View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Jan 31, 2005 3:09 pm Post subject: |
|
|
Αυτο που με κανει να χαιρομαι ειναι οτι αυριο θα ανοιξει τις πυλες η Ζευξη
Με ανησυχει που δεν ανακαλυψαν ακομα το προβλημα |
|
Back to top |
|
|
woofy Senior Member
Joined: 23 Jun 2004 Posts: 524 Location: Athens, Greece
|
Posted: Mon Feb 14, 2005 5:05 pm Post subject: |
|
|
Αρχές Μαρτίου σε πλήρη κυκλοφορία η γέφυρα
(14/02/2005)
Αρχές Μαρτίου θα δοθεί σε πλήρη κυκλοφορία η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας. Ήδη η εταιρία ενοικίασε ελικόπτερο ειδικού τύπου και άρχισε τις προκαταρκτικές εργασίες για την αποκαθήλωση του παλαιού και την τοποθέτηση του νέου καλωδίου στήριξης.
http://www.ert.gr/localnews/local_details.asp?id=113260 |
|
Back to top |
|
|
Pagouras Senior Member
Joined: 11 Jan 2005 Posts: 528 Location: Γαλάτσι,Αθήνα(Άντε & λίγο Γιάννινα)
|
Posted: Mon Feb 14, 2005 11:09 pm Post subject: |
|
|
Αντε μπραβο...Τουλαχιστον εδω υπαρχει και μια Α ενημερωση απο πλευρας διοικησης της Γεφυρας! |
|
Back to top |
|
|
apari Senior Member
Joined: 07 Feb 2004 Posts: 646 Location: Athens-Zografou
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 3:17 am Post subject: |
|
|
Είδα στις ειδήσεις του ALTER οτι τα έργα αποκατάστασης του καλωδίου προχωράνε κανονικότατα. Συγκεκριμένα έδειχνε το νοικιασμένο ελικόπτερο να απο μακρίνει τα υπολοίματα του κομμένου καλωδίου και να μεταφέρει υλικά στην κορφή του πυλώνα. Έτσι μπράβο σωστές δουλειές. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 1:50 pm Post subject: |
|
|
Ευτυχως , ολα πανε καλα με την Καλυτερη Γεφυρα της Ευρωπης
Ολοκληρωνονται οι δουλειες της αποκαταστασης της ζημιας !
Οι Γαλλοι μας βοηθανε σημαντικα και τους ευχαριστουμε |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 7:48 pm Post subject: |
|
|
oi galloi kanoune auto pou ypograpsane na kanoune!!!
kai min jexname i koinoprajia pou diaxeirizete tin gefyra einai katra megalo meros i galliki etaireia.........
ta lefta toys bgazoune
ps sorry gia ta greeklish.... no greekish:( |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
|
Back to top |
|
|
Pagouras Senior Member
Joined: 11 Jan 2005 Posts: 528 Location: Γαλάτσι,Αθήνα(Άντε & λίγο Γιάννινα)
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 6:21 pm Post subject: |
|
|
Συνεπεστατοι οι Γαλλοι... |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 6:26 pm Post subject: |
|
|
Αν ηταν συνεπεστατοι δεν θα συγκρουονταν τα καλωδια της γεφυρας το ενα με το αλλο..! |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
|
Back to top |
|
|
oute psilos Full Member
Joined: 22 Feb 2005 Posts: 394 Location: glasgow
|
|
Back to top |
|
|
Nikolas Stadium Expert
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 5:50 pm Post subject: |
|
|
Άντε τυχέροι χρήστες της γέφυρας ,σας έφαιξε πάλι!!
Απο Δευτέρα τα διόδια της γέφυρας στρογγυλοποιούνται προς τα πάνω και πλεον απο 9,70 θα στοιχίζουν 10 ΕΥΡΩ!
Έτσι οι φίλοι οδηγοί απαλάσσονται απο τον εφιάλτη που λέγεται ''Ψιλά''!
8 μήνες περάσανε και ήδη έχουμε την πρώτη αύξηση.
ΓEΦYPA PIΟY - ANTIPPIΟY
Στα 10 ευρώ τα διόδια από τη Δευτέρα για τα I.X.
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18203&m=N14&aa=3 |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 8:44 pm Post subject: |
|
|
Καλοκαιρινές εκπτώσεις μέχρι 40 % για να διευκολυνθεί η τοπική κίνηση μεταξύ Ρίου - Αντιρρίου ανακοίνωσε η « Γέφυρα ». Πρόκειται για την αλέ ρετούρ κάρτα διοδίων που απευθύνεται σε Ι . Χ αυτοκίνητα κι ενθαρρύνει τα συχνά περάσματα από τη μια ακτή στην άλλη .
Ανάλογα με τη διάρκεια παραμονής του χρήστη στην απέναντι ακτή , διαμορφώνεται αναλογικά και η τιμή των διοδίων από 6 έως και 10 Ευρώ ανά διέλευση . Μια τιμολογιακή πολιτική που ικανοποιεί το αίτημα των τοπικών κοινωνιών και δικαιώνει την « Π » που εδώ και ενάμισι χρόνο είχε εισηγηθεί ευνοϊκό τιμολόγιο για Αχαιούς και Αιτωλοακαρνάνες σαν ερέθισμα για συχνότερη χρήση της Γέφυρας .
Έτσι , με βάση τα νέα δεδομένα που ισχύουν ήδη , ο χρήστης που σκοπεύει να επιστρέψει μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα , αντί κανονικών διοδίων , πληρώνει 12 ευρώ για την κάρτα αλέ ρετούρ κι ανάλογα την ώρα επιστροφής θα καταβάλλεται η διαφορά .
Δηλαδή , αν κάποιος επιστρέψει εντός δύο ωρών δεν επιβαρύνεται . Για διάρκεια παραμονής όμως από δύο έως τρεις ώρες ο χρήστης θα πληρώνει 2 ευρώ επιπλέον , μέχρι τέσσερις ώρες 4 ευρώ , μέχρι πέντε ώρες 6 ευρώ και πάνω από πέντε ώρες 8 ευρώ .
πηγή:Πελοπόννησος |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 11:09 pm Post subject: |
|
|
καλη περιπτωση αυτο γιατι ετσι θα πηγαινορχεται ο κοσμος και θα αναπτυχθει το τοπικο εμποριο.
επισης θα δοθει οικιστικη διεξοδος για το βεβαρημενο πολεοδομικο συγκροτημα της πατρας |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 2:18 am Post subject: |
|
|
ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ της αντικεραυνικής προστασίας της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου προχωρά η ανάδοχος εταιρεία του έργου, μετά τις διαπιστώσεις στις οποίες έχουν καταλήξει οι εμπειρογνώμονες για τα αίτια της αποκοπής δομικού καλωδίου της, τον περασμένο Ιανουάριο. Προκειμένου να γίνουν οι προκαταρκτικές εργασίες ενίσχυσης, αύριο, το Σάββατο, τη Δευτέρα και την Τετάρτη θα γίνουν δεκάλεπτες διακοπές στην κυκλοφορία στο διάστημα μεταξύ 6.30 και 8.30 το πρωί.
Δοκιμές
Όπως έγινε χθες γνωστό από την εταιρεία, ύστερα από σειρά δοκιμών που έγιναν το προηγούμενο διάστημα στο Κέντρο Αεροναυπηγικών Δοκιμών της Τουλούζης, έχουν οδηγηθεί ήδη στα εξής συμπεράσματα:
H γέφυρα επλήγη από κεραυνό εξαιρετικής ισχύος, που άφησε ίχνη στο καλώδιο, το οποίο αποτελεί αντικείμενο έρευνας.
Τα συστήματα ασφαλείας της γέφυρας, που ανταποκρίνονται στις ισχύουσες προδιαγραφές, λειτούργησαν κανονικά.
Ωστόσο, όπως παραδέχεται η εταιρεία, στην περιοχή της γέφυρας οι «οριζόντιες κρούσεις κεραυνών είναι ξεκάθαρα πολύ συχνότερες και ισχυρότερες από ό,τι δείχνει η συνήθης παρατήρηση», βάσει της οποίας έγινε το σύστημα αντικεραυνικής προστασίας. Έτσι, η Γέφυρα A.E. συνεχίζει τη μελέτη συνολικής προστασίας του έργου και «ευθυγραμμίζεται προκαταβολικά με τους σχεδιαζόμενους διεθνείς κανονισμούς που αφορούν την προστασία δομών μεγάλου ύψους».
Πόρισμα
Οριστικό πόρισμα θα υπάρχει τον Σεπτέμβριο. Ωστόσο, τις επόμενες ημέρες ξεκινούν οι προκαταρκτικές εργασίες που περιλαμβάνουν την τοποθέτηση ανοξείδωτων προστατευτικών μεταλλικών περιζωμάτων ως αγωγών, επιπλέον καθοδικών γειώσεων καθώς και επιπρόσθετων αλεξικεραύνων. |
|
Back to top |
|
|
Manchester_7 Stadium Expert
Joined: 03 Apr 2004 Posts: 800 Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)
|
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:20 am Post subject: |
|
|
1 χρονο : 40.000.000 ευρω
Πραγματικα , τα εσοδα της καταπληκτικης γεφυρας μας ειναι εξωπραγματικα |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:59 pm Post subject: |
|
|
δλδ χοντρικα μετα απο 10 χρονια θα εχει περασει η εταιρεια στη κερδοφορια |
|
Back to top |
|
|
Manchester_7 Stadium Expert
Joined: 03 Apr 2004 Posts: 800 Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 11:06 pm Post subject: |
|
|
800 εκατ. ηταν το κοστος της γεφυρας και μην ξεχναμε και το κοστος συντηρισης που δεν πρεπει να ειναι και μικρο. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 2:38 pm Post subject: |
|
|
αρα σε 15 χρονια θα υπαρχουν κερδη και να συμπληρωσω σημερα που ειναι τα γενεθλια θα μοιρασουν και μπλουζακια στο κοσμο στα διοδια επισης διαβασα το πρωι στη πελοποννησο οτι κατα μεσο ορο 10.000 οχηματα την ημερα περνανε την ημερα |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 9:37 am Post subject: |
|
|
μία παλιά αλλά πολύ καλή γεφυρα τουνελ, όπως της Σουηδίας...μόνο που αυτή έχει δύο τούνελ..
Tunnels (Trench Type):
1. Thimble Shoal Tunnel: 5,734 feet in length, portal to portal
2. Chesapeake Channel Tunnel: 5,423 feet in length, portal to portal
Tunnel Clearances:
24 feet horizontal; 13 feet 6 inches vertical
|
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 1:22 am Post subject: |
|
|
Μιας και επισκέπτομαι σχετικά συχνά τη γέφυρα θα ήθελα να σχολιάσω κάποιες άλλες πλευρές του τεράστιου αυτού έργου..
Η πρόσβαση για τους πεζούς γίνεται μέσω μεταλλικών κλιμάκων στα δύο άκρα της γέφυρας.
Τα σκαλοπάτια δεν είναι και τα καλύτερα... και συγκεκριμένα στενά και από μεταλλικό πλέγμα καθιστώντας ακατάλληλη την επίσκεψη για οποιονδήποτε δε φοράει στρωτά παπούτσια. (π.χ. κοπέλες με μικρό έστω τακούνι ).
Ο χώρος κάτω από τις σκάλες είναι εντελώς "χύμα".. Δηλαδή δεν υπάρχει φωτισμός , δεν υπάρχει σήμανση ότι υπάρχουν σκάλες , δεν υπάρχει τίποτα.
Απλά ένας χώρος με χώμα/χαλίκι.
Συνήθως είναι χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων ή χώρος ούρησης (ειδικά πίσω από τις κολόνες).
Δεν υπάρχει πουθενά σε ακτίνα 1χλμ. σήμανση που να ενημερώνει τον επισκέπτη ότι υπάρχουν σκάλες (αυτό είναι κάτι που πρέπει να το βρεις μόνος σου είτε περνώντας από κοντά είτε ρωτώντας ).
Επίσης δεν υπάρχουν πουθενά καλαθάκια για τα σκουπίδια (εκτός από ένα στην δεξιά πλευρά στο Ρίο).
Επίσης καλαθάκια δεν υπάρχουν πουθενά πάνω στο κατάστρωμα της γέφυρας (το επιχείρημα ότι έχει αέρα δεν ξέρω αν πιάνει γιατ΄υπάρχουν καλάθια ειδικού τύπου που είναι κλειστά ).
Παρότι λόγω αέρα ακόμα και να πετάξεις κάτι μετά από λίγες ώρες πάει στη θάλασσα , δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπεις στο πεζοδρόμιο από πακέτα,μπουκάλια μέχρι και μπαμπάκια (!!!) (από τα φορτηγά που έρχονται από την αιτωλοακαρνανία)
Σε όλες τις πινακίδες που ενημερώνουν τους οδηγούς για το όριο ταχύτητας υπάρχει η ένδειξη 80.
Δυστυχώς η πλειοψηφία των οχημάτων (ειδικά μόλις πιάσουν κατηφόρα) κινούνται όχι με 80 ή άντε 100 αλλά 140 και 160 (!!!) (ναι ναι πιστέψτε το ).
Φυσικά απορώ γιατί εφόσον υπάρχουν παντού κάμερες και το βλέπουν , η αστυνομία είναι ανύπαρκτη.
Και μπορεί μεν να μας διαβεβαιώσει κάποιος ότι τα στηθαία ασφαλείας (μπάρες) αντέχουν , αλλά δεν θα ήθελα να κάνω δοκιμή αν αντέχουν με ένα φορτηγό-νταλίκα που κουβαλάει τσιμέντο και πέφτει πάνω στη μπάρα με 120...
Σε ότι αφορά το φωτισμό είναι όντως πολύ ωραίος και ειδικά τα σαββατοκύριακα για πολλές ώρες η γέφυρα είναι ολόκληρη φωταγωγημένη.
τέλος μιας συμβουλή για όσους πηγαίνουν για περπάτημα ή τρέξιμο , αποφεύγετε να περπατάτε από την αντίθετη πλευρά από εκεί που φυσάει γιατί τρώτε όλη τη μπόχα/μαυρίλα από τις εξατμίσεις των φορτηγών που βαριανασαίνουν στην ανηφόρα της γέφυρας... (η συνστριπτική πλειοψηφία των φορτηγών είμαι βέβαιος ότι δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ -- καλά σε ότι αφορά αυτά με αλβανικές πινακίδες ουδέν σχόλιο)
Και τέλος κάνω μία σκέψη , τα άτομα με αναπηρίες γιατί είναι αποκλεισμένα από το να μπορούν να ανέβουν στο πεζοδρόμιο της γέφυρας? Δε νομίζω ότι είναι τόσο μεγάλο το κόστος ενός ανελκυστήρα (σαν αυτούς που έχει το ΜΕΤΡΟ ) |
|
Back to top |
|
|
Psilalonitis-1982 Senior Member
Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Mon Dec 26, 2005 4:21 pm Post subject: |
|
|
Λιγα χρονια μετραει μονο η συναρπαστικη περιπετεια της Γεφυρας
(που εμεις οι πατρινοι και οι γειτονες μας ειχαμε την τυχη να τη παρακολουθησουμε καρε-καρε)
και αυτο το προκλητικο παιδι της επιστημης εχει ηδη αρχισει να συγκινει τη Λογοτεχνια.
Μετα το μεθυστικο φωτογραφικο οργιο, τα χιλιαδες δημοσιευματα, τις προφορικες μαρτυριες,
ηλθε και η σειρα της ποιησης να μιλησει γι αυτην.
Στη συλλογη του "Παραβολη" (εκδοσεις Τυποραμα, Πατρα 2001), ο πατρινος ποιητης και δικηγορος Βασιλης Λαδας
της εχει αφιερωσει μια υπεροχη Ωδη, οπου βεβαια εκφραζεται περισσοτερο η επιφυλακτικοτητα της καλλιτεχνικης ευαισθησιας
για οτιδηποτε φανταζει απολυτα τεχνοκρατικο.
Αλλα αυτα θα τα σχολιασουμε παρακατω, αφου πρωτα απολαυσουμε το ποιημα.
Επισημαινω οτι ειναι γραμμενο μολις πριν την εναρξη κατασκευης της.
Αντιγραφω:
Ωδη στη γεφυρα Ριου Αντιρριου
Η γεφυρα να μην σταματησει στην απεναντι ακτη.
Να προχωρησει περα στους οπωρωνες,
να γευτει τον χυμο του πορτοκαλιου
και του συκου μετα την αγριαδα.
Στα ριζα του βουνου να χαθει,
στο ονειρο του φιδιου να ειναι δρομος.
Να παει εκει που λενε τα πουλια
κι ακομα πιο περα εκει που παιζει ο αυλος,
να γλυστρησει στα χιονια,
στα σκεπασματα πολιτειων να ζεσταθει,
κι ακομα πιο ψηλα να φτασει,
μεχρι το παραθυρο που ζει η Μαρια.
Να ειναι οπως οι ανθρωποι η γεφυρα
που να μην φοβαται ακομη και σε πολεμο να τιναχτει.
Να νοιωσει τοτε τον δυναμιτη στα θεμελια
σαν ενεση ευθανασιας,
αφου οταν τιναχτει, ο πρωτομαστορας
μεσα στη μνημη θα την ξαναχτισει,
ωραια, με φωλιες για τα ηρωικα πουλια,
με πεζουλια να ερχονται το απογευμα οι αλλοι θανατοι
να ριχνουν πετρες στο νερο να το ξυπνησουν,
Ετσι να η γινει η γεφυρα, οδοιπορος που ξεδιψαει
και που σαν αγγελος σκεπαζει με φτερα
το νερο που τον δροσιζει.
Αλλα φοβαμαι πως θα τη σταματησουν οι εργολαβοι
στην απεναντι προβλητα.
Θα τη καθηλωσουν στα διοδια.
Θα ενωσει δυο ακτες, εστω δυο νομους
αλλα οχι τους ανθρωπους,
ουτε τα αντικρυστα βουνα που τωρα επισκεπτονται
το ενα το αλλο με καραβι.
Πανω στα σιδερα θα τρεχουν τα αυτοκινητα
χωρις να μυριζουν τον καπνο των σπιτιων απο κατω,
χωρις να νοιωθουν οι οδηγοι
τα μηνυματα που στελνουν οι καπνοι
οταν ζεσταινονται απο τη γιορτη τα σπιτια.
Τη νυχτα θα της αναβουν λαμπιονια,
θα τη φωτιζουν σαν χριστουγενιατικο δεντρο,
αλλα παντα θα ειναι ενα νεκρο
χριστουγενιατικο δεντρο.
Δεν θα συμμεριστω τη μελαγχολικη διαθεση των τελευταιων στιχων.
Η γεφυρα, σε κατασταση πληρους φωτισμου, ειναι μια ζωντανη αποδειξη του πως η Τεχνολογια στις κορυφαιες της στιγμες αγγιζει την Ποιηση.
Τα τεσσερα θαλασσινα δεντρα ειναι δεντρα ζωντανα.
Οι κορμοι και τα κλαδια τους κουβαλουν κι ενωνουν ζωες, διευκολυνουν καθημερινα συναντησεις ερωτικες,
βολτες φιλικες, φερνουν πιο κοντα την Ελλαδα με την Ελλαδα.
Αυτη αλλωστε η υπηρεσια της Γεφυρας στον ανθρωπο και στον χωρο, εμπνεει και το α μερος του ποιηματος,
το καλυτερο.
Πριν κουρασω, σταματω.
Περισσοτερα σε μελλοντικα post. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Dec 26, 2005 6:00 pm Post subject: |
|
|
επισης να συμπληρωσω οτι το ριο-αντιριο εμενα μου θυμιζει , δε ξερω γιατι , το HONG KONG το οποιο υποσυνειδητα χωρις να εχω παει ποτε εκει το εχω αγαπησει. ενα μερος που το ξερω πολυ καλα απο τις ταινιες που βλεπαμε μικροι |
|
Back to top |
|
|
|