stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2)
Goto page 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Fri Jun 13, 2008 4:21 pm    Post subject: Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2) Reply with quote

H τελευταία προσβάσιμη σελίδα του παλαιού topic "Σιδηροδρομικοί Σταθμοί" είναι αυτή

Στο νέο αυτό topic με τίτλο "Σιδηροδρομικοί Σταθμοί 2" θα συνεχίσουμε τις συζητήσεις που κάναμε στο παλαιό topic και σχετίζονται με τους σιδηρόδρομους και τους σιδηροδρομικούς σταθμούς
edit απο Losada


Last edited by losada7 on Mon Jun 23, 2008 12:37 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Fri Jun 13, 2008 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά

Nozomi wrote:
"Κόλλησε" ή θίγουμε ευαίσθητα θέματα (κανονικό ή μετρικό εύρος στην Πελλοπόνησο, Siemens κτλ.) που ενοχλούν κάποιους και πέσαμε θύματα σαμποτάζ ?

Και άλλοι είχαν αντίστοιχα προβλήματα ... Wink

Εγώ τους υπόσχομαι ότι αυτά που γράφουμε θα γίνουν ευρέως γνωστά και δεν πρόκειται να σταματήσουμε να τα λέμε και να τα γράφουμε.



agg3los wrote:
Μια χωρα που μοιαζει πολυ με εμας κατασκευαζει tgv,η πορτογαλια!
Πιο φτωχη απο εμας σε πολλα θεματα ,...!Αρα στην Ελλαδα όλα μπορουν να γινουν ,και θα γινουν!
http://en.wikipedia.org/wiki/High-speed_rail_in_Portugal




Nozomi wrote:

Όταν λέμε Γραμμές TGV εννοούμε γραμμές για αποκλειστική κυκλοφορία τραίνων Υψηλών Ταχυτήτων.
Πολύ αμφιβάλλω αν θα είναι τέτοιες αυτές των Πορτογάλων (δεν έχω ασχοληθεί και δεν γνωρίζω).
Αν είχαμε και εμείς την Γερμανία ή την Ισπανία δίπλα μας θα ήταν λογικό να είχαμε High Speed Train. Τώρα αυτό δεν δικαιλογείται σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση.
Υπήρξε παλαιότερα μελέτη για το θέμα που έδειξε ότι τα πληθυσμιακά δεδομένα τς χώρας δεν δικαιολογούν κάτι τέτοιο και έτσι ο ΠΑΘΕ σχεδιάζεται με μικτή κυκλοφορία (και πολύ καλά κατά την γνώμη μου).

Εγώ θεωρώ ότι το παιχνίδι στην Ελλάδα για τον Σιδηρόδρομο θα παιχτεί στα τοπικά Δίκτυα και εκεί πρέπει να δώσουμε την προσοχή μας.
Δείτε π.χ τι γίνεται από πλευράς επιβατικής κίνησης στον Προαστιακό της Καλαμάτας.
Με τα υπάρχοντα χωροταξικά δεδομένα των ελληνικών πόλεων και τα προβλήματα που αυτά δημιουργούν (κυκλοφοριακό κτλ.) θεωρώ πιο έξυπνο να εστιάσουμε εκεί καθότι είναι ευκολότερο να πείσεις τον μέσο Έλληνα να πάρει το προαστιακό τραίνο (για να μετακινηθεί ευκολότερα απ'οτι με το ΙΧ) απ' ότι να πάρει το υπεραστικό σε μεγαλύτερες αποστάσεις.



Agg3los wrote:
Ο παθε όμως είναι η ραχοκοκκαλια όλων των περιφερειακων!Δεν έχει μελλον ο Πατρα- Αθηνα -Θεσσαλονικη?Οι περιφερειακες θα πρεπει να τροφοδοτουν τον παθε.Ο παθε θα κυκλοφορει μα 200-250 μεγιστη ταχυτητα και στο μελλον βλεπουμε...Αποκλειστικη γραμμη και εμενα δεν μου αρεσει ,αλλα και σε μικτη γραμμη(και η γερμανια σε ίδιες γραμμες παει εμπορικα και γρηγορα..)μια χαρα θα πηγαινουμε με 250 χιλ μεγιστη ..

Και μετατροπες για αυξηση ταχυτητας θα γινουν κατα διαστηματα όπως γερμανια,αναλογα με τα οικονομικα της χωρας και την κινηση...

http://en.wikipedia.org/wiki/High-speed_rail_in_Europe#Germany

Στη φωτογραφια δειχνει ότι ελαχιστες γραμμες είναι ειδικες για 300 και αποκλειστικες,οι περισσοτερες είναι σαν αυτες που φτιαχνουμε εμεις με διαφορες αναβαθμισεις!Έτσι και εμεις θα φτιαξουμε περιπου το δικτυο μας!θα αναβαθμιζουμε τις παλιες και θα φτιαχνουμε καινουριες όπου χριεαζεται και συμφερει....



Nozomi wrote:
Ο ΠΑΘΕ θα κυκλοφορείται με μέγιστη τα 200 και στην Σιδηροδρομική δεν υπάρχει το "και μετά βλέπουμε".
Υπάρχουν προδιαγραφές και αυτές αναφέρουν αυτά που έχω ξαναγράψει (200 μέγιστη).
Το ότι ο ΠΑΘΕ είναι τροφοδοτικός των τοπικών είναι σχετικό.
Π.χ στην Καλαμάτα οι μετακινήσεις με τον Προαστιακό εκεί αφορούν αυτόνομες μετακινήσεις (δεν αφορούν άτομα που έρχονται από άλλες πόλεις αλλά ως επί το πλέιστον τοπικές μετακινήσεις της ευρύτερης περιοχής).

Ο ΠΑΘΕ φυσικά και έχει μέλλον αλλά όπως φτιάχνεται τώρα (με υπεραστικά-τοπικά-προαστιακά-εμπορικά) και όχι ως κάποιου είδους TGV.




Agg3los wrote:
Κριμα σε είχα για προοδευτικο ανθρωπο....Θαυμαζεις τα γρηγορα τρενα στην αλλοδαπην αλλα δεν θελεις να τα δεις στη χωρα μας Shocked......Μου φαινεται τρελο....και ηττοπαθες..Crying or Very sad

Και επισης είναι θεμα χρονου να φτιαχτουν γρηγορα δικτυα τρενων στα βαλκανια,έχει γινει συμφωνια (στην αθηνα με βαλκανια και τουρκια) για κατασκευη των αξονων μεχρι το 2020 και ενωματωση στα πανευρωπαικα δικτυα ,αυτο θα γινει θελουμε δε θελουμε...Δεν μας δινουν τα λεφτα τζαμπα άλλωστε...Η ευρ.ένωση στρεφεται πλεον προς ανατολικη, κεντρικη και ΝΑ ευρωπη,εκει υπαρχουν οι προοπτικες αναπτυξης πλεον.Η δυτικη ευρωπη "χτυπησε ταβανι" στην οικονομικη αναπτυξη και αρχιζει να φθινει(στη γερμανια αρχιζουν μετα απο αρκετα χρονια να νιωθουν φτωχια,η ντοιτσε τελεκομ επισημως λει ότι κανει ότι μπορει για να φυγει απο τη γερμανια και να επεκταθει στις ραγδαια αναπτυσσομενες οικονομιες των βαλκανιων...)...



Nozomi wrote:
Αυτό που ονομάζεις εσύ "ηττοπαθές" είναι για άλλους ρεαλισμός.
Με τις υπάρχουσες συνθήκες λειτουργίας του ΟΣΕ οποιαδήποτε αύξηση της ταχύτητας αυξάνει τις πιθανότητες για ατύχημα (και μάλιστα πολύνεκρο σε τέτοιες ταχύτητες).
Σου θυμίζω το πρόσφατο ατύχημα στην Λάρισα που δεν δικαιολογείται απ' την χάραξη παρά απ' την ανθρώπινη βλακεία (ξεχασμένο κλειδί).
Αναζήτησε την τύχη του Σταθμάρχη αυτού μετά τις ΕΔΕ κτλ. που έγιναν-γίνονται.
Στοιχηματίζω ότι ο τύπος θα εργάζεται κανονικά μετά την όποια διαθεσιμότητα τεθεί (είναι ΔΕΚΟ βλέπεις).
Σου θέτω μόνο μια παράμετρο.
Είναι καλό που (λόγω και ηλικίας) είσαι ενθουσιώδης αλλά η μακρόχρονονη ενασχόληση με το αντικείμενο στην Ελλάδα με έχει κάνει εξαιρετικά επιφυλακτικό.
Σ' αυτές τις ταχύτητες το ανθρώπινο λάθος κοστίζει πολύ ακριβά. Αν είσαι και λίγο γκαντέμης (όπως οι Γερμανοί) και το κακό σου συμβεί δίπλα σε κάποια μεγάλη μπετόν κατασκευή (γέφυρα στο Eschede) τότε η τραγωδία απέχει ελάχιστα ...
Πόσο τρελά σου φαίνονται τα παραπάνω ?

Στο φινάλε και με 200 (στο μεγαλύτερο μέρος) η χρονοαπόσταση του Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα πέσει στις 3+κάτι. ¶σχημα είναι ?




Agg3los wrote:
Δεν λεω να φτιαξουμε τωρα ,αλλα απο το 2013 και μετα να βελτιωνουμε και να αυξανουμε τις ταχυτητες σταδιακα....Και οσε θα αλλαξει πολυ συντομα ,η εκκαθαριση και ανοιγμα της αγορας έρχεται μολις τελειωσει το νταβαντουρι με τον οτε...Η ιδιωτικοποιηση είναι σιγουρη σε ένα ποσοστο...Σαφως ,με τους συνδικαλιστες και την κρατικη σαπιλα που μαζεψε τοσα χρονια οσε ,δεν γινονται ,αυτα ,αλλα τα ανοιγματα της αγορας και οι αποκρατικοποιησεις θα αλλαξουν συντομα τα παντα-πιστευω προς το καλυτερο....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Fri Jun 13, 2008 4:24 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Εδώ θα συμφωνήσω.
Αν δούμε ξένους σοβαρούς ιδιώτες (Virgin?) τότε θα δούμε και μεγαλύτερες ταχύτητες με ασφάλεια (200 και σε κάποια κομμάτια 250).
Δεν γνωρίζω κάποιον που να μην το επιθυμεί αυτό.

Σε αυτήν την περίπτωση σίγουρα ο κ.Μπράνσον θα εξασφαλίσει ότι ο εκάστοτε Σταθμάρχης δεν θα δύναται να του εκτροχιάσει το ολοκαίνουριο Pendolino.
Αλλά επαναλαμβάνω ότι για μένα το παιχνίδι (λαμβάνοντας υπόψιν τους νέους αυτοκινητοδρόμους που κατασκευάζονται) θα παιχτεί στα τοπικά δίκτυα.
Πως ν' ανταγωνιστεί π.χ ο Σιδηρόδρομος το αυτοκίνητο στο Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη όταν με το Ι.Χ μέσω της ΕΓΝΑΤΙΑΣ χτυπάς ταχύτητες της τάξης των 160 km/h ?
Χρειάζεσαι εξ' ολοκλήρου νέα χάραξη την οποία καμμία τεχνοοικονομική μελέτη δεν δικαιολογεί ...




Agg3los wrote:
¶ν υπαρξουν επενδυσεις και λεφτα όλα γινονται.......







PredyGr wrote:
Αυτό με τα 250kmph πάλι πως προκύπτει? Ακόμα και να επιτρέπει σε σημεία η χάραξη και η γραμμή επαφής αυτήν την ταχύτητα, το χρονικό κέρδος θα είναι ελάχιστο, ενώ θα φορτωθούμε πολλά προβλήματα και κόστος. Όταν με το καλο ολοκληρωθούνε τα έργα ο απαιτούμενος χρόνος για το Αθηνα-Θεσσαλονίκη θα κυμαίνεται από 3:15 με 3:30 ώρες. Οριακά ανταγωνιστικό ακόμα και με το αεροπλάνο, δεν το συζητάμε για το αυτοκίνητο.
quote wrote:
Quote:
¶ν υπαρξουν επενδυσεις και λεφτα όλα γινονται.......


Ωραία, με 30 δις euro αγοράζουμε το καλύτερο, αλλα πούντα.




Nozomi wrote:
Υπάρχουν στιγμές που νομίζω πως χάνουμε την μπάλα.
Μιλάμε για 250 και δις ευρώ όταν θα έχουμε συντόμως τα εγκαίνια ανακαινισμένης γραμμής ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ !
Καταλαβαίνετε ότι με αυτά που γράφουμε είναι σαν να μην ξέρουμε που ζούμε (κοινώς εκτός τόπου και χρόνου) ?
Όταν δεν διαθέτει το ελληνικό κράτος μερικά εκατομμύρια ευρώ για την Σηματοδότηση τηε ανακαινισμένης γραμμής Αθήνα-Τρίπολης τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα δαπανήσει δις ευρώ για άλλα έργα ?

Ας σοβαρευτούμε και ας βάλουμε προτεραιότητες που είναι εφικτές.
Π.χ απουσιάζει κάθε σχεδιασμός για την γραμμή της Τριπόλεως.
Αν παραμείνει μετρική (όπως είναι και το λογικότερο) για κάποιες δεκαετίες ακόμα πως θα αξιοποιηθεί χωρίς την ύπαρξη μιας light έστω Σηματοδότησης ?
Το ιδανικό θα ήταν οι EMU μεταβλητού εύρους των Ιαπώνων αλλά δεν γνωρίζω αν ο ΟΣΕ μπορεί να απεμπλακεί απ' τα γερμανικά δεσμά στις προμήθειές του ...
Θα ήταν χρήσιμο να διαβάσετε τι λέει η Rotem για το θέμα (την διείσδυση μιας απωανατολίτικης εταιρίας στην ευρωπαϊκή αγορά).

-edit-
Όσον αφορά την γραμμή του Βόλου είχα προτείνει το εξής:
H σύνδεση Intercity που έχει (IC-40) να μετατραπεί σε ICE.
Δηλαδή να είναι ICE στο κομμάτι Αθήνα-Παλαιοφάρσαλος (σε περίπτωση μελλοντικής κανονικοποίησης) με ελάχιστες στάσεις, το μάξιμουμ 1-2, και όταν μπαίνει στην τοπική γραμμή Παλαιοφάρσαλος-Βόλος να γίνεται Regional Express και να εκτελεί τις προγραμματισμένες στάσεις του.
Κάτι αντίστοιχο είχα προτείνει και για το θεσσαλικό IC-48.
Στην Καρόλου τα σαϊνια ισχυρίζονται ότι δεν θα είχε επαρκή επιβατική κίνηση.
Το παραπάνω γίνεται στην Ιαπωνία με τα mini-Shinkansen.
==============================================

Ας μιλήσουμε σήμερα για Ν.Κορέα.
Η χώρα βιώνει μια σιδηροδρομική επανάσταση.
Μετά την επιτυχημένη εισαγωγή της τεχνολογίας του TGV ως KTX οι Κορεάτες ως συνήθως δεν έμειναν με σταυρωμένα χέρια και άρχισαν να κατασκευάζουν βελτιωμένα αντίγραφά του TGV, όπως και να εξελίσσουν την δική τους τεχνολογία.

Ήδη προχωρούν δύο projects:

- Η έρευνα στις υπερ-υψηλές ταχύτητες με το πρόγραμμα Hanvit-400.
Το τραίνο είναι εξέλιξη του Hanvit-350, (ένα "μασκαρεμένο" TGV κατ' ουσίαν) με το οποίο έβλεπαν την συμπεριφορά του τραίνου σε ταχύτητες κοντά στα 350 kmph.
Αυτή την φορά όμως οι Κορεάτες θα αναπτύξουν μια κανονική EMU η οποία προέκυψε ως καλύτερη λύση απ' την σύνθεση μηχανές+βαγόνια.
Στο project συμμετέχουν 13 Πανεπιστήμια και 21 εταιρίες και οι δοκιμές έχουν σκοπό να καταγράψουν τις δονήσεις, την συμπεριφορά του παντογράφου σε τέτοιες ταχύτητες κ.α.

- Για την βελτίωση των ταχυτήτων σε τοπικές γραμμές οι Κορεάτες αναπτύσσουν το Hanvit-200 με δική τους τεχνολογία tilting.
Το τραίνο σχεδιάζεται να αναπτύσσει Vmax=200 Κmph και γίνεται προσπάθεια περιορισμού του αξονικού βάρους στους 15 τόννους προκειμένου να κυκλοφορεί σε τοπικές γραμμές.

Μια video-presentation του τραίνου (με δόση χιούμορ...):
http://www.youtube.com/watch?v=4KGw4sSM6zA
Απ' τα λίγα στοιχεία έχουμε ότι οι Κορέατες πάνε για 6δυμη αυτοκινητάμαξα με ισχύ 4MW και ηλεκτρικό μηχανισμό tilting.
Αυτά τα ολίγα (προς το παρόν).



Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Fri Jun 13, 2008 4:25 pm    Post subject: Reply with quote

mfotinakis wrote:
Εγώ πάντως είχα πάει από Seoul στην Daeugu με ένα τραίνο που πήγαινε με 300 χλ/ώρα και τα είχα δει όλα Razz. Πάντως η αλήθεια είναι ότι τα τραίνα τους ήταν παντού γεμάτα και ειδικά στη Seoul ο σιδηροδρομικός ήταν τεράστιος..

Μερικές φώτο που είχα τραβήξει μιας και μιλήσαμε για Κορέα

http://farm4.static.flickr.com/3136/2516004714_af499da803_b.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3208/2516003614_f0e8692e95_b.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3119/2515177693_d4249b8fdb_b.jpg

και ένα video από το τραίνο που φτάνει στο σταθμό Smile

http://www.youtube.com/watch?v=ICs-Zz9bHyo




Agg3los wrote:
Η Ν.Κορεα έχει υπερπληθυσμο σαν την ιαπωνια..γιαυτο επενδυει τοσο σε τρενα..εκταση 99.000 τ.χμ(ελλαδα 132.000)πληθυσμο 50 εκατομ. Shocked (εμεις 10.. Wink )Τωρα καταλαβαινετε γιατι κανουν τοσες μελετες για τρενα ,,δεν έχουν άλλη επιλογη....



mfotinakis wrote:
Εκτός από τον υπερπληθυσμό που λες, έχει και τεράστια οικονομία και βιομηχανία.. LG, Samsung, hyundai, kia, daewoo και άλλα μεγάλα ονόματα..Για να μην πούμε για τα ναυπηγεία που έχουν και πάει λέγοντας.. Οπότε λεφτά έχουν γιατί να μην φτιάξουν και γρήγορα τραίνα;



Agg3los wrote:

Ακριβως..είναι θεμα χρηματων..Αν αποκτησουμε και εμεις λεφτα και ισχυρη βιομηχανια θα κανουμε και εμείς ότι θελουμε(φαντασία που την έχω ,εε?



Nozomi wrote:
@mfotinakis
Ευχαριστούμε για το υλικό.
Στο βίντεο ακούγεται "είναι λίγο μακρύ" και EINAI τραινάρα γιατί μιλάμε για 18 ρυμουλκούμενα + 2 κινητήρια οχήματα τα οποία παράγουν 13560KW (18200 ΑΛΟΓΑ).
Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι τεράστια ιπποδύναμη υπάρχει διαθέσιμη.

Μια φώτο του Σ.Σ Busan της πόλης που θα συνδέσει το KTX με την Seoul.

Τα γκισέ μοιάζουν με αεροδρομίου και όχι με Σιδηροδρομικού Σταθμού.

Αν έφτιαχνε η Αττικό Μετρό τις αποβάθρες του ΟΣΕ ίσως βλέπαμε κάτι τέτοιο (κατά τα πρότυπα του Μετρό της Αθήνας).

Περαστικά μας.
Αρκετή δόση πήραμε για σήμερα ... Wink



Agg3los wrote:
Το σκα θα είναι καλυτερο απο όλα αυτα!............. Cool Cool Laughing

Quote:
Τα γκισέ μοιάζουν με αεροδρομίου και όχι με Σιδηροδρομικού Σταθμού:


Στο σταθμο θεσσαλονικης έτσι περιπου είναι νομίζω!...


Nozomi wrote:
Λόγω της ελευθερίας έκφρασης που μας παρέχει το φόρουμ θα καταρρίπτουμε τους ισχυρισμούς (κοινώς προπαγάνδα) της ΕΡΓΟΣΕ που βρίσκει γόνιμο έδαφος αλλού (σε fans της παρακμής δυστυχώς).

Όταν θίξαμε λοιπόν το θέμα της μη ανάθεσης του Α-Θ σε όμιλο εταιριών για την παράδοση κομπλέ (με το "κλειδί στο χέρι" όπως συνηθίζεται να λέγεται) με όλα τα λειτουργικά χαρακτηριστικά που αυτός προβλέπεται να έχει εισπράξαμε τις πιο απίθανες απαντήσεις ...
Τι προβλήματα συννενοήσης με τον υπεργολάβο ακούσαμε, άρνηση χρηματοδότησης τέτοιων έργων απ' την Ε.Ε κ.α

Πως έφτιαξαν όμως την δικιά τους γραμμή TGV οι Κορεάτες που αναφέρεθησαν προηγουμένως ?

http://www.webmag.transport.alstom.com/eMag/externe/international/korea/ktx/mar2004/1/221.asp

Η Alstom λοιπόν είχε την γενική επίβλεψη στον όμιλο των ντόπιων εταιριών που δρούσαν ως υπεργολάβοι.
Δεν δημοπραττούσαν την γραμμή κομμάτι-κομμάτι (δείτε τις πρακτικές της ΕΡΓΟΣΕ στο Αθήνα-Πάτρα, με δημοπράττηση του ΣΚΑ-Κόρινθος κατόπιν Κόρινθος-Κιάτο τώρα το Κιάτο-Πάτρα και έπεται συνέχεια!).

Προφανώς συμβαίνει ένα απ' τα παρακάτω:
- οι Κορεάτες δεν το "κατέχουν" το άθλημα και πρέπει να έρθουν στους ΕΡΓΟΣΕδες να τους το μάθουν ...
- υπάρχει μεγαλύτερη δυνατότητα για μίζες καθότι όσο πιο πολλούς διαγωνισμούς προκυρήξεις τόσα πιο πολλά παράπλευρα μπορείς να βγάλεις.

Χωρίς να έχουμε αποδείξεις για το δεύτερο είναι στην διακριτική ευχέρεια του καθένα μας ποιά εκδοχή να διαλεξει ...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Fri Jun 13, 2008 4:25 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
Μα τους δρομους με κοινοπραξιες τους φτιαχνουμε!Έτσι περιπου θα μπορουσαμε να κανουμε και τις γραμμες!Απλα -ίσως-επειδη θα φανε οι "μεγαλοι" απο τους δρομους ,για να μην υπαρχουν παραπονα ,δινουν λιγο λιγο στους "μικρους" τις γραμμες...Αφου τελειωσουν οι οδικοι αξονες το 2013,μπορει οι υπολοιπες γραμμες (πχ Δυτικος Αξονας) να γινουν σαν συνολο σε κοινοπραξια....



Nozomi wrote:
Θα ήμουν πανευτυχής αν τον Δυτικό ¶ξονα (όπως και τον Σιδηρόδρομο στην Κρήτη) τον έδιναν σε όμιλο σοβαρών (ξένων ή ελληνικών) εταιριών και όχι ξανά σε Σαραντόπουλους με πειράματα στυλ Καλλίδρομου (πρώτη εργολαβία).
Και τα δύο έργα είναι σε δύσκολες γεωλογικά περιοχές και θα κάνουμε αρκετές δεκαετίες τα τα δούμε τελειωμένα με τέτοιες πρακτικές ...

-edit-
Μιας και αναφέρθηκε προηγουμένως ο υπερπληθυσμός της Ιαπωνίας και ίσως το παρακάναμε με το "λιβάνισμα" των JR δείτε ένα αστείο (αλλά πραγματικό) βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=BE35onlIySk
Είναι οι περίφημοι train loaders ή αλλιώς "σπρώχτες" που βρίσκονται στους Σταθμούς του Μετρό εξασφαλίζοντας ότι όλοι οι επιβάτες θα μπουν στο τραίνο.
Δεν ξέρω να την "πάλευε" κανένας Ελληνάρας με τέτοιες καταστάσεις όταν ακόμα και με την σχετική πολυκοσμία (και τους Πακιστάνους) της γραμμής 3 πολλοί διαμαρτύρονται ... Wink



Agg3los wrote:
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=27757Η νεα δημοκρ.βρηκε τα σδιτ και θα του αλλαξει τα φώτα!...Εξαιρετικος τροπος για γρηγορα και φθηνα σχετικα για το λαο έργα....Λεμε πχ σε μια εταιρια...Φτιαξε τις γραμμες ,και μετα φτιαξε και εκμεταλλευσου εμπορικα κεντρα στους σταθμους!Τελεια!Κανεις τα ψωνια σου μαζι με το τρενο !Στο εξωτερικο υπαρχουν σιδ.σταθμοι με εμπορικα κεντρα?Με σωστα παζαρια απο το κρατος σδιτ φαινονται σαν "αντιπαροχη" και μπορεις-αν τη εκμεταλλευτεις σωστα..) να φτιαξεις πολλα με αυτη...
Το μελλον μου φαινεται ευοίωνο(οι ξενες εταιριες πχ virgin δεν θα ήθελαν τετοιες συμφωνιες?)



vag1 wrote:
Από μελέτες πάμε καλά....
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=64341848
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
andreaskm
New Member
New Member


Joined: 10 Jun 2008
Posts: 33

PostPosted: Tue Jun 17, 2008 8:47 am    Post subject: Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2) Reply with quote

Την Παρασκευή 13 Ιουνίου έγινε παρουσίαση των μελετών υποθαλάσσιας ζεύξης Βαθέος - Στενού Μπουρτζίου. Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης πήραν το λόγο δημοτικοί και νομαρχιακοί σύμβουλοι, οι οποίοι σχεδόν στο σύνολό τους τόνισαν την ανάγκη επέκτασης του σιδηροδρόμου στην Εύβοια και μάλιστα μέχρι το λιμάνι της Κύμης ή έστω την Αμάρυνθο. Οι μελετητές απάντησαν ότι δεν υπάρχει σχέδιο για σιδηρόδρομο στην παρούσα ανάθεση των μελετών και πως μία καινούρια ανάθεση μελέτης με σιδηρόδρομο θα μπορούσε να καθυστερήσει το έργο ακόμα και δέκα χρόνια.
Ερωτώ: Μήπως πάμε να φτιάξουμε μία νέα περίπτωση "Ρίου - Αντιρρίου"; Γιατί αφού είναι επιθυμητός ο σιδηρόδρομος στην Εύβοια δεν γίνονται οι μελέτες σωστά από την αρχή; Μήπως θίγονται και πάλι συμφέροντα "φορτηγατζήδων" από τους οποίους το Ελληνικό Δημόσιο αποκομίζει έσοδα;

Ιδού και το site
http://www.servitoros.gr/news/view.php/19195/
Back to top
View user's profile Send private message
Kakalos
New Member
New Member


Joined: 25 Jul 2005
Posts: 59
Location: Italia\ Thessaloniki

PostPosted: Tue Jun 17, 2008 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Τα χρέη «εκτροχιάζουν» τον ΟΣΕ
Το έλλειμμα του οργανισμού θα αγγίζει το 2011 τα 13 δισ. ευρώ, το 5% του ΑΕΠ, ενώ η ΕΕ καραδοκεί με πρόστιμα.

Ολόκληρο το άρθρο εδώ:
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=15385&m=A51&aa=1

Κάποιες "λεπτομέρειες" από το άρθρο...

Ο ΟΣΕ εμφανίζει φέτος συσσωρευμένο χρέος 7,5 δισ. ευρώ, το οποίο εκτιμάται ότι θα αυξάνεται 25%-30% κάθε χρόνο, καθώς τα έσοδα του ομίλου καλύπτουν μόλις το 1/7 των ετησίων δαπανών του.

Σήμερα η μισθοδοσία του ΟΣΕ αποτελεί το 60% των συνολικών δαπανών του.

Οι ετήσιες αποδοχές των 520 μηχανοδηγών που απασχολούνται στην ΤΡΕΝΟΣΕ, αγγίζουν τις 70.000 ευρώ έκαστος.

Για να εξυγιανθεί ο ΟΣΕ, θα πρέπει να φύγουν τουλάχιστον 4.500 εργαζόμενοι, από τους σημερινούς 7.500.

Ή θα πρέπει η κυβέρνηση να τολμήσει να βάλει λουκέτο στην εταιρεία και να ανοίξει μια νέα αφού προηγηθεί εκκαθάριση, ή τα πρόστιμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα αρχίσουν να πέφτουν έπειτα από τρία χρόνια σαν βροχή, προκαλώντας μαζί με τα ελλείμματα μια τεράστια «μαύρη τρύπα» στον προϋπολογισμό.

Μπροστά στα ελλείμματα που εμφανίζει ο ΟΣΕ, η διαχείριση της Ολυμπιακής μοιάζει με παιχνιδάκι...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Jun 17, 2008 2:09 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Για να εξυγιανθεί ο ΟΣΕ, θα πρέπει να φύγουν τουλάχιστον 4.500 εργαζόμενοι, από τους σημερινούς 7.500.



¶ντε.. ,με το καλό. Wink Wink

Θα καθαρισει ο οσε όπως θα γινει και στην ολυμπιακη....Μες στο καλοκαιρι είναι στα σχεδια της κυβερνησης να χωρισει οσε απο τρενοσε και να ενοποιησει πολλες θυγατρικες και γενικα να βαλει μια ταξη..Πιστευω ότι ο Χατζιδακης πραγματικα αγαπαει το τρενο και θα εξυγχρονισει τον οσε όπως πρεπει..
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 210
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue Jun 17, 2008 2:25 pm    Post subject: Re: Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2) Reply with quote

andreaskm wrote:
Την Παρασκευή 13 Ιουνίου έγινε παρουσίαση των μελετών υποθαλάσσιας ζεύξης Βαθέος - Στενού Μπουρτζίου. Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης πήραν το λόγο δημοτικοί και νομαρχιακοί σύμβουλοι, οι οποίοι σχεδόν στο σύνολό τους τόνισαν την ανάγκη επέκτασης του σιδηροδρόμου στην Εύβοια και μάλιστα μέχρι το λιμάνι της Κύμης ή έστω την Αμάρυνθο. Οι μελετητές απάντησαν ότι δεν υπάρχει σχέδιο για σιδηρόδρομο στην παρούσα ανάθεση των μελετών και πως μία καινούρια ανάθεση μελέτης με σιδηρόδρομο θα μπορούσε να καθυστερήσει το έργο ακόμα και δέκα χρόνια.
Ερωτώ: Μήπως πάμε να φτιάξουμε μία νέα περίπτωση "Ρίου - Αντιρρίου"; Γιατί αφού είναι επιθυμητός ο σιδηρόδρομος στην Εύβοια δεν γίνονται οι μελέτες σωστά από την αρχή; Μήπως θίγονται και πάλι συμφέροντα "φορτηγατζήδων" από τους οποίους το Ελληνικό Δημόσιο αποκομίζει έσοδα;

Ιδού και το site
http://www.servitoros.gr/news/view.php/19195/


Μπορείς να εξηγήσεις που πρόκειται ακριβώς να κατασκευαστεί η υποθαλάσσια αυτή; Είναι στην περιοχή της Χαλκίδας ή σε άλλο σημείο; Η Χαλκίδα δεν έχει ήδη 2 γέφυρες...; Πάντως θα είναι μεγάλο λάθος αν δεν την δημιουργήσουν με σιδηροδρομική πρόβλεψη πάλι όπως και με την κρεμαστή γέφυρα...
Back to top
View user's profile Send private message
andreaskm
New Member
New Member


Joined: 10 Jun 2008
Posts: 33

PostPosted: Tue Jun 17, 2008 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

Από,τι κατάλαβα το έργο αποσκοπεί να κατασκευάσει αυτοκινητόδρομο σε αυτό το σημείο ώστε να παρακάμπτεται η Χαλκίδα και να συνεχίζει προς την υπόλοιπη Εύβοια. Αυτό που χρειάζεται όμως πιστεύω ότι είναι και χάραξη για σιδηρόδρομο ώστε να συνδεθεί και η Κύμη ή η Αμάρυνθος σιδηροδρομικά με την υπόλοιπη χώρα.
Back to top
View user's profile Send private message
andreaskm
New Member
New Member


Joined: 10 Jun 2008
Posts: 33

PostPosted: Wed Jun 18, 2008 1:48 pm    Post subject: Το τρένο που "σπέρνει" φωτιά Reply with quote

Το τρένο που "σπέρνει" φωτιά χτύπησε και πάλι, ύστερα από ένα χρόνο, στο Λιανοκλάδι. Σύμφωνα με τους ειδικούς κατά την πέδηση του συρμού πυρακτώθηκε το σύστημαα τροχοπέδησής του. Αυτό, σε συνδυασμό με τα ξερά χόρτα που δεν έχουν όπως φαίνεται ακόμα επαρκώς καθαρισθεί, οδήγησε σε εκδήλωση περίπου 15 εστιών φωτιάς.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed Jun 18, 2008 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

ΟΣΕ = Οργανισμός Σιδηροδρομικών Εμπρησμών!

Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
andreaskm
New Member
New Member


Joined: 10 Jun 2008
Posts: 33

PostPosted: Mon Jun 23, 2008 1:28 pm    Post subject: ΟΣΕ και ΣΔΙΤ Reply with quote

Το μέλλον των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα προωθείται σταδιακά μέσω ΣΔΙΤ. Εξάλλου, έτσι θα μπορέσει να αντιμετωπισθεί και το τεράστιο οικονομικό έλλειμμα του ΟΣΕ.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&tag=9464&pubid=2305091
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Jun 27, 2008 4:55 am    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους ίσως ήρθε η ώρα να δούμε άσπρο φως στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Είναι φανερό ότι απαιτούνται μειώσεις στο προσωπικό με παράλληλη υιοθέτηση νέων τεχνολογιών ώστε να καθίσταται περριτή η παρουσία πολλών Σταθμαρχών-Κλειδούχων.
Ας κόψουν το κεφάλι τους να βρούν μιά λύση, δεν είναι δυνατόν να πληρώνει τον ΟΣΕ ο Έλλην φορολογούμενος για να συντηρείται το φαγοπότι των συνδικα-ληστών του με βασιλικές αποδοχές της τάξης των 4,000 ευρώ τον μήνα (Shocked Shocked Shocked).

Και επειδή κανένας δημόσιος υπάλληλος στην Ελλάδα δεν πρόκειται να δεχθεί την εθελούσια μείωση των αποδοχών του, του ας κλείσει ο ΟΣΕ (αλά ElAl) και ας ξανανοίξει ως σοβαρή εταιρία προσαρμοσμένη στην αγορά μεταφορών.
Δεν είναι δυνατόν να πληρώνει τον ΟΣΕ ο νησιώτης που δεν έχει ταξιδέψει ΠΟΤΕ με τραίνο, ούτε οι τόσοι άλλοι Έλληνες που είναι ιδιοκτήτες ΙΧ.

Το πρόβλημα όμως ξέρετε ποιό είναι ?
Θα βρεθούν ξανά οι "έξυπνοι" που θα προτείνουν το κλείσιμο των "ελλειματικών" γραμμών ταϊζοντας κουτόχορτο τον κόσμο ότι αυτές ευθύνονται για τα ελλείματα του ΟΣΕ αποκρύπτοντας τα δομικά πρόβληματα στην λειτουργία του ΟΣΕ.
Έτσι λοιπόν θα μας πούν ότι θα γιατρέψουν τον καρκίνο με ασπιρίνες ...
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Fri Jun 27, 2008 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με Νέα Μουδανιά και Γιαννιτσά με σιδηρόδρομο μέχρι το 2017:

http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=19959
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Jun 28, 2008 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Καλά, όταν διαβάζει κανείς ειδήσεις όπως αυτή που παρέθεσε ο jackoharas δεν ξέρει τι να υποθέσει !
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που διαχειρίζεται αυτή την στιγμή τους "Προαστιακούς" Αθηνών και Θεσσαλονίκης (ο Θεός να τους κάνει Προαστιακούς) είναι υπό κλείσιμο καθώς το Υπουργείο Ανάπτυξης δεν καλύπτει βασικές ανάγκες του Τροχαίου Υλικού της (λιπαντικά-τροχοί) και διαβάζουμε στις εφημερίδες για επεκτάσεις του Προαστιακού Θεσσαλονίκης.
Πραγματικά δεν ξέρει κανείς τι να σκεφτεί πέραν του ότι αυτές οι μελέτες γίνονται για να τα τσεπώνουν κάποιες μελετητικές εταιρίες ...
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Jun 28, 2008 12:29 pm    Post subject: Reply with quote

τα έχουμε ακούσει χιλιάδες φορές μέχρι σήμερα αλλά φως δεν βλέπουμε
==========================

σήμερα δοκίμασα κάτι διαφορετικό.
πήρα τον προαστιακό για λιτόχωρο, έκανα το μπανάκι μου και επέστρεψα. κόστος 12 ευρώ αλλά μπορείς να κόψεις αλερετούρ με 10. στους δύσκολους καιρούς που ζούμε είναι μια εναλλακτική.

το τρένο φοβερό δεν αισθάνθηκα καθόλου κραδασμούς, κλιματισμός, πρώτο!

ο χρόνος είναι λιγότερος από μια ώρα
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 10:02 am    Post subject: Reply with quote

Απολαύστε τους ...

http://www.capital.gr/news.asp?Details=530521

Μιλάμε για το θέατρο του παραλόγου σε όλη του την μεγαλοπρέπεια.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάει κατά διαόλου και αυτοί αυξάνουν τον αριθμό των Γενικών Διευθυντών της από 2 σε 5 !
Ο δε ένας απ' αυτούς προέρχεται από άλλη εταιρία του Ομίλου ...
Να υποθέσουμε ότι θα τσεπώνουν κανά 5χίλιαρο οι νέοι Γ.Δ ?
Αυτού του είδους την "εξυγίανση" επιθυμεί ο κ. Χατζηδάκης ?

ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ ...
Back to top
View user's profile Send private message
andreaskm
New Member
New Member


Joined: 10 Jun 2008
Posts: 33

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 10:49 am    Post subject: ¶ρθρο Ημερησίας για ΟΣΕ Reply with quote

Σάς παραθέτω το άρθρο της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ για τον ΟΣΕ:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&tag=9464&pubid=2431135

1) Οι συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) εμφανίζονται στο άρθρο να υπόσχονται θετική εξέλιξη στον τομέα των μεταφορών. Υπάρχουν αρκετοί όμως ιδιώτες που ενδιαφέρονται για την αναβάθμιση και την εμπορική εκμετάλλευση του σιδηροδρόμου; Ποιος ιδιώτης θα ενδιαφερόταν π. χ. για την επέκταση του προαστιακού στο Λαύριο ή για την επέκταση του δικτύου του ΟΣΕ στην Καβάλα από Χαλκιδική;

2) Πώς θα μπορούσε ο ΟΣΕ να αξιοποιήσει την ακίνητη περιουσία του;

3) Θα γίνει Αθήνα-Πάτρα σε λιγότερο από μία ώρα;
Απόσο έχει περιγραφεί και σε προηγούμενα posts μετά το Κιάτο η νέα διπλή γραμμή δεν θα είναι ουσιαστικά ΣΓΥΤ.

Μήπως πρόκειται απλώς περί υπουργικών εξαγγελιών που θα μείνουν στα λόγια;

Εύχομαι να υλοποιηθούν προς αναβάθμιση των σιδηροδρόμων μέσα στις εύλογες προθεσμίες.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 12:06 pm    Post subject: Reply with quote

1) ¶γνωστο.
Λογικά θα προτιμήσουν τα "φιλέτα" (ΠΑΘΕ-Προαστιακός) και θα μαραζώσουν οι περιφερειακές γραμμές (Μακεδονίας-Θράκης-υπόλοιπο Πελλοπονήσου).
Μακάρι να διαψευστούμε.

2) Με εκμισθώσεις σε εταιρίες real-estate για εκμετάλλευση (εμπορικά κέντρα κ.α), όπως στο εξωτερικό.

3) Δεν διάβασες καλά το άρθρο. Γράφει για συντόμευση μιας ώρας στο Α-Θ και Α-Π.
Στο Αθήνα-Πάτρα αναφέρει χρόνο διαδρομής "μικρότερο των δύο ωρών".

Κάτι φαίνεται να κινείται αλλά με αρκετά άκομψο τρόπο.
Απαξιώνουν τον ΟΣΕ αρνούμενοι να προβούν σε προμήθειες τροχών-λιπαντικών με αποτέλεσμα την οριακή εκτέλεση των δρομολογίων και την επικείμενη περικοπή κάποιων ...
Back to top
View user's profile Send private message
andreaskm
New Member
New Member


Joined: 10 Jun 2008
Posts: 33

PostPosted: Mon Jul 07, 2008 1:56 pm    Post subject: Σιδηροδρομικά έργα στο τμήμα Πειραιάς-Αθήνα-ΣΚΑ Reply with quote

Στην παρακάτω ιστοσελίδα φαίνεται η απόφαση του δημάρχου να προσφύγει στη Δικαιοσύνη για ακόμη μία φορά εναντίον των έργων του ΟΣΕ για την υπογειοποίηση των γραμμών του ΟΣΕ κοντά στο σταθμό Λαρίσης.

http://www.e-tipos.com/newsitem?id=43460

Μήπως η κοπή των δένδρων δεν είναι η αιτία αλλά η αφορμή που ο Δήμος Αθηναίων εμποδίζει για ακόμα μία φορά αυτό το πολύ σημαντικό έργο; Ο Δήμος Αθηναίων δεν προέβη ο ίδιος στην κοπή δένδρων και εμφανίζεται τώρα να κόπτεται για την κοπή 50 δένδρων, τη θέση των οποίων θα πάρουν χιλιάδες νέα δένδρα μετά την ολοκλήρωση του έργου;

Τέτοιες κινήσεις μόνο αγανάκτηση μπορούν να προκαλούν στους ασχολούμενους επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά, ως εργαζόμενοι ή ως επιβάτες, με το σιδηρόδρομο. Σημειωτέον ότι ο σιδηρόδρομος μπορεί και απαιτείται να γίνει από τα πιο οικολογικά και ασφαλή μέσα μεταφοράς, εγγυώμενος παράλληλα και ακρίβεια στα δρομολόγια, καθώς και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων που τόσο μαστίζουν τη νέα γενιά.

Μήπως θα ήταν καλύτερα να καταργηθούν οι γραμμές και να φτιάξουμε πάλι κανέναν αυτοκινητόδρομο, ή χώρο στάθμευσης πολυτελών οχημάτων ή έστω απορριμματοφόρων του Δήμου στη θέση τους; Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 248
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Jul 07, 2008 6:50 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με τα κροκοδείλια δάκρυα που χύνει ο Δήμος Αθηναίων και κάποιοι οικολογούντες του 4ου Δημ Διαμερίσματος σας παραπέμπω στην ανακοίνωση του Δικτύου ΕΠΙΒΑΤΗΣ www.epivatis.gr

Μερικά δένδρα είναι πιο ίσα από άλλα. Ποιός διαμαρτυρήθηκε για εκατοντάδες δένδρα που κόπηκαν σε παρκάκια της Ηλιούπολης, του Αλίμου, της Αργυρούπολης και την περιοχή του κόμβου του πρώην Ανατολικού Αεροσταθμού για φρεάτια και σταθμούς του μετρό; Ή νομίζετε ότι μετά θα μεγαλώσουν ανάλογα δένδρα πάνω από μια πλάκα μπετόν; Ποιός διαμαρτυρήθηκε για 500 τεράστιους ευκαλύπτους που κόπηκαν για τη διαπλάτυνση της Λ. Κηφισού από Λαχαναγορά μέχρι οδό Πειραιώς;

Αυτοί οι κύριοι που τάχατες διαμαρτύρονται πλακόστρωσαν όλη την πλατεία Κοτζιά αντί να φυτέψουν δένδρα. Αν θέλουν δένδρα να υπογειοποιήσουν το αμαξοστάσιο του Δήμου και το ίδιο το Δημαρχείο και να φυτέψουν από πάνω! Κοροϊδεύουν τον κοσμάκη και του βάζουν στο στόμα την καραμέλα της υπογειοποίησης. Απλώς θέλουν να σκυλέψουν την όποιαν επιφάνεια προκύψει μετά ("παραχώρηση" λέγεται αυτό...) να καταντήσει σαν την Ομόνοια να τη χαίρονται.

Ξέρετε πόσα δένδρα θα κοπουν στην υπογειοποίηση από Ρουφ μέχρι Ιερά Οδό; Όσα και με την αρχική μελέτη δηλ. όλα τα δένδρα της Κων/πόλεως γιατί πρέπει να γίνουν οδικές και σιδηροδρομικές παρακάμψεις κατά την κατασκευή, υδραυλικά έργα βλ. Κυκλοβόρος κλπ. Το κόστος λειτουργίας του υπογείου έργου εξαερισμοί, φωτισμοί αντλίες κανείς δεν το υπολογίζει.

Αιδώς Αργείοι!
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Jul 08, 2008 10:48 am    Post subject: Reply with quote

mike wrote:

Μερικά δένδρα είναι πιο ίσα από άλλα. Ποιός διαμαρτυρήθηκε για εκατοντάδες δένδρα που κόπηκαν σε παρκάκια της Ηλιούπολης, του Αλίμου, της Αργυρούπολης και την περιοχή του κόμβου του πρώην Ανατολικού Αεροσταθμού για φρεάτια και σταθμούς του μετρό;

Χωρίς να υιοθετώ τις (όντως επιλεκτικές) αντιδρασείς μήπως έχεις αναλογιστεί πόσο κόσμο αφορά το Μετρό και πόσο ο ΟΣΕ (με τις παραφυάδες του) ?
Υπολόγισε ένα 25% των Αθηναίων (αν ισχύσουν τα προβλεπόμενα για τις επεκτάσεις) που χρησιμοποιεί το Μετρό και ένα 2% του συνολικού πληθυσμού της χώρας που παίρνει τα τραίνα του ΟΣΕ ...
Απ' αυτά και μόνο μπορείς να καταλάβεις γιατί συναντούν τέτοιες αντιδράσεις τα έργα του ΟΣΕ και τόσο μικρή τα έργα της Αττικό Μετρό.
Υπόψιν ότι και οι πλέον απαισιόδοξοι όταν είδαν το έργο του Μετρό απλά έμειναν με ανοικτό το στόμα. Η ΕΡΓΟΣΕ τι μας έχει παραδώσει εως τώρα ?
Τα μπετονόκουτα του Προαστιακού ?
Έχετε δει μακέτες του Νέου Σταθμού Αθηνών (που σχεδίασε ο Τομπάζης) ?
Απολαύστε τα υπόστεγα που σχεδίασε (και θα έχουμε ως Νέο Σ.Σ Αθηνών):


Όλα αυτά φυσικά δεν δικαιολογούν την αντίδραση των κατοίκων, απλά την αιτολογούν (για όσους δεν έχουν παρωπίδες).
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Tue Jul 08, 2008 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ απόλυτα με τον Mike. Στην Ελλάδα -και όχι μόνο- κάνουμε όσα κακά κάνουμε και μετά φωνάζουμε για τα κακά των άλλων. Πιστεύω πως το πρόβλημα είναι η έλλειψη συλλογικής μνήμης. Όμως, ο Nozomi έχει και ένα δίκιο εδώ. Όταν περιμένεις ελάχιστα οφέλη από ένα έργο μειώνεται και η ανοχή σου... Rolling Eyes Τελικά τόσα ωραία και σημαντικά λέμε. Μα δεν υπάρχει κανείς να ακούσει τίποτα; Κανείς;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
andreaskm
New Member
New Member


Joined: 10 Jun 2008
Posts: 33

PostPosted: Tue Jul 08, 2008 3:19 pm    Post subject: Νέος ΣΣ Αθηνών Reply with quote

Τελικά θα γίνει αυτός ο καινούριος ΣΣ Αθηνών έγκαιρα ή θα επιστραφούν τα κονδύλια; Και αν τελικά επιστραφούν, θα υπάρξει τρόπος να αλλάξει η απογοητευτική εικόνα του σημερινού σταθμού; Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Next
Page 1 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr