 |
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 4:45 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους άρχισε να κινείται κάτι στην Αμφίπολη! (Η Αμφίπολη βρίσκεται στον κόμβο του Στρυμόνα της Εγνατίας και πηγαίνει προς την Δράμα).
Επί εποχής Μητσοτάκη ξεκίνησαν κάποια έργα για να γίνει διαπλάτυνση, αλλά έπεσαν πάνω σε αρχαίους τάφους και σταμάτησαν τα όποια έργα εκεί. Βέβαια το γελοίο είναι ότι από τότε μέχρι σήμερα είχε μείνει η σηματοδότηση και το 'Προσοχή έργα'.
Σήμερα πηγαίνοντας στο χωριό μου για να ψηφίσω με κατεύθυνση προς Δραμά στην κατηφόρα είχε στο αριστερό μέρος μια μπουλτούζα που 'έφαγε' αρκετό μέρος από το βουνό, ενώ στα δεξιά έφτιαχναν κάτι χωματουργικά.
Βέβαια στην περιοχή που βρίσκονται τα αρχαία δεν υπήρχε τίποτα από έργα, αλλά υποθέτω ότι θα βρουν τόπο να τα αποφύγουν.
Επίσης στο χωριό Μεσολακιά (λίγο μετά την Αμφίπολη πάλι με κατεύθυνση προς Δράμα), υπάρχει μια γέφυρα από τα χρόνια του Κολοκοτρώνη. Πανάθλια! Αν κάτι πάθει ουσιαστικά κόβεται η Δράμα από τον έξω κόσμο! Εκεί που λέτε ξεκίνησαν να φτιάχνουν καινούργια γέφυρα αριστερά από την ήδη υπάρχουσα. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 9:20 pm Post subject: |
|
|
Φίλε chr04 το παρατήρησα κι εγώ την προηγούμενη Κυριάκη επιστρέφοντας από Καλαμπάκι και ξέχασα να το επισημάνω.
Πραγματικά η γέφυρα Μεσσολακιάς είναι μεγάλη σκοτώστρα.
Κι εγώ παραλίγο να την πατήσω πριν τρία χρόνια ερχώμενος από Δράμα φουλαριστός, πλακώθηκα στα φραίνα λίγο πριν μπω στη γέφυρα καθότι στενή και δεν επιτραίπει άνετη αμφίδρομη κυκλοφορεία (γιατί για όσους δεν ξέρουν ο δρόμος Αμφίπολης - Δράμας με εξαίρεση τα πρώτα χιλιόμετρα, είναι αρκετά φαρδύς και επιτρέπει μεγάλες ταχύτητες καθώς σε όλο το μήκος του έχει καλή ορατότητα). |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 10:52 pm Post subject: |
|
|
Το Φθινόπωρο που είχα κατέβει Πελλοπόνησο, είχα αγανακτήσει από την ποιότητα του οδοστρώματος μέσα στη σήραγγα Αρτεμησίου . Ήταν γεμάτο κρατήρες που σε συνδιασμό με τον μέτριο φωτισμό εντός της σήραγγας, θα μπορούσαν να δημιουργηθούν επικίνδυνες καταστάσεις.
Με χαρά διαπίστωσα τόσο το καλοκαίρι όσο και τώρα ότι στρώθηκε νέο οδόστρωμα και είναι πλέον σε καλή κατάσταση. Δεν μπορώ όμως να μην το πω...
Γιατί δεν λειτουργούν οι ανεμιστήρες που έχει στο εσωτερικό της σήραγγας με αποτέλεσμα να δημιουργούνται συνθήκες (κυριολεκτικώς) θάλαμου καυσ-αερίων;
Η ανάγκη για την λειτουργία και της δεύτερης παροπλισμένης και εγκατελειμένης σήραγγας είναι όχι απλά αναγκαιότητα αλλά εθνικό θέμα. Όποτε υπάρξει κάποια απότομη αύξηση στη κυκλοφορία του αυτοκινητόδρομου( Χριστούγεννα, Πάσχα, Εκλογές !!!!!!!! ), παρατηρείται τεράστιο κυκλοφοριακό χιλιομέτρων εκατέρωθεν της σήραγγας.
Σήμερα το μεσημέρι υποψιαστείτε σας παρακαλώ, που έγινε πολλαπλό ατύχημα στον εθνικό δρόμο Κορίνθου - Τριπόλεως ;
Μόλις ένα χιλιόμετρο πριν τη σήραγγα κυρίες και κύριοι, πάνω σε στροφή !!!
Οκτώ με ενέα αυτοκίνητα γίνανε καλοκαιρινά μετά από καραμπόλα, λόγω της τεράστιας ουράς που είχε δημιουργηθεί κοντά στο ΑΛΕΑ, νοτίως της σήραγγας. Μία γυναίκα είναι σε σοβαρή κατάσταση απ' ότι μας είπαν επι τόπου. Αρκετοί οδηγοί θα πέρασαν μία από τις πιο άσχημες ημέρες της ζωής τους.
Μακάρι να ήταν η πρώτη φορά που είδα πολλαπλό ατύχημα πριν και μετά τη σήραγγα...
Ας μην πω για την αστυνόμευση(με εξέρεση της περιοχής της σήραγγας), γιατί λόγω εκλογικής διαδικασίας ήταν ανύπαρκτη με αποτέλεσμα να υπάρχουν οχήματα που να κινούνται στην αριστερή λωρίδα με εγκληματικές ταχύτητες  |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:26 am Post subject: |
|
|
Μερικές φωτογραφίες από το νέο τμήμα πάνω από τις λίμνες (που είχε δείξει και ο corfu).
Με φορά προς Καβάλα:
Εδώ είναι λίγο πριν, στον υπό κατασκευή κόμβο Βαϊοχωρίου.
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=01.jpg
η σύνδεση στο χωριό Μ.Βόλβη και μετά διάφορα τμήματα:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=02.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=03.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=04.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=05.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=06.jpg
εδώ φαίνεται και ο επαρχιακός δρόμος στα δεξιά (!!!)
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=07.jpg
αυτό είναι το τελευταίο κομμάτι που κάναν τους τελευταίους 2-3 μήνες σα τρελοί:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=08.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=09.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=10.jpg
μετά μερικά άλλα τμήματα και ένα πολύ στενό πέρασμα (το δυσκολότερο κομμάτι της περιοχής.
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=11.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=12.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=13.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=14.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=15.jpg
και προσεγγίζοντας πλέον στη σύνδεση στον κόμβο Ρεντίνας:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=16.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=17.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=18.jpg
Ο ίδιος δρόμος με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=19.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=20.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=21.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=22.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=23.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=24.jpg
Περνάμε τώρα στη μεσόγεια χάραξη (νομός Καβάλας). Σημείωσα κάποια σημεία σε ένα χάρτη για όσους δε γνωρίζουν τη περιοχή (λογικό).
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=Strimonas_Nestos_Sep2007.jpg
Ακριβώς μετά τον Στρυμώνα καλουπώνεται η άνω διάβαση για τον 2ο κλάδο της γέφυρας του ποταμού που μας είχε δείξει ο corfu πριν μια βδομάδα.
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=25.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=26.jpg
Διάφορα έργα στο τμήμα «Α» του χάρτη, μέχρι τη Τούζλα.
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=27.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=28.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=29.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=30.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=31.jpg
στο σημείο αυτό, γίνεται ο δρόμος δίπλα στον υπάρχοντα (μάλλον διπλασιασμός) και από κει πάει στο τμήμα «Β» προς Γαληψό. Όλα τα τεχνικά αυτού του τμήματος είναι έτοιμα (εκτός από 2 άνω διαβάσεις που έχουν γίνει οι βάσεις), και υπάρχουν παντού φορτηγά που μεταφέρουν από ένα παρακείμενο βουνό χώματα και διαμορφώνουν το δρόμο.
Από Γαληψό μέχρι το Ποδοχώρι (τμήμα «Γ») είναι ένα δύσκολο κομμάτι ανάμεσα σε συνεχείς πλαγιές και λόφους, και από τον δρόμο δε φαινόταν να έχει γίνει τίποτα. Θα επανέλθω αργότερα για αυτό.
Στο Ποδοχώρι επίσης δε βλέπεις τίποτα (ο υπάρχων δρόμος είναι πολύ μακριά από τη χάραξη της Εγνατίας) αλλά από κει αρχίζει το «ισιάδι». Κατέβηκα προς ένα παράλληλο αγροτικό δρόμο, και βρήκα θησαυρό!!!! Μια μεγάλη γέφυρα πάνω από ένα μεγάλο ρέμα της περιοχής (είχα δει αεροφωτογραφία και στην έκθεση από αυτό και δε μπορούσα να καταλάβω που ήταν:
Φαίνονται και πως φτιάχνονται οι δοκοί (πραγματικά τεράστιοι), αλλά και κάποια τετράγωνα τμήματα που μπαίνουν μάλλον σα puzzle πάνω στους δοκούς και σχηματίζουν το «κατάστρωμα»!!!
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=32.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=33.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=34.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=35.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=36.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=37.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=38.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=39.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=40.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=40.jpg
Από κει και πέρα τι? Χαραγμένη η μεσόγεια (ΟΛΗ μέχρι την εξοχή όπου είναι η σήραγγα του Συμβόλου!!!!, τμήματα Δ και Ε). Διακόπτεται σε μερικά σημεία για κάποια τελευταία τεχνικά, αλλά το τι φορτηγό υπήρχε να μεταφέρει χώμα συνεχώς, δε λέγεται. Το παράξενο είναι ότι ενώ σε πλαγιές το χώμα μεταφέρεται από το παρακείμενο βουνό, στον κάμπο, είχα απορία από πού θα το έπαιρναν. Ε λοιπόν είδα σε ένα σημείο να έχουν σκάψει ένα τεράστιο χωράφι (μάλλον θα γίνει λιμνούλα για άρδευση αργότερα) και επίσης παρακάτω από μια πλαγιά, σκάψαν ένα λόφο!!.
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=45.jpg
και
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=50.jpg
η χάραξη:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=42.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=43.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=44.jpg
η έτοιμη γέφυρα στον ΑΚ Μουσθένης:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=46.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=47.jpg
και χάραξη συνέχεια, και πως φαίνεται από πάνω:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=48.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=49.jpg
Λίγο πιο μετά μπήκα πάλι στην Εγνατία στα Κηπιά και βγήκα λίγο πριν τη σήραγγα. (ΑΚ Ελευθερούπολης), όπου φτιάχναν αρκετά τεχνικά ακόμα.
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=51.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=52.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=53.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=54.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=55.jpg
Μετά ανέβηκα προς Πέραμο για τη τελευταία εργολαβία. Εκεί που ενώνονται στο χάρτη οι κύκλοι ΣΤ και Ζ, είναι η συμβολή με τον επαρχιακό δρόμο Ακροβούνι-Αγ.Ανδρέας. Άνω διάβαση εκεί, πολύ προχωρημένη:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=56.jpg
Ανατολική έξοδος σήραγγας συμβόλου:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=57.jpg
αυτό είναι ουσιαστικά το τμήμα ΣΤ:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=58.jpg
και η άνω διάβαση που έδειξα πριν, από εκεί πάνω:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=59.jpg
μετά κατέβηκα προς Αγ.Ανδρέα (τέλος τμήματος Ζ), μπήκα στο εργοτάξιο, και πάνω από το βουνό, ξαναβγήκα στη συμβολή με τον επαρχιακό!!
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=60.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=61.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=62.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=63.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=64.jpg
και πάλι η άνω διάβαση που έλεγα:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=65.jpg
(γενικά πολύ προχωρημένο το τμήμα Ζ, λίγο λιγότερο το ΣΤ)
Εδώ θα είναι η σύνδεση με την Εγνατία:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=66.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=67.jpg
Γυρνώντας χθες, δεν άντεξα, και ξαναμπήκα από Ποδοχώρι, για να πάρω τον αγροτικό δρόμο προς Γαληψό (τι το θελα? Πως δε με πιασε λάστιχο, τυχερός είμαι). Τελικά υπάρχουν αρκετά τεχνικά έτοιμα ΚΑΙ εκεί (αν και από ό,τι κατάλαβα, όχι όλα), αλλά δεν είδα καθόλου κίνηση για σχηματισμό δρόμου. Άκουσα και από κάποιον στη Καβάλα ότι σε ένα σημείο χρειάστηκαν να κάνουν αρκετά αποστραγγιστικά έργα που καθυστέρησαν 4 μήνες το έργο (όντως η χάραξη είναι παράλληλα με ένα ρέμα). Λοιπόν. Τα τεχνικά που μπόρεσα να ξετρυπώσω:
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=68.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=69.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=70.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=71.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=72.jpg
http://s207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/?action=view¤t=73.jpg
Με λίγα λόγια. Τέλος 2008 που είναι η προθεσμία για την παράδοση, αν θέλουν είναι εφικτό. Μεταξύ μας, άνοιξη 2009, είναι πιο λογικό σενάριο. Άλλωστε Ιούνιο 2009 έχει και Ευρωεκλογές, οπότε να μου το θυμηθείτε από τώρα, χαλαρά ο Καραμανλής θα μπει Ηγουμενίτσα και θα φτάσει Έβρο χρησιμοποιώντας το προεκλογικά! |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 12:43 pm Post subject: |
|
|
Eπιτέλους έχουμε εικόνα καθαρή από μεσόγεια χάραξη.
Η γνώμη μου είναι πως χρονικά το έργο είναι μέσα στις ημερομηνίες.
Τα τεχνικά που είναι τα κλειδιά σε πεδινές χαράξεις είναι όλα (ή σχεδόν όλα) σε εξέλιξη. Την επιχωμάτωση μη τη φοβάστε. Φτάνει να υπάρχει χώμα.
Μπράβο βρε Mozart καλύφθηκε δημοσιογραφικά κι αυτό το κομάτι της Εγνατίας. Νομίζω πως μετά τονSuperas πρέπει να κάνουμε μια εξόρμηση στην περιοχή της αρκούδας, (Μέτσοβο - Παναγιά - Βενέτικο).
Εγώ προσωπικά με βλέπω για μέσα Οκτωβρίου στην περιοχή.
Βέβαια και την Παρασκευή που έρχεται θα ανέβω Αλεξ/πολη, αλλά χωρίς φωτογραφική μηχανή. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 12:18 am Post subject: |
|
|
Μπράβο Mozart για τις φωτογραφίες, ευχάριστο ότι οι εργασίες προχωρούν τόσο γρήγορα στη μεσόγεια, για πες μας ισχύει αυτό που φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες, δηλ ότι απ'την πρώτη που τράβηξες στις 16 Ιουνίου μέχρι τη δεύτερη που τράβηξες προχτές οι εργασίες προχώρησαν τόσο πολύ??
η πρώτη
http://s39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/?action=view¤t=61_Eutheia_prin_Touzla.jpg
η δεύτερη
http://s39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/?action=view¤t=29_A.jpg
πρόκειται για το ίδιο ακριβώς τοπίο και μέσα σε 3 μήνες φαίνεται να έγινε πολύ δουλειά .
πάλι η ευθεία αυτή που είναι κι αυτή στο ύψος της Τούζλας πού ακριβώς είναι θυμάσαι? είναι φωτό τραβηγμένη κι αυτή τον Ιούνιο.
http://s39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/?action=view¤t=Touzla.jpg
Φαίνεται να έχει πάρει φωτιά η μεσόγεια και όπως φαίνεται (μακάρι) να τελειώσει το 2008. Έτσι να τρέξει και λίγο το τμήμα Παναγιά-Αγ. Παρασκευή που καρκινοβατεί λίγο δεν είναι και καμιά τεράστια δουλειά ουσιαστικά μια γέφυρα λείπει-που δεν είναι και μικρή-και η σήραγγα Συρτού βέβαια που είναι ακόμα στην αρχή, μετά δε νομίζω να υπάρχουν τμήματα που να κινδυνεύουν από καθυστερήσεις.
http://www.epoalaa.gr/PoreiaYlopoiisis/Anual.aspx
Διαβάστε την ετήσια έκθεση 2006, απολογισμός των έργων. Πολύ ενδιαφέρον όχι τόσο για την πορεία των έργων που βρίσκονται υπό κατασκευή, πέρα απ'το φόρουμ εδώ δεν υπάρχει τίποτα πιο επίκαιρο, αλλά όσο για τις πληροφορίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των έργων που βρίσκονται υπό μελέτη. Τη μεγαλύτερη έκπληξη μου προκάλεσε η σύνδεση Πρέβεζας με ιόνια οδό που προβλέπεται να κατασκευαστεί ως τετράιχνος δρόμος με νησίδα στη μέση , η σύνδεση Λευκάδας με Άκτιο και οδό Αμβρακία-Άκτιο που εξετάζονται οι τεχνικές προσφορές, δεν περίμενα ότι βρισκόταν το έργο σε τόσο προχωρημένο στάδιο, ο δρόμος Αμφίπολης-Δράμας που θα περιλαμβάνει ανισόπεδους κόμβους κα. Καλό θα ήταν ο δρόμος Αμβρακία-Άκτιο να κατασκευαζόταν κι αυτός ως τετράιχνος με νησίδα ολοκληρώνοντας το νότιο τμήμα του δακτυλίου του Αμβρακικού αλλά κυρίως για τη σύνδεση από νότο με το αεροδρόμιο Ακτίου που ούτως ή άλλως η κίνηση είναι πιο αυξημένη απ'ότι απ'το βορρά. Αλλά και το Πρέβεζα-ιονία προβλεπόταν αρχικά με διατομή 17μ όπως και το Αμβρακία-Άκτιο, ελπίζω να άλλαξε η τύχη και για τον δεύτερο δρόμο. Για το δρόμο Άκτιο-Αμβρακία δεν έγινε καμία αναφορά, περίεργο, αλλά ας θεωρήσουμε ότι το έργο έχει μπει ήδη στο λούκι αφού οι μελέτες του προβλέπεται να ολοκληρωθούν στις αρχές του 2008 και να δημοπρατηθεί το καλοκαίρι του 2008. Με απογοήτευσε κυρίως αλλά και με προβλημάτισε ότι για το δρόμο Αντίρριο-Λαμία προβλέπονται μερικές βελτιώσεις χωρίς ιδιαίτερες αναφορές, τη στιγμή που αναφέρεται και ως διευρωπαϊκό δίκτυο.
από αντιγραφή
Ο υφιστάμενος οδικός άξονας Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο έχει μήκος περίπου 196 χλμ και διατομή μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση, με δυσμενή (οριζοντιογραφικά και μηκοτομικά) γεωμετρικά χαρακτηριστικά και υψηλό ποσοστό κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων και διέρχεται από τον Πολεοδομικό ιστό κατοικημένων περιοχών. Ο εν λόγω άξονας περιλαμβάνεται στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο και ως εκ τούτου υπάρχει δέσμευση για την υλοποίησή του. Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά στην εκπόνηση των αναγκαίων μελετών και στην εκτέλεση των αναγκαίων για τις μελέτες αυτές ερευνητικών εργασιών, για τη βελτίωση τμημάτων του οδικού άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο. Στην παρούσα φάση θα γίνει αναγνωριστική μελέτη οδοποιίας, υποστηρικτικές μελέτες - έρευνες καθώς και οριστικές μελέτες βελτιώσεων σε τμήματα του άξονα, που θα προωθηθούν για κατασκευή.
Δηλ στη μετέπειτα φάση να περιμένουμε και τετράιχνο?? |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 9:11 am Post subject: |
|
|
Beethoven ναι είναι το ίδιο σημείο. Η τρίτη φωτογραφία είναι τραβηγμένη από την απέναντι μεριά και στο βάθος φαίνεται η ευθεία. Εκεί, αυτό που φαίνεται σε πρώτο πλάνο (σσσσς) είναι και ένα από τα 2 τεχνικά που σας έλεγα που δεν ολοκληρώθηκαν στο τμήμα αυτό. Η εικόνα της περιοχής τώρα είναι όμως διαφορετική. Έχει "σηκωθεί" ο δρόμος με τα χώματα που έχουν μεταφέρει κατά πολύ.
Δαμιανέ γιατί να πρέπει να γίνει κάποιο ιδιαίτερο σχόλιο? Πριν ένα χρόνο έγινε η παράδοση του τμήματος αυτού και όπως σε ΟΛΑ τα προηγούμενα, μετά από λίγο (και αφού έχει χρησιμοποιηθεί για κάποιο διάστημα) μπαίνει και ο αντιολισθητικός τάπητας. Το ίδιο έγινε και στο Κομοτηνή-Μέστη, στη Καβάλα, στο Βέροια-Κλειδί, στη Καστανιά (που έτυχε να τα δω από κοντά) και φαντάζομαι και στα υπόλοιπα. Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει λόγος για να γίνεται αυτό μετά από κάποιο διάστημα και όχι πριν τη παράδοσή του (για να "κάτσουν" καλύτερα οι στρώσεις ίσως? δε ξέρω). Ο Beethoven ίσως μπορεί να εξηγήσει το λόγο. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 9:11 am Post subject: |
|
|
¨Ενα θα πω,. Σήμερα που θα περάσω αππο το δρόμο είπαν να το κάνουν αυτό? Αύριο δεν γίνετε?  |
|
Back to top |
|
 |
road352 New Member

Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 9:52 am Post subject: Re: Όταν "τραβάμε τα έργα απ' τα μαλλιά"! |
|
|
και πολύ γρήγορα το κάνουν. Καλό θα ήταν να περάσει κανένας χρόνος ακόμα και μετά να στρώσουν τον αντιολισθηρό τάπητα. Έχω την εντύπωση ότι στην καστανιά τον καινούργιο τάπητα τον πέρασαν μετά απο 2,5 χρόνια κυκλοφορίας. Εδώ το κομμάτι Ρεντίνα-Ασπροβάλτα μόλις 1 χρόνο και λιγους μήνες έχει.
Με την ευκαιρία, γνωρίζουμε τον αριθμό των ατυχημάτων στην Εγνατία οδό? Μιλάω πάντα για τα λειτουργικά κομμάτια που έχουν παραδοθεί και όχι πχ Γρεβενά-Μηλιά-Μέτσοβο. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 4:11 pm Post subject: |
|
|
Όχι βρε να πάρει ευχή. Τώρα που θα πάω κι εγώ βρήκαν να το κάνουν, φτου..., κι όχι τίποτα θα πάρω το cinquecento της γυναίκας μου που πάνω από 110χλμ/ώρα δεν το βλέπω να πηγαίνει, θα μπούμε και στις παρακάμψεις... καλά μεσάνυχτα με βλέπω στην Αλεξ/πολη.  |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 8:10 pm Post subject: |
|
|
Γιατι στρώνουν τον αντιολισθηρό τάπητα επιλεκτικά κατα μήκος της εγνατίας?
Δεν ε΄΄είναι απαραίτητο σε όλο το μήκος? Ή μήπως σε κάποια τμήματα είναι ήδη στρωμένος?
Παρεπιπτώντος η εγνατία έχει πολλά σαμαράκια κυρίως σε τμήματα όπου εναλλάσονται τα παραδοτεα, κατα καιρούς, τμήματα.
Επίσης σε τμήματα υπάρχουν σαμαράκια τύπου "λοξυγκα".
Όλα αυτά τι ρόλο παίζουν στη ποιότητα της οδου-οδοστρώματος?
Ακόμη, πάλι σε σημεία εναλλαγής παραδοτέων τμημάτων της οδού, οι παλιές διαγραμήσεις, παρόλες τις προσπάθειες μαυρίσματος, διακρίνονται στην οδό, κυρίως με την βοήθεια του φωτός σε κίνηση κόντρα στον ήλιο.
Στο σημείο που η εγνατία οδος περνάει δίπλα απο τις λίμνες, κυρίως στο πρόσφατο παραδομένο τμήμα, τα μυγάκια τις βραδυνες ώρες (σούρουπο) πέφτουν σαν βροχή στο αυτοκίνητο  |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
 |
dimetro Full Member

Joined: 26 Jul 2004 Posts: 214 Location: Aeghio-Xanthi
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 12:25 pm Post subject: |
|
|
ωραιες φωτογραφιες Stavros86
εχουμε χαρτη με τα τηματα που παραδοθηκαν?
ποσα περιπου χλμ μεμουν για να ολοκληρωθει ο Μαλιακος?
ποση ωρα κερδιζεις απο τα καινουργια κομματια? |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 12:33 pm Post subject: |
|
|
dimetro wrote: | ωραιες φωτογραφιες Stavros86
εχουμε χαρτη με τα τηματα που παραδοθηκαν?
ποσα περιπου χλμ μεμουν για να ολοκληρωθει ο Μαλιακος?
ποση ωρα κερδιζεις απο τα καινουργια κομματια? |
Ευχαριστώ!
Από ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ
Δόθηκαν στην κυκλοφορία :
Η παράκαμψη του Αγίου Κωνσταντίνου, από Λόγγο μέχρι έξοδο σήραγγας Κνημίδας, μήκους 11,4 χλμ, που έχει πλήρως ολοκληρωθεί.
Η παράκαμψη των Καμένων Βούρλων, από την έξοδο της σήραγγας Κνημίδας έως Σκάρφεια, μήκους 9 χλμ. Το έργο έχει ολοκληρωθεί πλήρως σε μήκος 8 χλμ. και υπάρχουν κάποιες ελλείψεις σε κομμάτι ενός (1) χιλιομέτρου και μόνο στην κατεύθυνση προς Λαμία. Όμως, και σ’ αυτό το ένα χιλιόμετρο, με δεδομένο ότι είναι έτοιμος ο ένας κλάδος και με την χρησιμοποίηση του παλαιού τμήματος της Εθνικής Οδού οι κινήσεις και προς Λαμία και προς Αθήνα θα γίνονται με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Στα επόμενα 12 χλμ., προς Λαμία ο κλάδος της κίνησης προς Αθήνα έχει τελειώσει πλήρως. Έτσι η κίνηση προς Αθήνα θα γίνεται με δύο λωρίδες κυκλοφορίας σ’ αυτό τον κλάδο και η κίνηση προς Λαμία θα γίνεται από το παλαιό τμήμα της Εθνικής Οδού, επίσης με δύο λωρίδες κυκλοφορίας.
Με τα τμήματα που δίνονται στην κυκλοφορία, διαμορφώνεται ένας ασφαλής και λειτουργικός αυτοκινητόδρομος συνολικού μήκους 32 χλμ., με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστική λωρίδα στη μέση, στις περιοχές του Αγίου Κωνσταντίνου και των Καμένων Βούρλων που καλύπτει ένα μεγάλο και το πιο επικίνδυνο κομμάτι του πετάλου.
Σημειώνουμε ότι, επίσης, δίνεται στην κυκλοφορία το τμήμα Αγία Παρασκευή – Αγία Μαρίνα, μήκους 4,5 χλμ., που έχει κατασκευαστεί πλήρως.
Όπως υπολόγισα πρόχειρα γλυτώνεις κάπου στα 10 λεπτά σε συνθήκες χωρίς κίνηση. |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 12:49 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδη 3 σηραγγες διαθετει ο Μαλιακος ?
Νομιζα 4  |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 12:50 pm Post subject: |
|
|
Απο ότι κατάλαβα "ασφαλής και λειτουργικός αυτοκινητόδρομος",είναι απο την αρχή(στον Λογγό),μέχρι την στροφή για Μπράλο.
Σημασία δεν έχει μόνο πόση ώρα κερδίζεις,αλλά ότι αυτά τα χιλιόμετρα γίνονται ασφαλώς. |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 1:11 pm Post subject: |
|
|
Εγώ θα πω πάντως ότι η εγκατάλειψη του έργου της διπλής ζεύξης του μαλλιακού ήταν έγκλημα. Τα περί υψηλού κόστους κατά τη γνώμη μου είναι λίγο...παραμύθια αν αφαιρέσουμε το κόστος των έργων του πετάλου. Στο τέλος-τέλος υπάρχουν και τα διόδια, που θα μπορούσαν να είναι του τύπου της γέφυρας Ρίου-Αντιρίου. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 1:47 pm Post subject: |
|
|
Σταύρο, θησαυρός οι φωτο σου!
Μπορείς να δώσεις λίγες περισσότερες πληροφορίες για το πού ξεκινάει και πού καταλήγει η παράκαμψη της Σπάρτης; |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 2:13 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο Σταύρο!!! Φοβερές οι φωτό σου από το πέταλο! Θεωρώ ότι το τμήμα που παραδόθηκε, έστω και με τις ελλείψεις είναι πραγματικός ΘΗΣΑΥΡΟΣ και για εμάς τους οδηγούς! Αν και θα συμφωνήσω με τον Δαμιανό ότι η εγκατάλειψη της ιδέας της Ζεύξης του Μαλιακού ήταν έγκλημα... |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 2:36 pm Post subject: |
|
|
Παραθέτω ένα χάρτη με τη παράκαμψη Σπάρτης που ρώτησε ο φίλος exitmusician.
http://imageshack.gr/viewer.php?file=hgoiy3z2tx4dhtoomyzt.jpg
Το τμήμα με μπλε χρώμα είναι κατασκευασμένο ήδη από τη δεκαετία του ’90, οι προδιαγραφές όμως δεν είναι οι ίδιες με το τμήμα που κατασκευάζεται.
Το πράσινο τμήμα είναι αυτό που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή, ενώ το κόκκινο είναι αυτό που εντάχθηκε στο ΠΕΠ Πελοποννήσου στις 18 Ιανουαρίου 2007 και δημοπρατήθηκε στις 15 Μαΐου 2007 και οι εργασίες θα αρχίσουν σύντομα.
Το σημείο που τελειώνει είναι ο ανισόπεδος κόμβος Δαφνίου ο οποίος έχει κατασκευαστεί και λειτουργεί 2 χρόνια τώρα. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 2:41 pm Post subject: |
|
|
Σταύρο αγόρι μου άξιος και πάλι και εις ανώτερα. (Βλέπε Τρίπολη - Καλαμάτα - Σπάρτη).
Εγώ το σχόλιο που θέλω να κάνω είναι πως οι κόμβοι Αγ. Κων/νου και Καμένων Βούρλων είναι κλειστοί. Πρωφανώς δεν πρόλαβαν να ετοιμαστούν για τις εκλωγές. Αυτοί οι άνθρωποι πως εξυπηρετήθηκαν?
Πρωφανώς δν μπήκαν καν στο νέο τμήμα.
Και επίσης πως σε αντίθεση με την εγνατία έχουν φτιάξει μίνι χώρους στάθμευσης, (πριν τις σήραγγες αλλά και μετά την πρώτη επίσης είδα) για την εξυπηρέτηση των αυτοκινητιστών. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 3:11 pm Post subject: |
|
|
P.A.O. wrote: | Δηλαδη 3 σηραγγες διαθετει ο Μαλιακος ?
Νομιζα 4  |
ειναι και το cut & cover της παρακαμψης καμμενων βουρλων.. επισης στο τελευταιο τμημα,αγ. μαρινα-ραχες θα κατασκευαστουν 3 νομιζω σηραγγες,οπως στην παρακαμψη αγ.κων/νου αλλα εχουμε καιρο ακομα...
stavro τελειες οι φωτος!!!!!  |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 4:23 pm Post subject: |
|
|
corfu wrote: | Και επίσης πως σε αντίθεση με την εγνατία έχουν φτιάξει μίνι χώρους στάθμευσης, (πριν τις σήραγγες αλλά και μετά την πρώτη επίσης είδα) για την εξυπηρέτηση των αυτοκινητιστών. |
Οι σταθμοί ανάπαυσης είναι γεγονός αλλά και απορίας άξιο ο,τι λείπουν μόνο από την Εγνατία!!
Όλοι, μα όλοι οι υπόλοιποι αυτοκινητόδρομοι έχουν. Μέχρι και ο πρώτος αυτοκινητόδρομος της Ελλάδας με εξ ολοκλήρου νέα χάραξη (Κόρινθος-Τρίπολη) έχει κάθε 3 με 4 χιλιόμετρα. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 10:10 pm Post subject: |
|
|
To μπλε κομμάτι είναι ένας χωματόδρομος(Υπό Κατασκευή) που βλέπουμε στα δεξιά μας όπως πάμε για Σπάρτη και ενώ έχουμε περάσει τον Κλαδά (Μπλόκο Τροχαίας), έτσι δεν είναι ; |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|