stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Tο Τραμ της Αθήνας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 39, 40, 41  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
lefterisvry
New Member
New Member


Joined: 05 Jan 2007
Posts: 14

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 10:50 am    Post subject: απάντηση Reply with quote

τι να σου πω φίλε...δίκιο έχεις...ο Λιάπης το μόνο που ξέρει να "πουλάει" είναι αρώματα και φούμαρα...φτηνές ατάκες και κομψό στυλ...

έδειξε υποστηρικτής του τραμ από την αρχή...υποτίθεται ότι τσακώθηκε κιόλας με τον Αγραπίδη για την επέκταση στον Πειραιά...αλήθεια με αυτή την τελευταία τι γίνεται;...και τέλος, η κοροϊδία συνεχίζεται με το θέμα της Βούλας που επαρκώς σχολιάζεις...

η απάντησή μου είναι μία: η λογική εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι αυτή η συγκεκριμένη κυβέρνηση, συνέχεια της ΕΡΕ, δεν το γουστάρει το μέσο...απλά το ανέχεται κάνοντας τα ελάχιστα γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς...

ας μού εξηγήσουν όμως οι "κύριοι" αυτοί πώς θα επιβιώσει το τραμ με ένα τόσο μικρό δίκτυο...ο Πειραιάς κόλλησε κι αυτός...ο Φασούλας που υπερθεμάτιζε υπέρ του τραμ προεκλογικά τώρα έχασε τη λαλιά του...ο Σουφλιάς δεν το θέλει στην ΑΘήνα...να το "πνίξουν" θέλουν οι αλήτες...είναι ηλίου φαεινότερον... Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 125

PostPosted: Thu Feb 22, 2007 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ελλιπής προεργασία

Προβλήματα στην επέκταση του τραμ στον Πειραιά


πηγή : http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=781430&lngDtrID=244

Μου φένεται λένε , ξελένε ... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
lefterisvry
New Member
New Member


Joined: 05 Jan 2007
Posts: 14

PostPosted: Thu Feb 22, 2007 3:27 pm    Post subject: το πρόβλημα είναι το ΙΧ! Reply with quote

κι ότι δεν θέλουν να το θίξουν...προτιμούν τη βρώμα από ένα οικολογικό μέσο...
αν το τραμ εξυπηρετούσε το κέντρο του Πειραιά κάποιες χιλιάδες ΙΧ λιγότερα την ημέρα θα πήγαιναν εκεί και θα ανάσαινε η πόλη...αλλά πόυ μυαλό στην τριτοκοσμική Ελλάδα...

Ας δουν τι γίνεται με τους οδηγούς στην Ευρώπη...τους παρέχουν ως δέλεαρ το βέλτιστο επιφανειακό μέσο το τραμ...κι αυτοί έχουν πεί ναι...

εδώ κορόιδα είναι να βάλουν τραμ και να χάσουν έσοδα από βενζίνες;... και μετά οι μαστοράτζες στα συνεργεία τι θα γινόντουσαν; κλέφτες; Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Thu Feb 22, 2007 5:51 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν έχει νόημα πια. Ας μη γίνει αφού έτσι το θέλησαν. Από το να χαλάσουμε κοινοτικά λεφτά για να φτιάξουμε κάτι άχρηστο, καλύτερα να τα πάρουν άλλες χώρες που τα έχουν μεγαλύτερη ανάγκη από εμας. Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
lefterisvry
New Member
New Member


Joined: 05 Jan 2007
Posts: 14

PostPosted: Fri Feb 23, 2007 12:03 am    Post subject: answer Reply with quote

άχρηστα είναι τα λεφτά που δίνεις για να αγοράσεις ΙΧ...και ακόμα πιο άχρηστα αυτά που δίνεις για τέλη κυκλοφορίας και βενζίνες...
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Fri Feb 23, 2007 9:39 am    Post subject: Reply with quote

lefterisvry, δε μιλάω για το τραμ γενικά, αλλά για τη συγκεκριμένη χάραξη που προωθούν. Δε θα εξυπηρετήσει τον Πειραιά, απλά θα τον παρακάμψει. Το μόνο κέρδος θα είναι η δυνατότητα επέκτασης προς Δραπετσώνα-Κερατσίνι, αλλά ποιός είπε ότι και οι κάτοικοι εκεί το θέλουν? Κρίμα γιατί το κέντρο του Πειραιά (και της Αθήνας) είναι ιδανικό από άποψη φόρτου κυκλοφορίας και αποστάσεων για τραμ. Αλλά ζούμε στη λάθος χώρα ....
Back to top
View user's profile Send private message
lefterisvry
New Member
New Member


Joined: 05 Jan 2007
Posts: 14

PostPosted: Fri Feb 23, 2007 1:36 pm    Post subject: τελικά για να καταλάβω... Reply with quote

σε ποιά χάραξη αναφέρεσαι δεν κατάλαβα ακόμη, καθ' ότι έχουν προταθεί πολλές πέρα από την αρχική -και βέλτιστη κατά τη γνώμη μου- από Τζαβέλλα.

Επειδή έτυχε να είμαι στην ημερίδα για το τραμ πέρυσι που διοργάνωσε το ΕΒΕ Πειραιά, οι Δήμαρχοι τουλάχιστον Κερατσινίου και Περάματος εμφανίστηκαν πολύ θετικοί και ο μόνος που αντιδρούσε ήταν ένας αντιδήμαρχος του Αγραπίδη (παρελθόν πλέον)...
Ακόμη στο Πέραμα, υπάρχει σε περίοπτη θέση βαγόνι του παλιού τραμ που κρύβει χιλιάδες αναμνήσεις των κατοίκων που -τουλάχιστον οι παλαιότεροι-αναπολούν με νοσταλγία...

το ό,τι γεννηθήκαμε σε λάθος χώρα είναι μοιρολατρικό...εξαρτάται τι έχεις ως πρότυπο...εγώ τις υποδομές της Γαλλίας που έζησα χρόνια...κάθε πόλη και τραμ με εξαίρετη ρυμοτομία, κτίρια και πάρκα...όπως ήταν και οι ελληνικές το 1950...επειδή λοιπόν δεν συμβιβάζομαι με τους "Αφρικάνους" της αντιπαροχής και του ΙΧ, του κυκλοφοριακού μπάχαλου και της ρύπανσης των πάντων, προτιμώ να βλέπω στους κεντρικούς δρόμους τουλάχιστον μονάχα τραμ, πεζούς, ποδηλάτες και ελάχιστα αυτοκίνητα.... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Fri Feb 23, 2007 2:12 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε Nameless οπως εχουμε συζητησει παρα πολλες φορες, οι κατοικοι του Κερατσινιου ΝΑΙ θέλουν και το τραμ και το ΜΕΤΡΟ, μιας και ειναι απο τις λιγες περιοχες που δεν εχουν τιποτα!!!!

Δεν παιζει λοιπον θεμα -το θελω/δεν το θελω- !!! Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Fri Feb 23, 2007 7:28 pm    Post subject: Reply with quote

Ah well ... χαίρομαι που τ'ακούω αυτό και μακάρι να είχαν την ίδια θέρμη και οι Πειραιώτες. Very Happy

Όμως στον Πειραιά τη Τζαβέλλα να την ξεχάσετε. Απλά δε πρόκειται να περάσει από εκεί. Μακάρι να βγω ψεύτης. Μακάρι! Τουλάχιστον να περάσει από Λαμπράκη στην άνοδο και 34ου Συντάγματος στη κάθοδο με κοινό διάδρομο σε Βασ.Γεωργίου και Τροχιοδρόμων. Τότε θα μπορούμε να μιλάμε για κάποια κάλυψη του Πειραιά (που και πάλι λείπουν οι επεκτάσεις προς Χ"κυριάκειο και Καλλίπολη). Μ'αυτό το τρόπο μπορούμε να καταργήσουμε και όλα τα λεωφορεία που κάνουν διαδρομή σε κέντρο Πειραιά και παραλιακή και κινούνται παράλληλα με το τραμ. Να δω όμως πότε θα το τολμήσουν ...

Αλλά η χάραξη που πάνε να περάσουν δεν είναι η καλύτερη δυνατή καθώς σκέφτονται ότι και η διοίκηση Αγραπίδη (σας παραπέμπω σε παλιότερες δημοσιεύσεις του thread!). Επειδή άλλαξε δήμαρχος πιστεύετε ότι άλλαξαν οι πολίτες? Τα ίδια άτομα που δεν θέλουν το τραμ - εξακολουθούν να μη το θέλουν. Φυσικά και τα άτομα που το θέλουν εξακολουθούν να υπάρχουν. Επειδή βγήκε ο Φασούλας λέτε οι κάτοικοι της Τζαβέλλας ξαφνικά να αγκαλιάσουν το τραμ? No way, Jose! Εκτός αν ο δήμαρχος το περάσει με το ζόρι.
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Wed Mar 28, 2007 1:56 pm    Post subject: Reply with quote

Νεα για το Τραμ
Ελπιζω αν και το βλεπω χλωμο, να μιν κολλησουν πουθενα..

Νέα χάραξη για το τραμ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ 28/3/2007

Της Μαρίας Μόσχου

Η διαδρομή ΣΕΦ-Τζαβέλλα-Γρ.Λαμπράκη-Βασιλέως Γεωργίου Α-Πλατεία Καραϊσκάκη, προϋπολογισμού 65 εκατ. ευρώ, φαίνεται να προτείνεται ως η πλέον εφικτή χάραξη για την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά, από τις 4 διαφορετικές χαράξεις που εξέτασε το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.


Ολο το αρθρο
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4667&subid=2&pubid=294322
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Thu Mar 29, 2007 12:05 am    Post subject: Reply with quote

Μα***ίες !!! Twisted Evil

Το τι προτείνει το ΕΜΠ το ξέρω/ουμε από το 2005. Ο δήμος θα επιλέξει ποτέ διαδρομή ή θα το κ@##βαράνε μέχρι την ακύρωση του έργου? Twisted Evil

(Συγγνώμη εκ των υστέρων για τα γαλλικά...)
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Wed Apr 04, 2007 9:20 pm    Post subject: Reply with quote

Πιάνει... Βούλα τον Μάιο το Τραμ
http://www.capital.gr/news.asp?details=271884

Τι να πρωτοσχολιάσω δε ξέρω **insert random καντήλια here**. Θα αρκεστώ να πω ότι επιτέλους θα δοθεί η επέκταση προς Βούλα μέσα στο Μάη, ενώ η επέκταση προς Πειραιά κόλλησε ή μάλλον δεν ξεκόλλησε ακόμα... ¶ντε, περαστικά μας!
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Wed Jun 20, 2007 2:09 am    Post subject: Reply with quote

Ενα ωραιο blog για το Τραμ.
http://tram-athens.blogspot.com/

Και εδω το ποστ με την επεκταση για Πειραια.
http://tram-athens.blogspot.com/2007/06/blog-post.html

Πολυ καλο το Βιντεακι που δινει. Γενικα η Νεα Χαραξη που ολα δειχνουν οτι θα ειναι η τελικη θα επιφερει μεγαλες αλλαγες στον Πειραια.

Αν και δεν πολυσυμφωνω με την τελικη χαραξη εδω που φτασαμε ας μπει το Τραμ στον Πειραια και ας μπει και κατω απο την Καστελλα που λεει ο λογος.
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Fri Jul 27, 2007 1:38 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Αμυνα κατά του Τραμ! Πρόκειται για ένωση πολιτών που αμύνονται και αγωνίζονται ενάντια στην επέκταση του τραμ. Του «Κουρέα της Σιβηρίας», όπως το αποκαλούν, αφού, τόσο το τραμ όσο και ο κουρέας της Σιβηρίας στην ομώνυμη ταινία του Ρώσου σκηνοθέτη Νικίτα Μιχάλκοφ, είναι μια μηχανή που στο πέρασμά της κόβει δέντρα!


Quote:
«Και όλα αυτά γιατί;» αναρωτιέται. «Για ένα μέσο που περιφέρεται άδειο, επιβαρύνοντας άσκοπα την κυκλοφοριακή συμφόρηση και προκαλώντας ηχορύπανση; Παρ' ότι είναι εκνευριστικά αργό και επικίνδυνο, αφού δεν μπορεί να φρενάρει, να πάρει κλειστή στροφή, κατήργησαν τη γραμμή λεωφορείου 110 Π. Φάληρο - Σύνταγμα, τη στιγμή που το τραμ ΣΕΦ - Γλυφάδα κάνει 45 λεπτά, όταν το λεωφορείο έκανε 30 λεπτά», σημειώνει.


http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=87692088

Ε ρε πρόβλημα που έχουν κάποιοι Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Fri Jul 27, 2007 2:44 pm    Post subject: Reply with quote

Εστειλα στο τραμ e-mail για το πρασινο κυμα και την επεκταση προς βουλα.Αλλα επειδη τα ειχα ξαναρωτησει πριν εφτα μηνες αυτα και ειχα μια εντονη διενεξη μεσω e-mail γιατι δεν ειχαν 24ωρο τραμ παραμονη πρωτοχρονιας δειτε απαντηση αυτολεξει΄΄Εριφύλη, Ο συγκεκριμένος μας έχει ξαναστείλει e-mail για τα ίδια θέματα πριν 7 μήνες. Χρειάζεται να προσθέσω κάτι επιπλέον;Αγαπητε κυριε μιχο, Οι εργασίες επέκτασης του τροχιοδρόμου στη Βούλα αναμένεται να ολοκληρωθούν το Φθινόπωρο του 2007, ύστερα από καθυστέρηση που σημειώθηκε στο έργο της επέκτασης λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων. Σε ό,τι αφορά το «πράσινο κύμα» σας ενημερώσουμε ότι το σύστημα προτεραιότητας του τραμ λειτουργεί κανονικά σε όλο το δίκτυο και πρόσφατα παραδόθηκε και το τελευταίο κομμάτι (Πλατεία Νέας Σμύρνης – Ν. Κόσμος). Και η δικη μου απαντηση Βλεπω κρατατε αρχεια στα χιλιαδες e-mail που λαμβανετε.Μπραβο!!!!!!!!!!Δεν λεγομαι μιχος καταρχην!!!!!! αλλα ειναι ψευδωνυμο που βαζουμε για την εγγραφη στο hotmail!!!!Συγγνωμη που για μια ακομη φορα εφαγα 3 λεπτα απο τον πολυτιμο χρονο της διοικησης του γρηγοροτερου μεσου της αθηνας.ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ.Περιμενα περισσοτερη ευγενεια αλλα στο δημοσιο τι να περιμενεις κανεις;??? !!!!!!Και η απαντηση τους Κύριε Μίχο Σας ζητώ συγνώμμη, το e-mail, δεν απευθυνόταν σε εσάς, ως εκ τούτου να θεωρήσετε άκυρη την απάντηση.Ευχαριστω .Φαινεται οτι καποιος ανωτερος τις ειπε του στυλ τι ασχολεισαι?? τα ιδια ρωταει μωρε Ο συγκεκριμένος μας έχει ξαναστείλει e-mail για τα ίδια θέματα πριν 7 μήνες αυτολεξει η πρωτη απαντηση.Θελετε να το συνεχισω και να πω τι απαντησα???
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 269
Location: Athens

PostPosted: Mon Jul 07, 2008 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Πριν από ένα μήνα περίπου δημοσιεύτηκε το ακόλουθο άρθρο:

http://www.tanea.gr/Article.aspx?d=20080602&nid=8718150

Αυτό που μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον είναι οι μονοδρομήσεις που πρόκειται να γίνουν... Δεν είμαι σίγουρος αν θα επιβαρυνθεί η κίνηση στους δρόμους του Πειραιά, καθώς ένα σημαντικό πρόβλημα ήταν πάντα τα αυτοκίνητα που καθυστερούσαν επειδή ήθελαν να στρίψουν αριστερά και, κατά συνέπεια, περίμεναν να σταματήσει η κυκλοφορία στο απέναντι ρεύμα (σε Γρηγορίου Λαμπράκη και Ηρώων Πολυτεχνείου). Ελπίζω μόνο κατά τις μονοδρομήσεις και το πέρασμα του τραμ από τους δρόμους αυτούς να προκύψει άλλη μια λωρίδα και να μην κλείσει ολόκληρο το ένα ρεύμα...

Τελικά μήπως θα ήταν καλύτερο το τραμ να κινείται ανάμεσα στα αυτοκίνητα; Προσωπικά, πάντως, θα προτιμούσα τα κονδύλια που δόθηκαν για το συγκεκριμένο έργο να δοθούν για την επέκταση του δικτύου του μετρό!
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Sep 15, 2008 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Το μετρό είναι η απόλυτη λύση αλλά δεν είναι εφικτό να έχεις παντού, και εκεί σε καλύπτει το τραμ (τεράστιο κόστος κατασκευής το μετρό, σε περιοχές με μικρότερο κυκλοφοριακό φόρτο δεν χρειάζεσαι την χωρητικότητα του μετρό και επεκτείνεις το δίκτο Τραμ αρκετά φτηνότερα κτλ.)
Φυσικά ομιλούμε για σοβαρό δίκτυο Τραμ και όχι τα καραγκιοζιλίκια που έχουμε στην Ελλάδα με το πράσινο κύμα να το σαμποτάρει το ΥΠΕΧΩΔΕ κ.α.

Στη γειτονιά μας, στα Σκόπια σχεδιάζεται η κατασκευή 4 γραμμών (η μιά κυκλική).
Οι Κροάτες και συγκεκριμένα το εργοστάσιο Rade Koncar θα προσφέρουν στους Σκοπιανούς τα χαμηλοδάπεδα τραμ τους (ουσιαστικά είναι το μοντέλο Škoda 06 T) στα πλαίσια ενός γενικότερου deal που περιλαμβάνει την ανακατασκευή μηχανών των MZ.

Το εν λόγω τραμ (που ίσως κυκλοφορήσει στους δρόμους των Σκοπίων):

Πηγή: railway-technology.com

Περισσότερες φωτογραφίες θα βρείτε σε αυτό το site.
Για το συγκεκριμένο μοντέλο ενδιαφέρονται (σύμφωνα με τους Κροάτες) η Σόφια, το Βουκουρέστι και το Κίεβο.

Y.Γ
Μπορεί το τόπικ να αφορά το Τραμ της Αθήνας, αλλά ελέω ανυπαρξίας άλλου (γενικώς για τραμ) έκρινα σκόπιμο να αναφερθώ στο σχεδιαζόμενο τραμ της γειτονικής χώρας, για να πάρουμε μια γεύση απ' την δυναμική που έχει αυτό το Μέσο Σταθερής Τροχιάς.
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Tue Sep 16, 2008 11:46 am    Post subject: Reply with quote

Το ίδιο πάνω κάτω γίνεται και Αγγλία. Λόγο της μικρής πυκνότητας πληθυσμού των πόλεων (εκτος Λονδίνου) η δημιουγία καινούργιων Metro είναι ζημιογόνα Και έχει προκριθεί η λύση των high speed γραμμών Tram, Birmingham (Midland Metro) και "Manchester" (Metrolink). Τα συγκεκριμένα συστήματα στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής ακουλουθούν τις παλιές σιδηροδρομικές γραμμές που κλείσανε το 60 όταν οι σιδηρόδρομοι περάσανε στο Βρετανικό Δημόσιο kai xαρακτηστικά να αναφέρω ότι οι ταχύτητες του Tram τουλάχιστον όπως σχεδιάζονται οι γραμμές του δικτύου στην Αγγλία είναι αντίστοιχες του Αθηναϊκού metro.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Sep 16, 2008 5:39 pm    Post subject: Reply with quote

Θα συμφωνήσω και εγώ για το τραμ. Καλό και χρυσό το μετρό για διαδημοτικές και μεγάλες αποστάσεις, είναι η μόνη σωτηρία για το κυκλοφοριακό χάος της Αθήνας αλλά έχει 2 μειονεκτήματα.
---- Μεγάλο κόστος κατασκευής.
---- Αδυναμία εξυπηρέτησης κοντινών ή ενδοδημοτικών διαδρομών.
Αυτά ακριβώς είναι τα πλεονεκτήματα του τραμ.
Συγκεκριμένα στον Πειραιά. Το μετρό όταν θα έρθει με το καλό θα έχει 2 - 3 σταθμούς εντός των ορίων του δήμου. Αυτοί οι σταθμοί δεν αρκούν να εξυπηρετήσουν όλες τις περιοχές του Πειραιά. Ενώ το τραμ (μιλάω κυρίώς για ένα σοβαρό δίκτυο που ίσως γίνει και μετά και από τις επεκτάσεις που λένε, όχι για την πρώτη φάση που λίγα προβλήματα θα λύσει) έρχεται να καλύψει αυτό το κενό και να προσφέρει σύνδεση από τις γειτονιές για το κέντρο και τους νέους σταθμούς του μετρό.
Το τραμ (σε συνδυασμό πάντα με το μετρό) είναι η λύση για το κυκλοφοριακό τέτοιων περιοχών, όπως ο Πειραιάς, με μεγάλη πληθυσμιακή συγκέντρωση ανυπαρξία διαμπερών κεντρικών λεωφόρων και πολλές κοντινές μετακινήσεις (εργαζόμενοι, εμποροι, πελάτες).
Το μετρό είναι λύση όταν διέρχεται άξονες όχι γειτονιές. Για παράδειγμα με το μετρό έχει ανασάνει η Μεσογείων, η Βασ.Σοφίας, η Ιερά Οδός, η Βουλιαγμένης, οι δρόμοι που οδηγούν από το Περιστέρι στο κέντρο, θα ανασάνει η είσοδος του Πειραιά από Νίκαια Κορυδαλλό αλλά δεν έλυσε τα κυκλοφοριακά προβλήματα μέσα στο Περιστέρι, στους Αμπελόκηπους, στη Δάφνη κτλ. όπως δεν θα λύσει μόνο του και το προβλημα στον Πειραιά.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Sep 17, 2008 4:30 am    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς σ' αυτήν την χώρα παλεύουμε για τα αυτονόητα.
Αυτά που λένε οι ariskop και SOUL_13 είναι η συνήθης πρακτική σε όλες τις πολιτισμένες χώρες.
Φυσικά ελέω συμφερόντων (ΥΠΕΧΩΔΕ) προωθείται το μετρό ακόμα και εκεί που είναι πολύ συζητήσιμο αν χρειάζεται (Θεσσαλονίκη).
Αυτό συμβαίνει γιατί το μετρό ως υπόγειο έργο έχει μεγαλύτερη δυνατότητα για ρέμουλα, καθώς δεν μπορεί εύκολα να ελεγχθεί ενδεχόμενη υπέρβαση στο κόστος σε σύγκριση με ένα επιφανειακό μέσο σταθερής τροχιάς (δείτε πόσο κόστισε η επέκταση προς Αιγάλεω και θα καταλάβετε).
Στην Μ.Βρετανία (που ανέφερε ο SOUL_13), προσθέστε και την Γερμανία που έχει κλασσικό U-Bahn μόνο σε Βερολίνο-Μόναχο, ενώ όλες οι υπόλοιπες έχουν δίκτυα Tram και Light Rail.

Ένα έξοχο παράδειγμα συστήματος Τραμ που ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες και επεκτείνεται συνεχώς στα προάστια (και στα γύρω χωριά μετατρεπόμενο ουσιαστικά σε light-rail), είναι το Τραμ του Στρασβούργου που έχει συνολικό μήκος γραμμών 53,7 km (Shocked), 22 στάσεις και μεταφέρει καθημερινά 300,000 επιβάτες (σε μια πόλη 256,000 κατοίκων!!!).

Πηγή:railway-technology.com

Όποιος θέλει περισσότερα στοιχεία ας κοιτάξει εδώ
http://www.euromedtransport.org/fileadmin/download/InfrastructureEvents/23_Strasbourg_Tram.pdf

Φυσικά και συμφωνώ με τον ariskop ότι το μετρό δεν πρόκειται να καλύψει ποτέ συγκοινωνιακά τον Πειραιά, αλλά θα εξυπηρετήσει τους από και προς Πειραιά μετακινούμενους.
Ποιό μέσο σταθερής τροχιάς (αν όχι το τραμ) θα καλύψει π.χ το Χατζηκυριάκειο ή την Ελευσίνα ?
Δυστυχώς είναι η μοίρα μας σε αυτήν την χώρα να προσπαθούμε ενάντια για τα αυτονόητα και την κοινή λογική που σκοπίμως διαστρεβλώνουν τα κάθε λογής συμφέροντα ...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Oct 07, 2008 9:05 am    Post subject: Reply with quote

Αφού ο Δυτικός ¶ξονας παραπέμπεται στις καλένδες, κάπως (με κάτι που να τσουλάει σε ράγες...) πρέπει να "χρυσώσουμε" το χάπι στους Ηπειρώτες !

http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=5413&Itemid=41

Τραμ στα Γιάννενα ? Να το δούμε και αυτό !
Πάντως αποτελεί ειρωνία ότι την εξαγγελία για την μελέτη την κάνει το πλέον εχθρικό προς το μέσο Υπουργείο, το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue May 05, 2009 10:06 am    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά
Squirrel wrote:
Το τραμ «δένει» στο λιμάνι τον Νοέμβριο του 2011
« Αύριο εκπνέει η προθεσμία που έχουν στη διάθεσή τους οι ενδιαφερόμενες εργοληπτικές επιχειρήσεις, προκειμένου να καταθέσουν τις προσφορές τους για το έργο.» http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4514806&ct=1
Ελπίζω μόνο να μην υπάρξουν ενστάσεις και καθυστερίσει το έργο...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Tue Jul 28, 2009 5:53 pm    Post subject: Reply with quote

Λιστα με τις πολεις της περιφερειας που εχουν ενδιαφερθει για την αποκτηση τραμ:

Κομοτηνη
Καβαλα
Κοζανη
Ιωαννινα
Κερκυρα
Τρικαλα
Λαρισα
Βολος
Κορινθος
Πατρα
Καλαματα
Ροδος
Ηρακλειο
Χανια
Ρεθυμνο

Λιστα με τις πολεις της περιφερειας που εχουν αποκτησει τραμ:

- - - - -
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Aug 31, 2009 2:30 pm    Post subject: Reply with quote

Θα γκρεμιστεί κανένας φούρνος !
Ο Σαρακατσάνος αναφέρθηκε στο Τραμ.
Τον μάρκαραν οι δημοσιογράφοι με ερωτήσεις για τους νέους αυτοκινητοδρόμους (επεκτάσεις της Αττική Οδού) που ετοιμάζει το ΥΠΕΧΩΔΕ και αναγκάστηκε να πει ότι "σχεδιάζονται για να συμπληρώνουν Μετρό-Τραμ"... Shocked
Πραλείψατε να μας πείτε κ.Σουφλιά, ΤΙ κάνατε 5 χρόνια τώρα για το Τραμ εσείς ο εμπαθής αντι-τραμικός (κατά δήλωσίν σας) ?
Π.χ η επέκταση στον Πειραιά καρκινοβατεί...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 3:18 am    Post subject: Reply with quote

Ο φίλος SICHTR εντόπισε ένα πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα.
Αξίζει να το κοιτάξετε:
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4543371#yourComments
Κάποιες σύντομες παρατηρήσεις:
- Το ότι ο Έλληνας μικρόεπιχειρηματίας-έμπορος δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει τις αιτίες της κρίσης και της αναδουλειάς, μόνο θλίψη προκαλεί και ερωτηματικά για το πόσο "τσακάλια" είναι τελικά οι άνθρωποι της αγοράς.
- Η κ.Μαρινούτσι μας λέει ότι για τις αναδουλειές στο μαγαζί της φταίει το Τραμ που δεν επιτρέπει στις κυρίες με τα μεγάλα SUV να παρκάρουν. Δημιουργείται λοιπόν αυτομάτως η απορία, στην χώρα της με τα τόσα δίκτυα Τραμ σε διάφορες πόλεις, γιατί δεν αποτελούν τα δίκτυα των μέσων σταθερής τροχιάς εμπόδια στην πρόσβαση των πολιτών στο κέντρο ?
Στο Μιλάνο, την πρωτεύουσα της μόδας, οι πολίτες δεν έχουν μεγάλα SUV και έτσι "αναγκάζονται" να κουβαλούν τις τσάντες με το Τραμ ?
Γιατί δεν ξηλώνει η πόλη του Μιλάνο το εκτεταμένο δίκτυο Τραμ που διαθέτει ώστε όλοι οι πολίτες να κατεβαίνουν στο κέντρο με τα τζιπ τους ?
Θα μπορούσα να γράψω πολύ περισσότερα, αλλά σταματώ εδώ, και αναμένω τις απόψεις σας...


Last edited by Nozomi on Tue Nov 03, 2009 2:46 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 39, 40, 41  Next
Page 40 of 41

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr