View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Feb 03, 2004 2:11 pm Post subject: Οδικά Έργα |
|
|
Ανοίγω αυτό το topic για συζήτηση για διάφορα οδικά έργα ανά την Ελλάδα.
Στο παρακάτω link θα δείτε μια ανακοίνωση για παράδοση νέων τμημάτων σε δρόμους της Αττικής.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το Μάρτιο θα παραδοθούν η πεζογέφυρα του ΣΕΦ, ο κόμβος Κηφισού-Παραλιακής και η Βάρης-Κορωπίου.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=513941&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
 |
Ryu13 Junior Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 71
|
Posted: Tue Feb 03, 2004 5:54 pm Post subject: |
|
|
an exereseis oti sta odika exoun ginei oi megaliteres spatales(2 kai 3 fores pano to kostos) kai oi megaliteres kakotexnies ola kala pane....apo kei kai pera ti ginetai me thn ethniki athinon korinthou tripolis kalamata...ekei opos thimaste eixe ginei enas thaumasios dromos o opoios me thn proth neroponti xalase kai anagazomaste pali na pernoume ton palio.........na blepoume kai thn alli pleura etsi;;; |
|
Back to top |
|
 |
donalex Guest
|
Posted: Tue Feb 03, 2004 6:45 pm Post subject: |
|
|
Yparxei kamia fwtografia tou Ianouariou gia ta erga tis perioxis ? |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Tue Feb 03, 2004 9:51 pm Post subject: ενα ακόμη άρθρο απο τα ΝΕΑ |
|
|
Στην τελική ευθεία 14 δρόμοι
Παραδίδονται μέχρι τον Mάιο * Έργα-κλειδιά για το κυκλοφοριακό της Aθήνας
Δεκατέσσερις νέους δρόμους και κόμβους αποκτά η Αθήνα από τώρα μέχρι τον Μάιο. Πρόκειται για έργα-κλειδιά, προκειμένου να γίνουν χωρίς πρόβλημα εκατομμύρια μετακινήσεις κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών, αλλά και έργα ιδιαίτερα σημαντικά για το κυκλοφοριακό της Αθήνας.
Οι Ολυμπιακοί δρόμοι της πόλης μπορεί σήμερα να έχουν μετατρέψει σχεδόν σε ένα εργοτάξιο ολόκληρη την Αττική, αλλά μετά τους Αγώνες εκτιμάται ότι θα συμβάλουν ιδιαίτερα στην επέκταση της πόλης τόσο στα ανατολικά όσο και βόρεια, βορειοδυτικά. Τα οδικά περιλαμβάνουν ανισόπεδους κόμβους, νέους δρόμους και διαπλατύνσεις υφιστάμενων οδών.
H «εαρινή επίθεση» των έργων θα ξεκινήσει από το τέλος Φεβρουαρίου, με παράδοση του νέου ανισόπεδου κόμβου στον Φάρο Ψυχικού και τα έργα στο τμήμα της παραλιακής Λεωφόρου Ποσειδώνος από την Αμφιθέας μέχρι την Αλίμου.
Το δυσκολότερο από αυτά φαίνεται πως είναι η διαπλάτυνση της Λεωφόρου Μαραθώνος, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, προέκυψε θέμα αλλαγής αναδόχου, αφού μία από τις κατασκευάστριες εταιρείες είναι στα πρόθυρα πτώχευσης. H Λ. Μαραθώνος είναι από τα σημαντικότερα έργα, ενώ θεωρείται και «Ολυμπιακή εγκατάσταση». Από τον δρόμο αυτόν θα περάσουν οι αθλητές του μαραθωνίου, ένα από τα δημοφιλέστερα Ολυμπιακά αγωνίσματα. Μέχρι στιγμής έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία η «μισή» Μαραθώνος, δηλαδή, μόνο το ένα ρεύμα κυκλοφορίας και αυτό όχι ολοκληρωμένο, καθώς υπάρχουν ακόμα ατέλειες.
ΤΑ ΝΕΑ , 03-02-2004 , Σελ.: N19
Κωδικός άρθρου: A17856N191
ID:401472
[img] http://ta-nea.dolnet.gr/data/D2004/D0203/1el19a.gif [/img] |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 9:43 am Post subject: |
|
|
Σε λιγους μηνες θα παραδοθει στην κυκλοφορια η καταπληκτικη γεφυρα Ριου - Αντιρριου αλλα αυτο που με καιει ειναι η Ιονια Οδος !
Εχουμε νεοτερα της Ιονιας Οδου ?
Κατασκευαζεται η οχι ? |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 10:09 am Post subject: |
|
|
δυστιχώς!!!!
θα αργήσει να γίνει αυτό το έργο!!! και ας είναι μεγάλης σημασίας!!
αλλά οι πλοιοκτήτες κανουνε και αυτοι παζάρι διότι απο Πάτρα περνουν προιόντα και τα πανε τσακ μπαμ στιν Ηγουμενίτσα, οπότε και η Εγνατία αναλαμβάνει καθήκοντα!!! |
|
Back to top |
|
 |
crs Senior Member

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 439 Location: A θ ή ν α
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 5:47 pm Post subject: |
|
|
Λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα τις ημέρες των Aγώνων θα επιχειρήσει να δώσει ένας συνδυασμός συστημάτων που θα ρυθμίζει τους φωτεινούς σηματοδότες
Από το ΕΘΝΟΣ » http://www.ethnos.gr/pages/2004y/feb/4/p110101.htm |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 8:44 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με την Ιόνια Οδό, προωθείται ως αυτοχρηματοδοτούμενο έργο και είναι ένας από τους διάφορους συνδυασμούς παραχώρησης. Έχοντας υπ'οψιν ότι ουσιαστικά οι αυτοκινητόδρομοι θα είναι εκεί όπου θα στραφούν οι κατασκευαστικές μετά τους Ολυμπιακούς (αφού τα περισσότερα άλλα έργα ολοκληρώνονται), είμαι αισιόδοξος για την κατασκευή του έργου. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 9:29 pm Post subject: |
|
|
Από τη στιγμή που έχει ενταχθεί στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνει. Είναι έργο στρατηγικής σημασίας για την Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν είναι εργάκι που μπορεί η εθνική κυβέρνηση να το ματαιώνει, να το πετσοκόβει κλπ. |
|
Back to top |
|
 |
linus Junior Member


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 114
|
Posted: Thu Feb 05, 2004 12:39 am Post subject: |
|
|
Σε σχέση με την ένταξη της Ιονίας οδού στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, σίγουρα πρόκειται για την οδική αρτηρία ή για το σιδηροδρομικό του σκέλος; Εγώ νομίζω ότι είναι το δεύτερο. [/quote] |
|
Back to top |
|
 |
villsugar Full Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Thu Feb 05, 2004 12:50 am Post subject: |
|
|
Η ιόνια οδός χωρίζεται σε δύο τμήματα και κάθε ένα από αυτά είναι σε άλλο συνδιασμό…
Τα συγχρηματοδοτούμενα έργα υποδομών θα απορροφήσουν περί το 4.695 Εκατομ. ΕΥΡΩ (1,6 τρις δραχμές) κατά την επομένη 5ετία. Οι 6 διαγωνισμοί βρίσκονται στη φάση της προεπιλογής των υποψηφίων (????).
Αναλυτικότερα οι έξι συνδυασμοί παραχώρησης αφορούν τα παρακάτω έργα:
1. Την κατασκευή των υπολοίπων τμημάτων του βόρειου τμήματος του ΠΑΘΕ από τον Μαλιακό έως το Κλειδί και την παραχώρηση της εκμετάλλευσης ολόκληρου του τμήματος μήκους 230 χλμ.
2. Την κατασκευή του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα του ΠΑΘΕ και του νοτίου τμήματος της Ιόνιας Οδού (Πάτρα-Πύργος- Τσακώνα), που συνδυάζεται με την παραχώρηση της εκμετάλλευσης και του τμήματος Αθήνα- Κόρινθος.
3. Την κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος, μήκους 196 χλμ., που ξεκινά από τα Σκάρφεια (Α/Κ του ΠΑΘΕ κοντά στη Λαμία) και καταλήγει στον Α/Κ Παναγίας της Εγνατίας, 35 χλμ. νοτιοδυτικά των Γρεβανών.
4. Την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού από Αντίρριο έως Ιωάννινα, την παραχώρηση της εκμετάλλευσης του κατασκευασμένου τμήματος του ΠΑΘΕ από Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) μέχρι τον Α/Κ Σκάρφειας και την κατασκευή του συνδετήριου κλάδου του ΠΑΘΕ από Σχηματάρι έως Χαλκίδα.
5. Την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Τρίπολης - Καλαμάτας και κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη που συνδυάζεται με την παραχώρηση του τμήματος Κορίνθου - Τρίπολης.
6. Την υλοποίηση έργων στο λεκανοπεδίου Αττικής που ειδικότερα αφορούν την επέκταση του ανατολικού κλάδου της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού (ΔΠΥ) μέχρι τη Ραφήνα, τη νότια επέκταση της ΔΠΥ μέχρι τη Λ. Βουλιαγμένης και τη σύνδεση του αεροδρομίου των Σπάτων με τη Λ. Ποσειδώνος.
Πάντως με την αναβολή περάσματος από την βουλή του νομοσχεδίου για το πλαίσιο εκμετάλλευσης δημοσίων έργων…το όλο θέμα καθυστερεί λίγο….ακόμα |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Feb 05, 2004 10:34 am Post subject: |
|
|
linus wrote: | Σε σχέση με την ένταξη της Ιονίας οδού στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, σίγουρα πρόκειται για την οδική αρτηρία ή για το σιδηροδρομικό του σκέλος; Εγώ νομίζω ότι είναι το δεύτερο. |
Είναι και το οδικό δίκτυο. Μάλιστα οι μελέτες για το συνολικό δίκτυο αλλά και κάποιες παρακάμψεις πόλεων που έχουν ήδη γίνει (π.χ. Αγρίνιο, ¶ρτα), έχουν ενταχθεί στα έργα Διευρωπαϊκών Δικτύων που χρηματοδοτούνται από τα Ταμεία Συνοχής για την περίοδο 2000-2006 μέσω του Επιχειρησιακού Προγράματος "Οδικοί ¶ξονες, Λιμάνια, Αστικά Ανάπτυξη" του ΥΠΕΧΩΔΕ. Τα άλλα έργα είναι ο ΠΑΘΕ, η Εγνατία και ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα-Σπάρτη. |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Feb 05, 2004 1:56 pm Post subject: |
|
|
exitmusician wrote: | ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος - Τρίπολη - Σπάρτη - Καλαμάτα |
Θα ηθελα να μαθω σε ποια φαση ειναι σημερα ο σημαντικος αυτοκινητοδρομος ( με αφορα γιατι η Καλαματα ειναι το χωριο μου ) ! |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Feb 05, 2004 2:28 pm Post subject: |
|
|
Φίλε PAO θα το κοιτάξω. Νομίζω ότι το τμήμα Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα με μήκος 140 χλμ. έχει ολοκληρωθεί κατά το 60% και παραδίδεται σταδιακά. Βέβαια ας μην ξεχνάμε την καταστροφή λόγω έντονων βροχοπτώσεων ενός τμήματος μεταξύ Κορίνθου-Τρίπολης. ¶ρα το ότι παραδίδονται δεν σημαίνει πάρα πολλά...
Επίσης υπενθυμίζω ένα έργο που δεν ακούγεται πολύ αλλά είναι κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικό: η κατασκευή τμημάτων για την ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας. Συνολικά θα έχει μήκος 196 χλμ και θα ενώνει τον ΠΑΘΕ με την Εγνατία, ξεκινώντας λίγο έξω από τη Λαμία και καταλήγοντας νοτιοδυτικά των Γρεβενών. Ορισμένα υπάρχοντα τμήματα θα αναβαθμιστούν και άλλα (τα περισσότερα) θα κατασκευαστούν από την αρχή. Θα βγαίνει κανείς από τη Στερεά Ελλάδα στη Μακεδονία σε 2 ώρες! |
|
Back to top |
|
 |
panther-21- Junior Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 119 Location: Athens,Kalamata
|
Posted: Sat Feb 07, 2004 5:01 am Post subject: |
|
|
P.A.O. wrote: | exitmusician wrote: | ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος - Τρίπολη - Σπάρτη - Καλαμάτα |
Θα ηθελα να μαθω σε ποια φαση ειναι σημερα ο σημαντικος αυτοκινητοδρομος ( με αφορα γιατι η Καλαματα ειναι το χωριο μου ) ! |
Ο αυτοκινητοδρομος Τριπολη-Καλαματα ειναι μια πολυ πικρη ιστορια.
Πριν 4-5 χρονια ειχε ξεκινησει ενα κομματι περιπου 70 χιλιομετρων μετα την Μεγαλοπολη και συγκεκριμενα στα τμηματα Παραδεισια-Τσακωνα και Τσακωνα-Καλαματα.
Το πρωτο ειχε παραδοθει πριν απο περιπου 3 χρονια.Το δευτερο κομματι του εργου ηταν να παραδοθει μετα απο 4-5 μηνες και ηταν σχεδον ετοιμο.
Παρουσιαζε λεει πολλα προβληματα.
Μετα τις περσινες βροχοπτοσεις και τα αρκετα εντωμεταξυ συνεχη μπαλωματα στο πρωτο φρεσκοπαραδοτο κομματι απο τα συνεχη "σκασιματα" του δρομου,τελικα κατερευσε το οδοστρωμα σε μια εκταση περιπου 20 μετρων με μια τρυπα περιπου 50 μετρων!!!
Απο οτι καταλαβες,συμπερανε οι ειδημονες οτι η περιεργη εναλλαγη της μορφολογιας του εδαφους ανα χιλιομετρο κανει την ανακατασκευη του πρωτου κομματιου και την παραδοση του δευτερου,ανουσια,αντιοικονομικη και λανθασμενη!
Και ετσι ετοιμαζουν λεει νεο σχεδιο,αφηνοντας πισω ολη αυτη την υποδομη και τα δισεκατομυρια που πεταξανε για να χαραξουν λεει νεο δρομο ο οποιος αναμενεται να ολοκληρωθει,εαν ολοκληρωθει,σε 3 τουλαχιστον χρονια...
Ετσι δεν μας φτανανε τα 40 χιλομετρασυνεχων στροφων 180 μοιρων μεταξυ Τριπολης-Παραδεισια,αποκτησαμε και αλλα περιπου 60 στα τμηματα Παραδεισια-Τσακωνα και Τσακωνα-Καλαματα!
Και ετσι φιλε PAO ενω κανεις Αθηνα-Τριπολη σε μιαμιση ωριτσα το πολυ για μια αποσταση 180 χιλιομετρων για τα υπολοιπα 90 χλμ θελεις τουλαχιστον αλλη τοση!
Χωρια που με την παλια οδο που πλεον χρησιμοποιηται η αποσταση εχει ανεβει απο τα 260 χλμ στα 300 χλμ...οχι τιποτα αλλο,αλλα υπαρχει και μια πινακιδα στην Καλαματα απο την δεκαετια του 60' που λεει "Αθηνα 300χλμ" και ενω ολοι μεχρι τωρα κοροιδευαμε για την μη αντικατασταση της εδω και 2-3 χρονια,τωρα μασαμε τα λογια μας και λεγαμε πως οι ανθρωποι ειχανε προβλεψει...  |
|
Back to top |
|
 |
Olympiakaras Guest
|
Posted: Sat Feb 07, 2004 7:16 am Post subject: |
|
|
Ξερει κανεις για τα εργα που θα γινουν στις κεντρικες λεωφορους των Αθηνων, οπως η Συγγρου και η Μεσογειων |
|
Back to top |
|
 |
linus Junior Member


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 114
|
Posted: Sat Feb 07, 2004 10:56 am Post subject: |
|
|
exitmusician wrote: |
Επίσης υπενθυμίζω ένα έργο που δεν ακούγεται πολύ αλλά είναι κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικό: η κατασκευή τμημάτων για την ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας. Συνολικά θα έχει μήκος 196 χλμ και θα ενώνει τον ΠΑΘΕ με την Εγνατία, ξεκινώντας λίγο έξω από τη Λαμία και καταλήγοντας νοτιοδυτικά των Γρεβενών. Ορισμένα υπάρχοντα τμήματα θα αναβαθμιστούν και άλλα (τα περισσότερα) θα κατασκευαστούν από την αρχή. Θα βγαίνει κανείς από τη Στερεά Ελλάδα στη Μακεδονία σε 2 ώρες! |
Ο λόγος φαντάζομαι που δεν ακούγεται είναι γιατί δε γίνεται τίποτα. Το έργο , αν δεν απατώμαι, θα γίνει με αυτοχρηματοδότηση, οπότε μέχρι να γίνει οικονομικά συμφέρον για τους επενδυτές ..... . |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sat Feb 07, 2004 1:48 pm Post subject: |
|
|
linus wrote: |
Ο λόγος φαντάζομαι που δεν ακούγεται είναι γιατί δε γίνεται τίποτα. Το έργο , αν δεν απατώμαι, θα γίνει με αυτοχρηματοδότηση, οπότε μέχρι να γίνει οικονομικά συμφέρον για τους επενδυτές ..... . |
Εν μέρει ναι. Ένα μέρος της χρηματοδότησης εξασφαλίζεται από το Ταμείο Συνοχής και το υπόλοιπο με μερική αυτοχρηματοδότηση. Υποτίθεται ότι το Μάιο του 2002 ήταν σε εξέλιξη διαγωνισμός για την επιλογή των αναδόχων. Τι έχει γίνει από τότε δεν γνωρίζω αλλά θα ψάξω και θα επανέρθω από Δευτέρα .
Last edited by exitmusician on Mon Feb 09, 2004 10:44 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Feb 09, 2004 10:38 am Post subject: |
|
|
Το γράφω σε αυτό το topic αν και αφορά όλα τα μεγάλα έργα.
Αντιγράφω από in.gr:
"Από τις μέχρι σήμερα διαβουλεύσεις, μεταξύ των διαφόρων υπηρεσιών και επιτροπών της Κομισιόν, η Ελλάδα αναμένεται να βγει μια από τις κερδισμένες κοινοτικές χώρες. Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς, οι προτάσεις της Επιτροπής για τις λεγόμενες δημοσιονομικές προοπτικές της ΕΕ, εξασφαλίζουν στη χώρα μας ένα ποσό, για την περίοδο 2007-2013, το οποίο στη χειρότερη περίπτωση θα βρίσκεται κοντά στα 23 δισ. ευρώ (όσα δηλαδή πήραμε για τη χρηματοδότηση του Γ΄ΚΠΣ) και στην καλύτερη θα φθάνει και ενδεχομένως θα ξεπερνά τα 25 με 26 δισ. ευρώ. "
Αρχικές εκτιμίσεις έκαναν λόγω για 15-20 δισ ευρώ επειδή μέχρι τώρα τα χρήματα πήγαιναν σε 15, ενώ τώρα πάνε σε 25 χώρες. Πολύ καλά νέα. Μένει να δούμε τι έργα θα μοιραστούν αυτά τα χρήματα και κυρίως ποιες περιφέρεις. Αναφέρει το άρθρο κάτι για διαχωρισμό της χρηματοδότησης με βάσει το επίπεδο των περιφερειών, σύμφωνα με κοινοτική οδηγία. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Feb 09, 2004 10:50 am Post subject: |
|
|
Mozart wrote: | Μένει να δούμε τι έργα θα μοιραστούν αυτά τα χρήματα και κυρίως ποιες περιφέρεις. Αναφέρει το άρθρο κάτι για διαχωρισμό της χρηματοδότησης με βάσει το επίπεδο των περιφερειών, σύμφωνα με κοινοτική οδηγία. |
Ναι, εξαρτάται ποιες περιφέρειες θα χαρακτηριστούν ως "Περιοχές Στόχου 1" στο νέο ΚΠΣ, ότι δηλαδή εξακολουθούν να έχουν κατά κεφαλήν εισόδημα μικρότερο από το 75% του μέσου ευρωπαϊκού. Όσες αναβαθμιστούν σε "Περιοχές Στόχου 2" θα συνεχίσουν να υποβοηθούνται όχι όμως για την ανάπτυξη των βασικών υποδομών αλλά για την ανάπτυξη της οικονομίας μέσω της τόνωσης της ανταγωνιστικότητας. |
|
Back to top |
|
 |
alekos Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Tue Feb 10, 2004 4:20 pm Post subject: |
|
|
Sth Varis-Koropiou vlepw ta erga pou ginontai.Mipws kserei kaneis ti tha ginei me ta Vlaxika kai tis tavernes pou leitourgoun ekei;Isxyw ayto pou akousa gia katarghsh (epitelous) twn aparadektwn parking mprosta apo tis tavernes prokeimenou na ginei diaplatynsh; |
|
Back to top |
|
 |
Ryu13 Junior Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 71
|
Posted: Tue Feb 10, 2004 7:41 pm Post subject: |
|
|
pollous kalamatianous blepo....kai go apo kei eimai...sto komati metaxu megalopolis kai kalamatas kai eidikotera stis srofes ths megalopolis etoimazoun edo kai xronia ena tounel...to blepo kathe fora pou pernao..xerete pote tha teleiosei;;; |
|
Back to top |
|
 |
incisiv Junior Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 149 Location: athens
|
Posted: Thu Feb 12, 2004 1:28 pm Post subject: |
|
|
Η Λ.Κυμης σε λιγες ημερες θα ειναι 100% ετοιμη.Και αναφερομαι στη συνεχεια της Λ.Βεικου που φτανει εως στην Πλαπουτα στο Π.Ηρακλειο.Ενα εργο που μεχρι στιγμης αν και ειναι ετοιμο κατα 80% εχει φερει τη οριστικη λυση του κυκλοφοριακου προβληματος της περιοχης |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sun Feb 22, 2004 2:30 am Post subject: |
|
|
UWG wrote: | Padia signomi ala diavaza pou grafete gia gefyres kai Calatrava. Afti ei gefyra pou vriskete?????Rotao epeidei den exo erthei stin patrida gia liga xronia kai einai e proti fora pou tin vlepo...
 |
DonAlex wrote: | Pistevw pws tha to evlepes sigoura an pigaines katholou stin Ellada...
Kai lew sigoura, giati vrisketai sto aerodromio...
Kanw lathos re seis (milaw les kai zw stin Athina....xe xe xe) ? |
Μεταφορά από άλλο thread by Ypsilon |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sun Feb 22, 2004 8:09 pm Post subject: |
|
|
Η παραπάνω φωτογραφία DonAlex, δεν απεικονίζει κάποια γέφυρα στο αεροδρόμιο, αφού παρότι είναι αρκετά κοντά σε αυτό, δεν βρίσκεται καν στη ευρύτερη περιοχή του. Να υπενθυμίσω εδώ, ότι η ευρύτερη περιοχή θεωρητικά ξεκινάει από την τελευταία μεγάλη στροφή της Αττικής Οδού, στον ανισόπεδο κόμβο Αεροδρομίου – Μαρκόπουλου.
Η συγκεκριμένη πεζογέφυρα, ενώνει τις δυο πλευρές της Αττικής Οδού στον Σ.Ε.Α. Μεσογείων (βενζινάδικα, fast-food, ξενοδοχείο Holiday Inn κλπ), και βρίσκεται ανάμεσα στους κόμβους Κάντζας και Παιανίας. |
|
Back to top |
|
 |
|