View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:11 am Post subject: |
|
|
Αυτό με τα express του αεροδρομίου το έχω διαβάσει στο site του OASA. Στην πράξη δεν ξέρω αν ισχύει, γιατί πριν χρόνια είχα πετύχει με τα μάτια μου περίπτωση που ο οδηγός αρνήθηκε την επιβίβαση σε κάποιον με το πρόσχημα ότι επιτρέπεται μόνο η αποβίβαση - και μιλάμε πάντα για περασμένα μεσάνυχτα. Δυστυχώς τότε δεν πρόλαβα να εμπλακώ κι εγώ στο περιστατικό και αρκέστηκα στο ρόλο του θεατή από μακριά.
Πάντως τα express έχουν αρκετά ακριβότερο εισιτήριο από τις συμβατικές γραμμές, που ακόμα και για νυχτερινά καταντάει υπερβολικό. |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:13 am Post subject: |
|
|
Δηλαδη ποσο??1.50?? |
|
Back to top |
|
 |
costas1908 New Member

Joined: 07 Jun 2006 Posts: 10 Location: Athens
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 3:24 pm Post subject: |
|
|
Συγκεκριμένα είναι 3.20 Ε το κανονικό και 1.60 το φοιτητικό.
Εμένα πάντως όσες φορές (4-5) του ζήτησα να κατέβω Γέρακα από Σύνταγμα με άφησε...και ήταν κατά τις 3.00 τα ξημερώματα. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 4:29 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με τις στάσεις της νέας γραμμής προαστιακού προς Ραφήνα νομίζω πως είναι πολύ νωρις να συζητάμε, αφού δεν έχει ξεκινήσει καν η μελέτη.
Είναι λογικό αν επιλεγεί λύση εξόδου από το διάδρομο του προαστιακού/Αττικής Οδού αμέσως μετά την Πλακεντία (στη ζώνη του Λαυρεωτικού) να γίνει στάση στο κέντρο του Γέρακα όπου υπήρχε στάση του παλιού τρένου και υπάρχει διευρυμένη ζώνη απαλλοτρίωσης ("Πλατεία Γέρακα"). Η στάση στην τομή οδού Γέρακα - Αττ. Οδού (στην γραμμή προς Αεροδρόμιο) είχε προβλεφθεί ως δυνατότητα αλλά δεν κατασκευάστηκε.
Μετά το Γέρακα πιθανές στάσεις είναι στον κόμβο Πικερμίου (όπου θα έρχονται και πελάτες από την Αρτέμιδα μέσω νέας οδού και όπου θα συμβάλλει γραμμή και δρόμος προερχόμενα από τη βόρεια έξοδο του αεροδρομίου), στη Διασταύρωση Ραφήνας και στο Λιμάνι/Κέντρο Ραφήνας αν αφήσουν ποτέ οι τοπικοί φορείς να φτάσει το τρένο στο λιμάνι.
Η διακλάδωση προς Ραφήνα δεν έχει μεγάλο μήκος αλλά φαίνεται ότι θα έχει πολλά προβλήματα να αντιμετωπίσει (υδραυλικά με το ρέμα και με το βιολογικό καθαρισμό Β. Μεσογείων, περιβαλλοντικά, εμπλοκές με οδικά έργα που είναι κολλημένα, αναδασωτέες περιοχές κλπ.) |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 11:27 pm Post subject: |
|
|
Ποια ειναι η μεγαλυτερη αποσταση που εχετε κανει με ποδηλατο???Εγω γυρω στα 44 χιλιομετρα ναυπακτος(παραλια μετα το λιμανι)-πατρα caffefour αλερ-ρετουρ.Και εννοω αμεση επιστροφη.Με ελαχιστη ξεκουραση.Ειμαι τελικα πολυ καμμενος |
|
Back to top |
|
 |
Droulas13 Junior Member


Joined: 24 Jul 2004 Posts: 79 Location: Keira Knightley RULEZ
|
Posted: Tue Aug 28, 2007 1:17 am Post subject: |
|
|
Me ta podia, vasika me treksimo, exw kanei to melissia-pagkrati(12 km) 2 fores. Fetos tha to ksanaepixeirisw.
PS Molis gurisa apo 6 km treksimo ta mesanuxta  |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Tue Aug 28, 2007 8:50 am Post subject: |
|
|
Κοιτάξτε, επειδή ούτε ούτε το ποδήλατο, ούτε τα πόδια, ούτε το περπάτημα με τα χέρια (όπως διάβαζα στην προηγούμενη σελίδα) αποτελούν μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα, θα σας παρακαλέσω τέτοιες συζητήσεις να γίνονται στο πολιτικό κλουβί, στο topic εδώ κολλάνε τα πάντα εκτός σπορ. |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Tue Aug 28, 2007 10:13 am Post subject: |
|
|
Στο πολιτικο κλουβι ψιλοχαντακονονται αυτα τα θεματα αλλα τελοσπαντων.Οτι πουν οι στρατηγοι. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
|
Back to top |
|
 |
saturn Junior Member

Joined: 06 Jul 2004 Posts: 90
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 12:05 pm Post subject: |
|
|
υπάρχει κάποια εξέλιξη σχετικά με τη δημιουργία τρίτης γραμμής μετρό προς Παγκράτι, Πανεπιστημιούπολη, Κηφισίας ; |
|
Back to top |
|
 |
Nikolas Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 10:34 pm Post subject: |
|
|
kalispera paidia...mipos gnorizei kaneis se poia fasi vrisketai i epektasi tou proastiakou sidirodromou pros xalkida kai pote tha einai etoimi? |
|
Back to top |
|
 |
fisherboy Visitor

Joined: 15 Mar 2007 Posts: 6
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 8:51 am Post subject: |
|
|
saturn wrote: | υπάρχει κάποια εξέλιξη σχετικά με τη δημιουργία τρίτης γραμμής μετρό προς Παγκράτι, Πανεπιστημιούπολη, Κηφισίας ; |
Χθες στο δελτίο της ΕΤ1 είπαν ότι οι γεωτρήσεις, για τον έλεγχο του υπεδάφους, που αφορούν την γραμμή 4 ξεκίνησαν. Επίσης, είπαν ότι η δημοπράτηση της θα γίνει το 2009. |
|
Back to top |
|
 |
ioannis31 Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 2:16 pm Post subject: |
|
|
Οι γεωτρήσεις για τη γραμμή 4, την περίφημη U line, έχουν ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό σε διάφορα σημεία.
Το βασικό πρόβλημα εξακολουθεί να είναι ότι δεν υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για το έργο. Το 3ο ΚΠΣ τελείωσε, ένταξη στο 4ο ΚΠΣ δεν προβλέπεται, εθνικοί πόροι δεν θα διατεθούν και η μόνη λύση που προκρίνει ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είναι η τραπεζική χρηματοδότηση με αντάλλαγμα τα μελλοντικά έσοδα από τη λειτουργία της Αττικής Οδού, όταν (και εάν) αυτή περιέλθει στο Ελληνικό Δημόσιο μετά το πέρας της σύμβασης παραχώρησης. |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 10:43 pm Post subject: |
|
|
ioannis31 wrote: | ένταξη στο 4ο ΚΠΣ δεν προβλέπεται |
Για ποιο λογο; Επειδη το μεγαλυτερο μερος του ειναι να αφιερωθει σε εργα στην περιφερεια;
Μπορεις να μας θυμισεις ποτε ειναι το περας της συμβασης παραχωρησης; Δεν αργει πολυ να συμβει;
Να παρει η ευχη, αυτη η γραμμη ειναι ολα τα λεφτα. Θα καλυψει ενα τεραστιο γεωγραφικο κενο μεταξυ της γραμμης του ηλεκτρικου και της γραμμης 3 και επιπλεον θα εξυπηρετησει τοσο κοσμο που δουλευει στις μεγαλες εταιριες κατα μηκος της Κηφισιας. |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 3:22 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδια, ειλικρινα θελω να αφησω το αυτοκινητο και να παιρνω τα ΜΜΜ ωστοσο πώς να το κανω οταν τα λεωφορεια ερχονται στη χαση και στη φεξη;
Σημερα κατεβηκα με το μετρο απο Αθηνα στο σταθμο του Αγ. Δημητριου στις 22.42 για να παρω ενα απο τα τρια λεωφορεια που με βολευουν για να παω στο σπιτι μου στο Ανω Καλαμακι. Το λεωφορειο ηρθε τελικα στις 23.12, 30 λεπτα δηλαδη απο την ωρα που αρχισα να περιμενω (και ποιος ξερει ποση ωρα πιο πριν ειχε περασει το προηγουμενο). Το κακο ειναι οτι σχετικα αργα το βραδυ το ιδιο φαινομενο τραγικης αργοποριας παρατηρειται καθημερινα παρολο που η κινηση στη Βουλιαγμενης εκεινη την ωρα ειναι περιορισμενη.
Ο πατερας μου εχει ρωτησει κανα δυο φορες τον οδηγο σχετικα με την αργοπορια αυτη και τη μια του λεει οτι αρρωστησε καποιος οδηγος και δεν ηρθε και την αλλη οτι χαλασε το λεωφορειο. Αστεια πραγματα δηλαδη.
Κατα τη διαρκεια της ημερας που και παλι αργει το λεωφορειο δραματικα το κατανοω καπως διοτι δεν υπαρχουν λεωφορειοδρομοι στην Βουλιαγμενης (πολυ κακως) με αποτελεσμα να μπλεκει στην κινηση και να μη φτανει ποτε στην ωρα του. Αλλα το βραδυ η κατασταση ειναι αδικαιολογητη.
Αν, λοιπον, εγω, που θεωρω οτι εχω μια καποια οικολογικη συνειδηση, το σκεφτομαι διπλα και τριπλα να περιμενω στη σταση για το 108 (αν ειμαι ατυχος και χασω το λεωφορειο στο just, θελω 25 λεπτα τουλαχιστον στο περιμενε, αλλα 10 για να φτασω στο σταθμο του Αγ. Δημητριου και μολις 9 για να βρεθω στο Συνταγμα με το μετρο!) δεν θελει και πολυ φαντασια γιατι ολοι επιλεγουν το αμαξακι του για να μετακινηθουν (εφοσον δεν μενουν σε αποσταση αναπνοης απο το μετρο).
Αυριο το πρωι θα στειλω email στο Δημαρχο διοτι δεν παει αλλο η κατασταση. Τα καμπανακια απο τους συγκοινωνιολογους ηχουν σχεδον καθε βδομαδα πια, αλλα μετρα δεν βλεπω να παιρνονται οσον αφορα το κυκλοφοριακο. Δυστυχως δεν βαζουμε μυαλο και θα το πληρωσουμε ακριβα. |
|
Back to top |
|
 |
Droulas13 Junior Member


Joined: 24 Jul 2004 Posts: 79 Location: Keira Knightley RULEZ
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 12:36 pm Post subject: |
|
|
Kati asxeto alla to eixa skeftei se kapoia fasi.
An eisai sto dilima na agoraseis autokinito h' na ksodepseis t aantistoixa lefta se mmm kai taxi, sumferei xalara to deutero, ektos apo tis metafores sou ektos athinwn ktl.
Diladi vale mesa agora amaksiou, venzines, teli, asfaleies, servise, antallaktika ktl kai apo tin alli vale na agorazeis kathe xrono aperioristwn kai posa sou menoun gia taksi kai vale xronodiagramma ta 10 xronia, tha vgei oti exeis arketa lefta kathe mera gia taksi, opote se periptwsi opws tou filou apo panw aplws anti na perimeneis tetoies wres gia leoforio perneis taksi. Episis IDANIKO einai o sundiasmos mmm me spasto podilato to opoio mporeis na valeis se leoforio, tram, trolley, metro, hsap, proastiko diladi pantou akoma kai se taksi ws aposkevi an ksemeineis kapou. |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 1:19 pm Post subject: |
|
|
Τέτοια ν' ακούνε οι ταρίφες, φίλε μου, να γίνουν και επισήμως κράτος εν κράτει! Όχι πως δεν είναι ήδη, βέβαια!
Με ήδη παγιωμένη την πατέντα τους για επιλογή πελατών και προορισμών, άρνηση μισθώσεων, διπλοκούρσες, τριπλοκούρσες κλπ, με το να γίνουν και επισήμως εναλλακτικό ΜΜΜ (δεν είναι αυτός ο ρόλος τους), θα κάνουν τους πάντες να ονειρεύονται την απόκτηση δικού τους ΙΧ.
Επέκταση των συγκοινωνιών και εξορθολογισμός των δρομολογίων, και είναι βέβαιο ότι θα αλλάξει η νοοτροπία. Βλέπω κάθε φορά που κατεβαίνω Ελλάδα την τεράστια ανταπόκριση του κόσμου στο μετρό και χαίρομαι αφάνταστα. |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 1:20 pm Post subject: |
|
|
H παιρνεις μηχανακι και πας οπου θες και δεν περιμενεις καθολου.  |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 2:42 pm Post subject: |
|
|
Για ένα χαμηλόμισθο από τους πολλούς που υπάρχουν σε αυτή τη πόλη, η λύση είναι αυτή. Ένα δίκυκλο για τις τακτικές μετακινήσεις(εργασία) και χρήση ταξί για διαδρομές που είναι εκτός προγράμματος(βόλτες-συναλλαγές-διεκπεραιώσεις-επείγουσες καταστάσεις).
Αν είσαι στην επαρχία και είσαι χαμηλόμισθος(κουτσουρεμένος μισθός επιπροσθετα), είναι αναγκαιότητα να έχεις ένα δίκυκλο. Σε περιοχές με υψηλή βροχόπτωση και ολισθηρότητα υπάρχουν και οι κινέζικες-ιαπωνικές τετράτροχες "γουρούνες" που άμα λάχει παίρνουν και αντιολισθητικές αλυσίδες.
Φυσικά δεν αναφέρομαι σε αυτούς που εξυπηρετούνται από τα ΜΜΜ αλλά σε αυτούς(είναι μεγάλο το ποσοστό) που δεν εξυπηρετούνται από τα ΜΜΜ. Γιατί αν κάποιος τρώει 3 ώρες στο πήγαινε έλα όπως χρειαζόταν σε μία εργασία που έκανα στο παρελθόν, τότε είναι μαρτύριο και με μαθηματική ακρίβεια οδεύεις είτε προς παραίτηση, είτε προς απόκτηση μεταφορικού μέσου(που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν δύνασαι να συντηρείς).
Εφιστώ την προσοχή σε όσους μπορεί να αμφισβητούν τα παραπάνω ότι ύπάρχουν στις μέρες μας πολλές κατηγορίες επαγγελμάτων που λειτουργούν σε καθεστώς 24ωρης βάσης. Όταν κάποιος σχολάει για παράδειγμα 11.30(αλλάζοντας τον βραδυνό που θα βρυκολακιάσει ξενυχτώντας) από μία εταιρία στην Κηφισίας μπορεί να προλάβει λ.χ το λεωφορείο που κατεβαίνει προς "Πανόρμου" και εάν είναι τυχερός μπορεί να προλάβει και το τελευταίο μετρό από εκείνο το σταθμό αλλά δεν θα προλάβει την γραμμή που πάει δυτικά προάστεια(Αγ Αντώνιος). Ακόμα και αν γινόταν δεν θα προλάβαινε το λεωφορείο από τον Αγ. Αντώνη κτλ κτλ. Παίρνεις ένα δίκυκλο και ησυχάζεις.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πλέον τα μικρά δίκυκλα(παπιά. σκούτερ κτλ κτλ) κάνουν θραύση όχι μόνο στις επιλογές των ανδρών αλλά και των γυναικών. Πηγαίνετε έξω από ένα s.market και θα διαπιστώσετε πόσοι πάνε και ψωνίζουν , φορτώνοντας 5 και 10 τσάντες πάνω σε δίκυκλα. Είναι σημεία των καιρών και μέσα από αυτό το πρίσμα θα πρέπει να δούμε την συμπεριφορά μας απέναντι στα ΜΜΜ.
Υ.Γ1: Κάποιοι που ίσως ασχολείστε με μηχανές ίσως γνωρίζετε ότι τα μηχανάκια που είναι πολύ δημοφιλή στην χώρα μας, δηλαδή τα παπάκια, πρωτοεφευρέθηκαν στην Ιαπωνία μέσα στο κλίμα που επικράτησε μετά την καταστροφή του β' παγκοσμίου πολέμου που υπέστει η χώρα. Η ανάγκη για ανασυγκρότηση και ανάπτυξη της χώρας έμπνευσε τους Ιάπωνες μηχανικούς ώστε να κατασκευάσουν ένα φτηνό, στην απόκτηση και συντήρηση, όχημα που να είναι ευέλικτο και να μην παθαίνει - σχεδόν - τίποτα.
Υ.Γ2: Υπάρχει γενικότερη οικονομική δυσπραγεία. Μην αρχίσω να λέω για το πόσοι Έλληνες ... τρώνε κάθε βράδυ από τους χώρους συγκέντρωσης αποριμμάτων των s. markets γιατί θα βγω εκτός θέματος .  |
|
Back to top |
|
 |
Droulas13 Junior Member


Joined: 24 Jul 2004 Posts: 79 Location: Keira Knightley RULEZ
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 2:53 pm Post subject: |
|
|
http://www.dahon.gr/bikes_3.htm
ama den thelete tarifes parte ena tetoio kai den sas stmataei tipota kai thimitheite tous tarifes an ksemeinetai kapou sto asxeto kana vradu apovrado, auta einai
oute diplwma oute venzines oute tipota! |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 1:37 am Post subject: |
|
|
Σημερα περασα απο τη Μεσογειων οπου αντικρυσα ενα παραξενο θεαμα. Τουλαχιστον 60 φορτηγα ηταν παραταγμενα στη λεωφορειολωριδα απο το υψος του Σωτηρια μεχρι σχεδον το Νομισματοκοπειο. Φανταζομαι οτι εχει να κανει με τους νεους σταθμους Χολαργο και Νομισματοκοπειο, ετσι; Οπως ειναι κατανοητο η κινηση ειναι ιδιαιτερα αυξημενη στο σημειο οπου μπαινεις στη Μεσογειων απο Κατεχακη (εγω περασα κατα τις 19:30) οποτε εχετε το στο νου σας. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 6:51 pm Post subject: |
|
|
Η Αττικό Μετρό παρέλαβε και λειτουργεί ήδη δοκιμαστικά το σύστημα αυτοματοποιημένης κίνησης συρμών για την Αθήνα.
Βάσει αυτού του συστήματος, το κέντρο ελέγχου θα δίνει εντολές για εκκίνηση και στάση των συρμών, αυξομείωσης της ταχύτητάς τους, ενώ το πιο σημαντικό είναι πως θα μειώσει την απόσταση μεταξύ των δρομολογίων στα 2 λεπτά αντί για 4 που είναι τώρα, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τη μεταφορική ικανότητα του μέσου. Ο μηχανοδηγός δεν θα καταργηθεί.
Πλήρης κατάργηση του μηχανοδηγού προβλέπεται μόνο για τη Θεσσαλονίκη.
Βέβαια μού κάνει λίγη εντύπωση η σπουδή της ΑΜετρό να αγοράσει και να τεστάρει το σύστημα από τόσο νωρίς. Μάλλον δυσκολευόμαστε να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι κάποιες εταιρείες δεν δουλεύουν με τα ελληνικά πρότυπα της τελευταίας στιγμής.
Όπως και να' χει, το σύστημα πρώτα θα εφαρμοσθεί στην πράξη στη Θεσσαλονίκη, και βάσει των συμπερασμάτων που θα βγουν θα έρθει και στην Αθήνα (πάντα με την παρουσία μηχανοδηγού στην πρωτεύουσα, ο οποίος θα πληρώνεται για να τον πηγαίνει βόλτα ένα αυτόματο τρένο).  |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:28 am Post subject: |
|
|
Πρέπει να διευκρινίσω οτι για τους συρμούς του metro της Θεσσαλονίκης προβλέπεται συνοδός αντί μηχανοδηγού και συνεπώς θα υπάρχει κάποιο άτομο στο cockpit. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στην Αθήνα. |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 3:10 pm Post subject: |
|
|
Σημερα απο τις 22.00 και μετα δεν θα λειτουργει ο ηλεκτρικος στο τμημα θησειο-πειραιας. http://www.isap.gr/press_inside.asp?id=63.Και τα νεα εγραψαν οτι η γραμμη 3 του μετρο θα κλεισει στο τμημα εθνικη αμυνα-αεροδρομιο απο το φλεβαρη για 6 μηνες.Δηλαδη οσες θελουν να πανε αεροδρομιο θα κανουν τα εξης.Μετρο π.χ εισαι μοναστηρακι κατεβαινεις εθνικη αμυνα ανεβαινεις πανω παιρνεις λεωφορειο πας δουκ πλακεντιας κατεβαινεις και περνεις προαστιακο.Και μονο που το γραψα κουραστηκα,φαντασου να το κανεις κιολας.Αληθεια γιατι το ενα μεσο θα κλεβει τους επιβατες του αλλου???Το μετρο δεν μπορει να λειτουργει απο χαλανδρι-αεροδρομιο ? Η αμα θελεις να κανεις το αντιστροφο απο νερατζιωτισσα με το προαστιακο στη δουκ πλακεντιας για να πας στις σταθμους της γραμμης 3 απο εθν αμυνα και κατω παλι το ιδιο.Αρα ενα εξαμηνο τα λεωφορεια ειτε αυτα ειναι του αεροδρομιου ειτε ειναι Α7,Β7,550,Χ14 θα προσπαθησουν γιατι το να το κατορθωσουν δεν πιστευω να εξυπηρετησουν τον κοσμο.
Εκτος αν θελουμε να μαζοχιζομαστε και να πηγαινουμε αεροδρομιο με 3 μεσα(ανεβα-κατεβα) παρα να παρουμε λεωφορειο που θα πηγαινει κατευθειαν.Αναρωτιεμαι ποση ωρα θα κανω νερατζιωτισσα-αμπελοκηποι με προαστιακο,λεωφορειο και μετρο?? Τωρα 25 λεπτα με το προαστ και μετρο. |
|
Back to top |
|
 |
|