stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 151, 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Fri May 02, 2008 10:28 am    Post subject: Reply with quote

Είχα μια πληροφορία.. μη διασταυρωμένη... ότι συνέβει καταλίσθηση στην σηρ. Δρίσκου στο αγωγό εξαερισμού corfu ξερεις τίποτα??????
Αυτο που επίσης δεν καταλαβαίνω είναι πως μπορεί να δωθεί ο Δρίσκος χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η εκκαπνισμού???
¨Οσο για τον αν δωθει τμήμα της Μεσόγειας στην ΔΕΘ μόνο το προσωρινός Ι/Κ Ακροποτάμου Α/Κ Ελευθερούπολης παίζει γιατι ο εργοδηγός στην σήραγγα Συμβόλου είπε οτι τα Η/Μ θα αρχίσουν τον 15αυγουστο.Βεβαια θα είναι ένα τμήμα που μόνο ντόπιοι θα χρησιμοποιούν...γύρω στα 18-20 χιλ
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri May 02, 2008 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

bokomolech wrote:

Μα είναι από την απέναντι πλευρά Smile
Βασικά αυτό που είδα και σήμερα που πέρασα πηγαίνοντας προς Πάτρα, είναι μπουλντόζες να καθαρίζουν παραπλήσια του δρόμου για περίπου 200 μέτρα...


Bokomolech αυτό ακριβώς εννοώ ότι είναι 200 μ και ακριβώς απέναντι από το Olympus Πλαζα, άρα το πιο πιθανό να είναι τοπική διαπλάτυνση λόγω του ότι πολλά αυτοκίνητα κάνουν αναστροφή για να πανε στο ΣΕΑ που είναι μόνο από τη μια πλευρά.

Όσον αφορά τη χάραξη ξέρει κανείς κατι οριστικό σχτικά με παλιότερα post σχετικά με το αν θα γίνει τουνελ στην Παλιοβούνα η γέφυρες πάνω στην πλαγιά?

Επίσης οι προθεσμίες για την ολοκλήρωση του έργου που αναγράφονται στην σύμβαση παραχώρησης έχουν να κάνουν με την υπογραφή ή με την έναρξη παραχώρησηης? Ο χρόνος δηλ. έχει ξεκινήσει να μετράει αντίστροφα από τον Ιανουάριο? Το ιδιο ισχύει και για το Β/Δ άξονα Πελοπονήσου. (Κόρινθος Πάτρα καλαμάτα)?
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat May 03, 2008 8:54 am    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με τη σήραγγα Δρίσκου και γενικότερα με το τμήμα Πεδινή - Μπαλντούμα θα έχουμε απ' ότι φαίνεται νέες καθυστερήσεις πέραν από τις 15 Μα'ί'ου. Χτες Παρασκευή δουλεύανε στη σήραγγα μόνο 3 εργάτες!!! Shocked
Όσο για τη σήραγγα εκκαπνισμού δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα γιατί θα δουλευτεί από πάνω. Εννοείται ότι αρχικά η σήραγγα θα δωθεί στην κυκλοφορία μόνο για τα Ι.Χ.
Ότι καθυστερήσεις έχουμε τώρα είναι για τα Η/Μ και τα ασφαλτικά.
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Sat May 03, 2008 1:26 pm    Post subject: Reply with quote

Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλους ! Smile
Τι θα γίνει με το Κόρινθος-Πάτρα ρε παιδιά, υπάρχει κανένα νέο; Έφτασε Μάιος και ακόμα μια τεράστια στασιμότητα.
Τι κοροϊδία είναι αυτή πλέον, τι περιμένουν;
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Sat May 03, 2008 4:06 pm    Post subject: Reply with quote

Μηπως επειδη τα συνεργεία και τα μηχανήματα εργάζονται ακόμη στην Εγνατία...?
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun May 04, 2008 1:43 am    Post subject: Reply with quote

Καλά ρε Pelops εδώ η ιονία όπως πάει δε θα γίνει, περιμένεις το Κόρινθος-Πάτρα? Από ποιο ανέκδοτο το άκουσες?
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun May 04, 2008 8:54 pm    Post subject: Reply with quote

Μήπως γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες για την καθυστέρηση που παρατηρείται στην κατασκευή της διαπλάτυνσης του δρόμου απο Ν. Μουδανιά προς Ν. Ποτίδαια? Είναι γνωστές απο πέρσι οι αντιδράσεις κάποιων όσον αφορά τη μελέτη του έργου, είναι όμως γνωστή και η αποτελεσματικότητα της "Εγνατία Οδός Α.Ε." στην προώθηση των έργων που αναλαμβάνει.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon May 05, 2008 10:26 am    Post subject: Reply with quote

www.eleftherianews.gr
Δευτ. 5-5-2008 σελ. 40
Προωθούνται οι απαλλοτριώσεις στην περιοχή της Σπερχόγειας σε μήκος 1 χλμ για το δρόμο Τρίπολη-Καλαμάτα και σιγά σιγά θα προωθούνται κι άλλα τμήματα μέχρι 4 χλμ.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Mon May 05, 2008 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

Και βεβαιως μεχρι να περασουν οι απαλοτριωσεις απο το δικαστηριο δεν προκειται να ξεκινησει τιποτα απο τον ΜΩΡΕΑ στην Μεσσηνία!. Το Σαββατο ειμουν κατω και απογοητευτικα. Ουτε εργοταξιο εχουν εγκαταστησει.

Εχω βεβαια καμια εικοσαρια φωτογραφιες απο την ανακατασκευη του Κορινθος Τριπολη οπου ξεκινησε η διαπλατυνση για την κατασκευη της ΛΕΑ και απο το Τσακωνα Παραδεισια που ελπιζω να τις σηκωσω μεχρι το βραδακι.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue May 06, 2008 9:26 am    Post subject: Reply with quote

Αρχισε η ασφαλτόστρωση των τμημάτων που είχαν απομείνει εκατέρωθεν της σήραγγας Δρίσκου!
Χτες που βγήκα για ποδήλατο δίπλα από την Εγνατία με προσπερνούσαν τα φορτηγά με την άσφαλτο αλλά μου φάνηκε η πιο ωραία μυρωδιά!(ρε μήπως πρέπει να απεξαρτηθούμε από το forum γιατί δεν πάμε καλά!)
Επιτέλους να δωθει αυτό το τμήμα γιατί στην πόλη των Ιωαννίνων η κίνηση το καλοκαίρι γίνεται αφόρητη...
Ολη η Τουρκία και η Βουλγαρία περνάει μέσα από την πόλη!!!
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue May 06, 2008 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

ΧΑΧΑ δίκιο έχεις φίλες Τάσο όσο αναφορά την απεξάρτηση... Τα ιδια ένιωσα και γω χτες που πέρασα από τη νέα εθνική Πατρων Κορίνθου και είδα ότι από ύψος του κόμβου Κ1 με την περιμετρική μέχρι το φανάρι της toyota άρχισε η ασφαλτόστρωση του δρόμου στο ρεύμα προς Πάτρα. Άντε με το κάλο γιατί με τα έργα υπάρχει μόνιμη ουρά πλέον σε αυτό το σημείο...

P.S. εγώ είχα φτάσει σε σημείο να ονειρεύομαι ανισόπεδους κόμβους και γέφυρες... Χώρια τα meeting στο Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ Razz Razz Razz

Άλλους τους βαράει η ζέστη και μας... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue May 06, 2008 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

Ψάχνοντας πληροφορίες για την πρόοδο των έργων του κάθετου άξονα Δερβένι – Σέρρες βρήκα αυτά τα όχι και τόσο ευχάριστα νέα από τον Δεκέμβριο του 2007. http://www.anexartitos.gr/index.php?Itemid=2&id=4732&option=com_content&task=view Βρήκα και σχετική ερώτηση του Μπόλαρη που όμως με μπερδεύει λίγο χρονικά. http://www.bolaris.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=2879 Προβλέπω νέο τμήμα στυλ Μέστη-Μάκρη για το τμήμα που ήδη είχε νησίδα, αλλά φαίνεται έχει τα χάλια του (έβλεπαν νησίδα, έτρεχαν και σκοτώνονταν) και τι είναι αυτό «να προχωρήσει άμεσα διόρθωση της μελέτης και να κατασκευασθούν σήραγγες για την ευθυγράμμιση των καμπυλών»; Γίνονται αυτά τώρα; Πάντως μεγάλη πλάκα έχει αυτό σχετικά με το μέγεθος του κόμβου που πρέπει να είναι ανάλογο του μεγέθους της πόλης των Σερρών… Ξέρει κανείς κάτι νεότερο για τη σήραγγα Ριζιανών και το υπόλοιπο έργο;
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Tue May 06, 2008 8:11 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους μπόρεσα και σήκωσα τις φωτό από το ταξίδι που έκανα από την Αθήνα στην Καλαμάτα την προηγούμενη εβδομάδα. Όπως έγραψα και σε προηγούμενο μου post ο ΜΟΡΕΑΣ έχει ξεκινήσει την διαπλάτυνση του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη στα σημεία που σήμερα δεν υπάρχει ΛΕΑ. Έχουμε και λέμε:

Στην ύψος του Σωλομού, στην Αρχαία Κόρινθο, βλέπουμε τις προειδοποιητικές πινακίδες. Το τμήμα της οδού στο σημείο αυτό και μέχρι το τέλος της ανηφόρας που ξεκινάει από το σημείο αυτό έχει 2 + ΛΕΑ αλλά έχουν ξεκινήσει και εδώ ανακατασκευή.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliWorkSignatSolom-1.jpg

Εδώ ξεκινάνε τα πλαστικά και τα σήματα.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksatSolomos1-1.jpg

Το κακό είναι ότι πέφτουμε σε μια λωρίδα. Η φωτό είναι μέσα από το αυτοκίνητο. Παρακάτω μου έκοψε να μπω δεξιά και να τραβήξω με άνεση.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksatSolomos2.jpg

Και εδώ το όριο ταχύτητας !. Εν τω μεταξύ μάλλον καλώδια πρέπει να περνάνε γιατί το χαντάκι που έχουν ανοίξει είναι μικρό στη δεδομένη θέση.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksatSolomos3.jpg

Και εδώ καροτσάκι με 50 Km/h γιατί η λωρίδα μία και η νταλίκα μπροστά φορτωμένη…

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksatSolomos4.jpg

Σταθμός διοδίων Σπαθοβουνίου και περνάμε με το e-pass της Αττικής οδού από το σχετικό αυτόματο ταμείο.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliSpathovounitollsta.jpg

Αμέσως μετά το σταθμό διοδίων ο δρόμος έχει δύο λωρίδες χωρίς ΛΕΑ και έχει ξεκινήσει το έργο διαπλάτυνσης. Με τα σφυριά έχουνε «τρυπήσει» τα ρείθρα από τσιμέντο που στραγγίζει ο δρόμος όπως επίσης έχουν κάνει την αντίστοιχη προετοιμασία στο φυσικό έδαφος που βρίσκεται δίπλα για όσο πλάτος απαιτείται:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksafterSpath-1.jpg

Εδώ βλέπουμε την εκσκαφή που έχει γίνει:

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksafterSpath-2.jpg

Εδώ τελειώνει το σκάψιμο (προς το παρόν) 3 Km μετά τα διόδια. Λογικά για να μην γίνει ξαφνικά όλος ο δρόμος από την Κόρινθο μέχρι την Τρίπολη μια λωρίδα θα το φτιάχνουν κομμάτι. Πάντως από live που είδα στο επόμενο σημείο φαίνεται να προχωράνε πολύ γρήγορα.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksafterSpathovo.jpg

Εδώ είναι το επόμενο σημείο εκσκαφής μετά τον ανισόπεδο κόμβο της Αρχαίας Νεμέας Οι κώνοι που έχουν τοποθετηθεί είναι για να μην φύγει κανένα φορτηγό στο λάκο όπως θα δείτε στην επόμενη φωτό.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksafterAncie-1.jpg

Εδώ είδα και δράση. Ο εκσκαφέας γεμίζει τον κάδο από το ήδη προετοιμασμένο έδαφος κινούμενος στην περιοχή όπου κάνει την εκσκαφή. Τα φορτηγά έρχονται δίπλα γεμίζουν και φεύγουν σε συνεχή ροή χρησιμοποιώντας την λωρίδα που έχει καταληφθεί. Τράβηξα φωτό από μακριά καθότι ο εργοδηγός που επιτηρούσε την εκσκαφή «μανούριασε» άσχημα όταν με είδε παρόλο που είχα φτάσει μέχρι το σημείο πεζός έχοντας περπατήσει καμιά 500 αριά μέτρα με τα πόδια αφήνοντας το αμάξι στο προηγούμενο parking. Το κακό με την διαπλάτυνση είναι ότι κόβει τούγιες (ποικιλία έλατου) που είχαν φυτευτεί πριν από καμιά δεκαετία και πλέον ήταν πολύ όμορφα. Αν και πιστεύω ότι θα τα αντικαταστήσουν με νέες φυτεύσεις πιο πέρα.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksafterAncientN.jpg


Στην συνέχεια και αφού περάσουμε τον Κόμβο της Στέρνας που οδηγεί προς Άργος – Ναύπλιο όπου ο αυτοκινητόδρομος είχε κατασκευαστεί με ΛΕΑ στο ρεύμα προς Τρίπολη (κάργα ανήφορος) φτάνουμε στο σημείο όπου ξέραμε πως θα κατασκευαστεί σήραγγα αντί της κοιλαδογέφυρας που όριζε η μελέτη ανακατασκευής. Έτσι βλέπουμε την εκσκαφή που έγινε για την διαμόρφωση του μετώπου της σήραγγας το οποίο όμως φαίνεται εγκαταλελειμμένο.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-Tripoliworksnewtunel1.jpg

Το σημείο αυτό είναι στην περίφημη στροφή με τις κεραίες τις οποίες μπορείτε να τις δείτε σε αυτή τη φωτό.


http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-Tripoliworksnewtunel2.jpg


Εδώ είμαστε 600 μέτρα παραπάνω όπου βλέπουμε την άλλη μεριά του βουνού που πραγματοποιήθηκε ανάλογη εργασία διαμόρφωσης του μετώπου της σήραγγας αλλά και εδώ φαίνεται ότι προς το παρόν εγκαταλείφθηκε

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-Tripoliworksnewtunel3.jpg

Συνεχίζουμε αμέσως μετά είναι η υπό κατασκευή σήραγγα Νεοχωρίου. Η ΛΕΑ καταργείται και γίνεται εργοταξιακή οδός.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksNeochoritunne.jpg

Εδώ είναι η διαμόρφωση του μετώπου εισόδου της σήραγγας όπως ερχόμαστε από Κόρινθο. Τράβηξα τη φωτό μέσα από το αμάξι γιατί η ΛΕΑ είναι κατειλημμένη και λόγω της στροφής που προηγείται δεν είναι συνετή η στάση για ώρα στο σημείο. Για να σας βοηθήσω έπεσε πολύ φουρνέλο και το σφυρί διαλύει τα «χοντρά».

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksNeochoritu-1.jpg

Εδώ το στόμια εξόδου όπως κινούμαστε προς Τρίπολη.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksNeochoritu-2.jpg

Στη συνέχεια εργασίες εκτελούνται και στη δεύτερη σήραγγα Αρτεμισίου η οποία είναι η αριστερή όπως κινούμαστε προς Τρίπολη ενώ όλη η οδός είναι μαρκαρισμένη με κόκκινη μπογιά υποδεικνύοντας θέσης για εργασίες. Εργασίες διαπλάτυνσης έχουν ξεκινήσει και αμέσως μετά τον Κόμβο Τρίπολης, στην Τρίπολη, στο αντίθετο ρεύμα όμως, προς Κόρινθο.

Μετά ο ΜΟΡΕΑΣ έχει ξεκινήσει εργασίες όπως έχουμε πει στο καλογερικό της Τρίπολης αμέσως μετά τις στροφές που ακολουθούν το τέλος του αυτοκινητοδρόμου εκεί που τελειώνει η παράκαμψη της Τρίπολης. Φωτό δεν έχει γιατί το σημείο είναι στενό (1 λωρίδα πηγαίνει – 1 έρχεται και με κατεύθυνση την Καλαμάτα δεν βλέπεις τίποτα λόγω υψομετρικής διαφοράς και θέσης. Όταν επέστρεφα διαπίστωσα ότι η διαπλάτυνση που γίνεται έχει προχωρήσει αρκετά αλλά εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τι ακριβώς πάνε φτιάξουν. Υπομονή. Πουθενά αλλού στο τμήμα Τρίπολη – Καλαμάτα δεν έχει ξεκινήσει κάτι από τον ΜΟΡΕΑ. Τα υπόλοιπα που ακολουθούν είναι από παλαιότερες συμβατικής μορφής εργολαβίες.

Φτάνουμε στο Αθήναιο περί τα 13 Κμ μετά το Καλογερικό όπου έχουμε τις προσβάσεις στη σήραγγα Ραψωμάτι. Κάτι έχει αρχίσει να ξεχωρίζει παρόλο τις δυσκολίες που φαίνεται να αντιμετωπίζει η εργολαβία των «ΤΟΜΗ – ΕΚΤΕΡ»

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataAthinaio-Rapsomati1.jpg

Εδώ έχει ξεκινήσει η κατασκευή κάτω διάβασης πάνω από την οδό που συνδέει την εθνική οδό Τρίπολης Καλαμάτας με το Ανεμοδούρι.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataAthinaio-Rapsomati2.jpg


Μετά την κάτω διάβαση και προχωρώντας νότια προς το βουνό και την σήραγγα του Ραψωμάτι βλέπουμε τα χωματουργικά που έχουν προχωρήσει στο σημείο.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataAthinaio-Rapsomati3.jpg

Και λίγο πιο κάτω παρατηρούμε τα τοιχώματα από beton που συγκροτούσαν την εγκατάσταση παραγωγής σκυροδέματος για το πρώτο εργοτάξιο που είχε εγκατασταθεί εδώ για τη μια από τις δίδυμες σήραγγες. Κάποια στιγμή θα τα καθαρίσουν και αυτά.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataAthinaio-Rapsomati4.jpg

Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη για τον φωτισμό αλλά η φωτό έχει τραβηχτεί άλλη μέρα, όταν επέστρεφα στην Αθήνα και η ώρα είναι περασμένη. Στη φωτό διακρίνουμε την κατασκευασμένη σήραγγα Ραψωμάτι (η αριστερή) και η νέα δεξιά.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataAthinaio-Rapsomati5.jpg

Από την άλλη μεριά των σηράγγων είναι το ήδη κατασκευασμένο άλλα μη χρησιμοποιήσιμο τμήμα Μαλλωτά – Λεύκτρο. Η φωτό είναι τραβηγμένη από το χωριό Ραψωμάτι. Τα στόμια των σηράγγων βρισκονται δεξιά της φωτό της γέφυρας που βλέππουμε εδώ.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataMalotaLeyktro5.jpg

Μετά την γέφυρα που είδαμε ο δρόμος συνεχίζει στα αριστερά κάνοντας στροφή και καταλλήγει σε αυτή την ευθεία η οποία πάει μέχρι τη γέφυρα του Αλφιού έξω από την Μεγαλόπολη. Εδώ έχω ζουμάρει στην κατολίσθηση που έγινε αμέσως μετά την κατασκευή της οδού και την αποκατάσταση της το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν έχει δημοπρατήσει ακόμη.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataMalotaLeyktro4-1.jpg

Εδώ ξεζουμάρουμε. Η φωτό είναι τραβηγμένη από την γέφυρα πάνω από την ανω διάβαση της οδού που συνδέει την Μεγαλόπολη με το χωριό Ραψωμάτι.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataMalotaLeyktro3.jpg

Γυρνώντας από την άλλη μεριά της γέφυρας βλέπουμε τον αυτοκινητόδρομο μέχρι την στροφή πριν τη γέφυρα Αλφειού.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataMalotaLeyktro2.jpg

Και εδώ το ίδιο χωρίς ζοομ

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataMalotaLeyktro1.jpg

Εδώ είναι οι εργασίες για την κατασκευή της γέφυρας Αλφειού. Το αντικείμενο ανήκει στην εργολαβία προσβάσεων της σήραγγας Ραψωμάτι. Έχουν ολοκληρώσει τους πάσσαλους. Ο αυτοκινητόδρομος που βλέπαμε πριν, ξεκινά εκεί που είναι οι κολώνες φωτισμού.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataGefyraAlfiou1.jpg


Συνεχίζουμε και 8 Κμ παρακάτω βρίσκουμε τα Παραδείσια και το τμήμα Τσακώνα – Παραδείσια που ανακατασκευάζει η κοινοπραξία ALPINE BAU – ΤΕΡΝΑ.

Αρχικά βλέπουμε την ευθεία που μπαζώθηκε για να καταργηθεί η βουτιά που έκανε ο δρόμος. Στο σημείο αυτό έχει γίνει και διαπλάτυνση η οποία είναι εμφανής σε σχέση με το παλιό πλάτος της οδού (2+2 χωρίς ΛΕΑ)

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia1.jpg

Μετά την ευθεία αρχίζει η κατηφόρα. Στο ένα ρεύμα έχει ξηλωθεί η παλιά άσφαλτος αλλά ακόμη δεν έχει γίνει διαπλάτυνση ώστε να φτιαχτεί και η ΛΕΑ. Το άλλο ρεύμα χρησιμοποιείται για τις μετακινήσεις των εργοταξιακών οχημάτων.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia2.jpg


Που είναι ο δρόμος ? ΟΕΕΕΟ? Το ρεύμα καθόδου έχει αποξηλωθεί και ταπεινωθεί αρκετά μέτρα. Πλησιάζουμε την πρώτη κατολίσθηση. Δεξιά διακρίνεται το πρώτο cut and cover.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia3.jpg

Εδώ φαίνεται η ανισοσταθμία που έχει δημιουργηθεί. Νομίζω ότι τελικά εδώ θα κατασκευαστεί γέφυρα.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia5.jpg

Προχωράμε αρκετά και φτάνουμε στο δεύτερο cut and cover λίγο πριν τη μεγάλη κατολίσθηση.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia6.jpg

Στρέφοντας την κάμερα λίγο πιο αριστερά βλέπουμε το πρώτο cut and cover. Και τα δυο cut and cover έχουν ολοκληρωθεί.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia7.jpg

Και επιτέλους λίγη πραγματική δράση στο χώρο της μεγάλης κατολίσθησης. Διακρίνουμε τη σταθεροποίηση του πρανούς που έχει γίνει καθώς και το ακρόβαθρο από τη γέφυρα που θα κατασκευαστεί για το ένα ρεύμα κυκλοφορίας. Πραγματοποιείται εκσκαφή και τα μπάζα μεταφέρονται στο βουναλάκι απέναντι το οποίο είναι μάλλον κάτι προσωρινό. Ο άλλος εκσκαφέας σχηματίζει το πρανές. Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν η ταχύτητα με την οποία εργάζονταν τα οχήματα.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia8.jpg

Εδώ κάνουμε ζουμ στο ακρόβαθρο και στην προσωρινή απόθεση.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia9.jpg

Εδώ κάνουμε ζουμ στο εκσκαφέα που φτιάχνει το πρανές. Παρατηρείστε τον εργάτη με το ξύλινο τρίγωνο που δίνει το μέτρο στον χειριστή του εκσκαφέα.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia10.jpg

Εδώ η ταχύτητα της εργασίας την οποία ανέφερα πιο πάνω. Τα φορτηγά άδεια κατεβαίνουν του σκοτωμού σηκώνοντας πολύ σκόνη πίσω τους. Ειλικρινά τους χάρηκα.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia11.jpg

Εδώ φαίνονται και τα δύο ακρόβαθρα από την άλλη μεριά.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia12.jpg


Συμπέρασμα. Όσο αφορά το έργο παραχώρησης Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη, έχει ξεκινήσει η ανακατασκευή στο Κόρινθος – Τρίπολη, αλλά για το Τρίπολη – Καλαμάτα ο ΜΟΡΕΑΣ δεν έχει εγκαταστήσει εργοτάξια. Έχω την εντύπωση ότι μέχρι να βγούν οι δικαστικές αποφάσεις για τις απαλλοτριώσεις που έλεγε και το ρεπορταζ της Ελευθερίας που είδαμε σε προηγούμενο post, θα αργήσουμε να δούμε έργα στην Αρκαδία και στη Μεσσηνία. Το παρήγορο είναι ότι δουλεύουν οι κοινοπραξίες στο Αθήναιο σήραγγα Ραψωμάτι και στο Τσακώνα Παραδείσια. Εάν αυτά τα κομμάτια τελειώσουν τότε καταργούνται οι στροφές της Μεγαλόπολης και της Τσακώνας και το όφελος θα είναι μεγάλο.
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Tue May 06, 2008 8:23 pm    Post subject: Reply with quote

Τις μέρες του πάσχα ήμουν στην Ελλάδα και έκανα την διαδρομή Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Προμαχώνα (κάθετος της Εγνατίας) και έβγαλα μερικές φωτογραφίες... Very Happy
Ξεκινώντας από Θεσσαλονίκη στο ύψος της Ασσήρου αν και Σάββατο, δούλευαν στο φουλ όπως φαίνεται και στην μια φωτογραφία.
http://img357.imageshack.us/img357/707/e7xn8.jpg
http://img227.imageshack.us/img227/5482/e6hm6.jpg
Μετά την Δορκάδα έχουν παραδώσει ένα κομμάτι δρόμου.
http://img354.imageshack.us/img354/4144/e16ba6.jpg
Σε αρκετά αλλα σημεία τον φτιάχνουν, αλλα για περίπου τρία, τέσσερα χιλιόμετρα δεν έχουν κάνει απόλυτος τίποτα!!!
Τώρα το ένα (διπλό) μικρό τούνελ που έφτιαχναν για να κόψουν μια στροφή,το στόμιο του με κατεύθυνση για Σέρρες είναι κλειστό.. Question
Μετά την διασταύρωση Στρυμονικού κάνουν διαπλάτυνση του δρόμου
http://img132.imageshack.us/img132/8456/ee30zr7.jpg
http://img261.imageshack.us/img261/6125/e34ur8.jpg
και την γέφυρα του Στρυμόνα μόλις τώρα άρχισαν να την κατασκευάζουν
http://img88.imageshack.us/img88/5734/e36zb8.jpg
Στρίβοντας από Σέρρες προς Προμαχώνα στο ύψος του Σιδηροκάστρου ο δρόμος επίσης φτιάχνεται
http://img293.imageshack.us/img293/5425/ee26yj7.jpg
Μετά το Σιδηρόκαστρο και μέχρι τα σύνορα στο μεγαλύτερο διάστημα ο ένας κλάδος έχει δοθεί στην κυκλοφορία και ο άλλος κατασκευάζεται
http://img294.imageshack.us/img294/6273/03iq4.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/6205/e2zw3.jpg
http://img241.imageshack.us/img241/455/ee6ep0.jpg
http://img353.imageshack.us/img353/2060/ee13kh5.jpg
http://img369.imageshack.us/img369/3453/e763sm5.jpg
Εδώ ακολουθεί για λίγο την κοίτη του Στρυμόνα
http://img519.imageshack.us/img519/5594/ee12xq3.jpg
Πάντως από ότι φαίνεται από τα σύνορα μέχρι και τις Σέρρες, το κομμάτι αυτό μέχρι το τέλος του χρόνου μπορεί να τελειώσει (αν θέλουν)
Από Σέρρες μέχρι και Θεσσαλονίκη έχει πολύ δουλειά ακόμη, σε μερικά σημεία δεν άρχισαν καν!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue May 06, 2008 9:35 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer και alter100 συγχαρητήρια!
Ωραίες φωτογραφίες.
Επιτέλους είδαμε με φωτογραφίες και το πολύπαθο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Tue May 06, 2008 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer και alter100 συγχαρητήρια κι απο μένα Very Happy Very Happy

τον Ε65 (λαμια-παναγια) τον εχουμε λιγο ξεχασμενο.περασε κανενας συμφορουμιτης τις μερες του πασχα να μας πει αν αρχισαν τα εργα?
Back to top
View user's profile Send private message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Wed May 07, 2008 7:08 am    Post subject: Reply with quote

tasosGR wrote:
Αρχισε η ασφαλτόστρωση των τμημάτων που είχαν απομείνει εκατέρωθεν της σήραγγας Δρίσκου!
Χτες που βγήκα για ποδήλατο δίπλα από την Εγνατία με προσπερνούσαν τα φορτηγά με την άσφαλτο αλλά μου φάνηκε η πιο ωραία μυρωδιά!


Μακάρι να τελιεώσει αυτό το κομμάτι. Θα γλυτώσει η πόλη των Ιωαννίνων τις άπειρες νταλίκες που περνάνε μέσα από το κέντρο, αλλά θα μειωθεί και η διαδρομή κατά 20 λεπτά που χάνεις μπλέκοντας στην κίνηση της πόλης.

Όταν είχα περάσει τελευταία φορά από τα Γιάννενα μου είπαν κ το άλλο κουφό. Είχαν κάνει έναν δρόμο, κάτι σαν περιφερειακό αλλά δεν τον έδιναν στην κυκλοφορία, παρά το γεγονός ότι είχε τελειώσει. Ξέρει κανείς τι έγινε με το θέμα;
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed May 07, 2008 2:24 pm    Post subject: Reply with quote

Αρχίζουν τα έργα στη Νέα Εθνική Κορίνθου – Πατρών - Πύργου
(07/05/2008)

Τα μέσα Ιουνίου αναμένεται να ξεκινήσουν οι πρώτες εργασίες στον αυτοκινητόδρομο Πατρών – Κορίνθου, ενώ ήδη ξεκίνησε η τοποθέτηση νέου αντιολισθητικού τάπητα στα επικίνδυνα σημεία.
Με αυτές τις δύο πρώτες ενέργειες, εισέρχεται σε τροχιά υλοποίησης η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Βορειοδυτικής Πελοποννήσου, όπως έχει ονομαστεί ο οδικός άξονας Ελευσίνας – Κορίνθου – Πατρών – Πύργου – Τσακώνας. Το τμήμα μέχρι και τον Πύργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στα επόμενα 3,5 χρόνια , ενώ μέχρι το 2013 αναμένεται να έχει φτάσει μέχρι και την περιοχή της Τσακώνας, έξω από την Καλαμάτα.
Πιο συγκεκριμένα, στο διάστημα μεταξύ 5 Μαϊου και 30 Ιουνίου, η εταιρεία «Ολυμπία Οδός», θα πραγματοποιήσει εργασίες τοποθέτησης νέου αντιολισθητικού τάπητα στα σημεία – καρμανιόλες του δρόμου Πατρών – Κορίνθου, υιοθετώντας μάλιστα μια τεχνολογία που για πρώτη φορά εφαρμόζεται στην Ελλάδα και αποκαλείται «μεταλλοβολή».
Αμέσως μετά και πιο συγκεκριμένα στα μέσα Ιουνίου, θα εγκατασταθούν οι πρώτες εργολαβίες στα σημεία όπου υπάρχει το ενδεχόμενο αρχαιολογικών ευρημάτων, ενώ το έργο θα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στις αρχές του 2009. από ερτ.

Η ποια εταιρεία?? Shocked Να το εκλάβουμε ως τυπογραφικό λάθος και όχι ως copy paste από παλαιότερα δημοσιεύματα που θέλουν να ξεκινάει ο δρόμος μέσ'το Μάιο. Ας είναι κι έτσι, ευχάριστο θα είναι, το καλό με αυτόν το δρόμο είναι ότι οι απαλλοτριώσεις εκατέρωθεν του δρόμου έχουν ήδη γίνει, έτσι δεν είναι? Οπότε μπορούν να αρχίσουν άμεσα τα έργα, έτσι? Τι είναι μεταλλοβολή? Έτσι πάντα τέτοια και πάν'απ'όλα πρωτοτυπίες. Πλάκα πλάκα τελευταίο το έργο στη λίστα προτεραιότητας αλλά μάλλον δεύτερο στην εκίννηση των έργων.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed May 07, 2008 5:49 pm    Post subject: Reply with quote

Mozart wrote:
...

Τέλος, έτοιμος είναι και ο κόμβος στο Βαϊοχώρι (λίγο μετά τη Νυμφόπετρα). Έτοιμος ο δρόμος, και έχουν φύγει τα προστατευτικά που σε εμπόδιζαν να βγεις. Απλά δεν είχε διαγραμμίσεις ακόμα!?!



corsakias wrote:
sΣχετικα με το κόμβο στο Βαιοχώρι. Δεν είχε προβλεφθει αυτός ο κόμβος? Ή παραδοθηκε η εγνατια και άφησαν σε δεύτερο σκέλος αυτόν?

Σήμερα που το νείδα αμέρα αυτό το κόμβο δεν μου φάνηκε και πολύ... κομβος!
Σαν μινιατούρα είναι με τις οδεύσεις να έχουν ελάχιστο πλάτος και η λωρίδα επιτάχυνσης να μπήκε σαν σφήνα στο κύριο οδόστρωμα της οδού. Επιπλέον παρατήρησα ότι το οδοστρωμα είναι κατα κάτι ( μια στρώση?) ψηλότερο απο το οδόστρωμα της κυρίας (εγνατίας) οδού.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Wed May 07, 2008 7:13 pm    Post subject: Reply with quote

Συγχαρητήρια Alter και Engineer για τις ωραίες φωτογραφίες!

Τη Δευτέρα που μας πέρασε έκανα ένα ταξίδι αστραπή στην Αθήνα και επιβεβαιώνω ότι έχουν ξεκινήσει τα έργα για την αντικατάσταση του οδοστρώματος στην Κορινθία! Μάλιστα είδα ένα περίεργο όχημα που μάλλον εκτελούσε τη συγκεκριμένη τεχνολογία αλλαγής του ασφαλτοτάπητα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Έμοιαζε σαν τεράστια ηλεκτρική σκούπα που σκουπίζει κατά μήκος του δρόμου Shocked Ήδη ένα κομμάτι είχε καινούργια άσφαλτο σε σχέση με την προηγούμενη φορά που είχα περάσει. Τεσπά για να δούμε πότε θα αρχίσουν τα πραγματικά έργα Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed May 07, 2008 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

Ξέρει κανείς τι ενδιάμεσες εξόδους θα έχει το τμήμα Πεδινή (Ιωάννινα) - Μέτσοβο? (Κουτσελιό, Δροσοχώρι, Μπαλντούμα?) Τα διόδια που θα τοποθετηθούν?
Επίσης κάτι έχω ακούσει για ένα κάθετο άξονα στην εγνατία κάπου στη Μπαλντούμα που θα βγάινει Τζουμέρκα... Ισχύει? Που βρίσκονται τα έργα?
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed May 07, 2008 10:31 pm    Post subject: Reply with quote

Συγχαρητήρια κι από μένα στους δύο για τις φώτο. Ειδικά σε σένα engineer που απ' ότι κατάλαβα περπάτησες στο τμήμα που στο παρελθόν έκλεισε λόγο κατολίσθησης.

Prevezano οι κόμβοι από Πεδινή έχουν ως εξής:
Α/Κ Ιωαννίνων, Α/Κ Παμβώτιδος, Α/Κ Ζαγορίου (Αράχθου), Α/Κ Χρυσοβίτσας (Περιστερίου) και Α/Κ Μετσόβου. Τα διόδια έχουν ήδη χωροθετηθεί στο ύψος του Δροσοχωρίου.
Για κάθετο άξονα δεν έχω ακούσει στο συγκεκριμένο σημείο, αλλά αυτο που ξέρω είναι πως φτιάχνεται (ασφαλτοστρώνεται ο δρόμος από το Ανήλιο προς το Περτούλι και συγκεκριμένα προς τη Μηλιά Τρικάλων. (Προσοχή όχι Μηλιά Ιωαννίνων).
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed May 07, 2008 11:18 pm    Post subject: Reply with quote

Κάτι ειπώθηκε πρόπερσι για ένα τέτοιο δρόμο από Μπαλτούμα προς Ζαγόρια μήκος γύρω στα 10 χλμ, κάτι για μελέτες, αλλά από τότε δεν ακούστηκε πάλι τίποτα, αν έχουν τελειώσει ή αρχίσει μελέτες δεν ακούσαμε τίποτα.
Alter και Engineer πολλά μπράβο, κάτι κινείται στον Κόρινθο-Τρίπολη αλλά μόνο εκεί, μην ξεχνάμε ότι είναι 70 χλμ που πρέπει να αναβαθμιστούν σε... κανονικό αυτοκ/μο, δεν είναι απλά μια ασφαλτόστρωση, δηλ προβλέπεται και δεύτερη σήραγγα πριν την Νεοχωρίου όπως ερχόμαστε από Κόρινθο??
Alter ευτυχώς ο άξονας μας έλειπε, το τμήμα Σέρρες-Προμαχώνας θα το προλάβουν μέχρι στο τέλος του έτους αλλά και το υπόλοιπο δεν είναι και τόσο άσχημα, η αλήθεια βέβαια είναι ότι μάλλον θα προλάβουν τα πρώτα 30 και τα υπόλοιπα 35 μάλλον θα μείνουν πίσω, το πρώτο τμήμα από Δερβένι από φωτογραφίες κλπ άργησε να ξεκινήσει, τι γίνεται τώρα ξεκίνησε? Πρόκειται για τα πρώτα 3,5 χλμ από Λαγκαδά προς Σέρρες.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu May 08, 2008 9:33 am    Post subject: Reply with quote

Μολις πήγα και ήρθα κιατο απο την νεα εθνικη.Πολλα μερη είχαν φρεσκια ,λαχταριστη Very Happy ,μαυρη ασφαλτο ,ολοκληρα κομματια και όχι μικρα μπαλωματα!Μπραβο, επιτελους!μετα απο τοσα χρονια απειραχτη,ασυντηρητη ασφαλτο τα πραγματα ξεκινησαν!Υπηρχαν επισης καινουριες πινακιδες τυλιγμενες με σακουλα και δεμενες ,στημενες σε καποια σημεια ,τι λετε να είναι αυτες? Question Idea
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Thu May 08, 2008 11:12 am    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:

Alter ευτυχώς ο άξονας μας έλειπε, το τμήμα Σέρρες-Προμαχώνας θα το προλάβουν μέχρι στο τέλος του έτους αλλά και το υπόλοιπο δεν είναι και τόσο άσχημα, η αλήθεια βέβαια είναι ότι μάλλον θα προλάβουν τα πρώτα 30 και τα υπόλοιπα 35 μάλλον θα μείνουν πίσω, το πρώτο τμήμα από Δερβένι από φωτογραφίες κλπ άργησε να ξεκινήσει, τι γίνεται τώρα ξεκίνησε? Πρόκειται για τα πρώτα 3,5 χλμ από Λαγκαδά προς Σέρρες.

Beethoven στο τμήμα Σέρρες Προμαχώνας που είναι περίπου σαράντα χιλιόμετρα, έχουν ήδη παραδώσει πριν μερικά χρονια περίπου δέκα πέντε χιλιόμετρα, πριν ακόμα να αρχίσει να κατασκευάζεται ο κάθετος της Εγνατίας, χωρίς όμως ΛΕΑ όπως φαίνεται και στην παρακάτω φωτογραφία.
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA003.jpg
Τα υπόλοιπα εικοσιπέντε χιλιόμετρα που απομένουν για το κομμάτι αυτό, πρέπει πράγματι μέχρι το τέλος του χρόνου να τελειώσουν.
Έτσι ήταν το σημείο αυτό ας πούμε πέρυσι το καλοκαίρι
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA016.jpg
και έτσι είναι τώρα (από αντίθετη λήψη)
http://img353.imageshack.us/img353/2060/ee13kh5.jpg
Για το υπόλοιπο τμήμα (παραθέτω ένα χάρτη της περιοχής με με μαρκαρισμένα τα χωρια που αναφέρω)
http://img168.imageshack.us/img168/9687/egnatiajx9.png
Από λιτή μέχρι την Δορκάδα δουλεύουν στο φουλ και η κατάσταση τώρα είναι όπως φαίνεται στην φωτό παρακάτω...
http://img357.imageshack.us/img357/707/e7xn8.jpg
Από την Δορκάδα και μετά έχουν δώσει στην κυκλοφορία ένα κομμάτι δρόμου περίπου δέκα χιλιομετρων όπως φαίνεται στην φωτό...
http://img354.imageshack.us/img354/4144/e16ba6.jpg
Στο υπόλοιπο τμήμα μέχρι το Στρυμονικό δουλεύουν και εκεί, εκτος από ένα μικρό κομμάτι που δεν έχουν αρχίσει ακόμα (εκτος από το τμήμα που είναι ήδη κατασκευασμένο εδώ και πολλά χρονια όπως φαίνεται και στον χάρτη με πιο έντονη γραμμή)
Από το Στρυμονικό και μέχρι τον Λευκώνα, λίγο πριν τις Σέρρες, κάνουν διαπλάτυνση του δρόμου..
http://img261.imageshack.us/img261/6125/e34ur8.jpg
Ελπίζω να έγινα κατανοητός για το πως έχει η κατάσταση τώρα στην κάθετο της Εγνατίας.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 151, 152, 153, 154  Next
Page 152 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr