stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 87, 88, 89, 90  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Mon Aug 27, 2007 1:11 am    Post subject: Reply with quote

Αυτό με τα express του αεροδρομίου το έχω διαβάσει στο site του OASA. Στην πράξη δεν ξέρω αν ισχύει, γιατί πριν χρόνια είχα πετύχει με τα μάτια μου περίπτωση που ο οδηγός αρνήθηκε την επιβίβαση σε κάποιον με το πρόσχημα ότι επιτρέπεται μόνο η αποβίβαση - και μιλάμε πάντα για περασμένα μεσάνυχτα. Δυστυχώς τότε δεν πρόλαβα να εμπλακώ κι εγώ στο περιστατικό και αρκέστηκα στο ρόλο του θεατή από μακριά.

Πάντως τα express έχουν αρκετά ακριβότερο εισιτήριο από τις συμβατικές γραμμές, που ακόμα και για νυχτερινά καταντάει υπερβολικό.
Back to top
View user's profile Send private message
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Mon Aug 27, 2007 1:13 am    Post subject: Reply with quote

Δηλαδη ποσο??1.50??
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
costas1908
New Member
New Member


Joined: 07 Jun 2006
Posts: 10
Location: Athens

PostPosted: Mon Aug 27, 2007 4:24 pm    Post subject: Reply with quote

Συγκεκριμένα είναι 3.20 Ε το κανονικό και 1.60 το φοιτητικό.
Εμένα πάντως όσες φορές (4-5) του ζήτησα να κατέβω Γέρακα από Σύνταγμα με άφησε...και ήταν κατά τις 3.00 τα ξημερώματα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 248
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Aug 27, 2007 5:29 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με τις στάσεις της νέας γραμμής προαστιακού προς Ραφήνα νομίζω πως είναι πολύ νωρις να συζητάμε, αφού δεν έχει ξεκινήσει καν η μελέτη.

Είναι λογικό αν επιλεγεί λύση εξόδου από το διάδρομο του προαστιακού/Αττικής Οδού αμέσως μετά την Πλακεντία (στη ζώνη του Λαυρεωτικού) να γίνει στάση στο κέντρο του Γέρακα όπου υπήρχε στάση του παλιού τρένου και υπάρχει διευρυμένη ζώνη απαλλοτρίωσης ("Πλατεία Γέρακα"). Η στάση στην τομή οδού Γέρακα - Αττ. Οδού (στην γραμμή προς Αεροδρόμιο) είχε προβλεφθεί ως δυνατότητα αλλά δεν κατασκευάστηκε.

Μετά το Γέρακα πιθανές στάσεις είναι στον κόμβο Πικερμίου (όπου θα έρχονται και πελάτες από την Αρτέμιδα μέσω νέας οδού και όπου θα συμβάλλει γραμμή και δρόμος προερχόμενα από τη βόρεια έξοδο του αεροδρομίου), στη Διασταύρωση Ραφήνας και στο Λιμάνι/Κέντρο Ραφήνας αν αφήσουν ποτέ οι τοπικοί φορείς να φτάσει το τρένο στο λιμάνι.

Η διακλάδωση προς Ραφήνα δεν έχει μεγάλο μήκος αλλά φαίνεται ότι θα έχει πολλά προβλήματα να αντιμετωπίσει (υδραυλικά με το ρέμα και με το βιολογικό καθαρισμό Β. Μεσογείων, περιβαλλοντικά, εμπλοκές με οδικά έργα που είναι κολλημένα, αναδασωτέες περιοχές κλπ.)
Back to top
View user's profile Send private message
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Tue Aug 28, 2007 12:27 am    Post subject: Reply with quote

Ποια ειναι η μεγαλυτερη αποσταση που εχετε κανει με ποδηλατο???Εγω γυρω στα 44 χιλιομετρα ναυπακτος(παραλια μετα το λιμανι)-πατρα caffefour αλερ-ρετουρ.Και εννοω αμεση επιστροφη.Με ελαχιστη ξεκουραση.Ειμαι τελικα πολυ καμμενος
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Droulas13
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jul 2004
Posts: 79
Location: Keira Knightley RULEZ

PostPosted: Tue Aug 28, 2007 2:17 am    Post subject: Reply with quote

Me ta podia, vasika me treksimo, exw kanei to melissia-pagkrati(12 km) 2 fores. Fetos tha to ksanaepixeirisw.




PS Molis gurisa apo 6 km treksimo ta mesanuxta Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Tue Aug 28, 2007 9:50 am    Post subject: Reply with quote

Κοιτάξτε, επειδή ούτε ούτε το ποδήλατο, ούτε τα πόδια, ούτε το περπάτημα με τα χέρια Exclamation Shocked (όπως διάβαζα στην προηγούμενη σελίδα) αποτελούν μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα, θα σας παρακαλέσω τέτοιες συζητήσεις να γίνονται στο πολιτικό κλουβί, στο topic εδώ κολλάνε τα πάντα εκτός σπορ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Tue Aug 28, 2007 11:13 am    Post subject: Reply with quote

Στο πολιτικο κλουβι ψιλοχαντακονονται αυτα τα θεματα αλλα τελοσπαντων.Οτι πουν οι στρατηγοι.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Oct 05, 2007 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Στο σταθμό Αργυρούπολη ο μετροπόντικας!

http://www.cosmo.gr/News/Hellas/170537.html

Άντε με το καλό και στον Άγιο Δημήτριο Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
saturn
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2004
Posts: 90

PostPosted: Fri Oct 12, 2007 1:05 pm    Post subject: Reply with quote

υπάρχει κάποια εξέλιξη σχετικά με τη δημιουργία τρίτης γραμμής μετρό προς Παγκράτι, Πανεπιστημιούπολη, Κηφισίας ;
Back to top
View user's profile Send private message
Nikolas
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 1068
Location: Άλιμος!

PostPosted: Mon Oct 15, 2007 11:34 pm    Post subject: Reply with quote

kalispera paidia...mipos gnorizei kaneis se poia fasi vrisketai i epektasi tou proastiakou sidirodromou pros xalkida kai pote tha einai etoimi?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
fisherboy
Visitor
Visitor


Joined: 15 Mar 2007
Posts: 6

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 9:51 am    Post subject: Reply with quote

saturn wrote:
υπάρχει κάποια εξέλιξη σχετικά με τη δημιουργία τρίτης γραμμής μετρό προς Παγκράτι, Πανεπιστημιούπολη, Κηφισίας ;


Χθες στο δελτίο της ΕΤ1 είπαν ότι οι γεωτρήσεις, για τον έλεγχο του υπεδάφους, που αφορούν την γραμμή 4 ξεκίνησαν. Επίσης, είπαν ότι η δημοπράτηση της θα γίνει το 2009.
Back to top
View user's profile Send private message
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 761
Location: Suburbia

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 3:16 pm    Post subject: Reply with quote

Οι γεωτρήσεις για τη γραμμή 4, την περίφημη U line, έχουν ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό σε διάφορα σημεία.

Το βασικό πρόβλημα εξακολουθεί να είναι ότι δεν υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για το έργο. Το 3ο ΚΠΣ τελείωσε, ένταξη στο 4ο ΚΠΣ δεν προβλέπεται, εθνικοί πόροι δεν θα διατεθούν και η μόνη λύση που προκρίνει ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είναι η τραπεζική χρηματοδότηση με αντάλλαγμα τα μελλοντικά έσοδα από τη λειτουργία της Αττικής Οδού, όταν (και εάν) αυτή περιέλθει στο Ελληνικό Δημόσιο μετά το πέρας της σύμβασης παραχώρησης.
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 11:43 pm    Post subject: Reply with quote

ioannis31 wrote:
ένταξη στο 4ο ΚΠΣ δεν προβλέπεται


Για ποιο λογο; Επειδη το μεγαλυτερο μερος του ειναι να αφιερωθει σε εργα στην περιφερεια;

Μπορεις να μας θυμισεις ποτε ειναι το περας της συμβασης παραχωρησης; Δεν αργει πολυ να συμβει;

Να παρει η ευχη, αυτη η γραμμη ειναι ολα τα λεφτα. Θα καλυψει ενα τεραστιο γεωγραφικο κενο μεταξυ της γραμμης του ηλεκτρικου και της γραμμης 3 και επιπλεον θα εξυπηρετησει τοσο κοσμο που δουλευει στις μεγαλες εταιριες κατα μηκος της Κηφισιας.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 4:22 am    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδια, ειλικρινα θελω να αφησω το αυτοκινητο και να παιρνω τα ΜΜΜ ωστοσο πώς να το κανω οταν τα λεωφορεια ερχονται στη χαση και στη φεξη;

Σημερα κατεβηκα με το μετρο απο Αθηνα στο σταθμο του Αγ. Δημητριου στις 22.42 για να παρω ενα απο τα τρια λεωφορεια που με βολευουν για να παω στο σπιτι μου στο Ανω Καλαμακι. Το λεωφορειο ηρθε τελικα στις 23.12, 30 λεπτα δηλαδη απο την ωρα που αρχισα να περιμενω (και ποιος ξερει ποση ωρα πιο πριν ειχε περασει το προηγουμενο). Το κακο ειναι οτι σχετικα αργα το βραδυ το ιδιο φαινομενο τραγικης αργοποριας παρατηρειται καθημερινα παρολο που η κινηση στη Βουλιαγμενης εκεινη την ωρα ειναι περιορισμενη.

Ο πατερας μου εχει ρωτησει κανα δυο φορες τον οδηγο σχετικα με την αργοπορια αυτη και τη μια του λεει οτι αρρωστησε καποιος οδηγος και δεν ηρθε και την αλλη οτι χαλασε το λεωφορειο. Αστεια πραγματα δηλαδη.

Κατα τη διαρκεια της ημερας που και παλι αργει το λεωφορειο δραματικα το κατανοω καπως διοτι δεν υπαρχουν λεωφορειοδρομοι στην Βουλιαγμενης (πολυ κακως) με αποτελεσμα να μπλεκει στην κινηση και να μη φτανει ποτε στην ωρα του. Αλλα το βραδυ η κατασταση ειναι αδικαιολογητη.

Αν, λοιπον, εγω, που θεωρω οτι εχω μια καποια οικολογικη συνειδηση, το σκεφτομαι διπλα και τριπλα να περιμενω στη σταση για το 108 (αν ειμαι ατυχος και χασω το λεωφορειο στο just, θελω 25 λεπτα τουλαχιστον στο περιμενε, αλλα 10 για να φτασω στο σταθμο του Αγ. Δημητριου και μολις 9 για να βρεθω στο Συνταγμα με το μετρο!) δεν θελει και πολυ φαντασια γιατι ολοι επιλεγουν το αμαξακι του για να μετακινηθουν (εφοσον δεν μενουν σε αποσταση αναπνοης απο το μετρο).

Αυριο το πρωι θα στειλω email στο Δημαρχο διοτι δεν παει αλλο η κατασταση. Τα καμπανακια απο τους συγκοινωνιολογους ηχουν σχεδον καθε βδομαδα πια, αλλα μετρα δεν βλεπω να παιρνονται οσον αφορα το κυκλοφοριακο. Δυστυχως δεν βαζουμε μυαλο και θα το πληρωσουμε ακριβα.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Droulas13
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jul 2004
Posts: 79
Location: Keira Knightley RULEZ

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 1:36 pm    Post subject: Reply with quote

Kati asxeto alla to eixa skeftei se kapoia fasi.


An eisai sto dilima na agoraseis autokinito h' na ksodepseis t aantistoixa lefta se mmm kai taxi, sumferei xalara to deutero, ektos apo tis metafores sou ektos athinwn ktl.



Diladi vale mesa agora amaksiou, venzines, teli, asfaleies, servise, antallaktika ktl kai apo tin alli vale na agorazeis kathe xrono aperioristwn kai posa sou menoun gia taksi kai vale xronodiagramma ta 10 xronia, tha vgei oti exeis arketa lefta kathe mera gia taksi, opote se periptwsi opws tou filou apo panw aplws anti na perimeneis tetoies wres gia leoforio perneis taksi. Episis IDANIKO einai o sundiasmos mmm me spasto podilato to opoio mporeis na valeis se leoforio, tram, trolley, metro, hsap, proastiko diladi pantou akoma kai se taksi ws aposkevi an ksemeineis kapou.
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Τέτοια ν' ακούνε οι ταρίφες, φίλε μου, να γίνουν και επισήμως κράτος εν κράτει! Laughing Όχι πως δεν είναι ήδη, βέβαια!
Με ήδη παγιωμένη την πατέντα τους για επιλογή πελατών και προορισμών, άρνηση μισθώσεων, διπλοκούρσες, τριπλοκούρσες κλπ, με το να γίνουν και επισήμως εναλλακτικό ΜΜΜ (δεν είναι αυτός ο ρόλος τους), θα κάνουν τους πάντες να ονειρεύονται την απόκτηση δικού τους ΙΧ. Laughing
Επέκταση των συγκοινωνιών και εξορθολογισμός των δρομολογίων, και είναι βέβαιο ότι θα αλλάξει η νοοτροπία. Βλέπω κάθε φορά που κατεβαίνω Ελλάδα την τεράστια ανταπόκριση του κόσμου στο μετρό και χαίρομαι αφάνταστα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 2:20 pm    Post subject: Reply with quote

H παιρνεις μηχανακι και πας οπου θες και δεν περιμενεις καθολου. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Για ένα χαμηλόμισθο από τους πολλούς που υπάρχουν σε αυτή τη πόλη, η λύση είναι αυτή. Ένα δίκυκλο για τις τακτικές μετακινήσεις(εργασία) και χρήση ταξί για διαδρομές που είναι εκτός προγράμματος(βόλτες-συναλλαγές-διεκπεραιώσεις-επείγουσες καταστάσεις).

Αν είσαι στην επαρχία και είσαι χαμηλόμισθος(κουτσουρεμένος μισθός επιπροσθετα), είναι αναγκαιότητα να έχεις ένα δίκυκλο. Σε περιοχές με υψηλή βροχόπτωση και ολισθηρότητα υπάρχουν και οι κινέζικες-ιαπωνικές τετράτροχες "γουρούνες" που άμα λάχει παίρνουν και αντιολισθητικές αλυσίδες.

Φυσικά δεν αναφέρομαι σε αυτούς που εξυπηρετούνται από τα ΜΜΜ αλλά σε αυτούς(είναι μεγάλο το ποσοστό) που δεν εξυπηρετούνται από τα ΜΜΜ. Γιατί αν κάποιος τρώει 3 ώρες στο πήγαινε έλα όπως χρειαζόταν σε μία εργασία που έκανα στο παρελθόν, τότε είναι μαρτύριο και με μαθηματική ακρίβεια οδεύεις είτε προς παραίτηση, είτε προς απόκτηση μεταφορικού μέσου(που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν δύνασαι να συντηρείς).

Εφιστώ την προσοχή σε όσους μπορεί να αμφισβητούν τα παραπάνω ότι ύπάρχουν στις μέρες μας πολλές κατηγορίες επαγγελμάτων που λειτουργούν σε καθεστώς 24ωρης βάσης. Όταν κάποιος σχολάει για παράδειγμα 11.30(αλλάζοντας τον βραδυνό που θα βρυκολακιάσει ξενυχτώντας) από μία εταιρία στην Κηφισίας μπορεί να προλάβει λ.χ το λεωφορείο που κατεβαίνει προς "Πανόρμου" και εάν είναι τυχερός μπορεί να προλάβει και το τελευταίο μετρό από εκείνο το σταθμό αλλά δεν θα προλάβει την γραμμή που πάει δυτικά προάστεια(Αγ Αντώνιος). Ακόμα και αν γινόταν δεν θα προλάβαινε το λεωφορείο από τον Αγ. Αντώνη κτλ κτλ. Παίρνεις ένα δίκυκλο και ησυχάζεις. Wink

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πλέον τα μικρά δίκυκλα(παπιά. σκούτερ κτλ κτλ) κάνουν θραύση όχι μόνο στις επιλογές των ανδρών αλλά και των γυναικών. Πηγαίνετε έξω από ένα s.market και θα διαπιστώσετε πόσοι πάνε και ψωνίζουν , φορτώνοντας 5 και 10 τσάντες πάνω σε Shocked δίκυκλα. Είναι σημεία των καιρών και μέσα από αυτό το πρίσμα θα πρέπει να δούμε την συμπεριφορά μας απέναντι στα ΜΜΜ.

Υ.Γ1: Κάποιοι που ίσως ασχολείστε με μηχανές ίσως γνωρίζετε ότι τα μηχανάκια που είναι πολύ δημοφιλή στην χώρα μας, δηλαδή τα παπάκια, πρωτοεφευρέθηκαν στην Ιαπωνία μέσα στο κλίμα που επικράτησε μετά την καταστροφή του β' παγκοσμίου πολέμου που υπέστει η χώρα. Η ανάγκη για ανασυγκρότηση και ανάπτυξη της χώρας έμπνευσε τους Ιάπωνες μηχανικούς ώστε να κατασκευάσουν ένα φτηνό, στην απόκτηση και συντήρηση, όχημα που να είναι ευέλικτο και να μην παθαίνει - σχεδόν - τίποτα.

Υ.Γ2: Υπάρχει γενικότερη οικονομική δυσπραγεία. Μην αρχίσω να λέω για το πόσοι Έλληνες ... τρώνε Exclamation κάθε βράδυ από τους χώρους συγκέντρωσης αποριμμάτων των s. markets γιατί θα βγω εκτός θέματος . Confused
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Droulas13
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jul 2004
Posts: 79
Location: Keira Knightley RULEZ

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 3:53 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.dahon.gr/bikes_3.htm


ama den thelete tarifes parte ena tetoio kai den sas stmataei tipota kai thimitheite tous tarifes an ksemeinetai kapou sto asxeto kana vradu apovrado, auta einai Cool



oute diplwma oute venzines oute tipota!
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Nov 01, 2007 2:37 am    Post subject: Reply with quote

Σημερα περασα απο τη Μεσογειων οπου αντικρυσα ενα παραξενο θεαμα. Τουλαχιστον 60 φορτηγα ηταν παραταγμενα στη λεωφορειολωριδα απο το υψος του Σωτηρια μεχρι σχεδον το Νομισματοκοπειο. Φανταζομαι οτι εχει να κανει με τους νεους σταθμους Χολαργο και Νομισματοκοπειο, ετσι; Οπως ειναι κατανοητο η κινηση ειναι ιδιαιτερα αυξημενη στο σημειο οπου μπαινεις στη Μεσογειων απο Κατεχακη (εγω περασα κατα τις 19:30) οποτε εχετε το στο νου σας.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2271
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Nov 01, 2007 2:55 am    Post subject: Reply with quote

Arrow http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=844361

Η απορία μου πάντως είναι αν έφαγαν καμία κλήση ή τη γλίτωσαν λόγω ιερού δικαιώματος ταλαιπωρίας των συμπολιτών τους, sorry, διαμαρτυρίας ήθελα να πω.
Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Nov 01, 2007 7:51 pm    Post subject: Reply with quote

Η Αττικό Μετρό παρέλαβε και λειτουργεί ήδη δοκιμαστικά το σύστημα αυτοματοποιημένης κίνησης συρμών για την Αθήνα.
Βάσει αυτού του συστήματος, το κέντρο ελέγχου θα δίνει εντολές για εκκίνηση και στάση των συρμών, αυξομείωσης της ταχύτητάς τους, ενώ το πιο σημαντικό είναι πως θα μειώσει την απόσταση μεταξύ των δρομολογίων στα 2 λεπτά αντί για 4 που είναι τώρα, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τη μεταφορική ικανότητα του μέσου. Ο μηχανοδηγός δεν θα καταργηθεί.
Πλήρης κατάργηση του μηχανοδηγού προβλέπεται μόνο για τη Θεσσαλονίκη.
Βέβαια μού κάνει λίγη εντύπωση η σπουδή της ΑΜετρό να αγοράσει και να τεστάρει το σύστημα από τόσο νωρίς. Μάλλον δυσκολευόμαστε να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι κάποιες εταιρείες δεν δουλεύουν με τα ελληνικά πρότυπα της τελευταίας στιγμής. Laughing
Όπως και να' χει, το σύστημα πρώτα θα εφαρμοσθεί στην πράξη στη Θεσσαλονίκη, και βάσει των συμπερασμάτων που θα βγουν θα έρθει και στην Αθήνα (πάντα με την παρουσία μηχανοδηγού στην πρωτεύουσα, ο οποίος θα πληρώνεται για να τον πηγαίνει βόλτα ένα αυτόματο τρένο). Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Nov 02, 2007 9:28 am    Post subject: Reply with quote

Πρέπει να διευκρινίσω οτι για τους συρμούς του metro της Θεσσαλονίκης προβλέπεται συνοδός αντί μηχανοδηγού και συνεπώς θα υπάρχει κάποιο άτομο στο cockpit. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στην Αθήνα.
Back to top
View user's profile Send private message
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Fri Nov 02, 2007 4:10 pm    Post subject: Reply with quote

Σημερα απο τις 22.00 και μετα δεν θα λειτουργει ο ηλεκτρικος στο τμημα θησειο-πειραιας. http://www.isap.gr/press_inside.asp?id=63.Και τα νεα εγραψαν οτι η γραμμη 3 του μετρο θα κλεισει στο τμημα εθνικη αμυνα-αεροδρομιο απο το φλεβαρη για 6 μηνες.Δηλαδη οσες θελουν να πανε αεροδρομιο θα κανουν τα εξης.Μετρο π.χ εισαι μοναστηρακι κατεβαινεις εθνικη αμυνα ανεβαινεις πανω παιρνεις λεωφορειο πας δουκ πλακεντιας κατεβαινεις και περνεις προαστιακο.Και μονο που το γραψα κουραστηκα,φαντασου να το κανεις κιολας.Αληθεια γιατι το ενα μεσο θα κλεβει τους επιβατες του αλλου???Το μετρο δεν μπορει να λειτουργει απο χαλανδρι-αεροδρομιο Confused ? Η αμα θελεις να κανεις το αντιστροφο απο νερατζιωτισσα με το προαστιακο στη δουκ πλακεντιας για να πας στις σταθμους της γραμμης 3 απο εθν αμυνα και κατω παλι το ιδιο.Αρα ενα εξαμηνο τα λεωφορεια ειτε αυτα ειναι του αεροδρομιου ειτε ειναι Α7,Β7,550,Χ14 θα προσπαθησουν γιατι το να το κατορθωσουν δεν πιστευω να εξυπηρετησουν τον κοσμο.
Εκτος αν θελουμε να μαζοχιζομαστε και να πηγαινουμε αεροδρομιο με 3 μεσα(ανεβα-κατεβα) παρα να παρουμε λεωφορειο που θα πηγαινει κατευθειαν.Αναρωτιεμαι ποση ωρα θα κανω νερατζιωτισσα-αμπελοκηποι με προαστιακο,λεωφορειο και μετρο?? Τωρα 25 λεπτα με το προαστ και μετρο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 87, 88, 89, 90  Next
Page 88 of 90

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr