stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Κρήτη - Έργα & Οράματα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 517

PostPosted: Sat Apr 18, 2009 12:58 pm    Post subject: και πειδή το πε ο καθηγητής Reply with quote

Manosbar, επειδή το πε καθηγητής του ΕΜΠ δε σημαίνει ότι είναι και σωστό...
Η μεγαλύτερη πλειοψηφία των καθηγητών ειδικά του ΕΜΠ είναι δέσμιοι βουλευτών και υπουργών στην καλύτερη περίπτωση. Το ενδιαφέρον τους τελειώνει στην ακαδ. τους εξέλιξη και στο τσέπωμα...
Και μην ακούσω ότι είμαι μηδενιστής ή ότι παντού υπάρχουν αυτά, γιατί εξαίρεση έχουμε όταν συμβαίνει σε έναν στους΄100...
Και δε λέω να κάνουν γραμμή άκρη σε άκρη. Ας κάνουν αυτή που ενώνει το Αεροδρόμιο με το Ηράκλειο και την επέκταση προς Ρέθυμνο αρχικά και βλέπουμε. Απορώ πως αυτή η γραμμή θα είναι ασύμφορη. Ας ΄γίνει πριν τον ΒΟΑΚ και θα δούμε.

Δεν είναι τρέλα να ζητείται σιδηρόδρομος ούτε στην Κρήτη ούτε στην Ήπειρο, και αν δεν συμφέρει να μαζέψουν τα λεφτά που σπαταλούν στα σκάνδαλα και να τα δώσουν εκεί.
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Sat Apr 18, 2009 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Μα προφανώς και δε θα κάνει ποτέ απόσβεση αυτό το έργο αν κατασκευαστεί με μίζες και αν απαξιωθεί από την πολιτεία όπως ο ΟΣΕ, τα ΚΤΕΛ, η Ολυμπιακή, η πολεοδομία, η εφορία, όλες οι δημόσιες υπηρεσίες, τα πάντα σε τούτη τη χώρα. Πιο δημόσιο έργο/υπηρεσία "βγάζει" τα λεφτά του με τη σημερινή κατάσταση; Πραγματικά ο καθηγητής έχει δίκιο..δε θα γίνει ποτέ σιδηρόδρομος όπως δεν έχει γίνει ποτέ κανένα σοβαρό έργο υποδομής σε αυτό το νησί όσα χρόνια θυμάμαι. Προφανώς και το αεροδρόμιο γι αυτό δε το φτιάχνουν τόσα χρόνια που το αναγγέλλουν; Δεν θα κάνει ούτε κι αυτό απόσβεση; Ούτε ο ΒΟΑΚ; Να μας φτιάξουν τότε ένα μεγάλο καρόδρομο να βγαίνουμε με τα κάρα μας όπως παλιά που θα κάνει σίγουρα απόσβεση.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Apr 21, 2009 12:55 am    Post subject: Reply with quote

manosbar wrote:

Επειδή τυχαίνει ο καθηγητής του ΕΜΠ που έκανε τη μελέτη για το σιδηρόδρομο στην Κρήτη να μου κάνει μάθημα συζητήσαμε μια φορά για το συγκεκριμένο θέμα και εν ολίγοις αυτό που μπορώ να σ πω είναι ότι δεν πρόκειται να γίνει σιδηρόδρομος γιατί πολύ απλά το έργο δεν θα μπορέσει να έχει απόσβεση. Πρόκειται για ένα πανάκριβο έργο, το οποίο ειδικά από κατασκευαστικής πλευράς κρίνεται πάρα πολύ δύσκολο και ακριβό.

Μάλιστα.
Καταρχήν manosbar ας ακούμε με κριτική σκέψη αυτά που μας λένε οι ακαδημαϊκοί μας δάσκαλοι, γιατί απλούστατα πολλοί εξ' αυτών είναι δέσμιοι κάθε λογής συμφερόντων (όπως πολύ σωστά επεσήμανε ο prevezanos).
Έχω ξαναθίξει το παράδειγμα του σχετικού "θρύλου" (με την αρνητική έννοια) του χώρου, περιβόητου κ. Αμπακούμκιν, στο ενεργητικό του οποίου χρεώνονται δύο αντισιδηροδρομικές ενέργειες οι οποίες έβλαψαν τις σιδ.μεταφορές στην χώρα:
- ως μέλος ΔΣ των ΗΣΑΠ, πρωτοστάτησε στην κατάργηση του Τραμ του Περάματος και συνέχισε την εμπαθή αντιτραμική δραστηριότητα και κατά την περίοδο της αναταραχής με την γνωστή ομάδα πολιτών στο Π.Φάληρο...
- επέτυχε να περάσει ως αντιοικονομική την σιδηροδρομική σύνδεση στην γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, η οποία υπολογίζονταν σε ΜΟΛΙΣ 20 δις. δραχμές επιπλέον (τιμές '92).
Όταν έχεις λοιπόν τέτοιους "ταγούς στον σιδηροδρομικό χώρο, θα με συγχωρέσεις manosbar, αλλά ακούω με μεγάλη επιφύλαξη τα λεγόμενά τους.

Επίσης, θα σε παρακαλούσα να ρωτήσεις τον προφέσορα ΠΟΙΟ σιδηροδρομικό έργο έχει κάνει "απόσβεση".
Αν το βλέπαμε έτσι (κατασκευάζαμε μόνο τα έργα που θα αποσβέσουν τα λεφτά τους) τότε μπορώ να σου απαριθμήσω το Μετρό της Αθήνας και την Εγνατία που σε καμμιά περίπτωση δεν πρόκειται να κάνουν απόσβεση (όχι τουλάχιστον πριν περάσουν κάμποσες δεκαετίες...)
Επομένως τι γίνεται σ' αυτές τις περιπτώσεις ? Αφήνεις την Ελλάδα με οδικό και Σιδηροδρομικό ΠΑΘΕ αδιαφορώντας για την υπόλοιπη Ελλάδα ?
Και η πολυπόθητη αποκέντρωση που είναι ? Η πράσινη και βιώσιμη ανάπτυξη πως θα επιτευχθεί ? Με νέους αυτοκινητοδρόμους ?
Ελπίζω να καταννοείς το παράλογον του πράγματος...

Όσο για το αν είναι "τρέλα" το έργο, έχω παραθέσει δεδομένα από άλλα μεσογειακά νησιά που έχουν Σιδηρόδρομο.
Η Μαγιόρκα με παραπλήσιο πληθυσμό (αλλά πολλαπλάσιο τουρισμό) έχει Προαστιακές-Τουριστική Γραμμή και κατασκευάζει Μετρό !
Η δε Κορσική έχει τον μισό πληθυσμό σε σχέση με την Κρήτη και έχει 2 γραμμές ...
Αν χρειαστεί θα ξαναβάλουμε τα σχετικά στοιχεία.
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Sat Apr 25, 2009 2:31 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε Νοζομι

Διαβάζοντας τα προηγούμενα postarisma σου έχω καταλάβει τις βαθιές γνώσεις σου και την αγάπη σου για το σιδηρόδρομο. Για τον Αμπακούκιν θα συμφωνήσω μαζί σου. Ο άνθρωπος έχει ειδίκευση στην ακουστική. Τώρα τι σχέση έχει με τους σιδηρόδρομους είναι άλλο ευαγγέλιο.

Σχετικά με τον κρητικό σιδηρόδρομο θα με βρείς σύμφωνο στο ότι πρέπει να γίνει αλλά αντίθετο ως προς την προτεραιότητα. Το αεροδρόμιο και ο ΒΟΑΚ είναι αυτά που πρέπει να γίνουν πρώτα. Το θέμα με την Ελλάδα είναι ότι έχει τρομακτικές ανάγκες σε υποδομές αλλά περιορισμένους πόρους που σε συνάρτηση με την κακοδιαχείριση γίνεται το πράγμα δυσκολότερο. Επιπρόσθετα ο τωρινός φορέας των σιδηρόδοιμων είναι άντρο διαφθοράς και παραγωγής ελλειμάτων και αυτό επιδρά αρνητικά στη σιδηροδρομική κουλτούρα. Το πράδειγμα της Μαγιόρκα που αναφέρεις είναι σωστό ως προς τα χωραταξικά και πληυυσμικά μεγέθη αλλά έχει μία μεγάλη αδυναμία. ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΑΕΠ 1080 δις ευρώ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕΠ 250 δις ευρώ.

Πριν λίγες ημέρες ήμουνα Ισπανία και κυριολεκτικά μου πέσανε τα μούτρα με το επίπεδο υποδομών στη Μαδρίτη μετά από 4 χρόνια που είχα να πάω. Δεν είναι μόνο οι 12 γραμμές μετρό με 250 σταθμούς, το νέο αεροδρόμιο οι υπόγειοι αυτοκινητόδρομοι μήκους πολλών χλμ αλλά και το σιδηροδρομικό δίκτυο το οποίο πλέον είναι εφάμιλλο των γαλλικών και γερμανικών σιδηροδρόμων. Ολα αυτά από μία χώρα που το 1986 που μπήκε στην τότε ΕΟΚ ήταν πολύ πίσω από εμάς και τώρα είναι τουλάχιστον 20 χρόνια μπροστά σε υποδομές. Αυτό πρέπει να μας κάνει να ντρεπόμαστε.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Apr 25, 2009 2:47 pm    Post subject: Reply with quote

ναι ,αλλα τωρα η ανεργια και τα προβληματα της ισπανιας ειναι τεραστια μπροστα στα δικα μας(τα οργανα τους πουλανε για λεφτα!)...γελαει καλυτερα όποιος γελαει τελευταιος..η Ισπανια το επαιξε αμερικανικο καπιταλισμο,και τωρα θα πληρωσει...
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Sat Apr 25, 2009 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

H Μαγιόρκα κατασκευάζει μετρό γιατί έχει πλυθησμό 400.000 βάση τελευταίας απογραφής τη στιγμή που η Θεσσαλονίκη (πάλι βαση τελευταίας απογραφής) έχει κάπου 340.000.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Apr 25, 2009 3:31 pm    Post subject: Reply with quote

η Μαγιορκα εχει εκταση λιγοτερη απο τη μιση Κρητη και πληθυσμο λιγο μεγαλυτερο,κοινως 217 κατοικους/τ.χλμ, ενω η Κρητη 71κατοικ./τ.χλμ.
γιαυτο εχει και μετρο και τρενα κλπ...
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 11:36 am    Post subject: Reply with quote

@ ΠΕΥΚΗ,

συμφωνώ και εγώ ότι ο ΒΟΑΚ έργο υψίστης σημασίας και ΑΜΕΣΗΣ προτεραιότητας. μήπως μπορεί να γίνει με ιδιωτικά κεφάλαια με παραχώρηση της εκμετάλευσης των διοδίων σε κάποιο τμήμα της ηπειρωτικής Ελλάδας κατα το πρότυπο των άλλων αυτοκινητοδρόμων;
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 148
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 2:06 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Πευκη έχει δίκαιο σε ότι λέει,τα πραγματα δεν ειναι τοσο ρόδινα οσο τα παρουσιαζουν δεν έχει γίνει η αναμενώμενη ανάπτυξη ούτε στην κρήτη ούτε σε κάποια άλλη περιφέρεια στην Ελλαδα και δεν χρειάζεται να μπω σε λεπτομέρειες, και για να προλάβω σχολια ούτε απαισιόδοξος είμαι αντιθετως...αλλά τώρα που ξυπνησαν κάποιοι, είναι αργά και πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος για να γίνουν τα έργα αυτα οπως ΒΟΑΚ σιδηροδρομοι αεροδρομια λιμάνια κτλ. Συμφωνω με τον αγρινιωτη επίσης, ότι ίσως λύση να βρεθεί με παραχώρηση ποσου απο τα ιδιωτικά κεφάλαια παραχωρησης,αλλα και παλι θέλει πολλα χρονια για κατι τετοιο(με μονη εξαιρεση την Αττ.Οδο η όποια πόσα μπορεί πια να ξελασπωσει!?) Υπαρχει κάτι ακόμα που θα μπορουσε να βοηθήσει την γρήγορη αναπτύξη. Δεν μπορει καμια κυβερνηση πουθενα στον κοσμο να κάνει σε όλη την χωρα ταυτόχρονα τοσα μεγάλα έργα υποδομής και σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα που πλεων μας απομενει. Ότι έγινε, έγινε, τελος προχωραμε για λυσεις πια και χωρις να χρονοτριβουμε. Μια λύση θα ήταν οι περιφέρειες να οργανωθουν καλύτερα και με τον ιδιωτικο τομεα κ να πάρουν στα χερια τους τις υποδομες. Σαν αρχη ο Καποδίστριας 2 θα έλυνε καποια προβλήματα αυτου του ειδους. Με αυτόνομες περιφέρειες κανείς δεν θα πληρώνει περα απο αυτα του τόπου του και οι προτεραιοτητες θα μπαινανε πλέων συμφωνα με την σειρα που θα έβαζε οι περιφέρεια, οι νομαρχιες κτλ οπως και αυτες θα ψαχνουν για τους ιδιωτες που θα δηλωνουν ενδιαφερων.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 148
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

Αγγελε, ψυχικο σου βρε φιλε... Confused Δεν εθιξα κανενα εργο απο αυτα που τωρα πήραν μπροστα σε όλη την Ελλαδα. Αλλα να μου επιτρεψεις να πω ότι κάποια απο τα εργα αυτα επρεπε να ήταν ήδη έτοιμα καιρο τωρα (ειτε με τον εναν ειτε με τον αλλον... παμε παρακατω) ωστε να έπαιρνε σειρα και καμια αλλη περιοχη. Και στο τελος μην αρχιζουμε τωρα ποιος εχει προτεραιοτητα και τετοια, η σειρα σημερα των εργων που ακολουθουν ειναι η σωστη κατα την πλειοψηφια τους για να μην γινομαι απολυτος. Εγω απο Λακωνια κραταω και μπορω να πω πως εκει κατω μας εχει ξεχασει κι ο Θεος. Απο υποδομες βρασε ρυζι που λενε, ο Σταυρος μας το επιβεβαιωνει, και ξαναερχομαι στο θεμα ότι και η Κρητη εχει και τον κοσμο και τις αναγκες και τους τουριστες και τα μνημεία της και προιοντα να προωθησει, οπως και οι άλλες πολεις στην ενδοχωρα, αλλα προσωπικα βλεπω οτι θα την αφησουν για το τελος και μετα απο το αεροδρομιο με το καλο αντε και κανα λιμανι ακομα, μετα μαλλον τελος. Που οι δρομοι και οι σιδηροδρομοι και οτι αλλο χρειαζεται και προσφερεται σημερα, όταν δεν θα παιζει αλλο πακετο; Οποιος προλαβε πηρε και οι 'λοιποι...αυτοσχεδιαζουν??? Προοπτικη να γινουν εργα υποδομης στην κρητη υπαρχει σημερα;

@ Αγρινιωτης:
Και η κριση στην Ελλαδα καθυστερημενα θα φτασει Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2271
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 3:28 am    Post subject: Reply with quote

Το επόμενο άσχετο post με το θέμα του thread θα διαγραφεί. Ευχαριστώ για τη βοήθεια όλων υμών στη διαχείριση των συζητήσεων (2 μέρες έλειψα και έχουν γραφτεί 2 σελίδες με άσχετα posts!).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

Έκανα πράξη αυτό που αναφέρει το αμέσως προηγούμενο post.

Διαγράφηκαν δύο posts των PEFKI και Κωνσταντινούπολις.

Το ίδιο θα συμβεί για οποιοδήποτε posτ που δεν θα έχει σχέση με το topic της Κρήτης και το οποίο ουσιαστικά έρχεται σε σύγκρουση με τον κανονισμό.

Ενημερώνω προκαταβολικά ότι μετά από ανάγνωση και copy paste μίας ώρας χθες τα ξημερώματα, κατάφερα να συνεφέρω το topic.

Επίσης σας αναφέρω ότι 2-3 posts χάθηκαν από δικό μου λάθος στο copy paste.


Ελπίζω να μην συνεχιστεί το θέατρο του παραλόγου με αυτή την άτυπη λεκτική βεντέτα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Κωνσταντινούπολις
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 108
Location: Αθήνα-Ελλάς-

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 3:39 pm    Post subject: Reply with quote

Η καταγωγή μου είναι απο το Ρέθυμνο και γνωρίζω από πρώτο χέρι για το τι συμβαίνει κάτω. Το μόνο αξιοσημείωτο οδικό έργο που έχει γίνει στο Ρέθυμνο τα τελευταία χρόνια είναι ο κόμβος Ατσιποπούλου, πάνω στην εθνική στην δυτική είσοδο του Ρεθύμνου.
Η εθνική έχει τα χάλια της. 1 και 2 λωρίδες, το οδόστρωμα κακής ποιότητας και φθαρμένο, λακκούβες και παγίδες θανάτου όπως π.χ στην γέφυρα στο Γεράνι.
Ο ΒΟΑΚ πρέπει να γίνει οπωσδήποτε και επίσης καλό θα ήταν να δημιουργηθεί και ένα μέσο σταθερής τροχιάς. Γιατί όση ζουν και κινούνται έξω απο την πόλη του Ρεθύμνου ταλαιπωρούνται από τις μέτριες υπηρεσίες των ΚΤΕΛ (άλλη αμαρτωλή ιστορία).

Διαγράφηκε τμήμα του post διότι ήταν εκτός θέματος - Losada
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Tue Apr 28, 2009 5:10 pm    Post subject: Reply with quote

Αγγελε ο ΒΟΑΚ έχει σοβαρό πρόβλημα χρηματοδότησης. Το ΣΔΙΤ είναι σίγουρα λύση αλλά υπάρχει θέμα με το υψηλότατο κόστος των αππαλοτριώσεων και τις μεγάλες τεχνικές δυσκολίες του έργου. Αυτή τηξ στιγμή μελετωνται γύρω στα 80-100 χλμ στο βασικό κομμάτι Χανιά-Αγ.Νικόλαος(200χλμ) επί συνόλου 320 χλμ με εκτιμώμενη παράδοση 2015-2016 στη καλύτερη. Για τα υπόλοιπα άγνωστο. Ο σουφλιάς ανακοίνωσε ότι το έργο θα γίνει δημόσιο. Αρα για το 2025.

Διαγράφηκε τμήμα του post διότι ήταν εκτός θέματος - Losada
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Tue Apr 28, 2009 5:17 pm    Post subject: Reply with quote

Εμμέσως, πλην σαφώς στη τελευταία παράγραφο των λόγων σας επαναφέρετε την συζήτηση περί οικονομικών δεδομένων μεταξύ Ισπανίας και Ελλάδας.

Συνέχεια μπορείτε να δώσετε στο κλουβί , Evil or Very Mad όχι εδώ.

Ελπίζω να διαβάσατε το τελευταίο μήνυμα του Admin. Έπεται ότι οποιοσδήποτε παραβεί τα του προηγουμένου, θα προκαλέσει ανάλογη αντίδραση από τη διαχείριση.

Βοηθήστε με κάθε τρόπο τη διαχείριση του φόρουμ, έχοντας γνώση του ότι κάποιοι συνομιλητές σας δεν πρόκειται να αλλάξουν γνώμη όσο παθιασμένα και πληθωρικά και αν επιχειρηματολογήσετε.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Κωνσταντινούπολις
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 108
Location: Αθήνα-Ελλάς-

PostPosted: Tue Apr 28, 2009 5:26 pm    Post subject: Reply with quote

Διαγράφηκε λόγω παραβίασης του άρθρου 6 του κανονισμού λειτουργίας. - Losada
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Tue Apr 28, 2009 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

To topic κλειδώνει. Θα το ξεκλειδώσει ο Admin.

Οι εμπλεκόμενοι που έγιναν αφορμή να κλειδώσει ένα topic του φορουμ, καλό θα ήταν για την μελλοντική ομαλή συμμετοχή τους , να ξαναδιαβάσουν τον κανονισμό λειτουργίας .
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2271
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed Apr 29, 2009 12:04 am    Post subject: Reply with quote

Πρώτα έγραψα αυτό
Admin wrote:
Το επόμενο άσχετο post με το θέμα του thread θα διαγραφεί. Ευχαριστώ για τη βοήθεια όλων υμών στη διαχείριση των συζητήσεων (2 μέρες έλειψα και έχουν γραφτεί 2 σελίδες με άσχετα posts!).

Μετά ο losada έγραψε αυτό
losada7 wrote:
Έκανα πράξη αυτό που αναφέρει το αμέσως προηγούμενο post.
Διαγράφηκαν δύο posts των PEFKI και Κωνσταντινούπολις.
Το ίδιο θα συμβεί για οποιοδήποτε posτ που δεν θα έχει σχέση με το topic της Κρήτης και το οποίο ουσιαστικά έρχεται σε σύγκρουση με τον κανονισμό.
Ενημερώνω προκαταβολικά ότι μετά από ανάγνωση και copy paste μίας ώρας χθες τα ξημερώματα, κατάφερα να συνεφέρω το topic.
Επίσης σας αναφέρω ότι 2-3 posts χάθηκαν από δικό μου λάθος στο copy paste.
Ελπίζω να μην συνεχιστεί το θέατρο του παραλόγου με αυτή την άτυπη λεκτική βεντέτα.

Και μετά... μας "γράψατε" εκεί που δεν πιάνει μελάνι και γράψατε όσα γράψατε στα ανωτέρω posts που διαγράφηκαν.

Πραγματικά σηκώνω τα χέρια ψηλά με κάποιους από εσάς.

Κίτρινη κάρτα στον χρήστη Κωνσταντινούπολις και δεύτερη αποβολή (30 ημερών) στον χρήστη PEFKI στο Ποινολόγιο. Το topic ξεκλειδώνει.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Wed Apr 29, 2009 1:40 pm    Post subject: Reply with quote

Κωνσταντινούπολις wrote:
Η καταγωγή μου είναι απο το Ρέθυμνο και γνωρίζω από πρώτο χέρι για το τι συμβαίνει κάτω. Το μόνο αξιοσημείωτο οδικό έργο που έχει γίνει στο Ρέθυμνο τα τελευταία χρόνια είναι ο κόμβος Ατσιποπούλου, πάνω στην εθνική στην δυτική είσοδο του Ρεθύμνου.
Η εθνική έχει τα χάλια της. 1 και 2 λωρίδες, το οδόστρωμα κακής ποιότητας και φθαρμένο, λακκούβες και παγίδες θανάτου όπως π.χ στην γέφυρα στο Γεράνι.
Ο ΒΟΑΚ πρέπει να γίνει οπωσδήποτε και επίσης καλό θα ήταν να δημιουργηθεί και ένα μέσο σταθερής τροχιάς. Γιατί όση ζουν και κινούνται έξω απο την πόλη του Ρεθύμνου ταλαιπωρούνται από τις μέτριες υπηρεσίες των ΚΤΕΛ (άλλη αμαρτωλή ιστορία).

Διαγράφηκε τμήμα του post διότι ήταν εκτός θέματος - Losada



Καλά και ο κόμβος Ατσιπόπουλου δεν υπάρχει! Γίνεται ένας χαμός. Καταρχήν κόβει την μία από τις 2 λωρίδες για λωρίδα εξόδου, Τώρα όταν βγεις στην έξοδο δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Έρχονται αυτοκίνητα από 3-4 μεριές, η σήμανση που έχει είναι ξεφτίλα. Αν δεν μπει φανάρι εκεί πάνω δεν γίνεται δουλειά....
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Wed Apr 29, 2009 2:36 pm    Post subject: Reply with quote

Θεωρώ ότι ο Nozomi έφερε σα παράδειγμα τη Μαγιόρκα και την Κορσική, όχι τόσο για να συγκρίνουμε τις χώρες αυτές με εμάς ευθέως αλλά γιατί πρέπει να καταλάβουμε ότι κι εμείς μπορούμε να κάνουμε έργα που θα βοηθήσουν την ανάπτυξη του τόπου, άσχετα αν θα είναι του ίδιου μεγέθους ή είδους.

Συζητάμε για το αεροδρόμιο του Καστελίου που ακόμα δεν έχει ξεκινήσει. Ο Βοακ είναι στα γνωστά απαράδεκτα χάλια. Στα Κτελ υπάρχει εμφύλιος μεταξύ ανατολικής και δυτικής Κρήτης, πράγμα που δημιουργεί τεράστια προβλήματα, ειδικά για τους τουρίστες που και αυτό το καλοκαίρι θα γίνουν τα μεγάλα θύματα αυτής της κατάστασης. Οι αστικές συγκοινωνίες σε όλες τις πόλεις του νησιού είναι παντελώς εγκαταλελειμμένες από λειτουργικής πλευράς. Και εκτός απ' όλα αυτά δεν υπάρχουν και μέσα σταθερής τροχιάς(τραμ,τρένο).

Έχει δημιουργηθεί η εικόνα ότι οι Κρητικοί κλαίνε που δεν έχουν τρένα και τραμ. Η αλήθεια είναι πως στο νησί που περιέργως πως, αλλά ακόμα δέχεται πάρα πολλούς τουρίστες , δεν υπάρχει η παραμικρή οργάνωση από πλευράς πολιτείας για τις μεταφορές κατοίκων και τουριστών. Εγώ βλέπω σαν κάτοικος την παντελή απουσία της παραμικρής κίνησης για την βελτίωση των πραγμάτων. Και δε μιλώ για έργα μεγάλα και πανάκριβα. Μέχρι και η οργάνωση των αστικών συγκοινωνιών θα μπορούσε να έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Είναι τραγικό να βλέπεις πόλεις όπως τα Χανιά, 50.000 κατοίκων να πήζουν στο μποτιλιάρισμα ΟΛΟ το χρόνο..

Μπορούμε να ξεκινήσουμε με σχετικά οικονομικές παρεμβάσεις και όταν αυτές αρχίσουν να αποδίδουν να επενδύσουμε και σε έργα μεγαλύτερης εμβέλειας..Είναι αστείο να ακούω για τρένο που θα συνδέει όλες τις πόλεις τις Κρήτης όταν την ίδια στιγμή την καλοκαιρινή σαιζόν από το αεροδρόμιο για το κέντρο των Χανίων εκτελούνται 3 δρομολόγια ημερησίως...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
krhth123
New Member
New Member


Joined: 29 Apr 2009
Posts: 14

PostPosted: Wed Apr 29, 2009 8:39 pm    Post subject: Reply with quote

γεια σας..καλως σας βρηκα...λευτερης λεγομαι ..νεο μελος ..απο ηρακλειο...
κ ειμαι σαν φοιτητης στον τομεα τον κατασκευαστικο Smile

χαιρομαι πολυ για τις αλλαγες π γινονται τελευταια στο ηρακλειο! ηδη με την παραλιακη εχει αλλαξει πολυ η οψη...

μαλιστα διαπισιτωσα οτι και οι εργασιες απο το καραβολα μεχρι το παγκρητιο προχωρανε καλα...

μολις προσφατα εγκριθηκαν 2 σημαντικα εργα για τα "νοτια" προαστεια...η αναπλαση της παπαναστασιου σε μεγαλο τμημα αλλα και της ουλοφ παλμε!
μενει η δημοπρατηση.. δειτε εδω http://www.heraklion.gr/municipality/municipality-press-releases/22-04-09a.html

θα προσπαθησω καποια στιγμη και για φωτογραφιες να δειτε και τα αλλα παιδια εκτος ηρακλειου..


αληθεια με τα αρχαια εκει μπροστα στον αγιο πετρο.μπεντενακι λεγεται??
τι γινεται??


παντως με τις φωτο π ειδα παραπανω φαινεται οτι μπορει να αξιοποιηθει πολυ ομορφα ο χωρος μαζι με την εκκλησια απεναντι Wink
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Thu Apr 30, 2009 7:40 am    Post subject: Reply with quote

Καλώς Όρισες Λευτέρη στη δικτυακή μας παρέα Smile

Σου εύχομαι καλά posts.

Για την εξοικίωση με τους κανόνες του φόρουμ, διάβασε τον κανονισμό λειτουργίας του φόρουμ ΕΔΩ
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
manosbar
New Member
New Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 66
Location: Αθήνα(Ζωγράφου)

PostPosted: Thu May 21, 2009 1:37 pm    Post subject: Reply with quote

Καταρχάς,
συγνώμη που δεν απάντησα νωρίτερα... Smile
Nozomi wrote:

Μάλιστα.
Καταρχήν manosbar ας ακούμε με κριτική σκέψη αυτά που μας λένε οι ακαδημαϊκοί μας δάσκαλοι, γιατί απλούστατα πολλοί εξ' αυτών είναι δέσμιοι κάθε λογής συμφερόντων (όπως πολύ σωστά επεσήμανε ο prevezanos).

Αυτό δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω, όμως και πάλι δεν με αφορά και πάρα πολύ. Δεν δέχτηκα άκριτα αυτά που μου είπε, αλλά το ότι διαφωνείτε εσείς οι 2 δεν σημαίνει ότι αυτά που είπε είναι και λάθος. Είναι απλά μια άλλη άποψη. [Επιστημονικά τεκμηριωμένη = βασικό].

Nozomi wrote:
Έχω ξαναθίξει το παράδειγμα του σχετικού "θρύλου" (με την αρνητική έννοια) του χώρου, περιβόητου κ. Αμπακούμκιν, στο ενεργητικό του οποίου χρεώνονται δύο αντισιδηροδρομικές ενέργειες οι οποίες έβλαψαν τις σιδ.μεταφορές στην χώρα:
[...]
Όταν έχεις λοιπόν τέτοιους "ταγούς στον σιδηροδρομικό χώρο, θα με συγχωρέσεις manosbar, αλλά ακούω με μεγάλη επιφύλαξη τα λεγόμενά τους.

Γνωρίζω και τον κ.Αμπακούμκιν όμως η «επίθεση» σε πρόσωπα δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα. Μου ανέφερες τι έκαναν χωρίς να μου λες γιατί είναι λάθος! Είναι offtopic μέχρι εδώ, απλά δεν θέλω να υπάρχει κενό στη λογική μου.

Θα με ενδιέφερε πάρα πολύ να μάθω από που προκύπτει το ενδιαφέρον σου για τους σιδηρόδρομους.Είναι απλά χόμπι ή ασχολείσαι κάπως επαγγελματικά;
Μην το πάρεις στραβά, αλλά και εμένα μου αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα. Δεν ζητάω όμως Autobahn στο χωριό μου...

Να γίνει το έργο αν όντως δούμε ότι θα ωφελήσει. Και μην το δεις απλά ότι δεν θα βλάψει (άρα θα ωφελήσει) γιατί πρέπει να συμπεριλάβεις και τον οικονομικό παράγοντα. Θεωρώ ότι η Κρήτη έχει σοβαρότερα προβλήματα να αντιμετωπίσει απ' ότι το να φτιάξει τραίνο. Δεν είμαστε χώρα που μπορούμε να κάνουμε «σπατάλες» σε έργα δεύτερης ή τρίτης πρωτεραιότητητας.

Κάποιες γρήγορες σκέψεις που κάνω...
Γιατί να μπορεί ο κόσμος να μετακινείται άνετα μέσα στο νησί, αν δεν μπορεί να έρθει εύκολα στο νησί;

Point: Βασικό είναι να φτιάξουμε ένα αεροδρόμιο διεθνών προδιαγραφών που θα μπορεί να προσελκύσει περισσότερο κόσμο. Όχι, δεν είναι μόνο το αεροδρόμιο που βελτιώνει τον τουρισμό αλλά γενικότερη ανάπτυξη των τουριστικών υποδομών σε συνδυασμό με το αεροδρόμιο θα απογειώσει το νησί.

Γιατί να μην οργανωθούν τα ΚΤΕΛ καλύτερα και να αναβαθμιστούν;
Η δυσκολία στις μεταφορές με τα ΚΤΕΛ οφείλεται στο κομπλεξισμό κάποιων που έχουν Δυτικής και Ανατολικής Κρήτης. Ούτε NBA να ήταν που κάνουν και play-off.

Θα επανέλθω...
Back to top
View user's profile Send private message
manosbar
New Member
New Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 66
Location: Αθήνα(Ζωγράφου)

PostPosted: Sat May 23, 2009 2:09 pm    Post subject: Reply with quote

Συνεχίζω το σκεπτικό μου τώρα που έχω και λιγάκι περισσότερο χρόνο.
Συνεχίζω για τα ΚΤΕΛ λοιπόν...


Μια πιθανή περαιτέρω ανάπτυξη του ΒΟΑΚ θα ήταν μια καλή ευκαιρία για βελτίωση των μεταφορών μέσω αυτού. Στο νομό Ηρακλείου συγκεκριμένα υπάρχουν γύρω στα 40 χλμ με 2+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση και New Jersey στη μέση... Με τα χρήματα που θα σπαταλούσαμε για το τραίνο θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα πολύ καλό οδικό δίκτυο που σίγουρα θα ήταν πολύ πιο βολικό για τον Κρητικό, καθόλη τη διάρκεια του έτους.

Τώρα, τα έσοδα για μια μεταφορική εταιρεία, είτε αυτή έχει καράβια, είτε τραίνα, είτε αεροπλάνα, δεν προκύπτουν από το 10 Ευρώ εισητήριο που θα κόψει η γιαγιά μου για να πάει στα Χανιά να δει την αδερφή της(!!!)...! Τα έσοδα -ειδικά για σιδηρόδρομους- προκύπτουν από την μεταφορά εμπορευμάτων. Συγνώμη, αλλά με 4 λιμάνια στην βόρεια ακτή του νησιού και σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του ΒΟΑΚ όλοι εξυπηρετούνται.

Επειδή το topic στο οποίο γράφουμε είναι για τα οράματά που έχουμε για το νησί, θέλω να πω πως οραματίζομαι συγκεκριμένα τις μεταφορές στην Κρήτη.

Όπως έχετε καταλάβει, ως fan των ωραίων αυτοκινητοδρόμων, θα ήθελα να δω στη βόρεια ακτή του νησιού έναν αυτοκινητόδρομο στις προδιαγραφές της Αττικής Οδού. Το τοπίο είναι πολύ όμορφο και η διαδρομή θα μπορούσε να μοιάζει πολύ με την διαδρομή Φλωρεντία - Κάννες που πρόσφατα ήμουν τυχερός να κάνω. Κοιλαδογέφυρες και σήραγγες όπου χρειάζονται θα είναι το κύριο μέρος του νέου ΒΟΑΚ.

Από εκεί και έπειτα, βασικοί κάθετοι άξονες που θα συνδέουν το βόρειο με το νότιο τμήμα του νησιού μας. Με αυτό τον τρόπο, κρατάμε το παρθένο (συν πανέμορφο) τοπίο της νότιας ακτής και ταυτόχρονα εξυπηρετούμε μόνιμους κατοίκους και τουρίστες. Βασικός νότιος άξονας, αυτός που θα συνδέει το Ηράκλειο με το καινούριο αεροδρόμιο και στη συνέχεια με το νέο λιμάνι στο νότιο τμήμα του Νομού.

Ταυτόχρονα, με πρωτοβουλία των δήμων ανά το νησί, θα υπάρχουν μικρά λιμανάκια που να μπορούν να φιλοξενήσουν και αυτό το είδος του τουρισμού.

Αυτά κι άλλα πολλά... :/
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Sat May 23, 2009 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

Για το δρόμο Φλωρεντία-Κάννες: Αν εξαιρέσεις ένα κομάτι στα σύνορα της Γαλλίας-Ιταλίας που νομίζεις ότι είσαι σε ράλι με τόσες στροφές και χωρίς διαχωριστικό στη μέση! Η υπόλοιπη διαδρομη είναι όντως υποδειγματική Smile

Όταν έχω περισσότερο χρόνο θα επανέλθω στο θέμα κι εγώ Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Next
Page 17 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr