View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 11:43 pm Post subject: |
|
|
Νομιζω πως το λαθος εχει γινει στις εξοδους της Αττικης οδου και στο πως ολα αυτα τα αυτοκινητα που βγαινουν απο τον αυτοκινητοδρομο δεν θα μποτιλιαριζονται...
Το προβλημα δεν ειναι στον κορμο της οδου..Δεν εχει φτασει ακομα σε τετοια σημεια η κινηση νομιζω. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 12:02 am Post subject: |
|
|
Η Αττική οδός χρησιμοποιείται με λάθος τρόπο από πολλούς οδηγούς. Οι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι δεν είθισται να εξυπηρετούν τοπικές κινήσεις και μικρές αποστάσεις. Αυτό είναι μια ακόμα από τις πατέντες του πάντα εφευρετικού Έλληνα οδηγού.
Οι δε δρόμοι που την τροφοδοτούν, δεν δίνουν πολλές εναλλακτικές στους οδηγούς για να τους συνδέσουν με ένα άλλο σημείο της πόλης το ίδιο γρήγορα όσο μέσω της Αττικής οδού.
Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι με τον αυτοκινητόδρομο, είναι με τη γενικότερη διαχείριση της κυκλοφορίας, πράγμα το οποίο ενδεχομένως θα δούμε να αλλάζει κάποια στιγμή, εφόσον ολοκληρωθούν οι αρτηρίες που είναι υπό μελέτη ή κατασκευή.
Και βέβαια υπάρχει και το πρόβλημα του σχεδιασμού ορισμένων από τις εισόδους και κυρίως της Μεταμόρφωσης, που από λάθος υπολογισμούς (?) δεν προβλέφθηκε τόσο μεγάλη ροή οχημάτων προς την Αττική οδό, με αποτέλεσμα το μποτιλιάρισμα στις ώρες αιχμής. Ξέρω όμως ότι γίνονται κινήσεις βελτίωσης με διαπλάτυνση των προβληματικών εισόδων, κυρίως ως προς τις λωρίδες επιτάχυνσης στις εξόδους και επιβράδυνσης στις εισόδους.
Και βέβαια, υπάρχει και η παράμετρος των σημαντικά πολλών μετακινήσεων με ΙΧ που γίνονται στην Αθήνα σε σύγκριση με άλλες πόλεις, αφού ούτε μέσα σταθερής τροχιάς σκιάζουν τον Αθηναίο οδηγό, ούτε τίποτα….
Η Αττική οδός παραμένει ένας άρτιος δρόμος, και αλίμονο αν ο χαρακτηρισμός «υπερσύγχρονος» οφειλόταν μόνο στον αριθμό των λωρίδων του. Που κι αυτές πάλι, δεν είναι λίγες. Οχτώ λωρίδες μαζί με τις ΛΕΑ έχει, συν την υποδομή του προαστιακού στο μέσον του. Με μια λωρίδα παραπάνω ανά κατεύθυνση (και με την υφιστάμενη κατάσταση ως προς τις συνήθειες των οδηγών), εκτός ότι ο δρόμος θα μας στοίχιζε σχεδόν άλλα τόσα, το πολύ πολύ να μετατίθετο ο κορεσμός κανα δυο χρόνια αργότερα.
Δεν είναι αυτή η λύση. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 11:36 am Post subject: |
|
|
ine alitheia pandos pos ehei ginei i attiki odos efkoli enalaktiki lisi gia polous pou den ehoun provlima sto na plirosun ta diodeia.......ego px plles fores ke apo hazomara tin perno gia na pao pros sounio-markopoulo px. pou ehei dromo ke tora pia ine eleftheros logo tis attikis odou, ke tha eftana me aplos 10-15 lepta diafora, ala ke pali perno tin attiki odo....
, glitoneis apo dromakia ke fanaria.....thelo na po ekei pou iparhei dromos enalaktikos pali attiki odo pernei o kosmos....ke as leme oti ine akriva
pandos ena mionektima tis odou einai pos se polla simeia den ehei arketo horo dexia gia stathmefsi, den iparhei lorida gia ektakti anangi opos se olous tous aftokinitodroumos vlepe germania, italia (autostrada) klp., horane isa isa ena-dio mihanakia.......
endometaxi, afto to epatha ke apo proto heri, de boreis na fonaxis dikia sou etairia gia votitheia.....mono tis attikis odou.....$$$
diorthoste me an kano lathos ala nomika den ine paranomo na hreoneis diodeia endos ton athinon? |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 11:45 am Post subject: |
|
|
Για μένα τα προβλήματα με την κάθε "Αττική οδό" θα λυθούν όταν:
- Οι μισές πολυκατοικίες της Αθήνας θα έχουν υπόγειο χώρο στάθμευσης
- Το μετρό ή το τραμ θα καλύπτει σε μορφή 8γώνου όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής με αποτέλεσμα μόνο όσοι δεν εξυπερετούνται από τα ΜΜΜ να χρησιμοποιούν το ΙΧ τους.
- Όταν θα υπάρξει παιδεία για να επιτευχθούν τα προηγούμενα |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 11:50 am Post subject: |
|
|
Efoson exoun arxisei apo twra ba fainontai ta simadia oresmou se kentrikous kai symantikous odikous aksones (akousa metaxy allwn kai gia tin Periferiaki Immitou) prepei na ginei kati amesws!!!
Mias kai na epemvoume stous idious tous kleistous dromous einai kommati dyskolo, afto pou tha mporouse na ginei einai na veltiwthoun oi ypodomes twn trofodotikwn artiriwn aste na min mpotiliarontai ta amaxia stis eisodous kai tis eksodous kai na yfistatai mia synexis roi gia ta aftokinita.
Tha prepei kai na mpoun mprosta ta erga pou exei pagwsei o Souflias gia tin ypogeia syraga katw apo ton ymmito, pou tha xalafrwsei tin paraliaki kai tin attiki odo, kai fysika tha prepei na rythmistoun oi wres pou epitrepetai se fortiga na kinountai se kentrikous dromous.
Fysika, tha symfonisw kai me ton prolalisanta, sxetika me tin epektasi twm MMM kai tin allagi nootropias tou Ellina se sxesi me tin odigiki tou symperifora. |
|
Back to top |
|
|
Sheepy Junior Member
Joined: 06 May 2004 Posts: 195 Location: Trilofos -Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 4:45 pm Post subject: |
|
|
Egw pali paidia eimai ligo apaisiodo3os giati blepw oti oso gigavtwvetai autn n poln toso 8a xreiazovtai veoi dromoi. Sto telos 8a leme A8nva kai 8a evvoume Korin8o-Megara-8nba-Xalkida kai paei legwvtas.
H movn lusn eivai n apokevtrwsn giati auto to "teras" pou dnmiourgnsame mas "roufaei" olo kai perissotero... |
|
Back to top |
|
|
adonis Junior Member
Joined: 29 Sep 2004 Posts: 88
|
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed May 18, 2005 8:01 am Post subject: |
|
|
Ξαναγράφω ένα post που απωλέσαμε λόγω του γνωστού προβλήματος .
Πρόσφατες φωτογραφίες από τους δρόμους που περνάνε κάτω από τον γεφυροπεζόδρομο του κλειστού Φαλήρου:
|
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed May 18, 2005 9:44 am Post subject: |
|
|
ΕΝΑΣ οδικοσ αξωνασ που ξεχαστικε ειναι ο πατρα θεσαλονικη μεσω μπραλου δηλαδη εννοω το φρομο μετα τη ναυπακτο εως τη λαμια εχεις κανεις πληροφοριες για τυχον ανακατασκευη? |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
villsugar Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Wed May 18, 2005 2:56 pm Post subject: |
|
|
Έργα 13 δισ. ευρώ έως την άνοιξη του 2006 υπόσχεται το ΥΠΕΧΩΔΕ
Γιγαντιαίο και πρωτοφανές χαρακτήρισε την Τετάρτη ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς το πρόγραμμα έργων που θα εκτελεστεί από την άνοιξη του 2004 έως την άνοιξη του 2006, ενώ με σκληρά λόγια απάντησε στην κριτική του Γιώργου Φλωρίδη.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=624712&lngDtrID=251 |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed May 18, 2005 3:21 pm Post subject: |
|
|
με βασει το την δημοσιευση η κορινθος πυργος μαλλον τη βλεπω να κθηστερι και πρεπει να επισυμανθει οτι η παρακαμψη ναυπακτου πλεον προχοραει κανονικα. η πατρων κορινθου και τα διοδια εχει ξεσηκωσει τον τοπικο εμπορικο συλλογο που δενθελει να πλητρωνει διοδια για ενα δρομο καρμανιολα |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri May 20, 2005 9:30 am Post subject: |
|
|
Το βάζω εδώ αν και φυσικά δεν αφορά μόνο τα οδικά έργα.
Στα 20 δις Ευρώ θα είναι από ό,τι φαίνεται τελικά η χρηματοδότηση από την ΕΕ της χώρας μας για τη περίοδο 2007-2013 (Δ' ΚΠΣ). Κάπου δηλαδή ανάμεσα στο ιδανικό και το άσχημο σενάριο.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=625285&lngDtrID=251
Edit. Και στον αντίποδα, χάσαμε πόρους 518 εκ Ευρώ από κονδύλια που ήταν να απορροφηθούν το διάστημα 2000-03.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=625295&lngDtrID=251
Μάλιστα το ποσό αυτό είναι προϊόν συμφωνίας με την ΕΕ, με αντάλλαγμα τη μη διερεύνηση διεξοδικά όλων των σθμβάσεων, με το κίνδυνο να βρεθούν και άλλες παρατυπίες. Αντιγράφω από το άρθρο:
Η Επιτροπή απειλούσε να εξετάσει, μία προς μία, περισσότερες από 10.000 συμβάσεις και έτσι η κυβέρνηση, η οποία μέχρι πρόσφατα άφηνε να «διαρρεύσει» ότι οι απώλειες μπορεί να φτάσουν τα 1,2 δισ. ευρώ, έσπευσε να δεχθεί τον διακανονισμό. |
|
Back to top |
|
|
Pagouras Senior Member
Joined: 11 Jan 2005 Posts: 528 Location: Γαλάτσι,Αθήνα(Άντε & λίγο Γιάννινα)
|
Posted: Fri May 20, 2005 3:46 pm Post subject: |
|
|
ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ
Με την παράδοση του τμήματος Ιωαννίνων - Δωδώνης σε ένα μήνα...
Η ΗΓOΥΜΕΝΙΤΣΑ ΣΕ 40 ΛΕΠΤΑ!
Η Εγνατία Oδός εκμηδενίζει τις αποστάσεις και αλλάζει τα δεδομένα της περιοχής
Mε ευθύνη της Περιφέρειας η σύνδεση Tύριας - Θεσπρωτικού
Η Εγνατία Οδός αλλάζει τα δεδομένα για την Ήπειρο. Εκμηδενίζει τις αποστάσεις και μπορεί να συμβάλλει ώστε να δημιουργηθεί περιφερειακή συνείδηση. Η Εγνατία Οδός, είναι γεγονός. Ανοίγει νέους δρόμους, επεκτείνει τους ορίζοντες. Δεν είναι πια ένα όραμα. Απλά καλλιεργεί νέα οράματα για την περιοχή. 'Aρει οριστικά την απομόνωση και δημιουργεί όλες τις προϋποθέσεις για ανάπτυξη.
Χθες, ολοκληρώθηκε η ενημέρωση των δημοσιογράφων στα έργα της Εγνατίας, με επίσκεψη στον τομέα Ιωαννίνων- Ηγουμενίτσας, που έγινε με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Ηπείρου και της Εγνατίας ΑΕ.
Το έργο εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς και σύντομα, με την παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος της Δωδώνης, οι Γιαννιώτες θα αντιληφθούν στην πράξη την σημασία του. Σε σαράντα με πενήντα λεπτά θα φτάνουν στην Ηγουμενίτσα, χρησιμοποιώντας μόνο σε δύο σημεία την παλιά επαρχιακή οδό, που έχει βελτιωθεί σημαντικά.
Από τα 69 χιλιόμετρα, τα 45 έχουν ολοκληρωθεί και τα υπόλοιπα βρίσκονται υπό κατασκευή.
Οι Γιαννιώτες θα αντιληφθούν την αξία και την σημασία του έργου, σε ένα μήνα περίπου, όταν θα παραδοθεί στην κυκλοφορία, το τμήμα από τον κόμβο Ιωαννίνων μέχρι την Δωδώνη. Η σήραγγα που έχει ολοκληρωθεί έχει συνολικό μήκος 3,4 χιλιόμετρα και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη σε όλο το μήκος της Εγνατίας. Την πρωτιά κατέχει η σήραγγα του Δρίσκου, με συνολικό μήκος 4,6 χιλιόμετρα. Ο χρόνος που θα απαιτηθεί για να διασχίσει κάποιος το συγκεκριμένο κομμάτι, δεν είναι περισσότερος από πέντε ως έξι λεπτά!Από την Δωδώνη και μέχρι την Τύρια, θα χρησιμοποιηθεί βελτιωμένη η σημερινή επαρχιακή οδός. Το τμήμα της Εγνατίας, υπολογίζεται να ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2006.Η καθυστέρηση που προήλθε εξαιτίας της κατολίσθησης, στην αποπεράτωση του έργου, είναι μεγαλύτερη του ενός έτους. Υπό κατασκευή είναι και η τελευταία σήραγγα μήκους 500 μέτρων.
Μέχρι την αποπεράτωση των έργων θα χρησιμοποιείται η λειτουργική Εγνατία, μήκους 13 χιλιομέτρων.
Στην σήραγγα του Αγίου Νικολάου, έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία το σύστημα ελέγχου. Με κάμερες, εσωτερικές και εξωτερικές και υπερσύγχρονα μηχανήματα, παρακολουθούνται όλες οι κινήσεις και το προσωπικό της Εγνατίας είναι πανέτοιμο να επέμβει στην περίπτωση που δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα.
Από ένα σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών, γίνεται ο έλεγχος και η ρύθμιση του φωτισμού, παρακολουθούνται οι καιρικές συνθήκες, ώστε να ενημερώνονται οι οδηγοί, υπάρχει πυρανύχνευση, αλλά και έλεγχος ταχύτητας. Χθες ο υπεύθυνος Χρήστος Βλαχιώτης, που παρουσίασε την λειτουργία στους δημοσιογράφους, τόνισε ότι έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα, για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος, το σύστημα λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως, υπάρχει γεννήτρια για να αντιμετωπιστεί διακοπή ρεύματος αλλά και μπαταρίες διάρκειας τριών ωρών, ως μία ακόμη εναλλακτική λύση.
Το έργο στην περιοχή της Σκάλας Παραμυθιάς, από Ελευθεροχώρι μέχρι Νεοχώρι, είναι σε εξέλιξη. Πρόκειται για αυτοκινητόδρομο μήκους 7 χιλιομέτρων, ένα από τα πιο δύσκολα και εντυπωσιακά τμήματα, της περιοχής. Κατασκευάζονται τρεις σήραγγες και τρεις γέφυρες, που στην κυριολεξία ενώνουν τους γκρεμούς και είναι το τελευταίο κομμάτι του έργου, από τα Γιάννινα μέχρι την Ηγουμενίτσα που θα δοθεί στην κυκλοφορία. H διάνοιξη των σηράγγων έχει ολοκληρωθεί, δύο γέφυρες έχουν κατασκευαστεί και απομένει μία, η οποία είναι και η δυσκολότερη.
Η αρχική χάραξη άλλαξε, λόγω της αστάθειας του εδάφους και χρειάστηκε να ληφθούν πολλά μέτρα για την υποστήριξη του έργου. Το τμήμα αυτό, προβλέπεται να αποπερατωθεί την άνοιξη του 2007.
Μέχρι την αποπεράτωση, θα χρησιμοποιείται η παλιά επαρχιακή οδός, την οποία η Εγνατία ΑΕ έχει βελτιώσει και διαπλατύνει σε όλο το μήκος της.
Ολοκληρωμένη είναι η γέφυρα της Κρυσταλοπηγής, συνολικού μήκους 900 μέτρων. Η γέφυρα δεν έχει δοθεί στην κυκλοφορία, καθώς είναι υπό κατασκευή το υπόλοιπο τμήμα, προς το Ελευθεροχώρι. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri May 20, 2005 9:35 pm Post subject: |
|
|
Έχει δοθεί στην κυκλοφορία αλλά δεν έχουν ολοκληρωθεί όλοι οι κόμβοι.
Αν πηγαίνεις από Δυτικά προς ανατολικά (από εθνικό οδό προς Χαλκιδική) όλα είναι εντάξει, αν πηγαίνεις από ανατολικά προς δυτικά δεν έχει τελειώσει ακόμα ο κόμβος στο ΤΙΤΑΝ για να βγείς προς Σέρρες Καβάλα, (έχει παρακάμψεις) και στο ίδιο σημείο για να βγείς προς Θεσσαλονική (Ωραιόκαστρο), και στήν σύνδεση με την Εθνική οδό δεν μπορείς να στρίψεις προς Καλοχώρι.
Επίσης δεν έχουν τελειώσει ακόμα οι συνδέσεις στο ύψος του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Οι παράδρομοι είναι ακόμα χωματόδρομοι, φανταστείτε να έχεις να πας στο νοσοκομείο άνθρωπο με σπάσιμο και να χορεύεις πάνω στις λακούβες. Ντροπή. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat May 21, 2005 12:07 am Post subject: |
|
|
Δεν είναι όμως καθόλου τραγικά τα πράγματα. Σταγόνα στον ωκεανό είναι οι λεπτομέρειες που απομένουν σε σχέση με τη χρησιμότητα του τμήματος αυτού τηςεξωτερικής περιφερειακής. Τελειώνουν και αυτά σε λίγες βδομάδες. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat May 21, 2005 3:05 am Post subject: |
|
|
2008 θα ειναι τελειως ετοιμη και αυτο θα εχει σνα αποτελεσμα την αναπτυξ η κατα μηκος ολης της βορειας ελλαδας το θεμα ειναι ενωθει γρηγορα με ιονια οδο και αξονα κεντρικης ελλαδας |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat May 21, 2005 6:14 am Post subject: |
|
|
Δεν αντιλέγω ότι δεν είναι χρήσιμο ως έργο, αλλά όταν για 2 χρόνια για να πας στο Παπαγεωργίου πηγαίνεις σαν σε βομβαρδισμένη περιοχή, ε ντροπή είναι. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat May 21, 2005 11:12 pm Post subject: |
|
|
ok σε αυτο που λες εχεις απολυτο δικιο αλλα υπομονη ολα θα γινουν μετα θα ξεχαστουν οι σκονες και ολα |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed May 25, 2005 11:20 am Post subject: |
|
|
Μια ερωτηση !
Μεθαυριο θα παω Γλυφαδα για δουλειες και θελω να μαθω με ποιο τροπο να παω εκει απο Ραφηνα που μενω !
Η γνωμη μου ειναι να μπω πρωτα στην Αττικη Οδο και μετα θα βγω στον κομβο Κορωπιου και απο εκει θα παρω την νεα Λεωφορο Κορωπιου - Βαρης γιατι ειναι κοντα στην Γλυφαδα ?
Τα λεω σωστα , παιδια ? ... |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed May 25, 2005 3:29 pm Post subject: |
|
|
edit από Losada -- Σχολιασμός ολόκληρου του προηγούμενου μηνύματος. Υπενθυμίζω ότι όταν θέλουμε να σχολιάσουμε το αμέσως προηγούμενο post δεν κάνουμε quote. Φυσικά αν το προηγούμενο post είναι μεγάλο και πρέπει να σχολιάσουμε μία πρόταση τότε μπορούμε να το κάνουμε αλλά ΟΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ γιατί πολύ απλά είναι περριτό κείμενο στη βάση δεδομένων του φόρουμ
Με χάρτη αναφοράς:
http://origin.e-go.gr/pegasus/Multimedia/jpg/ATT_ODOS_id2320.jpg
Εξαρτάται από το που θες να πας. Άνω Γλυφάδα ή παραλία?
Πάντως ο πιο γρήγορος (αλλά όχι ο πιο φθηνός) τρόπος να πας από Ραφήνα προς Γλυφάδα είναι:
1. Πιάνεις Αττική Οδό
2. Βγαίνεις στον κόμβο 20 (Αεροδρόμιο) (Έξοδος προς Κορωπί) και πιάνεις την Λ. Βάρης-Κορωπίου
3. Πας συνέχεια ευθεία και στο τέλος στρίβεις δεξιά.
4. Στον κόμβο που αμέσως ακολουθεί διαλέγεις μεταξύ Λ. Ποσειδώνος (αριστερά) και Λ. Βουλιαγμένης (δεξιά). Η πρώτη βολεύει για παραλία και πλατεία Γλυφάδας, ενώ η δεύτερη για Άνω Γλυφάδα.
Δηλαδή λίγο-πολύ όπως το έχεις ήδη υπολογίσει. Οι φθηνές (αλλά όχι γρήγορες) επιλογές είναι:
Α. Παίρνεις την Λ.Λαυρίου αντί για την Αττική Οδό.
Β. Πας από Μεσογείων - Β.Κωνσταντίνου - Αρδητού - Βουλιαγμένης
Καλό ... ταξίδι! |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Wed May 25, 2005 4:00 pm Post subject: |
|
|
Μαραθώνος-Περιφεριακή Υμηττού-Αλίμου/Καρέα-Βουλιαγμένης. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed May 25, 2005 10:23 pm Post subject: |
|
|
ξερει κανενας αν θα γινει καινουργιος δρομος που ενωνει ναυπακτο με λαμια? ειναι ντροπη πατρα θεσ/νικη να συνδεονται με τετοιο δρομο. αν βελτιωθει θα βγαλει απο την απομονωση και το νομο φωκιδας
στην ουσια με συραγγα στο μπραλο θα ειναι ενας αξιοπρεπεστατος δρομος με καποιες βεβαια απαραιτητα βελιωσεις στη παραλιακη οδο μετα τη ναυπακτο |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Thu May 26, 2005 10:57 am Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω ότι το παραπάνω αποτελεί ουσιαστική προτεραιότητα. Το σημαντικό
είναι να κατασκευαστεί η εθνική Πατρών-Αθηνών, που εξυπηρετεί αυτούς
που θέλουν να πάνε Θεσσαλονίκη από την Δ. Πελοπόννησο (Πύργος-Πάτρα),
αλλά και το νομό Αιτωλοακαρνανίας. Τώρα για τη Φωκίδα... δεν νομίζω ότι
είναι και τόσο κρίσμη η μάζα τους που πηγαίνει θεσσαλονίκη ώστε να ανοιχτούν
σύραγγες και να γίνουν μεγάλα έργα προς ώρας. |
|
Back to top |
|
|
|