stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Thu Oct 14, 2010 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Από την παράδοση της περιμετρικής οδού Αγρινίου:

http://agrinio-news.blogspot.com/2010/10/blog-post_6.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Nov 30, 2010 5:08 pm    Post subject: Reply with quote

Ορίστε και ένα παράδειγμα της στάσης πληρωμών που εφαρμόζει σιωπηρά η κύβερνηση

http://xiromeronews.blogspot.com/2010/11/blog-post_30.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 517

PostPosted: Fri May 27, 2011 9:55 pm    Post subject: Εκτροπή Αχελώου. Reply with quote

Σε αυτό το "δωμάτιο έχουμε καιρό να γράψουμε κάτι..., οπότε ορμώμενος από το τοπικιστικό μου που εκφράστηκε σε άλλη σελίδα θέλω να θέσω ένα θέμα και όποιος ξέρει ας απαντήσει.

Τι γίνεται με την εκτροπή του Αχελώου. Όσες φορές είχα ψιλοψάξει εύρισκα αντιφατικά πράγματα και μάλιστα από καθηγητές πανεπιστημίου.

Από τη μία έχουμε το επιχείρημα ότι ο κάμπος πεθαίνει και το έργο θα τον ξεδιψάσει παράγοντας ταυτόχρονα και ενέργεια. Είναι δηλαδή όπως λένε πλέον ένα έργο περιβαλλοντικό Rolling Eyes

Από την άλλη έχουμε την άποψη που μιλάεις για διατάραξη της φυσικής ισορροπίας και ότι αν θέλουν να ξεδιψάσουν τον κάμπο πρέπει να αλλάξουν καλλιέργεια και να πάνε σε λιγότερο υδροβόρες.

Σε αυτά τα δύο θα ήθελα αν ξέρει κανείς να τοποθετηθεί. Το επιχείρημα ότι αφού χαλάσαμε τόσα λεφτά να το τελειώσουμε τουλάχιστον, εμένα προσωπικά δε μου λέει κάτι. Αν το έργο ήταν λάθος εξαρχής να μη γίνει ποτέ και να χρεωθεί στη ΔΕΗ (να χουμε δουλειά να κάνουμε μετά τον ΟΣΕ).
Back to top
View user's profile Send private message
manos pde
New Member
New Member


Joined: 07 Jul 2010
Posts: 20

PostPosted: Fri May 27, 2011 11:56 pm    Post subject: Reply with quote

Λοιπών,ως προς το διαδικαστικό κομμάτι:Κάπιοι προσέφυγαν πριν πολλούς μήνες στο ΣΤε και ζητούσαν με τα παραπάνω επιχειρήματα την διακοπή των εργασιών όπως και έγινε.Ήρθε η ώρα να το εξέτάσει το αίτημα αυτό το ΣΤε αλλά είχε κάποες απορίες νομικού χαρακτήρα ώς προς το Ευρωπαικό Δικαιο οπότε ζήτησε απο το Ευρωπαικό δικαστήριο διευκρινίσεις.

Η ακρόαση απο το Ευρωπαικό Δικασστήριο έγινε χτές.Υπέρ της συνέχισης του έργου τάχθηκε Περιφέρεια και ΔΕΗ ενώ η πλευρά της κυβέρνησης ουσιαστικά δεν υποστήριξε τίποτα.Οι διευκρινίσεις τώρα αναμένονται στα τέλη του έτους,όταν αυτό συμβεί το ΣΤε θα ξανασυνεδριάσει για να βγάλει και την οριστική απόφαση.

Στο μεταξύ όλον αυτό τον καιρό που δέν γινόντουσαν έργα η κύρια σύραγγα μεταφοράς του νερού μήκους,αν δεν με απατά η μνημη μου,18 χλμ η οποία είχε διανοιχτεί πλήρως αλλά δεν είχε τοποθετηθεί σε όλο το μήκος της η τελική επένδυση κινδύνευε με κατάρευση.Έτσι το ΣΤε έκανε μερική άρση της απαγόρευσης έτσι ώστε να παρθούν τα μέτρα που απαιτούνταν για να μήν καταρεύσει..

Ως προς το τεχνικό κομμάτι:χθές κατατέθηκε πως το ποσοστό ολοκλήρωσης του έργου είναι περίπου 80% με κάποα υποέργα να έχουν μεγαλύτερα ποσοστά.Για το εάν είναι ένα χρήσιμο έργο ή όχι αποψη μου είναι πως θα δώσει μεγάλη πνωή στον τόπο,θα δώσει τα λεφτά του πίσω σε βάθος χρόνου σίγουρα,θα δώσει καθαρή ενέργεια και θα αλλάξει τον αριθμό των καλλιεργήσιμών εκτάσεων προς τα πάνω.Το μοναδικό του πρόβλημα είναι ίδιο με κάθε μεγάλο έργο στη Ελλάδα:η νοοτροπία του Έλληνα και τα μικροσυμφέροντα,ετσι συνέβη στο Παπάφειο στον Πειραιά στον Καιάφα κτλ κτλ κτλ...Πρέπει επιτέλους να σταματήσουνε να το παίζουμε ξερόλες...Δώθηκαν εκατομύρια για μελέτες και οι μελετητές σίγουρα θα ξέρουν κάτι παραπάνω από τους περισσότερους πολέμιους κάθε έργου.Στην προκειμένη περίπτωση βέβαια,έχουν περάσει δεκαετίες από τότε που το έργο ήταν ακόμα στα χαρτιά αλλά να άλλαξαν τόσα πολλά πράγματα που να το έκαναν από ένα έργο τόσο σημαντικό σε ένα περιβαλλοντικά επικίνδυνο Question Question Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
johnyb
Visitor
Visitor


Joined: 16 Jan 2011
Posts: 6

PostPosted: Sat May 28, 2011 2:58 am    Post subject: Reply with quote

Η λογική λέει ότι το δικαστήριο θα αποφανθεί αρνητικά για το έργο. Μιλάμε για δίκαιο περιβάλλοντος και βασική αρχή του είναι ότι απαγορεύεται το ρίσκο ειδικά με το νερό. Όταν οι επιστήμονες είναι στην καλύτερη διχασμένοι μιλάμε για μη αποδεκτό ρίσκο.
Το έργο ως έργο είναι κλασσικό βαλκανικό δημιούργημα. Πλήρης αδυναμία κεντρικού σχεδιασμού κι επιβολής κανόνων άντλησης και διαχείρισης νερού, κατάλληλης καλλιέργειας, ανεξέλεγκτης μόλυνσης υδάτων κτλ κτλ μετέτρεψαν την πιο υδροφόρα περιοχή της Ελλάδας σε νεκρό τόπο. Και η λύση...εκτροπή του Αχελώου. Η οποία βέβαια με τη σειρά της επέτρεπε στο πολιτικό προσωπικό να μη γίνεται δυσάρεστο στους Θεσσαλούς και στα παραδοσιακά κατασκευαστικά συμφέροντα ευκαιρία για νέα έσοδα.
Προς όσους έχουν αμφιβολίες γι'αυτό απλά να τονίσω ότι από καθαρά πολιτική, δικαστική και οικονομική άποψη η Εκτροπή του Αχελώου είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο της μεταπολίτευσης σε εύρος παρανομίας και αυθαιρεσίας. 4 φορές η Ολομέλεια του ΣΤΕ το σταμάτησε ζητώντας ολοκληρωμένη περιβαλλοντική μελέτη και 4 φορές το ελληνικό κράτος αγνόησε τις αποφάσεις συνεχίζοντας το έργο παράνομα και προσκομίζοντας τις μεμονωμένες μελέτες για κάθε ξεχωριστό έργο που συνθέτει την εκτροπή συρραμένες ως συνολική μελέτη. Πλήρης αδιαφορία για τη συνταγματική τάξη, προσπάθεια εξαπάτησης του δικαστηρίου, συνέχιση χρηματοδότησης με τεράστια κονδύλια σ'ένα έργο του οποίου η νομιμότητα ήταν το λιγότερο αμφισβητούμενη, για να μην αναφερθώ στην προχειρότητα της μελέτης για ένα θέμα που αφορά τη διαχείριση του μεγαλύτερου ποταμιού της χώρας σε εποχές που το νερό γίνεται ολοένα πολυτιμότερο. Έφτασε στο σημείο ο Σουφλιάς να περάσει νόμο που αφαιρούσε απ'το ΣΤΕ την αρμοδιότητα να κρίνει τη συνταγματικότητα των νόμων για το έργο. Μιλάμε για τέτοια τοπικιστική πρεμούρα που έφτασε σε νομικό έγκλημα. Παρόλες αυτές τις ουσιαστικές και τυπικές παλινωδίες η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού τελεί εν αγνοία του ζητήματος. Γιατί? Δεν ξέρω. Μόνο να υποθέσω μπορώ, με βάση τους συσχετισμούς ΜΜΕ και κατασκευαστικών.
Κι αφού το έργο έφτασε σχεδόν στο τέλος ακούστηκαν δύο επιχειρήματα κυρίως κατά των προσφυγών ενώπιον του ΣΤΕ
1.ότι έχει ήδη ξοδευτεί σχεδόν ένα δις ευρώ που θα πάε στο βρόντο αν δεν ολοκληρωθεί η εκτροπή
2.ότι η εκτροπή αφορά το 30% των νερώ του ποταμού που έτσι κι αλλιώς καταλήγουν στη θάλασσα(λες και μπαίνει δηλαδή ένας αγωγός στις εκβολές του Αχελώου κι από κει λαμβάνεται το νερό)
Μιλάμε για στιβαρά επιχειρήματα.........
Η εκτροπή του Αχελώου είναι από όλες τις απόψεις ένας καθρέφτης των παθογενειών του Ελληνικού Κράτους.
Το οποίο ευτυχώς με την είσοδό του στην ΕΕ μπορεί να προστατέψει και μ'άλλους τρόπους το κοινό συμφέρον πλέον.
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 268
Location: Athens

PostPosted: Sat Feb 22, 2014 1:28 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ταιριάζει 100% στο συγκεκριμένο thread αλλά για να μην ανοίξω καινούριο...

Με αφορμή τους σεισμούς στην Κεφαλλονιά, αναρωτιέμαι μήπως σε κάποιες περιοχές της Ελλάδος θα έπρεπε, για τις νέες κατασκευές εφεξής, να υπάρξει μια στροφή σε προκατασκευασμένα κτήρια. Έχω ελάχιστη έως μηδενική γνώση του θέματος, δεν είμαι καν μηχανικός ή αρχιτέκτονας, ωστόσο, αν θυμάμαι καλά από σχετική συζήτηση που είχα κάνει στο παρελθόν, τα κτήρια αυτά έχουν το θετικό του χαμηλότερου κόστους κατασκευής και της μεγαλύτερης αντισεισιμικότητας. Πιθανότατα να έχουν μικρότερο ΜΟ ζωής αλλά υποθέτω πως με σωστή συντήρηση και αυτό θα αυξάνεται.

Μπορεί κάποιος ειδικός να μας δώσει τα φώτα του και να μας πει τη γνώμη του;
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Aug 17, 2016 11:30 pm    Post subject: Reply with quote

Και μια εναλλακτική πρόταση για τη σύνδεση της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία καθώς η υποθαλάσσια σύνδεση μάλλον θα αργήσει να αναδυθεί από το πυθμένα της θάλλασας....

http://goo.gl/PbnHc7
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Thu Nov 10, 2016 11:39 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.agrinionews.gr/paliabela-xekinisan-ergasies-syntirisis-stin-pezogefyra/

Άλλη μια γέφυρα που αφέθηκε στη τύχη της και έγινε χωρίς κανένα σχεδιασμό.
Κορυφαία η φωτό με τα τσιμέντα στοιβαγμένα σε ρόλο σκαλοπατιών!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Dec 14, 2016 11:36 pm    Post subject: Reply with quote

Το χρώμα αλλάζει την εικόνα μιας πόλης. Άλλο ένα έργο που δεν απέδωσε....


www.goo.gl/ie7lHT
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 170
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Mon Dec 19, 2016 1:48 am    Post subject: Reply with quote

Πονεμένη ιστορία ο ποδηλατοδρόμος. Δεν απέδωσε γιατί το ποδήλατο δεν πέρασε ποτέ στη συνείδηση του Ναυπάκτιου. Ένα απολύτως περιττό έργο, τόσα χρόνια που πηγαίνω στη Ναύπακτο είδα ελάχιστους να χρησιμοποιούν ποδήλατο. Το μόνο που απέδωσε ήταν οι κλήσεις της Τροχαίας για στάθμευση στον ποδηλατοδρόμο, αλλά μόνο στα αυτοκίνητα με Αθηναϊκές πινακίδες. Evil or Very Mad

Υ.Γ. Ας καθαρίσουν την Ψανη και το Γριμποβο, ας βελτιώσουν τον περιφερειακό με τις ανάποδες στροφές και τον σχεδιασμό του 1990, ας βελτιώσουν και το αποχετευτικό σύστημα και μετά να βάλουν και ότι χρώμα θέλουν...
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon Dec 19, 2016 4:18 pm    Post subject: Reply with quote

Στα κρυφά έγινε όλη αυτή η προετοιμασία;;;

www.goo.gl/9eTtEk

Βέβαια δε γίνεται πουθενά λόγος για την υποθαλάσσια σύνδεση...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Dec 21, 2016 12:30 am    Post subject: Reply with quote

Άλλο ένα σημαντικό έργο που θα βοηθήσει την πρόσβαση από βορά στον Αστακό.Περιμένουμε νέα αύριο

www.goo.gl/aQZsYa
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
Page 24 of 24

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr