stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Λοιπά Έργα Υποδομών στην Αθήνα
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Fri Dec 23, 2005 2:44 pm    Post subject: Reply with quote

ARCHAEOLOGICAL MUSEUM

Competition for extension next year

Deputy Culture Minister Petros Tatoulis said yesterday that the government will launch an international competition next year to find an architect to design an underground extension to the National Archaeological Museum in Athens. He said the project would be covered by European Union funding but did not say how much the expansion will cost nor when it would be completed.

http://www.ekathimerini.com/4dcgi/news/politics_6981308KathiLev&xml/&aspKath/politics.asp?fdate=23/12/2005
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 767
Location: Greece

PostPosted: Wed Feb 01, 2006 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.tanea.gr/docs/kifisos.pdf http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18453&m=N15&aa=1
Back to top
View user's profile Send private message
Ydrohoos
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 189
Location: London, UK

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 5:20 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=25467560

Epitelous na ginei kati me ti limatolaspi...pou opos fenetai mporoume na ekmetaleutoume kai gia paragogi energias
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 5:25 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ αντιθέτως άκουσα για μεταφορά της λυματολάσπης στη Γερμανία(στην τηλεόραση). Τελικά τι ισχύει. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1681
Location: Ελβετία

PostPosted: Sun Mar 12, 2006 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

Μέχρι το 2007 που θα έχει κατασκευαστεί το εργοστάσιο ξήρανσης στην ελλάδα, η λυματολάσπη θα μεταφέρεται στη Γερμανία, και θα την πληρώνουμε και χρυσή.
Μην το φωνάξετε δυνατά...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Mar 21, 2006 5:21 pm    Post subject: Reply with quote

Ειλικρινα, βλεποντας το παρακατω νοσοκομειο απο σημερινο αρθρο του in.gr ποια χωρα σας ερχεται στο μυαλο; Ιρακ μηπως; Αφγανισταν; Και ομως, ρε παιδια ειναι Αθηνα 2006! Evil or Very Mad Για το Θεο πια, αν δεν υπαρχουν χρηματα να κτισουμε ενα καινουριο, ριξτε τουλαχιστον ενα βαψιμο!!!



http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=692781&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Manchester_7
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Apr 2004
Posts: 800
Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)

PostPosted: Tue Mar 21, 2006 5:50 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν βαζω και το χερι μου στην φωτια, αλλα εχω την εντυπωση οτι η φωτογραφια ειναι παλια. Τα περισσοτερα νοσοκομεια εντος Αθηνων ειχαν βαφτει πριν τους Ολυμπιακους.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2455
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue Mar 21, 2006 6:10 pm    Post subject: Reply with quote

Η φωτογραφία είναι από την είσοδο του Λαϊκού Νοσοκομείου στου Γουδή και είναι όντως παλιά. Όλη η είσοδος έχει αναμορφωθεί ριζικά, το αίθριο μετά το πρώτο κτίσμα έχει γίνει χώρος αναμονής με πράσινο, καθίσματα κλπ., τα γύρω κτίρια έχουν (ξανα)βαφτεί πρόσφατα και η είσοδος της πτέρυγας που βρίσκεται στο βάθος της φωτογραφίας θυμίζει πλέον κάτι από Μέγαρο Μουσικής Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Mar 21, 2006 10:41 pm    Post subject: Reply with quote

Exit, Mancester ευχαριστω...ησυχασα τωρα! Smile

Δε μπορω παντως ακομα να το πιστεψω οτι καποτε ηταν σε τετοια κατασταση και κανεις δε ανησυχουσε για τον αντικτυπο που ειχε στη ψυχολογια των ασθενων. Διοτι δε χρειαζεται να εχεις μαστερ ψυχολογιας για να σκεφτεις οτι η καλη διαθεση του ασθενους ειναι αμεσα συνυφασμενη με τη πορεια της ασθενειας. Τελοσπαντων, καλα που εγιναν και οι Ολυμπιακοι...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Wed Mar 22, 2006 12:33 am    Post subject: Reply with quote

Αυτό το τελευταίο ξαναπές το!!! Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 5:24 am    Post subject: Reply with quote

Κατι τέτοιο χρειάζοντε και οι μεγαλουπολες μας......όχι ενα και δύο αλλά μερικά.....υπόγεια, και απο πάνω παρκάκια...
φανταστείτε τους δρόμους χωρίς παρκαρισμένα αυτοκίνητα, αλλά δύο λωρίδες δρόμο για την κίνηση.....αλλά πού...


This is pretty amazing! Can you imagine how all this operates? How do they lock each car in its cubicle for safety. WHO CARES. NO ONE IN THEIR RIGHT MIND COULD GET IN THERE.
Talk about German efficiency! The two photos below were taken at a new parking garage in Munich. The actual space that the facility occupies is approximately only 20% of a comparable facility with the traditional design that is used primarily in the US. Not only is the German structure less expensive to build, but vehicles are also "retrieved" in less time and without the potential of being damaged by an attendant.




Garage1
Garage 2


Last edited by savroulis on Thu Apr 27, 2006 5:31 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 5:30 am    Post subject: Reply with quote

Υπαρχει και στην Αθηνα μικροτερο αλλα ιδια τεχνολογια το εχει φτιαξει ο Θεοχαρακης καπου στην 3ης Σεπτεμβριου.
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 3:49 pm    Post subject: Reply with quote

Εντυπωσιακο, ωστοσο δε βλεπω πώς μπορεις να βγαλεις το αυτοκινητο σου σε λιγοτερο χρονο απ'ο,τι σε ενα κλασσικο παρκινγκ οπως λεει το αρθρο.

Οπως φαινεται στις φωτογραφιες υπαρχει μονο μια πλατφορμα που ανεβοκατεβαινει οποτε αν πλακωσουν 20 οδηγοι ταυτοχρονα θα πρεπει να περιμενουν λογικα αρκετη ωρα... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 210
Location: Λάρισα

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

Μιας και άνοιξε συζήτηση για πάρκινγκ, πριν λίγες μέρες ήμουνα στην Λυών. Πόλη πολύ όμορφη μεν, με πολύ στενούς δρόμους δε.. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση το πόσα πάρκινγκ είχανε παντού! και στο πιό μικρό ελεύθερο χώο είχανε υπόγειο πάρκινγκ.. Και κατασκευάζονταν 2-3 τέτοιου τύπου με "ασανσέρ" απ' ότι είδα. Φυσικά οι δρόμοι ελεύθεροι και η κίηση μια χαρά γινόταν..
Πάντως ένα τέτοιο πάρκνγκ αν δεν κάνω λάθος είναι και της ΧΑΝΘ στην θεσσαλονίκη
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

τα υπόγεια parking με η χωρίς πληρωμή είναι οξυγόνο για της πόλεις για μένα, άμα είναι 24ώρα ακόμη καλύτερα.Τα αρχαία δε μπορεί να είναι δικαιολογία γιατί 1)χτίζονται και κτίρια για parking 2)e δεν υπάρχουν αρχαία και παντού,εδώ metro γίνονται...
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 7:37 pm    Post subject: Reply with quote

Και η Perugia ειναι γεματη υπογεια παρκινγκ δεν βλεπεις πουθενα παρκαρισμενα παρ την οδο. Στην Αθηνα υπαρχουν συμφωνα με μελετες (ΜΑΜ) καθημερινα εκατονταδες κενες θεσεις σε παρκινγκ επι πληρωμη.

Αρα το προβλημα δεν ειναι η επαρκεια θεσεων αλλα το οτι δεν χρησιμοποιουνται λογω ανοχης στην παρανομη σταθμευση η οποια πολλες φορες ειναι και ακρως προκλητικη και αντικοινωνικη.

Τα ιδια και στην Θεσσαλονικη οπου κενρικος δρομος (μητροπολεως) ειναι καθημερινα διπλοπαρκαρισμενος. Σημειοτεον οτι για το παρανομο παρκαρισμα ειναι αποκλειστικα υπευθυνοι με νομο εδω και καποια χρονια οι ΔΗΜΑΡΧΟΙ.

Αυτα να τα βλεπουνε αυτοι που ψηφιζουν τα ιδια και τα ιδια τα τελευταια 20 και βαλε χρονια.[
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Thu Apr 27, 2006 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Αρα το προβλημα δεν ειναι η επαρκεια θεσεων αλλα το οτι δεν χρησιμοποιουνται λογω ανοχης στην παρανομη σταθμευση η οποια πολλες φορες ειναι και ακρως προκλητικη και αντικοινωνικη.


Σωστοοοοος Cool Evil or Very Mad Καθως επεστρεψα στα πατρια εδαφη εδω και 8 σχεδον μηνες αυτο που μου εχει κανει την ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ εντυπωση δεν ειναι τοσο η ελλειψη παρκινγκ οσο Η ΑΝΟΧΗ στην παρανομη σταθμευση Evil or Very Mad Περαστε εξω απο το Παιδων και θα το διαπιστωσετε...απο 2 με 3 λωριδες εχει μεινει μονο ΜΙΑ...ολη η περιοχη ειναι ενα δραμα απο τα διπλο τριπλο παρκαρισμενα...Το κεντρο το ιδιο...Και να πεις οτι δεν εξυπηρετειται απο ΜΜΜ.....Το αντιθετο....Να γινει επειγοντως πιο αυστηρος ο νομος, και κυριως να εφαρμοζεται με την ιδια ευλαβεια που εφαρμοζοταν στους Ολυμπιακους!!!!!! Τολμουσε κανεις να παρκαρει παρανομα τοτε Question Question Evil or Very Mad
Στο Λονδινο ηταν πολυ σαφη τα πραγματα. Θελετε να ερθετε να σπουδασετε κ να δουλεψετε Question Ελατε! Αλλα να ξερετε πως το αμαξι αντενδεικνειται και παρκινγκ στο κεντρο δεν υπαρχουν!! Ανοιξτε μια μπροσουρα και θα το δειτε!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 1:12 am    Post subject: Reply with quote

Ετσι ειναι...το προβλημα ειναι οτι τροχονομοι ειναι δημοσιοι υπαλληλοι οποτε σκεφτονται γιατι να κατσω να τρεχω να βαζω κλησεις (και να βρω και τον μπελα μου με κανεναν τρελαρα οδηγο) αφου κανεις δε θα μου πει τιποτα αν γυρισω πισω στο τμημα με αδεια χερια; Για να επελθει λυση θα πρεπει να εφαρμοστει το συστημα που εχουν εδω στην Αγγλια (και φανταζομαι και σε ολο τον κοσμο) οπου οι τροχονομοι πρεπει να κοψουν ενα μινιμουμ αριθμο κλησεων καθε μερα αλλιως κινδυνευουν να υποστουν κυρωσεις.

Το συστημα αυτο βεβαια πρεπει να οργανωθει με ορθολογικο τροπο διαφορετικα θα εχουμε φαινομενα οπως εδω οπου πολλοι τροχονομοι εχουν χασει καθε ιχνος ανθρωπιας και σου βαρανε κληση μολις ενα λεπτο μετα το περας του χρονου για τον οποιο εχεις πληρωσει. Ειναι φανερο οτι τα targets που τους επιβαλλουν ειναι υπερβολικα υψηλα κατι που πρεπει να προσεχθει ιδιαιτερα αν ποτε εφαρμοστει στην Ελλαδα.

Ειλικρινα παντως, δε καταλαβαινω γιατι οι δημοι δε εφαρμοζουν τους νομους και λενε οχι σε ενα επιπροσθετο οικονομικο πορο οπως ειναι τα χρηματα απο τα προστιμα. Μηπως φοβουνται οτι το πανταχου παρον πολιτικο κοστος υπερκαλυπτει το κερδος; Μηπως απλως μας κυβερνανε αχρηστοι; Αλλα αν ειναι οντως αχρηστοι πώς στο διαολο καταλαβαν τοσο υψηλες θεσεις; Τελοσπαντων ανοιγω μεγαλο θεμα και δεν ειμαι στο σωστο τοπικ. Η ουσια ειναι οτι η κατασταση ειναι ιδια και απαραλλακτη εδω και χρονια και δε βλεπω πώς μπορει να αλλαξει.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 5:11 am    Post subject: Reply with quote

οταν βγαίνουνε για κλήσεις τους φωνάζουμε φαρισαίους, όταν δεν βγένουνε τους φωνάζουμε δημόσιους υπάλληλους....

το θέμα είναι οι αστυνομία δεν είναι για κλήσεις αλλά για άσφάλεια....ας ξυπνήσει η δημοτική αστυνομία και ας βάλουνε την κυβέρνηση να τους κάνει τις κλήσεις και τα σηκώματα αυτοκινήτων νόμιμα.....

στο κάτω κάτω στην αμερική ιδιωτικές εταιρείες έχουνε αναλάβει το θέμα κλήσεων σταθμευσης....και η αστυνομία αν δεν τους έχει πιάσει πρώτα η πριβέ, ή αν ο παράνομος είναι πολύ κάγκουρος.. Twisted Evil

επιστροφή στο θέμα που άνοιξα......

το παραπάνω πάρκινγκ είναι πάρκινγκ ΒΙΤΡΙΝΑ (μούφα)



VW_Land
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2455
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 9:57 am    Post subject: Reply with quote

savrouli, με πρόλαβες στο debunking! Αν προσέξετε τις φωτογραφίες θα δείτε ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι VW!

Επιστρέφοντας στο θέμα, η επάρκεια θέσεων είναι πρόβλημα και μάλιστα μεγάλο, και εντείνεται σε συνδυασμό με τις υψηλές (σε ορισμένες περιοχές) τιμές στους χώρους στάθμευσης. Συγκρίνετε τα €13 για την πρώτη ώρα Shocked + €2 για κάθε επιπλέον ώρα στο Κολωνάκι με τα €5 + €0,50 σε περιοχές με εξίσου μεγάλο πρόβλημα όπως η Κυψέλη και το Μεταξουργείο. Υπολογίζεται ότι καθημερινά υπάρχει ένα έλλειμμα 35.000 θέσεων στο κέντρο της Αθήνας, που γίνεται ακόμα μεγαλύτερο σε διάφορα χωρικά και χρονικά σημεία.

Dimiskour, ίσως δεν θυμάσαι τον σάλο που είχε προκληθεί πριν λίγα χρόνια με το υπηρεσιακό σημείωμα από κάποιο γραφείο ανώτατου στελέχους της Τροχαίας που ζητούσε εντατικοποίηση των ελέγχων ώστε να αυξηθούν οι βεβαιωμένες κλήσεις κατά ένα συγκεκριμένο ποσοστό που αποτελούσε στόχο στην αρχή της χρονιάς. Σε αυτές τις περιπτώσεις το "performance-based" σύστημα κρίσεως των υπαλλήλων/αστυνομικών (που σε κάθε ιδιωτική επιχείρηση είναι λίγο ως πολύ δεδομένο) απέτυχε γιατί ο στόχος δεν ήταν η αποτελεσματικότερη εποπτεία που θα επιφέρει περισσότερες κλήσεις, αλλά οι περισσότερες κλήσεις per se. Έτσι φτάσαμε σε ακραία φαινόμενα όπως π.χ. να κόβονται δύο κλήσεις η μία πάνω στην άλλη (κλήση σε αυτοκίνητο που είχε ήδη δεχτεί κλήση!), να κόβεται κλήση επειδή η ρόδα του αυτοκινήτου άγγιξε τη λεωφορειολωρίδα και λοιπά τέτοια φαιδρά ή ακόμα επειδή ο αστυνομικός είδε λάθος χρώμα στο φανάρι (έχει γίνει και αυτό, και δυστυχώς το να βρεις το δίκιο σου στην Τροχαία σε τέτοιες περιπτώσεις καταθέτοντας ένσταση είναι πιο δύσκολο από το να πιάσεις το Τζόκερ). Συνεπώς εκεί, savrouli, έγκειται η αντίδραση και όχι σε κάποια γενικόλογη αναρχικής προέλευσης εναντίωση στους "μπάτσους" είτε κάνουν τη δουλειά τους είτε όχι.

Όσον αφορά τη δημοτική αστυνομία, μέσα στις αρμοδιότητές της είναι και οι κλήσεις και η αφαίρεση πινακίδων. Τώρα, τι εννοείς "νόμιμα" δεν καταλαβαίνω.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
prwtomastoras
New Member
New Member


Joined: 07 Apr 2006
Posts: 54
Location: Kallithea - Athens

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 11:07 am    Post subject: Κράτος και πολίτες Reply with quote

Ασυνέπεια.
Δεν δουλεύουμε για να πληρώνουμε πάρκιγκ.
Δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο για να πληρώνουμε πάρκιγκ.
Δεν είμαστε λονδρέζοι με μισθό 3500 ευρώ για να πληρώνουμε 20-25 ευρώ την ημέρα για παρκάρισμα!
Είμαστε Ελλάδα, χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας!
Μέσα μαζικής μεταφοράς ως εναλλακτική λύση; Χα!
Όπου δεν υπάρχουν δεν υπάρχουν!
Όπου υπάρχουν; χειρότερα! Βάζουν στάσεις κάθε 100 μέτρα, δημιουργούν λεωφορειολωρίδες σε οδούς με 1.5 λωρίδες ανα κατεύθυνση, καθυστερούν, και παίρνουμε το αυτοκίνητο (παραβιάζοντας τη λεωφορειολωρίδα!). Το μετρό είναι τέλειο, τόσο όμως μικρό που πάλι με ΙΧ πρέπει να το προσεγγίσει το 80% των πολιτών, και που το αφήνεις μετά; Το τραμ είναι η νέα μόδα γα αυτούς που αντί να σουλατσάρουν ρεμβαζοντας στην παραλία, επιβιβάζονται και σουλατσάρουν καθιστοί! Και ήταν τόσο εύκολο να προβλέψεις πόσο αργό θα ήταν και πως θα επιβάρυνε το ήδη ταλαίπωρο οδικό δίκτυο από όπου περνούσε! Είπαμε όμως, εδώ είναι....
Και να φανταστείς πως αυτό που περιγράφω είναι πολύ καλύτερο από αυτό που υπήρχε πριν από τους Ολυμπιακούς!
Υ.Γ. Δείτε και τη μόδα με τα "αναπηρικά" πάρκιγκ που ο κάθε γνωστός γνωστού κλείνει δημόσιο χώρο για να βολεύει το ΙΧ του κάτω από την πόρτα του σπιτιού του! Τι να λέμε τώρα!
Back to top
View user's profile Send private message
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 11:35 am    Post subject: Reply with quote

Έχω την γνώμη ότι ενώ τα «ακραία» φαινόμενα στο γράψιμο είναι πολύ λίγα ,τα ακραία φαινόμενα στο μη γράψιμο τείνουν να γίνουν μόνιμα .
Και αυτό φαίνεται και από περιοχές που δεν έχουν μεγάλο πρόβλημα σε parking, είτε και σε περιοχές που το κόστος του Parking είναι πιο προσιτό από αυτό που αναφέρθηκε για Κολωνάκι κλπ.
Συμφωνώ με τον όρο «κοινωνική πρόκληση» ,είναι τεράστιο το θέμα ότι όσο αφήνεται το παράνομο παρκάρισμα ανεξέλεγκτο , περνιέται από γενιά σε γενιά ότι είναι αυτονόητο και στο τέλος οι πολλοί θα πάθουν σοκ όταν ακούσουν ότι το να παρκάρω όπου θέλω ΔΕΝ είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο.
Όσο για το αν θα πιάσει τους στόχους του ένα τροχονόμος ΔΕΝ έχει καμία ανάγκη ακραίου φαινόμενου είτε «επιλεκτικού γραψίματος» .Στην Αθήνα τουλάχιστον είναι πολύ εύκολο με τις χοντρές περιπτώσεις, και νομίζω ότι η αντίδραση είναι γενικόλογη αναρχικής προέλευσης εναντίωση στους "μπάτσους" που μας στερούν τα κεκτημένα μας να κάνουμε ότι θέλουμε όποτε μας βολεύει…
Η δύναμη της πλειοψηφίας είναι πολύ μεγάλη στο συγκεκριμένο θέμα και απλά νομίζω ότι οι λίγες φωνές εναντίωσης σε αυτήν την πρόκληση τείνουν να γίνουν γραφικές..
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 11:42 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Δεν δουλεύουμε για να πληρώνουμε πάρκιγκ.
Δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο για να πληρώνουμε πάρκιγκ.


Και που νομιζεις οτι μενεις, στον Αχλαδοκαμπο?? Στις μεγαλουπολεις οοολου του κοσμου φιλε μου αυτα τα πραγματα ειναι συνυφασμενα, καλως ή κακώς...Απαξ και αγορασεις αυτοκινητο, και βενζινη θα πληρωσεις και διοδια και παρκινγκ και τα παντα. Και θα ανεχθεις και γραντζουνιες αν το κατεβαζεις στο κεντρο και μπινελικια κτλ κτλ...Σε πολεις με μεγεθη και ρυμοτομια της Αθηνας αυτο ειναι μονοδρομος. Τοσο καιρο πες, ειχαμε μια δικαιολογια πως περα απο τον ΗΣΑΠ δεν υπηρχε τιποτα αλλο...Τωρα ομως??
Για εμενα αν θελει καποιος να παει για διουλεια στο κεντρο, δεν εχει δικαιολογια να παρει αμαξι. Επιμερους εξαιρεσεις φυσικα υπαρχουν..Σε γενικες γραμμες ομως το κεντρο εξυπηρετειται παααρα πολυ καλα απο ολα τα μεσα. Στο Λονδινο που λες, απλα οι θεσεις παρκινγκ ειναι ελαχιστες, ισως και επιτηδες..
Εκανα το λαθος τιε προαλλες να κατεβω στο Κολονακι με το αυτοκινητο Evil or Very Mad Κατεληξα μετα απο 45λεπτα να το παρκαρω σε κλειστο παρκινγκ στα Εξαρχεια στην Αραχωβης με 5ευρο για οση ωρα κατσεις..!Ε οοχι ρε παιδια...δεν θα το ξανακανω...οπως και δεν θα ξαναπαρω το αυτοκινητο για να παω στο Γουδη που δουλευω..Μια ωρα για να φτασω και 50 λεπτα για να παρκαρω...ΟΧΙ σαν του Μεταξα!!! Γιαυτο και ειμαι υπερ του αυστηρου ελεγχου και των παρκινγκ. Μακαρι αυτα τα πολις παρκ να φτιαχτουν ενα σε καθε συνοικια και να δωθυν κινητρα και για αλλα. Αλήθεια τι επιδοτηση υπαρχει αν υπαρχει??
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 8:03 pm    Post subject: Reply with quote

GEO wrote:
Όσο για το αν θα πιάσει τους στόχους του ένα τροχονόμος ΔΕΝ έχει καμία ανάγκη ακραίου φαινόμενου είτε «επιλεκτικού γραψίματος» .Στην Αθήνα τουλάχιστον είναι πολύ εύκολο με τις χοντρές περιπτώσεις, και νομίζω ότι η αντίδραση είναι γενικόλογη αναρχικής προέλευσης εναντίωση στους "μπάτσους" που μας στερούν τα κεκτημένα μας να κάνουμε ότι θέλουμε όποτε μας βολεύει…


Συμφωνω απολυτα! Αυτο ειναι το ζουμι! Οταν διαβασα την ιστορια του Exit (την οποια δε γνωριζα) αμεσως σκεφτηκα οτι και εδω στην Αγγλια εχουμε περιπτωσεις "υπερβολικου ζηλου" εκ μερους των τροχονομων, ωστοσο τιποτα δεν εχει αλλαξει και οι ελεγχοι συνεχιζονται αμειλικτα. Και στο κατω κατω της γραφης αν δε θες να διακινδυνευσεις μια αδικη κλιση απλως φροντισε να παρκαρεις νομιμα αποφευγοντας ακομα και να πατησεις την ακρη της λεωφορειολωριδας.

Το οτι τελικα ο σαλος (αχ ποσο ευκολα "ξεσαλωνουμε") που προκληθηκε απο το υπηρεσιακο σημειωμα καταφερε τοσο ευκολα να σταματησει την αξιεπαινη προσπαθεια εκεινου του ανωτατου αξιωματικου με γεμιζει με απογοητευση. Ειναι πραγματικα απιστευτο ποσο ευκολα υπεκυψαν οι διοικουντες επειδη καποιοι φωναξαν για καποιες λανθασμενες κλησεις. Παω στοιχημα οτι παλι αγχωθηκαν για το "πολιτικο κοστος" και για τα "δικαωματα του πολιτη" που καταπατηθηκαν και καλα. Για να εφαρμοστουν αναγκαια μετρα που ερχονται σε αντιθεση με το στατους κβο και που αναποφευκτα θα δυσαρεστησουν μια μαζα καλομαθημενων συμπατριωτων μας πρεπει αυτοι που τα επιβαλλουν να εχουν κοτσια να σταθουν κοντρα στη θυελλα. Ας σταματησει πια η καραμελα του πολιτικου κοστους και ας αρχισουν οι πολιτικοι μας να κοιτανε το διαφυγον κερδος που συνεχως μεγαλωνει με τις κοντοφθαλμες αποφασεις τους.

Οσον αφορα τις τιμες των παρκινγκ ειναι πραγματικα για γελια. Ποιος παει και πληρωνει και πώς συντηρουνται; Προσωπικα, βεβαια, δεν με απασχολει το ζητημα αφου ποτε δε κατεβαινω με αμαξι στο κεντρο ειτε στην Αθηνα ειτε στο Λονδινο. Και αν θελετε τη γνωμη μου, τα παρκινγκ στο κεντρο τα θεωρω αχρηαστα αφου το μονο που καταφερνουν ειναι να προσκαλουν περισσοτερα αυτοκινητα. Θα επρεπε για μενα, να υπηρχε ενας μικρος αριθμος θεσεων για ατομα π.χ. με ειδικες αναγκες και οι υπολοιποι να εξυπηρετουνταν με ΜΜΜ τα οποια και θα κινουνταν ταχυτατα στους σχετικα αδειους δρομους. Ποιος ομως, πολιτικος θα επαιρνε ποτε τετοια αντιλαικη αποφαση; Μαλλον κανενας.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Fri Apr 28, 2006 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

Κατα τη γνώμη μου φταίνε και οι δύο πλευρές.

Φταίει το κράτος (γενικά και ανεξαρτήτως κυβερνησεων) το οποίο επί σειρά ετών το κολοβάραγε με το θέμα της κατασκευής μέσων σταθερής τροχιάς (όπως και με άλλα πράγματα) και φτάσαμε στο 2000 για να πάψουμε σιγά-σιγά να εχουμε υποδομές Λυβικής Τζαμαχιρίας σαν πόλη. Τι να πω τα ξέρετε, και φυσικά η λέξη "Μέσα Μαζικής Μεταφοράς" ήταν το σύντομο ανέκδοτο τότε. Όπως επίσης φταίει το κράτος διότι δεν μεριμνά για την τήρηση των νόμων που θεσμοθετεί, με αποτέλεσμα, και επι "επαράτου" δεξιάς, αλλά και επί του "πρώτου γύρου" της σοσιαλιστικής διακυβέρνησης της "αλλαγής" είτε να φοβάται ο αστυνόμος να δώσει κλήση σε πολυτελή αυτοκίνητα γιατι σου λέει που ξέρω εγώ ποιός είναι αυτός και κάτσε μη βρεθώ στον Εβρο, είτε με το να ξεσπά τη μανία του σε μηχανάκια και αυτοκίνητα όχι πολυτελή. Για αυτο εξάλλου το λόγο, μέχρι των ημερών Σημίτη (και σας τα λέει άνθρωπος ο οποίος μέχρι το 2000 ηταν στην "πρίζα" τα Σαββατόβραδα, όπως οι περισσότεροι, "γιατι να το κρύψωμεν άλλωστε" Laughing ), η λέξη "αλκοτέστ" μέχρι περίπου το 1998 ήταν σύντομο ανέκδοτο. Ισως και επίτηδες, σου λέει κάτσε μην τους πιέζουμε και πολύ και δεν μας ψηφίσουν Evil or Very Mad Evil or Very Mad .

Απο την άλλη φταίει και ο παράξενος αυτός "λαός" ο οποίος αν δε νοιώσει το βούρδουλα του χωροφύλακα (ακούγεται περίεργο, όχι δεν έχω το κλασσικό μουστακάκι αλα Παπαδόπουλος ή Χίτλερ Laughing ) δεν ησυχάζει, και ο οποίος ειναι από τους πιό ασύδοτους και απαιθάρχητους στον κόσμο. Κάθεσαι στο φανάρι, ακόμα και στου Παπάγου κάποιες 'ωρες της νύχτας και βλέπεις εν ψυχρώ να παραβιάζουν το κόκκινο διάφοροι, μηχανάκια κυρίως μικρού κυβισμού που μεταφέρουν πίτσες να κάνουν ό,τι είδους ταρζανιές θέλουν, κυράτσες επιτυχημένων ή κοριστάκια να μιλάνε με το κινητο και το SUV ή το GTI να πηγαίνει σα μαούνα, ή αμούστακα παιδάκια με Peugeot Rally να τρέχουν με τρελλές ταχύτητες και απορείς: αμα ο λαός είναι τόσο παπάρας τι συζητάμε βρε παιδιά; Ποιό λεωφορείο να πάρουνε αφού μέσα από το όχημα αυτοπραγματώνονται οι περισσότεροι.

Και σίγουρα καλά κάνανε και αρχίσανε τα μέτρα αλλά κατα τη γνώμη μου, η Αθήνα έχει πολύ δρόμο από πλευράς υποδομων ούτως ώστε να υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες απεξάρτησης από το ΙΧ. Τουλάχιστον, να απομακρυνθουν από τους δρόμους κυρίως του κέντρου αυτοί που δεν έχουν λόγο να κυκλοφορούν και να μείνουν εκείνοι (πόσοι είναι; ) που το έχουν ανάγκη δηλαδή επαγγέλματα που απαιτούν μετακίνηση όπως εμπορικοί αντιπρόσωποι, πωλητές, και δεν ξέρω κι' εγώ τι άλλο.

Πάντως το Μετρό είναι σωτηρία ότι και να λέμε και μακάρι να ολοκληρωθούν οι επεκτάσεις μέχρι το 2015. Σωστές οι απαγορεύσεις αλλά δεν γίνονται μόνο με ψέμματα, θέλει υποδομές.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr