View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 11:19 am Post subject: |
|
|
αντε να ξεκινησου γρηγοαρα και τα εργα στο κορινθος πατρα
ελπιζω να εχουν ξεκινησει και τα μισοτελειωμενα εργα απο τη παρακαμψη αγρινιου γιατι ετσι ενα μεγαλο κοματι της ιονιας οδου θα φτιαχνεται |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 11:56 am Post subject: |
|
|
Giannis
Έχεις απόλυτο δίκιο δεν είμαι το παράδειγμα προς μίμηση. Αλλά ήθελα πραγματικά να δω (πάντα με ασφάλεια) πόσο γρήγορα με αυτό το δρόμο κανείς μπορεί να φτάσει.
Δεν επικρωτώ αυτήν καθε αυτήν την προσπάθεια, αλλά επίτρεψε μου να πω πως αν έχεις ένα σχετικά γρήγορο αυτοκίνητο το να πας με 140-150 σε αυτούς τους δρόμους δεν είναι υπερβολικό. Είναι κομμάτια που πραγματικά κάθε 10 χλμ. βλέπεις ένα αυτοκίνητο. (βλέπε Ξάνθη - Μέστη).
Αυτά και respect στον ΚΟΚ. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 12:19 pm Post subject: |
|
|
Στην Ιταλία όταν περνάς από διόδια ελέγχουν αν έχεις κάνει το προηγούμενο τμήμα σε χρόνο λιγότερο από το προβλεπόμενο (από το γνωστό τύπο της ταχύτητας). Αν έχεις φτάσει γρηγορότερα πληρώνεις πρόστιμο΄. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 2:17 pm Post subject: |
|
|
Ανταπόκριση απο μεσόγεια χάραξη.
Τμήμα : νέος κόμβος Α.Ανδρέα-Δυτική έξοδος σύραγγας Συμβόλου.
Τα έργα δείχνουν να προχωράνε με ταχεις ρυθμους αλλά το ορεινό κομμάτι που πρέπει να "οργωθει" στη κυριολεξια έχει πολύ δουλεια. Η υψομετρικές διαφορές που πρέπει να καλυφθούν μπορεί να φτάνουν και τα 100 μέτρα σε σημεία.
Σήμερα Κυριακή δεν δουλεύαν τα εργοτάξια παρά μόνο είδα άτομα να κάνουν συντήρηση (?) σε μηχανήματα.
Η παρουσίαση είναι απο ανατολικά προς δυτικά. Ο χαρακτηρισμός των λόφων είναι δικός μου προς κατανόηση του χώρου-περιοχής.
Στην ουσία πρόκειται για το μικρό κομμάτι που είχε δημοπρατηθεί τελευταίο.
Σημείο σύνδεσης με το υπάρχον τμήμα της Εγνατία οδού.
Λόφος Α Ακριβώς δίπλα απο στρατιωτικό φυλάκιο. Τεχνικά και εντός του χώρου (πρώην) του στρατοπέδου

απο το ίδιο σημείο προς την άλλη πλευρά (δυτικα-λόφος Β)
 
Λόφος Β. Στο βάθος φαίνεται το σημείο (λόφος Α) όπου τραβήχτηκαν οι προηγούμενες φωτογραφίες.

απο το ίδιο σημείο προς την άλλη πλευρά (δυτικά). Κάτω φαίνεται η επαρχιακή οδός Αγιου Ανδρέα-Ακροβουνίου. Στο βάθος λόφος Γ.
   
Τώρα απο την απέναντι μεριά, λόφος Γ, στο βάθος φαίνεται ο λόφος Β και το προηγούμενο τεχνικό έργο. Φαίνεται η υψομετρική διαφορά και η δουλεια που πρέπει να γίνει.
 
Στο συγκεκριμένο σημείο του λόφου Β, υποθέτω ότι μπορεί να κατασκευαστεί μίνι σήραγγα, ή ένα C&C μιας και οι οριοθετήσεις του δρόμου και η διαμόρφωση του χώρου δείνχουν να είναι μια λύση του τύπου, μονόδρομος. Θα δούμε στο μέλον μιας και το μόνο που έχει γίνει εδώ είναι η τοποθέτηση εκρηκτικών σε κάποιο σημείο και η κατασκευή διαζωμάτων.
Προχωράμε στη σύραγγα Συμβόλου,
ανατολικά

να πω εδώ ότι μόλις αντίκρισα την είσοδο αυτή ένοιωσα ένα παράξενο συναίσθημα . Φάνηκε μπρος μου ξαφνικά και ήταν και η πρώτη μου φορά...
δυτικά

και τα πρώτα τεχνικά έργα που βλέπουμε βγαίνοντας απο τη σύραγγα κατευθυνόμενη δυτικά ( προς Θεσσαλονίκη).
Στο βάθος το Παγγαίο.
μπροστα μας ανοίγεται η Πιερια κοιλάδα
Συνεχίζω με φωτογραφίες bonus
ναρκοπέδιο...
 
εντύπωση μου έκανε η πληθώρα των τρυπών και ο τρόπος που τις "βουλώνουν". Χέρι δεν έβαλα...
Σημείο απο το οποίο "σηκώνουν" χώμα. Γύρω στα δυο χιλιόμετρα μετά απο την δυτική έξοδο της σήραγγας.
και δύο φωτογραφίες καλλιτεχνικής φύσης

 |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 10:26 pm Post subject: |
|
|
Κατατέθηκε το νομοσχέδιο στη βουλή για τον αυτοκινητόδρομο: Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα (Βορειοδυτική Οδός Πελοποννήσου).
Στην αιτιολογική έκθεση υπολογίζεται ότι θα αποφευχθούν 2 . 143 ατυχήματα με 3 . 707 τραυματίες , ενώ η συνολική εξοικονόμηση κόστους θα ανέλθει στα 716 εκατ . Ευρώ. Στα οφέλη του έργου περιγράφεται και η συντόμευση του χρόνου διάνυσης του νέου αυτοκινητόδρομου ( ταχύτητα μελέτης 120 χλμ / ώρα ). Στο τμήμα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα προκύπτει μείωση κατά 40 λεπτά για τα ελαφρά και 28 λεπτά για τα βαρέα οχήματα , ενώ στο τμήμα Πάτρα - Πύργος - Αλφειός θα μειωθεί κατά 35 λεπτά για τα ελαφρά και 22 για τα βαρέα οχήματα .
Νέα χάραξη έχουμε για την Αχαΐα στις περιοχές : Αιγείρα , Πλάτανος , Ελίκη , Αίγιο , Σελιανίτικα , ’βυθος , Παναγοπούλα και Αραχωβίτικα . Κυρίαρχο στοιχείο της νέας χάραξης είναι οι σήραγγες και οι κοιλαδογέφυρες .
Το συνολικό μήκος του οδικού άξονα είναι 365 , 4 χλμ ., εκ των οποίων τα 283 , 7 χλμ . κατασκευάζονται από την αρχή και τα υπόλοιπα 81 , 7 χλμ . θα βελτιωθούν και θα αναβαθμιστούν σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο . Ο οδικός άξονας από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα θα αποτελείται από τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και με διαχωριστική νησίδα ασφαλείας .
...θα ολοκληρωθεί σε 42 μήνες ή τριάμισι χρόνια .
...Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 2 , 809 δισ . ευρώ σε τρέχουσες τιμές .
Πηγή: Πελοπόννησος |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 9:35 am Post subject: |
|
|
Corsakia ωραίες οι φωτογραφίες σου. Έκανα και γω πριν ένα μήνα αυτό το πέρασμα πίσω από το βουνό του Αγ.Ανδρέα, και τότε απλά ήταν έτοιμα τα τεχνικά. Τώρα βλέπω ότι άρχισε με πολύ γρήγορους ρυθμούς η διαμόρφωση του δρόμου, όπως φαίνεται και σε αυτή σου τη φωτογραφία.
http://aycu32.webshots.com/image/29871/2003641758484771294_th.jpg
Το θαμμένο τεχνικό που φαίνεται στο μέσον, ήταν έτσι πριν ένα μήνα:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/62.jpg
Το υπόλοιπο μισό μέχρι την είσοδο της σήραγγας είναι όντως πολύ, αλλά μάλλον θα χρησιμοποιούν πλέον το δρόμο πίσω από το βουνό για να φτάνουν πιο γρήγορα στο εργοτάξιο!! Λογικά θα πέσουν με τα μούτρα τώρα σε εκείνο το κομμάτι. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 9:41 am Post subject: |
|
|
Νέα από το Μέστη - Μάκρη. Δηλαδή τι νέα... αρχαία τα βλέπω τα πράγματα.
Όλα κινούνται με ρυθμούς χελώνας.
Σε σχέση με ένα μήνα πριν που πέρασα η διαφορά είναι πως τελείωσαν τον κλάδο προς Αλεξ/πολη από προσωρινό Α/Κ Συκοράχης έως προσωρινή σύνδεση με παράλληλο επαρχιακό. (περίπου 3 χλμ.).
Αυτή τι στιγμή φτιάχνουν τον άλλο κλάδο. Για να βοηθήσω είναι το τμήμα που οι δύο κλάδοι κινούνται σε διαφορετικά ύψη.
Πάντως έκανα όλον τον παρ/λο επαρχιακό και έχει τελειώσει όλος, από τη Μέστη έως τα Δίκελλα.
Προφανώς μόλις τελειώσει και ο άλλος κλάδος, η κυκλοφορία προς Κομοτηνή θα γίνεται από την νέα ΕΟ (αναβαθμισμένη σε αυτά τα σημεία σε αυτοκινητόδρομο) και η κίνηση προς Αλεξ/πολη θα γίνεται από το σημείο που τελειώνει η διαφορά σε ύψος των δύο κλάδων (κατασκευάστηκε νέος συνδετήριος με την παρ/λη επαρχιακή οδό) και μέσω της παρ/λης για Δίκελλα και είσοδο στο αναβαθμισμένο (χωρίς μεταλικό διαχωριστικό) υποτμήμα Δίκελα - Μάκρη. |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 10:00 am Post subject: |
|
|
Να τα καλά μαντάτα που μας έφτασαν.
jimmara kai corsakia δε νομίζετε πων είναι μια καλή ευκαιρεία να κάνουμε ένα τουρ στην περιοχή? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 2:07 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχουν κι άλλα...
Στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση για τη μελέτη του οδικού άξονα Ιωάννινα –Κακαβιά
(17/10/2007)
Υπεγράφη από το ΥΠΕΧΩΔΕ και βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο νομιμότητας, η σύμβαση για τη μελέτη του οδικού άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά. Στη σύμβαση, προϋπολογισμού 5 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνεται η τοπογραφική αποτύπωση, η συγκοινωνιακή, γεωλογική, υδραυλική μελέτη και η περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου, ενώ παράλληλα, προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την εκτέλεση των απαραίτητων γεωτεχνικών ερευνών, προϋπολογισμού 1 εκατ. ευρώ. Η χρηματοδότηση του συνόλου των μελετών είναι εξασφαλισμένη από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Το υπό μελέτη οδικό τμήμα, συνολικού μήκους 70 χλμ. περίπου, αποτελεί συνέχεια της Ιόνιας οδού και προβλέπεται να κατασκευαστεί ως κλειστός αυτοκινητόδρομος, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. «Ένα ακόμη σπουδαίο έργο υποδομής για την περιοχή, προχωρά με γρήγορους ρυθμούς» επισημαίνει στη σχετική δήλωσή του ο Υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Σταύρος Καλογιάννης. ερτ |
|
Back to top |
|
 |
ioannis31 Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 3:12 pm Post subject: |
|
|
Στην ιστοσελίδα του Ελληνικού Κοινοβουλίου, http://www.parliament.gr/ergasies/nomodetails.asp?lawid=553 , παρατίθενται 18 αρχεία PDF με την αιτιολογική έκθεση για το έργο παραχώρησης του άξονα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Τσακώνα.
Όποιος έχει χρόνο για μελέτη, ας κατεβάσει τα σχετικά αρχεία. |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 12:22 pm Post subject: |
|
|
alter100 wrote: | ...σύμφωνα με την εφημερίδα Αγγελιοφόρος | και σύμφωνα με τις διακηρύξεις του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας στη συνέντευξη τύπου που παρεχώρησε. http://www.rcm.gr/articleview.cfm?pid=546&id=AD512FB0-145E-4521-43AC316DC529F281
Μόνο που όλα αυτά αφορούν μελέτες και απ' ότι δείχνει η ελληνική εμπειρία, περνούν δεκαετίες μέχρι να υλοποιηθούν αφού βρίσκονται... εκτός λεκανοπεδίου. Τρανταχτό παράδειγμα το πολύπαθο metro της Θεσσαλονίκης. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 1:14 pm Post subject: |
|
|
φιλε δαμιανε ελεος με το κομπλεξ που εχετε για τους αθηναιους εδω τα εργα που εχουν γινει ειναι παρα πολυ λιγα για το μεγεθος της πολης..μην τα ριχνουμε ολα στην αθηνα!ο κυριος νομαρχης σας τι εκανε οταν του δινανε χρηματοδοτηση για την κορωνεια????τραγουδουσε καζαντζιδη?  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 8:49 pm Post subject: |
|
|
Αν ψάξετε λίγο πιο πίσω (πριν κανένα χρόνο πάνω κάτω) κάπου θα βρείτε ένα post μου με τα ίδια έργα που θα ξεκινούσαν τότε. |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 9:40 pm Post subject: |
|
|
gouperman wrote: | φιλε Δαμιανε ελεος με το κομπλεξ που εχετε για τους αθηναιους | Κανένα κόμπλεξ με τους Αθηναίους δεν έχω τουλάχιστον εγώ φίλε Gouperman. Πιστεύω αντιθέτως οτι ταλαιπωρούνται κι αυτοί πάρα πολύ εξ' αιτίας της υπερσυγκέντρωσης του πληθυσμού και της υποβάθμισης του περιβάλλοντος! Το πρόβλημα είναι η συγκέντρωση όλης της εξουσίας στο κέντρο που πρέπει αυτό να αποφασίζει για την ανάπτυξη της περιφέρειας παρ' όλο που δε γνωρίζει τα προβλήματα απο πρώτο χέρι. Σκέψου οτι για τη ρύθμιση των μισών περίπου σηματοδοτών της πόλης της Θεσσαλονίκης, αρμόδιο είναι το ΥΠΕΧΩΔΕ! Ακόμα η γραφειοκρατία στη δημόσια διοίκηση για ιδιοτελείς σκοπούς φρενάρει συχνά ακόμα και την απόφαση των κυβερνήσεων να προωθήσουν κάποια έργα. Όσο για το Νομάρχη μας...ας μη μιλήσω!! Και το ωραίο που άκουσα απο υποψήφιο βουλευτή πριν τις εκλογές: "Για να εκλεγεί κανείς βουλευτής στην περιφέρεια, πρέπει να τον εγκρίνει η Αθήνα. Ας μη κρυβόμαστε!" |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 9:48 pm Post subject: |
|
|
Πότε θα φτιάξουν την εθννική οδό στην έξοδο της Θεσσαλονίκης προς Αθήνα?
Ελπίζω να συμπεριληφθεί στο έργο του Κόμβου της λαχαναγορας. Το οδόστρωμα είναι χάλια!
Ακόμη και ο ΠΑΘΕ σε τμήματα, ειδικά κοντά στα ποταμια (αλιάκμωνα,λουδια,γαλλικο,αξιο) έχει τα μαύρα χάλια του.
Παρεπιπτώντος κάνουν κάτι μπαλώματα, αλλά είναι μπαλώματα.
Χρειάζεται σοβαρή δουλειά. Απο την αρχή όλος ο τάπητας, αλα εγνατια. |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 6:59 pm Post subject: |
|
|
Μια αρκετα ωραια και ενδιαφερουσα προσπαθεια οπου μπορειτε να "καρφωσετε" τα επικινδυνα σημεια των δρομων της περιοχης σας. Το θεμα ειναι ομως να τα δουν και οι υπευθυνοι...
http://www.msfree.gr/pin/ |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 11:05 am Post subject: |
|
|
Την Παρασκευή έκανα το Σέρρες - Θεσ/νίκη. Δόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Ξυλόπολη - Δορκάδα αναβαθμισμένο σε αυτοκινητόδρομο.
Πάντως μετά από υπόδειξη στενού μου φίλου από τη Νιγρίτα, μου είπε πως προτιμότερο όταν πηγαίνεις προς Θεσ/νίκη, είναι καλύτερα να πηγαίνεις από Λυτή και την επιστρωφή να την κάνεις από τον νέο Α/Κ Λαγκαδά της εγνατίας. |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 12:33 pm Post subject: Βοήθεια. |
|
|
Σας παρακαλώ να μου προτείνετε την καλλίτερη διαδρομή για να ταξιδέψω απο τη Θεσσαλονίκη στα Ζαγοροχώρια (Πάπιγκο). Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Ελπίζω να μην είμαι πολύ.....offtopic!  |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 1:48 pm Post subject: |
|
|
Θέλεις την συντομότερη,την ταχύτερη,την ομορφότερη ή με περιπέτεια;Με τι αυτοκίνητο;Απ' όλα έχουμε...διαλιέχτε! |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 2:12 pm Post subject: |
|
|
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
(22.10.2007 – 26.10.2007)
ΤΡΙΤΗ
1. Ώρα 14.00΄ - Αίθουσα Γερουσίας
Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ θα συνεδριάσει με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Συζήτηση και ψήφιση, σύμφωνα με το άρθρο 70 παρ. 2 του Συντάγματος, επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του Έργου της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα και ρύθμιση συναφών θεμάτων».
Εισηγητές: Γεώργιος Τρυφωνίδης και Σπυρίδων Κουβέλης
απ'τη Βουλή.
Και ότι μας έλεγαν ότι θα συζητηθεί την προηγούμενη βδομάδα. |
|
Back to top |
|
 |
tovarich Visitor


Joined: 21 Oct 2007 Posts: 5 Location: Athens
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 9:51 pm Post subject: |
|
|
Kalispera paidia, eimai kainourios user sto forum kai tha ithela na sas sygxaro olous gia to meraki kai tin diarki enimerosi pou deixnete sta diafora topics...!!!
San proto post, epilego to exis....
Βουλή - «Ναι» στη σύμβαση για τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα -Πύργος-Τσακώνα
«Ναι» στην κύρωση της σύμβασης παραχώρησης του έργου κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα, είπε η Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής. Υπέρ της κύρωσης της σύμβασης τάχθηκαν οι βουλευτές της ΝΔ του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑ.Ο.Σ., ενώ τις
αντιρρήσεις τους διατύπωσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ.
Οι εισηγητές, αλλά και οι ομιλητές (Κ. Μητσοτάκης-ΝΔ, Γ. Κοντογιάννης-ΝΔ, Δ. Κουσελάς-ΠΑΣΟΚ) μετέφεραν τις επιφυλάξεις των φορέων των πυρόπληκτων νομών για τις επιδράσεις του έργου σε περιοχές όπως η λίμνη Καϊάφα, και ζήτησαν την επικαιροποίηση των μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου.
Ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Θ. Ξανθόπουλος άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο αναπροσαρμογής ορισμένων παραμέτρων του έργου κατασκευής του αυτοκινητόδρομου, λόγω των επιπτώσεων από τις πυρκαγιές στις περιοχές διέλευσής του.
Μετά τις πυρκαγιές «είμαστε υποχρεωμένοι να επανεξετάσουμε κάποιες παραμέτρους και εάν χρειαστεί να τις αναπροσαρμόσουμε», είπε ο κ. Ξανθόπουλος.
Ο εισηγητής της ΝΔ Γ. Τρυφωνίδης είπε ότι ο νέος αυτοκινητόδρομος θέτει τις βάσεις (μαζί με την Εγνατία οδό) για ισόρροπη ανάπτυξη της χώρας, ενώ ο βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ Σπ. Κουβέλης αναφέρθηκε στη συμβολή του κόμματός του για την προώθηση του έργου, χαρακτήρισε ωστόσο μεγάλο το χρονικό διάστημα κατασκευής του έργου (70 μήνες). Από την πλευρά του, ο αγορητής του ΚΚΕ Ν. Γκατζής χαρακτήρισε "ληστρική" τη σύμβαση που παραχωρεί την εκμετάλλευση του έργου στον παραχωρησιούχο επί 32 έτη.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/10/23/1428870.htm
Epitelous kali arxi sto pio epikindyno (meta to petalo tou malliakou) tmima tou ethnikou odikou diktyou....
Anamenoume kai alla eyxarista nea!! |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 5:29 pm Post subject: |
|
|
(24/10/2007)
Πίστωση τριών εκατομμυρίων ευρώ, για την προκήρυξη της οριστικής μελέτης του έργου του οδικού άξονα Δράμας - Εγνατίας Οδού, εξασφαλίστηκε ήδη, σύμφωνα με τη διαβεβαίωση που έδωσε σήμερα ο Γ. Γ. του υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων κ. Κατσιγιάννης στον υπουργό Μακεδονίας - Θράκης Μαργαρίτη Τζίμα.
Σύμφωνα με τους αρμόδιους του ΥΠΕΧΩΔΕ, επίκειται η δημοπράτηση της οριστικής μελέτης, με χρόνο παράδοσης το 2008. Εκτιμάται ότι η έναρξη της κατασκευής του οδικού άξονα θα γίνει εντός του 2009.
(22/10/2007)
Την ένταξη σε χρηματοδοτικά προγράμματα των οδικών συνδέσεων της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό, στο ύψος της Φιλιππιάδας, της υποθαλάσσιας σήραγγας του Ακτίου με την Ιόνια οδό, στο ύψος της Αμβρακίας λίμνης και την ουσιαστική βελτίωση του παραλιακού άξονα Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας ζητά από την Κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο το Τμήμα Ηπείρου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Με βάση την απόφαση που ελήφθη, κατά την πρώτη τακτική συνεδρίαση της αντιπροσωπείας του ΤΕΕ, η Κυβέρνηση καλείται να εντάξει άμεσα σε χρηματοδοτικά προγράμματα τις παραπάνω οδικές συνδέσεις, ως έργα υψηλής προτεραιότητας, για την ιεραρχημένη και έγκαιρη προετοιμασία και κατασκευή.
ερτ
Δηλ αυτή τη στιγμή που μελετώνται αυτά τα έργα, μελετών 150 εκατ. ευρώ δεν υπάρχει ούτε σχέδιο για τη χρηματοδότησή τους? Υπάρχει το ενδεχόμενο να μείνουν στο ντουλάπι? |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 6:12 pm Post subject: |
|
|
Μα τι ευχάριστα νέα είναι αυτά για την Δράμα;
Ευτυχώς βάλανε Δραμινό υπουργό και κινεί και κανένα νήμα.
(Άσχετα αν το χωριό των Καραμανλήδων είναι πάνω στο δρόμο και μέχρι σήμερα δεν έχουν κάνει τίποτα για τον τόπο τους) |
|
Back to top |
|
 |
|