stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 11:43 pm    Post subject: Reply with quote

Νομιζω πως το λαθος εχει γινει στις εξοδους της Αττικης οδου και στο πως ολα αυτα τα αυτοκινητα που βγαινουν απο τον αυτοκινητοδρομο δεν θα μποτιλιαριζονται...
Το προβλημα δεν ειναι στον κορμο της οδου..Δεν εχει φτασει ακομα σε τετοια σημεια η κινηση νομιζω.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 12:02 am    Post subject: Reply with quote

Η Αττική οδός χρησιμοποιείται με λάθος τρόπο από πολλούς οδηγούς. Οι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι δεν είθισται να εξυπηρετούν τοπικές κινήσεις και μικρές αποστάσεις. Αυτό είναι μια ακόμα από τις πατέντες του πάντα εφευρετικού Έλληνα οδηγού.
Οι δε δρόμοι που την τροφοδοτούν, δεν δίνουν πολλές εναλλακτικές στους οδηγούς για να τους συνδέσουν με ένα άλλο σημείο της πόλης το ίδιο γρήγορα όσο μέσω της Αττικής οδού.
Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι με τον αυτοκινητόδρομο, είναι με τη γενικότερη διαχείριση της κυκλοφορίας, πράγμα το οποίο ενδεχομένως θα δούμε να αλλάζει κάποια στιγμή, εφόσον ολοκληρωθούν οι αρτηρίες που είναι υπό μελέτη ή κατασκευή.
Και βέβαια υπάρχει και το πρόβλημα του σχεδιασμού ορισμένων από τις εισόδους και κυρίως της Μεταμόρφωσης, που από λάθος υπολογισμούς (?) δεν προβλέφθηκε τόσο μεγάλη ροή οχημάτων προς την Αττική οδό, με αποτέλεσμα το μποτιλιάρισμα στις ώρες αιχμής. Ξέρω όμως ότι γίνονται κινήσεις βελτίωσης με διαπλάτυνση των προβληματικών εισόδων, κυρίως ως προς τις λωρίδες επιτάχυνσης στις εξόδους και επιβράδυνσης στις εισόδους.
Και βέβαια, υπάρχει και η παράμετρος των σημαντικά πολλών μετακινήσεων με ΙΧ που γίνονται στην Αθήνα σε σύγκριση με άλλες πόλεις, αφού ούτε μέσα σταθερής τροχιάς σκιάζουν τον Αθηναίο οδηγό, ούτε τίποτα….

Η Αττική οδός παραμένει ένας άρτιος δρόμος, και αλίμονο αν ο χαρακτηρισμός «υπερσύγχρονος» οφειλόταν μόνο στον αριθμό των λωρίδων του. Που κι αυτές πάλι, δεν είναι λίγες. Οχτώ λωρίδες μαζί με τις ΛΕΑ έχει, συν την υποδομή του προαστιακού στο μέσον του. Με μια λωρίδα παραπάνω ανά κατεύθυνση (και με την υφιστάμενη κατάσταση ως προς τις συνήθειες των οδηγών), εκτός ότι ο δρόμος θα μας στοίχιζε σχεδόν άλλα τόσα, το πολύ πολύ να μετατίθετο ο κορεσμός κανα δυο χρόνια αργότερα.
Δεν είναι αυτή η λύση.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 11:36 am    Post subject: Reply with quote

ine alitheia pandos pos ehei ginei i attiki odos efkoli enalaktiki lisi gia polous pou den ehoun provlima sto na plirosun ta diodeia.......ego px plles fores ke apo hazomara tin perno gia na pao pros sounio-markopoulo px. pou ehei dromo ke tora pia ine eleftheros logo tis attikis odou, ke tha eftana me aplos 10-15 lepta diafora, ala ke pali perno tin attiki odo....
Embarassed , glitoneis apo dromakia ke fanaria.....thelo na po ekei pou iparhei dromos enalaktikos pali attiki odo pernei o kosmos....ke as leme oti ine akriva Embarassed


pandos ena mionektima tis odou einai pos se polla simeia den ehei arketo horo dexia gia stathmefsi, den iparhei lorida gia ektakti anangi opos se olous tous aftokinitodroumos vlepe germania, italia (autostrada) klp., horane isa isa ena-dio mihanakia.......

endometaxi, afto to epatha ke apo proto heri, de boreis na fonaxis dikia sou etairia gia votitheia.....mono tis attikis odou.....$$$ Wink

diorthoste me an kano lathos ala nomika den ine paranomo na hreoneis diodeia endos ton athinon?
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Για μένα τα προβλήματα με την κάθε "Αττική οδό" θα λυθούν όταν:

- Οι μισές πολυκατοικίες της Αθήνας θα έχουν υπόγειο χώρο στάθμευσης
- Το μετρό ή το τραμ θα καλύπτει σε μορφή 8γώνου Laughing όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής με αποτέλεσμα μόνο όσοι δεν εξυπερετούνται από τα ΜΜΜ να χρησιμοποιούν το ΙΧ τους.
- Όταν θα υπάρξει παιδεία για να επιτευχθούν τα προηγούμενα
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Efoson exoun arxisei apo twra ba fainontai ta simadia oresmou se kentrikous kai symantikous odikous aksones (akousa metaxy allwn kai gia tin Periferiaki Immitou) prepei na ginei kati amesws!!!

Mias kai na epemvoume stous idious tous kleistous dromous einai kommati dyskolo, afto pou tha mporouse na ginei einai na veltiwthoun oi ypodomes twn trofodotikwn artiriwn aste na min mpotiliarontai ta amaxia stis eisodous kai tis eksodous kai na yfistatai mia synexis roi gia ta aftokinita.

Tha prepei kai na mpoun mprosta ta erga pou exei pagwsei o Souflias gia tin ypogeia syraga katw apo ton ymmito, pou tha xalafrwsei tin paraliaki kai tin attiki odo, kai fysika tha prepei na rythmistoun oi wres pou epitrepetai se fortiga na kinountai se kentrikous dromous.

Fysika, tha symfonisw kai me ton prolalisanta, sxetika me tin epektasi twm MMM kai tin allagi nootropias tou Ellina se sxesi me tin odigiki tou symperifora.
Back to top
View user's profile Send private message
Sheepy
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 May 2004
Posts: 195
Location: Trilofos -Thessaloniki

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

Egw pali paidia eimai ligo apaisiodo3os giati blepw oti oso gigavtwvetai autn n poln toso 8a xreiazovtai veoi dromoi. Sto telos 8a leme A8nva kai 8a evvoume Korin8o-Megara-8nba-Xalkida kai paei legwvtas.
H movn lusn eivai n apokevtrwsn giati auto to "teras" pou dnmiourgnsame mas "roufaei" olo kai perissotero... Confused
Back to top
View user's profile Send private message
adonis
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Sep 2004
Posts: 88

PostPosted: Tue May 17, 2005 5:51 pm    Post subject: Reply with quote

na enas poly kalos xarths pou afora thn proodo ths egnatias odou !!!!!

http://www.egnatia.gr/flash/images/PS_A3_MARCH_05.jpg

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed May 18, 2005 8:01 am    Post subject: Reply with quote

Ξαναγράφω ένα post που απωλέσαμε λόγω του γνωστού προβλήματος .

Πρόσφατες φωτογραφίες από τους δρόμους που περνάνε κάτω από τον γεφυροπεζόδρομο του κλειστού Φαλήρου:





Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed May 18, 2005 9:44 am    Post subject: Reply with quote

ΕΝΑΣ οδικοσ αξωνασ που ξεχαστικε ειναι ο πατρα θεσαλονικη μεσω μπραλου δηλαδη εννοω το φρομο μετα τη ναυπακτο εως τη λαμια εχεις κανεις πληροφοριες για τυχον ανακατασκευη?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed May 18, 2005 11:03 am    Post subject: Reply with quote

Πάρτε μια ιδέα από τη παράκαμψη της Καστανιάς (Βέροια-Κοζάνη).
Οι φωτογραφίες είναι εν κινήσει, χαμηλής ανάλυσης, και σε δύο τυχαία τούνελ. Σε καμία περίπτωση δε μπορούν να περιγράψουν τον αυτοκινητόδρομο.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/amadeusmozart6/35603/427556/0/DSCN3009a.JPG

http://briefcase.pathfinder.gr/download/amadeusmozart6/35603/427557/0/DSCN3030a.JPG

Αυτή είναι η τεράστια γέφυρα του Γρεβενιώτικου, τμήμα της παράκαμψης των Γρεβενών. Είχα περάσει τελευταία φορά το 2001 από κει, και οι κολώνες ήταν έτοιμες. Από τότε έχει τελειώσει το οδόστρωμα μόνο στον ένα κλάδο. Γίνεται με προβολοδόμιση (όπως όλες οι γέφυρες της περιοχής) και παρουσιάζει τη μεγαλύτερη καθυστέρηση από όλα τα έργα της Εγνατίας. Εν μέρει δικαιολογημένα, καθώς η συνέχειά της, ο δρόμος προς την Παναγία δίπλα στο Μέτσοβο (πέρασμα του Αρκτούρου) και η σύνδεση με την εκεί Εγνατία, μόλις τώρα ανατέθηκε σε εταιρία.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/amadeusmozart6/35603/427548/0/DSCN3011agrev.JPG
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Wed May 18, 2005 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

Έργα 13 δισ. ευρώ έως την άνοιξη του 2006 υπόσχεται το ΥΠΕΧΩΔΕ

Γιγαντιαίο και πρωτοφανές χαρακτήρισε την Τετάρτη ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς το πρόγραμμα έργων που θα εκτελεστεί από την άνοιξη του 2004 έως την άνοιξη του 2006, ενώ με σκληρά λόγια απάντησε στην κριτική του Γιώργου Φλωρίδη.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=624712&lngDtrID=251
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed May 18, 2005 3:21 pm    Post subject: Reply with quote

με βασει το την δημοσιευση η κορινθος πυργος μαλλον τη βλεπω να κθηστερι και πρεπει να επισυμανθει οτι η παρακαμψη ναυπακτου πλεον προχοραει κανονικα. η πατρων κορινθου και τα διοδια εχει ξεσηκωσει τον τοπικο εμπορικο συλλογο που δενθελει να πλητρωνει διοδια για ενα δρομο καρμανιολα Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri May 20, 2005 9:30 am    Post subject: Reply with quote

Το βάζω εδώ αν και φυσικά δεν αφορά μόνο τα οδικά έργα.

Στα 20 δις Ευρώ θα είναι από ό,τι φαίνεται τελικά η χρηματοδότηση από την ΕΕ της χώρας μας για τη περίοδο 2007-2013 (Δ' ΚΠΣ). Κάπου δηλαδή ανάμεσα στο ιδανικό και το άσχημο σενάριο.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=625285&lngDtrID=251



Edit. Και στον αντίποδα, χάσαμε πόρους 518 εκ Ευρώ από κονδύλια που ήταν να απορροφηθούν το διάστημα 2000-03.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=625295&lngDtrID=251

Μάλιστα το ποσό αυτό είναι προϊόν συμφωνίας με την ΕΕ, με αντάλλαγμα τη μη διερεύνηση διεξοδικά όλων των σθμβάσεων, με το κίνδυνο να βρεθούν και άλλες παρατυπίες. Αντιγράφω από το άρθρο:

Η Επιτροπή απειλούσε να εξετάσει, μία προς μία, περισσότερες από 10.000 συμβάσεις και έτσι η κυβέρνηση, η οποία μέχρι πρόσφατα άφηνε να «διαρρεύσει» ότι οι απώλειες μπορεί να φτάσουν τα 1,2 δισ. ευρώ, έσπευσε να δεχθεί τον διακανονισμό.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Pagouras
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Jan 2005
Posts: 528
Location: Γαλάτσι,Αθήνα(Άντε & λίγο Γιάννινα)

PostPosted: Fri May 20, 2005 3:46 pm    Post subject: Reply with quote

ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ
Με την παράδοση του τμήματος Ιωαννίνων - Δωδώνης σε ένα μήνα...
Η ΗΓOΥΜΕΝΙΤΣΑ ΣΕ 40 ΛΕΠΤΑ!
Η Εγνατία Oδός εκμηδενίζει τις αποστάσεις και αλλάζει τα δεδομένα της περιοχής
Mε ευθύνη της Περιφέρειας η σύνδεση Tύριας - Θεσπρωτικού



Η Εγνατία Οδός αλλάζει τα δεδομένα για την Ήπειρο. Εκμηδενίζει τις αποστάσεις και μπορεί να συμβάλλει ώστε να δημιουργηθεί περιφερειακή συνείδηση. Η Εγνατία Οδός, είναι γεγονός. Ανοίγει νέους δρόμους, επεκτείνει τους ορίζοντες. Δεν είναι πια ένα όραμα. Απλά καλλιεργεί νέα οράματα για την περιοχή. 'Aρει οριστικά την απομόνωση και δημιουργεί όλες τις προϋποθέσεις για ανάπτυξη.
Χθες, ολοκληρώθηκε η ενημέρωση των δημοσιογράφων στα έργα της Εγνατίας, με επίσκεψη στον τομέα Ιωαννίνων- Ηγουμενίτσας, που έγινε με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Ηπείρου και της Εγνατίας ΑΕ.
Το έργο εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς και σύντομα, με την παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος της Δωδώνης, οι Γιαννιώτες θα αντιληφθούν στην πράξη την σημασία του. Σε σαράντα με πενήντα λεπτά θα φτάνουν στην Ηγουμενίτσα, χρησιμοποιώντας μόνο σε δύο σημεία την παλιά επαρχιακή οδό, που έχει βελτιωθεί σημαντικά.
Από τα 69 χιλιόμετρα, τα 45 έχουν ολοκληρωθεί και τα υπόλοιπα βρίσκονται υπό κατασκευή.
Οι Γιαννιώτες θα αντιληφθούν την αξία και την σημασία του έργου, σε ένα μήνα περίπου, όταν θα παραδοθεί στην κυκλοφορία, το τμήμα από τον κόμβο Ιωαννίνων μέχρι την Δωδώνη. Η σήραγγα που έχει ολοκληρωθεί έχει συνολικό μήκος 3,4 χιλιόμετρα και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη σε όλο το μήκος της Εγνατίας. Την πρωτιά κατέχει η σήραγγα του Δρίσκου, με συνολικό μήκος 4,6 χιλιόμετρα. Ο χρόνος που θα απαιτηθεί για να διασχίσει κάποιος το συγκεκριμένο κομμάτι, δεν είναι περισσότερος από πέντε ως έξι λεπτά!Από την Δωδώνη και μέχρι την Τύρια, θα χρησιμοποιηθεί βελτιωμένη η σημερινή επαρχιακή οδός. Το τμήμα της Εγνατίας, υπολογίζεται να ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2006.Η καθυστέρηση που προήλθε εξαιτίας της κατολίσθησης, στην αποπεράτωση του έργου, είναι μεγαλύτερη του ενός έτους. Υπό κατασκευή είναι και η τελευταία σήραγγα μήκους 500 μέτρων.
Μέχρι την αποπεράτωση των έργων θα χρησιμοποιείται η λειτουργική Εγνατία, μήκους 13 χιλιομέτρων.
Στην σήραγγα του Αγίου Νικολάου, έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία το σύστημα ελέγχου. Με κάμερες, εσωτερικές και εξωτερικές και υπερσύγχρονα μηχανήματα, παρακολουθούνται όλες οι κινήσεις και το προσωπικό της Εγνατίας είναι πανέτοιμο να επέμβει στην περίπτωση που δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα.
Από ένα σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών, γίνεται ο έλεγχος και η ρύθμιση του φωτισμού, παρακολουθούνται οι καιρικές συνθήκες, ώστε να ενημερώνονται οι οδηγοί, υπάρχει πυρανύχνευση, αλλά και έλεγχος ταχύτητας. Χθες ο υπεύθυνος Χρήστος Βλαχιώτης, που παρουσίασε την λειτουργία στους δημοσιογράφους, τόνισε ότι έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα, για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος, το σύστημα λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως, υπάρχει γεννήτρια για να αντιμετωπιστεί διακοπή ρεύματος αλλά και μπαταρίες διάρκειας τριών ωρών, ως μία ακόμη εναλλακτική λύση.
Το έργο στην περιοχή της Σκάλας Παραμυθιάς, από Ελευθεροχώρι μέχρι Νεοχώρι, είναι σε εξέλιξη. Πρόκειται για αυτοκινητόδρομο μήκους 7 χιλιομέτρων, ένα από τα πιο δύσκολα και εντυπωσιακά τμήματα, της περιοχής. Κατασκευάζονται τρεις σήραγγες και τρεις γέφυρες, που στην κυριολεξία ενώνουν τους γκρεμούς και είναι το τελευταίο κομμάτι του έργου, από τα Γιάννινα μέχρι την Ηγουμενίτσα που θα δοθεί στην κυκλοφορία. H διάνοιξη των σηράγγων έχει ολοκληρωθεί, δύο γέφυρες έχουν κατασκευαστεί και απομένει μία, η οποία είναι και η δυσκολότερη.
Η αρχική χάραξη άλλαξε, λόγω της αστάθειας του εδάφους και χρειάστηκε να ληφθούν πολλά μέτρα για την υποστήριξη του έργου. Το τμήμα αυτό, προβλέπεται να αποπερατωθεί την άνοιξη του 2007.
Μέχρι την αποπεράτωση, θα χρησιμοποιείται η παλιά επαρχιακή οδός, την οποία η Εγνατία ΑΕ έχει βελτιώσει και διαπλατύνει σε όλο το μήκος της.
Ολοκληρωμένη είναι η γέφυρα της Κρυσταλοπηγής, συνολικού μήκους 900 μέτρων. Η γέφυρα δεν έχει δοθεί στην κυκλοφορία, καθώς είναι υπό κατασκευή το υπόλοιπο τμήμα, προς το Ελευθεροχώρι.
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Fri May 20, 2005 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.egnatia.gr/flash/images/PS_A3_MAY_INTERNET_RES.jpg
Χάτης προόδου της Εγνατιας (Μαίου)

Ερώτηση προς Σαλονικιούς:Το κομμάτι της Εγνατίας που περνάει πάνω απο τον περιφεριακό έχει ολοκληρωθεί?είναι ΟΚ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri May 20, 2005 9:35 pm    Post subject: Reply with quote

Έχει δοθεί στην κυκλοφορία αλλά δεν έχουν ολοκληρωθεί όλοι οι κόμβοι.

Αν πηγαίνεις από Δυτικά προς ανατολικά (από εθνικό οδό προς Χαλκιδική) όλα είναι εντάξει, αν πηγαίνεις από ανατολικά προς δυτικά δεν έχει τελειώσει ακόμα ο κόμβος στο ΤΙΤΑΝ για να βγείς προς Σέρρες Καβάλα, (έχει παρακάμψεις) και στο ίδιο σημείο για να βγείς προς Θεσσαλονική (Ωραιόκαστρο), και στήν σύνδεση με την Εθνική οδό δεν μπορείς να στρίψεις προς Καλοχώρι.

Επίσης δεν έχουν τελειώσει ακόμα οι συνδέσεις στο ύψος του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Οι παράδρομοι είναι ακόμα χωματόδρομοι, φανταστείτε να έχεις να πας στο νοσοκομείο άνθρωπο με σπάσιμο και να χορεύεις πάνω στις λακούβες. Ντροπή.
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat May 21, 2005 12:07 am    Post subject: Reply with quote

Δεν είναι όμως καθόλου τραγικά τα πράγματα. Σταγόνα στον ωκεανό είναι οι λεπτομέρειες που απομένουν σε σχέση με τη χρησιμότητα του τμήματος αυτού τηςεξωτερικής περιφερειακής. Τελειώνουν και αυτά σε λίγες βδομάδες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sat May 21, 2005 3:05 am    Post subject: Reply with quote

2008 θα ειναι τελειως ετοιμη και αυτο θα εχει σνα αποτελεσμα την αναπτυξ η κατα μηκος ολης της βορειας ελλαδας Very Happy το θεμα ειναι ενωθει γρηγορα με ιονια οδο και αξονα κεντρικης ελλαδας
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat May 21, 2005 6:14 am    Post subject: Reply with quote

Δεν αντιλέγω ότι δεν είναι χρήσιμο ως έργο, αλλά όταν για 2 χρόνια για να πας στο Παπαγεωργίου πηγαίνεις σαν σε βομβαρδισμένη περιοχή, ε ντροπή είναι.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sat May 21, 2005 11:12 pm    Post subject: Reply with quote

ok σε αυτο που λες εχεις απολυτο δικιο αλλα υπομονη ολα θα γινουν μετα θα ξεχαστουν οι σκονες και ολα
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Wed May 25, 2005 11:20 am    Post subject: Reply with quote

Μια ερωτηση !

Μεθαυριο θα παω Γλυφαδα για δουλειες και θελω να μαθω με ποιο τροπο να παω εκει απο Ραφηνα που μενω !
Η γνωμη μου ειναι να μπω πρωτα στην Αττικη Οδο και μετα θα βγω στον κομβο Κορωπιου και απο εκει θα παρω την νεα Λεωφορο Κορωπιου - Βαρης γιατι ειναι κοντα στην Γλυφαδα ?

Τα λεω σωστα , παιδια ? ...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Wed May 25, 2005 3:29 pm    Post subject: Reply with quote

edit από Losada -- Σχολιασμός ολόκληρου του προηγούμενου μηνύματος. Υπενθυμίζω ότι όταν θέλουμε να σχολιάσουμε το αμέσως προηγούμενο post δεν κάνουμε quote. Φυσικά αν το προηγούμενο post είναι μεγάλο και πρέπει να σχολιάσουμε μία πρόταση τότε μπορούμε να το κάνουμε αλλά ΟΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ γιατί πολύ απλά είναι περριτό κείμενο στη βάση δεδομένων του φόρουμ

Με χάρτη αναφοράς:
http://origin.e-go.gr/pegasus/Multimedia/jpg/ATT_ODOS_id2320.jpg

Εξαρτάται από το που θες να πας. Άνω Γλυφάδα ή παραλία?
Πάντως ο πιο γρήγορος (αλλά όχι ο πιο φθηνός) τρόπος να πας από Ραφήνα προς Γλυφάδα είναι:

1. Πιάνεις Αττική Οδό
2. Βγαίνεις στον κόμβο 20 (Αεροδρόμιο) (Έξοδος προς Κορωπί) και πιάνεις την Λ. Βάρης-Κορωπίου
3. Πας συνέχεια ευθεία και στο τέλος στρίβεις δεξιά.
4. Στον κόμβο που αμέσως ακολουθεί διαλέγεις μεταξύ Λ. Ποσειδώνος (αριστερά) και Λ. Βουλιαγμένης (δεξιά). Η πρώτη βολεύει για παραλία και πλατεία Γλυφάδας, ενώ η δεύτερη για Άνω Γλυφάδα.

Δηλαδή λίγο-πολύ όπως το έχεις ήδη υπολογίσει. Οι φθηνές (αλλά όχι γρήγορες) επιλογές είναι:

Α. Παίρνεις την Λ.Λαυρίου αντί για την Αττική Οδό.
Β. Πας από Μεσογείων - Β.Κωνσταντίνου - Αρδητού - Βουλιαγμένης

Καλό ... ταξίδι! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Wed May 25, 2005 4:00 pm    Post subject: Reply with quote

Μαραθώνος-Περιφεριακή Υμηττού-Αλίμου/Καρέα-Βουλιαγμένης.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed May 25, 2005 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

ξερει κανενας αν θα γινει καινουργιος δρομος που ενωνει ναυπακτο με λαμια? ειναι ντροπη πατρα θεσ/νικη να συνδεονται με τετοιο δρομο. αν βελτιωθει θα βγαλει απο την απομονωση και το νομο φωκιδας
στην ουσια με συραγγα στο μπραλο θα ειναι ενας αξιοπρεπεστατος δρομος με καποιες βεβαια απαραιτητα βελιωσεις στη παραλιακη οδο μετα τη ναυπακτο
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Thu May 26, 2005 10:57 am    Post subject: Reply with quote

Δεν νομίζω ότι το παραπάνω αποτελεί ουσιαστική προτεραιότητα. Το σημαντικό
είναι να κατασκευαστεί η εθνική Πατρών-Αθηνών, που εξυπηρετεί αυτούς
που θέλουν να πάνε Θεσσαλονίκη από την Δ. Πελοπόννησο (Πύργος-Πάτρα),
αλλά και το νομό Αιτωλοακαρνανίας. Τώρα για τη Φωκίδα... δεν νομίζω ότι
είναι και τόσο κρίσμη η μάζα τους που πηγαίνει θεσσαλονίκη ώστε να ανοιχτούν
σύραγγες και να γίνουν μεγάλα έργα προς ώρας.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 152, 153, 154  Next
Page 27 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr