View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 8:46 am Post subject: |
|
|
Αν δεν λυθούν βασικά προβλήματα αποτελεσματικότητας, ειδικά στο λιμάνι του Πειραιά, ίσως όλα αυτά παραμείνουν σκέψεις και προθέσεις. Ακριβώς όπως έγινε με την MSC που απηυδυσμένη από τη χρόνια αναποτελεσματικότητα στη λειτουργία του λιμανιού και την αδυναμία εξεύρεσης λύσεων από τη διοίκηση του ΟΛΠ και την πολιτική ηγεσία του τιτανομεγιστοτεράστιου... Κεφαλογιάννη, ετοιμάζεται να φύγει (αν δεν έφυγε ήδη) μετά από 10 χρόνια μειώνοντας τον τζίρο του λιμανιού κατά περίπου 15%.
Ήμουν φοιτητής ακόμα, εδώ και 10 χρόνια, και από τότε άκουγα για την ανάγκη εκσυγχρονισμού του λιμανιού, την αλλαγή της οργανωτικής δομής, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και άλλα ωραία παραμύθια. Όμως η αποτελεσματικότητα επιδεινώνεται αντί να βελτιώνεται και οι προθέσεις του ΥΕΝ για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ οδήγησαν σε συνεχείς απεργίες που μείωσαν την παραγωγικότητα του λιμανιού μέχρι και 70%! Ποια σοβαρή εταιρεία θα δεχόταν να συνεχίσει υπό αυτές τις συνθήκες; Σίγουρα όχι η MSC, ενώ πολύ αμφιβάλλω για τη Maersk.
Last edited by exitmusician on Fri Oct 26, 2007 9:24 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 9:17 am Post subject: |
|
|
Γινονται εργα επεκτασης στο Λιμανι της Ραφηνας ωστε να χωρεσουν αλλα 3 πλοια
Ψαχνω να βρω το link της πληροφοριας που διαβασα. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 2:12 pm Post subject: |
|
|
Βρήκα λίγο χρόνο να αναρτήσω κάποιες φωτογραφίες από το Πειραιά. Είναι τραβηγμένες από το κατάστρωμα πλοίου ενώ βγαίνουμε από το λιμάνι.
Περιοχή κεντρικού λιμεναρχείου και Αγίου Νικολάου .
Από την περιοχή που ελλιμενίζονται τα κρουαζιερόπλοια.
Λίγο πριν βγούμε από το λιμάνι το άγαλμα ... που είναι σαν να αντικαθιστά σήμερα σε αυτή την τοποθεσία, το πρωτότυπο που βρίσκεται στην Ιταλία.
"Λέοντος Λιμήν", "Το λιμάνι του Δράκου", "Ασλάν Λιμάνι", "Πόρτο Λεόνε", "Το λιμάνι του Λιονταριού"
http://webcorsair.blogspot.com/2007/09/blog-post_08.html
"Το ωραιότερο λιοντάρι του Πειραιά έχει ανοικτό το στόμα και κοιτάζει προς τη θάλασσα. Σου δίνει την εντύπωση πως μουρμουρίζει και είναι έτοιμο να ορμήσει στα αραγμένα πλοία"
Guillet (1667): |
|
Back to top |
|
 |
johnmit Full Member

Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 10:36 pm Post subject: |
|
|
“Πράσινο φως” από το ΥΠΕΧΩΔΕ για το λιμάνι στο Τυμπάκι Ηρακλείου
Προκειται κυριως για διαμετακομιστικο λιμένα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων,αλλα και με προβλεψη μεγαλης επιβατικης κινησης(Κυπρος-Αφρικη-Ασια-Μεση Ανατολη κτλ).Η εταιρια Minoan Lines εχει ηδη εκδηλωσει(σε τοπικο καναλι)τις προθεσεις της για την ναυπηγηση νεων πολυτελων επιβατικων πλοιων για τις νεες αυτες γραμμες. Το μεγεθος του λιμανιου θα ειναι ισο με αυτο του Πειραια,αλλα δε θα παρουσιαζει τα λειτουργικα προβληματα του τελευταιου. Η αξια του εργου υπολογιζεται σε 1 δις ευρω και προκειται για ιδιωτικη επενδυση που θα συμβαλει παραυτα στην αναπτυξη της οικονομιας της χωρας και της περιφερειας Κρητης. Προκειται για διεθνη λιμενα που θα ενισχυσει τη στρατηγικη θεση της χωρας και θα δωσει νεους ρολους στη νησο που διεκδηκουσαν χωρες οπως Ιταλια(Σικελια),Κυπρος και Μαλτα. Θα δωσει νεες θεσεις εργασιας και ο ρολος των μικροπολεων Μοιρες και Τυμπακι θα ειναι πια σημαντικος,καθως θα επεκταθει το πολεοδομικο τους συγκροτημα και θα αναπτυχθει ραγδαια η οικονομια τους. Καποια απο αυτα τα οφελη θα αποκομισει και η πολη του Ηρακλειου καθως το ηδη υπαρχων λιμανι στο βορα θα εχει πλεον επικουρικο ρολο στις διακινησεις εμπορευματοκυβοτιων και αφου θα απαλαχθει απο αυτο το μεγαλο "φορτιο" θα μπορει πλεον να δωσει τη σημασια του στην αναπτυξη της κρουαζιερας και στην τουριστικη κινηση μεσω αυτου γενικοτερα.Ηδη τα τελευταια χρονια ερχεται δευτερο μετα τον Πειραια σε επιβατικη κινηση. Επισης οι καθετοι συνδετηριοι οδικοι αξονες απο Ηρακλειο προς Μεσαρα και νοτο γενικοτερα θα απασχοληχουν περισοτερο τη κυβερνηση. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Mon Nov 10, 2008 9:19 pm Post subject: |
|
|
Το λιμάνι του Πλατυγιαλίου στον Αστακό είναι ήδη έτοιμο κι έχουν σπαταληθεί δεκάδες δις ευρώ,μένοντας αναξιοποίητο. Δε θέλω να μπλέξω πολιτικά στη συζήτηση,αλλά εδώ και 20 χρόνια οι πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας εμπαίζονται. Η Η κινεζικη εταιρία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων cosco είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για χρήση του λιμανιού ( καθώς έχει τεράστιες δυνατότητες ),αλλά οι κυβερνώντες προτιμούσαν να πουλήσουν το λιμάνι του Πειραιά. Έχουν δαπανηθεί τόσα δις ευρώ για το λιμάνι και παραμένει ουσιαστικά σε αχρηστία.
Με την ενεργοποίησή του θα ανέκυπτε και ζήτημα κατασκευής σιδηροδρόμου στη Δυτική Ελλάδα,καθώς δε νοείται λιμάνι με τέτοιες δυνατότητες να μην εξυπηρετείται από σιδηρόδρομο για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων στο εσωτερικό της Ελλάδας ,αλλά και σε άλλες ευρωπαικές χώρες μέσω του Δυτικού Σιδηροδρομικού ¶ξονα κι ενός μελλοντικού σιδηροδρόμου στο εσωτερικό της Αλβανίας.
Τα οφέλη θα ήταν πολλαπλά,αλλά οι διαθέσεις κάποιων είναι αντίθετες στο κοινό αίσθημα.
Εδώ έχουμε ένα φυσικό λιμάνι,ενώ στο Τυμπάκι πρέπει να γίνουν επιχωματώσεις χιλιομέτρων για την κατασκευή του. Απαιτείται μεταφορά αδρανών από μακρινή περιοχ΄( καθώς εκεί κοντά δεν υπάρχει λατομείο,άρα τεράστιο κόστος μεταφοράς, περιβαλλοντικά δεν είναι και ότι καλύτερο για την τουριστική περιοχή της Κρήτης , ενώ θα αλλοιωθεί και ο γεωργικός χαρακτήρας της ευρύτερης περιοχής). |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 11:24 pm Post subject: |
|
|
Με το λιμάνι Αστακού τι γίνεται? Όλο στις ειδήσεις είναι με κάποιους -τους ίδιους πάντα- να αντιδρούν.
Ξέρει κανείς για στοιχεία κίνησης τον τελευταίο χρόνο.
Και για αυτά που έλεγαν για τη CSC εχει προχωρήσει τιποτα?
Η ΑΕΓΕΚ είναι μέτοχος ακόμη, ή οι τράπεζες?
Και με τον δρόμο σύνδεσης τι γίνεται?
ΕΠίσης κάπου είχα ακούσει ότι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κλείσει συμβόλαια με Αστακό ( Τoyota??). Ισχύει? |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Jul 18, 2009 4:55 pm Post subject: |
|
|
Η Χίος είναι εν γένει ένα νησί με αρκετές εναλλαγές στο γεωγραφικό της ανάγλυφο, ενώ από την μέση και πάνω είναι αρκετά ορεινή.
Όσοι έχουν παρατηρήσει τη Χίο στο χάρτη, έχουν διαπιστώσει ότι η χώρα της, μαζί με το λιμένα της βρίσκονται από την ανατολική πλευρά στο κέντρο του νησιού. Λίγο βορειότερα από την ανατολική πλευρά έχει άλλα δύο λιμάνια μικρότερης σημασίας.
Η σύνδεση όμως του νότιου τμήματος του νησιού με την ηπειρωτική Ελλάδα έχει σχεδιαστεί να γίνει από τα νοτιοδυτικά του νησιού. Σε αυτή την πλευρά βρίσκεται το πιο ξακουστό ίσως μεσαιωνικό μαστιχοχώρι, τα Μεστά. Μερικά μόνο χιλιόμετρα δυτικότερα από τα Μεστά είναι ένα μικρό παράκτιο χωριό με την ονομασία "Λιμένας Μεστών".
Δείτε στα νοτιοδυτικά το Χάρτη
Απ' ότι φαίνεται αυτό το λιμάνι θα αναπτυχθεί αρκετά για τις ανάγκες του τοπικού εμπορίου(αγροτικά και άλλα χιώτικα προϊόντα) και της βαριάς μας βιομηχανίας(τουρισμός).
Δείτε τις έντονες εργασίες που γίνονταν στην εν λόγω περιοχή.
 |
|
Back to top |
|
 |
rush Junior Member

Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
|
Back to top |
|
 |
Aquis Granum Senior Member

Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 10:51 am Post subject: |
|
|
Ε όχι και λιμάνι αυτό το πράγμα...
Με τέσσερα μέτρα βάθος και μια θέση πρόσδεσης για (το πολύ) παντόφλα, δεν μπορεί να γίνεται λόγος για λιμάνι.
Βέβαια στην Ελλάδα όλα γίνονται και όλα βαπτίζονται ανάλογα με τις ανάγκες... |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 10:18 pm Post subject: |
|
|
4 Οκτωβρίου ... !!! ¶ντε το πολύ 25. |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 3:28 pm Post subject: |
|
|
Σχεδιαγραμμα με τις τρεις φασεις του Λιμενα Ηγουμενιτσας εδω
Αντε να ολοκληρωθει και αυτο με το καλο καποια στιγμη! |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Sep 06, 2009 12:58 pm Post subject: |
|
|
ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑ - Τηρείτε τον κανονισμό !
prevezanos wrote: |
Αν και ξεφεύγουμε λίγο από το σκοπό της σελίδας το λιμάνι Πλατυγιαλίου είναι κάπως παρεξηγημένο.
Πρόκειται για διαμετακομιστικό λιμάνι, δλδ καμία σχέση με αυτά που ξέρουμε. Γιατί αν ήταν σαν το λιμάνι του Πειραιά θα το χτίζανε στον Πειραιά.
O==============================O
Βλέπω ότι τα ποστ μου προκαλούν ενδιαφέρον.
Αυτό που λέω λοιπόν είναι ότι διαμετακομιστικό λιμάνι χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση δεν νοείται.
επίσης χρειάζεται να ξεκαθαρίσουμε τι σύνδεση απαιτείται, γιατί σύνδεση με την εσωτερική ενδοχώρα δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα. Συνδεση με την ευρύτερη γειτονιά απαιτείται.
Είναι απλά θέμα logistics για να εξηγηθεί ποιά είναι η ακτίνα εμβέλειας που πρέπει να πιάνει το κάθε λιμάνι σιδηροδρομικά για να εξυπηρετήσει το σκοπό δημιουργίας του.
και επειδή άστοχα αναφέρεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας να πούμε ότι ο σχεδιασμός του είναι απλά Ro-Ro και that's all. Για να συγκρίνεται με τον Αστακό σημαίνει ότι δεν υπάρχει βασική γνώση των ιδιαιτεροτήτων των εμπορευματικών μεταφορών και των απαιτήσεων που συνακολουθούν. Απλά ξέρουμε ότι υπάρχει ένα μεγάλο λιμάνι εκεί γύρω, να πετάξουμε και το δικό μας σχόλιο. Δεν σκοπεύω να δώσω διάλεξη οπότε υπόσχομαι να μην ασχοληθώ περαιτέρω.
όσο για την ανταγωνιστικότητα κατά τη διάρκεια της απεργείας, ψάξε καλύτερα. (key words: τελωνείο, λιμενικό, οδική σύνδεση, ειδικές αδειοδοτήσεις ΥΠΕΝ, μνηστήρες ΟΛΠ, συνδικάτο εργαζομένων ΟΛΠ, εργατικό κέντρο Αγρινίου). Μην λέμε απλά λόγια στον αέρα.
Και για να το πούμε και αυτό η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα που αρχικά είχε προταθεί ήταν οριζόντια - καμία σχέση με σιδηροδρομική εγνατία και Πάτρα.
Έτσι απλά.
O==============================O
Παρακαλώ κάποιος να ενημερώσει το ΥΕΝ ότι άλλαξε η χρήση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας από εχθές.
Οι όποιες απαραίτητες αλλαγές να προστεθούν στο σχέδιο επεκτασεων επόμενης φάσης. Και να γκρεμιστεί και η μισή πόλη για να τα χωρέσουμε όλα αυτά. (Δεν ξέρω αν έχεις περάσει έστω και για καφέ ποτέ από την περιοχή...)
Ο==============================Ο
Τι μας είπες τώρα?
Με τη σημερινή χρήση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας χρειάζεται σιδηρόδρομο... Ποιός είπε κάτι άλλο?
Ο σιδηρόδρομος δεν το κάνει διαμετακομιστικό.
¶λλο τα μήλα άλλο τα πορτοκάλια.
Πάντα πετάς κάτι άσχετο, λες και επειδή θα φτάσει τρένο στην Ηγουμενίτσα δεν θα πρέπει να φτάσει στον Αστακό...
Σαν να λέμε ότι ο προαστιακός δεν πρέπει να φτάσεις στη Ραφήνα ούτε στο Λαύριο γιατί φτάνει ήδη στον Πειραιά.
|
RASPUTIN wrote: | Τα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας είναι σε ασύγκριτα πλεονεκτικότερη θέση σε σχέση με τον Αστακό. Κατασκευάζονται λιμάνια εκεί γιατί υπάρχει ανάγκη. Στον Αστακό τι ανάγκη υπήρχε ? Καμία. Βρέθηκε ένας τρελός ιδιώτης που είχε την έκταση και έφτιαξε για τη πάρτι του ένα λιμάνι ονειρευόμενος διάφορα. Για αυτό την έπαθε και κατέληξε εκεί που είναι τώρα. |
ariskop wrote: | Έχουμε ξεφύγει λίγο off - topic ίσως πρέπει να μας μεταφέρουν στο Topic για τα λιμάνια.
Η αλήθεια για το λιμάνι στον Αστακό βρίσκεται κάπου στη μέση.
Το μεγάλο πελονέκτημα του λιμανιού αυτού δεν είναι η γεωγραφική του θέση σε ότι αφορά την εσωτερική κίνηση αλλά το μεγάλο του βάθος, που επιτρέπει την προσέγγιση τεράστιων πλοίων και πλεόν οι υποδομές του σε ότι αφορά τη διακίνηση containers. Αυτή τη στιγμή πραγματική διακίνηση και διαλογή containers γίνεται μόνο στο Ικόνιο, τη Θεσσαλονίκη και σε μικρότερο βαθμό στο Βόλο. Τέτοιες υποδομές ούτε η Πάτρα, ούτε η Ηγουμενίτσα έχουν και νομίζω ούτε πρόκειται να αποκτήσουν εξαιτίας του περιορισμένου χώρου τους. Κρατάω μία επιφύλαξη για το νεό λιμάνι στην Πάτρα αλλά κατά 90% νομίζω ότι δεν προβλέπονται τέτοιες χρήσεις.
Από την άλλη το λιμάνι αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το Ικόνιο ή την Θεσσαλονίκη στην διοχέτευση container στην εσωτερική αγορά (εισαγωγές εξαγωγές) λόγω των μεγάλων αποστάσων (όσους δρόμους και σιδηρόδρομους να φτιάξουν). Από την άλλη όμως μπορεί άνετα να αναπτυχθεί ως λιμάνι μεταφόρτωσης transhipment (όπως πολλά άκυρα και άγνωστα λιμάνια στην Μεσόγειο) από πλοίο σε πλοίο. Τα οικονομικά οφέλη είναι μεγάλα αλλά δυστυχώς μόνο τα τελευταία χρόνια στράφηκε η ιδιοκτησία προς αυτή την κατεύθυνση. Αρχικά το λιμάνι ξεκίνησε ως ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ. (λόγω των αντίστοιχων επιχορηγήσεων της Ε.Ε.), μία προσπάθεια που πάτωσε βάζοντας την εταιρεία αρκετά μέσα. Ούτε μία βιομηχανική ή ναυπηγοεπισκευαστική επιχείρηση δεν άνοιξε. Τα τελευταία χρόνια αποφασίστηκε η στροφη στην αγορά των container και επενδύθηκαν χρήματα για αγορά του αντίστοιχου εξοπλισμού (αυτοί οι 3 μεγάλοι γερανοί, αποθήκες, σιλό κτλ.). Βέβαια τα προβλήματα τώρα είναι τεράστια στην εκπαίδευση του προσωπικού κτλ. Ακόμα η επένδυση είναι σχετικά καινούργια....
Όσο για αυτή τη στιγμή ο σιδηρόδρομος φαίνεται λίγο αστεία σαν προοπτική. Όταν σε 20+ χρόνια έχει κατασκευαστεί ο Δυτικός ¶ξονας και το λιμάνι έχει αποκτήσει κάποια σοβαρή κίνηση τραβάς και μία σύνδεση τρένου όχι τόσο για την εξυπηρέτηση της εγχώριας κίνησης αλλά μόνο για κίνηση προς την ΒορειοΑνατολική Ευρώπη!!! |
|
|
Back to top |
|
 |
Orlando Junior Member


Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Dec 22, 2009 2:50 pm Post subject: |
|
|
Ανακοινώσεις έγιναν σήμερα για τις μελλοντικές επενδύσεις του ΟΛΠ:
Παραθέτω συνδέσουμς από τον Capital και τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ.
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=876957
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1757811
Μεταξύ των άλλων προβλεπεται η κατασκευή 5* ξενοδοχείου και monorail περιμετρικά του λιμανιού!!!
Ελπίζω να δω και επιβατικούς σταθμούς με φυσούνες και διαχωρισμό επιβατών και οχημάτων. Δυστυχως δεν αναφέρεται κάτι σχετικό.
Quote: | ....Στους επιχειρησιακούς στόχους του Οργανισμού περιλαμβάνεται και η ενδυνάμωση της δραστηριότητάς του στον χώρο της κρουαζιέρας. Προτείνεται η επέκταση του νότιου λιμένα για τη δημιουργία νέων λιμενικών εγκαταστάσεων ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων, έργο το οποίο θα καταστήσει προοπτικά τον Πειραιά ως το σημαντικότερο λιμένα κρουαζιερόπλοιων.
Παράλληλα, θα δημιουργηθούν νέοι χώροι υποδοχής στους ισόγειους χώρους του κτιρίου της “Παγόδας”, θα επεκταθεί ο χώρος υποδοχής του κτιρίου “Κανέλου” και θα δημιουργηθεί νέος κρηπιδότοιχος μπροστά από τον χώρο του Κεντρικού Λιμεναρχείου.
Στα έργα που έχουν συμπεριληφθεί στο αναθεωρημένο επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ, περιλαμβάνεται η κατασκευή του Συνεδριακού Κέντρου στον χώρο “Παλατάκι”, η οποία θα προχωρήσει κανονικά βάσει των συμφωνιών, οι οποίες έχουν υπογραφεί, καθώς και η κατασκευή υπερυψωμένου monorail περιμετρικά του λιμένος. |
|
|
Back to top |
|
 |
AOK G4 Junior Member


Joined: 14 Jul 2008 Posts: 187
|
Posted: Sun May 02, 2010 9:25 pm Post subject: |
|
|
Δεν είναι άσχετο με το λιμάνι, αλλά δεν βρήκα και πιο κατάλληλη κατηγορία. Πρόσφατα πήγα στο κτήριο όπου στεγάζονται κάποιες δημόσιες υπηρεσίες, μεταξύ αυτών και αυτή του ΟΛΚ (Οργανισμός λιμένος Καβάλας) και της Πυροσβεστικής του λιμανιού και φυσικά αρκετά γραφεία άλλων επιχειρήσεων και ιδιωτών. Εμφανέστατα δείγματα εγκατάλειψης και αδιαφορίας σε ένα κτήριο που καθημερινά το επισκέπτονται αρκετοί άνθρωποι. Δείτε φωτογραφίες να εκπλαγείτε (είναι σημεία στις σκάλες του κτηρίου σε 3 διαφορετικούς ορόφους):
http://img190.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=p02051020320001.jpg
*Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν 8:00μμ, ωστόσο δεν υπάρχει φωτισμός στο κτήριο!
Επίσης να πω κάτι που δεν γίνεται να το γνωρίζετε από τις φωτογραφίες. Πρώτον μύριζε σαν υπόνομος όλο το κτήριο και μια μούχλα. Το αποκορύφωμα ότι το ασανσέρ ενώ η πόρτα ανοίγει κανονικά δεν λειτουργεί!!! Βεβαίως είχε και άλλα ωραία και τραγικά όπως σπασμένα και ραγισμένα παράθυρα, σπασμένα πλακάκια κα.
Είναι δυνατόν να επιτρέπεται η εργασία σε αυτό το κτήριο και η επισκεψημότητα; Ακόμα χειρότερα είναι δυνατόν να πρόκειται για δημόσιο κτήριο και να βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση; |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Wed Jun 16, 2010 8:22 pm Post subject: |
|
|
http://www.isthmos.gr/article.php?news_id=18532
32,6 εκατ. ευρώ για έργα στο Κατάκολο στο πλαίσιο της Εθνικής Λιμενικής Επιτροπής. Αν ισχύει είναι σημαντική εξέλιξη. Χθες είχαν πάει 4 κρουαζιερόπλοια. (Τυχαίο, δεν νομίζω )
Φαίνεται πως βαρούν το κεφάλι τους στον τοίχο που έχασαν την ιδιωτική επένδυση για τα 4 λιμάνια.
Για να δούμε....! |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Jul 23, 2010 11:43 am Post subject: |
|
|
ο ΟΛΠ έχει γκαζώσει και προχωρά σε επενδύσεις. Δειτε δυο πρόσφατα δημισιεύματα στον Capital και τη Ναυτεμπορική.
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1016430
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1846050
Θα προτιμούσα πάντως αντί να φτιάχνουν μουσεία (π.χ. μετανάστευσης !!!!!!) και "Θεματικο Παρκο !!!! ???? κτήρια" αμφιβόλου χρησιμότητας και επισκεψιμότητας να προχωρήσουν ταχύτατα σε κτήρια επιβατών με ράμπεις/φυσούνες εισόδου στα πλοία για να πάψει επιτέλους η τριτοκοσμική εικόνα με μανάδες, μωρά, καρότσια και θείες με βαλίτσες να κάνουν σλάλομ ανάμεσα σε εξατμίσεις και φορτηγά στο λιοπύρι με 40 βαθμούς κάθε καλοκαίρι.
Δε μπορεί το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της Μεσογείου να έχει εικόνα και εξυπηρέτηση αφρικής. ΕΛΕΟΣ!
Αυτή η κατάσταση αρέσει στον Ανωμερίτη, ή θα χαλάει τα χρήματα οτυ ΟΛΠ για να μας φτιάχει μουσεία και Θεματικά ΠαρκοΚΤΗΡΙΑ ( ) με περισσότερους υπαλλήλους από ότι επισκπετες το χρόνο; (τι π@π@ριά- καραμέλα είναι αυτή με τα Θεματικά Πάρκα .....ΕΛΕΟΣ πια). Από πότε μια κwλ@-αποθήκη είναι Ντίσνευλαντ; |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Fri Jul 23, 2010 8:46 pm Post subject: |
|
|
vas8, συμφωνώ 100%. Κρίμα που και εν μέσω κρίσης χαραμίζουνε τα λεφτά μας έτσι...  |
|
Back to top |
|
 |
doxasot New Member

Joined: 26 Jun 2009 Posts: 28
|
Posted: Sun Oct 03, 2010 5:42 pm Post subject: νεο λιμανι ΠΑΤΡΩΝ |
|
|
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ,
γνωριζει κανενας τιποτε νεα για την προοδο του νεου λιμανιου ΠΑΤΡΩΝ??? |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Nov 09, 2010 10:12 pm Post subject: Μεγάλε, ξέχασες το πλοίο σου στον Πειραιά.... |
|
|
http://www.stadia.gr/forum/posting.php?mode=reply&t=493
Φαίνεται να λύνεται το θέμα με τα εγκατελειμένα πλοία στον Πειραιά.
¶ντε καλό συμμάζεμα...
(Στην κηδεία θέλω να παρευρεθώ, καθότι με ένα από αυτά είχα πάει πενταήμερη στη Ρόδο. Παρακαλώ να μου αποσταλεί πρόσκληση) |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Dec 21, 2010 10:18 am Post subject: |
|
|
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1911843
Αναφορά από τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ στις επενδυσεις του ΟΛΠ. Εντύπωση κάνει η νέα πρόταση για οδική σήραγγα που θα ενώνει την περιοχή της κρουαζιέρας με την Δραπετσώνα! Αντε να δω και το monorail να φάνει στη Δραπετσώνα όταν θα τελειώνουν και οι ουρανοξύστες του Διεθνούς Ναυτιλιακού Κέντρου που θα γίνει εκεί!!!!!
Για την πεζοσήραγγα το έχουμε ξανα-ακούσει.
Με ενδιαφέρον περιμένω το αποτέλεσμα αναβάθμισης του παλαιού ταινιόδρομου στο βόρρειο λιμάνι. Πρόκειται για την πολύ ομορφη γυάλινη κατασκευή που υπάρχει στη βόρεια έξοδο τη επιβατικού λιμανιού. |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 9:24 pm Post subject: |
|
|
Με το λιμανι της Πατρας τι γινεται ρε παιδια, το δωσανε; Μηπως εχουν φτιαξει και προσβαση ή θα κανουμε βολτες γυρω γυρω τα χωρια για να το βρουμε; |
|
Back to top |
|
 |
|