View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
66.Panahaiki Junior Member
Joined: 24 May 2005 Posts: 84 Location: ΠΑΤΡΑ-Καρδίτσα
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 12:30 pm Post subject: |
|
|
Καλά, εκεί πάνω πρέπει να έχουν κάνει τρελά έργα! Ερχόμουνα από Καλαμπάκα στα Ιωάννινα και έβλεπα κάτι γέφυρες τέρατα. Το κακό που έχει αυτός ο τόπος είναι ότι δεν μπορείς να του φτιάξης οδικά δίκτυα, που με τα λεφτά που δίνουμε σε φόρους και άλλες μαλακίες στα αμάξια μας, δεν νομίζω να μην γίνονται, απλά υπάρχουν και άλλες τσέπες μέχρι να φτάσουν εκεί που πρέπει! |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Jul 10, 2005 1:33 am Post subject: |
|
|
το τμήμα κερδύλλια-ασπροβάλτα αποκλείεται να παραδοθεί την Δευτέρα! Η πρόσβαση του από την γέφυρα του Στρυμώνα έχει ακόμη αρκετή δουλειά! Συγκεκριμένα στο σημείο όπου το νέο τμήμα ενώνεται με το παλιό υπάρχει μια υψομετρική διαφορά της τάξης των 15 εκατοστών! |
|
Back to top |
|
|
werto New Member
Joined: 04 Jun 2005 Posts: 66
|
Posted: Sun Jul 10, 2005 6:35 am Post subject: |
|
|
adonis wrote: | pantos thn paraskeyh 15/07/2005 paradidete sthn kikloforia to komati apo kombo iwnninon mexri ton kombo dwdwnhs !!
pou perilamavanei thn diplh siraga ths dwdwnhs mhkous 3,5 km !!!!!!
etsi miwnete h apostash apo iwannina gia igoumenitsa apo 1h kai 10 min se 50 min !!!! |
Μπορεί κανείς να κάνει την καινούργια διαδρομή; Και αν ναι, συμφέρει πραγματικά; Από ό,τι θυμάμαι από το τελευταίο μου ταξίδι σε εκείνα τα μέρη είχαν παραδωθεί αρκετά χιλιόμετρα αλλά ο δρόμος ήταν ακόμα κλειστός και έπρεπε να πας από τον παλιό πάνω από το βουνό. Και μια που κατά σατανική σύμπτωση θα κάνω τη διαδρομή Ηγουμενίτσα-Ιωάννινα στις 15/07 είναι σίγουρο αυτό που λες, και τι ώρα; (λέτε να πάω να κόψω και την κορδέλα |
|
Back to top |
|
|
adonis Junior Member
Joined: 29 Sep 2004 Posts: 88
|
Posted: Sun Jul 10, 2005 8:53 pm Post subject: |
|
|
h siraga ths dwdwnhs pou pardidedetesthn kikloforia ths 15/7 parakamptei akrivos to vouno pou anevikes thn teleytea fora !!!!!
gia na pas apo giannena - igoumenitsa tha akolouthiseis to ekseis dromologio (efoson exei pradothei to neo komati )
mpaineis ston komvo ths pedinis pou einai panw sthn ethniki iwanninwn - athinwn kai perpatas thn egnatia mexri ton komvo dwdwnhs, meta mpaineis sto palio ( beltiomeno ) dromo mexri ton komvo ths tyrias, apou ksanampaineis sthn egnatia gia 17 km mexri thn paramithia apou kai ksanampaineis sto palio diktio gia 10 km mexri ton komvo neoxwriou apou telos eisai pali sthn egnatia gia ta teleytea 24 km ews thn igoumenitsa
diarkia 50 min
an pas apo ton palio dromo mesw ( vrosinas - plakwths ) einai 1h kai 45 min |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sun Jul 10, 2005 11:04 pm Post subject: |
|
|
Πέρασα πρίν μερικές μέρες το πέρασμα της Καστανιάς στην Εγνατία(Βέροια-Έδεσσα) και έχω να πώ τα εξής:
1)Είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο στην ιστορία του Ελληνικού κράτους.
2)Εκπληκτική η θέα όταν πηγαίνεις προς Θεσ/νίκη μια και στα δεξιά σου έχεις τον Αλιάκμωνα σε μεγάλο βάθος.
3)Προβλήματα:το κομμάτι του Πολύμυλου πο δεν έχει ολοκληρωθεί(αλλά είναι γύρω στα 5 λέπτά,πταίσμα δηλαδή),οι ανεμοι στις μεγάλες γέφυρες(πιστεύω πως τα μεγάλα οχήματα θα έχουν σοβαρά προβλήματα τον χειμώνα),και το γεγονός ότι απο την Βέροια μέχρι τον Πολύμυλο(απο την αρχή μέχρι το τέλος δηλαδή της παράκαμψης)δεν υπάρχει ούτε ένας κόμβος γιατί δεν χρειάζεται,και έτσι και μπερδευτεί κάποιος και μπεί πρός Κοζάνη αντί να μπεί προς Θεσ/νίκη πρέπει να περάσει όλη την παράκαμψη για να γυρίσει πίσω,και το αντίθετο.
4)Μένει μόνο ο ένας κλάδος μίας γέφυρας που δεν έχει τελειώσει,για να ολοκληρωθεί το έργο.
5)Τα διόδια δεν λειτουργούν ακόμα αν και είναι έτοιμα.
6)Οι Σούρδοι(Κοζανίτες) έχουν ξεσαλώσει εντελώς,περασα αρκετές φορές απο Βέροια προς Θεσ/νίκη και το 50% των αυτοκινήτων είχαν πινακίδες Κοζάνης,παλιότερα πινακίδες Κοζάνης βλέπαμε 1 στις 20.
7)Και κάτι γενικότερο:Επιτακτική η ανάγκη δημιουργίας των κάθετων αξόνων.α)Κοζάνη-Πτολεμαίδα-Αμύνταιο-Νίκη(Φλώρινα)(που είναι στο πρόγραμμα) και Βέροια-Νάουσα-Έδεσσα-Αμύνταιο(που δεν πρόβλέπεται) και Σιάτιστα-Καστοριά-Κρυσταλοπηγή(που ολοκληρώνεται). |
|
Back to top |
|
|
werto New Member
Joined: 04 Jun 2005 Posts: 66
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 12:23 am Post subject: |
|
|
thanx a lot adonis,
θα κάνω τη διαδρομή και θα σας πω εντυπώσεις και από την καινούργια σήραγγα...ελπίζω να είμαι τυχερός και να την πετύχω ανοιχτή. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 12:40 am Post subject: |
|
|
Όπως καταλάβατε και από προηγούμενα posts γύρισα από ρόδο
Ήθελα απλά να αναφέρω ότι αιφνιδιάστηκα ευχάριστα από το οδικό δίκτυο της Ρόδου. Αν και έμεινα λίγες μέρες, ο χιλιομετρητής μου έγραψε 1700 χλμ σε διαδρομές σε όλα τα μήκη και πλάτη του νησιού. Η περίμετρος του νησιού είναι γύρω στα 200-220 χιλιόμετρα αλλά οι εσωτερικοί δρόμοι του νησιού πάρα πολλοί. Ζήτημα είναι εαν είδα 2-3 λακούβες, τουλάχιστον σε όλες τις κύριες διαδρομές του νησιού.
Δεν ξέρω πως το καταφέρνουν οι τοπικοί άρχοντες(για τσιράκια της Σιών τους κόβω ) αλλά τους αξίζουν συγχαρητήρια . Αυτό έχει βέβαια και αντίκρυσμα στη συμπεριφορά των οδηγών που πραγματικά είναι πολύ ήρεμοι και σπάνια παραβιάζαν τον ΚΟΚ . |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 11:26 am Post subject: |
|
|
Στο Ράδιο Θεσσαλονίκη είπαν ότι αύριο ΤΡΙΤΗ ο Σουφλιάς θα εγκαινιάσει την παράκαμψη Ασπροβόλτας, και την ΤΕΤΑΡΤΗ 13/7 θα δοθεί το τμήμα σε κυκλοφόρια! |
|
Back to top |
|
|
adonis Junior Member
Joined: 29 Sep 2004 Posts: 88
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 11:30 am Post subject: |
|
|
apo to site ths egnatias ae
www.egnatia.gr
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ο Πρόεδρος κ. Απόστολος Γούλας
και τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της
EΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.
έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στα
εγκαίνια του τμήματος
ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑΣ (ΒΡΑΣΝΑ - ΣΤΡΥΜΟΝΑΣ)
της Εγνατίας Οδού
την Τρίτη 12 Ιουλίου 2005 και ώρα 11:30
Το έργο θα εγκαινιάσει ο Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.,
κ. Γεώργιος Σουφλιάς
Η τελετή των εγκαινίων θα γίνει στο 11ο χλμ. Βρασνών-Στρυμόνα |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 11:35 am Post subject: |
|
|
Τελικά την Τρίτη παραδίδεται η παράκαμψη Ασπροβάλτας. Στη γέφυρα του Στρυμόνα που πέρασα χθες δεν παρατήρησα κάποια υψομετρική διαφορά. Ο δρόμος ήταν ορθάνοιχτος και υπήρχαν μόνο κορίνες που αναμένεται να φύγουν την Τρίτη. Να ενημερώσω πάντως ότι χθες για να περάσω την Ασπροβάλτα μέχρι τη Ρεντίνα (κάπου 10 km) έκανα σχεδόν μία ώρα. Κυριακή βράδυ και όλος ο κόσμος επέστρεφε στη Θεσσαλονίκη. Ο ΧΑΜΟΣ!
Φυσικά η παράκαμψη Ασπροβάλτας δεν θα λύσει το πρόβλημα, μέχρι να γίνει και το τμήμα Νυμφόπετρα-Ρεντίνα.
Για το αμαρτωλό τμήμα Στρυμόνας - Ν. Πέραμος δεν θα πω άλλο τίποτα πια. Απλά ΝΤΡΟΠΗ!
μέχρι να γράψω το post έγραψαν και τα άλλα παιδιά για το ίδιο θέμα! |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 11:47 am Post subject: |
|
|
Ωραια
Αναμενουμε φωτογραφιες |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 12:54 pm Post subject: |
|
|
Τα τελευταία 15 χρόνια 580 άτομα έχουν σκοτωθεί στον Μαλιακό! Και μιλάμε μόνο για τους επιτόπου θανάτους, γιατί οι βαριά τραυματισμένοι που τελικά καταλήγουν αργότερα (και είναι πολλοί), δεν προσμετρώνται ούτε και αναφέρονται φυσικά. Όπως επίσης δεν αναφέρονται οι επιζώντες που καταδικάζονται να περάσουν την υπόλοιπη ζωή τους με μικρές ή μεγάλες αναπηρίες.
Και μια κίνηση από τους Έλληνες πολίτες, πχ, την άρνηση καταβολής αντιτίμου στα διόδια μέχρι το 2007 που θα τελειώσει ο δρόμος, δεν είδαμε ακόμα. Κι αυτό δεν είναι λαϊκισμός, είναι έκφραση αυτού που λέμε «κοινωνική συνείδηση». Το να πολεμάς δηλαδή για να βελτιωθούν πράγματα με άϋλα πλεονεκτήματα, κι όχι μόνο για την τσέπη σου.
Ούτε όμως από τους βουλευτές είδαμε καμμιά κίνηση, πχ, την σύσταση κοινοβουλευτικής επιτροπής που να ελέγξει πού πάνε τα λεφτά των διοδίων, με ποιο σκεπτικό και ποια προτεραιότητα, και βέβαια να δώσει το πόρισμα στη δημοσιότητα.
Αντιθέτως είδαμε τους Καμμενοβουρλιώτες να απειλούν πως δεν θα επιτρέψουν στα εργοτάξια να δουλέψουν, γιατί τους φαίνονται λίγα τα λεφτά των απαλλοτριώσεων.
Και δεν ξέρεις ποιος φταίει περισσότερο. Οι κάτοικοι της περιοχής, ή το μπακάλικο κράτος, που αντί να δώσει λεφτά να κλείσει επιτέλους αυτή η εκκρεμότητα που στοιχίζει ανθρώπινες ζωές, κοιτάει πώς να «ρίξει» τους ιδιοκτήτες γης. Κι αν δεν έχει διάθεση να τους ρίξει (οι ιδιοκτήτες ποτέ δεν είναι ευχαριστημένοι από τις αποζημιώσεις, ούτως ή άλλως), γιατί δεν ενεργοποιείται η αναγκαστική απαλλοτρίωση να ξεμπερδεύουμε? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 1:46 pm Post subject: |
|
|
Αν περάσεις χωρίς να πληρώσεις στα διόδια τι κυρώσεις έχεις μετά; |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 1:49 pm Post subject: |
|
|
Επειδή θα σε κυνηγήσουν τα μπατσικά, αυτόφωρο. Αν το κάνει κανείς μόνος του, δυστυχώς δεν έχει κανένα αντίκρυσμα. |
|
Back to top |
|
|
werto New Member
Joined: 04 Jun 2005 Posts: 66
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 3:04 am Post subject: |
|
|
Κι όμως το να γίνει μια τέτοια διαμαρτυρία όπως το να μην πληρώνει ο κόσμος τα διόδια, όπως το βλέπω εγώ είναι απαραίτητο και πολύ σωστό σαν ιδέα. Τόσα χρόνια πια ο κόσμος χάνει τη ζωή του γιατί κανένας δε νοιάζεται. Γιατί αν δεν έχουμε δρόμους, τουλάχιστον να είχαμε μέτρα αυστηρά. Το συγκεκριμένο κομμάτι του Μαλιακού, δεν είναι επικίνδυνο μόνο σαν δρόμος αλλά και οι νταλίκες τρέχουν πολύ παραπάνω από το επιτρεπτό όριο με αποτέλεσμα να μην μπορούν να φρενάρουν όταν χρειαστεί. Πριν από 2 χρόνια βρέθηκα μπροστά σε μια παρ' ολίγο τραγωδία με ένα ΚΤΕΛ που προσπερνούσε νταλίκα μπαίνοντας στην αντίθετη λωρίδα. Το αμάξι που ερχόταν από την άλλη βγήκε σχεδόν έξω από το δρόμο.
Δηλαδή είναι λογικό να ξέρουμε ότι παίζουμε κορώνα-γράμματα τη ζωή μας και πρέπει να πληρώσουμε και 1.40; (Τώρα έχει γίνει 2 ευρώ έτσι δεν είναι
Απλά πρέπει να βρεθούν καμια 10αριά άτομα με κότσια να πάνε και να κάνουν φασαρία. Πιστεύω ότι σίγουρα θα ακουστούν τουλάχιστον από όσους ξέρουν να ακούνε. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 12:47 pm Post subject: |
|
|
Οτι η κατασταση στο πέταλο είναι τραγική, είναι ένα γεγονός το οποίο δεν το αμφισβητεί κανείς, και κάτι το οποίο το γνωρίζουν ακόμα και οι πέτρες. Σύμφωνοι ότι πρέπει να γίνει νέος δρόμος, σύμφωνοι ότι οι κυβερνήσεις τόσα χρόνια αυνανιζόντουσαν, σύμφωνοι ότι το έργο κολάει επειδή ο καθένας κοιτάει να φάει όσο πιο πολλά μπορεί. Εμείς σαν οδηγοί τι στο διάολο κάνουμε? Αυτή η κωλοελληνική νοοτροπία δηλαδή πότε θα πάψει? Δηλαδή μας λένε σκοτώσου, εμείς τους ακούμε και μετά μας φταίει ΜΟΝΟ το κράτος και εμείς το παίζουμε θύματα. Τα μοναδικά θύματα στην όλη υπόθεση είναι όσοι σκοτώθηκαν απο λάθη άλλων οδηγών. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:21 pm Post subject: |
|
|
Σύμφωνα με τις υποσχέσεις Σουφλιά (τουλάχιστον όπως γράφουν οι εφημερίδες) το 2007 θα είναι έτοιμος ο αυτοκινητόδρομος στο πέταλο του Μαλιακού. Όμως απ' ότι φαίνεται ένα συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου πολύ δύσκολα θα είναι έτοιμο σε 1,5 με 2 χρόνια. Από την Αγία Μαρίνα μέχρι τις Ράχες της Πελασγίας το τμήμα βρίσκεται ακόμα υπό μελέτη. Έχει ακούσει κανείς αν είναι υπό δημοπράτηση αυτό το τμήμα; Αν δεν ξεκινήσουν αμέσως τα έργα τότε πάμε για καλό 2010. Και αυτό γιατί υπάρχουν και κάποια δύσκολα σημεία, όπως οι παρακάμψεις Στυλίδας και Καραβόμυλου. Όταν ο Σουφλιάς λέει για ολοκλήρωση του πετάλου του Μαλιακού μέχρι το 2007, μήπως εννοεί το τμήμα του πετάλου που αφορά την Εθνική οδό Αθήνας Λαμίας; 30 km Λαμία-Ράχες θα μείνουν ορφανά;;; |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 1:47 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με τον aikinn. Το κράτος έχει επιδείξει εγκληματική αδιαφορία για το συγκεκριμένο έργο και όλες οι αντιδράσεις του κόσμου είναι απολύτως δικαιολογημένες, αλλά υπάρχει και ο παράγων «Έλληνας-αναίσθητος-εγωιστής οδηγός». 50 τιμημένα χιλιόμετρα είναι όλα κι όλα που έχουν το σοβαρό πρόβλημα, και πάλι κανείς δεν φαίνεται διατεθειμένος να κάνει λίγη υπομονή για να τα περάσει ανώδυνα μεχρι να ολοκληρωθεί το έργο.
Από τα 9 άτομα που σκοτώθηκαν προχτές , τα 5 ήταν μια οικογένεια (ανδρόγυνο και τα τρία τους παιδιά). Όλοι αυτοί θα ζούσαν σήμερα αν μια γριά 67 χρονών με ένα αυτοκίνητο σαράβαλο, δεν είχε την φαεινή ιδέα να προσπεράσει νταλίκα για να φτάσει νωρίτερα (στον άλλο κόσμο).
Ο οικογενειάρχης όμως που πήγαινε κανονικά στο δρόμο του, τι της έφταιγε? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 2:03 pm Post subject: |
|
|
Είναι οι δρόμοι χάλια, αλλά και η οδική εκπαίδευση μας είναι για κλάμματα. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 3:40 pm Post subject: |
|
|
Ypsilon wrote: | Από τα 9 άτομα που σκοτώθηκαν προχτές , τα 5 ήταν μια οικογένεια (ανδρόγυνο και τα τρία τους παιδιά). Όλοι αυτοί θα ζούσαν σήμερα αν μια γριά 67 χρονών με ένα αυτοκίνητο σαράβαλο, δεν είχε την φαεινή ιδέα να προσπεράσει νταλίκα για να φτάσει νωρίτερα (στον άλλο κόσμο).
Ο οικογενειάρχης όμως που πήγαινε κανονικά στο δρόμο του, τι της έφταιγε? |
Νιωθω απαισια που διαβαζω αυτο το post ...
Ειναι αληθεια οτι οι γυναικες ειναι ανικανες για την οδηγηση
Πολλες φορες , εμενα παραλιγο να με τρακαρουν οι πανηλιθιες επειδη μιλουσαν με το αναθεματισμενο κινητο τους η εψαχναν το ηλιθιο κραγιον τους η την ηλιθια σερβιετα τους κλπ
Ας σταματησω γιατι εχω νευρα
Ας ειναι ελαφρυ το χωμα που θα τους σκεπασει ... |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 4:07 pm Post subject: |
|
|
ΡΑΟ Quote: | .Ειναι αληθεια οτι οι γυναικες ειναι ανικανες για την οδηγηση |
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΟΤΣΑΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ...και συγνώμη που αντιδρώ τόσο έντονα, αλλά με σοκάρει να διαβάζω κάτι τέτοιο από νέους ανθρώπους! Σε πληροφορώ ότι ισχύει ακριβώς το αντίθετο και είναι και αποδεδειγμένο στατιστικά. Προσωπικά νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια όταν οδηγεί μια γυναίκα. Τα επιχειρήματα πολλά...αλλά το τόπικ και η ώρα είναι ακατάλληλα! |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 4:30 pm Post subject: |
|
|
Οδηγω 17 χρονια ( εχω οδηγησει και φορτηγο ) και σου λεω οτι οι περισσοτερες γυναικες ειναι ΑΝΙΚΑΝΕΣ
Να μη παρουν διπλωμα οδηγησης , τελος
Ειναι καλες μονο για τα κουτσομπολια |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 4:31 pm Post subject: |
|
|
Giannis wrote: |
Σε πληροφορώ ότι ισχύει ακριβώς το αντίθετο και είναι και αποδεδειγμένο στατιστικά. |
Υπάρχουν μικρά ψέματα, μεγάλα ψέματα και στατιστικές. Δεν το λένε τυχαία αυτό. Θα το συζητούσαμε, αλλά θα χαλάσουμε το thread.
Α και για να μην βγω off topic και με κυνηγάνε οι mods με το τουφέκι ...
Nίπτει τας χείρας ο Σουφλιάς
Ομολόγησε τις καθυστερήσεις στα έργα του Μαλιακού, αλλά αρνήθηκε τις ευθύνες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ.
Πλήρες άρθρο: http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18286&m=N14&aa=1 |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 4:52 pm Post subject: |
|
|
Οι γυναίκες οδηγοί είναι πολύ πιο προσεκτικές, αυτό είναι γεγονός. Καλός οδηγός και προσεκτικός οδηγός όμως, δεν είναι πάντα ταυτόσημες έννοιες. Ειδικά όταν η υπερβολική προσοχή οφείλεται περισσότερο σε άγνοια ή τρόμο, παρά σε σωστή εκτίμηση της κατάστασης.
Οι γυναίκες επίσης, έχουν πολύ διαφορετική, και σαφώς μειωμένη αντίληψη του χώρου σε σχέση με τους άντρες. Για πολλές, 50 μέτρα και 200 μέτρα είναι ένα και το αυτό. Επίσης τρανό παράδειγμα είναι η δυστοκία τους στο παρκάρισμα και τους ελιγμούς γενικώς. (Κοινώς: "γυναίκα μπαίνει σε ferry boat, κακό του κεφαλιού της").
Δεν θα ξεχάσω τις προάλλες που πήγαινα για μπάνιο, κι όπως οδηγούσα σε κατηφοριά είδα ένα αυτοκινητάκι σταματημένο σε πάροδο, στα 500 μέτρα από μένα. Λέω, «να δεις που εκεί μέσα έχει γυναίκα», και όντως είχα δίκιο!
Πέρασα λοιπόν, και τότε ξεκίνησε για να βγει απέναντι. Η γυναίκα προφανώς εκτίμησε ότι ήμουν σχεδόν δίπλα της, και αποφάσισε να περιμένει! Και την ώρα που ξεκίναγε, παραλίγο να την εμβολίσει αυτοκίνητο που ερχόταν από την άλλη πλευρά του δρόμου (και πήγαινε κανονικά γιατί είχε προτεραιότητα ο χριστιανός), την οποία φυσικά εκείνη δεν πρόσεχε, γιατί κοίταγε πότε θα περάσω εγώ. Το παράδειγμα δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό, και αν αρχίσουμε όλοι με παρόμοια περιστατικά δεν θα τελειώσουμε ποτέ.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι οι γυναίκες δεν είναι καλές οδηγοί συλλήβδην, ούτε πως πρέπει να κάτσουν «να πλύνουν κανα πιάτο».
Και αν είχαμε όλοι οι άντρες την υπομονή τους και την έλλειψη εγωισμού τους στο δρόμο, σίγουρα θα θρηνούσαμε πολύ λιγότερα θύματα.
Αλλά όταν φταίνε, φταίνε. Στατιστικά (οι ασφαλιστικές εταιρείες το λένε, όχι εγώ), όπου εμπλέκεται γυναίκα σε ατύχημα, την μ@λ@κία την έχει κάνει αυτή.
Το σχόλιο προφανώς δεν είναι σεξιστικό, και φαντάζομαι να αντιλαμβάνεστε το πνεύμα του κειμένου.
Βγήκαμε από το θέμα αλλά δεν πειράζει!
Last edited by Ypsilon on Tue Jul 12, 2005 6:07 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
|