View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Sat Jan 21, 2006 8:33 pm Post subject: |
|
|
Φοβερή ιδέα πράγματι. Οι έλληνες πλοιοκτήτες δικαιώνουν τον ρόλο τους ως κολοσσών της ναυτιλίας (κατέχουν 20% του παγκόσμιου στόλου).
Αυτή είναι η εταιρεία που τα φτιάχνει.
www.airfoil-development.de
(δεν δουλεύει καλά σε firefox, δοκιμάστε explorer)
Από ότι φαίνεται το μοντέλο που θέλουν οι Έλληνες επιχειρηματίες δεν έχει κατασκευαστεί ποτέ μέχρι τώρα.
Να και μερικές φωτογραφίες:
To "πλοίο" αυτό, Hoverwig, πραγματικά πετάει λίγο πάνω από την επιφάνεια του νερού.
Μερικές πληροφορίες για την τεχνολογία, που την πρωτοχρησιμοποίησαν οι Σοβιετικοί:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ekranoplan
http://en.wikipedia.org/wiki/Ground_effect |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Jan 21, 2006 8:55 pm Post subject: |
|
|
Τι λέτε ρε παιδιά. Πω πω θα χαζέψουμε εντελώς Θυμάμαι που είχα διαβάσει για την τεχνολογία των αερόστρωμνων ZUBR, που είχε προμηθευτεί το πολεμικό ναυτικό, η οποία μεν επέτρεπε ταχύτητες της τάξης των 60 κόμβων ξεπερνώντας κατά πολύ και τα πιο γρήγορα συμβατικά πλοία . Το μειονέκτημα αυτής της τεχνολογίας ήταν ότι δεν επέτρεπε την πλεύση όταν στο Αιγαίο έπνεαν άνεμοι πάνω από 4-5 Μποφώρ. Όμως αν αυτά τα υδροαεροσκάφη πετάνε ένα δύο μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας δεν θα ανιμετωπίζουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ZUBR με τον κυματισμό (Καθώς εδώ μιλάμε για Αιγαίο και δεν είναι παίξε γέλασε ) .
Εύγε !! Αφήστε που τώρα που το σκέφτομαι νομίζω ότι θα είναι και εξαιρετικά ασφαλή καθώς δεν συντρίβονται λόγω χαμηλού ύψους και δεν βουλιάζουν λόγω στεγανότητας της κατασκευής . |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Sat Jan 21, 2006 9:55 pm Post subject: |
|
|
Αγαπητέ, τα ZUBR είναι για άλλες δουλείες. Όντως δεν είναι και τόσο κατάλληλα στο Αιγαίο, αλλά καλύτερα που τα πήραμε γιατί αν περιμέναμε να πάρουμε από τους Αμερικάνους τα LCAC μαζί με ένα δεξαμενόπλοιο (LPD - Landing Platform Dock) θα περιμέναμε κάποια χρόνια. Το πρόβλμα δεν είναι τα μποφόρ, αλλά το ύψος των κυμάτων. Στα τρία μέτρα κάηκε!
Anyway, αυτό το Hoverwing μου αρέσει. Να το δώ και στιν Ένοπλες Δυνάμεις... |
|
Back to top |
|
|
Argyris Senior Member
Joined: 21 Apr 2004 Posts: 670 Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Sat Jan 21, 2006 11:45 pm Post subject: |
|
|
Παρα, μα παρα πολυ καλη ιδεα!!
Πραγματικα ευχαριστιεμε να διαβαζω τετοια νεα... εστω και αν ειναι μετα απο πρωτοβουλια ελληνικων εταιριων και οχι του κρατους!!
Αν και δεν γνωριζω κατα ποσο θα μπορεσουν να εδραιωθουν μιας και η χωριτικοτητα τους ειναι μικρη (50-100 ατομα).
Εμενα θα μου αρεσε να δω αυτα τα WIG να χρησιμοποιουντε ΚΑΙ ως ιπταμενα ασθενοφορα! μιας και ουκ ολιγες φορες ακουμε διαφορα περιστατικα...
Losada
Δεν ξερω αν ειναι τοσο εξαιρετικα ασφαλη, μιας και μια συντριβη με 200 χλμ/ωρα πανω στην θαλασσα (εστω και απο χαμηλο υψος) δεν πιστευω να ειναι τοσο ευχαριστη. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Jan 22, 2006 12:13 am Post subject: |
|
|
Έχεις δίκιο, ωστόσο αν π.χ έχουμε βλάβη σε ένα κινητήρα αυτό σημαίνει ότι ο κυβερνήτης θα το προθαλασσώσει χωρίς να κινδυνεύει να βουλιάξει το σκάφος καθώς είναι φτιαγμένο να επιπλέει. Σίγουρα θα γίνει πανικός στο ίσιωμα μέσα στο χώρο των επιβατών αλλά τουλάχιστον δεν θα βουλιάξει όπως συμβαίνει με τα συμβατικά αεροσκάφη αν υποθέσουμε ότι πέσουν στη θάλασσα (χτυπα ξύλο ... ) |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Sun Jan 22, 2006 4:11 am Post subject: |
|
|
Παιδιά νομίζω πρέπει να είμαστε αρκετα προσγειωμένοι...
Ας θυμηθούμε και την "απάτη" με τα υδροπλάνα.
Συγκεκριμένα για τα αερόστρωμνα , νομίζω οι συνθήκες που επικρατούν στο αιγαίο θα τα κρατάνε πολλές φορές το χρόνο στα λιμάνια (εδώ μένουν στα λιμάνια μεγαθήρια όπως τα highspeed της minoan lines ).
Επιπλέον ο αριθμός των επιβατών είναι εξαιρετικά μικρός + δεν υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς αυτοκινήτων/φορτηγών (και αν υπήρχε θα ήταν πολύ μικρή).
Και τέλος για τις τιμές ας είμαστε σοβαροί , εδώ οι πλοιοκτήτες κραυγάζουν κάθε χρόνο ζητώντας αυξήσεις τρελές , πόσο μάλλον για τέτοιου είδους γρήγορες μεταφορές.. (υπενθυμίζω ότι ήδη υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που συμφέρει το αεροπλάνο παρά πλοίο με καμπίνα ).
Προσωπικά δεν το βλέπω να πιάνει εκτός ίσως από 2-3 μήνες το καλοκαίρι και για τους "ματσό" επιβάτες... |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Jan 22, 2006 1:02 pm Post subject: |
|
|
για πιο λογο λες απατη για τα υδροπλανα? αν δενκανω λαθος σε κανα δυο μηνες ξεκινανε δρομολογια σε ολο το ιονιο καιμαλιστα ξεκινανε και δρομολογια σε ολο σχεδον το αιγαιο με βαση την εταιρεια |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Sun Jan 22, 2006 2:15 pm Post subject: |
|
|
Σιακαμπέτη επειδή το έχω παρακολουθήσει το θέμα από την αρχή του , απλά θα σου πω ότι εδώ και 3 (τουλάχιστον) χρόνια παίζει η ίδια κασέτα περί συνδέσεων σε όλη την Ελλάδα κτλπ.
Τόσο υπουργοί της προηγούμενης όσο και της σημερινής κυβέρνησης έκαναν βόλτες (με την παρουσία τηλεοπτικών συνεργείων φυσικά) και υπόσχονταν ότι όλα σε 1-2 μήνες θα είναι έτοιμα.
Η πραγματικότητα αποδείχθηκε πολύ διαφορετική.
ΟΙ λόγοι είναι πολλοί και ας μην επεκταθούμε τώρα.
Η ουσία είναι ότι όπως λέει ο λαός όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι ή κάπως έτσι.
Αυτή τη φράση που είπες "σε κανα δυο μήνες" έχει ξαναειπωθεί τουλάχιστον 10 φορές τα τελευταία 3 χρόνια , νομίζω αυτό είναι αρκετό να μας κάνει σκεπτικούς... |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Sun Jan 22, 2006 4:34 pm Post subject: |
|
|
Αν κρινω βεβαια απο το ρεπορταζ, τα σκαφη αυτα θα μπορουν να ταξιδευουν μεχρι και με 10 μποφορ και σε περίπτωση μεγαλου κυμματισμου να υπερυπτανται στα 12μ. Οποτε γινονται ασφαλεστερα απο τα συμβατικα σκαφη.
Λοσαντα, το ρισκο της προσκρουσης με ταχυτητα 200χλμ-ωρα ειναι μικροτερο απο το αντιστοιχο της προσκρουσης κανονικου αεροπλανου. Ας μην μενουμε στα λογια και ας δουμε τι θα γινει παρακατω. Ελπιζω οντως να υπαρχει ενδιαφερον απο τουσ πλοιοκτητες και να μην ηταν το ρεπορταζ πληρωμενο απο την κατασκευαστρια εταιρεια για διαφημηση....... |
|
Back to top |
|
|
dimi Full Member
Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Sun Jan 22, 2006 8:28 pm Post subject: |
|
|
Θα με πείτε απισιόδοξο αλλά η όλη ιστορία μου φαίνεται προπέτασμα καπνού....
Μία ερώτηση που μου δημιουργέιτε διαβάζοντας τα posts σας: Πως μπορεί να ταξιδέψει ένα τέτοιο σκάφος μέσα σε μία θάλασσα όπως το Αιγαίο που το καλοκαίρι είναι γεμάτο με μικρά και μεσαία σκάφη αναψυχής. Φανταστείτε να είστε σε ένα ιστιοφόρο σκάφος καθοδόν για Σύρο (για να μην πάμε πολύ μακρυά) και να εμφανίζεται από το πουθενά αυτό το τέρας ερχόμενο κατά πάνω σας με ταχύτητα 200 χμ/ώρα. ΦΡΙΚΗ!! |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Sun Jan 22, 2006 8:43 pm Post subject: |
|
|
Σωστά Ντίμη. Ως συνήθως τέτοια άρθρα στον ημερήσιο τύπο στερούνται μεγάλης σοβαρότητας. |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 2:15 am Post subject: |
|
|
Me tin idia logiki den tha eprepe na taksideve tipota re paidia!! Yparxoun kai ta radar!! 200KM eipe, den eipe 1mach!! EDW stin ethniki pas me 150-180 kai vlepeis pio polla aytokinita dipla sou kai se kontinh kai epikyndini apostasi, ap;oti vlepeis varkes sto Aigaio
PANTOS, opws egrapsa kai 3 post prin, mallon kolpo etaireiwn gia proothisi tou skafous einai, mias kai kamia naftiliaki den milise gia to skafos afto, para mono o ekproswpos tis etaireias!! |
|
Back to top |
|
|
Omicron Junior Member
Joined: 19 Aug 2004 Posts: 88 Location: Θράκη
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 2:24 pm Post subject: |
|
|
Από ότι διάβασα κάπου έχουνε radar και ένα σύστημα αποφυγής διάφορων εμποδίων. Επίσης σε ένα video που είδα, πετούσε και πάνω από μικρές νησίδες. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 4:09 pm Post subject: |
|
|
Αυτό σίγουρα θα έχει ηλ. εγκέφαλο και θα γίνεται η πλοήγηση με joystick και οθόνη ανίχνευσης και διαχείρισης επίγειων και πλεούμενων στόχων(βάσει του δικτύου GPS). Στο πλοίο που εργάστηκα στο παρελθόν, είχαμε αντίστοιχο σύστημα και στα 5 μίλια αν το πλοίο είχε πάρει πορεία σύγκρουσης βάραγε συναγερμός στη γέφυρα και στη καμπίνα του Κυβερνήτη. |
|
Back to top |
|
|
Sheepy Junior Member
Joined: 06 May 2004 Posts: 195 Location: Trilofos -Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 4:33 pm Post subject: |
|
|
Favtastiko alla dev vomizw va givei pote stnv Ellada. Isws 8a ntav idaviko gia vosokomeiako etsi wste va bgouv apo tnv apomovwsn ta vnsia! |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Thu Feb 09, 2006 11:49 am Post subject: |
|
|
Κινεζικό ενδιαφέρον για τα Ελληνικά Λιμάνια
http://stocks.e-go.gr/article.asp?catid=4668&subid=2&pubid=222142
Quote: | Και σε άλλα ελληνικά λιμάνια πλην αυτού του Πειραιά επιθυμεί να επεκταθεί η κινεζική ναυτιλιακή εταιρία China Ocean Shipping Company (COSCO), στα σχέδια της οποίας είναι και κατασκευή νέου λιμανιού στην Κρήτη.
Υπενθυμίζεται ότι η CΟSCO εξέφρασε το ενδιαφέρον της για συμμετοχή σε μελλοντική αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου του OΛΠ μέσω του εκπροσώπου της στην Eλλάδα. Tο σχετικό ενδιαφέρον εκφράστηκε προς τον πρόεδρό του Δ. Σαμόλη λίγο πριν από το ταξίδι του πρωθυπουργού στην Kίνα, από το διευθύνοντα σύμβουλο της Cosco Hellas στον Πειραιά
|
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Tue Feb 14, 2006 4:52 pm Post subject: |
|
|
ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ
Οι Κινέζοι πιάνουν Πειραιά
Διαμετακομιστικό κέντρο για χιλιάδες κινεζικά κοντέινερ με προορισμό τις χώρες της Μαύρης Θάλασσας θα είναι από τον Απρίλιο το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, ενώ δεν αποκλείεται οι κινεζικές μεταφορικές δραστηριότητες να επεκταθούν και μέσω της Θεσσαλονίκης και λιμανιού της Κρήτης.
http://www.enet.gr/online/online_text?c=114&id=39246656 |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Feb 14, 2006 8:20 pm Post subject: |
|
|
πολυ καλη μαγκια. μετα απο τοσα χρονια 'αμερικανοκρατουμενοι" που δεν μας εβγαλαν πουθενα με συμμαχο τους κινεζους ισως δουμε καλυτερες μερες ως εθνος και σε αυτο με τα εμπορευματα μπορει να παιξει πολυ σπουδαιο ρολο η ελληνικη ποντοπορος ναυτιλια |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 9:25 pm Post subject: |
|
|
Πάντως με τα περίεργα τα ταχυσκάφη, δεν είμαι αισιόδοξος. Πρωτα απ' όλα δέστε τι έγινε με τα υδροπλάνα. Δευτερον, οι επιχειρηματίες θα δεχτούν λυσσαλέο πόλεμο από τους ήδη υπάρχοντες ακτοπλόους... |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 11:50 am Post subject: |
|
|
Αλήθεια, γιατί τα κανάλια δεν αναφέρουν τίποτα??? |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 2:02 pm Post subject: |
|
|
τα υδροπλανα παντως τη παρασκευη ξεκινησαν τα δρομολογια απο πατρα για κερκυρα και με τη τουριστικη σεζον ξεκινανε και σε ολα τα ιονια νησια οπτε σε αυτο\το κομματι εχουμε προοδο. απο την αλλα μερια αυτο με τους κινεζους δεν πηρε δημοσιοτητα για τι αυτη την εποχη ετοιμαζομαστε για γιουροβιζιον και οι σειρες στη τηλεοραση ειναι προς το τελος οποτε ασε τωρα τους τακι τσαν και μπρουσ λι |
|
Back to top |
|
|
|