stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Oδικά έργα στο εξωτερικό
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Mon Oct 23, 2006 4:38 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτές τις μέρες βρίσκομαι στην Γαλλία και οδηγόντας σε έναν διπλό δρόμο (βασικά ίδιος με αυτοκινητόδρομο αλλά χαρακτηρισμένος σαν απλός δρόμος 2χ2 - quatre voies) είδα σε πολλά σημεία συνεργεία συντήρησης που έκοβαν τα χόρτα δίπλα από τον δρόμο. Είχανε και κάτι τρακτέρ με κάτι ειδικά μηχανήματα και η όλη δουλειά γινόταν πολύ συστηματικά. Φαντάζομαι το κάνουν αυτό και για ομορφιά και για καλύτερη ορατότητα στους κόμβους κλπ.. Και σκεφτόμενος ότι δεν είναι η πρώτη φορά που πετυχαίνω τέτοιο συνεργείο, αναρωτιέμαι αν ποτέ γίνεται τέτοιου είδους συντήρηση στην Ελλάδα.. Καλά, δεν θα το χαρακτήριζα και ζωτικής σημασίας, αλλά σίγουρα καλό είναι..
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Oct 23, 2006 7:43 pm    Post subject: Reply with quote

vag3721 wrote:
Στις κοντινές φωτο δεν γίνεται να αντιληπτό το μέγεθος του χαλικιού.
Θα ήταν καλά αν μπορούσες να βάλεις ένα μικρό αντικείμενο στην φωτο για να υπάρχει σύγκριση.


Σωστος. Δες αυτες:





καντε κλικ εδω (μαυρο οδοστρωμα)

καντε κλικ εδω (ροζε οδοστρωμα)

Εδω μια λιγο πιο μακρυνη:



καντε κλικ εδω

Arrow corsakias

Εχεις δικιο. Οπως λεει και το παρακατω αρθρο (το οποιο, νομιζω, το εχουμε ξαναποσταρει) "Τα αδρανή υλικά, τα οποία χρησιμοποιούνται στη χώρα μας για την κατασκευή της ασφάλτου, είναι ασβεστολιθικά, τα οποία ήδη σε πολλές χώρες της Ευρώπης έχουν απαγορευθεί ως ακατάλληλα."

http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=17334&m=N16&aa=1

Ενδιαφερον εχει και το παρακατω, αρκετα παλιο αρθρο (πρεπει να ειναι του 1997, ωστοσο δεν πιστευω οτι εχουν αλλαξει πολυ τα πραγματα απο τοτε):

"H λύση του προβλήματος είναι η χρησιμοποίηση μόνο σκληρών αδρανών και η αλλαγή του τύπου του ασφαλτομίγματος που χρησιμοποιείται ως επιφανειακή στρώση. H ίδρυση λατομείων σκληρών αδρανών εμποδίζεται όχι από το ότι δεν υπάρχουν σκληρά αδρανή στην Ελλάδα αλλά επειδή τα πετρώματα αυτά βρίσκονται εκτός λατομικών περιοχών. Έτσι τα υπάρχοντα λατομεία σκληρών αδρανών δεν αρκούν και το κόστος των υλικών είναι διπλάσιο από τα κοινά ασβεστολιθικά που χρησιμοποιούνται. "

http://library.techlink.gr/4t/article-main.asp?mag=1&issue=59&article=91

Αν και καποιος μπορει να ισχυριστει οτι οι οδοστρωματικες αναγκες της Αγγλιας ειναι διαφορετικες απο αυτες στην Ελλαδα λογω βροχερου καιρου, διαβαστε στο παραπανω λινκ το τεστ ολισθηροτητας που εκαναν στην Αθηνα για να δειτε ποσο σημαντικο ειναι να αρχισουμε να χρησιμοποιουμε μονο σκληρα αδρανη τα οποιο δεν λειαινονται το ιδιο ευκολα με τη χρηση.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
NiMos
Full Member
Full Member


Joined: 14 Feb 2004
Posts: 211
Location: Paros GR / Newcastle UK

PostPosted: Mon Oct 23, 2006 8:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ta adranh ths asfaltou sth Meg.Bretannia einai apo granith (xaliki granith).
To eixa dei se mia ekpomph...
Kai fysika o graniths einai polu pio sklhros k an8ektikos apo asbestoli8o (px marmaro).
Back to top
View user's profile Send private message
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Tue Oct 24, 2006 12:16 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.autobahn-online.de/images/gallerie.html

Selida me photos apo tous germanikous autokinitodromous.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Wed Oct 25, 2006 11:01 pm    Post subject: Reply with quote

Tanash wrote:
Αυτές τις μέρες βρίσκομαι στην Γαλλία και οδηγόντας σε έναν διπλό δρόμο (βασικά ίδιος με αυτοκινητόδρομο αλλά χαρακτηρισμένος σαν απλός δρόμος 2χ2 - quatre voies) είδα σε πολλά σημεία συνεργεία συντήρησης που έκοβαν τα χόρτα δίπλα από τον δρόμο. Είχανε και κάτι τρακτέρ με κάτι ειδικά μηχανήματα και η όλη δουλειά γινόταν πολύ συστηματικά. Φαντάζομαι το κάνουν αυτό και για ομορφιά και για καλύτερη ορατότητα στους κόμβους κλπ.. Και σκεφτόμενος ότι δεν είναι η πρώτη φορά που πετυχαίνω τέτοιο συνεργείο, αναρωτιέμαι αν ποτέ γίνεται τέτοιου είδους συντήρηση στην Ελλάδα.. Καλά, δεν θα το χαρακτήριζα και ζωτικής σημασίας, αλλά σίγουρα καλό είναι..


Πριν μερικούς μήνες είμουν στην Μαλαισία όπου σε όλους τους αυτοκινητόδρομους (και έχουν πολλούς!) κόβουν τα χόρτα και το γκαζόν καθόλη την διαδρομή, ακόμα και πάνω στα βουνά ή στην μέση της ζούγκλας! Και βέβαια τα κόβουν με το χέρι (μέσα στο τζιτζίρι κιόλας), όχι με μηχανήματα και τέτοιες πολυτέλειες!

Βέβαια η Μαλαισία έχει πνιγεί στο πετρέλαιο και έχουν τρελαθεί σε φαραωνικά έργα υποδομής ενώ η χώρα είναι ακόμα πολύ φτωχή. Το ακριβως αντίθετο της Ελλάδας! Μπορώ να σας πω ότι και η υπερβολή της Μαλαισίας είναι εξίσου προβληματική με αυτή της Ελλάδας από την άλλη πλευρά! Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu Oct 26, 2006 7:08 pm    Post subject: Reply with quote

Φυσικά και γίνετε και στην Ελλάδα.
Ο δήμοτική αρχη (ππου αποχωρέί πλέον) απο την στιγμή που διατέθηκαν πόροι για την αγορά μηχανημάτων έχει πολυμηχάνημα που προσαρμόζει "κλαδευτηρι" και κουρέυει τους επαρχιακούς δρόμους ευθήνης του. Επίσης βγαίνουν και υπάλληλοι με χλοοκοπτικα και κάνουν τις λεπτομερειες και τα μή προσβάσιμα μέρη.
Για να καταλάβετε ποσό διευκολύνετε η ορατότητα, όταν περνάω με το αμάξι σε περιοχή ευθήνης όμορου δήμου είναι σαν να μπαίνω στη ζούγκλα απο τα παρακείμενα χόρτα και πουρνάρια. Ενας λόγος που συμπαθούσα τον νυν Δήμαρχο μέχρι το διαπληκτισμό μου με αυτόν. Mad Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Fri Oct 27, 2006 2:08 am    Post subject: Reply with quote

πάντως αυτό που έχω διαβάσει από τα μαθήματα της σχολής είναι πως το κόστος μεταφοράς των αδρανών είναι μεγαλύτερο από αυτό της αγοράς τους. Οπότε το να φέρεις αδρανή από αλλες χώρες σημαίνει αυτομάτως πολύ περισσότερα έξοδα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 7:05 pm    Post subject: Reply with quote

Για δειτε το παρακατω να φρικαρετε λιγο...οχι τοσο με τα πρωτα 6-7 slides, αλλα με αυτα που επονται! Ουτε με ποδηλατο δεν θα πηγαινα εκει! Shocked Shocked

http://www.metacafe.com/watch/309338/video/
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

^ Τα δάση, η ζούγκλα και τα βουνά της Υεμένης.

Οι εικόνες είναι από τη Βολιβία. Άκρως εντυπωσιακό!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 9:47 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ ούτε περπατώντας... Shocked Shocked Shocked άκρως τρομακτικό Shocked Shocked αλλά και πολύ εντυπωσιακό!
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Apr 12, 2007 12:11 am    Post subject: Reply with quote

Για δειτε κατι που δεν θα εχετε δει ποτε στην Ελλαδα...πριν λιγες μερες ηρθαν στην περιοχη μου υπαλληλοι του δημου για να ξαναβαψουν τις κιτρινες γραμμες διπλα στα κρασπεδα διοτι υποτιθεται ειχαν ξεβαψει:



κλικ για μεγεθυνση

Στην παρακατω φωτογραφια, μπορειτε να δειτε την φρεσκοβαμμενη γραμμη στο κατω μερος και την ξεθωριασμενη (υποτιθεται) στο πανω.



κλικ για μεγεθυνση

Το εχω ξαναγραψει οτι απο τι στιγμη που δεν κανουμε τιποτα να επιδιορθωσουμε τους απαραδεκτους και χιλιομπαλωμενους δρομους μας τουλαχιστον αν βαφαμαι τις τελειως ξεθωριασμενες διαγραμμισεις θα εδειχναν καπως πιο σουλουπωμενοι. Ασε που ειναι απολυτα σημαντικο για την ασφαλεια μας σε πολλες περιπτωσεις. Αλλα δυστυχως ουτε και αυτο δεν ειμαστε αξιοι να κανουμε Evil or Very Mad Αντιθετως οι Αγγλοι ξαναβαφουν διαγραμμισεις οι οποιες οπως φαινεται απο τη φωτο επανω δεν εχουν αναγκη απο ενα νεο χερι. Απλουστατα προφανως ειναι κατι που οι δημοι πρεπει να κανουν ανα καθορισμενο χρονικο διαστημα ασχετα απο την κατασταση των γραμμων.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Fri May 04, 2007 7:49 pm    Post subject: Reply with quote

Για τους φίλους που ταξιδεύουν προς ανατολική Γερμανία (Βερολίνο) μέσο πρώην Γιουγκοσλαβίας-Ουγγαρία-Τσεχία υπάρχει ένα ευχάριστο νέο!!! Smile

Ο δρόμος από Δρέσδη μέχρι 100Km περίπου έξω από την Πράγα που ήταν επαρχιακός με μια λωρίδα ανά κατευθυνση και με αρκετές στρόφες και πολύ κίνηση είναι πλέον παρελθόν!!!!
Η υπόλοιπη διαδρομή στην Τσεχία, Σλοβακία,Ουγγαρία είναι είδει αυτοκινητόδρομος
Εκτος από περίπου 16Km στην Τσεχία τώρα έχουμε ανά νέο αυτοκινητόδρομο που κάνει την διαδρομή Πράγα-Δρέσδη πολύ ευχάριστη!!!
Aντε καιρός ήταν μετά από τόσα χρονια!!!
Και μια και το έφερε η κουβέντα ο αυτοκινητόδρομος από Βουδαπέστη μέχρι τα σύνορα με την Σερβία είναι ο καλύτερος από πλευράς ποιότητας που έχω δει!!!Μαθαίνουν γρήγορα οι (πρώην)ανατολικοί!!!! Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Mar 26, 2008 10:05 pm    Post subject: Reply with quote

Της Αγγλιας που είδα όμως φωτογραφιες ,είναι οι αυτοκινητοδρομοι,το πολυ σαν την Κορινθου Αθηνων(3+1).4+1και πανω είναι μονο κοντα σε διασταυρωσεις και πολεις(οπως εδω κοντα στην κορινθο και κοντα στην πατρα μελλοντικα)Αλλα υπεραστικοι δρομοι 4+1 σε όλο το μηκος νομιζω δεν υπαρχουν.........(αν υπαρχουν δειξτε μου φωτογραφια)
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

Rolling Eyes Το πολύ σαν τις Κορίνθου? Οι M στην Αγγλία είναι minimum 3+1 ενώ ο M25 (ο περιφερειακός του Λονδίνου) διαπλατύνεται σε 5+1. Οι A που είναι μια σκάλα ποιο κάτω είναι 2+1, ενώ κάποιοι 3+1, δεν υπάρχει σύγκριση με Ελλάδα οι αυτοκινητόδρομοι τους συγκρίνονται μονο με κεντρική και βόρεια Ευρώπη.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 8:14 pm    Post subject: Reply with quote

Και ένα εργαλειάκι για όσους ταξιδεύουν οδικώς στις autoroute, on line η κίνηση με web cam Very Happy

http://www.asf.fr/control/index.aspx?pageid=9911
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 9:07 pm    Post subject: Reply with quote

SOUL_13 wrote:
Rolling Eyes Το πολύ σαν τις Κορίνθου? Οι M στην Αγγλία είναι minimum 3+1 ενώ ο M25 (ο περιφερειακός του Λονδίνου) διαπλατύνεται σε 5+1. Οι A που είναι μια σκάλα ποιο κάτω είναι 2+1, ενώ κάποιοι 3+1, δεν υπάρχει σύγκριση με Ελλάδα οι αυτοκινητόδρομοι τους συγκρίνονται μονο με κεντρική και βόρεια Ευρώπη.



δες αυτο.. http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=498341&page=4
πρωτο ποστ.4+1 κλπ είναι μονο κοντα σε πολεις και διασταυρωσεις...
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 9:57 pm    Post subject: Reply with quote

Rolling Eyes δεν καταλαβαίνω τι υπονοείς, οι αυτοκινητόδρομοι έχουν περισσότερες λωρίδες εκεί που χρειάζεται, δηλαδή κοντά στα αστικά κέντρα και στις διακλαδώσεις, που θα έχουν στα λαγκάδια και τις κοιλάδες?Το ότι το A, B κομμάτι του ελληνικού δικτύου είναι 3 λωρίδες δεν λέει τίποτα όταν το μεγαλύτερο κομμάτι του υπολείπεται σε χίλια δυο από ποιότητα οδοστρώματος, συντήρηση μέχρι την παντελής απουσία του.Ίσως σε 15-20 χρονια να έχουμε φτάσει σε ένα alpha επίπεδο αλλα μέχρι τότε έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας.
Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 11:15 pm    Post subject: Reply with quote

Η Αττικη οδος πηρε πρωτο βραβειο ασφαλειας διεθνως και δεν υπολειπεται σε τιποτα και μαλιστα πιο συγχρονος σε υποδομες και εγκατασυασεις απο πολλους αυτοκινητοδρομους στην Ευρωπη.Και συντηρηται αψογα επειδη συντηρηται απο ιδιωτες.Ιδιωτες θα συντηρουν όλους τους νεους αυτοκινητοδρομους ,που λογικα θα έχουν ίδια ποιοτητα.Άρα σε 5-6 και όχι 15 χρονια θα έχουμε τους καλυτερους ίσως αυτοκινητοδρομους στην Ευρωπη...
Ήδη έχουμε τα πιο συγχρονα τουνελ,διπλά(κατι που δεν συμβαινει παντα στην Ευρωπη) και με τις τελευταιες προδιαγραφες....
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 11:35 pm    Post subject: Reply with quote

Rolling Eyes Δεν αμφιβάλλω ότι η Αττική οδός είναι από τους καλύτερους δρόμους της Ευρώπης αλλα παρόμοιοι ring roads υπάρχουν στα μεγάλα οικονομικά κέντρα της Δυτικής Ευρώπης από τα 70's. Ενώ άμα κρίνω από το ποσο παίρνει η Εγνατία να ολοκληρωθεί έχουμε τουλάχιστο 15 χρονια μπροστά μας (και αυτό θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος Cool ). Προσωπικά δεν είμαι τόσο αισιόδοξος...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 11:59 pm    Post subject: Reply with quote

Η Εγνατια άργησε γιατι είναι κρατικα και ευρωπαικα μονο χρηματοδοτουμενη.Γιαυτο και οι καθυστερησεις,η χαμηλη ποιοτητα σε καποια σημεια κλπ.Όλοι οι μεγαλοι δρομοι που θα τεέιωσουν το 2013 θα είναι αυτοχρηματοδοτουμενοι,άρα ακριβως με ταχυτητα και ποιοτητα αναλογη Αττικης οδου.Άλλωστε τις φτιαχνουν κυριως ξενες εταιριες(Vinci,Hochtief κλπ)Αυτες δεν ξερουν?
Και ελληνικες σε καπως μικροτερο ποσοστο..Άρα θα γινουν με γρηγορα και αποτελεσματικα ,για να βγαλουν γρηγορα και το κοστος τους....

Και παρομοια ringroads αλλου στην Ευρωπη ακριβως επειδη έγιναν παλια ,είναι παλαιων χαρακτηριστικων ασφαλειας,παλιες σηραγγες κλπ.Επειδη αργησαμε να τις φτιαξουμε ,τις φτιαξαμε πιο συγχρονες...
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Thu Aug 27, 2009 7:58 pm    Post subject: Reply with quote

διαδρομή Εύζωνοι - Σερβία
Βαρδάρσκα M1 (E 75) FYROM

Τα πρώτα 52 χιλιόμετρα από Ευζώνους μέχρι Demir-Kaplja είναι απλή Οδός με 3-4 Τούνελ,
η χαράδρα του Αξιου
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a335007/00000001

Τούνελ χωρίς φωτισμό, τα πρώτα μετρα οδηγάς τυφλά
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a335007/00000002

Από το Demir-Kapljva μέχρι το Κουμάνοβο (114 χιλιόμετρα) είναι ο Αυτοκινητόδρομος έτοιμος, τα I.X. πληρώνουν τρις φορες διόδια από 1-2 Euro.
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a335007/00000003
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a335007/00000004
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a335007/00000005
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a335007/00000006

μεταξύ Titov Veles και Κατλάνοβο φεύγει η νότια κατεύθυνση του Δρόμου 5,5 χιλιόμετρα δυτικά από την Βόρεια κατεύθυνση. Η Νότια κατεύθυνση είναι ένας από τους χειρότερους Αυτοκινητοδρομους τις Ευρώπης.

Τα τελευταία 8,5 χιλιόμετρα για Σερβία είναι υπό κατασκευή
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a335007/00000008
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

Μια επιλογή για όσους κάνουν την Διαδρομή από Δυτική και Βόρεια Ευρώπη για Πατρίδα είναι το Ταξίδι μέσο Ρουμανίας, βεβαια 170 Χιλιόμετρα παραπάνω από την κλασσική πορεία μέσο Zagreb-Beograd αλλα αξίζει τα χιλιόμετρα.
όλη η Διαδρομή μέσα στην Ρουμανια είναι περίπου 305 χιλιόμτερα

Ερχόντας από Βουδαπέστη για Szeged (Ουγγαρία) η πορεία προς Novi Sad και Βελιγράδι στρίβουμε στο Szeged προς Μακό όπου sinantame και μετά από 20 χιλιόμετρα τα Σύνορα για Ρουμανια.
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000001

Συναντάμε την Πρώτη μεγάλη Πόλη το Arad (167.000)
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000002
(Μην χαλιέστε και Τυρόπιτες έχει και Alpha Bank έχει και Πειραιώς έχει και Γερμανός έχει και πολλά αλλα Ελληνικά έχει.
Στο ξενοδοχείο που Dianixterepsa (50 Euro 4asteron) είχε κάτω ένα Bar και άκουγαν Βανδή).
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000017

Η Διαδρομή (προς Βουλγαρία) προς Timisora (312.000) είναι πλήρες υπό κατσκευή η ανανεωμένη (απλή Οδός με μια Λουρίδα ανά κατεύθυνση).
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000004
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000005

Από Timisoara
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000007
μέχρι Orsova (15.000) είναι δύσβατη με πολλές Στροφές και μέσα από χαράδρα που διασχίζει το Ορος Καρπαθίων. Στο Orsova συναντάμε τον Δούναβη και αυτό είναι (πως λέμε σήμερα) όλα τα Λεφτά.
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000008
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000009
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000010
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000011
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000012

Λίγο πριν το Drobeta Turnu Severin (110.000) είναι ο υδροηλεκτρικός σταθμός του Δούναβη ο οποιος είναι ταυτοχρόνως και διάβαση για Σερβία.
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000013

Και από την άλλη μεργιά Σερβία (κοιτώντας προς Ρουμανια)
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000014
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000015
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a338800/00000016

Από αυτό το σημείο μέχρι τα σύνορα για Βουλγαρία είναι περίπου 85 χιλιόμετρα (και είναι τα ποιο όμορφα 85 χιλιόμετρα που έχω κάνει ποτε μέσα στην Σερβία) παράλληλα του Δούναβη
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Jun 16, 2010 11:40 pm    Post subject: Reply with quote

Στην Κίνα οδηγούν στα δεξιά, στο Χονκ Κονγκ στα αριστερά

Η ΓΕΦΥΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ


Μια επαναστατική αλλά και απλή συγχρόνως ιδεά προτείνει Ολλανδική κατασκευαστική εταιρεία για ένα πολύ σοβαρό θέμα στην Κίνα και στο Χονκ Κονγκ. Οι οδηγοί μπερδεύονται οταν πηγαίνουν στο Χονκ Κονγκ (και το αντίθετο) επειδή οδηγούν σε αντίθετη μεριά. Η πρωτοποριακή αυτή γέφυρα αλλάζει "αυτόματα" τη θέση των αμαξιών με ένα πολύ έξυπνο ζιγκ ζαγκ

http://www.youtube.com/watch?v=BwpqU3lRfMo
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 5:04 am    Post subject: Reply with quote

Άρθρο για το πως βλέπουν οι Νεοϋορκέζοι τον νἐο ποδηλατόδρομο στην 1η και 2η λεωφόρο. Οι νέοι ποδηλατόδρομοι καταλαμβάνουν την λωρίδα όπου στάθμευαν τα οχήματα, τα οποία με την σειρά τους έχουν μετακινηθεί στην αμέσως επόμενη λωρίδα με το σκεπτικό ότι έτσι προστατεύονται οι ποδηλάτες.
Ενδιαφέρον......

http://blogs.villagevoice.com/runninscared/archives/2010/07/the_new_bus_lan.php
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 10:58 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι πράγματι ενδιαφέρον και ταυτόχρονα λογικό.

Στο Δουβλίνο που οδηγούσα ποδήλατο χρησιμοποιούσα την λωρίδα που ήταν κολλητά στο πεζοδρόμιο. Ήμουν ανάμεσα στο πεζοδρόμιο και την λεωφορειολωρίδα και πραγματικά ένιωθα πολύ ασφαλής. Ήξερα ότι οι οδηγοί που με πλησίαζαν περισσότερο ήταν επαγγελματίες οδηγοί και το σφάλμα από αυτούς θα ήταν πιο σπάνιο.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr