stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Η Θεσσαλονίκη των ονείρων μας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Wed Jan 30, 2008 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Στην πολυημερη πριν μερικα χρονια που ειχαμε ερθει στη Θεσσαλονικη,ο τοτε κολλητος μου πραγματικα πρεπει να μου κανει οτι χατιρι του ζητησω! Τουλαχιστο 2 φορες τον εσωσα πραγματικα απο βεβαιο θανατο. Κοντεψε να τον πατησουν 2 αμαξια σε 2 διαφορετικες στιγμες και τον κρατησα εγω τη τελευταια στιγμη. Ασε που δε σεβονται τους πεζους οταν δειχνουν προθεση να διασχησουν ενα δρομο σχετικα μικρο-τρεχουν και σα τους δαιμονισμενους. Το παλικαρι θα ειχε σακατευτει το λιγοτερο . Το αλλο ειναι οτι λογω των δρομων που ειναι μεγαλοι σε πλατος πρεπει για να περασεις απεναντι να βρεις ή διαβαση ή φαναρι και τρεχα γυρευε. Οχι οτι στο Ηρακλειακι σεβονται,αλλα οι δρομοι δεν ειναι πλατιοι και ετσι περνας απεναντι πολυ ευκολα,ειδικα οταν εχει μποτιλιαρισμα και τα αμαξια εχουν φρακαρει. Το οτι οι δρομοι δεν εχουν πλατος ειναι κακο,αλλα η κινηση των πεζων ειναι μακραν πιο ανθρωπινη. Συμφωνω στις αερογεφυρες που λετε παρα στα υπογεια που θα γινονται νταλαβερια και ενεδρες κατα τις βραδινες ωρες απο υποκοσμο. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Wed Jan 30, 2008 6:18 pm    Post subject: Reply with quote

koeman wrote:

Επίσης αίσθηση μου είναι ότι κατ' αναλογία μήκους οδικού δικτύου και ανάλογου αριθμού οχημάτων που εξυπηρετούν, οι υπόγειοι κόμβοι στην Αθήνα δεν είναι ιδιαιτέρως περισσότεροι από της Θεσσαλονίκης.


Δεν ξέρω αν μου παίζει παιχνίδια η μνήμη μου, μα απ' ότι θυμάμαι δεν υπάρχουν υπόγειοι κόμβοι στην Θεσσαλονίκη εκτός από τις δυο εισόδους-εξόδους στα Καρφούρ Ευκαρπίας και Πυλέας.
Δε θα έλεγα πως μετράνε για υπόγειοι κόμβοι...αφ' ενός είναι μόνον μικρές εισοδοι-έξοδοι. Άσε που τις έχουν φτιάξει τα ίδια τα καταστήματα (τότε ήταν Κόντινεντ).
Όπως και να 'χει δεν μπορώ να θυμηθώ κάποιον κόμβο...
Μάλλον δεν είναι σωστή η αίσθηση των πραγμάτων που έχεις (Εκτός κι αν στην Αθήνα δεν υπάρχει κανένας).

Arrow update

Μόλις θυμήθηκα έναν τέτοιoν κόμβο που έχει γίνει (σχετικά πρόσφατα μάλιστα) με υπογειοποίηση της οδού Αγαμέμνονος. Είναι δίπλα στην γέφυρα Δενδροποτάμου στα όρια Ευόσμου-Μενεμένης και περνάει κάτω από τις ράγες του τραίνου.

http://s252.photobucket.com/albums/hh2/jackpalans/?action=view&current=k1.jpg

Αυτός πρέπει να είναι όλος κι όλος στη Θεσσαλονίκη...
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jan 30, 2008 8:30 pm    Post subject: Reply with quote

Εξάρταται τι εννοούμε υπόγειος κόμβος.

Υπάρχει ένας ακόμα στην Σίνδο που περνάει κάτω από τις γραμμές.

Για μένα υπόγειος κόμβος με ουσία θα ήταν αν υπογειόνονταν οι κάθετοι της Νέας Εγνατίας και οι κινούμενοι επι της Νεας Εγνατίας δεν θα σταματούσαν στα φανάρια (μεγάλο όνειρο vasipap).

Δυστυχώς τα έργα της Θεσσαλονίκης δεν αποφασίζονται εδώ, οπότε αν κάποιος δεν ζει το χάλι της πόλης, εννοείται ότι δεν μπορεί να κρίνει για τα έργα που πρέπει να γίνουν.
---------------------------------
Συμφωνώ με τις υπόγειες διαβάσεις και εγώ που είμαι 2 μέτρα και 120 κιλά φοβάμαι να περάσω. Αλλά αν δεν τις θέλουν γιατί τις κατασκεύαζουν και τις αφήνουν ημιτελείς;
Back to top
View user's profile Send private message
koeman
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 119

PostPosted: Thu Jan 31, 2008 11:12 am    Post subject: Reply with quote

Arrow chr.04
Η αλήθεια είναι ότι δεν εννοούσα μόνο υπόγειους κόμβους. Εννοούσα γενικά κόμβους που δεν χρειάζεσαι φανάρι - άλλωστε αυτή είναι η ουσία, η αποφυγή της καθυστέρησης. Έτσι λαμβάνω υπόψη και τους κόμβους του εσωτερικού περιφερειακού Θεσ/νίκης - όσους έχουν γίνει χωρίς φανάρι. Πάλι όμως πιθανόν να έχεις δίκιο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Fri Feb 01, 2008 11:39 am    Post subject: Reply with quote

Τυγχάνει και εργάζομαι ακριβώς πίσω απο την αφετηρία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, δίπλα απο τον ΟΣΕ, μάλιστα μας έχουν αποκλείσει κιόλας!
Έδω και 6 μήνες παρακαλάμε για να έχουμε κάποιες απαλλαγές λόγω ότι είμαστε αποκλεισμένοι απο τον δρόμο,χωρίς προσβάσεις, π.χ απαλλαγές σε δημοτικά τέλη, κτλπ, νομίζω αιτήματα δίκαια! Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, μετά απο πολλές επιστολές και τηλέφωνα , μας απάντησε εν τέλη μετά απο 6 μήνες και μας λέει ότι αρμόδια είναι...Η Αττικό μετρό, η οποία με τη σειρά της μας παρέπεμψε στο επιμελητήριο, το οποίο με τη σειρά του μας παρέπεμψε στο...Δήμο Θεσσαλονίκης!
Δεν θα το σχολιάσω, απλά προς στιγμήν είχα πιστέψει ότι κάπου θα υπήρχε μια στιχειώδης οργάνωση για όλες αυτές τις θιγόμενες επιχειρήσεις!
Άλλα εδώ είναι Θεσσαλονίκη, ξέχασα! Σκάβουμε και...στα τέτοια μας!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Feb 02, 2008 12:09 pm    Post subject: Reply with quote

Γενικώς ο βασιπαπ μόνο για πανηγύρια και χαρές είναι άξιος. Κατά τα άλλα τόσα χρόνια ένα σοβαρό έργο στην πόλη δεν έκανε (και ούτε πρόκειται).
Back to top
View user's profile Send private message
teris3
New Member
New Member


Joined: 07 Mar 2006
Posts: 64

PostPosted: Sun Feb 03, 2008 10:31 pm    Post subject: Reply with quote

Οταν λες σοβαρό έργο τι ακριβώσ εννοείς?
Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι οι Ελληνες δήμαρχοι πέρα από πεζοδρόμια κτλ έχουν περιορισμένες αρμοδιότητες...Νομίζω η ολοκλήρωση του θαλάσιου μετώπου θα είναι ότι μεγαλύτερο έχει κάνει....
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Feb 03, 2008 11:03 pm    Post subject: Reply with quote

Κάποτε η Αγγελοπούλου είπε για τον Αβραμόπουλο, ΄Καλέ αυτός δεν είναι δήμαρχος, ο συντριβανάκιας είναι'.

Δυστυχώς ο βασιπαπ ενδιαφέρεται μόνο για την προσωπική του προβολή και τίποτα παραπέρα. Βέβαια και παράγει μεγάλα έργα! Ποιος δεν θαυμάζει το μέγαρο που χτίζει πάνω στο κύμα κλείνοντας το Βυζαντινό Μουσείο για να στεγάσει την ματαιοδοξία του;

Ποιος δεν θυμάται ότι επι ΠΑΣΟΚ έκλεινε το Καραβάν Σαράϊ με μαύρες σημαίες ενώ επί ΝΔ όλα πάνε 'δεξιά';

Ποιος δεν μπορεί να θαυμάσει την ανάπλαση του Λευκού Πύργου που ακόμα τελειώνει και ακόμα ο Πύργος να ψηλώσει 1,5 μέτρο όπως υποσχόταν. Εκείνα τα τσιμεντένια πράγματα μπροστά στο μνημείο; Τέρας αισθητικής!

Και που να ακούσετε για τις τουαλέτες που ετοιμάζει δίπλα στο Βασιλικό Θέατρο με τα ζεστά νέρα που θα τρέχουν στις λεκάνες!

Όλο έργα είναι ο δήμαρχος και η ζωή στην θεσσαλονίκη είναι υπέροχη! Σαν το στρουμφοχωριό!
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Mon Feb 04, 2008 12:49 am    Post subject: Reply with quote

Kerkyra_thessaloniki wrote:
Έδω και 6 μήνες παρακαλάμε για να έχουμε κάποιες απαλλαγές λόγω ότι είμαστε αποκλεισμένοι απο τον δρόμο,χωρίς προσβάσεις, π.χ απαλλαγές σε δημοτικά τέλη, κτλπ, νομίζω αιτήματα δίκαια!


έχεις δίκιο αλλά βέβαια εάν σας δώσουν τώρα απαλλαγές, θα πρέπει να είστε διατεθημένοι να πληρώσεται κάτι παραπάνω μετά που θα ολοκληρωθεί το μετρό και θα είστε (φαντάζομαι) κοντά σε ένα σταθμό μετρό με όλα τα πλεονεκτήματα που αυτό συνεπάγεται.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
aggelos
New Member
New Member


Joined: 12 Jan 2007
Posts: 15

PostPosted: Mon Feb 04, 2008 4:24 pm    Post subject: Reply with quote

jackoharas wrote:
koeman wrote:

Επίσης αίσθηση μου είναι ότι κατ' αναλογία μήκους οδικού δικτύου και ανάλογου αριθμού οχημάτων που εξυπηρετούν, οι υπόγειοι κόμβοι στην Αθήνα δεν είναι ιδιαιτέρως περισσότεροι από της Θεσσαλονίκης.


Δεν ξέρω αν μου παίζει παιχνίδια η μνήμη μου, μα απ' ότι θυμάμαι δεν υπάρχουν υπόγειοι κόμβοι στην Θεσσαλονίκη εκτός από τις δυο εισόδους-εξόδους στα Καρφούρ Ευκαρπίας και Πυλέας.
Δε θα έλεγα πως μετράνε για υπόγειοι κόμβοι...αφ' ενός είναι μόνον μικρές εισοδοι-έξοδοι. Άσε που τις έχουν φτιάξει τα ίδια τα καταστήματα (τότε ήταν Κόντινεντ).
Όπως και να 'χει δεν μπορώ να θυμηθώ κάποιον κόμβο...
Μάλλον δεν είναι σωστή η αίσθηση των πραγμάτων που έχεις (Εκτός κι αν στην Αθήνα δεν υπάρχει κανένας).

Arrow update

Μόλις θυμήθηκα έναν τέτοιoν κόμβο που έχει γίνει (σχετικά πρόσφατα μάλιστα) με υπογειοποίηση της οδού Αγαμέμνονος. Είναι δίπλα στην γέφυρα Δενδροποτάμου στα όρια Ευόσμου-Μενεμένης και περνάει κάτω από τις ράγες του τραίνου.

http://s252.photobucket.com/albums/hh2/jackpalans/?action=view&current=k1.jpg

Αυτός πρέπει να είναι όλος κι όλος στη Θεσσαλονίκη...


Νομίζω πως είναι αρκετά περισσότερες.
Ξεχνάς τις υπόγειες του περιφεριακού για Κέντρο και Τούμπα, στο Παπαγεωργίου και αλλού στην εξωτερική περιφεριακή που τώρα δεν μπορώ να τις θυμηθώ όλες, κιαν βάλουμε αυτές των μαγαζιών είναι επίσης του ΙΚΕΑ (πρώην κοντινεντ) του Κοσμος,του Πρακτικερ και αρκετές άλλες.

Το πρόβλημα είναι ότι όλες βρίσκονται εκτός πολεοδομικού ιστού και απλώς φορτώνουν με περισσότερα αυτοκίνητα το κέντρο και άλλες κυκλοφοριακά βεβαρυμένες περιοχές. Για μένα λύση θα ήταν υπογειοποίηση μεγάλων οδικών αξόνων(έστω τμηματικά) π.χ. Εγνατία, Βασ. Όλγας κλπ. όπως είναι η Κηφησίας στην Αθήνα. Αλλά όλα αυτά σε συνδιασμό με την αποθάρρυνση των κατοίκων να κατεβάινουν στο κέντρο μμε αυτοκίνητο. Γιατί δεν έχει νόημα να αυξάνεις την ικανότητα κυκλοφορίας ενός δρόμου όταν στο τέλος του φρακάρει.

Η Θεσσαλονίκη έχει τη μεγάλη(που έχασε η Αθήνα) όταν τελειώσει το ΜΕΤΡΟ να κλείσει το κέντρο στα αυτοκίνητα. Αλλά χρειάζεται σοβαρός και έγκαιρος προγραμμτισμός κάτι στο οποίο οοι τοπικοί άρχοντες είναι απλά ανίκανοι.
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Mon Feb 04, 2008 5:42 pm    Post subject: Reply with quote

aggelos wrote:

Νομίζω πως είναι αρκετά περισσότερες.
Ξεχνάς τις υπόγειες του περιφεριακού για Κέντρο και Τούμπα, στο Παπαγεωργίου και αλλού στην εξωτερική περιφεριακή που τώρα δεν μπορώ να τις θυμηθώ όλες, κιαν βάλουμε αυτές των μαγαζιών είναι επίσης του ΙΚΕΑ (πρώην κοντινεντ) του Κοσμος,του Πρακτικερ και αρκετές άλλες.


Αυτοί δεν είναι κόμβοι με υπογειοποίηση οδού, είναι απλοί ανισόπεδοι κόμβοι ή απλές έξοδοι. Δεν καταλαβαίνω που είδες κάτι υπόγειο σε όλα αυτά. Μερικές από αυτές τις εξόδους όχι μόνο δεν είναι υπόγειες ή έστω επίγειες, αλλά είναι γέφυρες!

aggelos wrote:

Για μένα λύση θα ήταν υπογειοποίηση μεγάλων οδικών αξόνων(έστω τμηματικά) π.χ. Εγνατία, Βασ. Όλγας κλπ. όπως είναι η Κηφησίας στην Αθήνα. Αλλά όλα αυτά σε συνδιασμό με την αποθάρρυνση των κατοίκων να κατεβάινουν στο κέντρο με αυτοκίνητο. Γιατί δεν έχει νόημα να αυξάνεις την ικανότητα κυκλοφορίας ενός δρόμου όταν στο τέλος του φρακάρει.

Η Θεσσαλονίκη έχει τη μεγάλη(που έχασε η Αθήνα) όταν τελειώσει το ΜΕΤΡΟ να κλείσει το κέντρο στα αυτοκίνητα. Αλλά χρειάζεται σοβαρός και έγκαιρος προγραμμτισμός κάτι στο οποίο οοι τοπικοί άρχοντες είναι απλά ανίκανοι.


Έχεις δίκαιο σε ο,τι αφορά την αποθάρρυνση του αυτοκινήτου. Κι εγώ αυτό πιστεύω. Δυστυχώς είμαστε οι δυο μας. Ο υπόλοιπος πλυθισμός της πόλης έχει αντίθετη γνώμη και το κράτος κάνει τα πάντα ώστε αυτό να μην αλλάξει.
Η Αθήνα δεν νομίζω να έχασε καμιά ευκαιρία. Η ζωή των πεζών στην Αθήνα είναι πολύ καλύτερη.
Η Εγνατία και Βασ. Όλγας κλπ δεν είναι δυνατόν να υπογειοποιηθούν. Είναι βασικές λεωφόροι του κέντρου της πόλης. Η πόλη ζει πάνω σε αυτές (όχι μόνον με τα αυτοκίνητα βέβαια).
Τί εννοείς με το να κλείσει το κέντρο στα αυτοκίνητα; Το κέντρο δεν μπορεί να "κλείσει" για τα αυτοκίνητα. Δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο. Κατ' αρχάς δημιουργείς ζώνες τεράστιας κοινωνικής διαφοράς - πχ σαν ένοικος συνοικίας θα ζω σε ένα μπουρδέλο που δεν πρόκειται να αλλάξει εκτός κι αν έχω τα φράγκα να μετακομίσω στο κέντρο...
Πιστέυω πως με τα χρόνια θα δημιουργηθούν στο κέντρο εμπόδια για τα αυτοκίνητα όπως και πεζοδρομίσεις αλλά δεν νομίζω να "κλείσει" γενικά (;) αν εννοούσες αυτό.
Back to top
View user's profile Send private message
aggelos
New Member
New Member


Joined: 12 Jan 2007
Posts: 15

PostPosted: Tue Feb 05, 2008 1:53 am    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω τι εννοείς εσύ ως υπογειους κόμβους αλλά αυτοί που ανέφερα παραπάνω είναι ανισόπεδοι κόμβοι με κάποια από τις αρτηρίες να βρίσκονται κάτω από το έδαφος(το οτι είναι είσοδοι ή έξοδοι δεν καταλαβαίνω τη σχέση έχει). Πολλοί από αυτούς δε, είναι τριών επιπέδων(του περιφεριακού) με γέφυρα από πάνω.

Όσον αφορά την υπογειοποίηση μεγάλων κεντρικών αρτηριών είναι κάτι που έχει γίνει σε όλες τις μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις και στην Αμερική. Και ειδικά στην Εγνατία και την Βασ. Όλγας που διέρχονται μόνο από γειτονιές είναι ιδανικό. Στις περιπτώσεις αυτές δημιουργείται ένας κλειστός υπόγειος αυτοκινητόδρομος και από επάνω δρόμοι χαμηλής κυκλοφορίας για τις τοπικές μετακινήσεις και την εξυπηρέτηση της αγοράςκαι πάρκα, με αποτέλεσμα την σημαντικότατη αναβάθμιση των περιοχών αυτών.

Και ναι όταν λέω να κλείσει το κέντρο το εννοώ!!!!Να κλείσει για αυτοκίνητα λεοφωρεία ΤΑΧι τα πάντα. Και εννοώ κέντρο το τετράγωνο πανεπιστήμιο λευκός πύργος αριστοτέλους μέχρι εγνατία. Οι μετακινήσεις προς το κέντρο θα γίνονται μόνο με μέσα μαζικής μεταφοράς.

Και τέλος δεν καταλαβαίνω αυτό το ζώνες κοινωνικής διαφοράς. Κατ'αρχήν το κέντρο δεν αφορά μόνο όσους μένουν σαυτό αλλά όλο το νομό!Το βρίσκω απαράδεκτο να μην αναπτύσομαστε και να μην προοδεύουμε επειδή κάποιοι νιώθουν αδικημένοι. Είναι κάτι σαν το ανέκδοτο του Χριστόδουλου, που κάποιος διαμαρτύρεται ότι δεν έχει κατσίκα και αντί να ζητήσει να αποκτήσει κατσίκα εύχεται να πεθάνει του διπλανού. Αυτές οι αρτηριοσκληρωτικές λογικές έχουν φέρει τις ελληνικές πόλεις σαυτό το χάλι. (Υποθέτω οτι είσαι και εναντίον των ψηλών κτιρίων??) Χωρίς να θέλω να πολιτικολογήσω πρέπει πλέον ο έλληνας να καταπολεμήσει τον Αλαβάνο που κρύβει μέσα του.
Αυτά.
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Feb 05, 2008 3:03 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε μου αυτό είναι λίγο-πολύ ανέφικτο. Ανέφικτο γιατί δεν υπάρχει σοβαρή εναλλακτική λύση για να παρακαμφθεί το τμήμα αυτό. (και για να πώ την αλήθεια δεν κατάλαβα την αποστροφή για τα ψηλά κτίρια στην θεσσαλονίκη. Και εγώ - χωρίς να είμαι γενικά εναντίον τους - δεν αντέχω να βλέπω τα χιλιομασημένα σχέδια για business centers )
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

aggelos wrote:
Δεν ξέρω τι εννοείς εσύ ως υπογειους κόμβους αλλά αυτοί που ανέφερα παραπάνω είναι ανισόπεδοι κόμβοι με κάποια από τις αρτηρίες να βρίσκονται κάτω από το έδαφος(το οτι είναι είσοδοι ή έξοδοι δεν καταλαβαίνω τη σχέση έχει). Πολλοί από αυτούς δε, είναι τριών επιπέδων(του περιφεριακού) με γέφυρα από πάνω.


Λοιπόν αυτοί είναι απλοί ανισόπεδοι κόμβοι χωρίς κανένα υπογειοποιημένο τμήμα.
(Κατ' αρχάς αν είναι έξοδοι ή είσοδοι, πολύ απλά, δεν είναι αρτηρίες.)

Υπογειοποίηση κόμβου ή οδού είναι πχ αυτό το πράμα εδώ στο Μόναχο: http://i252.photobucket.com/albums/hh2/jackpalans/1525.jpg

aggelos wrote:

Και ειδικά στην Εγνατία και την Βασ. Όλγας που διέρχονται μόνο από γειτονιές είναι ιδανικό.
!!!!!!!
Πλάκα μου κάνεις; Μήπως μιλάς για άλλη πόλη;

aggelos wrote:

Και ναι όταν λέω να κλείσει το κέντρο το εννοώ!!!!Να κλείσει για αυτοκίνητα λεοφωρεία ΤΑΧι τα πάντα. Και εννοώ κέντρο το τετράγωνο πανεπιστήμιο λευκός πύργος αριστοτέλους μέχρι εγνατία. Οι μετακινήσεις προς το κέντρο θα γίνονται μόνο με μέσα μαζικής μεταφοράς.


Το τετράγωνο που περιγράφεις είναι μια σταλιά, και για τους ανθρώπους να κλείσει δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα. Εγώ νόμιζα μιλάς για μεγαλύτερη περιοχή. Να 'σαι σίγουρος πως στα επόμενα 15-20 χρόνια θα έχουν πεζοδρομηθεί αρκετοί δρόμοι στην συγκεκριμμένη περιοχή και σε όλο το κέντρο.

aggelos wrote:

Και τέλος δεν καταλαβαίνω αυτό το ζώνες κοινωνικής διαφοράς.


Πού μένεις παλικάρι; Το θέμα είναι να έχουμε μια ωραία βιτρίνα ή μια ωραία πόλη;

aggelos wrote:
Υποθέτω οτι είσαι και εναντίον των ψηλών κτιρίων??


Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με το ύψος των κτηρίων αλλά με την υπόλοιπη αισθητική και πρακτική του εργολαβιστάν

aggelos wrote:
Χωρίς να θέλω να πολιτικολογήσω πρέπει πλέον ο έλληνας να καταπολεμήσει τον Αλαβάνο που κρύβει μέσα του.


Κι εγώ χωρίς να θέλω να χυδαιολογήσω: πρέπει πλέον ο Έλληνας να καταπολεμήσει τον μαλάκα που κρύβει μέσα του.
Back to top
View user's profile Send private message
aggelos
New Member
New Member


Joined: 12 Jan 2007
Posts: 15

PostPosted: Fri Feb 08, 2008 4:38 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν μπορώ να καταλάβω την εμπάθεια και την εριστικότητά σου. Στην προσπάθεια να μη φανεί ότι έκανες λάθος προσπαθείς να παρουσιάσεις το άσπρο μαύρο. Δεν με ενδιαφέρει να σου αποδείξω αν είναι ή οχι κόμβοι με υπογειοποίηση αυτοί που ανέφερα. Όποιος έχει περάσει από εκεί καταλαβαίνει πολύ καλά τι εννοώ.
Όταν λέω να κλείσει το κέντρο εννοώ το ιστορικό κέντρο αυτό το μικρό όπως λες τετράγωνο. Το οποίο εκτός από βιτρίνα(που όντως είναι και δεν είναι ασήμαντο να έχει καλή βιτρίνα μια πόλη στην Ελλάδα που ζει από τον τουρισμό) έλκει το μεγαλύτερο μέρος των μετακινήσεων των μεγάλων αρτηριών του πολεοδομικού ιστού και η απαγόρευση εισόδου στο κέντρο θα αποφόρτιζε σημαντικά αυτές τις αρτηρίες.
Όσο για το ταξικό σου επιχείρημα δεν καταλαβαίνω που το πας. Η πολεοδομική και συγκοινωνιακή οργάνωση με ορθολογικά κριτήρια δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση αντιλαϊκή πολιτική. Αντιθέτος η έλειψη ή μάλλον η κακή, μικροπολιτική και συμφεροντολογική οργάνωση της πόλης είναι αυτή που δημιουργεί την υπεραξία της γης και συνεπώς τις
αντιθέσεις.
Αν πιστεύεις πως η μη ένταξη της σκέψης σε καλούπια και πολιτικά τσιτάτα είναι μαλακία είσαι ελεύθερος να το πιστεύεις...
Back to top
View user's profile Send private message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Fri Feb 08, 2008 7:57 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχ.ως δε νομίζω ότι είναι εφικτό στην πόλη μας να κλείσει το κέντρο για τα αυτοκίητα. Φίλε άγγελε δεν ξέρω τι εμπειρίες έχεις όταν λες ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις το κέντρο είναι κλειστό για την κίνηση των αυτοκινήτων.....εγώ συμφωνώ μαζί σου αλλά στη Θεσσαλονίκη τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Αν γίνει κάτι τέτοιο θα σήμαινε στην πραγμτικότητα ότι με αυτοκίνητο δε θα μπορείς να πας απο ανατολικά στα δυτικά και αντιστρόφως....μόνο απο περιφεριακό. Το σειχ-σου περιορίζει σημαντικά το πλάτος της πόλης στο κέντρο κ δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις. Έστω όμως ότι δημιουργούνται υπόγειοι δρόμοι. Από εκεί και πέρα μπαίνουν μέσα πολλά θέματα. Η όλη τροφοδοσία του κέντρου, των εμπορικών καταστημάτων θα ήταν αδύνατη. Και το λεω αυτό γιατί γνωρίζω πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι για τα καταστήματα να έχουν σωστή τροφοδοσία για τα προϊόντα που εμπορεύονται. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε τους ηλικιωμένους, και τους ανθρώπους που έχουν κινητικά προβλήματα. Αυτοί οι άνθρωποι που ζούνε στο κέντρο θα έπρεπε να εξαιρούνται από το κλείσιμο του κέντρου στα αυτοκίνητα. Και όταν αρχίζουν οι εξαιρέσεις είναι πάρα πολύ εύκολο, ειδικά για εμάς τους έλληνες, να καταντήσει το κέντρο προνόμιο αυτών που έχουν τα μέσα ή τα χρήματα να "αγοράσουν" την πρόσβασή τους σε αυτό.
Δε διαφωνώ καθόλου ότι θα ήταν τέλειο κάτι τέτοιο να γινόταν πραγματικότητα. Απλά οι ενστάσεις μου υπάρχουν γιατί δε βλέπω κάτι τέτοιο να είναι εφαρμόσιμο. Πάντως η υποθαλάσσια κ το μετρό είναι μια καλή ευκαιρία για την πόλη ώστε να δημιουργήσει κάποιο δίκτυο πεζοδρόμων ώστε κάποιος να μπορεί να κυκλοφορεί στο κέντρο της πόλης από όμορφα δρομάκια κ όχι από το σημερινό χάος.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 08, 2008 9:46 pm    Post subject: Reply with quote

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα είναι η κατάσταση.

Χθες το μεσημέρι από το Παπαγεωργίου ως τους Αμπελόκηπους έκανα 45'.

Αντικειμενικά να το δούμε το θέμα, μέχρι να λειτουργήσει το μετρό, η κατάσταση δεν πρόκειται να βελτιωθεί, και φυσικά δεν πρόκειται να ληφθεί καμία απόφαση για τα όποια αναγκαία έργα.

Η υποθαλάσσια (ευτυχώς όπως την σχεδίασαν) μάλλον μας τέλειωσε. Να δούμε τι πρόκειται να γίνει με την εξωτερική περιφερειακή (ΤΙΤΑΝ-Αγγελοχώρι) και αν κάποιος από τους μεγάλους εγκεφάλους θα σκεφτεί να προβλέψει χώρο για προαστιακό σιδηρόδρομο.
Back to top
View user's profile Send private message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Fri Feb 08, 2008 11:28 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι μόνο δικιά μου αίσθηση ή πιστεύετε κ εσείς ότι ο εξωτερικός περιφεριακός παρα-απέχει από τις πυκνοκατοικημένες περιοχές; Έτσι όπως έχει σχεδιαστεί νομίζω ότι οι αποστάσεις είναι τεράστιες κ δε θα μπορεί κάποιος να εξοικονομεί χρόνο κάνοντας αυτή τη διαδρομή.
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 08, 2008 11:53 pm    Post subject: Reply with quote

<όνειρο> Αν το κέντρο αντι για το γνωστό μικρό τετράγωνο που λέτε πιο πάνω μεταφερόταν κάπου αλλού και ξεκινούσε από το μηδέν? (περιοχή ΙΚΕΑ ξερω γω..) Μιλάω πάντα για εμπορικό/διοικητικό κέντρο, το ιστορικό ας μείνει εκεί που είναι Wink Θα ήταν πιο ευκολο να σχεδιαστεί, να λυθούν κυκλοφοριακά προβλήματα (απευθείας σύνδεση με μέσα σταθερής τροχιάς κατα μήκος της εξωτερ.περιφερειακής της δυτικής θεσσαλονίκης με το "νέο" κέντρο π.χ) </όνειρο>

Think about it.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Feb 09, 2008 1:19 am    Post subject: Reply with quote

Και όμως, από την περιοχή των Σφαγείων μέχρι το Παπαγεωργίου από την Εγνατία (εξωτερική περιφερειακή) έκανα 10 λεπτά.

Αν πήγαινα μέσα από την πόλη 10 λεπτά θα έκανα σε 3-4 φανάρια.

Μπορεί η απόσταση να φαίνεται μεγάλη, όμως κερδίζεις από την ταχύτητα που κινείσαι.
Back to top
View user's profile Send private message
aggelos
New Member
New Member


Joined: 12 Jan 2007
Posts: 15

PostPosted: Sat Feb 09, 2008 3:09 pm    Post subject: Reply with quote

@werto

Έχω την εντύπωση πως στην πλειοψηφία τους οι Ευρωπαϊκές πόλεις έχουν κλείσει το ιστιρικό τους κέντρο τουλάχιστον μεγάλα κομμάτια του.
Έχεις πολύ δίκιο στο οτι επειδή η Θεσσαλονίκη είναι μακρόστενη όλες οι διελεύσεις από αν. προς δυτικά και τούμπαλιν γίνονται αναγκαστικά από το κέντρο. Αλλά κιαν υπάρχει διάθεση όλα γίνονται. Κατ'αρχήν η γνώμη μου είναι πως η εξωτερική περιφερειακή είναι το σημαντικότερο έργο μετά το ΜΕΤΡΟ. Όχι τόσο επειδή θα εξυπηρετεί τα εξωτερικά προάστια άριστα(από Ασβεστοχώρι, Ρετζίκι, Πανόραμα μέχρι Σχολάρι Πλαγιάρι Επανομή και όλα τα συναφή) αλλά κυρίως επειδή θα αποφορτίσει την εσωτερική περιφεριακή. Αν τελικά ποτέ δημιουργηθεί η υποθαλάσσια( η οποία φυσικά πρέπει να βρεθεί οχώρος που θα ξεβράζει όλα αυτά τα αυτοκίνητα που θα διέρχονται) δημιουργείται ένας πολύ εξυπηρετικός δακτύλιος για όσους θέλουν απλώς να περάσουν γύρω από το κέντρο.
Έτσι θα μπορούσε να κλείσει το ιστορικό κέντρο αφήνοντας ίσως ανοιχτή μόνο την Τσιμισκή στην οποία όμως θα έμπαιναν διόδια(εκτός από τους κατοίκους του κέντρου) τα οποία θα μπορούσαν να ξεχρεώνουν την υποθαλάσσια(αντί να υπάρχουν διόδια στην υποθαλάσσια). Το παρκάρισμα θα απαγορευόταν αυστηρότατα και οι περισσότερες συγκοινωνίες θα γινόταν με μετρό και τραμ.
Φυσικά όλη αυτή η ουτοπία δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί εφόσον οι έλληνες θα ανέχονται τη μιζέρια των πόλεων που ζουν στην οποία έχουν εθιστεί τόσο πολύ που δεν δέχονται να τους την αλλάξουν.

@ kostya


Αυτό που λες είναι το αυτονόητο που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια. Αλλά βλέπεις οι βλαχοκημπάρηδες δημογέροντες αυτής της πόλης δεν δέχονται ούτε τη διεθνή έκθεση να μετακινήσουν. Από τη μία ο Πανάγος ο οποίος πλέον από το ναρκισσισμό του έχει αρχίσει να τα χάνει και λασκάρουν οι βίδες και λέει ασυναρτησίες και να μην ασχολείται καθόλου με τα ζητήματα της πόλης. Από την άλλη ο Βάσιας ο οποίος αναλώνεται στο να συνεντευξιάζεται από τον αντιδήμαρχο προπαγάνδας στο TV100 και να διαφημίζει τα μεγάλα έργα λες και έιναι δικά του κατορθώματα.
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Feb 09, 2008 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

lol, πράγματι έχουμε δικό μας υπουργείο προπαγάνδας σε αυτη την πόλη Laughing
Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Sat Feb 09, 2008 6:02 pm    Post subject: Reply with quote

aggelos wrote:
Δεν μπορώ να καταλάβω την εμπάθεια και την εριστικότητά σου.


ξαναγράψε καμιά εξυπνάδα του στυλ «Αλαβάνου» και μπορεί να καταλάβεις καλύτερα

aggelos wrote:
Στην προσπάθεια να μη φανεί ότι έκανες λάθος προσπαθείς να παρουσιάσεις το άσπρο μαύρο. Δεν με ενδιαφέρει να σου αποδείξω αν είναι ή οχι κόμβοι με υπογειοποίηση αυτοί που ανέφερα. Όποιος έχει περάσει από εκεί καταλαβαίνει πολύ καλά τι εννοώ.


Κατ' αρχάς δεν έχω κάνει κάπου λάθος. Αν τώρα εσύ δεν ξέρεις την διαφορά από την γέφυρα και το τούνελ δε φταίω εγώ

aggelos wrote:
και δεν είναι ασήμαντο να έχει καλή βιτρίνα μια πόλη στην Ελλάδα που ζει από τον τουρισμό


Δεν θεωρώ ασήμαντη την βιτρίνα, όταν όμως δεν έχει καμιά σχέση με την πραγματικότητα δεν θεωρείται πια βιτρίνα αλλά απάτη. (άσχετο, αλλά η Θεσσαλονίκη δεν ζει από τον τουρισμό)

aggelos wrote:
Η πολεοδομική και συγκοινωνιακή οργάνωση με ορθολογικά κριτήρια δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση αντιλαϊκή πολιτική. Αντιθέτος η έλειψη ή μάλλον η κακή, μικροπολιτική και συμφεροντολογική οργάνωση της πόλης είναι αυτή που δημιουργεί την υπεραξία της γης και συνεπώς τις
αντιθέσεις.


Δεν διαφωνώ, όμως αυτά που προτείνεις (και που όπως σου είπα πιστεύω πως θα γίνουν, έτσι κι αλλιώς, μεσ' στα επόμενα δεκαπέντε χρόνια) δεν καλυτερεύουν την κατάσταση αλλά την κάνουν χειρότερη.
Είναι σαν να σπρώχνεις τα σκουπίδια κάτω από το χαλί. Και κάτω απ' το χαλί είναι οι συνοικίες.
Back to top
View user's profile Send private message
aggelos
New Member
New Member


Joined: 12 Jan 2007
Posts: 15

PostPosted: Sat Feb 09, 2008 9:31 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν την παλεύω άλλο μαζί σου... Αν δεν σε πείσουν και οι φωτογραφίες παραιτούμαι.


Κόμβος Τούμπας



Κόμβος κέντρου


Κόμβος Παπαγεωργίου
[/img]
Back to top
View user's profile Send private message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Sat Feb 09, 2008 9:52 pm    Post subject: Reply with quote

aggelos wrote:


Αλλά βλέπεις οι βλαχοκημπάρηδες δημογέροντες αυτής της πόλης δεν δέχονται ούτε τη διεθνή έκθεση να μετακινήσουν.



Αυτό κι αν είναι τεράστιο θέμα! Σε όλο τον πλανήτη τα εκθεσιακά κέντρα μετακινούνται έξω από τις πόλεις ώστε να υπάρχει και ο απαραίτητος χώρος και οι υποδομές για το στήσιμο-ξεστήσιμο των εκθέσεων. Τα εκθεσιακά κέντρα οφείλουν να είναι λειτουργικά και όμορφα αφού πρόκειται για τη βιτρίνα των επιχειρήσεων. Και ο χώρος στην πόλη μας μάλλον είναι ακατάλληλος και για τους δύο τομείς. Είναι απολύτως λογικό το γεγονός ότι ενώ πριν 20 χρόνια η ΔΕΘ ήταν το αδιαφησβήτητο εκθεσιακό κεντρο της χώρας, τώρα πλέον έχει μπει σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με αυτά της Αθήνας. Γιατί απλά 20 χρόνια τώρα το μόνο που καταφέραμε είναι να κάνουμε το εστιατόριο του πύργου του ΟΤΕ να ξαναγυρίζει. Είμαστε τελικά η πόλη του φραπέ!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Next
Page 28 of 30

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr