stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 1:19 am    Post subject: Reply with quote

είναι λίγο επικίνδυνο σίγουρα αλλά όχι περισσότερο από το να κυκλοφορούμε μαζί με τα αυτοκλινητα χωρίς την κόκκινη λωρίδα. Ελπίζω όχι μόνο να την βλέπουν οι οδηγοί αλλά να την σέβονται κιόλας. Κάτι είναι κιαυτό.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 2:10 am    Post subject: Reply with quote

Τον θεωρώ τραγικό τον σχολιασμό σας περί επικινδυνότητας των ποδηλατόδρομων στην Ναύπακτο. Δηλαδή έλεος ρε παιδία. Μου θυμίζετε του κλασσικούς Νεοέλληνες που γκρινιάζουν και συγκρίνουν το 'Ελλαδιστάν' με το εξωτερικό, και με την παραμικρή αλλαγή τα γυρνάνε όλα τούμπα. Όλοι οι ποδηλατόδρομοι μέσα σε δρόμους βρίσκονται στην πλειοψηφία τους, παντού. Αντί να λέτε μπράβο για την κίνηση αυτή και να χαιρόσαστε που δεν υπάρχει κάποιο αμάξι παρκαρισμένο εκεί (όπως συμβαίνει σε μερικές άλλες Ελληνικές πόλεις) γκρινιάζετε που υπάρχει ταύτιση του ποδηλατόδρομου με τον κανονικό δρόμο. Και μετά αναρρωτιόμαστε γιατί δεν υπάρχει πρόοδος στην χώρα μας. Γιατί αν υπήρχαν Δημοτικοί Σύμβουλοι σαν εσάς στην Ναυπακτο, το έργο ακόμα θα ήταν στις μακέτες επειδή το έργο δεν θα περνούσε λόγο των φόβων που εκφράσατε. Συγνώμη για την προσωπική 'επίθεση', αλλά σε αυτό το φόρουμ συνηθίζεται να 'γκρινιάζουμε' για πράγματα που δεν γίνονται. Ας μην αρχίσει να γίνεται το αντίθετο.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 3:21 am    Post subject: Reply with quote

Πριν αρχίσεις να την "πέφτεις" καλό θα ήταν να γνωρίζεις σε ποιούς την "πέφτεις"

Είμαι ποδηλάτης τα τελευταία 2 χρόνια στην Πάτρα. Η εμπειρία μου από τους δρόμους της δεν είναι και η καλύτερη. Γενικά όπου έχω πάει, με αντιμετωπίζουν σαν εμπόδιο, παρά με σέβονται.
Όταν και στην Πάτρα "δοκιμαστικά" είχε γίνει το ίδιο πράμα, χωρίς την κόκκινη λωρίδα, δηλαδή ποδηλατόδρομος ελάχιστου πλάτους που ούτε για ενάμισι ποδήλατο δεν φτάνει, φυσικά και δεν την σέβονταν ούτε την λωρίδα ούτε και μενα. Ανταυτού σιχτίριζαν που στενέψαμε το δρόμο.

Εσύ τι ακριβώς έπαθες; Τι είπα που σε πείραξε; Επειδή είπα πως είναι επικύνδυνο να κυκλοφορώ στο ίδιο επίπεδο με τα αυτοκίνητα; Δεν σε καταλαβαίνω. Εξηγησε το γιατί ειλικρινά δεν σε αντιλαμβάνομαι.

Αν ήταν το πεζοδρόμιο μεγαλύτερο θα σε πείραζε πολύ;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

Sorry αν ήμουν περισσότερο επιθετικός από όσο έπρεπε. Όλοι έχουμε και τις κακές στιγμές μας κατα την διάρκεια της ημέρας. Εκεί που ήθελα να καταλλήξω είναι ότι βρισκόμαστε σε πολύ εμβρυακό στάδιο ώστε να κάνουμε τον παραμικρό αρνητικό σχολιασμό περί ενός ποδηλατόδρομου. Όταν αποκτήσουμε ένα εκτεταμένο δίκτυο σε όλες τις πόλεις, τότε ορθά θα μπορούμε να κρίνουμε. Και επειδή αντιπρότεινες την διαπλάτυνση του πεζοδρομίου και την τοποθέτηση του ποδηλατοδρομου εκεί, σκέψου επίσης ότι μία τέτοια κίνηση ίσως να μην ήταν οικονομικά υποφερτή από τον δήμο. Και άλλωστε όπως είπα και πριν, αυτή η 'μέση' λύση που εφαρμόστηκε στην Ναύπακτο, δεν είναι Ελληνική πατέντα, αλλά συναντάται πάρα πολλές φορές σε όλες τις ευρωπαικές πόλεις που έχουν ποδηλατόδρομους.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά το κακό στην Ελλάδα είναι ότι οι δρόμοι και τα πεζοδρόμια των πόλεων κυρίως στο ιστορικό τους κέντρο είναι αρκετά στενά και φτιαγμένα με τέτοιο τρόπο που αν δεν αλλάξει τελείως η μορφή τους τέτοιου είδους ποδηλατόδρομοι μόνο επικίνδυνοι μπορούν να χαρακτηριστούν, ειδικά αν λάβουμε υπόψιν μας και το πως οδηγούμε όλοι.... Χρειάζεται ειδικός χώρος που στο μεγαλύτερο μέρος του να είναι χωριστός από δρόμο και πεζοδρόμιο με κράσπεδο, σηματοδότηση κλπ, και πάνω από όλα χρειάζεται να θιγεί το αυτοκίνητο. Δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για ποδηλατόδρομους και να μην μειώνεται ο χώρος που αντιστοιχεί στο αυτοκίνητο μέσα στον αστικό ιστό...
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 1:08 pm    Post subject: Reply with quote

Για την περίπτωση της Ναυπάκτου να αναφέρω και εγώ κάποια πράγματα μιας και πλέον η πόλη είναι και επίσημα ο τόπος Β' κατοικίας μου.

Το τελευταίο καιρό γίνεται μια προσπάθεια από την δημοτική αρχή για συνολική αντιμετώπιση της κυκλοφορίας στο κέντρο της πόλης που δεν περιορίζεται μόνο στο δίκτυο ποδηλατοδρόμων.

Πριν αναφέρω κάποια επιπλέον πράγματα να αναφέρω ότι η λύση της χάραξης του ποδηλατοδρόμου δίπλα από το οδόστρωμα είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση σύμφωνα με τις διεθνής πρακτικές για δρόμους όπως η Τζαβέλα (στην φωτογραφία του pindos) με κυκλοφορία προς μία κατεύθυνση και στενά πεζοδρόμια. Στο εξωτερικό η λύση του ποδηλατόδρομου στα πεζοδρόμια βρίσκει εφαρμογή μόνο σε μεγάλα πεζοδρόμια που υπάρχει χώρος ώστε οι πεζοί να μην περπατάνε πάνω του (την πρώτη φορά που είχα βρεθεί σε πόλη της Ευρώπης με δίκτυο ποδηλατοδρόμων το τι "ντλιν ντλιν" και βρισίδι είχα ακούσει δεν λέγεται..).

Ας επανέλθουμε στην περίπτωση της Ναυπάκτου. Πρώτα να παρατηρήσουμε ότι ο ποδηλατοδρόμος είναι μονής κατεύθυνσης (προς το λιμάνι - γι'αυτό και περιορισμένου πλάτους) καθώς στον από κάτω δρόμο (Μπότσαρη) υπάρχει αντίστοιχος προς την πλ.Φαρμάκη. Γενικά στο μεγαλύτερο τμήμα του η δημιουργία ποδηλατοδρόμου ήταν εύκολη υπόθεση καθώς στους 2 αυτούς δρόμους στον ένα απαγορευόταν τελείως η στάθμευση και στον άλλο επιτρεπόταν μόνο από τη 1 πλευρά. Βέβαια υπάρχουν σημεία με προβλήματα (με σημαντικότερο την πλατεία στο λιμάνι) που δεν ξέρω ακόμα αν έχουν λυθεί

Επίσης έχει κατασκευαστεί ποδηλατόδρομος διπλής κατεύθυνσης και μεγάλου μήκους και στην παραλία στο Γρίμποβο μετά την ανάπλαση όλης της παραλίας (έργο που συνάντησε τεράστιες αντιδράσεις αλλά τελικά το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό), ο οποίος είναι και πιο μεγάλος και πιο εμφανής (με πινακίδες και τα σχετικά). Συνέπεια όλων αυτών ήταν ο δρόμος να γίνει μονόδρομος με κίνηση των οχημάτων από μία λωρίδα. Τον πρώτο καιρό παρά την σήμανση ο ποδηλατόδρομος χρησιμοποιούταν ως δρόμος για την άλλη κατεύθυνση και ως χώρος στάθμευσης. Την τελευταία φορά που πήγα τα πράγματα είχαν βελτιωθεί αισθητά.

Επίσης σε αυτή τη φάση είναι υπό κατασκευή η ανάπλαση και της άλλης παραλίας της Ψανής όπου επίσης προβλέπεται η κατασκευή και νέου ποδηλατόδρομου, ενώ σχέδιο για ποδηλτόδρομο έχει ενσωματωθεί και στο έργο της περιφέρειας για ανάπλαση της οδού Θέρμου.

Σε πρώτη φάση ο δήμος αγόρασε 400 ποδήλατα τα οποία παραχώρησε σε δημότες με μορφή μακροχρόνιου δανεισμού (με ποια κριτήρια δεν ξέρω??) ενώ στις προθέσεις του δήμου είναι η εγκατάσταση αυτόματου συστήματος ενοικίασης ποδηλάτων σε κατοίκους και επισκέπτες (πρόθεση είπαμε...).

Επίσης στα πλαίσια βελτίωσης της κυκλοφορίας ετοιμάζεται σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης σε όλο το εμπορικό κέντρο (μπορεί να λειτουργεί ήδη, τα Χριστούγεννα όλα φαινόντουσαν έτοιμα) και τοποθετήθηκαν κολωνάκια (δυστυχώς πλαστικά) σε όλες τις γωνίες για την εμπόδιση της παράνομης στάθμευσης.

Περιττό να αναφέρω ότι όλα τα παραπάνω έχουν προκαλέσει τεράστιες αντιδράσεις από τους εμπόρους.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 1:54 pm    Post subject: Reply with quote

aikinn wrote:
Τον θεωρώ τραγικό τον σχολιασμό σας περί επικινδυνότητας ......θυμίζετε του κλασσικούς Νεοέλληνες που γκρινιάζουν ...... Όλοι οι ποδηλατόδρομοι μέσα σε δρόμους βρίσκονται στην πλειοψηφία τους, παντού. Αντί να λέτε μπράβο για την κίνηση ....... Και μετά αναρρωτιόμαστε γιατί δεν υπάρχει πρόοδος στην χώρα μας. Γιατί αν υπήρχαν Δημοτικοί Σύμβουλοι σαν εσάς .........


Tι συγνώμη, εδώ δεν α΄φησες τίποτα όρθιο...

Τραγικό τον σχολιασμό ότι είναι επικίνδυνο για τα ποδήλατα; Δε πας καλά.
Θες να σου δείξω φωτό από βερολίνο; Αλλά νομίζω ότι θα ξέρεις τις συνηθεις πρακτικές στο εξωτερικό.

θυμίζω κλασσικό έλληνα επειδή ζητώ διαχωρισμό ποδηλάτου-αυτοκινήτου; Ελα απαυτό στο τόπο σου....

Είπα πάλι καλά που έγινε αυτό και είναι κάπως πιο οριοθετημένη η κίνηση των αυτοκινήτων. Δεν είπα τίποτα περί παρκαρίσματος στην ποδηλατολωρίδα. Διαβάζεις ότι θες και ότι θα θελες να εκτονωσεις.

Ούτε που με νοιάζει να γίνω δημοτικός σύμβουλος στη Ναύπακτο. Απλά μενοιάζει μερικά πράγματα να γίνονται σωστά. Τώρα τι πρόβλημα έχεις εσύ... Μάλλον εσύ πρέπει να είσαι ο δημοτικός σύμβουλος.. δεν εξηγείται αλλιώς...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

Ειρηνη υμιν. Φιλε Pavel_13 εγω θα εκανα quote στο επομενο post του φιλου aikinn
aikinn wrote:
Sorry αν ήμουν περισσότερο επιθετικός από όσο έπρεπε. Όλοι έχουμε και τις κακές στιγμές μας κατα την διάρκεια της ημέρας.

Τωρα ,οσον αφορα την Ναυπακτο ηθελα ακομα μερικες φωτογραφιες για τον ποδηλατοδρομο στην παραλια που αναφερει ο φιλος ariskop, αλλα εφυγα για Πατρα. Ειναι πολυ θετικο οι δημοτικες αρχες να περασουν αλλο πνευμα για τις μετακινησεις στην πολη. Ειδικα μετα την κατασκευη του περιφερειακου δρομου, μπορουν πιο ανετα πλεον να εφαρμοστουν πολιτικες και εργα για τον περιορισμο της χρησης του Ι.Χ.
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 3:01 pm    Post subject: Reply with quote

Η διαφωνία μας βρίσκεται ακριβώς στην έκφραση σου ότι "θες να γίνει σωστά". Και το οτι θεωρείς ότι ο παραπάνω ποδηλατόδρομος είναι "λάθος" ή τουλάχιστον "μη σωστός" με βρίσκει κάθετα αντίθετο για πολλούς λόγους. Δεν είμαι εγώ τρελός, αλλά και ο ariskop παραπάνω ανέφερε ότι η τακτική αυτή δεν είναι πατέντα της Ναυπάκτου. Εννοείται ότι μπορεί να γίνει ένας ποδηλατόδρομος ανεξάρτητος από τον δρόμο, αλλά επίσης θα μπορούσαν να γίνουν και 3 διαφορετικά επίπεδα, ένα για πεζους, ένα για ποδήλατα, ενα για αυτοκίνητα κτλ κτλ κτλ. Το τι θελουμε και το τι μπορεί να γίνει απέχει πάρα πολύ. Και από τεχνικής απόψεως αλλά και από οικονομικής. Εμένα αυτό που με ενόχλησε ήταν ότι ενώ βρισκόμαστε σε μία κατάσταση σε αυτή την χώρα όπου το ποδήλατο είναι μια άγνωστη λέξη, ένας δήμος αποφασίζει να φτιάξει έναν ποδηλατόδρομο, και η κίνηση αυτή κρίνεται ως μη σωστή επειδή δεν ικανοποιεί κάποια προσωπικά κριτήρια. Και είναι προσωπικά τα κριτήριά σου, διότι μπορεί να μου αναφέρεις το Βερολίνο ως παράδειγμα, θα σου αναφέρω και γω ότι ακόμα και στην πρωτεύουσα των ποδηλάτων, το Αμστερνταμ, ειδικότερα στο κέντρο όπου οι χώροι είναι περιορισμένοι, υπάρχουν ποδηλατόδρομοι μέσα σε δρόμους. Στην Αγγλία, οι ποδηλατόδρομοι βρίσκονται κατά 90% μέσα σε δρόμους, διακόπτονται κάθε 100 μετρα από στάσεις λεωφορείων και επίσης σε πολλούς από αυτούς επιτρέπεται το παρκάρισμα των αυτοκινήτων στις μη-εργάσιμες ώρες.

Υπάρχουν λοιπόν περιπτώσεις που η Ναύπακτος δείχνει Ουγκάντα (οπως πολύ σωστά σύγκρινες με το Βερολίνο) αλλά και παραδείγματα όπου δείχνει καλύτερα και από το Λονδίνο... Το θέμα μας είναι ότι η πόλη απέκτησε έναν σωστό ποδηλατόδρομο.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 6:15 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν θα ήταν τόσο πολύ να επέκτειναν το πεζοδρόμιο 1,50 μέτρο. Μη τρελαθούμε.΄Σιγά μη πέσει έξω ο δήμος. Στην παραλία της Καλαμάτας έτσι το έφτιαξαν και είναι κατακπληκτικό. Μη ψάχνεις να βρεις τα χειρότερα παραδείγματα για να παινέσεις το δήμο σου. Ψάξε τα καλύτερα και απαίτησέ τα. ¨Εχεις επαφή με το άθλημα; (ποδήλατο)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 6:30 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως δεδομένου του στενού πεζοδρομίου η λύση της κατασκευής στο επίπεδο του δρόμου είναι προτιμότερη από την κατασκευή στο επίπεδο του πεζοδρομίου. Δεν υπάρχει θέμα καλύτερο ή χειρότερο. Η λύση που δόθηκε στην Ναύπακτο είναι η πλέον ενδεδειγμένη (και όχι το χειρότερο παράδειγμα).

Επίσης μετά από διάφορες βόλτες με ποδήλατο σε κάποιες ευρωπαϊκές πόλεις (και στο Βερολίνο - δυστυχώς στην Αθήνα δεν έχω μπει σε αυτή τη λογική) μπορώ να πω ότι ουσιαστικά υπάρχουν 2 τύποι ποδηλατοδρόμου.

Ο πρώτος και πιο συνηθισμένος είναι στο επίπεδο του δρόμου όπως αυτός της Ναυπάκτου και ο δεύτερος αυτός πάνω σε πεζόδρομους και πεζοδρόμια που σε κάθε περίπτωση καλύπτουν την προϋπόθεση να μην είναι στην άκρη του πεζοδρομίου καθώς είναι επικίνδυνο. Επομένως στην δεύτερη περίπτωση είτε είναι στο κέντρο ενός μεγάλου πεζοδρομίου είτε ανάμεσα στον ποδηλατόδρομο και τον δρόμο παρεμβάλεται μία νεκρή ζώνη με δέντρα ή κολωνάκια.

Με λίγο googling για του λόγου το αληθές κάποιες εικόνες από ποδηλατόδρομους του Βερολίνου

http://img1.photographersdirect.com/img/9795/wm/pd960498.jpg

http://journal.davidbyrne.com/images/2007/07/03/06_20_07_a_bike_path.jpg

http://www.abc.net.au/reslib/200708/r167691_625138.jpg

http://www.jpgmag.com/photos/99108

http://stackingbooks.files.wordpress.com/2009/04/pict0960.jpg


Όσο για την περίπτωση της Καλαμάτας δεν έχω δει φωτογραφίες για να κρίνω αλλά αν έγινε απλή προέκταση του πεζοδρομίου και στριμώξανε στην άκρη τον ποδηλατόδρομο δεν θα είναι και το καλύτερο
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 7:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι έτσι είναι στο Βερολίνο, μονο που εκεί πρώτον έχει 3 λωρίδες για τα αυτοκίνητα και δεύτερον έχει γερμανούς και όχι ελληνες οδηγούς.
Σττους δρόμους των 7 μέτρων πλάτους όμως, που αυτή η πολυτέλεια χώρου δεν υπάρχει, καλό θα ταν να διαχωρίζονταν οι διάδρομοι για ευνόητους λόγους. Δεν ξέρω αν σου έχει τύχει να θέλει κάποιος να προσπεράσει κάποιον άλλον και να σε κλείνει μέχρι να μην υπάρχει χώρος για να περάσεις. Λέω τώρα...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 7:32 pm    Post subject: Reply with quote

Και στη Γενεύη οι ποδηλατόδρομοι βρίσκονται μέσα στο δρόμο . Μεγάλοι δρόμοι βέβαια.
Τα κολωνάκια είναι όντως επικίνδυνα στα πεζοδρόμια της Ναυπάκτου. Αν τύχει και πέσει κάποιος ποδηλάτης διατρέχει μεγάλο κίνδυνο να χτυπήσει άσχημα.
Πάντως τα αυτοκίνητα πρέπει να βγουν από τα ιστορικά κέντρα των πόλεων και να περιοριστούν σε κάποια περίμετρο πέριξ του κέντρου.
Το κακό στη Ναύπακτο είναι ότι έχει στην ουσία 2 δρόμους κεντρικούς που μπορούν να κυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητα.
Πολλή καλή κίνηση από το δήμαρχο Ναυπάκτου ο ποδηλατόδρομος. Νομίζω μέχρι τέλος του περασμένου έτους "έτρεχε" το πρόγραμμα για την υλοποίηση αυτού του έργου, κοινώς στο παρά 5' πρόλαβαν την κατασκευή του.
Είμαι κι εγώ ένας ανενεργός ποδηλάτης ( ερασιτέχνης φυσικά ). Όνειρό μου κάποια στιγμή να γίνει κάτι αντίστοιχο στο Αγρίνιο ( Βέβαια η ρυμοτομία και οι κλίσεις στη βόρεια πλευρά της πόλης δεν είναι και ο καλύτερος σύμμαχος, αλλά όλα γίνονται, θέληση να υπάρχει. Στην πόλη υπάρχει θέληση, αλλά για αυτοκίνητο, δυστυχώς )


Last edited by agr-engineer on Sat Jan 23, 2010 7:56 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

Εμένα πιο επικίνδυνος μου φαίνεται ένας ποδηλατόδρομος μέσα σε έναν δρόμο 15 μέτρων με 3-4 λωρίδες κυκλοφορίας (στον οποίο τα αυτοκίνητα μπορούν να αναπτύξουν μεγάλες ταχύτητες και περνάνε και λεωφορεία-φορτηγά κτλ) παρά σε έναν δρόμο που τσίμα-τσίμα χωράει ένα αυτοκίνητο, ένα ποδήλατο και ένα παρκαρισμένο όχημα.
Και η λογική ότι δίπλα σου περνάνε έλληνες οδηγοί μπορεί να έχει κάποια βάση, από την άλλη όμως είναι πολύ υποτιμητικό να αναφερομαστε έτσι για το κομμάτι αυτό της κοινωνίας μας. Όχι ότι φημιζόμαστε για τις οδηγικές μας ικανότητες, αλλά δεν νομίζω ότι σε κάθε ποδηλατόδρομο θα παίρνουν σβάρνα όλα ποδήλατα. Δεν έχεις δει με πόση μαεστρία κινούμαστε στους δρόμους αφήνοντας πάντα το απαιτούμενο κενό μεταξύ των αυτοκινήτων ώστε να περνάνε ανενόχλητα/παρανομα τα μηχανάκια Laughing ???
Και για την σχέση μου με το ποδήλατο, ήταν παρα πολύ καλή μέχρι την ενηλικίωσή μου. Κάθε μέρα έκανα παρα-παρα πολλά χιλιόμετρα. Μου αρέσει το ποδήλατο και το υποστηρίζω σαν μέσο μετακίνησης. Μετά δεν είναι ότι μεγάλωσα, αλλά πλέον η περιοχή μου από εκεί που θεωρούταν "προάστιο" της Αθήνας, έγινε σαν τον κέντρο. Πλέον όχι χώρος για ποδήλατα δεν υπάρχει, αλλά ούτε πεζοδρόμια για τους πεζούς. Και άμα έβλεπα ένα έργο σαν της Ναυπάκτου εδώ, θα νόμιζα ότι βρίσκομαι στον παράδεισο και όχι στην Αθήνα.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 8:26 pm    Post subject: Reply with quote

Παντως τις φωτο τις εχω τραβηξει το Δεκεμβριο και οπως βλεπετε η κινηση των αυτοκινητων ειναι πολυ αραιη. Τον Αυγουστο που κατεβαινα στη Ναυπακτο οι δρομοι ειναι πηγμενοι απο αυτοκινητα, εκει θελω να δω τη λειτουργια του ποδηλατοδρομου.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 10:15 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατί όλοι έχουμε την εντύπωση ότι οι ευρωπαϊκές πόλεις έχουν τεράστιους δρόμους 3 λωρίδων ανά κατεύθυνση στο κέντρο τους δεν μπορώ να το καταλάβω?? Εγώ σε όσες πόλεις έχω πάει το συντριπτικό ποσοστό των δρόμων είναι δρόμοι με 1 ή 2 λωρίδες κυκλοφορίας και συνήθως χωρίς διάζωμα στη μέση. Υπάρχουν βέβαια και πιο μεγάλοι αλλά όχι και σε καμία τεράστια πυκνότητα.

Εκεί που η απόσταση από τις ελληνικές πόλεις είναι μεγάλη είναι στην κατάσταση των πεζοδρομίων (δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στο πλάτος τους), στα σταθμευμένα αυτοκίνητα και στην γενικότερη διαχείριση της οδού.

Για να επανέλθω στα της Ναυπάκτου, ο ποδηλατόδρομος με την κατάσταση όπως ήταν μέχρι τώρα δεν είχε και πολλές ελπίδες για επιβίωση. Μπορεί γενικά να μην πάρκαραν αυτοκίνητα στα σημεία που διέρχεται ο ποδηλατόδρομος αλλά διπλοπάρκαραν απέναντι με αποτέλεσμα να υποχρεώνουν τα διερχόμενα αυτοκίνητα να τον παραβιάζουν.
Η ελπίδα είναι η λειτουργία της ελεγχόμενης στάθμευσης καθώς η δημοτική αστυνομία λογικά θα περιπολεί συχνά για τον έλεγχο της ελεγχόμενης (δεν είναι δα και καμία τεράστια περιοχή για έλεγχο). Σίγουρα το πρόβλημα θα συνεχίσει να υπάρχει στην περιοχή του λιμανιού καθώς η δικαιοδοσία για την παράνομη στάθμευση είναι στο Λιμενικό ταμείο Πατρών (αθάνατη ελληνική γραφειοκρατία!!)

Y.Γ. Με την εφαρμογή του google earth street view μπορείτε όλοι να πάρετε μία εικόνα για το πως λειτουργούνε σε επίπεδο οδού και πεζοδρομίου σε πολλές ευρωπαϊκες πόλεις. Άσχετο αλλά μέσα στην εβδομάδα δόθηκε η άδεια από την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων στην ελληνική εταιρεία που το είχε αναλάβει να προχωρήσει στην ανάπτυξη του street view για Αθήνα Θεσσαλονίκη. Μεγάλο ποσοστό των λήψεων έχει ήδη ληφθεί (πριν από κανά εξάμηνο είχε κάνει την εμφάνιση στους δρόμους της Αθήνας και το ειδικό όχημα - εγώ το είχα πετύχει 1 φορά στο Παγκράτι) απλώς είχε κολλήσει στην ανάρτηση στο διαδίκτυο .
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 11:18 pm    Post subject: Reply with quote

To σχόλιο που έκανα για τις 3-4 λωρίδες, ειναι για μια φωτο από το Βερολίνο, με ποδηλατόδρομο μέσα σε δρόμο τέτοιων διαστάσεων. Το ξέρω ότι τα κέντρα παντού δεν έχουν μεγάλους δρόμους. Και παρεμπιπτόντως υποστηρίζω ότι τουλάχιστον η Αθήνα, αν όλα δούλευαν σωστά, θα μπορούσε να έχει πολύ καλή κυκλοφορία αυτοκινήτων και ποδηλάτων, διότι οι δρόμοι της είναι πολύ μεγάλοι και έχει πολλές λεωφόρους οι οποίες περνάνε ακόμα και μέσα από το κέντρο.

Και μιας και μιλησες και για θεματα σταυθμεσης, το είχα πει και παλιότερα, ότι στις ελληνικές πόλεις θα πρέπει κάποτε να ισχύσει ότι σε όλη την ευρώπη. Να μην υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ χώρος ελεύθερης στάθμευσης, τουλάχιστον κατά την διάρκεια των εργάσιμων ωρών. Το μοναδικό σημείο που θα μπορεί κάποιος να σταθμέυει, να είναι στον δρόμο του. Αλλά άμα πάει να γίνει κάτι τέτοιο, όλοι οι γκρινιάρηδες συμπολίτες μας που θαυμάζουν τα μεγαλεία του εξωτερικού, θα μιλήσουν για χούντες και για καταπάτηση των δικαιωμάτων μας. Αλλά είναι και άλλα έργα που θα έπρεπε να γίνουν ώστε να ισχύσει κάτι τέτοιο με επιτυχία. Για παράδειγμα θα πρέπει επιτέλους οι ελληνικοί δρόμοι να έχουν διαστάσεις που να χωράνε 1 ή 2 ή 3 αυτοκίνητα ΑΚΡΙΒΩΣ και όχι τις σημερινές αυθερετες διαστάσεις που επιτρέπουν σε διπλοπαρκαρισμένους δρόμους να χωράει να περνάει και ένα τρίτο από δίπλα. Επίσης να φτιαχτούν τα πεζοδρόμια για να μπορούν και οι πεζοι να περπατάνε άνετα, και τα αυτοκίνητα να μην μπορούν να τα καβαλάνε, αλλά και να μην επιτρέπουν σε αυτά να παρκάρουν στις γωνίες. Γενικότερα η ελληνική πρακτική ακολουθάει έναν αναποδο τρόπο. Πρώτα φτιάχνουν πεζοδρόμιο, και ότι περισεύει το κάνουν δρόμο. Κανονικά πρέπει πρώτα να φτιαχτούν οι δρόμοι, και μετά ότι περισσέψει να γίνει πεζοδρόμιο, ώστε τα αυτοκίνητα να έχουν συγκεκριμένο χώρο να κινούνται, και όχι όπου νάναι.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 8:42 pm    Post subject: Reply with quote

ok. Ανακαλώ. Δεν είναι επικίνδυνο να κυκλοφορείς στους ποδηλατοδρόμους της Ναυπάκτου γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν πια!

Δείτε και κρίνετε.



Ότι να'ναι, πραγματικά
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 9:52 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι αυτό ακριβώς το σημείο που ανέφερα και προηγουμένως ότι σίγουρα θα υπάρχει πρόβλημα: Το λιμάνι!!!! (οι 3 πρώτες φώτο, η 4η είναι στο πρώτο παράλληλο προς την Ψανή)

Ένα από τα λίγα σημεία που ο ποδηλατόδρομος συνέπιπτε με θέσεις parking και στο οποίο υπάρχει και αυτή η σύγχυση αρμοδιοτήτων μεταξύ αστυνομίας , λιμενικού (της Πάτρας μάλιστα..), δημοτικής αστυνομίας...

Το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα βρεθώ στην Ναύπακτο και θα έχω πλούσιο ρεπορτάζ με την κατάσταση στο σημείο...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

To τραγικότερο είναι οι γλάστρες στην είσοδο του ξενοδοχείου!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 10:08 pm    Post subject: Reply with quote

Απίστευτο! Shocked

Άντε βγάλε άκρη... Οι ίδιοι που μπορεί να λένε θέλουμε ποδηλατόδρομους άμα δε βρούν θέση θα παρκάρουν πάνω τους Razz
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

Το topic μπορει να μετονομαστει "καφροι στις υπολοιπες πολεις τις Ελλαδας" γιατι θα υπαρχει και ξεχωριστο "καφροι της Αθηνας".

Τι τις εβαλα τις φωτο? Εικονικη πραγματικοτητα.

Παντως εχει φαση. Στην πρωτη φωτο του PAVEL_13 εχουν τουλαχιστον παρκαρει και ποδηλατα στον ποδηλατοδρομο.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 11:52 pm    Post subject: Reply with quote

To δικό μου και της παρέας μου είναι. Very Happy

Ένα ακόμα που δεν μπορώ να καταλάβω είναι τι ακριβώς κόστισε 1.138.000 ευρώ.... Εξηγείστε μου ρε παιδιά!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 12:48 am    Post subject: Reply with quote

Ότι κοστίζει και στα υπόλοιπα έργα στην Ελλάδα, οι σόδες. Και μην ρωτήσεις γιατί!!! Σκέψου πολύ απλά Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 1:12 am    Post subject: Reply with quote

Το νούμερο φαίνεται τεράστιο σε πρώτη ανάγνωση αλλά εκτός από το ποδηλατόδρομο στους 2 κεντρικούς δρόμους της πόλης περιλαμβάνεται και η ολική ανάπλαση της παραλίας της Ψανής (παράλληλα με την κατασκευή ποδηλατόδρομου) από το λιμάνι έως το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής (πίσω από τις νεροτσουλήθρες), καθώς και εργασίες βελτίωσης οδοστρώματος στην Τζαβέλλα.

Το συνολικό μήκος του ποδηλατόδρομου που εντάσσεται σε αυτό το έργο είναι 5,5km (ή αλλίως 200 ευρώ το μέτρο) και χρηματοδοτείται κατά 75% από κοινοτικό πρόγραμμα.

Γενικά το έργο εντάσσεται σε μια δράση του ΥΜΕ επί Χατζηδάκη που έγινε με συνοπτικές διαδικασίες καθώς θα χανόντουσαν τα κονδύλια σε 16 δήμους της χώρας (Βριλήσσια, Μελίσσια, Χαλάνδρι, Π. Ψυχικό, Ν.Ερυθραία, Κηφισιά και Εκάλη, Θεσσαλονίκη, Κως, Βόλος, Λαμία, Αμαλιάδα, Ναύπακτος, Κέρκυρα, Ρόδος, Κλειτορία Αχαΐας) με κριτήριο σύμφωνα με το υπουργείο την ωριμότητα των προτάσεων εκείνη την στιγμή.

Βέβαια πολύ άλλοι δήμοι αντέδρασαν τότε και μίλαγαν για καθαρά πολιτικά κριτήρια. Για την ιστορία από τους 16 το σκορ(σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα του ΥΠΕΣ) είναι 9ΝΔ - 4 ΠΑΣΟΚ - 1 ανεξάρτητος - 2 αγνώστων στοιχείων σε Εκάλη (αν και είναι ΝΔ το ξέρω σίγουρα) και Κλειτορία λόγω μικρού πληθυσμού.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Next
Page 22 of 24

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr