View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 5:40 pm Post subject: |
|
|
Corfu τι να πω.... δεν έχω λόγια Παρακάλαγα να μην τελειώσουν οι φωτογραφίες
Όταν λες ότι στη σήραγγα Παναγιάς υπήρξε πρόβλημα σύγκλισης εννοείς ότι ο ένας κλάδος "πλησίασε" τoν άλλο παραπάνω από ότι πρέπει?
P.S. Τελικά είσαι ο πιο "κακός" αυτοκινητοδρομάκιας από όλους  |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 6:19 pm Post subject: |
|
|
Ενα μεγάλο μπραβο σε εσενα για το κόπο σου,αλλά και σε αυτους που σε βοήθησαν να παρακολουθήσεις απο κοντά το έργο.
Γιατι στο χώρο των διοδίων το υπόστρωμα είναι τσιμεντένιο? Στη παμβώτιδα προυπήρχε ή κατασκευάζεται τώρα?
Στην υπόλοιπη εγνατία δεν υπάρχει πουθενα κάτιαντιστοιχο, να φανταστω ότι θα κατασκευαστεί μετέπειτα?
Αυτή η γέφυρα στον αραχθο Αχ!! τεράστια και επιβλητικη! Σε μήκος αλλά και μέγεθος στύλων. Τι ύψος έχει?
Οι σχάρες στο ύψςο του οδοστρώματος σε παράπλευρο αυλάκι στην συραγγα αγ. νικολαου σε τι αποσκοπούν? |
|
Back to top |
|
 |
road352 New Member

Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 7:53 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο ρε corfu!!!
Το βράδυ αν δεν δω στο όνειρό μου να σκάβω κανένα τούνελ, σίγουρα θα δω να πετάω πάνω απο τη Γέφυρα του Άραχθου.
Φανταστικές φωτογραφίες φανταστική δουλειά.
Εικόνες που ακόμα και όταν τελειώσει η Εγνατία δεν θα μπορούμε να τις βλέπουμε πάνω απο το οδόστρωμα.
Πραγματικό κειμήλιο. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 8:11 pm Post subject: |
|
|
Corfu συγχαρητήριαααααααααααα!!!
Έγραψες πάλι! Τι να πω, έμεινα άφωνος...  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 8:26 pm Post subject: |
|
|
@corsakias
Έχω την εντύπωση πως και στα διόδια στον Πολύμυλο Κοζάνης τα διόδια έχουν τσιμέντο. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 8:33 pm Post subject: |
|
|
Όλα τα καινούργια διόδια στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους έχουν τσιμέντο. Υπάρχει κάποια ασφαλής εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό? |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 8:47 pm Post subject: |
|
|
Όλα τα δάπεδα στους σταθμούς διοδίων έχουν τσιμέντο και ο λόγος είναι ότι λόγο της σκληρότητας του τσιμέντου σε σχέση με την άσφαλτο το δά πεδο δεν φθείρεται από τις επιβραδύνσεις αλλά και τις επιταχύνσεις των αυτοκινήτων.
Η σύγκλιση των σηραγγών είναι ένα φυσιολογικό φαινόμενο και έχει να κάνει με το πέτρωμα.
Όταν το πέτρωμα συμπιέζεται από τις διάφορες μεθόδους εσκαφής, αυτό ύστερα από μέρες τείνει να έρθει στην προηγούμενη καταστασή του. Να αναπνεύσει όπως μου είπε ο φίλος μηχανικός. Το φυσιολογικό λοιπόν είναι το πέτρωμα της σήραγγας να συγκλίνει από 2 έως 5 εκατοστά. Μέχρι και 10 εκ. δεν υπάρχει πρόβλημα. Όταν όμως αυτό φτάσει τα 50εκ. τότε υπάρχει πρόβλημα,και υπάρχει συγκεκριμένη μέθοδος για την επαναφορά.
Αυτό έγινε στη σήραγγα της Παναγιάς.
Δεν ξέρω αν έχετε βρεθεί σε Α' φάση κατασκευής σήραγγας. Είναι η φάση που σκαύεται και εκτοξεύεται τσιμέντο για την προσωρινή στήριξη των τοιχωμάτων. Σ' αυτή τη φάση λοιπόν καρφώνονται ακίδες (καρφιά με φωσφοριζέ κεφάλια) και από αυτά οι τοπογράφοι πέρνουν μετρήσεις και βλέπουν σταδιακά αν υπάρχουν κινήσεις (συγκλίσεις) στο πέτρωμα.
H σχάρα είναι κανάλι που θα μπουν τα καλώδια για τα Η/Μ (κάμερες SKADA κλπ).
Α ρε Παναγιώτη και πάλι να 'σαι καλά ένα πρωινό κάθισα μαζί σου και έμαθα τόσα πράγματα. |
|
Back to top |
|
 |
dimi Full Member


Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 9:02 pm Post subject: |
|
|
corfu wrote: |
....Δεν ξέρω αν έχετε βρεθεί σε Α' φάση κατασκευής σήραγγας.... |
Τί λές ρε corfu, μόνο μία φορά; Απο μικρό παιδί, εάν δεν έβλεπα τουλάχιστον μία σήραγγα τη μέρα δεν μπορούσα να κοιμηθώ το βράδυ.
Μα τώρα πλάκα κάνεις; Εάν δεν είσασταν και όλοι εσείς με το ανεξάντλητο μεράκι θα βρισκόμασταν στα μαύρα σκοτάδια. Και δεν αρκείστε μόνο στην παραβολή φωτογραφιών, αλλά μας μεταδίδετε και τεχνικές πληροφορίες.
Τα συγχαρητήρια και ευχαριστώ μου σε εσένα και σε όλα τα παιδιά που έχουν πάρει τα βουνα και τα λαγκάδια. Και "επαγωγικά" τα συγχαρητήρια και ευχαριστώ μας και σε όλους όσους σας προσφέρουν κάθε διευκόλυνση για να βρεθείτε εκεί, στην καρδιά όλων των έργων. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 9:59 pm Post subject: |
|
|
Λογικά αυτό που εννοεί ο corfu σχετικά με το τσιμέντο, είναι ότι η χρήση ασφάλτου στα διόδια, θα δημιουργούσε ένα αντίστοιχο φαινόμενο με αυτό που παρατηρείται μπροστά από πολλές στάσεις λεωφορείων. Τον δρόμο δηλαδή να έχει αλειωθεί "κάτω" από τα λάστιχα των λεωφορείων. Και παρεμπίπτοντος θα ήθελα να πω ότι κάτι πρέπει να γίνει με αυτήν την κατάσταση. Ειδικότερα στην μεσογείων δεν υπάρχει στάση χωρίς λακκούβα. Και αυτό γίνεται πολύ επικίνδυνο ειδικότερα τα βράδυα όπου όλοι χρησιμοποιούν τις λεωφορειολωρίδες. |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 11:30 pm Post subject: |
|
|
Επισης χρηση τσιμεντου γινεται εκτενεστατα στους Γερμανικους αυτοκινητοδρομους. Αν το κοστος ειναι παραπλησιο με αυτο της ασφαλτου πιστευω οτι τουλαχιστον στις λεωφορειολωριδες θα πρεπει να μπει. Αν για τα αυτοκινητα ειναι μια φορα επικινδυνο για τα μηχανακια ειναι 10, οδηγαω και εχω κοντεψει αρκετες φορες να φαω τα μουτρα μου. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 2:53 am Post subject: |
|
|
Corfu βλέπω να τελειώνει η εγνατία και εμείς να χαζεύουμε ακόμα τις φωτογραφίες σου. Μη σου πω θα τις κάνουμε άλμπουμ και θα τις βάλουμε μαζί με τις οικογενειακές. Η δουλειά σου ήταν εξαιρετική χίλια μπράβο. Τώρα σε ποιο απ'όλα τα έργα να κάνω μνεία μετά από 1,5 ώρα που κοίταξα σε μια πρώτη φάση τις φωτογραφίες, νιώθω λες και ταξίδεψα όλη την εγνατία, με τον καιρό, δεν μπορώ τώρα να πω τίποτα, ας περάσω στις απορίες : Γιατί το Τ8-Περιστέρι να μην τελειώσει μέχρι το 2008? 29μ. μόνο για να ανοίξουν τη σήραγγα Μετσόβου!! (δεν μπορούσα το είπα), οι εργασίες πριν τη γέφυρα Αράχθου φαίνεται να ξεκίνησαν (γιατί κακά τα ψέματα δεν είχαν κάνει και τίποτα), εκείνο το τεχνικό σα τοιχίο μετά το c&c απέναντι απ'το λαγκάδι τελικά το ύψωσαν κι άλλο και το χρησιμοποίησαν σαν τοίχο στήριξης του επιχώματος που αντικαθιστά την Τ7, πάλι καλά γιατί ήταν και 195μ μήκος πανάθεμά τη. Ρε Corfu δεν ξέρω αν παρατήρησες τίποτα αλλά κοίταξέ το και λίγο στο google earth (έχεις δουλειά για το σπίτι ) ο φορέας του τελευταίου βάθρου της γέφυρας Αράχθου στην πλευρά της Μπαλτούμας δεν φαίνεται να πατήσει κατευθείαν στο βουνό ενώ πρέπει να προηγηθεί η κατασκευή ενός ακόμη βάθρου επάνω στο βουνό (μάλλον κάτω ακριβώς απ'το δρόμο Μπαλτούμα-Ποταμιά-Μηλιωτάδες) για να καλύψει ένα κενό 190μ περίπου που συμπληρώνουν τα 1036μ της γέφυρας. Κοίταξε το χάρτη παρακάτω και θα δεις.
http://s39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/?action=view¤t=Araxthos.jpg
Στη θέση μέσ'τον κόκκινο κύκλο που λέει για θέση νέου βάθρου στο google earth παρατήρησα μια κηλίδα αλλά δεν γινόταν άλλο μεγέθυνση και υπέθεσα μήπως είναι χωματουργικά για ένα 7ο βάθρο που θα καλύψει την υπόλοιπη απόσταση των 190μ ή έστω άλλα 140μ και 50μ ως προέκταση όπως στη γέφυρα Μετσοβίτικου στην πλευρά του Αγ. Νικολάου, και εφόσον τα δύο τελευταία βάθρα πιο κάτω δεν είναι έτοιμα καθ'ύψος δεν υπάρχει λόγος να αρχίσουν ακόμα αυτό το βάθρο που σε ύψος θα είναι μικρό αφού είναι πάνω στο βουνό. Οι μετρήσεις των αποστάσεων έγιναν με το μετρητή του google earth και σύμφωνα με τα συνήθη ανοίγματα, το άνοιγμα μεταξύ των βάθρων θα πρέπει να είναι 140μ. Εξάλλου πρόσφατο άρθρο της εγνατίας (2006) μιλάει για 8 ανοίγματα της γέφυρας Αράχθου και μέχρι στιγμής έχουμε δει μόνο 6 βάθρα και λείπει το έβδομο. Η προβολοδόμηση πάει περίφημα, στον άλλο κλάδο ξεκίνησε μήπως?
Μετά τη σήραγγα Συρτού πρόκειται να αρχίσει μια μεγάλη γέφυρα μήπως σου πε τίποτα ο φίλος ο Παναγιώτης?? Ο ΑΚ Αγ. Παρασκευής έχει αρχίσει? Με τη Συρτού τι νεότερο υπάρχει έχει προχωρήσει αρκετά? Σου είπε μήπως ποια τμήματα πιθανόν θα καθυστερήσουν μετά το 2008? Για το Τ8-Περιστέρι δηλ σου είπε ότι θα τελειώσει μετά το 2008? Γιατί ρε γαμώτο!! Αυτά προς το παρόν, κάνω άλλον έναν γύρω τις φωτογραφίες και όνειρα γλυκά  |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 8:37 am Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια Corfu. Έμεινα άφωνος κι εγώ, αλλά πρέπει σαν πολιτικός μηχανικός να προσθέσω και κάτι ακόμη στα σχόλια των προηγηθέντων. Ελάχιστοι συνάδελφοι που ΔΕΝ έχουν ασχοληθεί με εξιδεικευμένα έργα έχουν ιδέα για τις μεθόδους που ακολουθούνται για την κατασκευή τους. Πολύ δε περισσότερο οι παλαιότεροι! Ας μη φαντάζονται λοιπόν οι μη τεχνικοί οτι όλοι μας μπορούμε να μιλάμε για όλα. Εγώ προσωπικά αισθάνομαι πολύ "λίγος" μπροστά σε τέτοια έργα αν και στο παρελθόν έχω ασχοληθεί στο εξωτερικό με έργα πρωτοποριακά και "άγνωστα" στη χώρα μας. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 10:37 am Post subject: |
|
|
Μπράβο ρε corfu!Εχω σκάσει απο τη ζήλεια μου που δεν ήρθα κι εγώ...
beethoven
Στην γέφυρα Αράχθου εκει που έχεις κυκλώσει την πιθανή θέση του νέου βάθρου το έχουν ήδη θεμελιώσει ακριβώς εκεί.Είναι κάτω από το δρόμο που φαίνεται και πάει στο ανατολικό ζαγόρι.Το άλλο μάλλον θα γίνει στο βουνό.
Μήπως είναι δυνατόν να φτιάξεις κάτι παρόμοιο για να καταλάβουμε τις θέσεις των σηράγγων και των γεφυρών πάνω στο χάρτη?Δεν έχει μέχρι τα Γρεβενά καλή ανάλυση αλλά κάτι θα καταλάβουμε... |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 10:39 am Post subject: |
|
|
Ρε συ Corfu παληκάρι μου τι πήγες και έκανες?
Σε ευχαριστούμε και σε ζηλεύουμε ταυτόχρονα. Η λεπτομέρεια σε όλο της το μεγαλείο. Τόσα τεχνικά και από ΤΟΣΟ κοντά!! Μπράβο. Μεγάλη πρόοδος και από τις φωτογραφίες του supera από τα ίδια σημεία. Μπορούμε να πούμε (με εξαίρεση κάποια μέτρα που ανέφερες), ότι ΟΛΕΣ πλέον οι σήραγγες έχουν διανοιχτεί??!!  |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 2:12 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια! Νομίζω πως αυτές τις λεπτομέριες δεν θα τις ξαναδούμε. Φαίνεται πως όλα πλέον έχουν πάρει τον δρόμο τους.... |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 3:00 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο ρε corfu!!! Φοβερή δουλειά! Όχι μόνο κατατοπιστικές, αλλά και εντυπωσιακές οι φωτογραφίες σου! |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 5:23 pm Post subject: |
|
|
Από ότι παρατήρησα στην φάση της κατασκευής του συγκεκριμένου σταθμού διοδίων στο Δροσοχώρι το τσιμέντο χρειάζεται και για έναν άλλο λόγο.Τα "σπιτάκια" των διοδίων συνδέονται υπόγεια για να περνούν καλώδια κλπ για τον Η/Μ εξοπλισμό τους.Βέβαια το τσιμέντο καλύπτει μεγαλύτερη περιοχή για τον λόγο που και σεις αναφέρατε. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 2:25 am Post subject: |
|
|
http://s39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/?action=view¤t=Driskos-Peristeri.jpg
Τα τεχνικά απ'τη σήραγγα Δρίσκου μέχρι τον ΑΚ Περιστερίου, τα μήκη των τεχνικών είναι απ'τις εταιρείες, μέχρι και τη σήραγγα Τ8 πάει καλά αφού πατάει ακριβώς πάνω στο δορυφορικό ίχνος, μετά όπως καταλαβαίνετε ξεφεύγει λίγο και μάλλον παραπήγε νότια αλλά τουλάχιστον το Τ8-Περιστέρι διαθέτει αυτές τις δύο γέφυρες που βλέπετε μήκος στο σύνολο είναι 725μ. Είναι ένα δύσκολο τμήμα...κουράστηκα να το σχεδιάσω . Θα κάνω και το Μέτσοβο-Παναγιά να κλείσουμε τη συλλογή. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 5:46 am Post subject: |
|
|
CORFU ότι και να πούμε είναι λίγο ...η προσπάθειά σου είναι συγκινητική σ'ευχαριστούμε πραγματικά ... γιατί για όλους μας εδώ πέρα, τα έργα εκτός απο την καθαρά πρακτική έννοια, έχουν μια σημασία συμβολική ότι κάτι λειτουργεί σ'αυτό το τόπο.
Απορώ όλοι αυτοί που δουλεύουν στην εγνατία Α.Ε. ή ακόμα και οι υπάλληλοι των τεχνικών εταιρειών δεν αισθάνονται την ανάγκη να δημοσιοποιήσουν και να διαφημίσουν αυτό το έργο. Ένας δημοσιογράφος δεν βρέθηκε να κάνει ένα οδοιπορικό..
Μια απορία οι φωτό απο τον Δρίσκο φωτογραφίζουν μόνο την σηρ.εκκαπνισμού ή και το κυρίως τμήμα δεν έχει σκυροδετηθεί.
Την περασμένη εβδομάδα είχαμε ελέγχους σε αγροκτήματα στην Πιέρια κοιλάδα και να πως έχει η κατάταση. Απο σηρ.Συμβόλου έως την γέφυρα με τους προκατασκευασμένους δοκούς (βλ.mozart)πριν το εργοτάξιο στον Ακροπόταμο(ύψος Ποδοχωρίου) σε όλο το μέτωπο δουλεύουν με τρελλούς ρυθμούς κάτι σαν επιστράτευση.Πέρα απο τα ατελείωτα φορτηγά της ΑΒΑΞ (δεκάδες) υπάρχουν και ιδιώτες απο όλη την χώρα...δουλέυουν καθημερινά έως τις 17:30 και το Σάββατο έως τις 14:30. Έπαθα την πλάκα μου αφού έβλεπα σε διασταυρώσεις εργοδηγούς να χρονομετρούν τα φορτηγά.Σε πολλά σημεία έχουν αρχίσει να στρώνουν και σπαστό.Οι Α/Δ Μουσθένης έχει τελειώσει,Δωματίων τελειώνει και Μεσορόπης τώρα ξεκίνησε...Η γεφυρα στο Ποδοχώρι στον ένα κλάδο τελείωσε και τοποθετούν τους δοκούς στον δεύτερο κλάδο.Θεωρώ αδιανόητο με τέτοιους ρυθμού να μην δωθεί ένα κομμάτι πριν το καλοκαίρι. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 5:49 am Post subject: |
|
|
Παραλειψη μπράβο beethoven οι χάρτες πολύ κατατοπιστικοί για μας τους μακρινούς ..περιμένουμε και τον τελευταίο. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 12:16 pm Post subject: |
|
|
Γεια σας από την Αλεξ/πολη. Αυτό που θέλω να σας πω με μεγάλη ευχαρίστηση είναι ο χρόνος που έκανα από την Ηγουμενίτσα για την Αλεξ/πολη. 5 ώρες και 30 λεπτά.
Χρησιμοποιώντας την σήραγγα Δρίσκου και την Τ8. Βέβαια για να λέμε και την πλήρη αλήθεια το τσίμπησα σε μερικά σημεία έως 190χλμ/ώρα.
Φανταστείτε να τελειώσει όλο το έργο.  |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 8:40 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο ρε Corfu
Λες με καμάρι ότι έπιασες τα 190 χλμω θεωρώντας τον εαυτό σου τόσο ικανό οδηγό και πιστέυοντας ότι δεν θέτεις σε κίνδυνο τη ζωή των άλλων που οδηγούν στο δρόμο; Πριν από μερικές μέρες, κάποιος άλλος οδηγός έκανε το ίδιο πράγμα στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας και πήρε μαζί του στον άλλο κόσμο 7 άτομα (βιαζόταν να πάει σε γάμο...)! Λυπάμαι, αλλα σε τέτοιου είδους εξυπνάδες δε δείχνω καθόλου κατανόηση.
Ζητώ συγνώμη για το άσχετο post... |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 9:05 pm Post subject: |
|
|
Καλά ας μην γινόμαστε υπερβολικοί, σε μερικά σημεία του δρόμου με απέραντες ευθείες και ειδικά αν είναι βράδυ και δεν υπάρχει ψυχή ζώσα το να πας για λίγη ώρα με μεγάλη ταχύτητα δεν είναι τόσο επικίνδυνο. Πιο επικίνδυνοι είναι αυτοί που πάνε με 80 στην αριστερή λωρίδα του αυτοκινητόδρομου και προκαλούν μποτιλιαρίσματα... |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 10:45 pm Post subject: |
|
|
Οπα ρε παιδιά, συγνώμη αν σας έθιξα.
Σε μια χώρα όπου σπάνια γίνονται ατυχήματα και που οι περισσότεροι οδηγοί έιναι αποδεδειγμένα πάντα σε θέση να εκτιμούν την κατάσταση των δρόμων και τους κινδύνους, λυπάμαι που γίνομαι υπερβολικός. Τι είναι 190 χλμ;; Εχεις τα πάντα υπό έλεγχο.
Ολα μια χαρά! Ας συνεχίσουμε τώρα την κουβέντα μας για τους δρόμους. |
|
Back to top |
|
 |
dimi Full Member


Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 4:24 am Post subject: |
|
|
JIMMARAS wrote: | ....Θεωρώ αδιανόητο με τέτοιους ρυθμού να μην δωθεί ένα κομμάτι πριν το καλοκαίρι. |
Πολύ καλά τα νέα από τη μεσόγεια χάραξη JIMMARAS. Ωστόσο θα προτιμούσα να ΜΗΝ δοθεί κανένα κομμάτι απο τη μεσόγεια χάραξη χωρίς να είναι ολόκληρη έτοιμη. Και ο λόγος είναι ότι η υπάρχουσα - παλιά εθνική οδός είναι στενή και με πολλές στροφές, και περνάει και μεσα από όλα τα χωριά. Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιηθεί η παραλιακή χάραξη μέχρι τέλους, εκτός και εάν υπάρχουν σχέδια για ρουσφετο-παρωχές στα βενζινάδικα και ψητοπωλεία των χωριών...
Προσωπική παράκληση: συνέχισε τις αναφορές, τα νέα από την ιδιαίτερη πατρίδα (Καβάλα) είναι πάντοτε οξυγόνο. |
|
Back to top |
|
 |
|