stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αρχιτεκτονική
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 71, 72, 73, 74  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Jan 26, 2009 2:26 pm    Post subject: Reply with quote

Rolling Eyes Ήταν και οι 130 ή στείλανε αντιπροσωπεία?
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Jan 27, 2009 7:26 am    Post subject: Reply with quote

Για μια πιο ολοκληρωμένη άποψη, κοιτώντας τι υποστηρίζει και η άλλη πλευρά,...του 'Όχι άλλο τσιμέντο' ή των '130', η επιτροπή αγώνα κατά της ανάπλασης του Ιπποδρόμου έχει και συγκεκριμένο ιστολόγιο: http://epitropikallithea.blogspot.com/ '''Ξεχασμένη ενημέρωση ;''' Πολύ οργανωμένοι βρε παιδιά...
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 322

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Σταθμός ΑΓΡΙΝΙΟΥ




Φωτογραφίες από τη μπροστινή όψη






Φωτογραφίες από τη πίσω όψη




Υποστυλώματα στα οποία θα στηρίζεται το στέγαστρο στο χώρο αναχώρησης των λεωφορείων.Και τέλος η μακέτα του έργου.
Αυτά τα λίγα σχόλια.





Σύντομα ο σταθμός Μεσολογγίου μεταφέρεται σε κτίριο έξω από την πύλη - που ανακαινίζεται τώρα ( από το κέντρο που βρίσκεται τώρα ) για διάστημα 3 ετών ,ενώ επίκειται αγορά οικοπέδου 14 στρεμμάτων για μελλοντική κατασκευή νέου σταθμού.
Μελέτες γίνονται και για σταθμό στη Ναύπακτο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 12:35 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
α ακατάλληλα κτίρια αιτία για το μεγάλο αριθμό των θυμάτων
Στην γειτονική Ιταλία, μόνο το 14% των κτιρίων ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές αντισεισμικής προστασίας.
AP

Ο σεισμός που ρήμαξε τη μεσαιωνική πόλη Λ' Ακουίλα θα μπορούσε να έχει προκαλέσει περιορισμένες ζημιές στην Ιαπωνία και σε άλλες χώρες με έντονη σεισμική δραστηριότητα. Ωστόσο, μια σειρά από παράγοντες καθιστούν την Ιταλία ιδιαίτερα ευάλωτη, όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί.


Αν και η πόλη της Λ' Ακουίλα βρίσκεται σχεδόν ένα χιλιόμετρο μακριά από το επίκεντρο του σεισμού, οι γεωλόγοι και οι πολιτικοί μηχανικοί αποδίδουν τις περισσότερες ευθύνες για την καταστροφή στα ακατάλληλα κτίρια.

«Τα σπίτια που κατέρρευσαν στην επαρχία Αμπρούτσο δεν είχαν τις προδιαγραφές να αντέξουν ακόμα κι έναν ασθενή σεισμό», τονίζει ο Έντζο Μπόσκι, πρόεδρος του Εθνικού Ινστιτούτου Γεωφυσικής και Ηφαιστειολογίας. Οι ιταλικές αρχές εκτιμούν ότι η σεισμική δόνηση ήταν μεγέθους 5,8 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ ενώ το Αμερικανικό Γεωλογικό Ινστιτούτο κατέγραψε 6,3 Ρίχτερ.

Ο Φράνκο Μπαρμπέρι, γεωλόγος και ειδικός σε θέματα καταστροφών, εξέφρασε την απογοήτευσή του για την έλλειψη αντισεισμικής προστασίας στην Ιταλία, επισημαίνοντας: «Αυτό που εξοργίζει κάποιον είναι πως αν μια σεισμική δόνηση αυτής της κλίμακας είχε συμβεί στην Καλιφόρνια ή την Ιαπωνία δεν θα είχε χαθεί ούτε μια ανθρώπινη ζωή».

Ο Τζιόρτζιο Κρότσι, μηχανικός και ειδικός στα αρχαία μνημεία στην Ρώμη, όπως το Κολοσσιαίο, ξεχώρισε τις μεθόδους οικοδόμησης ως «κλειδί» στις καταστροφές της Λ' Ακουίλα.

Οι αρχαίοι Ρωμαίοι χρησιμοποιούσαν υψηλής ποιότητας πέτρα και ασβέστη προκειμένου να στήσουν μνημεία και κτίρια 2000 ετών. Το ίδιο συνέβη και στα χρόνια της Αναγέννησης.

Ωστόσο, οι κατασκευαστές κατά την μεσαιωνική περίοδο ήταν συχνά φειδωλοί στην ποιότητα των υλικών και γενικά έχτιζαν λιγότερο συμπαγή κτίρια. Ως αποτέλεσμα, μεσαιωνικές οικοδομές είναι πιο σύνηθες να υφίστανται υλικές ζημιές σε ένα σεισμό, σύμφωνα με τον Τζιόρτζιο Κρότσι.

«Μπορείς να βελτιώσεις τέτοια κτίρια», υποστηρίζει ο Κρότσι με την προσθήκη αλυσίδων που θα συνδέουν οριζόντια τους τοίχους και θα περιορίζουν την ταλάντωση σε ένα σεισμό. Μια άλλη τεχνική, συνεχίζει, είναι να δεθούν ξύλινες δοκοί στους τοίχους.

Σχεδόν η μισή επικράτεια της χώρας κρίνεται επικίνδυνη σε σχέση με τις σεισμικές δραστηριότητες, σύμφωνα με μια έκθεση του Μπόσκι καθώς και άλλων γεωλόγων και πολιτικών μηχανικών το 2008. Μόνο το 14% των κτιρίων ανταποκρίνεται στις αντισεισμικές προδιαγραφές. Πέρα από τα αρχαία κτίσματα, δημόσια κτίρια και διαμερίσματα οικογενειών δεν θεωρούνται ασφαλή.

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, πέντε άτομα καταδικάστηκαν για την κατάρρευση σχολείου σε σεισμική δόνηση 5,4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ. Η κακής ποιότητας κατασκευή ήταν καθοριστικός παράγοντας για την τραγωδία που στοίχησε τη ζωή 28 ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένης και την πρώτη τάξη σε δημοτικό μιας μικρής πόλης.

«Τα κτίρια είναι οι βασικοί δολοφόνοι όταν ο σεισμός χτυπά», σύμφωνα με τον Οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών για τη Στρατηγική Μείωσης Καταστροφών.



να τα καλα της ελληνικης αρχιτεκτονικης και των γερων αντισεισμικων κτιριων συγκριτκα με την "ανεπτυγμενη"Ιταλια...που ειναι οι ελεγχοι και η αυστηροτητα?τα δικα μας απο τον παρθενωνα μεχρι τα πετρινα και τα σημερινα κτηρια ειναι κλασεις πιο ανθεκτικα απο τα ψευτικα καλλωπισμενα ιταλικα...να λεμε και τα καλα του τοπου μας...Ε/ gm223?
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 12:39 am    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:
Σταθμός ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Σταθμός τι ? Λεωφορείων ?
Με το που τον είδα, σκέφθηκα (προς στιγμήν) ότι είναι ο νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και χάρηκα ... Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 10:26 am    Post subject: Reply with quote

@ aggelos


Quote:
τα δικα μας απο τον παρθενωνα μεχρι τα πετρινα και τα σημερινα κτηρια ειναι κλασεις πιο ανθεκτικα απο τα ψευτικα καλλωπισμενα ιταλικα...να λεμε και τα καλα του τοπου μας...Ε/ gm223?


Συμφωνώ αλλά η αντισεισμική προστασία δεν είναι δικαιολογία αρχιτεκτονικής και πολεοδομικής υστέρησης.
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 12:50 pm    Post subject: Reply with quote

σίγουρα αλλα η l'aquila είναι μικρό μέρος, όχι η πρωτεύουσα. Δεν είμαι σίγουρος κατά ποσο όλες η μικρές μας πόλεις έχουν αντισεισμική προστασία, πιθανόν....δε ξέρω.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Μα η πρωτευουσα ειναι χειροτερη σε κτηρια...!Στις μικρες πολεις ειδικα στη δυτικη Ελλαδα τα κτηρια ειναι πολυ πιο νεα, γερα και ελεγμενα!
Η Αθηνα που δεν κανει συχνα σεισμους τοσο ισχυρους πρεπει να φοβαται με το χαος που γινεται...θυμαστε τι εγινε με την Παρνηθα....Αν αυτος ο σεισμος και χειροτεροι εχουν γινει στη Δυτικη Ελλαδα ,ελαχιστη ζημια θα γινοταν συγκριτικα...το δικο μου σπιτι πχ μονοκατοικια εξω απο την Πατρα εχει τοσα σιδερα οσο πολυκατοικια ολοκληρη...!Μην πω και για τη Ζακυνθο και κεφαλονια....
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 1:21 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά μην ξεχνάμε και εμείς τι είχε γίνει Καλαμάτα το 87. Η μιση πόλη ερείπιο ήτανε...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

καλά παιδιά τι συζητάμε....οποιος είχε περισσότερη εμπειρία έχει και καλύτερες υποδομές.Η ιταλία αν και δεν έχει φήμη για προοδευτική αρχιτεκτονική(aσχετος αν έχει αρχιτέκτονες..), δεν έχει ούτε εμπειρία σε σεισμούς.

εννοείτε πως σε σεισμογενείς περιοχές θα πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα ακόμα και αν δεν είναι συχνό φαινόμενο...αλλα "this is.... μεσόγειος", να είναι καλά. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

γιαυτο και την φτιαξαμε καλυτερη!σαν την ζακυνθο που ισωπεδωθηκε και βελτιωθηκε...!πεφτει μια πεφτει δυο, ε φτιαχνονται πιο γερα σπιτια...ενω η Ιταλια εχει πιο σπανια σεισμους και ετσι δεν βελτιωνονται τοσο....η L Aquila πχ πιστευω οτι θα φτιαχτει πιο αντισεισμικη τωρα...
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Tue May 05, 2009 9:02 pm    Post subject: Reply with quote

Από Μεταφορά

systema magicum wrote:


Το Πολιτιστικό πάρκο του Ελληνικού Κόσμου.

Μετά την Θόλο και το Θέατρον ο Ελληνικός κόσμος περνά στην επόμενη φάση που θα χαρίσει στην Αθήνα ένα από τα σημαντικότερα πολιτιστικά κέντρα της Ευρώπης και ταυτόχρονα ένα νέο τοπόσημο μοναδικής αρχιτεκτονικής. Αρχιτέκτονες του έργου οι Anamorphosis Architects.
http://www.anamorphosis-architects.com/index.html

Τα έργα έχουν ξεκινήσει και οι παρακάτω εικόνες από το site των αρχιτεκόνων σε λίγα χρόνια θα είναι μια πραγματικότητα.

γενική άποψη του συμπλέγματος όπως θα είναι στην τελική του μορφή














Η παρουσίαση του έργου από τους αρχιτέκτονες

The project involves the re-utilization and metamorphosis of a large dilapidated industrial site of 60.000m2 in the heart of Athens on Piraeus Avenue, through its conversion into a cultural park centered around Greek history, mythology, and landscape. The design of Anamorphosis-Architects comprises the general concept, the master plan, the landscape and three major built-complexes of educational, cultural and recreational use, in one integrated whole. The park is also integrating the adjacent existing buildings of the Hellenic Cosmos including the Old Reception, the Virtual Reality Theatre and the Conference Centre. The CPHC is planned to become a new cultural centre of national and international appeal, a new agglomeration-pole, as a result of its programme and architectural design.

The three major complexes of the CPHC are:
A) the Exhibition and Research Centre
B) the Art & Education Centre for Children
C) the Museum of the Hellenic World

The principal intention of the FHW is to create a complex of cultural and educational orientation. That is a complex which would not simply accommodate some standard cultural activities, but also invent new kinds of programmes through spatial means that could also have a direct urban impact. In that context Anamorphosis-Architects introduces design more as a medium for educational and communicational purposes and less as a simple sheltering of a given functional programme. Furthermore the design proposal is very much based on the obliteration of the boundaries between landscape and buildings and also between architectural and urban scales.

The general design concept is based on an instrumental and contemporary understanding of history and myth as a recurring morphic logic, active and inspirational, in everyday life, and so, capable of generating new spatial and urban contextualization - a concept opposed to any sterile idealizations and symbolic commemorations. Furthermore, the way in which Greek history and mythology relate organically with certain landscape features and gestures has become the major principle of our design, from master plan to detail, and then elaborated into a general morphic paradigm of instrumental and educational character.

Nikos Georgiadis elaborates on the concept of the extended architectural site, in a spatial/psychoanalytic context, in 'Tracing Architecture', AD/Architectural Design, Vol 68, 3-4/1998, guest edited by Nikos Georgiadis, see Editorial pp.7-10.


The CPHC will be realised in three phases: The first phase includes the Exhibition and Research Centre and the Art and Education Centre for Children, and the second includes the Museum of The Hellenic World. The first phase started in Spring 2007.

The Foundation of the Hellenic World: http://www.fhw.gr/

http://www.anamorphosis-architects.c...HCCP/CPHC.html









O==========================O



To Ερευνητικο και Εκθεσιακό Κέντρο (complex A)


εικόνες και κείμενα από τους αρχιτέκτονες του έργου:
The Exhibition and Research Centre of the CPHC, (Complex A) includes two subcomplexes:
1. The Research Centre, the Open-air Theatre and the Small Village.

This complex elaborates on the hybridic spatial structure of the Greek ancient theatre which arises as a natural growth and evolution of the inclined landscape of the hill, in contradistinction to the finite form of a freestanding building. It is a composition of an open-air theatre with a building block whose volume alludes to the inclined but also steep form of Greek hills, while its structure alludes to the metallic frame of a ship prow. At its top, the complex is completed with a small village accommodating workshops and exhibitions, whose form alludes to the shape of proto-urban Greek settlements. The complex includes offices, virtual-reality laboratories, library, shops, restaurant and cafe. Its inclined top is landscaped and planted and includes a number of earth and water installations of variable character. It includes the main entrance to the park as well as the start and end of the Route of Mythology, a journey via land and water, and so becomes a nodal point for the circulation inside the CPHC and a natural threshold towards the outside urban fabric.



2. The Exhibition & Media Centre, the Route of Mythology and the Cave of Mythology.
This complex is the natural continuation of complex “1”, and of the concave shape of the open-air theatre. It is entirely covered with earth, and its external form appears as a smooth, landscaped and planted hill which becomes the major green area of the CPHC. It includes the large Cave of Mythology and the main part of the Route of Mythology, two major landscape/waterscape schemes which include a number of installations and host events based on ancient Greek myths. It also includes a gorge, small caves, and oval shape passages alluding to the Greek beach-line and rocky coast, various open-air features like exhibition, play and sitting areas, as well as an open-air cinema at the top. Its interior contains large exhibition galleries for temporary exhibitions of artistic and commercial character, auditorium, a media-school with lecture rooms, bookshop, self-service restaurant and cafe. The galleries of complex ‘”2” form one expanded double leveled wing which penetrates into the body of complex “1”. They can operate as a whole or in subdivisions, depending on the exhibitions’ requirements.

The Exhibition and Research Centre, the Art & Education Centre for Children and the Museum of the Hellenic World are the three major complexes which form the Cultural Park of the Hellenic Cosmos (CPHC).

http://www.anamorphosis-architects.com/projects/IME_02RCAC/RCAC.html

http://pic40.picturetrail.com/VOL384/9870812/21527544/361865489.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL384/9870812/21527544/361869104.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL384/9870812/21527544/361869630.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL384/9870812/21527544/361869650.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL384/9870812/21527544/361871264.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL384/9870812/21527544/361865424.jpg


O==========================O


Το κέντρο τεχνών και εκπαίδευσης των παιδιών (complex B)


εικόνες και κέιμενα από τους αρχιτέκτονες:
Keeping with the general morphic, historic and mythic, paradigm, the design of this complex focuses specifically on the morphic parameter of creativity and play. Design here aims to play an explicit educational role, highlight and transmit the dialectic of forms and creative imagination over content and meaning. This complex consists of three major homeomorphic spaces in a synthesis which is based on their common morphic features. These are the “hut”, the “ship”, and the “flying paper-airplane” (alluding to three simple, paper-folding, constructivist gestures) which in turn elaborate the relationship between “inside” and “outside” in three characteristic ways referring respectively to the earth, the water, and the air, and their concomitant structures. These spaces are designed to host educational and artistic activities for kids, involving workshops, exhibitions, play and so on. The complex also includes library, eating and resting areas, small aquarium, and storage, while its roof is multiply accessible and used for play and educational programmes. It also includes an archaeological finding from the Byzantine period, which was discovered in the area during construction, and eventually preserved on site. The connection of the complex with its adjacent ones occurs through designed journeys (long walks and water-journeys by boat) which are meant to emphasize the process of expedition and exploration.

The Exhibition and Research Centre, the Art & Education Centre for Children and the Museum of the Hellenic World are the three major complexes which form the Cultural Park of the Hellenic Cosmos (CPHC).

http://www.anamorphosis-architects.com/projects/IME_03AEC/AEC.html

http://pic40.picturetrail.com/VOL384/9870812/21527544/361869704.jpg









http://pic40.picturetrail.com/VOL384/9870812/21527544/361864001.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL384/9870812/21527544/361863991.jpg


O==========================O



Τα παραπάνω βρίσκονται υπό κατασκευή και μετά θα ακολουθήσει το Μουσείο του Ελληνικού Κόσμου, το πιο ενδιαφέρων κτίσμα του πολιτιστικού κέντρου.
μια γενική παρουσίαση:
The design proposal focuses on the concept of a museum of history - not original historical exhibits. The design principle is based on the spatio-psychoanalytic concept of lack (deeply routed in Greek culture) as a critique against the notions of 'collection'/ 'acquisition'. Both as sense of loss of original pieces as well as creative spatial process, lack, led to the formulation of a new museological approach integrating exhibition and builiding into one. Spatiality is conceived, psychoanalytically, as the mode of history, and highlighted both as the major diachronic documentation of Greek civilisation (recurring, homeomorphing, collocating) and the main concept of the building: a spatial monument as opposed to a symbolic memorial.
The proposed continuous strip, self-evolving across the building, produces homeomorphic curved schemes in three distinct, spatial gestures/installations: a) the amphitheatre introducing Classical Antiquity, b) the dome introducing Byzantium, c) the sheltering cell introducing Modern times (17th - early 20th century), covering the overall museum space. Accordingly, three distinct lighting treatments are proposed: a) bright daylight, small sharp shadows, b) indirect, ambient, no shadows, c) cinematic side-lighting, long shadows. Yet, the strip surface employs a gradient synthesis of materials and construction techniques - varying from: a) tectonic, marble, stone, b) cast material, c) timber, glass and metal structures. Client: Foundation of Hellenic World, Athens. Total exhibition space: 6000 sq.m
περισσότερες πληροφορίες για το έργο:
http://www.anamorphosis-architects.com/projects/ime/project_IME.html


2 από τους αρχιτέκτονες του έργου πίσω από την μακέτα του μουσείου όπως παρουσιάζεται στην μεγάλη διεθνή έκθεση MUSEUMS IN THE 21ST CENTURY: CONCEPTS
PROJECTS BUILDINGS που έχει οργανωθεί απο το art centre Basel παρουσιάζοντας τα σημαντικότερα μουσειακά projects των ημερών μας, αναμεσά τους ΔΥΟ απο την χώρα μας, το Μουσείο του Ελληνικού κόσμου και το νέο Μουσείο της Ακρόπολης.

εδώ πληροφορίες για την έκθεση:

http://www.artcentrebasel.com/artcentre/exhibitions/museums_in_the_21st_century
http://www.artcentrebasel.com/artcentre/exhibitions/news/museums_in_the_21st_century_concepts_projects_buildings__7
φωτογραφία από την έκθεση



ο αρχιτέκτονας της ομάδας Νίκος Γεωργιάδης





O==========================O


εικόνες από το Μουσείο του Ελληνικού Κόσμου:
















http://pic40.picturetrail.com/VOL384/9870812/20464371/332980491.jpg











http://www.anamorphosis-architects.com/index.html

O==========================O

εικόνα των έργων από το Google Earth:



Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Wed May 06, 2009 1:04 am    Post subject: Reply with quote

Μακάρι να βλέπαμε τέτοιες ειδήσεις όλο και πιο συχνά...Μου αρέσει πάρα πολύ οπτικά από τις μακέτες που είδα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Wed May 06, 2009 3:44 am    Post subject: Reply with quote

Τα σχέδια είναι εκπληκτικά. Τα κοιτάω με τις ωρες και δεν χορταίνονται. Πολλά μπράβο στους αρχιτέκτονες, και πολλά μπράβο στο Ίδρυμα που θα προσφέρει στην πόλη μας ένα συγκρότημα που δύσκολα συναντάς οπουδήποτε στον κόσμο (είναι τόσο μεγάλο το έργο που αξίζει και δικό του topic φίλε Losada... Laughing)
Υ.Γ.: Φίλε/φίλη systema magicum, συγχαρητήρια και σε σένα,διότι μέσα σε 2 μόλις post, κατάφερες να παρουσιάσεις όχι απλά φρέσκο υλικό, αλλά και ντοκουμέντα.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Wed May 06, 2009 10:19 am    Post subject: Reply with quote

Το πολύπλοκο αυτό αναλύονται οι hybridic χωρική δομή του αρχαίου ελληνικού θεάτρου που προκύπτει ως φυσική ανάπτυξη και την εξέλιξη του τοπίου με κλίση του λόφου, σε αντιδιαστολή με τη μορφή ενός πεπερασμένου ανεξάρτητος κτιρίου. Είναι μια σύνθεση από ένα υπαίθριο θέατρο με ένα δομικό στοιχείο των οποίων ο όγκος αναφέρεται στην απότομη κλίση, αλλά και της ελληνικής λόφους μορφή, ενώ η δομή αναφέρεται σε μεταλλικό σκελετό ενός πλοίου πλώρη. Κατά την αρχή, το συγκρότημα ολοκληρώνεται με ένα μικρό χωριό, την υποδοχή των εργαστηρίων και εκθέσεις, των οποίων η μορφή αναφέρεται στο σχήμα του πρωτο-αστική ελληνική οικισμούς. Το συγκρότημα περιλαμβάνει τα γραφεία, η εικονική πραγματικότητα, εργαστήρια, βιβλιοθήκη, καταστήματα, εστιατόρια και καφέ. Η κλίση αρχή είναι διαμορφωμένο και φύτεψε και περιλαμβάνει μια σειρά από χώμα και νερό εγκαταστάσεις της μεταβλητής χαρακτήρα. Περιλαμβάνει την κύρια είσοδο του πάρκου, καθώς και την έναρξη και το τέλος της διαδρομής της Μυθολογίας, ένα ταξίδι μέσω της γης και του νερού, και έτσι καθίσταται κομβικό σημείο για την κυκλοφορία στο εσωτερικό της CPHC και ένα φυσικό όριο για την εκτός αστικού ιστού.


Το εκθεσιακό κέντρο & ΜΜΕ, η Route of Mythology και το Σπήλαιο των Μυθολογία. Αυτό το συγκρότημα είναι η φυσική συνέχεια του συγκροτήματος "1", και από το κοίλο σχήμα του υπαίθριο θέατρο. Είναι πλήρως καλυμμένα με χώμα, και την εξωτερική της μορφή εμφανίζεται ως μια ομαλή, τοπίο και φυτεύονται λόφο, που γίνεται το μεγαλύτερο χώρο πρασίνου της CPHC. Περιλαμβάνει την μεγάλη σπηλιά της μυθολογίας, και το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής της Μυθολογίας, δύο μεγάλες τοπίο / waterscape συστήματα τα οποία περιλαμβάνουν μια σειρά από εγκαταστάσεις υποδοχής και εκδηλώσεων που βασίζονται στο αρχαίο ελληνικό μύθο. Περιλαμβάνει επίσης μια χαράδρα, μικρές σπηλιές, και οβάλ σχήμα χωρία, υπαινίσσεται η ελληνική παραλία-line και βραχώδη ακτή, διάφορες υπαίθριες λειτουργίες όπως η έκθεση, να παίξει και καθιστικά, όπως επίσης και ένα υπαίθριο κινηματογράφο στην κορυφή. Το εσωτερικό του περιέχει μεγάλη έκθεση αίθουσες τέχνης για προσωρινές εκθέσεις των καλλιτεχνικών και εμπορικού χαρακτήρα, αμφιθέατρο, ένα σχολείο με τα μέσα ενημέρωσης-αιθουσών, βιβλιοπωλείο, self-service εστιατόριο και cafe. Η γκαλερί σύνθετων "" 2 "αποτελούν ένα διευρυμένο διπλό επιπέδων πτέρυγα που εισχωρεί στο σώμα του συγκροτήματος" 1 ". Μπορούν να λειτουργούν ως σύνολο ή στις υποδιαιρέσεις, ανάλογα με τις εκθέσεις των απαιτήσεων. Το εκθεσιακό και Κέντρο Ερευνών, το Κέντρο Τέχνης & Παιδεία για τα παιδιά και το Μουσείο του Ελληνισμού είναι τα τρία μεγάλα συγκροτήματα που αποτελούν το Πολιτιστικό Πάρκο του Ελληνικού Cosmos (CPHC).

Κρατώντας με τις γενικές morphic, ιστορικό και μυθικό, παράδειγμα, ο σχεδιασμός αυτού του πολύπλοκου εστιάζεται συγκεκριμένα στην morphic παράμετρος της δημιουργικότητας και το παιχνίδι. Σχεδιασμός εδώ έχει ως στόχο να παίξει ρητή εκπαιδευτικό ρόλο, να τονίσει και να μεταδίδουν τη διαλεκτική των μορφών και η δημιουργική φαντασία πάνω από το περιεχόμενο και νόημα. Το συγκρότημα αποτελείται από τρεις μεγάλες homeomorphic χώρους σε μια σύνθεση που βασίζεται σε κοινά τους χαρακτηριστικά morphic. Αυτές είναι οι "καλύβα", το "πλοίο", και το "χαρτί που φέρουν-αεροπλάνο" (για να αναφέρω εδώ τρεις απλές, χαρτί-δίπλωμα, constructivist χειρονομίες), η οποία με τη σειρά του επεξεργαστεί την σχέση μεταξύ "εντός" και "εκτός" σε τρεις χαρακτηριστικές τρόπους που αναφέρονται στη γη, το νερό και τον αέρα, και την ταυτόχρονη τους δομών. Οι χώροι αυτοί έχουν σχεδιαστεί για να φιλοξενήσει εκπαιδευτικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες για παιδιά, που περιλαμβάνουν εργαστήρια, εκθέσεις, να παίξουν και τα λοιπά. Το συγκρότημα περιλαμβάνει επίσης βιβλιοθήκη, φαγητό και ξεκούραση περιοχές, μικρές ενυδρείο και αποθήκευσης, ενώ η οροφή είναι προσιτές και να πολλαπλασιάζεται χρησιμοποιούνται για παιχνίδι και εκπαιδευτικά προγράμματα. Περιλαμβάνει επίσης ένα αρχαιολογικό εύρημα από τη Βυζαντινή περίοδο, το οποίο αποκαλύφθηκε στην περιοχή κατά τη διάρκεια της κατασκευής, και τελικά να διατηρηθούν επί τόπου. Η σύνδεση του συγκροτήματος με τις παρακείμενες αυτές παρουσιάζεται μέσω σχεδιασμένα ταξίδια (μεγάλες βόλτες και το νερό, τα ταξίδια με πλοίο), οι οποίες έχουν ως στόχο να τονίσει τη διαδικασία της εκστρατείας και εξερεύνησης. Η Έρευνα και εκθεσιακό κέντρο, το Κέντρο Τέχνης & Παιδεία για τα παιδιά και τα Μουσείο του Ελληνισμού είναι τα τρία μεγάλα συγκροτήματα που αποτελούν το Πολιτιστικό Πάρκο του Ελληνικού Κόσμου (CPHC).

Μετάφραση από δικτυακό εργαλείο, εισάγοντας τα ανωτέρω κείμενα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed May 06, 2009 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

Εντυπωσιακό Exclamation Και το καλό είναι ότι δεν πρόκειται μόνο για σχέδια στα χαρτιά, αλλά για έργο σε εξέλιξη. Το μόνο που δεν είδα στα κείμενα είναι κάποιο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης, μήπως γνωρίζει κανείς;

Systema magicum συγχαρητήρια για την τόσο αναλυτική παρουσίαση.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 651

PostPosted: Wed May 06, 2009 1:11 pm    Post subject: Reply with quote

Πράγματι εντυπωσιακό!!! Είχα βρεθεί στο χώρο πριν από 1 χρόνο σχεδόν σε ένα συνέδριο στο ολοκαίνουργιο τότε "Θεατρον" του συγκροτήματος. Πράγματι η δουλειά που γίνεται από το Ίδρυμα είναι πολύ καλή. Αν και τότε γινόντουσαν κάποια μερεμέτια ακόμα το τελικό αποτέλεσμα με αυτό της μακέτας δεν είχε πολλές διαφορές, κάτι που με κάνει αισιόδοξο για το τελικό αποτέλεσμα του νέου χώρου. Εκείνη την περίοδο γινόντουσαν εκσκαφές σε αυτό το τεράστιο οικόπεδο πίσω από το Θέατρον.
Αυτό που με χαροποίησε ιδιαίτερα είναι ότι η μελέτη του εντυπωσιακού αυτού χώρου έγινε από Έλληνες αρχιτέκτονες (αν κατάλαβα καλά..).

Να σημειώσω επίσης ότι στο χώρο που περικλείεται από το Γ του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού με πρόσοψη στην Πειραιώς είναι η Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) στο χώρο της οποίας περιμένουν ανάδειξη 2-3 πανέμορφα κτίρια με εμφανή τα σημάδια του χρόνου καθώς και διάφορα άλλα βιομηχανικά κτίρια. Ήδη το Φεστιβάλ Αθηνών έχει διαμορφώσει 2 κτίρια στο πισω μέρος του συγκροτήματος σε θεατρικές αίθουσες.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Fri May 08, 2009 11:07 am    Post subject: Reply with quote

Συνέντευξη με ένα από τους κύριους αρχιτέκτονες της ομάδας "anamorfosis" που σχεδίασε τον Ελληνικό κόσμο, τον αρχιτέκτονα κο Νίκο Γεωργιαδη στο διαδικτυακό τόπο greekarchitects με θέμα την κατασκευή ψηλών κτιρίων στην Ελλάδα.

http://www.greekarchitects.gr/index.php?maincat=22&newid=2162

Προσωπική μου γνώμη:

Στην προσπάθεια του να αφορίσει την έννοια του ύψους λόγω προσωπικής ενδεχομένως (τι ενδεχόμενης δηλαδή, μάλλον προφανούς θα έλεγα) αντιπάθειας στην τρίτη διάσταση της αρχιτεκτονικής, ο κος Γεωργιαδης φάσκει και αντιφάσκει. Δεν του αρέσουν οι τεχνητές χωρικές και μορφικές πυκνώσεις οι οποίες είναι αναντίστοιχες με το χαρακτήρα του περιβάλλοντος αστικού χώρου ιδίως αν είναι τεχνητές και αποσκοπούν στο κέρδος...

Αυτές τις απόψεις με κάποιες παραλλαγές τις έχουμε ακούσει και από άλλους, απλά μας κάνει εντύπωση ότι τις αναφέρει αρχιτέκτονας ο οποίος αρχιτεκτονεί σε τέτοια κλίμακα της οποίας το μέγεθος αναμφίβολα θα επιφέρει συγκεντρώσεις λειτουργιών και "χωρικές" και "μορφικές" πυκνώσεις.

Για να δικαιολογήσει την καθολική του αντιπάθεια στην τρίτη διάσταση δαιμονοποιεί τα κτίρια που προορίζονται για τη στέγαση οικονομικών δραστηριοτήτων λησμονώντας προφανώς ότι το αξιολογότατο συγκρότημα "Ελληνικός κόσμος" ΚΑΙ αναντίστοιχο και σχετικά ασύμβατο είναι με το υπόλοιπο οικισμένο περιβάλλον γύρω του, όπου και το ίδιο είναι ΚΑΙ αυτό μια μεγάλη μηχανή παραγωγής χρημάτων έστω και με το πρόθεμα του χαρακτήρα των πολιτισμικών δραστηριοτήτων και όσο και αξιέπαινοι να είναι οι δημιουργοί του.

Κάπως κάποια στιγμή θα πρέπει να ασχοληθούμε με αυτή την προκατάληψη κατά του ύψους στην Ελλάδα. Το καταλαβαίνω ότι ακόμα και κτίρια 200μ ύψους εκτός από ασύμφορα μπορεί να είναι και υπερβολικά σε μέγεθος για την πόλη. Δεν καταλαβαίνω όμως αυτή την ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ αποστροφή.

Δηλαδή, αυτό το προκρούστειο όριο των 27μ προκύπτει από καμιά εξίσωση... ιερής Γεωμετρίας σχετικά με το Αττικό τοπίο (ακόμα και 10 χλμ μακριά από την Ακρόπολη) η οποία έχει δοθεί αποκλειστικά και μόνο σε κάποια πεφωτισμένη μειονότητα ολίγων εκλεκτών και δεν την ξέρει κανένας άλλος στον υπόλοιπο κόσμο, οπότε και ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες πόλεις του μεγέθους της Αθήνας (πλην Ρώμης που απλώς... επιβεβαιώνει τον κανόνα Very Happy ) αλλά και μικρότερες αναπτύσσονται αλλιώς αφήνοντας μόνο σε εμάς το δικαίωμα να ζούμε στον ιδιόμορφο επίγειο παράδεισο που οικοδομούμε αποκλειστικά κατά πλάτος πάνω στο σώμα της δύσμοιρης Αττικής γης;

Τι διάολο, ΟΛΟΙ οι άλλοι πλανώνται και μόνο εμείς κατέχουμε την αποκαλυμμένη αλήθεια;

Κρίμα όταν κάποιος είναι τόσο απόλυτος. Δικαίωμα του, αλλά και δικαίωμα μας να επισημαίνουμε την τόση πια απολυτωσύνη.

Other than that, πάντως, ο τύπος είναι φοβερός αρχιτέκτονας και μόνο για το έργο του στον Ελληνικό κόσμο του τα συγχωρώ όλα. Φανταστείτε ότι τα ίδια ακούμε και από καθηγητάδες που έχουν να αρχιτεκτονήσουν εδώ και δεκαετίες και το τελευταίο τους έργο είναι η διαμόρφωση της πέργολας στο παραδοσιακό οικισμό της κάτω Πετρομαγούλας.... Ελεος!!!


Last edited by gm2263 on Fri May 08, 2009 11:19 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sat May 09, 2009 3:29 pm    Post subject: Reply with quote

μακαρι το σχεδιο να πραγματοποιηθει οπως στη μακετα Cool ειναι παρα πολυ ομορφο και κοαινοτομο για τα ελληνικα και οχι μονο δεδομενα!!απο οτι ειδα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως η χρηματοδοτηση δεν ειναι κρατικη ετσι??πολλα ευχαριστουμε φιλε systema magicum Smile
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 651

PostPosted: Mon May 11, 2009 2:34 am    Post subject: Reply with quote

gouperman wrote:
απο οτι ειδα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως η χρηματοδοτηση δεν ειναι κρατικη ετσι??


Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Αντιγράφω από την ιστιοσελίδα για τη δομή του ΙΜΕ.
Quote:
Το Ίδρυµα Μείζονος Ελληνισµού (ΙΜΕ), το οποίο εµπνεύστηκε, δηµιούργησε και χρηµατοδότησε η οικογένεια Λαζάρου Εφραίµογλου, είναι Νοµικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου µε κοινωφελή, πολιτιστικό, µη κερδοσκοπικό χαρακτήρα και έδρα την Αθήνα. Η ίδρυσή του κυρώθηκε το 1993 µε νόµο της Βουλής των Ελλήνων.


Όμως για την κατασκευή των κτιρίων του Ελληνικού κόσμου έχει λάβει σημαντικές επιχορηγήσεις από το Ελληνικό Κράτος (μέσω του ΥΠ.ΠΟ) και την Ευρωπαική Ένωση. Για να μην παρεξηγηθώ δεν το αναφέρω με καθόλου περίεργη διάθεση καθώς σε αυτή τη περίπτωση τα λεφτά αποδεδειγμένα πιάνουν τόπο και είναι διεθνής πρακτική το κράτος να χρηματοδοτεί μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
Αυτό το μαρτυρούν και οι ταμπέλες έξω από το συγκρότημα στην Πειραιώς που αναφέρουν τις πηγές χρηματοδότησης για την κατασκευή τόσο του Θόλου όσο και του Θέατρον. Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα ισχύει και για τους υπό κατασκευή νέους χώρους του συγκροτήματος.

Επίσης η διοίκηση του ιδρύματος έχει καταφέρει να κερδίσει χορηγίες και δωρεές διαχρονικά από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις και κυρίως από τα τραπεζικά ιδρύματα. Για παράδειγμα δείτε εδώ τις χορηγίες για το 2009
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Mon May 11, 2009 11:49 am    Post subject: Reply with quote

Δεν το συζητάμε ότι είναι μακράν η πλέον ρηξικέλευθη επέμβαση στα Ελληνικά αρχιτεκτονικά δρώμενα. Πιο ρηξικέλευθη και από τα καλατράβεια έργα ενδεχομένως.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Wed Sep 16, 2009 6:23 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
ουτε για φτυσιμο δεν ηταν συγκριτικα με τα ξενα αναλογα εργα...
τουλαχιστον τωρα ειμαστε χαλια αλα χωρις να πληρωσουμε φορο αρχιτεκτονικης μπιιιιμπ..

Συνεχίζω εδώ την κουβέντα από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Αθήνας για να μη πέσουμε πολύ εκτός θέματος.

Άγγελε,
Αμα θεωρείς πως δεν είναι ούτε για φτύσιμο η πρόταση του Τομπάζη, καλύτερα να σωπάσεις και να δεχτεις τα στεγαστράκια που μπαίνουν τώρα.
Όσο για το τι γίνεται έξω....

Θα φέρω ένα παράδειγμα.
Στέγαστρο Καλατράβα.
Ο κύριος ήρθε, έκανε c(l)opy paste απο τα έργα του ανα τον κόσμο, σας παραμύθιασε και έτσι ευκολόπιστοι που είστε, καμαρώνατε σα γύφτικα σκεπάρνια. (Δεν είναι προσωπικό, όλη η Ελλάδα καμάρωνε και ακόμα καμαρώνει)
Εκεί λοιπόν δε μας πείραξε που τον πληρώσαμε με τα λεφτάκια μας για να κάνει άλλη μια "ξεπέτα"; Μη μου πείτε περί τελετής έναρξης γιατί το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ότι το γήπεδο δεν έπαιζε και πολύ στην τελετή έναρξης. Οποιοδήποτε άλλο σχέδιο θα έκανε την δουλειά.

Επειδή λοιπόν διακρίνω μια ακατάσχετη ξενολαγνεία, μήπως θα πρεπε Άγγελε εσύ και κάθε Άγγελος να μην είστε και τόσο επίμονοι και να εξετάζετε και το θέμα πιο σφαιρικά;
Αν περίμενες στην Ελλάδα να κατασκευαστεί ΤΟ υπερσύγχρονο στέγαστρο τότε πρέπει να βάλεις το ξυπνητήρι σου σε μια ωραία μεταλλική κατσαρόλα για να ξυπνήσεις στα σίγουρα. Για καλό και για κακό έχε και ένα κουβά με νερό από πάνω σου.

Η Ελλαδίτσα μας ΔΕΝ έχει τα φράγκα για να μιμηθει τους ξένους. Ειδικά με τις πολιτικές που ακολουθούν τα δυο μεγάλα κόμματα.
Για να γίνει κάτι καλό για το δημόσιο συμφέρον πρέπει να έχουμε και συλλογικότητα.
Όταν η ροπή που αλλάζει τις κυβερνήσεις είναι το "βόλεμα" το τελευταίο που περιμένω είναι να υπάρχει χρηματοδότηση για ουσιαστικά έργα και όχι για την "μόστρα" που όπως και να το κάνουμε είναι ίδιον αυτού του κακόμοιρου λαού που αποκαλούμε λανθασμένα "Έλληνες". (Στην πραγματικότητα είμαστε Νεοέλληνες και ουδεμία σχέση έχουμε με τους Αρχαίους.-Τους προσβάλουμε)
Επιτρέψτε μου να φωνάξω εδώ ότι ο Καλατράβα κλήθηκε για τη μόστρα. Τα μόνιμα γήπεδα που έγιναν για τους Αγώνες έγιναν για τη μόστρα. Χάσαμε κάτι εκατομύρια γιούρο να τα χτίσουμε και τώρα είμαστε ανίκανοι να τα συντηρήσουμε. Είμαστε ο λαός των σκυλάδικων, της μερσεντές και της φιγούρας.

Γιαυτό λοιπόν, με ότι πόρους έχουμε ας κάνουμε το καλύτερο. Η πρόταση του Τομπάζη είναι μαι χαρά! Ειδικά αν την συγκρίνω με το τι τελικά θα γίνει.
Αρχιτεκτονική....μαι πονεμένη ιστορία στην νεοελληνική ιστορία.
Υπάρχουν τόσες καλές εξαιρέσεις αλλά δύσκολα τις προσέχεις. Λογικό αν κυριαρχεί η λογική του άρπα κόλα, της ξεπέτας και της "σιγουριάς" της ασφάλειας (αντισεισμικός κανονισμός-ενας τερατώδης κανόνας που μετατ΄ρεπει ενα ενδιαφέρον κτήριο σε τυπική πολυκατοικία. πχ. δείτε πολυκατοικίες του '60-ακόαμ επιβιώνουν).

Και όσο για τη Ζάκυνθο φίλε Άγγελε....
Κάποτε ήταν ωραία. Έγινε σεισμός. Έπεσε το μισό νησί. Τώρα καλύτερα να είχε μείνει γήπεδο.... Η "νεοελληνικότητα" σε όλο της το μεγαλείο.
Όλα αυτά που λέω το πιθανότερο να σας είναι ακαταλαβίστικα. Νο προμπλεμ. Καταθέστε και σεις την αποψή σας.
Ευχαριστώ

(Σόρρυ για το αστειάκι μου με το ξυπνητήρι)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Sep 16, 2009 6:33 pm    Post subject: Reply with quote

συμφωνώ μαζί σου σε όλα, αλλα θεωρώ ότι ίσος υπερβάλλεις με τον αρνητισμό. Όσα λεφτά και αν έχουμε (που κάτι έχουμε) σίγουρα αρκούν για κάποιους βασικούς καλλωπισμούς και το έχουμε δει.

Όσο για τον καλατράβα, νάναϊ καλά η μόστρα τότε! αν φέρνει τέτοια copy-paste! Το θέμα δεν είναι η άρπα-κόλα, είναι να έχεις τουλάχιστον copy-paste αλλα κάτι καλο και όχι αντίγραφα από άσχετους (άσε που δεν είναι 100% copy-paste..).έχει αλλάξει την περιοχή ριζικά! που να το συντηρούσαν και όλας!
Shocked

τέλος, όσο για τον τομπάζη, το στέγαστρο δε φαίνεται καλά , θα ήθελα να το δω live, σίγουρα δεν είναι τίποτα σπουδαίο αλλα έχει καλο CV ο τομπάζης και θα ήθελα να δω πως θα φαινόταν.....σίγουρα καλύτερο από ότι είχαμε.

όπως και να έχει υπάρχει ένα 20% στη χωρα που δεν είναι όπως περιγράφεις......αυτοί κάτι καλο θα θέλουν Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Wed Sep 16, 2009 7:35 pm    Post subject: Reply with quote

Pavel γιατί τόση επιθετικότητα; Δεν φαντάζομαι ότι διαφωνούμε εδώ μέσα για τα βασικα:

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό που γίνεται τώρα είναι χειρότερο (αλλά φαντάζομαι και φθηνότερο) από αυτό του Τομπάζη.

Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι και το στέγαστρο του Τομπάζη ήταν πολύ μέτριο και ανεπαρκές για τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό μιας Ευρωπαικής πρωτεύουσας 4 εκατομυρίων κατοίκων. Και γι αυτό δεν λέω ότι φταίει ο Τομπάζης - φαντάζομαι φταίνε οι οδηγίες που του δώθηκαν.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι μακέτες και η επεξήγηση του έργου του γραφείου του Τομπάζη είναι απαράδεκτες και δεν αφήνει να καταλάβεις τι ακριβώς προτείνει.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Ελληνικό κράτος έχει οικονομικά προβλήματα και ο ΟΣΕ είναι εντελώς χρεοκοπημένος.

Που μας αφήνει όλο αυτό; Προσωπικά πιστεύω ότι μπορούμε να κτίσουμε ένα πιο καλό σιδηροδρομικό σταθμό από αυτόν του Τομπάζη άρα ίσως καλύτερα που κάνουν μια (εύχομαι) φθηνή και προσωρινή λήση. Οι λόγοι για αυτην την άποψη είναι οι εξείς:

1. Αν και τα οικονομικά προβλήματα είναι δεδομένα, η Ελλάδα είναι πλούσια χώρα. Αυτή η μυθολογία για την "ψωροκώσταινα" δεν ισχύει πια. Σε ΑΕΠ / άτομο έχουμε περίπου το ίδιο με αυτό της Ισπανίας και της Ιταλίας. Και, όπως ξέρουμε όσοι διαβάζουμε αυτο το φόρουμ, μεγάλα έργα, παρά την ανικανότητα και διαφθορά του δημοσίου, γίνονται συνέχεια σε αυτή την χώρα.

2. Σε αυτό μπορεί να κάνω λάθος αλλά δεν νομίζω ότι η κατασκευή ενός σταθμού μεσαίου μεγέθους (χωρίς τις σιδηροδρομικές υποδομές και αποβάθρες οι οποίες κατασκευάζονται ήδη) είναι πια τοσο πανάκριβη.

3. Εάν γίνει σωστά, στο κτήριο του σταθμού θα μπορούν να γίνουν ένα σώρό μαγαζιά και εστιατόρια που θα αποφέρουν κερδή, αποσβένοντας εν μέρη το κόστος κατασκευής (σε αντίθεση με τα τσίγκινα υπόστεγα).

4. Η Ελλάδα είναι παντελώς απούσα από τον σιδηροδρομικό τουρισμό και όσο αναπτύσονται τα Βαλκάνια αυτό θα είναι μεγάλο πρόβλημα. Ενας εντυπωσιακός σταθμός θα είναι η καλύτερη διαφήμιση για τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

5. Αν και ιδανικά δεν θα είχαμε να διαλέξουμε ένα από τα δύο, είναι σημαντικό να ολοκληρωθεί η ραχοκοκκαλιά του δικτύου που είναι στα πιο πυκνοκατοικημένα μέρη της χώρας, με τις καλύτερες δυνατότητες να είναι κερδοφόρο, συν το μεγαλύτερο συγκινωνιακό και περιβαλοντικό πλεονέκτημα. Και είναι πιο φθηνό και λογικό να χτιστεί ένας αντιπροσωπευτικός σταθμός στην Αθήνα, παρά να επεκτείνουμε (ή να διατηρούμε) ενα προβληματικό και ελλειματικό περιφεριακό δίκτυο. Σύντομα ελπίζουμε ότι ο ΠΑΘΕΠΑ θα ολοκληρωθεί, καθώς και οι διεθνείς διασυνδέσεις του δικτύου και χρειάζεται ένας σοβαρός σταθμός. Συν και η κίνηση του προαστιακου, όταν με το καλό αρχίσει να λειτουργεί ολοκληρωμένα.

6. Αν και η πρόσφατη (επανα-)γκετοποίηση της Ομόνοιας και γύρω περιοχής ίσως να καθυστερήσει την πρόοδο, η περιοχή που είναι ο σταθμός είναι κεντρική και αναπτυσομενη. (Δείτε το ενδιαφέρον για τις σχετικά γειτωνικές περιοχές του Κεραμεικού, του Μεταξουργείου και του Γκαζιού).

7. Ότι κτίσουμε τώρα θα παραμείνει έτσι για πολλές δεκαετίες. Δείτε τον κεντρικό σταθμό Θεσσαλονίκης (πολύ καλύτερος από αυτόν του Τομπάζη, χτισμένος δεν ξέρω πόσες δεκαετίες πριν). Αν δεν κτίσουμε κάτι της προκοπής τώρα, θα μείνουμε με αυτό για τα επόμενα 40+ χρόνια...

Για το ερώτημα που θα βρεθούν τα χρήματα, σίγουρα δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα από τον ΟΣΕ που είναι και χρεοκοπημένος και ανίκανος. Άλλωστε και η κατασκευή του στέγαστρου του καλατράβα δεν χρηματοδοτήθηκε από τον ....ΣΕΓΑΣ! Razz Το κράτος και ο δήμος Αθηναίων πρέπει να επιδοτήσουν την κατασκευή του. Επίσης, στην Ελλάδα συνεχίζουμε να μην κάνουμε σωστή χρήση των χορηγιών και των ευεργετών. Δεν θα προτειμούσαμε όλοι, λόγου χάρη, να έχουμε έναν πρακτικό και εντυπωσιακό Ονάσσειο Κέντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό στην καρδιά της πόλης αντί ένα ακόμα κουτί/θέατρο στην Συγγρού;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Wed Sep 16, 2009 8:08 pm    Post subject: Reply with quote

Αλκη:
Όχι δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό που γίνεται τώρα είναι χειρότερο (αλλά φαντάζομαι και φθηνότερο) από αυτό του Τομπάζη.

Ναι! υπάρχει αμφιβολία οτι και το στέγαστρο του Τομπάζη ήταν πολύ μέτριο και ανεπαρκές για τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό μιας Ευρωπαικής πρωτεύουσας 4 εκατομυρίων κατοίκων. Και γι αυτό δεν λέω ότι φταίει ο Τομπάζης - φαντάζομαι φταίνε οι οδηγίες που του δώθηκαν.
Εξηγούμαι: Βιοκλιματικά είναι ιδανικό (όπως όλα του τα κτίρια)
Αισθητικά μαρέσει (περί ορέξεως ουδείς λόγος). Δένει καλύτερα με τον υπάρχοντα σταθμό σε σχέση με ένα πιο τολμηρό στέγραστρο όπως πιθανότατα να εννοείς.
Λειτουργικά κάνενα ψεγάδι.


Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι μακέτες και η επεξήγηση του έργου του γραφείου του Τομπάζη είναι απαράδεκτες και δεν αφήνει να καταλάβεις τι ακριβώς προτείνει.
Αυτό είναι άλλο θέμα. Είναι ευθύνη των ατόμων που έκαναν τη μακέτα και όχι της αρχιτεκτονικής ιδέας από πίσω. Συμφωνώ ότι δεν είναι εντυπωσιακή η μακέτα αλλά προσπάθησε να δεις το κτίριο και όχι τα αστεία κολλάζ με τους ανθρώπους.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Ελληνικό κράτος έχει οικονομικά προβλήματα και ο ΟΣΕ είναι εντελώς χρεοκοπημένος.
Καμμία. Ωστόσο καλύτερη διαχείριση πόρων μπορεί να γίνει.

Που μας αφήνει όλο αυτό; Προσωπικά πιστεύω ότι μπορούμε να κτίσουμε ένα πιο καλό σιδηροδρομικό σταθμό από αυτόν του Τομπάζη άρα ίσως καλύτερα που κάνουν μια (εύχομαι) φθηνή και προσωρινή λήση. Οι λόγοι για αυτην την άποψη είναι οι εξείς:
Αυτό που φοβάμαι περισσότερο.....Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού.

1. Ψωροκώσταινα είμασταν, ειμαστε και θα είμαστε ες αεί. Δε μπορείς να συγκρίνεις μια χωρα 10.000.000 και 180 ετών με χώρες πολλαπλάσιας ιστορίας και πληθυσμού. Αν κάτι κάναμε στους Ολυμπιακούς αγώνες ήταν κάκιστη διαχείριση των κονδυλίων που μας δόθηκαν. Πως έγιναν αυτά τα έργα; Απλά το δημόσιο χρέος γιγαντώθηκε. Αυτό δε σημαίνει πως επειδή βλέπεις να έγιναν κάποια έργα το 2004 ότι είμαστε και γαμω τις χώρες γιατί απλούστατα δεν τα φτιάξαμε εμεις.

2. Εξαρτάται. Το στέγαστρο Καλατράβα είναι ένα απλό "στέγαστρο" το οποίο όμως μας κόστισε όσο το γήπεδο.

3. Μα και στην πρόταση του Τομπάζη υπάρχει πρόβλεψη για στοά με μαγαζιά. (Τσίγγινα υπόστεγα φαντάζομαι εννοεις αυτό που θα γίνει τώραWink

4. Συμφωνώ. Απούσα. Φτωχή. Φαντάζεσαι ένας μικρομεσαίος να μαζέυει οικονομίες μια ζωη για να χτίσει βίλα με πισίνα;

5. Συμφωνώ. ΝΑ γίνει το περιφερειακό δίκτυο. Αλλά τι σχέση έχει με τον σταθμό στην Αθήνα;

6. Έτσι δείχνει το πράμα. Πρόσφατα έγινε διαθνής αρχιτεκτονικος διαγωνισμός (συμμετείχα και εγω) για φοιτητική πολυκατοικία και γενικότερο πλάνο γης για μια περιοχή στο μεταξουργείο. Ολοκληρώθηκε η πρώτη του φάση αυτές τις μέρες και μεχρι τον φεβρουάριο θα είναι τελειωμένη και η δεύτερη φάση του, η τελική. Η τάση θέλει να αναδείξει αυτη την περιοχή σαν ένα δεύτερο γκάζι, αλλά με λίγο διαφορετικό χαρακτήρα.

7. Ακριβωωωως. Οπότε χωνέψτε καλά αυτό που χτίζεται τώρα.


Κατα τα άλλα, ΤΟΤΕ (2004) μας ήρθαν λεφτά στη κυριολεξία ουρανοκατέβατα. Τώρα δεν έχει. Ότι κάνουμε μόνοι μας.
Όσο για τις χορηγίες, κάτι πάει να γίνει με τον Renzo Piano αλλά πραγματικά σιχαίνομαι την διαφήμιση που πέφτει σε κάθε τέτοιο έργο.

Το κράτος μπορεί να χρηματοδοτεί. Όχι όμως όπως είναι σήμερα. Αν συνεχίσουν να χάνονται χιλιάδες άδικες εργατοώρες στον δημόσιο τομέα (μαζί με εκατομύρια ευρώ) τότε η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Θα το ξαναπώ: Δεν έχουμε συλλογική σκέψη και πρόθεση για το δημόσιο συμφέρον. Δεν έχουμε παιδεία. Δεν έχουμε πολλά πράματα, παρόλαυτά ζητάμε το σουπερ ντουπερ στέγαστρο για την φιγούρα.
Καλά να πάθουμε.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 71, 72, 73, 74  Next
Page 72 of 74

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr