώνει ο καθένας τα συρματοπλέγματα και τις μπαριέρες για να κάνει μία είσοδο/έξοδο άκρως επικίνδυνη. |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 11:32 pm Post subject: |
|
|
pilotos wrote: | ...δυστηχώς δεν είναι λίγα και τα βενζινάδικα στην ΠΑΘΕ(κυριως στα παλαιότερα κομμάτια) που το έχουν κάνει αυτο, ... |
Μόνο στα παλιότερα κομμάτια της ΠΑΘΕ; Και στον Κηφισό που θεωρείται αυτοκινητόδρομος στο νέο κομμάτι, στο ύψος του Ρέντη, υπάρχει βενζινάδικο που βγαίνει απευθείας στο δρόμο χωρίς λωρίδα επιβράδυνσης/επιτάχυνσης και ανάμεσα σε μια είσοδο και έξοδο του αυτοκινητοδρόμου που ούτως η άλλως δεν απέχουν μεταξύ τους αρκετά ... !!!!
Ξέρει κανείς τι παίζει απο τη νομική σκοπιά του θέματος; Υπάρχει έστω και εικονική άδεια για κάτι τέτοιο; Είναι επιτρεπτό αλλά ίσως υπάρχουν κανονισμοί που καταπατώνται; Είναι τελείως παράνομο; |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 2:11 pm Post subject: |
|
|
Καλή χρονια σε όλους.
Αν μιλάμε για παρανομία στον δρόμο (για να μην πούμε τίποτα άλλο)
http://youtube.com/watch?v=UBDgUdbLU9k
Aβυσσος η ψυχή του (οδηγού) ανθρώπου.... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 4:14 pm Post subject: |
|
|
Μπα, μάλλον πρόκειται για τέσσερις ηλίθιους κι όχι για παρανομία άσχετα αν οι τελευταίοι παρανόμησαν επιπλέον για να διορθώσουν τη μα...κία. Σε ποια χώρα άραγε συνέβη? |
|
Back to top |
|
 |
Mika Stadium Expert


Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 6:04 pm Post subject: |
|
|
Στη βορια Σερβια ειναι... |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 12:50 am Post subject: |
|
|
Αττική Οδός είναι. Γραμμές τρένου ανάμεσα στα δύο ρεύματα μόνο εκεί υπάρχουν.
Κάποιο μεσημέρι μάλιστα άκουγα στο ραδιόφωνο έναν υπεύθυνο του κέντρου διαχείρισης κυκλοφορίας της ΑΟ, ο οποίος περιέγραφε διάφορα παρόμοια τραγικά (με όλη τη σημασία της λέξης) συμβάντα. Και καλά ο εικονιζόμενος μαλάκας, ας πάει να σκοτωθεί. Το θαύμα είναι που δεν πήρε στο λαιμό του έναν ή περισσότερους αθώους.
 |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 1:16 am Post subject: |
|
|
Εγω να ρωτησω κατι αλλο? Στην Αττικη Οδο υπαρχουν καμερες και ολα τα σχετικα και κατεγραψαν αυτον τον μαλακα. Η Τροχαια τι κανει? Αυτον πρεπει να του παρουν το διπλωμα μια για παντα  |
|
Back to top |
|
 |
Sinodiporos New Member


Joined: 14 Apr 2007 Posts: 20
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 9:03 am Post subject: |
|
|
Το παραπάνω βίντεο είναι από την έξοδο 18 της Αττικής Οδού και βέβαια δεν είναι ο μόνος κυκλοφορούν κι άλλοι μλκς στους δρόμους που μπορεί ξαφνικά να βρεθούν μπροστά μας
http://www.youtube.com/watch?v=jK4wsHGkOH8
Το βιντεάκι αυτό είναι του www.bloka.com εκεί θα βρείτε πολλές χρήσιμες πληροφορίες
Μιας και αναφερόμαστε στην Αττική Οδό θα θελα να μου πείτε την γνώμη σας. Χρησιμοποιώ συχνά το ιχ μου για να πάω στο Ελ. Βενιζέλος. Στα τμήματα της Αττικής Οδού με τις τρεις λωρίδες πιάνω δεξιά και πηγαίνω στο όριο που λένε οι πινακίδες δηλ. 120. Όταν θέλω να κάνω προσπέραση αλλάζω λωρίδα και αμέσως ξαναπιάνω δεξιά. Έχω παρατηρήσει όμως ότι όλοι πλην των μεγάλων οχημάτων οδηγούν στη μεσαία λωρίδα ακόμα κι όταν η δεξιά είναι εντελώς άδεια. Σε συζητήσεις που έχω κάνει μου λένε ότι το σωστό είναι η μεσαία προσπερνάμε από τη αριστερή και αφήνουμε την δεξιά για τα μεγάλα και τα αργά. Μπορείτε να μου πείτε πιο είναι το σωστό, αυτό που κάνω εγώ ή αυτό που κάνουν όλοι οι άλλοι; |
|
Back to top |
|
 |
|