stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Tο Τραμ της Αθήνας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 39, 40, 41  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Mar 27, 2006 11:33 pm    Post subject: Reply with quote

Μα πολύ ξύλο όμως... Το αστείο όμως είναι με το πεζοδρόμιο...λέει θα μείνουν 40 εκατοστά...μάλλον συνυπολογίζει και τα αυτοκίνητα που θα μείνουν πάνω στο πεζοδρόμιο by default και δεν σκέφτονται να τα μεταφέρουν...
Back to top
View user's profile Send private message
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Tue Mar 28, 2006 8:18 pm    Post subject: Reply with quote

Ta parkarismena aytokinhta panw sta pezodromia den tous peirazoun,to tram tous peirakse...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Mar 28, 2006 9:32 pm    Post subject: Reply with quote

Σορρυ, αυτο με την απομονωση των καταστηματων το καταλαβατε; Σπαω το κεφαλι μου και δε μπορω να το εξηγησω! (ενα emoticon να ξυνει το κεφαλι του παρακαλω! Very Happy )

Ειναι φανερο, οπως λεει και ο kostya, οτι στις συζητησεις αυτες δεν ελαβαν υποψην (ή αγνοησαν εσκεμμενα) το γεγονος οτι η κινηση των αυτοκινητων αναμενεται λογικα να μειωθει, οποτε αυτα περι αυξησης της ηχορυπανσης ειναι για γελια.

Τωρα οσον αφορα το επιχειρημα του αυτοκινητου που χαλαει, δεν εχω αποψη. Εξαρταται αν θα υπαρχει χωρος να κανει στην ακρη ωστε να μη σταματησει η ροη των υπολοιπων οχηματων. Τελειως στη θεωρια, μιας και δε ξερω τη περιοχη, ισως ειναι το μονο επιχειρημα που καπως στεκει (αν θεωρησουμε οτι πριν υπηρχαν 2 λωριδες οι οποιες θα γινουν μια. Καποιος σχετικος να μας κατατοπισει αν γινεται).
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue Mar 28, 2006 10:29 pm    Post subject: Reply with quote

Dimiskour wrote:
Σορρυ, αυτο με την απομονωση των καταστηματων το καταλαβατε; Σπαω το κεφαλι μου και δε μπορω να το εξηγησω! (ενα emoticon να ξυνει το κεφαλι του παρακαλω! Very Happy )


Καταρχήν η απομόνωση των μαγαζιών αποτελεί πιθανώς μια πρόταση ελληνικής πρωτοτυπίας, εκτός αν το τραμ γίνει α-λα ΗΣΑΠ με τοίχους εκατέρωθεν των γραμμών. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αλλά ποιός ξέρει τι έχουν στο μυαλό τους αυτοί που μίλησαν για απομόνωση...

Dimiskour wrote:

Τωρα οσον αφορα το επιχειρημα του αυτοκινητου που χαλαει, δεν εχω αποψη. Εξαρταται αν θα υπαρχει χωρος να κανει στην ακρη ωστε να μη σταματησει η ροη των υπολοιπων οχηματων. Τελειως στη θεωρια, μιας και δε ξερω τη περιοχη, ισως ειναι το μονο επιχειρημα που καπως στεκει (αν θεωρησουμε οτι πριν υπηρχαν 2 λωριδες οι οποιες θα γινουν μια. Καποιος σχετικος να μας κατατοπισει αν γινεται).


Είναι παγκοσμίως γνωστά τα εξής
α) Μόνο στην Ελλάδα χαλάνε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη δεν έχουν μελετήσει ακόμα το φαινόμενο.
β) Μόνο σε δρόμους απ'όπου περνάει το τραμ χαλάνε τα αυτοκίνητα. Οι υπόλοιποι δρόμοι με 1 πραγματική λωρίδα κυκλοφορίας είναι ανθεκτικοί στα χαλασμένα αυτοκίνητα.
γ) α+β μαζί - επικίνδυνος συνδιασμός με φόντο την ελληνική παράνοια!

Αλλά ΟΚ, ας μην γίνομαι κακός - έστω ότι χαλάει το άτιμο το αυτοκίνητο στη Τζαβέλλα. Τι μπορούμε να κάνουμε γι'αυτό:

α) Να απαγορεύσουμε τ'αυτοκίνητα να κινούνται στη Τζαβέλλα (ή έστω σε ένα μέρος αυτής). Όχι αυτοκίνητα => όχι χαλασμένα αυτοκίνητα Very Happy
β) Να σπρώξουμε το χαλασμένο αυτοκίνητο στο πεζοδρόμιο μέχρι να το μαζέψει η οδική βοήθεια
γ) Να δώσουμε 2 λωρίδες στ'αυτοκίνητα - 1 αποκλειστική + 1 κοινή τραμ/ΙΧ

Μήπως λέω κάτι απίθανο ή τρελλό και δεν το ξέρω? Αλλά γιατί κανείς δε λέει ότι η Τζαβέλλα έχει στην αρχή της 1 πραγματική λωρίδα (ναι μια .. one, uno) κυκλοφορίας και μόνο 50μ πριν τον κόμβο με την Βασ. Παύλου αποκτά 2 πραγματικές λωρίδες κυκλοφρίας? Δηλαδή αν χαλάσει ένα φορτηγό, λεωφορείο (περνάνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ από εκεί κάθε μέρα) ή έστω ΙΧ σε εκείνο το σημείο τι γίνεται? Πέφτει η κυβέρνηση?

Τελοσπάντων ... πολλά θα ήθελα να γράψω - πολλές σελίδες με πολλή γκρίνια .. αλλά τ'αφήνω για κάποια άλλη στιγμή Razz
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Tue Mar 28, 2006 11:56 pm    Post subject: Reply with quote

Nά... αρχίσω; Laughing

Άσε, ας είμαι σύντομος Rolling Eyes

Μα βρε παιδιά, δεν το καταλαβαίνετε ότι το θέμα είναι σου λέει να περνάνε ΙΧ εκεί πέρα, να διπλοπαρκάρουνε, να γίνεται μπούγιο; Το ΄μόνο πιθανό σημείο που μπορεί να παίζει κάαααποια αμυδρή δόση αλήθειας είναι ότι όσο θα διαρκουν τα έργα μπορεί να υπάρχει κάποια όχληση. Γνωστός μου δεινοπάθησε διότι ο χαζός πήγε και άνοιξε μαγαζί στην Ι. Μεταξά στη Γλυφάδα μια βδομάδα πριν αρχισουν τα έργα του Τράμ και φυσικά βέλαξε ο άνθρωπος.

Αλλά τα άλλα είναι αστεία που λένε, αν και μόνο ντόπιος που ξέρει τα πράγματα μπορεί να μας πει τι γίνεται. Ας πούμε, σκεφτείτε τη φάση με το τράμ στο φάληρο. Υπάρχουν φαληριώτες με αρκετά παράπονα που τους δίνω κάποιο δίκιο, όπως μου τα είπανε, ιδίως για τα έργα στην Παναγίτσα

Ξέρω, γω;
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Wed Mar 29, 2006 12:39 am    Post subject: Reply with quote

gm2263 wrote:

Υπάρχουν φαληριώτες με αρκετά παράπονα που τους δίνω κάποιο δίκιο, όπως μου τα είπανε, ιδίως για τα έργα στην Παναγίτσα


Για πες και σε μας τι σου είπαν ακριβώς, να κάνω μια διασταύρωση με αυτά που έχω ακούσει κι εγώ κατά καιρούς! Wink
Back to top
View user's profile Send private message
ael
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 15 Feb 2004
Posts: 1854
Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...

PostPosted: Wed Mar 29, 2006 8:45 am    Post subject: Reply with quote

θα κανω μια ερωτησουλα,με αρκετη δοση αφελειας και ολιγον τι ρητορικη...εφοσον δε το θελουν το τραμ στην Αθηνα(ο σουφλιας απειλει να το ξηλωσει,οι κατοικοι δε το θελουν κλπ...),γιατι δε δινονται τα λεφτα σε καποια αλλη πολη στην οποια πραγματικα θα ειναι χρησιμο και οι κατοικοι της θα το δουν ως εξελιξη και οχι ως ενα επιπλεον βραχνα στην καθημερινοτητα τους??δοξα τω θεω,πολεις οι οποιες εχουν κανει αναλογες μελετες υπαρχουν(Λαρισα(φερτε το σε μας!!!),Πατρα,Ηρακλειο,Βολος,Καλαματα κλπ...)!
τι να πω?παρ'ολο που δεν ειμαι δογματικος,ωρες ωρες πιστευω πως,τελικα,Ελλαδα ειναι μονο η Αθηνα... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Wed Mar 29, 2006 11:04 am    Post subject: Reply with quote

Γιατι τα εργα θα επρεπε να ειχαν γινει, τα λεφτα εχουν ηδη δεσμευτει και τωρα για να μην χαθουν σκιζονται.......

Οσο για την οχληση...τι να πω βρε παιδια...Νομιζω αυτα πανε πακετο. Δεν ειναι δυνατον να γινονται μεγαλα εργα και να μην υπαρχει οχληση, ή καποιοι μαγαζατορες να μην παραπονεθουν...Η πλατεια στο μοναστηρακι δεν ειχε κλεισει τοσα χρονια δηλαδη κατατην διαρκεια των εργων του μετρο????

Οσο για τους μαγαζατορες, τι να πω? Το θεμα ειναι πολιτικο παιδια, δεν εχει να κανει τοσο με το τραμ...
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Wed Mar 29, 2006 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστός ο ΑΕΛ

Τώρα για το τράμ, οι παλιοφαληριώτες που μένουν στην οδό Αχιλλέως μεταξύ παραλιακής και Λ. Αμφιθέας θεωρούν ότι το Τράμ τους έχει περιορίσει πολύ και ότι η χάραξη έγινε βιαστικά ελέω Ολυμπιακών αγόνων. Επίσης, τα ίδια παράπονα έχουν διατυπωθεί και από τους κατοίκους της οδού Ελ. Βενιζέλου στη Ν. Σμύρνη.

Προσωπικά πιστευω ότι για την Αχιλέως μάλλον υπάρχει κάποιο δίκιο ιδίως στην "Παναγίτσα" επειδή είναι μια εκκλησία με πάρα πολύ κίνηση λόγω γάμων και βαφτισιών, ο κόσμος μάλλον δε θα έχει χώρο να παρκάρει, οπότε είναι λογικό να γίνεται κάποιος χαμός.

Αλλά δεν ξέρω, πρέπει να ζήσει κάποιος εκεί πέρα για να μορφώσει ίδια γνώμη. Τώρα βέβαια μέσα στην "τσίρλα" των Ολυμπιακών μάλλον έγιναν και προχειρότητες και "θυσιαστηκαν" έστω και η ποιότητα ζωής κάποιων οικοδομικώνν τετραγώνων.

ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ Η ΦΡΆΣΗ ΤΟΥ ΣΟΥΦΛΙΑ "ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΞΗΛΩΝΑ" ΕΙΝΑΙ Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η τέρμα και τελείωσε. Δόξα τω Θεώ, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει κάνει τόσα άλλα ανομήματα που δεν χρειαζεται να κάνει κάποιος μικροπολιτική σε αυτο ειδικά το κομμάτι. Ιδίως με ένα έργο που εφόσον έγινε και μάλιστα με χρήματα του Ελληνικού λαού, ας το αξιοποιήσουμε όσο μπορούμε καλύτερα.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Mar 29, 2006 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

τι να πω Shocked εγω θα απαγορευα με νομο να χαλανε τα αυτοκινητα στη τζαβελα
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Thu Mar 30, 2006 5:11 pm    Post subject: Reply with quote

Αγραπίδης: Οχι τραμ

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=37030024


Kai to party synexizetai...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Thu Mar 30, 2006 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραία:

1. Ο Αγραπίδης δε θέλει το τραμ
2. Νομαρχία και δήμος δε θέλουν το τραμ
3. Ο Λιάπης και το υπουργείο Μεταφορών δεν στηρίζουν την επέκταση του τραμ στον Πειραιά
4. Ο Σουφλιάς δεν θέλει ούτε να το βλέπει το τραμ (κατά συνέπεια και το ΥΠΕΧΩΔΕ μαζί του)
5. Οι δημοτικές/νομαρχιακές εκλογές αργούν για να προσδιοριστεί νέα πιθανώς τραμ-οφιλική ηγεσία δήμου/νομού
6. Ο ΟΑΣΑ δεν μπορεί να επιβάλλει τίποτα .. εδώ δεν μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά για την οποία προορίζεται, θα κάνει την υπέρβαση?

Νομίζω είναι ασφαλές πλέον να πούμε ότι η επέκταση προς τον Πειραιά ακυρώνεται και θα πρέπει η ΤΡΑΜ ΑΕ να βρει μια άλλη επέκταση να προωθήσει ... αλλιώς τα κονδύλια χάνονται. Εκτός αν το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει βλέψεις προς αυτά τα 30κάτι εκατομμύρια ευρώ........
Back to top
View user's profile Send private message
wizard
Senior Member
Senior Member


Joined: 30 Apr 2004
Posts: 468
Location: Athens & UK

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 12:21 am    Post subject: Reply with quote

Καλά κάνουν. Για παράδειγμα ήθελα την Κυριακή να πάω Γλυφάδα. Αρα έπρεπε να πάρω μετρό από Εθν. Αμυνα, σε 10 λεπτά θα ήμουν στο Σύνταγμα, αλλά μετά θα ήθελα άλλα 50!!!! λεπτά για Γλυφάδα. Ε, πως να μην πάω με το αυτοκίνητο.. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 2:52 pm    Post subject: Reply with quote

Giati, me to autokinhto an eixe kinhsh poso tha xreiazosoun;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Sun Apr 02, 2006 11:40 pm    Post subject: Reply with quote

τόσο αργό είναι το tram πια ρε παιδιά? σίγουρα? 50 λεπτά! και με το αμάξι πάντως με μποτιλιάρισμα σίγουρα κανεις τόσο....βεβαια δε νομίζω ο καθένας να έχει parking άνετα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 1:12 am    Post subject: Reply with quote

Σύμφωνα με το site της ΤΡΑΜ ΑΕ:

Σύνταγμα - Γλυφαδα: 52-57 λεπτά
Σύνταγμα - ΣΕΦ: 42-47 λεπτά
ΣΕΦ - Γλυφάδα: 34-37 λεπτά

Αν λειτουργούσε το πράσινο κύμα, οι διαδρομές προς το Σύνταγμα θα μειώνονταν κατά 10 λεπτά ....
Σε κάθε περίπτωση όμως, το τραμ δεν είναι κατάλληλο για μεγάλες διαδρομές!
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 10:15 am    Post subject: Reply with quote

Padws edw to tram kanei Wolverhampton-Birmingham City Centre (mia apostash Peiraias-Marousi) se 45 lepta. Ara ta 50 lepta mou akougetai upervoliko.
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 11:46 am    Post subject: Reply with quote

Με ποσες στασεις κατα τη διαδρομη?

Η εμπειρια μου ως περιστασιακου χρηστη ειναι οτι για μεσαιες διαδρομες με το συνδυασμο του μετρο ειναι βολικο και ταχυτερο σε σχεση με το λεωφορειο π.χ. Αμπελοκηποι - Νεα Σμυρνη.Επισης -σε μεγαλυτερες διαδρομες και αν δεν εχεις σκοπο να χρησιμοποιησεις αυτοκινητο- η σταθεροτητα του χρονου μεταβασης ειναι σημαντικο πλεονεκτημα γιατι σε βοηθαει να υπολογισεις με σιγουρια ποτε θα φτασεις ακομα και αν χρειαστεις 10 λεπτα παραπανω...Αυτα απο την υπερασπιση.... Smile

Υ.Γ.Επισης εννοειται οτι καποιος που χρησιμοποιει συνδυασμο μετρο/τραμ δε πρεπει να χρησιμοποιει το Συνταγμα ως σταθμο μετεπιβιβασης...
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 1:38 pm    Post subject: Reply with quote

@SOUL_13: Πειραιάς - Μαρούσι με ΗΣΑΠ είναι 46,5 λεπτά ... είσαι σίγουρος ότι μιλάμε για συγκρίσιμες διαδρομές?

@assotos yios: Στάσεις:
Σύνταγμα - Γλυφαδα: 36 στάσεις
Σύνταγμα - ΣΕΦ: 29 στάσεις
ΣΕΦ - Γλυφάδα: 29 στάσεις

Το τραμ είναι πιο συχνό από το λεωφορείο και σίγουρα καλύτερο από πολλές πλευρές αλλά η συχνότητά του σε σύγκριση με το μετρό είναι χειρότερη (7,5 λεπτά το τραμ -vs- 3/3,5 λεπτά το μετρό)
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

@Nameless

Apo to site ths central metro (http://www.travelmetro.co.uk):

The route is 20.4 km long and runs from Birmingham (Snow Hill) to Wolverhampton (St. George's).

Apo to timetable (http://www.travelmetro.co.uk/times/bwmf.asp) to taksidi diarkei 35-40 minutes kai exei 10 staseis.
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Νameless thanx αλλα η ερωτηση ηταν για τη διαδρομη Birmingham - Wolverhampton Smile και εχει να κανει με τη συγκριση του χρονου και απαντηθηκε απο τον Soul.26 στασεις παραπανω για το τραμ της Αθηνας επηρεαζουν αρκετα...

Last edited by assotos yios on Mon Apr 03, 2006 2:37 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 2:10 pm    Post subject: Reply with quote

Birmingham - Wolverhampton
20,4 km - 10 στάσεις - 35-40 λεπτά

Πειραιάς - Ειρήνη (ΗΣΑΠ)
20,5 km - 19 στάσεις - 41,5 λεπτά

Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλάβει ακόμα το νόημα της σύγκρισης ...

Πάντως ενδεικτικά για το τραμ η μεγαλύτερη διαδρομή είναι:
Σύνταγμα - Γλυφάδα
18 km - 36 στάσεις - 52-57 λεπτά

// edit: @assotos yios: Συγγνώμη παρεξήγησις Embarassed Smile
Back to top
View user's profile Send private message
HUMAX
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Jan 2006
Posts: 119
Location: Καλαμαριά-Νέα Υόρκη

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 2:39 pm    Post subject: Reply with quote

Mallon thelei na pei dio pragmata.

Arrow Pos to diko mas exei para polles staseis
Arrow Pos to diko mas einai pio grigoro afou kanei diplasies staseis kai ftanei sxedon ston idio xrono.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 2:54 pm    Post subject: Reply with quote

μα έχει ειπωθεί πως μερικές στάσεις είναι άχρηστες γιατί είναι σε περιοχές όπου δεν ανεβαίνει σχεδόν κανεις....αν όντως ισχύει αυτό ας βγάλουν αυτές της 4-5 να μειωθεί ο χρόνος.

και μιας και της φτιάξαμε αν γίνει αυτό το βλέπω απλός να βάζουν μια επιγραφή (εκτος λειτουργίας) και να της προσπερνάνε....εδώ γελάμε! Rolling Eyes


ζητω το μπάλωμα...ζητω η μελετημένες δουλειές... Razz
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Auto pou thelw na pw einai oti otan sxediazeis mia gramh tram me prodriagrafes gramhs leoforiou xaneis ola ta pleonektimata pou exei to sugekrimeno meso.

Na sublhrwsw oti anoixta h Agglikh kuvernish exei dhlwsei oti den prokeite na kataskeuastoune nees grammes metro sthn vretania kai aditheta tha proteimhthoune paromoies grammes tram upshlwn taxhthtwn san thn sugekrimenh tou birmingham oi opoies exoun to 1/10 tou kostous mias grammhs metro enw me swsto sxediasmo peripou ta idia pleonektimata.

Sthn Ellada tou 2006 mia grammh tram ginetai sto arpa kola gia na leme oti exoume kai emeis vlepeis ta apotelesmata.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 39, 40, 41  Next
Page 35 of 41

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr