stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jun 14, 2005 2:30 pm    Post subject: Reply with quote

Μου θυμίζει τον Οικονομίδη στη προεκλογική περίοδο των δημοτικών εκλογών του 98 στη Θεσσαλονίκη, που έλεγε ότι θα εγκαθιστούσε υπόγειους διαδρόμους όπου θα πετούσαμε τα σκουπίδια, και δε θα χρειαζόταν απορριματοφόρα. το είχε δει λέει σε μια Ισπανική πόλη. Θα ήταν κάτι σαν υπόνομος. Θυμάμαι να τον ρωτάει ο Καμπουράκης:

-Σοβαρά τώρα, πιστεύετε ότι θα μπορέσετε να πείσετε τους πολίτες της θεσσαλονίκης ότι είναι εφικτό κάτι τέτοιο?
-Φυσικά.
-Γιατί δε τους λέτε καλύτερα ότι θα στέλνετε τα σκουπίδια στο διάστημα? Πιο εύκολο είναι!!! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Jun 14, 2005 3:14 pm    Post subject: Reply with quote

ειναι ακριβοι οι εκτοξευτες διαστημικων σκουπιδιων Very Happy Smile Very Happy
σοβαρα τωρα υποσχεθηκαν τετοιο πραγμα Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
limito
Full Member
Full Member


Joined: 14 Apr 2005
Posts: 373
Location: Larisa

PostPosted: Wed Jun 22, 2005 12:31 pm    Post subject: Reply with quote

Από την εφημερίδα Ημερήσιος Κήρυκας:
Τράμ πάνω στις γραμμές του ΟΣΕ προτείνει ο Δήμος Λάρισας σε διημερίδα που διοργανώνει σχετικά με το τραμ.Η πρόταση αναφέρει λειτουργία αστικού δικτύου κυκλοφορίας railbus με την αξιοποίηση της υπάρχουσας γραμμής του ΟΣΕ.Με τον τρόπο αυτό θα αξιοποιηθούν οι γραμμές που εκτείνονται σε μήκος 12,2 χμ μέσα στον ιστό της πόλης και με την δημιουργία 14 στάσεων θα δημιουργηθεί ένα λειτουργικό δίκτυο εξυπηρέτησης των αστικών μετακινήσεων.Σε περίπτωση πραγματοποίσης του έργου (όπου θα περνάει και από Νεάπολη και άλλες περιοχές όπου δεν υπάρχουν γραμμές) θα αλλάξουν ριζικά και τα δρομολόγια των λεωφορείων.

Καλά αν γίνει κάτι τέτοιο εμένα γράψτε μου! Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Jun 22, 2005 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

αν εκμεταλευτεις την υπαρτχουσα γραμμη οσε πιτευω οτι ειναι κατι που με λιγα χρηματα μπορει να γινει αρκει να μην κολλησει στη γρσφειοκρατια
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
grego
Full Member
Full Member


Joined: 01 Jul 2004
Posts: 288
Location: volos

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 1:28 am    Post subject: Reply with quote

πληροφοριες για την διημεριδα τραμ που διοργανωνεται απο το πανεπιστημιο στον Βολο
Back to top
View user's profile Send private message
adonis
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Sep 2004
Posts: 88

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 9:11 am    Post subject: Reply with quote

apo to www.in.gr

Έρχεται το «υπερ-ελαφρύ» ηλιακό τραμ με πρώτο σταθμό την Καλαμάτα

Ένα νέο οικολογικό μέσο έρχεται να αλλάξει τα κυκλοφοριακά δεδομένα στην Ελλάδα. Πρόκειται για το ηλιακό τραμ, το οποίο κινείται σε ράγες με καύσιμο τον ήλιο. Ο σχεδιασμός έχει προχωρήσει στην Καλαμάτα, ενώ αναζητούνται πόροι για άλλες πέντε πόλεις.

Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ των Νέων της Πέμπτης, στην Καλαμάτα έχει ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός της μήκους 11χλμ διαδρομής και έχει διασφαλισθεί η χρηματοδότηση του έργου από την ΕΕ σε ποσοστό 85%.

Στην Πάτρα, το Ηράκλειο, τον Βόλο, τη Λάρισα και τη Ρόδο έχουν προχωρήσει οι προκαταρκτικές συγκοινωνιακές μελέτες, αλλά αναζητούνται πόροι.

Το ηλιακό τραμ δεν μοιάζει καθόλου με το αντίστοιχο της Αθήνας. Διαθέτει ένα βαγόνι και για την κίνησή του δεν απαιτείται εγκατάσταση ηλεκτροδότηση, καθώς λειτουργεί με τον ήλιο μέσω ενός μηχανισμού που βρίσκεται στην οροφή.

Έχει δυνατότητα μεταφοράς 76 επιβατών, με μέγιστη ταχύτητα τα 50χλμ, που περιορίζεται στα 30χλμ όταν κινείται σε πεζόδρομο.

Στο Ηράκλειο έχουν κυκλοφορήσει και χάρτες με τις δύο διαδρομές του τραμ, συνολικού μήκους 10 χιλιομέτρων, ενώ στην Πάτρα έχει ολοκληρωθεί η μελέτη για την κατασκευή τροχιοδρόμου που θα συνδέει το λιμάνι με το εμπορικό κέντρο.

news.in.gr
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Να και το πλήρες άρθρο από την εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ":

http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18276&m=N15&aa=1
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Οταν δεν εχει ηλιο τι θα απογινει το ηλιακο Τραμ ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Chris
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 259
Location: Germany--Giessen

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 12:49 pm    Post subject: Reply with quote

oi nees hliakes texnologies leitougoun akoma kai me mhdamhno fws. PX kai se skoteinia apo kategida ktl akoma kai an afth diarkei hmeres. ase pou yparxei kai h dhnatothta na apo8hkevetai h energeia apo tis kales hmeres...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 1:14 pm    Post subject: Reply with quote

Πολυ ωραια οπως συμβαινει και στα καινουργια τρολλευ της Αττικης οταν υπαρχει διακοπη ρευματος , δουλευουν κανονικα λογω της δυνατοτητας αποθηκευσης του ρευματος Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
limito
Full Member
Full Member


Joined: 14 Apr 2005
Posts: 373
Location: Larisa

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 1:18 pm    Post subject: Reply with quote


Εγώ πάντως για να πω την αλήθεια το θεωρώ όνειρο απατειλό να γίνουν τραμ...Εδώ ρε παιδιά τόσα χρόνια παιδεύουν την Θεσσαλονίκη για το μετρό θα κάνουν σε εμάς τραμ;;;;Ας μην κοροϊδευόμαστε στην Ελλάδα ζούμε...!Ένα πρόβλημα υπάρχει στην Ελλάδα:ότι δεν βλέπουμε τις ανάγκες του μέλλοντος!Τι εννοώ:πριν 15 χρόνια η Θεσσαλονίκη ίσως να μην χρειαζόταν 100% το μετρό,αλλά δείτε τώρα τι γίνεται!Αν συνεχίσουν έτσι τα πράγματα θα γίνει μία μικρογραφία της Αθήνας(αν δεν έχει γίνει ήδη...).Ενώ αν είχαν κάνει το μετρό από παλιά ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα!!!Το ίδιο συμβαίνει και στις πόλεις για τα τραμ.Ίσως να μην τα χρειάζονται απόλυτα τώρα αλλά με τους ρυθμούς που μεγαλώνουν και αυτές τι θα γίνει σε λίγα χρόνια;Θα ζούμε όλοι σε ζούγκλες μετά όχι σε πόλεις...!Πάντως ας κάνουμε στην Ελλάδα πράγματα που είναι πιο σημαντικά για την καθημερινότητα μας όπως σχολεία,νοσοκομεία,δρόμους και ας κάνουμε και τα μετρό και τα τραμ μετά....Ας ολοκληρωθούν τα πιο σημαντικά πρώτα!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 2:02 pm    Post subject: Reply with quote

λογικα για πατρα θα χρησιμοποιει τη παραλιακη λεωφορο και θα συνδεει το εμπορικο κεντρο στο υψος του κεντρικου λιμενα οπου εκει ειναι και η πλατεια τριων ναυαρχων
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dimetro
Full Member
Full Member


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 214
Location: Aeghio-Xanthi

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 12:20 am    Post subject: Reply with quote

Μα στην Πατρα ρε παιδια δεν καταλαβαινω που θα το βαλουν...
Αν χρησιμοποιησουν τις γραμμες του ΟΣΕ (ή μαλλον την γραμμη του ΟΣΕ εκτος αν μιλαμε για μετα το 2012) το πολυ πολυ να ενωνει το κεντρο με την παραλιακη λεωφορο (οπως ειπε ο siakabetis) αλλα δεν προκειται να υπαρξει ουσιαστικη διαφορα.Ηδη εκει ο δρομος ειναι μεγαλος και δεν παρουσιαζεται πολλη κινηση και κατα την γνωμη μου
σε εκεινο το σημειο δεν ειναι οι αποστασεις τοσο μεγαλες που να χρειαζεται τραμ.Αν ομως σκεφτουν να το κανουν στην πολη τοτε μιλαμε για μεγαλη απερισκεξια.Η Πατρα εχει σε κεντρικους,εμπορικους δρομους 2 το πολυ 3 λωριδες και ολοι τους ειναι μονοδρομοι και τα πεζοδρομια ειναι σε στοες.Αν κλεισουν την μια λωριδα για το τραμ,την αλλη πεστε για τα λεωφορεια και μια για τα αυτοκινητα στην καλυτερη περιπτωση? Confused Confused Confused Confused Και ειναι δυσκολη η θεση της Πατρας.Μοιαζει με την Θεσσαλονικη.Ειναι επιμηκης πολη ,στην μια μερια βλεπει θαλασσα και στην αλλη εχει το Παναχαικο.Δηλαδη θα χρειαζεται πολλες διακλαδωσεις.Οποτε???? Confused Confused Confused Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 8:49 am    Post subject: Reply with quote

P.A.O. wrote:
Πολυ ωραια οπως συμβαινει και στα καινουργια τρολλευ της Αττικης οταν υπαρχει διακοπη ρευματος , δουλευουν κανονικα λογω της δυνατοτητας αποθηκευσης του ρευματος Cool


Δε νομίζω να "αποθηκεύουν ρεύμα" τα τρόλευ. Αν δε κάνω λάθος, σταματάνε, κατεβάσουν τα σύρματα, και βάζουν μπρος ένα πετρελαιοκινητήρα, που μάλιστα απο την αχρηστία βγάζει ένα τρελό ντουμάνι. Είχε τύχει να το δω πέρυσι μπροστά στο Καλλιμάρμαρο. Τώρα πάλι βλέπω ότι αναφέρεσαι σε "καινούρια" τρόλευ, οπότε μπορεί να κάνω λαθος.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 9:05 am    Post subject: Reply with quote

dimetro wrote:
Μα στην Πατρα ρε παιδια δεν καταλαβαινω που θα το βαλουν...
Αν χρησιμοποιησουν τις γραμμες του ΟΣΕ (ή μαλλον την γραμμη του ΟΣΕ εκτος αν μιλαμε για μετα το 2012) το πολυ πολυ να ενωνει το κεντρο με την παραλιακη λεωφορο (οπως ειπε ο siakabetis) αλλα δεν προκειται να υπαρξει ουσιαστικη διαφορα.Ηδη εκει ο δρομος ειναι μεγαλος και δεν παρουσιαζεται πολλη κινηση και κατα την γνωμη μου
σε εκεινο το σημειο δεν ειναι οι αποστασεις τοσο μεγαλες που να χρειαζεται τραμ.Αν ομως σκεφτουν να το κανουν στην πολη τοτε μιλαμε για μεγαλη απερισκεξια.Η Πατρα εχει σε κεντρικους,εμπορικους δρομους 2 το πολυ 3 λωριδες και ολοι τους ειναι μονοδρομοι και τα πεζοδρομια ειναι σε στοες.Αν κλεισουν την μια λωριδα για το τραμ,την αλλη πεστε για τα λεωφορεια και μια για τα αυτοκινητα στην καλυτερη περιπτωση? Confused Confused Confused Confused Και ειναι δυσκολη η θεση της Πατρας.Μοιαζει με την Θεσσαλονικη.Ειναι επιμηκης πολη ,στην μια μερια βλεπει θαλασσα και στην αλλη εχει το Παναχαικο.Δηλαδη θα χρειαζεται πολλες διακλαδωσεις.Οποτε???? Confused Confused Confused Confused
συμφωνω απολυτα, ετσι ειναι τα πραγματα
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 10:26 am    Post subject: Reply with quote

Στην Πάτρα πρόκειται να χρησιμοποιήσουν πιθανότατα το υπόγειο δίκτυο που σχεδιάζει ο ΟΣΕ! Είχα παρεβρεθεί σε ένα συνέδριο πριν από δύο χρόνια γι'άυτό το θέμα με ακριβώς τις ίδιες πόλεις στο προσκήνιο αλλά δεν περίμενα να συνεχίστει. Στην Πάτρα ο σχεδιασμός προβλέπει ένωση του πανεπιστημίου με το κέντρο της πόλης και από εκεί συνεχίζει παραλιακά μέχρι το ΤΕΙ (στην άλλη άκρη της πόλης)! Στην Καλαμάτα υποτίθεται ότι θα υπήρχε γραμμή που την ενώνει με τη γειτονική Μεσσήνη (~7-8.000 κάτοικοι).

Θα ψάξω μήπως βρω κάτι, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι να έχω κρατήσει τίποτα Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2455
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 10:40 am    Post subject: Reply with quote

Mozart ακριβώς έτσι είναι. Ο εφεδρικός πετρελαιοκινητήρας των καινούριων τρόλει (με το μωβ χρώμα) θυμίζει φορτηγά της δεκαετίας του '60 με τον θόρυβο που κάνει και το καυσαέριο που βγάζει.

Όσο για την κατασκευή τραμ σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, ας μην ξεχνάμε ότι σε αυτές τις πόλεις η μετακίνηση στηρίχτηκε εξαρχής και κατά βάση στη χρήση του ΙΧ. Κατά τη γνώμη μου θα είναι δυσκολότερη η μετάβαση από το ΙΧ στα ΜΜΜ από ό,τι στην Αθήνα. Πάντως είναι ανεπίτρεπτο η συγκοινωνιακή υποδομή σε τέτοιες πόλεις να είναι ανύπαρκτη μετά από τόσες δεκαετίες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 11:14 am    Post subject: Reply with quote

pedia poli endiaferon fenete afto ala ke emena mou fenete oneiro, kati san tin ipothalassia artiria....

mipos ipothike tipota gia to pote tha xekinisei? perimenoun hrimata apo tin EE, an i agglia parei ta lefta tis to vlepo diskolo afto.....?

ehei kaneis kapio allo link akoma giati den to vrisko se alla sites....?
Back to top
View user's profile Send private message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

Έστω και σαν project, τα ηλιακά τραμ σε ελληνικές πόλεις είναι φανταστική ιδέα. Μακάρι να γίνει γιατί οι αστικές συγκοινωνίες της περιφέρειας είναι τραγικές. Και πιστεύω ότι τα τραμ είναι πολύ περισσότερο ελκυστικά από τα λεωφορεία και θα κάνουν τον κόσμο να αφήσει και λίγο το ΙΧ του.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 3:19 pm    Post subject: Reply with quote

billy8181 wrote:
pedia poli endiaferon fenete afto ala ke emena mou fenete oneiro, kati san tin ipothalassia artiria....

mipos ipothike tipota gia to pote tha xekinisei? perimenoun hrimata apo tin EE, an i agglia parei ta lefta tis to vlepo diskolo afto.....?

ehei kaneis kapio allo link akoma giati den to vrisko se alla sites....?

για τον υπογειο στη πατρα ετσι ειναι το εχουν βαλει στα εργα θα ειναι ετοιμο το 2012 αλλα για την αξιοποιηση απο το τραμ πρωτη φορα το ακουω αλλα μου φαινεται πολυ εφικτο γιατι ετσι αποκτα η πατρα μετρο χωρις να εχει μετρο στην ουσια αφου χρησιμοποιει αλλο δυκτιο και θα αλαφρυνει το κεντρο της πατρας απο το κυκλοφοριακο που δεινοπαθει Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2455
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω ποια διαδρομή θα ακολουθήσει το τραμ στην Πάτρα αλλά θα είχε νόημα η χάραξη να γίνει με γνώμονα τη βασική ροή των ΙΧ οχημάτων σήμερα, π.χ. από τις περιοχές του ΤΕΙ προς την κατεύθυνση του Ρίου (και ανάποδα) και από τον Αγ. Ανδρέα πάλι προς το Ρίο. Από ό,τι φαίνεται στο post του limito, η γραμμή θα έχει συνολικό μήκος 18 χλμ, δηλαδή 9 χλμ. ανά κατεύθυνση. Με 7 στάσεις μιλάμε για μία στάση ανά 1.5 χιλιόμετρο, μια αρκετά μεγάλη απόσταση ακόμα και με τα δεδομένα του Μετρό.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
eleftheria
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 149

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 9:01 pm    Post subject: Reply with quote

ok

Last edited by eleftheria on Thu Jul 07, 2005 8:26 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
eleftheria
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 149

PostPosted: Wed Jul 06, 2005 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

ok

Last edited by eleftheria on Thu Jul 07, 2005 8:25 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
sin1891pge
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Jun 2005
Posts: 82
Location: Σκεπαστή

PostPosted: Thu Jul 07, 2005 6:29 am    Post subject: Reply with quote

Η Πάτρα είχε τραμ από τις αρχές του 20ου αιώνα με ηλεκτρισμό.
Υπήρχαν 2 γραμμές

  1. Παραλιακή από τον ¶γιο Διονύσιο = στο ίδιο ύψος που υπάρχει η άκρη του λιμανιού, μέχρι τις Ιτιές (Στο ίδιο ύψος που αρχίζει η παράκαμψη της Πάτρας αλλά παραλιακά). Χρησίμευε για να συνδέσει το Σταθμό των τρένων Αγίου Διονυσίου με την Νότια Πάτρα.
  2. Από την ¶νω Πόλη κατέβαινε από την οδό Γερμανού, έστριβε πάνω από την Παντάνασσα και κατέβαινε από τη Γούναρη μέχρι να συναντηθεί με την πρώτη γραμμή.

Τώρα ξέρω ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον για Τραμ.
Ούτε υπάρχει περίπτωση ένα αργό μέσο να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του Πανεπιστημίου ή έστω του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου.
Στις ΝΕΕΣ υπόγειες γραμμές του ΟΣΕ που θα γίνουν ως το 2012 υπάρχει πρόβλεψη για προαστιακό σιδηρόδρομο και όχι για ΗΛΙΑΚΟ τραμ

Μήπως οι συζητήσεις είναι καθαρά φιλολογικές ή απλώς προτάσεις-μελέτες των εταιριών που θέλουν να εγκαταστήσουν το τραμ;
Δεν ξέρω αν έχω δίκιο πάντως αυτά έχω διαβάσει στις εφημερίδες
Back to top
View user's profile Send private message
sin1891pge
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Jun 2005
Posts: 82
Location: Σκεπαστή

PostPosted: Thu Jul 07, 2005 6:48 am    Post subject: Reply with quote

Τώρα που διάβασα τα άρθρα και στα λινκς κατάλαβα ότι μάλλον δεν υπάρχει θέμα τραμ για την Πάτρα.
Ο σταθμός των ΚΤΕΛ δεν θα πάει στην είσοδο της πόλης όπως λέει, απλώς θα μεταφερθούν όλα στον ¶η Διονύση, ώστε να είναι μαζί ο Σταθμός Υποδοχής των πλοίων, ο σταθμός του ΟΣΕ (Εκσυγχρονισμός του Σταθμού Αγίου Διονυσίου) και ο σταθμός των ΚΤΕΛ (Έχουν αγοράσει το κτίριο των Μύλων Αγίου Γεωργίου και διαπραγματεύονται την αγορά του οικοπέδου που είναι σήμερα το Λούνα Παρκ).
Με την υπογειοποίηση των γραμμών του ΟΣΕ ίσως να γίνεται να μπουν γραμμές Τραμ στην επιφάνεια, οπότε το τραμ θα χρησιμεύει απλώς για να συνδέει ολόκληρο το λιμάνι της Πάτρας από τη μία άκρη ως την άλλη (περίπου 6 km) και ΙΣΩΣ να εξυπηρετεί όσους θέλουν να πάνε από τη μία άκρη του Κέντρου ως την άλλη - ¶γιος Διονύσιος<>¶γιος Ανδρέας
Σιγά μη ζήσει αν κρίνουμε από τους επιβάτες της αντίστοιχης γραμμής λεωφορείων Νο 5
όταν λέμε ΡΙΟ εννοούμε την πόλη μόνο ή ΚΑΙ το Νοσοκομείο ΚΑΙ το Πανεπιστήμιο;
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Next
Page 2 of 24

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr