View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 9:10 am Post subject: |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. wrote: | Παντως κακα τα ψεματα η υποθαλασσια θα βοηθησει σιγουρα τον ΒΑΣΙΠΑΠ (δημοτικα τελη) αλλα και θα ομορφινει περισσοτερο την παλια παραλια. Αν βαζαμε και ενα τραμ  | Δε νομίζω πως ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα εισπράξει χρήματα απο τη χρήση της υποθαλάσσιας μια και το έργο θα κατασκευαστεί και θα λειτουργήσει κατά τα πρότυπα της αττικής οδού. Όσο για το να ομορφύνει την παλιά παραλία...τι εννοείς? Εξ αντιδιαστολής προς την "ασχήμια" της νέας?  |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 1:32 pm Post subject: |
|
|
Ειναι γνωστο οτι απο την στιγμη που θα λειτουργησει η υποθαλασσια η παλια παραλια απο τη Βενιζελου μεχρι το Λευκο Πυργο θα πεζοδρομηθει, υπολογισε ποσα τραπεζοκαθησματα θα βγουν παραπανω, και βγαλαμε το κερδος του ΒΑΣΙΠΑΠ. Την νεα δεν την ειδαμε τελειωμενη για να κρινουμε αλλα η παλια με μεγαλυτερο πεζοδρομιο και ΚΥΡΙΩΣ χωρις τους καθε λογης αυτοκινουμενους επιδηξιες θα μου αρεσει πιο πολυ  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 9:33 pm Post subject: |
|
|
Ας δούμε 2 πρόσφατα έργα που ολοκληρώθηκαν στην Θεσσαλονίκη.
Ο ΟΑΣΘ έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί την τηλεματική στα λεωφορεία του. Σε όλα σχεδόν γίνεται αναγγελία των στάσεων στα ελληνικά στα αγγλικά του στυλ 'Στάση, bus stop, Αριστοτέλους' 'Επόμενη στάση, next bus stop Αγία Σοφία'.
Βέβαια σε αρκετές περιπτώσεις ο συγχρονισμός είναι άλλαντάλων (να περνάς την στασή και μετά να γίνεται η αναγγελία) αλλά ελπίζω ότι θα διορθωθούν.
Επίσης σε αρκετές στάσεις που έχουν ηλεκτροδοτηθεί φαίνεται πλέον και σε πόση ώρα θα περάσει το λεωφορείο.
-----------------
Στην περιοχή της Σίνδου έχει ολοκληρωθεί η υπόγεια διάβαση οχημάτων κάτω από τις σιδηροδρομικές γραμμές. Έτσι και το τρένο θα αναπτύσει μια ταχύτητα (αν και σε 200μ ειναι ο σταθμός της Σίνδου), αλλά και τα αυτοκίνητα θα περνάνε με ασφάλεια. Δείτε και το βιντεάκι που τράβηξα
http://www.youtube.com/watch?v=wLs0O9Tw6Vw |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 6:36 am Post subject: |
|
|
Χμ. Η αυτόματη αναγγελία δεν είναι κακή! προσωπικά θα προτιμούσα να έκανε την αναγγελία ο ίδιος ο οδηγός, όπως παλιά, αλλά μάλλον είναι πολύ δύσκολο για τους καθυστερημένους "επαγγελματίες οδηγούς" του ΟΑΣΘ.... εδώ καλά-καλά δεν ξέρουν να οδηγούν.
Τεσπα, η κοπέλα που ηχογραφήθηκε έχει σχετικά καλή άρθρωση και όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό τονισμό (αν και το δεύτερο θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο). Καλή δουλεία μέχρι εδώ! το μόνο σφάλμα κατ' εμέ είναι η αναγγελία στάσεων όταν το λεοφορείο δεν σταματάει. Είναι περιττό και εκνευριστικό.
Και πάμε τώρα στο κερασάκι! ή αλλιώς: ποιό είναι το ποσοστό του αναλφαβητισμού και των αγράμματων στην Ελλάδα; των ηλιθίων που τυγχάνουν αγράμματοι; ή μήπως πρόκειται για μια συνωμοσία για να μας κάνουν το μυαλό κουρκούτι;
Αναφέρομαι βέβαια στην ηλεκτρονική πινακίδα μέσα στα λεωφορεία όπου, συγχρόνως με την ηχητική αναγγελία, αναγράφεται το όνομα της στάσης στα ελληνικά και στα εγγλέζικα (;).
Όπου εμφανίζονται νέες πλατείες και οδοί, και γενικά νέα σημεία στην πόλη που δεν τα είχαμε πάρει χαμπάρι τόσον καιρό: η ωραία πλατεία ΞΑΝΘ (XANTH) (ή ΞΑΝΤΗ δεν είμαι σίγουρος πως διαβάζεται το γράμμα "Η" με αυτό το σύστημα...) , ο Aγ. Ξαράλαμπος (AG. XARALAMPOS), το αγαπημένο μου φοβερό Ταξιδρόμιο (ΤAXIDROMIO)(!!!!) και ούτω καθ' εξής.... |
|
Back to top |
|
 |
road352 New Member

Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 7:38 am Post subject: |
|
|
Παλιά την αναγγελία δεν την έκανε ο οδηγός αλλα ο εισπράκτορας που καθόταν στην πίσω θέση.(δίπλα στην πόρτα). Αλλα αυτο δεν ειναι πρόβλημα πιστεύω θα διορθωθεί.
Το άλλο με τους χρόνους στις στάσεις πώς δουλεύει δεν μπορώ να καταλάβω.
Δηλαδή πώς κρίνει ότι σε 5,6,7... λεπτά θα έρθει το επόμενο λεωφορείο. Το μόνο που έχει ως δεδομένο είναι η θέση του λεωφορείου. Την κίνηση που την πάει? Τα εμπόδια?
Συγκεκριμένα παρακολουθούσα την στάση Παπαναστασίου-Κανάρη (παλιό ΚΤΕΛ Χαλκιδικής), με τίποτα οι χρόνοι δεν ανταποκρινόντουσαν στην πραγματικότητα. Ιδιαίτερα αυτός ο δρόμος που έχει νησίδα σχεδόν σε όλο το μήκος του, και είναι συνηθισμένο φαινόμενο το διπλοπαρκάρισμα, (και κάθε είδος εμπόδια) το λεωφορείο "τρώει" απίστευτες καθυστερήσεις.
Αυτά τα προβλήματα φυσικά δεν υπάρχουν σε ένα μέσο σταθερής τροχιάς όπως είναι το μετρό. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και το πρώτο κομμάτι(ΝΣΣ- Νέα Ελβετία)) να είναι έτοιμο στην ώρα του.
Στο σταθμό της Βενιζέλου δουλεύουν μέχρι τις 23:00 το βράδυ. Μερικές φορές τους έχω δει και μέχρι την 01:00. |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:21 am Post subject: |
|
|
και ο οδηγός έκανε αναγγελίες, ίσως μόνο στα λεωφορεία χωρίς εισπράκτορα.
Τώρα πάλι εγώ δεν πιστεύω να διορθωθεί τίποτα, ως συνήθως θα μείνει έτσι για χρόνια.
Τί στον ^%#^ ; δεν θέλει και πολλή δουλειά να το διόρθώσει κανείς, είναι πέντε λεπτα δουλειά. Απλά οι τύποι είναι άχρηστοι. Εδώ έχουν τόσα χρόνια ηλεκτρονικούς πίνακες στο εξωτερικό των λεωφορείων και δεν τους κόβει να γράφουν την κατεύθυνση της γραμμής αναλόγως με το που πάει το λεωφορείο. Αντ' αυτού γράφουν όλη την ονομασία της γραμμής. Σαν να είχανε ακόμα τα παλιά χαρτόνια στα οπόια δεν μπορούσαν να επέμβουν.
Τί θέλω να πω; Ας πάρουμε μια γραμμή πχ την γραμμή «27 Σταυρούπολη-Πανεπιστήμιο». Μπροστά (και πλαγίως) αναγράφεται συνέχεια αυτό ολόκληρο: 27 Σταυρούπολη-Πανεπιστήμιο. Το λογικό και περισσότερο εξυπηρετικό, αλλά και πανεύκολο, θα ήτανε όταν το λεωφορείο ξεκινάει από το τέρμα στο πανεπιστήμιο προς τη Σταυρούπολη να αναγράφεται «27 Σταυρούπολη» και όταν επιστρέφει από το τέρμα στη Σταυρούπολη προς το κέντρο να αναγράφεται «27 Πανεπιστήμιο». Έτσι θα ξέρει και ο άσχετος ποιό λεωφορείο να πάρει. Αυτό δε θέλει τίποτα περισσότερο από το πάτημα ενός κουμπιού σε κάθε τέρμα από τον οδηγό.
Αλλά οι τύποι είναι μοσχάρια και δεν πρόκειται να αντιληφθούν αυτή την απλούστατη δυνατότητα στον αιώνα τον άπαντα....οπότε σίγουρα θα τους πάρει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ καιρός να αντιληφθούνε πως είναι άλλο τα Εγγλέζικα και άλλο τα γκρηκλις.... |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 4:25 pm Post subject: |
|
|
Από ότι έχω καταλάβει όταν ξεκινάει από το τέρμα εμφανίζει τον χρόνο μέχρι να έρθει στην στάση. Όταν βρει εμπόδιο όμως το λεωφορείο, ο χρόνος παραμένει ο ίδιος. Μόλις ξεκίνησει, συνεχίζει η αντίστροφη μέτρηση. |
|
Back to top |
|
 |
sdakos Junior Member


Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 8:57 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως 2 φορες το τσέκαρα το σύστημα με τις αναγγελίες άφιξης λεωφορείων και ήταν αρκετά συνεπές με ακριβεια +- 1 min. Πιστεύω πως θα υπάρχουν κάποια προγράμματα στα συστήματα αυτά τα οποία να διαφοροποιούν το χρόνο άφιξης του λεωφορείου ανάλογα με την ώρα και την ημέρα. Πχ Δευτέρα πρωί το σύστημα μπορεί να είναι προγραμματισμένο ότι το κάθε λεωφορείο κάνει από τη μια στάση στην άλλη 1.5 Min ενώ Κυριακή απόγευμα 1.
Πάντως το σύστημα αυτό το θεωρώ απλά εξαιρετικό και περιμένω να το δώ και στις άλλες στάσεις ιδαιετέρως του κέντρου. Εκεί δεν λειτουργεί ακόμα γιατί δεν έχουν ηλεκτροδοτηθεί απο τη ΔΕΗ. Πράγματι μερικές φορες κοιτάω μέσα στα κουτιά των μετρητών αλλά αυτοι δεν έχουν ακόμα τοποθετηθεί. Πιστεύω σε 2-3 βδομάδες να λειτουργούνε.
Μακάρι να δημιουργηθεί ανάλογο σύστημα στην Αθήνα. Ήξερα πως λειτούρησε πιλοτικά σε 3-4 λεωφ. γραμμές και θα τοποθετούνταν σε όλες τις γραμμές-κορμούς αλλά δεν ξέρω που στράβωσε το θέμα. |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 1:41 am Post subject: |
|
|
Και γιατι δηλαδη πρεπει να παρουν ρευμα απο τη ΔΕΗ και δεν βαλανε απο εναν ηλιακο συλλεκτη? Κανουμε ενα βημα εμπρος και μισο πισω  |
|
Back to top |
|
 |
teris3 New Member

Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 10:32 am Post subject: |
|
|
Πάντως σε αυτό το θέμα έχουμε κάνει βήματα προόδου...
Φίλος μου φοιτητής από Αθήνα μου έλεγε ότι δεν υπάρχει αυτό στα αστικά της Αθήνας και του έκανε πολύ θετική εντύπωση.... |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 12:05 pm Post subject: |
|
|
Πριν τους Ολυμπιακούς είχα ακούσει στην τηλεόραση ότι λειτουργούσε δοκιμαστικά σύστημα τηλεματικής στα νέα λεωφορεία του ΗΛΠΑΠ. Προφανώς πρέπει να έχουν κάποιο σύστημα GPS που μεταδίδει την θέση του οχήματος σε κεντρικό διακομιστή και αυτός με την σειρά του, με κάποιο τρόπο, θα ενημερώνει το χρονόμετρο στις στάσεις. |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 12:08 pm Post subject: |
|
|
Καλά που είναι το blog του μετρό Θεσσαλονίκης και μαθαίνουμε όλα τα νέα που αφορούν σε αυτό.
http://metrothessalonikis.blogspot.com/
Σε δέκα ημέρες, με καθυστέρηση ενάμιση μήνα, αναμένεται να έρθει διασπασμένος στη Θεσσαλονίκη ο πρώτος μετροπόντικας, που θα χρησιμοποιηθεί για τη διάνοιξη σήραγγας του μετρό. Στο εργοτάξιο του σιδηροδρομικού σταθμού, όπου θα είναι η αφετηρία του μέσου, έχει ολοκληρωθεί το φρεάτιο υποδοχής, εντός του οποίου θα συναρμολογηθούν τα κομμάτια του μετροπόντικα (ΤΒΜ). Δύο μήνες αργότερα, στα μέσα Ιανουαρίου, θα φτάσει και ο δεύτερος μετροπόντικας και τα δύο ΤΒΜ με τις ονομασίες "Κάσσανδρος" και "Θεσσαλονίκη" θα ξεκινήσουν το υπόγειο ταξίδι τους την άνοιξη του 2008.
"Τα ΤΒΜ πρέπει να συναρμολογηθούν υπογείως, να γίνουν οι δοκιμές, να περάσουν οι δοκιμές με επιτυχία και στη συνέχεια να αρχίσει η διάνοιξη. Υπολογίζουμε την ερχόμενη άνοιξη να αρχίσουμε", δήλωσε στη "Μ" ο Χάρης Τσιματζής, εκπρόσωπος της "Αττικό Μετρό Α.Ε.". |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 5:26 pm Post subject: |
|
|
Η Τηλεματικη ξεκινησε καλα, αλλα τωρα θελει λιγη βελτιωση...
Πρωτον, δεν εχει αναγγελια πλεον οταν το λεωφορειο ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ στη σταση, δηλαδη το ΣΤΑΣΗ - BUS STOP!
Και σε πολλα λεωφορεια δεν λειτουργουν (πλεον) καποιοι πινακες, πχ στο 14αρι που κατεβαινα χθες δεν λειτουργουσε κανενας πινακας και ηταν μονο η φωνη, ενω στο 12αρι που ανεβαινα λειτουργουσε μονο ο πισω πινακας...
Α, και επισης πολυ χαρουμενη η κοπελια, ειδικα στις στασεις Καμαρα και Πανεπιστημιο Μακεδονια!!
Αυτο με τον πινακα μπροστα αναλογα με τη διαδρομη οντως πρεπει να αλλαξει. Τουλαχιστον να γραφει ξερω γω 27 ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ (με μεγαλα γραμματα) και απο κατω με μικροτερα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ η το αναποδο... Επισης πρεπει να βαλουν και τον αριθμο στα πλαγια του λεωφορειου, τα περισσοτερα γραφουν "Α.Σ. ΙΚΕΑ", "Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ", που ειναι πολλες γραμμες και ετσι δεν ξερεις ποιο ερχεται (κλασικο μπερδεμα το 2αρι με το 8αρι στην Εγνατια) |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 7:55 pm Post subject: |
|
|
aristidis wrote: |
Πρωτον, δεν εχει αναγγελια πλεον οταν το λεωφορειο ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ στη σταση, δηλαδη το ΣΤΑΣΗ - BUS STOP!
|
Καλή φάση! γινότανε κουραστικό!
aristidis wrote: |
Α, και επισης πολυ χαρουμενη η κοπελια, ειδικα στις στασεις Καμαρα και Πανεπιστημιο Μακεδονια!!  |
αχ θα είναι οι μνήμες.....  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 9:43 pm Post subject: |
|
|
Σε τοπική εφημερίδα των Αμπελοκήπων δημοσιεύτηκε η παρακάτω φωτογραφία του κλειστου κολυμβητηρίου που πρόκειται να κατασκευαστεί:
 |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 6:46 am Post subject: |
|
|
είναι αυτό που χτίζεται δίπλα στο πάρκιγκ, στην Επτάλοφο; |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 8:10 am Post subject: |
|
|
Όχι εκείνο είναι δημοτικό σχολείο.
Αυτό πρόκειται να χτιστεί στο στρατόπεδο Μέγας Αλέξανδρος (σύνορα με Μενεμένη και Εύοσμο) |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 5:17 pm Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: | aristidis wrote: |
Α, και επισης πολυ χαρουμενη η κοπελια, ειδικα στις στασεις Καμαρα και Πανεπιστημιο Μακεδονια!!  |
αχ θα είναι οι μνήμες.....  |
χεχέ, καλό
Πάντως δεν ήξερα οτι οι μετροπόντικες ήταν να έρθουν νωρίτερα.. |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 15, 2007 9:31 am Post subject: |
|
|
Αν παρακολουθούσες τη σχετική ιστοσελίδα του metro, θα το ήξερες!!  |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 11:41 pm Post subject: |
|
|
Μεταφορά από άλλο thread
chr.04 wrote: | H υποθαλάσσια έχει νοικιάσει γραφεία στον χώρο του λιμανιού.
Αυτή την στιγμή αντιμετώπιζουν σοβαρά προβλήματα σχετικά με τα υπάρχοντα δίκτυα που πρέπει να μετακινηθούν.
Στον κόμβο Δικαστηρίων διέρχονται:
Χαλύβδινος αγώγος φυσικού αερίου, και 2 σταθμοί μείωσης πίεσης. Στο ύψος του Λευκού Πύργου, υπάρχει πάλι αγωγός με βανοστάσιο που πρέπει να μετακινηθούν.
Υπάρχουν οι οπτικές ίνες του ΟΤΕ που καταλήγουν στον κτηριό του στο Βαρδάρη. Υπάρχουν επίσης οι οπτικές της Tellas, ΗΟL και Forthnet που ενώνονται στο ίδιο κτήριο.
Υπάρχουν μεγάλοι αγωγοί αποχέτευσης, υπάρχει ο μεγάλος αγωγός ύδρευσης (που το 1996-1997-1998;) όταν είχε βλάβη άφησε την πόλη χωρίς νερό μια βδομάδα.
Υπάρχουν και τα καλώδια της ΔΕΗ που τροφοδοτούν το λιμάνι.
Όταν καταφέρουν να συνοντίσουν και να μετατοπίσουν όλα αυτά τα δίκτυα που περνάνε μέσα από τον κόμβο, σιγά σιγά θα αρχίζουν να κατασκευάζουν και την υποθαλάσσια.
Προσωπικά πιστεύω πως αν το έργο δεν πρόκειται να ακυρωθεί, θα έπρεπε να περιμένουν να τελειώσουν τα έργα του Μετρό από το κέντρο της πόλης και μετά να ξεκινήσουν αυτοί. Ήδη καθημερινά γίνεται το απόλυτο μπάχαλο. |
|
|
Back to top |
|
 |
teris3 New Member

Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 11:20 am Post subject: |
|
|
Mήπως ξέρει κανείς τι χτίζεται ακριβώς στο δεξί χέρι όπως μπαίνεις στπ roundabout του Carrefour Μακεδονίας???  |
|
Back to top |
|
 |
road352 New Member

Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 10:50 am Post subject: |
|
|
O μετροπόντικας είναι εδώ!
Περισσότερα νέα απο το γνωστό blog
http://metrothessalonikis.blogspot.com/2007/12/o.html
Δεν ξέρω αν το 2012 (έστω και στο τέλος του) θα κάνουμε διαδρομές με το μετρό, το σιγουρο είναι ότι δουλεύουν ταυτόχρονα σε αρκετούς σταθμούς και σύντομα (οπως θα διαβάσετε στην παραπάνω σελίδα) θα ξεκινήσουν και στους υπόλοιπους.
Το κυκλοφοριακό πραγματικά είναι τραγικό αλλά ξέρουμε ότι θα το υποστούμε. Απλά κάποιες μέρες ξεφεύγει απο κάθε λογική. Αριστοτέλους - Βαρδάρη 45λεπτά (λεωφορείο). Με τα πόδια χαλαρά το κάνεις σε 10-12.
Και απο την απέναντι πλευρά, Βαρδάρη - Αγ. Σοφίας 35 λεπτά.
Και κάτι τελευταίο που μου έκανε εντύπωση στο παραπάνω άρθρο.
"Oι επικεφαλής στην κατασκευή του έργου έχουν τουλάχιστον 10ετή εμπειρία από το μετρό της Αθήνας και δε δουλεύουν στα... τυφλά, όπως έγινε στην πρωτεύουσα."
Τυφλά? Οπως λέμε τυφλοπόντικας?  |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 2:51 pm Post subject: |
|
|
Εγώ αναρωτιέμαι γιατί γράφει πως θα έχει μήκος 7,7 χιλιόμετρα? 9,6 δεν μας είχαν πεί??? |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 3:06 pm Post subject: |
|
|
Τα 7,7 χλμ θα διανοιχτουν απο τον μετροποντικα και το υπολοιπο κομματι θα κατασκευαστει με την μεθοδο του cut and cover. Ελπιζω παντως η 10ετης εμπειρια των επικεφαλης να αποτρεψει τα "περιπτερα" και τα αλλα ευτραπελα του Αθηναικου μετρο |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 5:24 pm Post subject: |
|
|
Άντε με το καλό!
Όσον αφορά τα περί "έσκαβαν στα τυφλά", βασικά ναι και όχι. Το Μετρό της Αθήνας ήταν το πρώτο μεγάλο έργο που γινόταν υπόγεια και οι μηχανικοί δεν είχαν και την καλύτερη εικόνα περί του υπεδάφους. Εξ'ου και οι καθιζήσεις (Δ. Πλακεντίας, το περίπτερο κλπ.). |
|
Back to top |
|
 |
|