stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Κρήτη - Έργα & Οράματα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sat Apr 26, 2008 12:06 pm    Post subject: Reply with quote

Ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα, πόσο μάλλον στην Κρήτη, είναι νομίζω η πιο κακή επιλογή που μπορούμε να κάνουμε ως χώρα. Με εξαίρεση μόνο τη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, και τις διεθνείς συνδέσεις από τη Θεσσαλονίκη (όχι βέβαια ότι το σημερινό δίκτυο είναι και κάτι περισσότερο από αυτό).


Οι συγκρίσεις με άλλες χώρες που είτε έχουν

  • κομβική θέση στην ήπειρο, είτε
  • τεράστιο πληθυσμό από μόνες τους, είτε
  • μεγάλη βιομηχανική παραγωγή, είτε
  • μεγάλη παραγωγή πρώτων υλών, είτε
  • ομαλό γεωμορφολογικό ανάγλυφο

είναι άστοχες.

Η χώρα μας, βρίσκεται σε ακραία θέση ως προς τις ανάγκες των χερσαίων μετακινήσεων, έχει μικρό πληθυσμό και μικρά διάσπαρτα (με ομοιόμορφο τρόπο) αστικά κέντρα εκτός από δύο, έχει μικρή βιομηχανική παραγωγή, μικρή παραγωγή πρώτων υλών, πολλές οροσειρές μεταξύ των πόλεων.

Δεν διαθέτει ούτε ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας. Ειδικότερα δε, όταν απαιτείται κρατικό χρήμα, θα πρέπει να τεκμηριώνεται επαρκώς, όχι η ανάγκη ύπαρξης σιδηροδρόμων στην Ελλάδα, αλλά οι λόγοι υπεροχής τους έναντι άλλων λύσεων.

Ειδικότερα η Κρήτη είναι παράδειγμα προς αποφυγή για δημιουργία σιδηροδρόμου. Πέρα από τα μειονεκτήματα της Ελλάδος που επαναλαμβάνονται στο νησί σε πολλαπλάσιο βαθμό, υπάρχει και το πρόβλημα της έλλειψης χώρου. Που θα βρεθεί τόσο μεγάλος συνεχής χώρος και πόσες απαλλοτριώσεις θα χρειαστούν, πόσες διαβουλεύσεις με πολυάριθμους τοπικούς δήμους και τουριστικά συγκροτήματα είναι αδύνατο να υπολογιστεί, και αδύνατο να προβλεφθεί πόσο θα καθυστερήσουν ένα τέτοιο έργο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Wed Apr 30, 2008 8:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ολοκληρωνεται τελικα το Μουσειο Φυσικης Ιστοριας αφου ελευθερωθηκε το δυτικο τμημα του κτηριου που καταλαμβανε μια υπηρεσια της ΔΕΗ! Αυτο σημαινει οτι απο τη μια εχουμε ακριβως απ'εξω απ΄το πρωην κτηριο της υπηρεσιας της ΔΕΗ το τμημα της παραλιακης που αναπλαθεται και απο την αλλη(ακριβως διπλα)το μουσειο που θα διαμορφωθει σε θεμα η αγρια φυση της Κρητης και θα ενωθει με ηδη υπαρχον κομματι μουσειου που ηδη λειτουργει! Ειναι σαφες πως τιποτα δε θα θυμιζει σε λιγους μηνες η περιοχη αυτη το παρελθον!
http://www.2810.gr/site/news/article/46598
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Sat May 03, 2008 8:12 pm    Post subject: Reply with quote

ΟΧΙ απ΄τη νομαρχια για τη δημιουργεια εμπορικου κεντρου στην ΝΑλικαρνασσο!!! Ελεος!! Ο συγκρεκριμενος επιχειρηματιας θελει να κανει ενα εμπορικο κεντρο στην Ν.Αλικαρνασσο και ενα δευτερο στην Αμμουδαρα! Του ανηκουν αχανης εκτασεις σε αυτες τις περιοχες! εγω ειμαι υπερ στη δημιουργεια τους! Ωστοσο η PRACTIKER και το IKEA παραμονευουν κ αυτα ψαχνοντας φιλετα προς αγορα!

Σε ναυαγειο κατελειξε η παραχωρηση του Παγκρητειου Σταδιου απο τα Ολυμπιακα Ακινητα αε. στο Δημο Ηρακλειου καθως υπηρξε διαφωνια ως προς τα χρηματα που θα παιρνει ο δημος για να συντηρει το σταδιο! Οπως ειπε ο Κουρακης ειναι ντροπη να μενει 4χρονια κλειστο,αναξιοποιητο και να σκουριαζει το στολιδι της Κρητης!

Ενα νεο παρκο ολοκληρωθηκε στην κηπουπολη και εγκαινιαστηκε απο τον Δημαρχο.
http://www.patris.gr/articles/132182

για το εμπορικο κεντρο
http://www.patris.gr/articles/132184
http://www.patris.gr/articles/132184/74350
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Mon May 05, 2008 6:42 am    Post subject: Reply with quote

Η Νεαπολη ειναι μια κωμοπολη στην Ανατολικη Κρητη,στο νομο Λασιθιου, 5-10λεπτα με αυτ/το μετα τα Μαλια! Εκει υπηρχαν χρονια οι ξακουστες για το νησι φυλακες της Νεαπολεως. Αυτες οι φυλακες θα κλεισουν και σε διαφορετικη τοποθεσια (παλι στη Νεαπολη-συγκεκριμενα στις Κουρουνες Νεαπολεως),θα δημιουργηθει νεο σωφρονιστικο καταστημα,το οποιο προφανως θα ειναι σε πιο ¨καλη¨ τοποθεσια. Ηταν χρονιο αιτημα των κατοικων. Ποιο ειναι το ευχαριστο για το πολεοδομικο συγκροτημα του Ηρακλειου και συγκεκριμενα για το Δημο Ν.Αλικαρνασσου? Στις νεες αυτες φυλακες (ακομα να το πιστεψω) θα μεταφερθουν και αυτες της Ν.Αλικαρνασσου! Ηταν ενα μεγαλο στοιχημα για τους αλικαρνασσωτες που με τη καταλληλη πιεση κερδηθηκε,ενω χαρουμενος φαινεται και δημαρχος Νεαπολεως! Το εργο θα ξεκινησει στις 18 Μαιου!

http://www.2810.gr/site/news/article/46645
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Wed May 07, 2008 10:01 am    Post subject: Reply with quote

Περί κατασκευής της μονάδας υφαλμύρωσης του Αλμυρού ποταμού στο Δημο Γαζιου. Εκτιμαται πως θα λυθει το προβλημα νερου στο Ηρακλειο δια παντως! Η αναδοχος εταιρια.

http://www.neakriti.gr/news/newsf.php?goid=33026

Οπως ειναι γνωστο το εθνικο χωροταξικο σχεδιο περιλαμβανει τη δημιουργεια του λιμανιου του Νοτου στο Τυμπακι Ηρακλειου,το οποιο και θα ειναι το εκτο μεγαλυτερο στον κοσμο. Οι κατοικοι αντιδρουν σε αυτο λεγοντας πως κατι τετοιο θα ηταν καταστροφικο για τα νοτια και παρθενα παραλια του νησιου. Ωστοσο αντιδρουν και στο γεγονος πως στο εθν.χωροταξ.σχεδιο αναφερεται ως διαμετακομιστικο κεντρο της μεσογειου και οχι επιβατικο λιμανι ή συνδυασμο και των δυο!
http://www.neakriti.gr/news/newsf.php?goid=33018
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Wed May 07, 2008 11:44 am    Post subject: Reply with quote

Βρηκα μια απλα τελεια φωτογραφια για το πολιτιστικο συνεδριακο κεντρο Ηρακλειου που φτοιαχνετε. Απο τη φωτο θα καταλαβαιτε μονο το βαθος του κτηριου το οποιο ειναι 4 οροφοι και θα ειναι μονο το παρκινγκ!!! Shocked Shocked Shocked Shocked Η αξια του εργου ειναι περι των 30 εκ ευρω! Για να συνηδητοποιησουμε το κοστος του εργου,αρα και τη σπουδαιοτητα του,υπενθυμιζω πως το παγκρητειο σταδιο κοστησε 50εκ ευρω! Το μηκος ειναι τεραστιο και απότι εχω καταλαβει θα εντυπωσιαζει και στο υψος! Δειτε τη τεραστια λακουβα που εχει σκυροδετηθει και υπολογιστε το υψος της με μετρο υπολογισμου το μεγεθος(υψος)των οχι και μικρων φορτηγων που βρισκονται σε αυτη! Η μπορειτε να δειτε και την εκκλησια πανω απο τη λακουβα!
http://www.2810.gr/site/news/article/46675
Back to top
View user's profile Send private message
Kalashnikov
Senior Member
Senior Member


Joined: 26 Feb 2004
Posts: 597
Location: Brussels

PostPosted: Wed May 07, 2008 11:44 am    Post subject: Reply with quote

Αυτη η ιδεα οτι αναπτυξη ερχεται μεσω του τουρισμου ειναι τουλαχιστον γελοια.
Ασε που δεν τιθεται ουσιαστικα κανενα επιχειρημα για το πως θα βλαψει ενα τετοιο λιμανι το περιβαλλον. Δηλαδη, με αυτη τη λογικη, επειδη ο Πειραιας ειναι μολυσμενος, δεν γινεται μπανιο πουθενα στην αττικη? Η μηπως οποιοδηποτε προβλημα του περιβαλλοντος του Πειραια αποδιδεται αποκλειστικα στο λιμανι του?
Απο τη μια παραπονιομαστε οτι υπαρχει ανεργεια, δεν μενουν οι νεοι στον τοπο, ερημωνουν τα νησια, δεν υπαρχουν υποδομες και αναπτυξη, και απο την αλλη, αν υπαρξει καποιο σχεδιο βαζουμε τρικλοποδιες επειδη θελουμε "αναπτυξη" μονο με τους δικους μας ορους.

Ας αναλογιστουν καποιοι οτι η Ελβετια δεν ειναι μονο θερετρα σκι, ρολογια και σοκολατες. Ειναι και φαρμακοβιομηχανιες, ειναι και βαρια βιομηχανια.
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Wed May 07, 2008 12:01 pm    Post subject: Reply with quote

Για να καταλάβω,ο Αλμυρός είναι ποταμός με υφάλμυρο νερό?

Μπορεί το νερό που προέρχεται απο υφαλμύρωση ,μπορεί να είναι πόσιμο?


Last edited by vag3721 on Wed May 07, 2008 12:02 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Wed May 07, 2008 12:56 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Αλμυρος ποταμος ειναι απο τους μεγαλυτερους στην Κρητη και πολυ πλουσιος σε νερο(καθως τεραστιες ποσοτητες χανονται στη θαλασσα ανεκμεταλευτες)απο τα αρχαια χρονια. Προερχεται αν δεν απατωμαι απο τον Ψειλορειτη(δε μπορω να σκευτω κτ αλλο) και το νερο του ειναι γλυκαναλατο Laughing ... εξισου και το ονομα του! Σημασια εχει πως με την μοναδα υφαλμυρωσης που θα κατασκευαστει(αξιας 10,8 εκ ευρω αρχικα) το νερο με λιγο κοστος θα μετατρεπεται σε ποσιμο!Σημειωτεον πως θα δημιουργηθει και αυτονομη αιολικη μοναδα παραγωγης ενεργειας που το πλεονασμα της θα πωλειται στη Δ.Ε.Η. Ετσι εκτιμαται οτι σε συνδυασμο με το φραγμα στο Αποσελεμη (ενα ξεχωριστο απο αυτο του Αλμυρου,αλλα πραγματικα τεραστιο εργο) θα λυθει το αρδρευτικο και υδρευτικο προβλημα του Ηρακλειου και γενικοτερα της ανατολικης Κρητης αν οχι δια παντως,σιγουρα για πολλα χρονια!

Τωρα για το λιμανι του Νοτου θεωρω πως εστω και ως κυριως διαμετακομιστικο κεντρο να κατασκευαστει ειναι αναγκη να γινει και γενικως ειναι μια απο τις μεγαλυτερες ευκαιριες για να απογειωθει οικονομικα ο νομος,διοτι το λιμανι λογω μεγεθους θα εχει και τη δυνατοτητα προσδεσης και εμπορικων-επιβατικων πλοιων!Οι παραγωγοι της Μεσσαρας θα πουλουν σε Αφρικη και Μεση Ανατολη. Αμ το αλλο... δε θα φτοιαχτουν σοικοι δρομοι συνδεσης Ηρακλειου-Μεσσαρας? Ενταξει ειναι ηδη υπο κατασκευη καποια κομματια,αλλα σιγουρα θα βοηθησει και στη δημιουργεια των υπολοιπων κομματιων αλλα και στον Νοτιο Οδικο Αξονα.

αυτο για τον Αλμυρο ποταμο. Εχει και συνεχεια στο τελος του αρθρου.
http://www.patris.gr/articles/132352
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Wed May 07, 2008 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Έχω να πω για το διαμετακομιστικό λιμάνι που βρίσκεται σε σχεδιασμόστο Τυμπάκι ότι ήδη υπάρχει λιμάνι για τέτοιου είδους χρήση στο Πλατυγιάλι Αιτωλοακαρνανίας ( Αστακός ) και παραμένει σε αχρηστία εδώ και 15-20 ολόκληρα χρόνια. Όλες οι κυβερνήσεις το εκμεταλλεύονται προεκλογικά και τίποτα δε γίνεται. Είναι ένα μεγάλο λιμάνι με σπουδαία φυσικά χαρακτηριστικά το οποίο θα δώσει ώθησ στην περιοχή και σε όλο το νομό, αλλά προφανώς συμφέροντα ( της γύρω περιοχής όπως φαίνεται ) εμποδίζουν την αξιοποίησή του. Πριν 1 χρόνο είχε ενδιαφερεί ηΚινέζικη Cosco για χρήση του,αλλά ο κ.Κεφαλλογιάννης δεν έδωσε καμιά σημασία.Αντ'αυτού θέλησε να προχωρήσει ην κατασκευή νέου λιμανιού στο Τυμπάκι,ενώ υπάρχει ήδη έτοιμο λιμάνι. Οι προσβάσες είναι ένα ζήτημα,γιατί τοσα χρόνια δεν ενδιαφέρθηκε καμιά κυβέρνηση,αλλά υπάρχουν μελέτες για σύνδεσή του με την Ιόνια Οδό.Αυτά για να γνωρίζουμε όλοι τα τεκταινόμενα ανά την Ελλάδα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Wed May 07, 2008 1:44 pm    Post subject: Reply with quote

Ξεφεύγω πολύ απο το θέμα ,αλλά δεν μπορώ να ρωτήσω αλλού.

Υφαλμύρωση μπορεί να γίνει και σε θαλασσινό νερό?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Wed May 07, 2008 2:25 pm    Post subject: Reply with quote

Εννοειται. Ή αλλιώς αφαλάτωση. Αυτό γίνεται στη Μάλτα και στην Κύπρο εν μέρει.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Wed May 07, 2008 2:45 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι πάρα πολύ ακριβή όμως και ενεργοβόρα. Την εφαρμόζουν κατά κόρο τα Αραβικά κράτη του Περσικού κόλπου μιας και το χρήμα έχουν και την ενέργεια (συνήθως φυσικό αέριο). Ένα πρόβλημα περιβαλλοντικού τύπου που έχουν αυτές οι μονάδες είναι η απόρριψη της άλμης.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Wed May 07, 2008 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Έχω να πω για το διαμετακομιστικό λιμάνι που βρίσκεται σε σχεδιασμόστο Τυμπάκι ότι ήδη υπάρχει λιμάνι για τέτοιου είδους χρήση στο Πλατυγιάλι Αιτωλοακαρνανίας ( Αστακός ) και παραμένει σε αχρηστία εδώ και 15-20 ολόκληρα χρόνια.

Αυτο το εργο φανταζομαι θα ηταν δημοσιο και ολοι γνωριζουμε τι σημαινει αυτο.Το λιμανι-μαμουθ στο Τυμπακι θα κατασκευαστει απο ξενους(κινεζους,κορεατες ή αραβες) και το κοστος που θα ξεπερνα το 1δις ευρω θα διατεθει απο τη κατασκευαστικη εταιρια η οποια θα εκμεταλευεται τα εσοδα για καποια χρονια! Κανεις μεγαλος επενδυτης δε θα εδινε τα ωραια χρηματα του για να παραμεινει κτ κλειστο ή αν τα κερδη δε ξεπερνουσαν το κοστος. Η στρατιγικη σημασια των νοτιων παραλιων του νησιου ειναι τεραστια και η Μεσσαρα εχει ενα οχι μικρο φυσικο κολπο σε αυτο το σημειο. Δεν τιθεται θεμα λοιπον! Απο τη στιγμη που ετρεξαν εταιρειες σε προσκλησεις ενδιαφεροντος και υπογραφθηκαν μνημονια κ λιγο καιρο μετα το βλεπουμε στο εθνικο χωροταξικο σχεδιο,αυτο κανει σαφες πως το εργο ειναι βιωσιμο. Εγω ειμαι υπερ στο λιμανι γιγας,απλα οφειλει η κυβερνηση στον διακανονισμο που θα κανει να προβλευθουν και εμπορικα-επιβατικα πλοια,μιας και οι Μινωικες γραμμες εκδηλωσαν ενδιαφερον(ειπαν πως θα κατασκευαζαν νεα υπερσυγχρονα πλοια).


Quote:
Είναι πάρα πολύ ακριβή όμως και ενεργοβόρα. Την εφαρμόζουν κατά κόρο τα Αραβικά κράτη του Περσικού κόλπου μιας και το χρήμα έχουν και την ενέργεια (συνήθως φυσικό αέριο). Ένα πρόβλημα περιβαλλοντικού τύπου που έχουν αυτές οι μονάδες είναι η απόρριψη της άλμης.

Πρεπει να πω και τι γνωριζω για την αφαλατωση του Αλμυρου οσον αφορα την ενεργεια που θα σπαταλα. Εκει θα δημιουργηθει αυτονομη μοναδα παραγωγης ενεργειας που θα εκμεταλευεται τον ανεμο,(ισως και τον ηλιο) και τον ιδιο τον ποταμο. Οι μελετες προβλεπουν πως η ενεργεια θα φτανει και θα περισευει και μαλιστα το πλεονασμα της θα πωλειται στη ΔΕΗ.


ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ
Arrow προχωρα η κατασκευη της μαρινας στον κολπο του Δερματα αξιας 50 εκ. ευρω
Οι προσπαθειες του Δημου,του ΤΕΕ ανατολ. Κρητης για να εμποδισει το εργο αυτο δεν επιασαν τοπο. Ωστοσο ο δρομος της παραλιακης στο σημειο αυτο ειναι υπερυψωμενος λογω ενετικων τοιχων. Οποτε η αναπλασμενη πραραλιακη απο πανω με θεα προς τα κατω μια καινουργια μαρινα,πραγματικα με κανει να αισθανομαι ικανοποιηση για την επιλογη της τοποθεσιας! Και ενα δικο μου οραμα ειναι πως επειδη με τη μαρινα ο δρομος ειδικα τα καλοκαιρια θα μποτιλιαριζεται απιστευτα(ηδη αυτο συμβαινει) ο Δημος θα κοιταξει πιο σοβαρα να πιεσει για κατασκευη μεσου σταθερης τροχιας στην πολη!
Στη φωτο φαινεται ο κολπος που θα δημιουργηθει η μαρινα. Το αρθρο εχει και συνεχεια.
http://www.patris.gr/articles/132418
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Fri May 09, 2008 4:07 am    Post subject: Reply with quote

Δεντροφυτευσεις στην Λ.Κνωσου!!
http://www.patris.gr/articles/132515
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Fri May 09, 2008 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Στη μεγαλη επενδυση της Μονης Τομπλου Λασιθιου (1δις ευρω-6χωρια real estate-7.000 κλινων),οπως και σε καθε μεγαλο εγχειρημα,τελευται,παρατειρουνται(ελεος πια) εντονες και συντονισμενες αντιδρασεις!! Θελω να ακουμπησουν πολλα λευτα στη Κρητη,να υπαρχουν υποδομες,να υπαρχουν επιλογες,να ειναι πολυπλευρο το νησι...δεν ειναι δυνατο να κρατηθει η παραδοσιακη του μορφη δια παντος! επιτελους πρεπει να αφησουν τους επενδυτες στην ησυχια τους! Διαβαστε τι κινητοποιησεις εχουν κανει! Εγω το μονο που θελω απο τη περιοχη ειναι να μη πειραχτει το ΒΑΙ.. μιλαω παντα προσωπικα,δε τεκμηριωνω τις αποψεις μου επιστημονικα,αλλα ελεος,ας αφησουν εστω ιδιωτες να χωσουν χρημα,γιατι αν περιμενεις απο το κρατος...
Σημερα ειναι το συμβουλιο επικρατειας για το θεμα,αλλα μαλλον θα αναβληθει!
http://www.neakriti.gr/news/newsf.php?goid=33050
Η επενδυση αυτη φυσικα δεν αφορα το Λασιθι,αλλα ολη τη χωρα.
Back to top
View user's profile Send private message
sonugr
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Nov 2004
Posts: 76
Location: Docklands-London,Heraklion-Crete

PostPosted: Sun May 11, 2008 2:05 am    Post subject: Reply with quote

Μόλις διαπίστωσα ότι το live.com έχει βάλει bird's view για το Ηράκλειο.
σύνδεσμος

Καλή πλοήγηση και στους μη Ηρακλειώτες προσέχτε μη χαθείτε
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Sun May 11, 2008 3:15 am    Post subject: Reply with quote

Το ίδιο ισχύει και για το Βόλο Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Sinodiporos
New Member
New Member


Joined: 14 Apr 2007
Posts: 20

PostPosted: Sun May 11, 2008 9:54 am    Post subject: Reply with quote

Ακόμα:
H Πάτρα με μεγάλο μέρος από την γέφυρα, η Λάρισα, τα Ιωάννινα, τα Χανιά, η Λαμία, η Καβάλα, οι Σέρρες, Η Δράμα, η Κατερίνη, τα Τρίκαλα, η Χαλκίδα, η Καλαμάτα και το Αγρίνιο.

Εκτός Ελλάδος αξίζει μια βόλτα στο Νιαγάρα.
σύνδεσμος
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sun May 11, 2008 10:06 am    Post subject: Reply with quote

και για την Πάτρα Very Happy !
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon May 12, 2008 3:09 pm    Post subject: Reply with quote

worldofjustice wrote:
Ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα, πόσο μάλλον στην Κρήτη, είναι νομίζω η πιο κακή επιλογή που μπορούμε να κάνουμε ως χώρα. Με εξαίρεση μόνο τη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, και τις διεθνείς συνδέσεις από τη Θεσσαλονίκη (όχι βέβαια ότι το σημερινό δίκτυο είναι και κάτι περισσότερο από αυτό).

Δηλαδή να περιοριστούμε σε ένα ήδη κουτσουρεμένο δίκτυο ?
Το ξέρεις ότι το Ελληνικό Σιδηροδρομικό Δίκτυο είναι ένα απ' τα πιο μικρά της Ευρώπης και ίσως το μικρότερο σε αναλογία km σιδ. γραμμής ανά κάτοικο ?


worldofjustice wrote:

Οι συγκρίσεις με άλλες χώρες που είτε έχουν


  • κομβική θέση στην ήπειρο, είτε
  • τεράστιο πληθυσμό από μόνες τους, είτε
  • μεγάλη βιομηχανική παραγωγή, είτε
  • μεγάλη παραγωγή πρώτων υλών, είτε
  • ομαλό γεωμορφολογικό ανάγλυφο

είναι άστοχες.


Ερώτηση-κουίζ worldofjustice :
Ποιό απ' τα παραπάνω κριτήρια που έθεσες ικανοποιεί π.χ η Φινλανδία ?
Σε ερωτώ διότι η συγκεκριμένη χώρα διαθέτει σιδηροδρόμους με συνολικό μήκος γραμμών 5.867 km με 2.197 ηλεκτροκινούμενα ...

worldofjustice wrote:

Δεν διαθέτει ούτε ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας. Ειδικότερα δε, όταν απαιτείται κρατικό χρήμα, θα πρέπει να τεκμηριώνεται επαρκώς, όχι η ανάγκη ύπαρξης σιδηροδρόμων στην Ελλάδα, αλλά οι λόγοι υπεροχής τους έναντι άλλων λύσεων.


Δεν θα αναπτύξουμε εμείς αυτήν την τεχνολογία παρά θα αγοράσουμε έτοιμες λύσεις που έχουν αναπτύξει άλλοι για μας.
Και ουδείς εζήτησε την ανάπτυξη τραίνων Υψηλής Ταχύτητας που είναι απρόσιτοι οικονομικά.
Π.χ εγώ υποστήριζα και υποστηρίζω ότι η λύση που επιλέχθηκε για την Πελλοπόνησο (με την κατασκευή ΣΓΥΤ Αθηνών-Πατρών) είναι λάθος ...

Απ' την άλλη η κατασκευή Σιδηροδρόμων συμφέρει πολλαπλάσια σε σύγκριση με τα οδικά έργα γιατί:

Arrow καταλαμβάνει πολύ λιγότερο χώρο και έτσι η όχληση είναι πολύ μικρότερη.
Το ίδιο ισχύει για τις απατούμενες απαλλοτροιώσεις.
Arrow Το τραίνο είναι απείρως φιλικότερο προς το περιβάλλον.
Arrow Οι οδικές μεταφορές πέρα απ' τα άμεσα κόστη (καύσιμα-δρόμοι) έχουν τα λεγόμενα έμμεσα κόστη (τροχαία ατυχήματα-κοινωνικό κόστος απ' τους νεκρούς και τους τραυματίες).
Arrow Το τραίνο είναι επίσης ΑΠΕΙΡΩΣ ασφαλέστερο απ' το αυτοκίνητο και συγκρίνεται μόνο με τις αεροπορικές μεταφορές.

Όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα ισχύνουν σε περίπτωσεις σοβαρών κρατών και Δικτύων και όχι σε τραγελαφικές καταστάσεις στυλ ΟΖΕ.

worldofjustice wrote:

Ειδικότερα η Κρήτη είναι παράδειγμα προς αποφυγή για δημιουργία σιδηροδρόμου. Πέρα από τα μειονεκτήματα της Ελλάδος που επαναλαμβάνονται στο νησί σε πολλαπλάσιο βαθμό, υπάρχει και το πρόβλημα της έλλειψης χώρου. Που θα βρεθεί τόσο μεγάλος συνεχής χώρος και πόσες απαλλοτριώσεις θα χρειαστούν, πόσες διαβουλεύσεις με πολυάριθμους τοπικούς δήμους και τουριστικά συγκροτήματα είναι αδύνατο να υπολογιστεί, και αδύνατο να προβλεφθεί πόσο θα καθυστερήσουν ένα τέτοιο έργο.

Η Κρήτη είναι ακριβώς το παράδειγμα που αξίζει η δημιουργία τέτοιου Δικτύου εξαιτίας της γραμμικής ανάπτυξής της.
Ομιλούμε για μια γραμμή προαστιακού τύπου που θα εξυπηρετούσε τον άξονα Ηράκλειο-Χανιά με ταχύτητες της τάξης των 120-160 km/h.
Τέτοιες ταχύτητες δεν απαιτούν εξεζητημένα τεχνικά έργα (εκτός κάποιων σηράγγων) παρά μόνο τις απαραίτητες απαλλοτριώσεις.
Εκεί θα συμφωνήσω μαζί σου ότι θα δημιουργηθούν προβλήματα και γι' αυτό απαιτείται ισχυρό μέτωπο υπέρ του Σιδηροδρόμου για να υπερκεραστούν.

Είναι μια περίπτωση που η ελλ. κυβέρνηση δεν πιέζεται για περάσει το τραίνο (όπως π.χ σε διεθνείς-προαστιακές συνδέσεις στον ηπειρωτικό κορμό) αλλά πρέπει οι κάτοικοι είναι αυτοί που πρέπει να πιέσουν προς τούτο.
Αυτό κάνει το όλο εγχείρημα από πολύ δύσκολο έως αδύνατο για τα ελληνικά δεδομένα ...
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Wed May 14, 2008 8:23 am    Post subject: Reply with quote

Πες τα ρε φιλε NOZOMI,γιατι καποιοι την εχουν δει παντογνωστες! τεσπα..

εγω στον χαβα μου! δωρεαν δημοτικη συγκοινωνια με μινι μπας που θα συνδεουν αγονες και οχι μονο γραμμες... cool!! Cool
http://www.2810.gr/site/news/article/46844

Και μια νεα πηγη πληροφοριων για το Ηρακλειο και την Κρητη γενικοτερα ειναι εκτος των αλλων η ανανεωμενη ηλεκρονικη διευθυνση της απο ανεκαθεν αξιοπιστης εφημεριδας "Τολμη" [url].www.tolmi.gr[/url]
Back to top
View user's profile Send private message
sonugr
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Nov 2004
Posts: 76
Location: Docklands-London,Heraklion-Crete

PostPosted: Wed May 14, 2008 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

johnmit wrote:
Πες τα ρε φιλε NOZOMI,γιατι καποιοι την εχουν δει παντογνωστες! τεσπα..



Δεν ξέρω σε ποιον -ποιους αναφέρεσαι φίλε johnmit με την αόριστη διαπίστωση σου αλλά επειδή είμαι ανάμεσα σε αυτούς που δεν έχουν πειστεί για την ανάγκη σιδηρόδρομου στην Κρήτη δυστυχώς θα το θεωρήσω προσωπική επίθεση εναντίων μου και λυπάμαι πολύ γι αυτό
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed May 14, 2008 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε sonugr, ο Γιάννης (johnmit) δεν μίλησε συγκεκριμένα για σένα.
Υπόψιν ότι στο παρελθόν και εγώ έχω διαφωνήσει με κάποιους που εκθέτουν την επαγγελματική τους ιδιότητα για να αποκτήσουν μεγαλύτερο βάρος οι απόψεις τους πράγμα πραγματικά γελοίο.
Πέρα απ' το ότι στην Ελλάδα ισχύει το "ότι δηλώσεις είσαι" και όλοι ξέρουμε πως αποκτώνται αυτές οι ιδιότητες (μέσω κάποιου διορισμού από ένα κόμμα) είναι άτοπο στο Διαδίκτυο να επικαλούμαστε τις επαγγελματικές μας ιδιότητες.
Γίνεται ελεύθερος διάλογος και έχουμε επίκληση επιχειρημάτων.

Δυστυχώς δεν είμαι συγκοινωνιολόγος (απ' την άλλη αν χρειαστεί μπορούμε να κάνουμε και μελέτη για το ζήτημα) για νας σας εκθέσω τα ακριβή πληθυσμιακά δεδεομένα που ευννοούν και επιτρέπουν την ανάπτυξη Σιδηροδρόμου αλλά ορισμένα πράγματα βγαίνουν από ένα απλό Google-άρισμα.
Ορίστε δύο παραδείγματα.
Μαγιόρκα και Κορσική.
Kαι τα δύο νησιά είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ απ' την Κρήτη, (η Κορσική μάλιστα έχει και τον μισό πληθυσμό) και έχουν Σιδηρόδρομο ...
Η Μαγιόρκα μάλιστα με παραπλήσιο πληθυσμό έχει ΔΙΚΤΥΟ το οποίο εκσυγχρονίζεται (Η/Κ και Σ/Δ).
Απολαύστε φωτογραφίες.
Όπως καταλαβαίνετε το τραίνο στην Μαγιόρκα έχει γίνει τουριστικό αξιοθέατο. Προφανώς κανένας δεν επιθυμεί να ανατρέξει στους αριθμούς τουριστικής κίνησης της Μαγιόρκας γιατί θα μελαγχολήσουμε.
Δεν λέω πως οι τουρίστες θα έρθουν στην Κρήτη μόνο απ' το τραίνο αλλά κάποτε θα πρέπει να σταματήσουμε να βλέπουμε το τουριστικό μας προϊόν ώς "θάλασσα-σουβλάκι-greek lover" και να επενδύσουμε στην ποιότητα ...
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Wed May 14, 2008 7:21 pm    Post subject: Reply with quote

sonugr wrote
Quote:
Δεν ξέρω σε ποιον -ποιους αναφέρεσαι φίλε johnmit με την αόριστη διαπίστωση σου αλλά επειδή είμαι ανάμεσα σε αυτούς που δεν έχουν πειστεί για την ανάγκη σιδηρόδρομου στην Κρήτη δυστυχώς θα το θεωρήσω προσωπική επίθεση εναντίων μου και λυπάμαι πολύ γι αυτό


Sonugr,αναφερθηκα και σε εσενα και σε ολους οσους ειναι κατα τετοιων φιλοδοξων εγχειρηματων για το νησι. Δυστοιχως ή ευτυχως οτι αισθανομαι να θελω να περασω στους αλλους ως μηνυμα,θα το κανω. Και το μηνυμα μου και σε εσενα και σε καποιους αλλους ειναι το εξης Arrow γνωριζετε με σιγουρια οτι ενας σιδηροδρομος στο νησι θα ηταν ακυρος? (δε με νοιαζει αν ειναι αργος-γρηγορος-απο που ακριβως θα περνα,αν ειναι απο μεταχειρησμενα υλικα-ποσο πλατος θα εχουν οι ραγες του,αν θα τρυπησουμε το χ ή το ψ βουνο)! (sonugr)-->Το οτι δεν πιστηκες οπως λες για το εγχειρημα αυτο,ειναι αποροια μιας αντικειμενικης και πανω απ'ολα επιστημονικα τεκμηριωμενης αποψης μετα απο ενδελεχη μελετη? Θα απαντησω εγω για σενα με λιγες λεξεις! "Οχι,γιατι δεν ειμαι παντογνωστης ή γνωστης του αντικειμενου ή ακομη κι αν ειμουν,δεν διεθεσα ουτε ευρω για να εκπονησω καποια μελετη ή δεν το εκαναν αυτο οι αρμοδιοι για να μπορεσω να την επικαλεστω!!" Αρα,εφοσον ειπες τη γνωμη σου,η οποια ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ να βασιζεται σε ΟΛΑ τα παραπανω,σε ρωτω,θες να κλεισω το στομα μου? Θες να αφησω ασχολιαστη μια γνωμη που αποτελει τροχοπεδι(εστω και σε ελαχιστο ή μηδαμινο βαθμο)για την αναπτυξη της Κρητης και η οποια γνωμη ειναι σε θεση να επιρεασει τον καθενα που θα μπει εδω μεσα και θα διαβασει το θεματακι? Εγω δεν λεω οτι θα ειναι οπως και δηποτε βιωσιμο αυτο το εργο,αλλα τουλαχιστο δεν αμφιβαλω για αυτο! Δεν προτρεχω μιας επιστημονικης μελετης! Ελπιζω να καταλαβες το σκεπτικο μου,το οποιο δεν εμπεριεχει προσωπικες συμπαθειες ή εμπαθειες για τον οποιονδηποτε. Η μονη μου συμπαθεια ειναι η Κρητη! Απλα εκνευριζομαι με την αρνητικοτητα που αντιμετωπιζονται καποια θεματα. Στο κατω-κατω ο τιτλος του τοπικ ειναι ξεκαθαρος---> Εργα και ΟΡΑΜΑΤΑ!!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Next
Page 11 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr