stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Tο Τραμ της Αθήνας
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 39, 40, 41  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eksoristos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 209

PostPosted: Wed Feb 18, 2004 11:02 pm    Post subject: Reply with quote

Ti gnorizo ti dieuthinsi Ypsilon, alla an kai arketa kali se genikes grammes, apo fotografies einai gia klamata...Gi auto kai rotisa edo min kserei kaneis.
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Mar 01, 2004 11:25 am    Post subject: Reply with quote

Έτοιμα τα πρώτα σχέδια για τις επεκτάσεις του τραμ κατά 100 χλμ. με σταδιακή απόσυρση των τρόλεϊ!

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=520438&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Chris
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 259
Location: Germany--Giessen

PostPosted: Mon Mar 01, 2004 12:52 pm    Post subject: Reply with quote

auto to synoliko mhkos 192 ek eurw tis sas leei;
an paroun 5 eura ftanoun lamia poso mallon an bgoun ta 1 eurw se xarti opws legetai.

Apo to ar8raki:

ο μήκος των νέων γραμμών ανέρχεται σε 100 χλμ. και το κόστος επένδυσης εκτιμάται αρχικά στο 1,2 δισ. ευρώ. Η αρχή όμως θα γίνει με δημιουργία «δακτυλίου» τραμ, συνολικού μήκους 192 εκατ. ευρώ, που προβλέπεται ότι θα είναι έτοιμος το 2008 και θα καλύπτει τις εξής διαδρομές:
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
f7
Guest





PostPosted: Mon Mar 01, 2004 11:56 pm    Post subject: Reply with quote

eksoristos wrote:
Paidia, gnorizei kaneis poses kai poies staseis tou tram exoun oloklirothei kai pou; Me endiaferei idiaitera na matho gia tis staseis tis paraliakis kai P.Faliro -Nea Smurni;. Episis exei ginei gnosto poies grammes mple leoforeion tha katargithoun ; Pote provlepetai na arxisoun dokimastikes diadromes tou tram;


egw exw dei dyo staseis tram mexri twra. Mia stin el.venizelou stin n.smyrni kai mia pou pire morfi simera (topothetithikan skepastra) ston floisvo.
Back to top
eksoristos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 209

PostPosted: Tue Mar 02, 2004 1:40 am    Post subject: Reply with quote

Me tin leitourgia tou tram i grammi 10 tou trolei tha kopei;Einai i grammi P.Falito-Athina...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (¶λλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Tue Mar 02, 2004 2:01 am    Post subject: Reply with quote

¶υτή η γραμμή του τρόλευ έχει καταργηθεί εδώ και 2 χρόνια και έχει αντικατασταθεί από το μπλε λεωφορείο 110 το οποίο με το τραμ θα πάρει την άγουσα...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (¶λλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 1:40 am    Post subject: Reply with quote

Βλέπω τελευταία να σκάβουν την Αμαλίας μέχρι το Σύνταγμα. Τελικά θα πάει το τραμ μέχρι Σύνταγμα πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες? Question Surprised
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed Mar 10, 2004 2:49 am    Post subject: Reply with quote

Ναι, είναι οι δύο επεκτάσεις (Ζάππειο-Σύνταγμα και Γλυφάδα-Ασκληπιείο Βούλας) που αποφασίστηκαν πριν από πολύ καιρό και θα λειτουργήσουν από την αρχή του έργου.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
crs
Senior Member
Senior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 439
Location: A θ ή ν α

PostPosted: Fri Mar 12, 2004 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

Χρειάζεται-Δε χρειάζεται...Χρειάζεται-Δε χρειάζεται...

Λιάπης-Σουφλιάς για το τραμ... Confused
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (¶λλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Fri Mar 12, 2004 9:02 pm    Post subject: Reply with quote

Θα πάει μονή γραμμή μέχρι εκεί? Γιατί βλέπω πολύ στενό τον χώρο που σκάβουν, δε χωράει 2πλή γραμμή.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sat Mar 13, 2004 7:32 am    Post subject: Reply with quote

Αρχίσαμε...... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Από Ελευθεροτυπία



Η πρώτη διάσταση απόψεων μεταξύ μελών της νέας κυβέρνησης κατεγράφη χθες στις... ράγες.



Αναγκαία λόγω Ολυμπιακών Αγώνων η κατασκευή του τραμ κατά τον Μ. Λιάπη, αλλά ο Γ. Σουφλιάς έχει άλλη άποψη για το νέο μέσο σταθερής τροχιάς της Αθήνας
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς εξέφρασε σχεδόν την... απέχθειά του για το τραμ, λέγοντας ότι δεν είναι υπέρ του μέσου, ενώ ο υπουργός Μεταφορών Μ. Λιάπης χαρακτήρισε την έγκαιρη κατασκευή του τραμ ως πρώτη προτεραιότητα εν όψει και των Ολυμπιακών Αγώνων. Ο Γ. Σουφλιάς δεν διευκρίνισε ποια θα ήταν κατά τη γνώμη του η καλύτερη μέθοδος για την εξυπηρέτηση των αθλητικών κέντρων της παραλιακής ζώνης και των κατοίκων μιας μεγάλης περιοχής που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη Γλυφάδα, τη Ν. Σμύρνη και το Φάληρο, οι οποίες σήμερα έχουν μόνο τα λεωφορεία των αστικών συγκοινωνιών.


Ο Μ. Λιάπης θα έχει σήμερα την πρώτη σύσκεψη με τους αρμόδιους παράγοντες που επιβλέπουν την κατασκευή του τραμ και του προαστιακού σιδηροδρόμου. Σχετικά με το τραμ, οι επικεφαλής της «Τραμ Α.Ε.» έχουν επανειλημμένως εκφράσει την εκτίμηση ότι η κατασκευή των 25 χλμ. της γραμμής και η εγκατάσταση της υποδομής ηλεκτροκίνησης θα έχει ολοκληρωθεί ώς τα τέλη του μήνα. Ηδη γίνονται δοκιμές του τροχαίου υλικού στο τμήμα από το αμαξοστάσιο του Ελληνικού ώς τη Γλυφάδα, ενώ στο επόμενο δίμηνο θα έχει ολοκληρωθεί τόσο η κατασκευή των σταθμών όσο και η διαμόρφωση του διαδρόμου στον οποίο θα κινούνται οι συρμοί. Πρόθεση των αρμοδίων είναι να παραδώσουν το τραμ στο επιβατικό κοινό της Αθήνας την 1η Ιουνίου.
Back to top
View user's profile Send private message
crs
Senior Member
Senior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 439
Location: A θ ή ν α

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 4:06 pm    Post subject: Reply with quote

"Πάσχει πολλαπλώς το έργο", είπε μετά την βόλτα με το τραμ, που έκανε σήμερα, ο Λιάπης... Confused
...αλλά συμπλήρωσε ότι θα κάνει όλα τα πρέποντα για να τελειώσει στην ώρα του.

Εντάξει, ησύχασα τώρα!
Back to top
View user's profile Send private message
OMF
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 1961

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Οταν τα ελεγα εγω ......
Αυτο το ΜΜΕ ειναι για κεντρα και οχι για προαστια οπως Γλυφαδα Βουλα κτλ . Δεν ξερω αμα ειδατε και τις νεες στασεις του τραμ που η μεταξυ τους αποσταση ειναι το πολλη 100m.
Εγω προτεινω να το ονομασουμε Happy train (Βολτα για τουριστες και παιδια) η argosxolos train .
Κατι ξερουμε και εμεις οι κατοικοι Ν.Π. που το θεωρουμε αργο εως απελπισια.Το μονο καλο ειναι που δεν θα κυκλοφορουν λεωφορια και ετσι θα εχουμε μια extra λωριδα για τα Ι.Χ. μας.
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 5:50 pm    Post subject: Reply with quote

OMF, γενικεύεις!! Το τραμ ήρθε στη Γλυφάδα λόγω των έργων για τους Ολυμπιακούς, και όχι επειδή υπήρχε κάποια απελπιστική ανάγκη για να σας φτιάξουμε με λεφτά από την τσέπη μας και αυτήν την υποδομή.
Το αν θα το εκμεταλευτείτε ως ευαισθητοποιημένοι πολίτες που είστε, αυτό εναπόκειται σε εσάς.
Αν όμως όλοι σκέφτονται σαν κι εσένα (επιτέλους μια επιπλέον λωρίδα για τα αυτοκίνητά μας), τότε τζάμπα τον κόπο που κάναμε.
Και τζάμπα για τις προσπάθειες που καταβάλουμε εμείς οι λίγοι τρελοί που απομείναμε σε αυτήν την πόλη, μπας και αλλάξουμε νοοτροπία.
Ο Ελληνάρας όμως, πάντα θα είναι Ελληνάρας. Και πάντα θα αποκαλεί τους συνανθρώπους του που δεν έχουν αμάξι "αργόσχολους"... Μην το πάρεις προσωπικά, δεν είσαι ο μόνος που επικαλείται αυτό το επιχείρημα.

Επιπλέον, το τραμ έχει μέση ωριαία ταχύτητα 23χλμ (το λεωφορείο 12), και οι στάσεις σαφώς δεν είναι ανά 100 μέτρα μεταξύ τους. Οπουδήποτε αλλού στον κόσμο θα το στήριζαν το μέσον. Εδώ περισσεύει λίγη γκρίνια παραπάνω, αλλά τι θα κάναμε και χωρίς αυτήν;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Olympiakaras
Guest





PostPosted: Wed Mar 17, 2004 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε OMF πρέπει να καταλαβεις οτι το ΙΧ σαν μεσον μεταφορας για το λεκανοπεδιο ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ. Να σημειωσεις οτι και εγω εχω ΙΧ αλλα δεν πηγαινω στην δουλεια μου με αυτο - μενω στην Ν. Σμυρνη και δουλευω στην Ανθουσα - τοσο κοντα. Ειναι μετα τον Γερακα σε πληροφορω. Χρησιμοποιω το Μετρο απο του Φιχ και απο το Πενταγωνο το λεωφορειο και πηγαινω πολυ πιο γρηγορα απο το ΙΧ μου. Ποσο μαλλον οταν το μετρο φτασει απο το καλοκαιρι στον Γερακα. Εσυ θα πηγαινεις απο την Γλυφαδα στο
στον Πειραια σε 1 ωρα και οχι σε 10 λεπτα αλλα μετα τα μεσανυχτα που μας ειπες την αλλη φορα....
Back to top
OMF
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 1961

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 2:01 am    Post subject: Reply with quote

Σεβομαι τα post σας τα οποια εκφραζουν τις διαφορετικες αποψεις σε αυτο το θεμα. Για να το κανω πιο συγκεκριμενο (παραγγελια του φιλου και mod. μας Ypsilon Confused ).
To τραμ οπως ειναι τωρα δεν εξηπειρετει και το λεω εγω που κανω αυτη τη διαδρομη 1000 φορες το χρονο και πιστευω οτι και τα μελη-κατοικοι Ν.Π. συμφωνουν με αυτο. Το τραμ θα εχει συμασια μονο αμα συνδεεται με κοντινο σταθμο μετρο (το πραγματικα γρηγορο και πολλη πιο ανταγωνιστικο ΜΜΕ απο το αμαξι) δηλαδη αμα φτασει το μετρο στη Γλυφαδα κατι γινεται.
Οσοι θελουν να παμε Αθηνα: Απο Αλιμο εως Βουλα θα πηγαινουν Γλυφαδα με τραμ και μετα θα χρησιμοποιουν το μετρο της Γλυφαδας , απο Αλιμο μεχρι Πειραια θα περνουν το τραμ και μετα το ηλεκτρικο του Φαληρου.
Οσοι Θελουν να πανε Πειραια απο τη Γλυφαδα-Βουλα : με το τραμ μαζι με μερικα χαπια για τα νευρα η με το αμαξι .Λαβεται υποψιν οτι με τα νεα εργα στη παραλιακη θα μειωθει ο χρονος απο Γλυφαδα-Πειραια .
Οσο για <<Το αν θα το εκμεταλευτείτε ως ευαισθητοποιημένοι πολίτες που είστε, αυτό εναπόκειται σε εσάς. >> οταν εχουμε να κανουμε με πρωινο ξυπνημα δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο για κανενα Ελληνα ευαισθητοποιημενο η μη.
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 2:07 am    Post subject: Reply with quote

Γιατί βρε OMF; Και στην Ευρώπη αγουροξυπνάει ο κόσμος πρωί πρωί, δεν κοιμάται όρθιος σαν τα άλογα !!! Wink Μετά μπαίνει στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (του τραμ συμπεριλαμβανομένου) και πάει στη δουλειά του.
Ο Έλληνας γιατί όχι; Μάλλον επειδή θέλει τον καφέ στην ποτηροθήκη, 2-3 τσιγάρα μέχρι να φτάσει στη δουλειά, και καμμιά ¶ντζελα στο ραδιόφωνο για να πάει καλά η μέρα! Laughing
Κι άμα πετύχει μποτιλιάρισμα στο δρόμο "δεν είμαστε κράτος εμείς φίλε μου"...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

Λετε οτι θα αποσυρθουν ολα τα τρολευ επειδη αποφασιστηκε να υπαρχει Τραμ σε ολη την Αθηνα α τοτε γιατι αγορασαμε καινουργια τρολευ Evil or Very Mad Question
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Guest






PostPosted: Thu Mar 18, 2004 12:37 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτελους ακουω και μερικες φωνες λογικης! Εγω μενω Αργυρουπολη και δουλευω Φιξ. Παιρνω συγκοινωνια μεχρι Δαφνη (ελπιζω συντομα μεχρι Αγ.Δημητριο) και Μετρο μεχρι Φιξ. Αν ολα τα διποδα που παιρνουν τ’ αμαξι για να κανουν την ΙΔΙΑ διαδρομη, χρησιμοποιουσαν ΜΜΜ, αντι για 40’-45’ που κανω τωρα (τα 30’ Αργυρουπολη-Δαφνη!) θα εκανα 20’... Σχεδον οι μισοι συναδελφοι μου απαξιουν να χρησιμοποιουν τα ΜΜΜ και προτιμουν να ψαχνουν για (παρανομο) παρκινγκ. Οταν τους ρωταω μου απαντουν οτι δεν μπορουν να μπαινουν σε λεωφορειο... Αυτοκινητο διαθετω κι εγω, δεν εχει ομως νοημα να επιβαρυνω την ηδη προβληματικη κατασταση. Το Τραμ δεν ειναι ο,τι καλυτερο (Μετρό by far!) αλλα ελπιζω ν’ αποτρεψει καποιους απο τη χρηση ΙΧ. Φιλε μου Ypsilon να ξερεις οτι το προβλημα ειναι στη νοοτροπια. Ποσες φορες π.χ. περιμενεις στο φαναρι να στριψεις αριστερα και καποιος (μαγκαςWink ερχεται και χωνεται με το ετσι θελω μπροστα σου; Ποσες φορες εχω αρπαχτει με συνελληνες (...) που δε σεβονται τον συμπολιτη τους;
Back to top
Asimov
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 128
Location: Κάπου ανάμεσα...

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτο το συστημα με το log in με εχει μπερδεψει! Evil or Very Mad Ολο τον Guest παριστανω.... It’s me up there! Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Βρε καλώς τον !! Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Asimov
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 128
Location: Κάπου ανάμεσα...

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

Πηζω βρε παιδια... Μονο να διαβαζω προλαβαινω! Αμα κανεις και 45’ για να πας στη δουλεια σου (που σημαινει οτι αργεις κατ’ εξακολουθηση!) τι περιμενεις; Cool
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (¶λλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Λετε οτι θα αποσυρθουν ολα τα τρολευ επειδη αποφασιστηκε να υπαρχει Τραμ σε ολη την Αθηνα α τοτε γιατι αγορασαμε καινουργια τρολευ

Όχι ρε συ PAO. Αν με το καλό φτάσει το τραμ παντού, τότε λογικό είναι να φύγουν τα κολοτρόλευ. Τώρα όμως είναι τα μόνα οικολογικά μέσα με το μικρότερο κόστος συντήρησης! ¶ρα αποκλείεται να φύγουν από όλη την Αθήνα επειδή κατασκευάστηκαν 2 γραμμές τραμ σε λίγες περιοχές.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
crs
Senior Member
Senior Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 439
Location: A θ ή ν α

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 5:38 pm    Post subject: Reply with quote

13 εκ. επιπλέον ακούστηκε ότι ζητούν τώρα από τον Λιάπη οι κατασκευαστές για την έκγαιρη ολοκλήρωση του τραμ... Mad

Η χαρά του κατασκευαστή...
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Mar 25, 2004 1:21 am    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά

Mozart wrote:
Από τα έργα του τράμ. Νομίζω ότι είναι το σημείο όπου οι γραμμές ερχόμενες από κέντρο πάνε προς Φάληρο.



Δε μπορώ να καταλάβω γιατί οι 2 γραμμές που δημιουργούνται είναι
1. Ν.Φάληρο-Σύνταγμα
2.Ν.Φάληρο-Γλυφάδα (και Βούλα)

και όχι
1. Ν.Φάληρο-Σύνταγμα
2.Σύνταγμα -Γλυφάδα

Νομίζω πως είναι πολύ περισσότεροι αυτοί που πάνε από Ν.προάστια στο κέντρο, παρά στο Φάληρο.Σωστά?


Ypsilon wrote:
Κάτσε γιατί σε χάνω. Ένας που θέλει από Γλυφάδα να πάει Σύνταγμα, θα μπει στο τραμ και θα πάει Σύνταγμα. Δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί να πάρει ανταπόκριση στο Φάληρο.
Ομοίως κι αυτός που θέλει να πάει Φάληρο από το κέντρο, θα μπει στο τραμ που γράφει "Φάληρο", ενώ αυτός που είναι για Γλυφάδα θα μπει στο αντίστοιχο. Πού είναι το πρόβλημα; Rolling Eyes


Sky Citizen wrote:
Το παραπανω σημειο ειναι η διασταυρωση της οδου Μεταξα στην Γλυφαδα με την παραλιακη


Mozart wrote:
Και όμως. Αν κάποιος θέλει να παέι από κέντρο στη Γλυφάδα (που είναι το κυριότερο δρομολόγιο), θα πάρει το τράμ για Φάληρο (γιατί απλούστατα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ), και όταν βγει στη Ποσειδώνος, θα πρέπει να κατέβει για να πάρει την ανταπόκριση που έρχεται από Φάληρο για Γλυφάδα!!!! Μπορείς να το δεις και στο επίσημο site αυτό. Αυτή ακριβώς ήταν η απορία μου, και νομίζω είναι πολύ λάθος σχεδιαστικά. Μόνο την περίοδο των αγώνων θα εξυπηρετεί όσους κινούνται μεταξύ Αγ.κοσμά, Ελληνικού και Φαλήρου!!
Εντωμεταξύ έχω την υποψία ότι η παραπάνω φωτογραφία είναι στο ύψος της Γλυφάδας και όχι της Ν.Σμύρνης,γιατί η γραμμή δε συνεχίζεται προς τα δεξιά παραλιακά, και επίσης έχω την υποψία ότι είμαστε σε λάθος τόπικ, γιατί υπάρχει ξεχωριστό για το τραμ! Embarassed Laughing


Panathas13 wrote:
Pantou etsi eine, den mbwreis na ftiakseis mia gramh na pigenei pantou!
Egw p.x. gia na paw sto Kung Fu pernw 2 diaforetikes grammes Metro gia na ftasw edw sto Annovero. Pou exei ena apo ta kalytera diktia (Afth den ftiaksan kai to Metro ths Athinas?). Egw fisika pernw to amaksakh Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 39, 40, 41  Next
Page 4 of 41

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr