View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ryu13 Junior Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 71
|
Posted: Sun Mar 28, 2004 7:29 pm Post subject: Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ) |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
DIABAZONTAS SIMERA TO ETHNOS THS KIRIAKIS EIDA ENA REPORTAZ GIA TA ERGA STI THESSALONIKI POU TONIZE XARAKTIRISTIKA....EP EUKAIRIA TIS EXPO 2OO8 THA PROXORISOUN TA ERGA TOU METRO POU KALIPTOUN OUSIASTIKA TO KENTRO TIS THESSALONIKIS ME SINOLIKO MIKOS PERIPOU 12 XILIOMETRA.APO KEI KAI PERA LEEI POS STHN AFETIRIA KAI STO TERMA TOU METROU THA ARXIZOUN GRAMMES TRAM POU THA KALIPTOUN SINOLIKA ME TO MRTRO MIA EKTASI GIRO STA 35 XILIOMETRA KALIPTONNTAS PERIOXES OPOS EUOSMOS KORDELIO KRINI....STHN ARXIKI XSXEDIASI TOU METRO UPARXEI MIA ALLAGI POU SINISTATE STHN EPEKTASI TIS GRAMMIS PROS KALAMARIA....AUTA. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Mar 28, 2004 11:15 pm Post subject: |
|
|
Καλά όλα αυτά, όμως γιατί τα γράφεις με κεφαλαία; Μου βγήκαν τα μάτια να προσπαθώ να τα διαβάσω.
Θα το ξαναζητήσω λοιπόν: όχι ΚΕΦΑΛΑΙΑ (δια ροπάλου!) και όχι greeklish (σε όσους είναι δυνατόν). |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Thu Apr 01, 2004 10:11 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω, αλλά εμένα αυτό το πρώτο ποστ μου φαίνεται ότι πρέπει να μπει στο τοπικ "ΑΝΕΚΔΟΤΑ"...
 |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Fri Apr 02, 2004 4:53 pm Post subject: |
|
|
apo MPA
Σε ό,τι αφορά το Μετρό στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Οικονομίδης το χαρακτήρισε ως ταλαιπωρημένο έργο, με ιστορία πάνω από 15 χρόνια, τόνισε ότι οι πόροι για την υλοποίησή του έχουν εξασφαλιστεί και διατύπωσε την εκτίμηση ότι θα φθάσουν στο ποσό των 800 εκατ. ευρώ. Το Μετρό στη Θεσσαλονίκη θα αφορά σε 14 σταθμούς και θα είναι μήκους 9,5 χιλιομέτρων.
Για την υποθαλάσσια αρτηρία, η δημοπράτηση της οποίας βρίσκεται στο τελικό στάδιο, ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού ΑΕ επισήμανε στο πλαίσιο της ομιλίας του ότι το συνολικό κόστους του έργου υπολογίζεται ότι θα ανέλθει στα 350 εκατ. ευρώ περίπου και διευκρίνισε ότι η αξιολόγηση αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στις αρχές του 2005. Με βάση το χρονοδιάγραμμα, η ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου υπολογίζεται σε τέσσερα χρόνια, ενώ σημειώνεται ότι είναι συνολικού μήκους 3.780 χιλιομέτρων και ότι θα συμβάλλει τα μέγιστα στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού, αλλά και στη μείωση, κατά 30% των ρύπων.
Καταλήγοντας ο κ. Οικονομίδης έκανε αναφορά στην EXPO 2008 και αφού εξέφρασε την ευχή η Θεσσαλονίκη να αναλάβει τελικά τη διοργάνωση, τόνισε ότι το κόστος υπολογίζεται στα 435 εκατ. ευρώ.
© 1994-2004 Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Wed Apr 07, 2004 5:32 pm Post subject: |
|
|
Mia kalh arxh gia tis sugoinwnies ths Thessalonikhs
Λεωφορεία με αέριο
Aλλά και τρόλεϊ προβλέπει μελέτη για τη Θεσσαλονίκη
ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ Στη σταδιακή αντικατάσταση του στόλου των λεωφορείων που κυκλοφορούν σήμερα στη Θεσσαλονίκη και τη δρομολόγηση νέων μέσων μεταφοράς, φιλικότερων προς το περιβάλλον προχωρά το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών της πόλης.
H σχετική μελέτη για την επιλογή των καταλληλότερων μέσων, την οποία εκπόνησε για λογαριασμό του συμβουλίου του Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης, κατέληξε σε τρία εναλλακτικά σενάρια. Μεταξύ άλλων, προβλέπουν τη δρομολόγηση λεωφορείων με φυσικό αέριο και τη λειτουργία γραμμών τρόλεϊ.
Τα σενάρια
H μελέτη του Εργαστηρίου Γενικής Χημικής Τεχνολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου αποτύπωσε την υπάρχουσα κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης με παραμέτρους τις επιπτώσεις στο περιβάλλον (ρύπανση και θόρυβος), την κατανάλωση ενέργειας και το κόστος. Παράλληλα, οι μελετητές με επικεφαλής τον καθηγητή Γιώργο Σακελλαρόπουλο διερεύνησαν όλα τα εναλλακτικά σενάρια για την κίνηση των μέσων μεταφοράς, διαπιστώνοντας πως το πιο ελκυστικό είναι η προμήθεια και δρομολόγηση οχημάτων που κινούνται με φυσικό αέριο. Σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, αυτά που κινούνται με φυσικό αέριο εκπέμπουν λιγότερους ρύπους σε ποσοστό 80-90%, ενώ περιορίζουν κατά 8-10% τον θόρυβο. Και μολονότι το κόστος αγοράς και συντήρησής τους είναι υψηλότερο, το συνολικό κόστος λειτουργίας εκτιμάται ότι θα μειωθεί, αφού η τιμή του καυσίμου είναι αρκετά χαμηλότερη.
Οι μελετητές προτείνουν ως δεύτερο εναλλακτικό σενάριο τη δημιουργία γραμμών τρόλεϊ σε συνδυασμό με τις γραμμές των λεωφορείων. Το τρόλεϊ έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων και πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου. Παράλληλα, τα οχήματα έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής, ενώ η ενεργειακή κατανάλωση και το κόστος συντήρησης των οχημάτων είναι χαμηλά. Ωστόσο, είναι ιδιαίτερα υψηλό το κόστος υποδομής και συντήρησης του δικτύου.
Σύμφωνα με τους μελετητές μέσα στην επόμενη δεκαετία θα πρέπει να αντικατασταθούν όλα τα συμβατικά λεωφορεία, ώστε στη συνέχεια όλος ο στόλος του ΟΑΣΘ (534 οχήματα) να λειτουργεί με φυσικό αέριο. Το κόστος της επένδυσης υπολογίζεται σε 194.320.000 ευρώ.
Εναλλακτικά προτείνεται η δημιουργία τεσσάρων γραμμών τρόλεϊ με σταδιακή αντικατάσταση του στόλου με λεωφορεία φυσικού αερίου. Το κόστος υπολογίζεται στα 203.210.000 ευρώ. Με 63 αρθρωτά λεωφορεία τρόλεϊ θα καλύπτονται οι γραμμές Σταθμός IKEA - ΚΤΕΛ Μακεδονία, Σταθμός IKEA - ΚΤΕΛ Μακεδονία (μέσω της οδού K. Καραμανλή), Σταθμός IKEA - ΚΤΕΛ Μακεδονία (μέσω Εγνατίας) και Χαριλάου - Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, συνολικού μήκους 51 χιλιομέτρων. Οι συγκεκριμένες γραμμές διέρχονται από κεντρικούς οδικούς άξονες και αντικαθιστούν εξ ολοκλήρου υφιστάμενες γραμμές, που έχουν υψηλή επιβατική κίνηση.
Το τελευταίο σενάριο προβλέπει τη δρομολόγηση 276 λεωφορείων με φυσικό αέριο και τη διατήρηση και 260 περτρελαιοκίνητων. Αναμένεται να κοστίσει 183.734.000 ευρώ.
ΤΑ ΝΕΑ , 07-04-2004 , Σελ.: N16 |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
ael Stadium Expert

Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Thu Apr 15, 2004 6:04 pm Post subject: |
|
|
giati axristi file Mozart?? egw pisteuw pws tha aposymfwrisei to kentro kai tin paraliaki apo tin kinisi...vevaia esy pou eisai Salonikios xereis kalytera...  |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Thu Apr 15, 2004 9:12 pm Post subject: |
|
|
Ε εντάξει, δεν θα έιναι και άχρηστη!
Αν σκεφτούμε ότι η Παραλιακή θα γίνει πεζόδρομος είναι καλό αυτό! Επίσης, η Παραλιακή είναι δρόμος 2 λωρίδων και προς μίας κατεύθυνσης! Η -μελλοντική- Υποθαλάσσια θα είναι σίγουρα δύο κατευθύνσεων (δεν το άκουσα πουθενά, αλλά δεν πιστεύω να μην είναι!) και μακάρι να έχει 3 λωρίδες!
Το θέμα είναι ότι θα γεμίσει κίνηση κι αυτή, αλλά τι να κάνουμε! |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Fri Apr 16, 2004 3:46 pm Post subject: |
|
|
Εγώ λέω να έχει και λίγο πράσινο καμμιά πλατεία...κάτι , γιατί τόσα χιλιόμετρα κάτω από τη θάλασσα και με μποτιλιάρισμα θα σου 'ρχεται κλειστοφοβία. Δεν βάζουν και κανα παραθυράκι να βλέπουμε και τα ψαράκια στα πεντακάθαρα νερά του λιμανιού???? ΕΕΕ ρεεε,,,,, |
|
Back to top |
|
 |
wise Junior Member


Joined: 12 Feb 2004 Posts: 117
|
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Fri Apr 16, 2004 10:26 pm Post subject: |
|
|
wise wrote: |
|
Αυτός ο κόμβος είναι νομίζω ο κόμβος του Περιφεριακού που πάει στο Κέντρο, ΑΚΡΙΒΩΣ πάνω απ' το Καυταντζόγλειο!
Από το σχέδιο υποθέτω ότι είναι αυτός, και πριν από 2 και βάλε μήνες που πέρασα, ήταν έτοιμος, τα αυτοκίνητα περνούσαν, μόνο ο χώρος δίπλα απ' τους δρόμους φτιαχνόταν.
Επίσης στο δρόμο Θεσ/νικης - Χαλκιδικής κοντά στη Θέρμη (πριν τη γέφυρα που πάει Αεροδρόμιο) φτιάχνουν ένα "Τεχνολογικό Μουσείο Επιστημών" (ή κάτι τέτοιο) το οποίο έχει διάφορα και διάφορα, μέχρι και "σινεμά" επιστημονικό, με 3d οθόνη. Το φτιάχνουν μια χαρά και πριν από αρκετό καιρό είδα ένα ρεπορτάζ γι αυτό. Τώρα όμως δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται! |
|
Back to top |
|
 |
yianis Junior Member

Joined: 19 Mar 2004 Posts: 113 Location: Toronto,Canada
|
Posted: Fri Apr 16, 2004 10:34 pm Post subject: |
|
|
proti fora akouo yia Thesaloniki ke expo2008
Pote th mathoun an tha paroun to Expo 2008 ? |
|
Back to top |
|
 |
jortheo Full Member


Joined: 24 Mar 2004 Posts: 259
|
Posted: Fri Apr 16, 2004 11:16 pm Post subject: |
|
|
Αν δεν κανω λαθος, ηδη ξερουν. |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Fri Apr 16, 2004 11:19 pm Post subject: |
|
|
Ξέρουν τι;
Την έχουμε στα χέρια μας την Expo 2008; (βασικά, έτσι νομίζω κι εγώ)
Και αυτή η Expo τι ακριβώς είναι; Σαν Έκθεση κάτι; |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Fri Apr 16, 2004 11:40 pm Post subject: |
|
|
Τώρα, φταίω εγώ να απαντήσω; Και είσαι και Σαλονικιός...  |
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
|
Back to top |
|
 |
yianis Junior Member

Joined: 19 Mar 2004 Posts: 113 Location: Toronto,Canada
|
Posted: Sat Apr 17, 2004 4:43 am Post subject: |
|
|
aristidis wrote: | Ξέρουν τι;
Την έχουμε στα χέρια μας την Expo 2008; (βασικά, έτσι νομίζω κι εγώ)
Και αυτή η Expo τι ακριβώς είναι; Σαν Έκθεση κάτι; |
Apo to Expo thesaloniki Website:
ΕΧΡΟ είναι η Παγκόσμια Έκθεση που διοργανώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τις Χώρες-Μέλη του Διεθνούς Γραφείου Εκθέσεων (Bureau International des Expositions) το οποίο εδρεύει μόνιμα στο Παρίσι.
Σε μια ΕΧΡΟ συμμετέχουν επίσημα οι υπόλοιπες χώρες μέλη του ΒΙΕ με κρατικά περίπτερα στα οποία η κάθε χώρα προσεγγίζει το επίσημο ΘΕΜΑ της ΕΧΡΟ.
Ανάλογα με το είδος της ΕΧΡΟ η διάρκεια της Έκθεσης είναι τρεις (3) ή έξι (6) μήνες στη διάρκεια των οποίων διοργανώνονται πάρα πολλές πολιτιστικές , επιστημονικές και ψυχαγωγικές εκδηλώσεις, έτσι ώστε η ΕΧΡΟ να δίνει την εικόνα μιας παγκόσμιας γιορτής.
Το ΘΕΜΑ της κάθε ΕΧΡΟ (το οποίο αποτελεί σημαντικό στοιχείο για την έγκριση μιας υποψηφιότητας) αποτελεί και το σημείο στο οποίο επικεντρώνεται το περιεχόμενο των κρατικών συμμετοχών και το περιεχόμενο των πολιτιστικών, επιστημονικών και ψυχαγωγικών εκδηλώσεων.
Ine pragmatika megali ekthesi ke ekthilosi se Pagosmias ektasis. |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Apr 17, 2004 12:57 pm Post subject: |
|
|
PAVEL_13 wrote: | ....σου 'ρχεται κλειστοφοβία. Δεν βάζουν και κανα παραθυράκι να βλέπουμε και τα ψαράκια στα πεντακάθαρα νερά του λιμανιού???? ΕΕΕ ρεεε,,,,, |
και μια drive thru ψαροταβέρνα....  |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Sat Apr 17, 2004 8:59 pm Post subject: |
|
|
Ypsilon wrote: | Τώρα, φταίω εγώ να απαντήσω; Και είσαι και Σαλονικιός...  |
ΑΑΑΑ! Εντάξει κατάλαβα! Αρχίσατε όλοι!
ΟΚ, και δεν έχει γίνει ακόμη η επιλογή της πόλης για την Έξπο (Θεσσαλονικάρα γερά!!!), και, απ' ότι μου είπαν, η Έξπο είναι Παγκόσμια Έκθεση Εμπορίου!
Ικανοποιημένοι; |
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Sun Apr 18, 2004 7:14 pm Post subject: |
|
|
Η επιλογη της πολης που θα διοργανωσει την EXPO 2008 θα γινει τον επομενο Δεκεμβριο οπως αναφερεται στη ιστοσελιδα του διεθνους οργανισμου BIE ο οποιος ειναι υπευθηνος για την αναθεση της διοργανωσης |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Mon Apr 19, 2004 10:36 am Post subject: |
|
|
Αν υποθεσουμε οτι αυτα εχουν καποιο ρολο ,τοτε πλεονεκτημα ειναι και οτι η Ισπανια και η Ιταλια διοργανωσαν εκθεσεις το 1992(Σεβιλλη και Γενοβα).Παντως νομιζω οτι η Zaragoza ειναι ο κυριοτερος αντιπαλος. |
|
Back to top |
|
 |
|