stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Τα μεγαλύτερα έργα και επιτεύγματα παγκοσμίως
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

το πιό εντυπωσιακό του νέου κτιρίου έιναι ότι έιναι χτισμένο πάνω σε υδραυλικούς ανυψωτές..οπότε κάθε χρόνο που χιονίζει δεν χρειάζετε να καθαρίζουνε το χιόνι, απλά σηκώνουνε το κτίριο λιγάκι.....

είναι μια παγκόσμια επένδυση, οπότε δεν βλέπω γιατί να μήν έχουνε περάσει απο τα μέρη εκείνα και έλληνες επιστήμονες..
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Thu Sep 08, 2005 3:05 am    Post subject: Reply with quote



Tαξίδι στο κέντρο της Γης



για τί μέγεθος μιλάμε το παποράκι???
210μέτρα και αρκετά ψηλό την ώρα εργασίας



και για πιό πολλά.....Deep-Sea Drilling Vessel “CHIKYU”
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Thu Sep 08, 2005 6:20 am    Post subject: Reply with quote

Μερικές φορές έχω την εντύπωση ότι τα τζαπόνια σε κάποια πράγματα είναι 50 χρόνια πιο μπροστά από τον υπόλοιπο κόσμο. Λέτε να διαβάζουν "Λιακό" και ψάχνουν να βρούν τους "Υποχθόνιους" με γεωτρύπανα ; Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Thu Sep 08, 2005 7:40 am    Post subject: Reply with quote

σαν την ταινία " The CORE" που έτυχε να δώ προχτές....... Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Lothar_GR
Full Member
Full Member


Joined: 09 Jun 2004
Posts: 392
Location: Αθηνα

PostPosted: Sun Sep 11, 2005 3:21 pm    Post subject: Reply with quote

Αφου μιλάμε για πλοία ...

Το μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή πλοίο του κόσμου είναι το τάνκερ "Jahre Viking", 565.000 τόννων περίπου ( χωρίς φορτίο είναι 83.000τ ... ). Το μήκος του είναι 458μ. Είναι τόσο μεγάλο που θα μπορούσε να χωρέσει στα αμπάρια του ολόκληρο το πύργο του Αίφελ. Το πλήρωμα μετακίνηται στο κατάστρωμα με ποδήλατα ...



Αυτά ισχύουν για όλα σχεδών τα σούπερ-τάνκερ, απλώς αυτό είναι το μεγαλύτερο όλων.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Sun Sep 11, 2005 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

Πράγματι !! Και να σκεφτεί κανείς ότι το μεγαλύτερο ΕΓ/ΟΓ (επιβατηγό - οχηματαγωγό) στην Μεσόγειο είναι το Ελ. Βενιζέλος της ΑΝΕΚ. Το μήκος του είναι 175 μέτρα, το πλάτος του περί τα 30 μέτρα και έχει 12 πατώματα Shocked . Φανταστείτε λοιπόν το παραπάνω πλοίο φορτηγό που έχει το διπλάσιο μήκος(2,5 φορές περίπου) και δεν μιλάμε βέβαια για το βύθισμα του γιατί αυτό είναι σαν τα παγόβουνα ... δεν φαίνεται τι έχει κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας Shocked Shocked Confused Confused Shocked Shocked

Y.Γ
Δείτε εδώ για το ΕΓ/ΟΓ "Ελ. Βενιζέλος"


------------------

EDIT

Βρήκα φωτογραφίες και από το "ΕΛΛΑΣ ΦΩΣ" που ανάφερε ο Υ

http://supertankers.topcities.com/0d220ba0.jpg
http://supertankers.topcities.com/17720150.jpg


Δείτε το φορτωμένο πως "κρύβεται" μέσα στη θάλασσα σε σχέση με τη φώτο που "το πηγαίνει" το ρυμούλκο. Αν και νομίζω ότι δεν είναι ρυμουλκό αλλά πλοιάριο-πλοηγός που μεταφέρει κάποιον παρατηρητή στη γέφυρα του πλοίου όταν αυτό πλησιάζει σε λιμάνια.
http://supertankers.topcities.com/06e20170.jpg


Last edited by losada7 on Sun Sep 11, 2005 4:38 pm; edited 5 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sun Sep 11, 2005 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

Και έτσι για την Ιστορία, το Hellas Fos είναι το δεύτερο μεγαλύτερο πλοίο του κόσμου, με μεγέθη και εκτόπισμα πολύ κοντά στο Γιάρε Βίκινγκ. Το δικό μας είναι στους 554.982 τόνους.
Για να είμαι ακριβέστερος βέβαια, θα πρέπει να χρησιμοποιήσω αόριστο χρόνο, αφού το 2003 το καράβι πήγε για scrap με το τέταρτο και τελευταίο του όνομα (Sea Giant) και ετοιμάζεται ο αντικαταστάτης του που οσονούπω θα πάρει την πρώτη θέση παγκοσμίως στα supertankers. Cool Λεπτομέρειες δεν μπορώ ακόμα να αποκαλύψω.

Τέλος πάντων, αυτό το βαπόρι ήταν η αιτία που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα ναυτιλιακά. Ήμουν πιτσιρικάς όταν καθελκύστηκε στην Ελευσίνα, και το θέαμα αυτού του θαύματος της ναυπηγικής όλο έξω από το νερό είναι μια εικόνα που ακόμα και τώρα έχω πολύ έντονα στο μυαλό μου.
Στην πρώτη δεκάδα επίσης, δεσπόζουν και τα Καπετάν Γιάννης, Καπετάν Μιχάλης, Βασιλιάς Αλέξανδρος, Καπετάν Παναγιώτης και Καπετάν Γιώργης!

Όλα τα πλοία της πρώτης δεκαπεντάδας, "χωράνε" μέσα τους τον πύργο του Άιφελ, αλλά βεβαίως σε κάθετη διάταξη, πολλά απ' αυτά θα ήταν ψηλότερα κι από το Empire State building. Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lothar_GR
Full Member
Full Member


Joined: 09 Jun 2004
Posts: 392
Location: Αθηνα

PostPosted: Sun Sep 11, 2005 8:48 pm    Post subject: Reply with quote

Στα μελλοντικά σχέδια ναυπήγησης τεράστειων πλοίων βρισκέται και το εξωπραγματικό "Freedom" - μια πλωτή πολή ουσιαστικά, 4 φόρες μεγαλύτερο απο το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο ( 1 χιλιόμετρο μήκος και ύψος όσο ενας ουρανοξύστης σχεδόν ), και τη δυνατότητα να κατοικούν σε αυτό ανθρωποί μόνιμα ! θα ταξιδεύει - λέει - γύρω απο τη Γη σε διεθνή ύδατα ( τη πρόοση του θα τη παρέχουν 100 μηχανές ... ), ετσι αυτοί που θα μένουν σε αυτό δε θα πληρωνούν φόρους κλπ ... Τελείως εξωπραγματικό, αλλα το σχεδίο ειναι αληθινό.

http://www.freedomship.com/ είναι η επίσημη ιστοσελίδα, αλλα πληροφόριες για αυτό υπάρχουν σε πάρα πολλές ( μέχρι και το www.howstuffworks.com έχει πληροφορίες για αυτό )

Πάντως ολά αυτά μου φέρνουν μία εννοία στο μυαλό ... ανθρώπινη ματαιοδοξία.
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 11:05 am    Post subject: Reply with quote

Ωραία λοιπόν. 11-17 Δεκεμβρίου 2007, το εν λόγω καράβι θα βρίσκεται στην Ελλάδα.
Να μην ξεχάσουμε να βγούμε με τις φωτογραφικές. Razz
Προσωπικά σαν σχέδιο μού άρεσε πολύ περισσότερο μια άλλη πλωτή πόλη που επίσης ετοιμάζεται, η οποία όμως είναι σχεδόν στρογγυλή, έχει σχήμα σαλαχιού. Ή μάλλον όχι, σαν πέταλο μοιάζει (αποφάσισε επιτέλους)!
Δεν ξέρω πώς είναι δυνατόν να εγκρίνονται τέτοια σχέδια, και τι μελέτες έχουν γίνει για τη βιωσιμότητά τους.
Αλλά θα μου πεις, εδώ υπάρχει ήδη λίστα αναμονής για τα τριήμερα ταξίδια στο διάστημα -για την ακρίβεια έξω από την ατμόσφαιρα της γης- που θα ξεκινήσει οσονούπω η εταιρεία του Branson, με εισιτήριο μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια (σε δραχμές). Στη θάλασσα θα κολλάγανε? Rolling Eyes
Μου φαίνεται απίστευτη σπατάλη χρήματος που επιπλέον δεν έχει κανέναν στόχο. Αν θέλουμε μια Disneyland για πλουσίους υπάρχει και το ανέκδοτο που λέγεται Ντουμπάι. Οι υπόλοιπες υπερβολές τι σκοπό εξυπηρετούν?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 11:39 am    Post subject: Reply with quote

Mou fainetai oti h kuria anagkh thn opoia eksipireth to shgekrimeno ploio einai forologikh kai tipota allo aksou kai to Freedom
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 11:48 am    Post subject: Reply with quote

Καμμία αντίρρηση, αλλά αν δεις τον χάρτη της διαδρομής του, θα διαπιστώσεις ότι προφανώς για λόγους ασφαλείας δεν θα ταξιδεύει στα ανοιχτά, αλλά θα περιπλέει τις ακτές όλων των χωρών τις οποίες θα προσεγγίζει.
Όπως το βλέπω στον χάρτη, μόνο διεθνή ύδατα δεν είναι αυτά, άσε που σε κάποιες χώρες θα χρησιμοποιεί και τα λιμάνια, αν ερμηνεύω σωστά τα στοιχεία του ταξιδιού! Shocked

Τέλος πάντων, το μεγαλύτερο διαμέρισμά του θα είναι 474μ2, θα πρέπει να δώσεις 9.136.000 δολλάρια για να το αγοράσεις, και άλλα 14.716 δολλάρια το μήνα ως maintenance fee! Shocked
Δηλαδή έχουμε ξεφύγει τελείως!
Βεβαίως υπάρχουν και πιο οικονομικές λύσεις, από 1 έως 2,5 εκατομμύρια δολλάρια, ενώ ο κατιμάς (που οι υπόλοιποι θα τον έχουν στο φτύσιμο) μπορεί να αγοράσει διαμερίσματα από 60 έως 991.000$. Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lothar_GR
Full Member
Full Member


Joined: 09 Jun 2004
Posts: 392
Location: Αθηνα

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

Αναρωτίεμαι τι λιμάνι θα είναι αυτο που θα μπορεί να δεχτεί τετοίο κατασκεύασμα Razz ( μάλλον κανένα, προφανώς θα δένει στα ανοιχτά σαν τα supertanker )

Κοντα στις ακτές πάντως δε είναι λογικά ποιο εκτεθιμένο σε κυνδίνους ; ( αν και φαντάζομαι δε θα ταξιδεύει μόνο του ... λογικά θα έχει συνοδεία μονίμα απο κάποια πολεμικά πλοια, η και το ίδιο θα έχει κάποια οπλικά συστήματα ... )

Βεβαία και μόνο το ιδίο το μέγεθος του είναι προβλήμα. Αυτό το κατασκεύασμα πως θα κάνει μανούβρες ; Δε λέω οτι μπόρει να συμβέι καμμία περίπτωση .... "Τιτανικού", αλλα και εκείνος πήγε στο πάτο επειδή δε είχε αρκετή ισχύ να φρενάρει το τεράστειο ογκό του πριν τρακάρει. ( φυσικά σημέρα με ολά αυτα τα συστήματα GPS, ραντάρ κλπ κλπ είναι μάλλον απίθανο να συμβεί κατι τέτοιο, αλλα .... )
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Lothar_GR wrote:
( φυσικά σημέρα με ολά αυτα τα συστήματα GPS, ραντάρ κλπ κλπ είναι μάλλον απίθανο να συμβεί κατι τέτοιο, αλλα .... )


Κάτι τέτοιο σκεφτόταν ο Ψυχογιός και το κάρφωσε το Σάμινα.
Έλα μωρε ποιες πόρτες. Η Πάρος είναι μίλια μακρυά. Πάμε να δούμε τη ΠΑΝΑΘΑ. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lothar_GR
Full Member
Full Member


Joined: 09 Jun 2004
Posts: 392
Location: Αθηνα

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστό, και μή ξεχνάμε οτι μιλάμε για πλοίο ασύγκριτα μεγαλύτερο σε σχέση με το Σαμίνα, και άρα ποιο δυσκίνητο.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 10:52 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτά τα ... πλοία αν υποθέσουμε ότι κατασκευαστούν ποτέ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

... είναι μόνο για να κινούνται στο πέλαγος. Η είσοδος και έξοδος των επιβατών-κατοίκων του Laughing θα γίνεται με πλοιάρια ή αεροσκάφη-ελικόπτερα. το βύθισμα του θα είναι πολύ μεγάλο και ελάχιστα λιμάνια θα μπορούν να τα φιλοξενήσουν. Θα είναι επομένως σαν τα αεροπλανοφόρα, θα αγκυροβολούν π.χ στον Σαρωνικό και θα αποβιβάζεται ο λαός μέσω πλοιαρίων η ελικοπτέρων στον Πειραιά.

Αν υλοποιηθεί πάντως αυτό το σχέδιο, το βλέπω να είναι και ο "πύργος της Βαβέλ" των κατασκευαστών του. Η μεγαλύτερη αιτία καταστροφών και ατυχημάτων σε πλωτά σκάφη δεν είναι ούτε τα παγόβουνα, ούτε οι βλάβες των μηχανών, ούτε οι καιρικές συνθήκες αλλά ... οι πυρκαγιές Confused . Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχουν απίστευτα μέτρα ασφάλειας σε αυτό το τομέα καθώς εάν ξεφύγει κάποια στιγμή μία μικρή φωτιά τότε τους επιβάτες θα τους κλαίνε οι ρέγγες Confused
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dimi
Full Member
Full Member


Joined: 08 May 2004
Posts: 319
Location: Leuven Belgium

PostPosted: Tue Sep 13, 2005 12:27 am    Post subject: Reply with quote

losada7 wrote:
το βύθισμα του θα είναι πολύ μεγάλο και ελάχιστα λιμάνια θα μπορούν να τα φιλοξενήσουν.


Επειδή έχω παρακολουθήσει στο Discovery Channel μία εκπομπή με θέμα της αυτό το πλοίο και άλλα υπερ-φιλόδοξα σχέδια, το πρόβλημα του συγκεκριμένου πλοίου είναι το μέγεθος σε διαστάσεις και όχι το βύθισμα. Συγκεκριμένα, το ποιό επίφοβο είναι το ύψος του κέντρου βάρους.

Σχετικά για το βύθισμα, αντιγράφω από τη σελίδα του "Freedom ship" στα Frequenlty Asked Questions ή FAQ:

"...Because of its size, Freedom Ship cannot be built in any existing shipyard. Nor would a shipyard have anything to offer. Freedom Ship is basically a flat-bottomed barge with a conventional high-rise built on top."

Επίσης επισκεφτείτε εάν θέλετε τη σελίδα της εκπομπής "Engineering the Impossible" για να δείτε και ένα αφιέρωμα για τη Γέφυρα του Γιβραλτάρ. Rolling Eyes Shocked

http://dsc.discovery.com/convergence/eti/projects/bridgemain.html

Επισκεφτείτε τα videos στα αριστερά!!! Shocked

Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Mon Sep 19, 2005 4:38 am    Post subject: Reply with quote

Αν και κομικοτραγική η κατάσταση.....

αλλά και τα δύο ανήκουνε στα παγκόσμια επιτεύγματα..... Twisted Evil


Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 12:11 am    Post subject: Reply with quote

Διαβάζω στο Science Illustrated για το σχέδιο σύνδεσης Λονδίνου - Νέας Υόρκης με διπλής κατεύθυνσης τούνελ κάτω από τον Ατλαντικό, με διάρκεια ταξιδιού μία ώρα! Shocked Shocked

Η διαδρομή θα γίνεται με μαγνητικό τρένο (maglev), το οποίο στη Σαγκάη και την Ιαπωνία ξεπερνάει τα 400 χλμ την ώρα. Με αυτήν τη ταχύτητα, για να διασχίσει το τρένο τον Ατλαντικό ( 5.000 χλμ) θα χρειαζόταν 12-13 ώρες.
Όμως σε αυτήν την περίπτωση θα αφαιρεθεί τελείως ο αέρας από το τούνελ, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει αντίσταση τού αέρα και γενικά τριβές. Επίσης λόγω του κενού αέρος δεν θα υπάρχουν ούτε ήχοι, κι έτσι δεν θα υπάρχει πρόβλημα με το σπάσιμο του φράγματος του ήχου.
Αποτέλεσμα? Ταχύτητα 6.400 χλμ την ώρα Shocked με διάρκεια ταξιδιού αρκετά μικρότερη από μία ώρα, που όμως τελικά θα επιμηκύνεται στα 60 λεπτά, για να μπορεί το τρένο να αναπτύσει και να ανακόπτει ταχύτητα χωρίς να ενοχλούνται οι 1000 επιβάτες.

Προς το παρόν το σχέδιο είναι επιστημονική φαντασία, αλλά μόνο επειδή είναι πανάκριβο (110 δις ευρώ το λιγότερο), και θα χρειαστεί αρκετές δεκαετίες για να τελειώσει.
Διότι κατά τ' άλλα είναι απολύτως εφικτό και δεν απαιτούνται τεχνολογικές καινοτομίες που δεν υπάρχουν και σήμερα. Και όταν το πετρέλαιο σταθεροποιηθεί στα 80 με 100 δολλάρια το βαρέλι, τότε θεωρείται βέβαιο ότι θα ξεκινήσει η υλοποίηση γιατί θα είναι άκρως ανταγωνιστικό προς το αεροπλάνο, και θα φέρει γρήγορη απόσβεση και τεράστια κέρδη.

Η σήραγγα δεν θα είναι στο βυθό γιατί η τεράστια πίεση του νερού θα διέλυε και το ισχυρότερο μπετόν. Ούτε με εκσκαφή μπορεί να γίνει (όπως το μετρό) γιατί η μεσοατλαντική ράχη έχει σαθρό βυθό και μεγάλη σεισμικότητα.
Θα βρίσκεται λοιπόν μόλις 50 -100 μέτρα κάτω από το νερό (άρα δεν θα την ενοχλούν και τα τάνκερς), και θα κατασκευαστεί με υλικά τόσο μεγάλης άνωσης που ουσιαστικά θα αιωρείται στο νερό και θα συγκρατείται στη θέση της από τεράστια συρματόσχοινα αγκυρωμένα στο βυθό. Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Logi
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 181
Location: NRW Germany

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 1:04 am    Post subject: Reply with quote

Το παραπάνω project το είχε πριν κανα 6 μήνες στο Discovery Channel *Premiere (NOVA Γερμανιας).

το είχανε σε Εικονική Πραγματικότητα, και έδειχαν τον τρόπο κατασκευής,
και τα μέτρα ασφαλέιας σε περίπτωση ατυχήματος μέσα στο τούνελ, καθώς και μιά προσομοίωση ατυχηματος με σύγκρουση υποβρύχιου παλαιάς τεχνολογίας * Ρωσσικού όπως παντα Laughing


Επίσης δείχνανε πώς θα είναι το τρένο εσωτερικά, περιστρεφόμενα καθήσματα για ασφαλεια κατά την επιτάχυνση.

Επίσης η κατασκευή υπολογίζεται σε 12 τρίς $

http://dsc.discovery.com/convergence/engineering/transatlantictunnel/interactive/interactive.html
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 9:52 am    Post subject: Reply with quote

Ypsilon wrote:
Μου φαίνεται απίστευτη σπατάλη χρήματος που επιπλέον δεν έχει κανέναν στόχο. Αν θέλουμε μια Disneyland για πλουσίους υπάρχει και το ανέκδοτο που λέγεται Ντουμπάι. Οι υπόλοιπες υπερβολές τι σκοπό εξυπηρετούν?


to dubai san idea borei na aresei i na min aresei kai na theorite ipervoli, shetika einai ayta...ala arhitektonika omos ehei poli oraia moderna ktiria pou axizoun kai den einai mono gia plousious, borei kaneis na kanei diakopes mai normal posa. exalou den einai mono kendro diaskedasis, ayto einai mono ena simeio tis polis.

Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 10:12 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ μιλούσα για τα projects όπως μπάζωμα του Κόλπου, δημιουργία τεράστιου τεχνητού νησιού σε σχήμα φοίνικα Shocked όπου πάνω θα αναπτυχθούν καζίνο, ξενοδοχεία και εμπορικά κέντρα, και ένα σωρό άλλα μεγαλομανή σχέδια που το έχουν μετατρέψει σε Λας Βέγκας της Ανατολής. Πομπώδες, "ρηχό", εργαστήρι ξεπλύματος μαύρου χρήματος και παγκόσμιο καταφύγιο βαριεστημένων κροίσων, οι εταιρείες των οποίων το "προστατεύουν" κιόλας! Wink
Έχω πάει, είναι εντυπωσιακό, αλλά δεν θεωρώ ότι απευθύνεται σε μέσα βαλάντια και δεν είναι κι αυτός ο στόχος του άλλωστε. Και το φωνάζει σε κάθε ευκαιρία. Εκπληκτικό το Μπουρτζ αλ Αράμπ που μάς δείχνεις, αλλά με ένα τεράστιο φουαγιέ όλο καλυμμένο με φύλλα καθαρού χρυσού και κόστος διαμονής για ένα βράδυ ίσο με ένα μηνιάτικο, δείχνει το δρόμο που έχει επιλέξει το Ντουμπάι. Μια σύγχρονη Βαβυλώνα και τίποτα περισσότερο.
Και νομίζω ότι πάλι ξεφύγαμε από το θέμα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 10:32 am    Post subject: Reply with quote

kala nai o stohos tou den einai aytos sigoura,ala ehei kai business centers kai trapezes(kai poli hrima) klp.,ohi mono playgrounds... kai mias kai einai stin ousia mia erimos(eiha perasei kai ego 5 meres to 99)den einai kako......ehei istorika meri na dei kaneis, ala einai mia erimos me ena (oikonomiko kai arhitektoniko toulahiston..) podi sto mellon....kai ti podi. Razz
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Fri Sep 30, 2005 4:15 am    Post subject: Reply with quote

τα εμιράτα πολύ απλά θα γίνουνε το νέο Hong kong.........απλά.
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Sat Oct 01, 2005 9:46 pm    Post subject: Reply with quote

Tον Iούλιο του 2006, ένα υπερπολυτελές τρένο με βαγόνια σταθερής πίεσης, όπως οι καμπίνες των αεροσκαφών, θα κάνει το παρθενικό του δρομολόγιο διασχίζοντας κορυφογραμμές ύψους έως και 5.072 μ!

Tο 8ο θαύμα «απειλή» για το Θιβέτ

Mύδροι του Δαλάι Λάμα κατά της «σιδηροδρομικής ένωσης» με την Kίνα
Back to top
View user's profile Send private message
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 761
Location: Suburbia

PostPosted: Thu Oct 13, 2005 11:33 am    Post subject: Reply with quote

Προχωράει η κατασκευή της γέφυρας Ιταλίας - Σικελίας, κόστους ~4.6 δις ευρώ. Ανάδοχος η γνωστή και στην Ελλάδα, Impregilo SpA.

Το σχετικό δημοσίευμα από το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων Ansa. Το μήκος της θα είναι ~3,3 χιλιόμετρα ενώ θα έχει και σιδηροδρομική γραμμή.

Η επίσημη ιστοσελίδα, http://www.strettodimessina.it/ έχει πολλές πληροφορίες.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 3 of 7

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr