View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon May 12, 2008 5:22 am Post subject: Οδικά Έργα (2) |
|
|
Η τελευταία προσβάσιμη σελίδα του κλειδωμένου topic "Οδικά Έργα" είναι αυτή . Εννοείται ότι μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε κάθε προηγούμενη σελίδα εκτός της προαναφερθείσας.
Για ευνόητους λόγους που έχουν ξαναειπωθεί στο παρελθόν, οι συζητήσεις για τα οδικά έργα θα γίνονται στο νέο (παρόν) topic με τίτλο "Οδικά Έργα (2)". |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
|
Back to top |
|
 |
SOUL_13 Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Mon May 12, 2008 1:04 pm Post subject: |
|
|
"έβγαλε η μύγα κόλο και έχεσε τον κόσμο όλο" μου θυμίζει η συγκρίσh των ελληνικών αυτοκινητοδρομων με τους δυτικό Ευρωπαϊκούς και Ιαπωνικούς, τουλάχιστον είναι αρκετά διασκεδαστική... 
Last edited by SOUL_13 on Mon May 12, 2008 1:14 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon May 12, 2008 1:11 pm Post subject: |
|
|
Άγγελε μου φαίνεται ότι μπέρδεψες το σώβρακο με την γραβάτα.
Οι Ιάπωνες επενδύουν στον Σιδηρόδρομο γιατί τα χωροταξικά τους δεδομένα δεν επιτρέπουν τη δημιουργία τεραστίων αυτοκινητοδρόμων παρά την πρωτοκαθεδρία τους στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Αλλά το να συγκρίνεις το Japan με το Ελλάντα ... ε τι να πω, σε μένα προκαλεί ένα μηδίαμα  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon May 12, 2008 1:39 pm Post subject: |
|
|
Στις φωτογραφιες βλεπετε καλυτερους δρομους και τουνελ απο τον κορινθου αθηνων ή την εγνατια πχ?Ναι ή όχι ?Όχι υπεκφυγες.Το τουνελ είναι μονό (και με κολονακια στη μεση,αυτο τους μαρανε...) !Που υπαρχουν μονά τουνελ στην ελλαδα? ,(σε δυο σημεια ίσως που γινονται διπλά τωρα...)
Και η Japan που λες εχεις στη φωτογραφια μονό σιδερενιο διαχωριστικο.Ούτε στη πατρων κορινθου δεν υπαρχουν μονά σιδερενια(όπου υπαρχουν βεβαια... )Που είναι η περιφημη ασφαλεια των Ιαπωνων?
Τα εγραψα αυτα γιατι στη σελιδα που μπλοκαρε πριν καποιος εγραψε ότι μετα τους δρομους της Ιαπωνιας που πηγε ,η ελλαδα του φανηκε Ουγκαντα!Γενικα όντως η Ιαπωνια εχει αλυτο προβλημα υπερπληθυσμου(εκταση 3 φορες η Ελλαδα,πληθυσμο 127 εκατομ. ) γιαυτο ο σιδηροδρομος είναι μονοδρομος,και οι δρομοι είναι σχετικα ακριβοι .Εμεις με την καλυτερη πυκνοτητα και αναλογια πληθυσμου και εκτασης, μπορουμε να εχουμε σιδηροδρομο και δρομους με καλυτερη και πιο αποδοτικη και ανετη λειτουργια.. |
|
Back to top |
|
 |
SOUL_13 Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Mon May 12, 2008 1:56 pm Post subject: |
|
|
εγώ από την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω πως από δυο photo βγάζεις συμπέρασμα για το οδικό σύστημα μια χώρας.
p.s και ποιος είπε ότι το μεταλλικό διαχωριστικό είναι μειωμένης ασφαλειας??? |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon May 12, 2008 2:02 pm Post subject: |
|
|
Πεσε πανω και θα δεις...Στη αγγλια που τα εχουν θελουν να αλλαξουν με τσιμεντενια(όπως ήδη εμεις κανουμε) γιατι εχουν πολλα ατυχηματα με αυτες..Οι τσιμεντενιες εννοειται είναι πιο ισχυρες,απλα οι Ιαπωνες ψιλο αδιαφορουν και δεν ριχνουν λεφτα στους δρομους ,αφου οι περισσοτεροι πανε με τρενα... |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Mon May 12, 2008 2:06 pm Post subject: |
|
|
Γιατί μπλόκαρε η άλλη σελίδα....ξέρει κανεις;;  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon May 12, 2008 4:04 pm Post subject: |
|
|
Κι εγώ λυπάμαι γι' αυτήν την αλαγή σελίδας admin και λοιποί moderators χαλάσαμε τη σειρά, τέλος πάντων.
Η ΕΟΑΕ ανακοινώνει αλαγές στο Μέστη - Μάκρη.
http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=69&ap=362&pl=1059&pk=151
Χθες λοιπόν είμουν στην Αλεξ/πολη και είπα να περάσω από μέσα από το προαναφερθέν τμήμα. Όπως μας είχε πει και πριν λίγες μέρες ο Superas το υποτμήμα Δίκελα - έναρξη ανισοσταθμίας για Συκοράχη, ασφαλτοστρώθηκε τελείως. Σε κάποιο μόνο σημείο και για λίγα μέτρα πρέπει να πέσει η τελευταία στρώση. Στα τελευταία μέτρα προς Συκοράχη σκυροδετούν τώρα τα τοιχεία αντιστήριξης, τελειωμένα πράγματα δηλαδή.
Ήδη κι από το δελτίο τύπου της ΕΟΑΕ φαίνεται πως επανέρχεται έστω και για τον ένα κλάδο η κυκλοφορία μέσα από το αναβαθμισμένο τμήμα, έτσι ώστε να δουλέψουν στον άλλο κλάδο για το τοιχείο. Έβγαλα και μερικές φώτο εν κινήσει.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/11-5-08001.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/11-5-08002.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/11-5-08003.jpg
Στη συνέχεια έκανα μια μικρή στάση στη γέφυρα Νέστου και τη φωτογράφησα από το δρόμο χωρίς να μπω στο εργοτάξιο γιατί βιαζόμουν.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/11-5-08004.jpg
Πάντως φαίνεται η διαφορά σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Οι κεφαλές στα δύο πρώτα μεσόβαθρα έχουν τελειώσει κι έχουν ξεκαλουπωθεί.
Εδώ είναι το τεχνικό κάτω διάβασης της ΕΟ Καβάλας - Ξάνθης λίγο πριν από τη γέφυρα.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/11-5-08005.jpg
Κατά τα άλλα δεν έβγαλα τίποτα άλλο μιας και ο Starlet μας είχε διαφωτίσει πριν από λίγες μέρες κι έτσι δεν επισκέφτηκα κανένα άλλο εργοτάξιο. Βέβαια μπήκα κανονικά και στον πηγαιμό αλλά και στον γυρισμό στο Πεδινή - Μπαλντούμα για να κόψω δρόμο αλλά και για να τελειώνω πιο γρήγορα το ταξίδι Ηγουμενίτσα - Αλεξ/πολη.
Στη σήραγγα Δρίσκου από την πλευρά των Ιωαννίνων έχει ασφαλτοστρωθεί κανονικά, από την πλευρά του Μέτσοβου όμως δενέχει γίνει ακόμη τίποτα. Μέσα στη σήραγγα τώρα στον αριστερό κλάδο έχουν τελειώσει με τον φωτισμό που μάλιστα λειτουργούσε κανονικά καθώς έχουν τοποθετηθεί και στα πεζοδρόμια δεξιά οι κόκκινοι φωτοσημαντήρες ενώ στα αριστερά έχουν χρώμα λευκό. Στον δεξιό κλάδο είχαν τοποθετηθεί οι ίδιοι φωτοσημαντήρες μέχρι το μέσο περίπου.
Το βράδυ έφαγα στα Ιωάννινα με τον TasoGR και στην παρέα μας είρθε και ο μηχανικός της εγνατίας ο φίλος ο Παναγιώτης.
Μας έλεγε λοιπόν πως η απεργία των φορτηγών ήταν η καλύτερη δικαιολογία για την ΑΕΓΕΚ για να ανασυγκροτηθεί, να μαζέψει τα κομάτια της για να τελειώσει το έργο. Όπως σας είχα πει και πριν 3 μέρες, είναι δουλειά για 20 το πολύ μέρες.
Τώρα για τα εννιά χιλ. της Παραμυθιάς η κατασκευάστρια εταιρεία το έχει για παράδοση για τέλη Σεπτεμβρίου. Η διοίκηση της ΕΟΑΕ πιέζει για να το παραδώσουν 15 Αυγούστου. Τέλος του έτους είναι στο σχεδιασμό να δωθεί και το Α/Κ Ζαγορίου - έξοδος Τ8 το οποίο είναι εφικτότατο. Από 'κει και πέρα μη ρωτάτε για άλλες παραδόσεις διότι δε θα σας ικανοποιήσω τις ορέξεις σας. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon May 12, 2008 5:28 pm Post subject: |
|
|
Πιστεύω τώρα με το τελευταίο στρώμα αντιολισθητικής ασφάλτου να διορθωθούν και οι σχετικά μεγάλες αναταράξεις που έχει αυτό το τμήμα και ειδικά στο σχετικά νέοπαραδοτέο πάνω από τη Βόλβη.
***************************************************************
Θεμελιώνονται δύο γέφυρες στο Παραδείσια - Τσακώνα
http://www.eleftherianews.gr/
Φύλλο: 12-05-2008
Σελίδα: 5 |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Mon May 12, 2008 7:05 pm Post subject: |
|
|
Έχω παρατηρήσει ότι στην Εγνατία στα σημεία που περνάει κοντά από κατοικημένες περιοχές, με σπίτια διπλα στον δρόμο σχεδόν πουθενά δεν υπάρχουν ηχοπετάσματα.
Αντίθετα είναι πάγια τακτική σε αυτοκινητοδρομους σε πολλά κράτη της Ευρώπης να τοποθετούν ηχοπετάσματα, ακόμα και σε περιοχές που....βόσκουν αγελάδες!!!
Παραθέτω μια ιστοσελίδα όπου μπορούμε να δούμε τα ηχοπετάσματα αυτά σε ένα δρόμο που θα ανοίξει σε λίγες μέρες έξω από το Βερολίνο.
http://www.autobahn-online.de/phorum/read.php?2,65961,page=11 |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon May 12, 2008 8:56 pm Post subject: |
|
|
Στη παράκαμψη Καβάλας στην Εγνατία υπάρχουν σε αρκετά σημεία ηχοπετάσματα.
Αλλά και η Αττική Οδός έχει σε όλα τα απαραίτητα σημεία. |
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue May 13, 2008 3:35 pm Post subject: |
|
|
Την ίδια δουλεία κάνουν και δένδρα/θάμνοι πάντως, και είναι μάλλον καλύτερη επιλογή πιστεύω, αισθητικά πάντα.Φυσικά μάλλον αυτά αποδίδουν καλύτερα, άλλα απο προσωπική εμπειρία μπορώ να πώ πως και οι δενδροφυτέυσεις αποτρέπουν ικανοποιητικά τον ήχο. |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Tue May 13, 2008 4:44 pm Post subject: |
|
|
Θάμνοι, δένδρα αλλα και αναχώματα όπου είναι δυνατόν, ίδιος τα αναχώματα κόβουν τους θορύβους του δρόμου.
Πάντως και εγώ θυμάμαι ότι στην Εγνατία σε αρκετά σημεία στα Βρασνά π.χ.κοντά στην Ασπροβάλτα ενώ ο δρόμος περνάει κοντά από το χωριο που είναι και σε ύψωμα δεν υπάρχουν ηχομονωτικά  |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue May 13, 2008 7:57 pm Post subject: |
|
|
Οταν οδηγω στη παρακαμψη της καβάλας και ιδιαιετερα στο δυτικό τμήμα, με τα τούνελ νοιωθω ότι ο δρόμος έχει άλλες προδιαγραφες σε σχ΄'εση με άλλα τμήματα της εγνατίας. Μπορεί να έχει στροφές αλλά το οδοστρωμα, οι κλίσεις, ο γύρω περιββάλον χωρος ( ηχοπετασματα, δεντροφυτευσεις, λουλούδια) μου δίνει άλλη εντύπωση. Ακόμη και ο φωτισμός.
Αντίθετα σε άλλα τμήματα, και κυρίως προς Θεσσαλονική που κινούμαι ποιο συχνά την εγνατία οδο την βλέπω "αδεια". Εντύπωση μου ή όχι? |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed May 14, 2008 6:29 pm Post subject: |
|
|
Μια ερωτηση παιδια....Ακουω ότι οι φορτηγατζηδες θελουν να τους επιτρεπεται να παιρνανε απο τουνελ κλπ.Μα ήδη δεν παιρνανε απο τουνελ?Στη περιμετρικη ,στην Κορινθου Αθηνων,εγνατια κλπ και σε όλες τις εθνικες υπαρχουν παντου τουνελ!Πως γινεται ναμην περνανε?Θα ανεβοκατεβαινουν στη παλαια εθνικη?Στη περιμετρικη τους βλεπω και με βυτια να περνανε κανονικα!Στη ελλαδα άλλωστε δεν υπαρχουν διπλης κατευθυνσης τουνελ όπως στην ευρωπη (και όσα υπαρχουν διορθωνονται).Εχει ισχυσει αυτη η απαγορευση? |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu May 15, 2008 6:36 pm Post subject: |
|
|
Τελευταία νέα
Αναστολή της απεργίας των φορτηγών και από αύριο ξεκινάνε ξανά οι ασφαλτοστρώσεις. Αποφασίστηκε μεταξύ της ΑΕΓΕΚ και της ΕΟΑΕ παράδοση του τμήματος Πεδινή - Μπαλντούμα σε13 ημέρες.
ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Thu May 15, 2008 6:57 pm Post subject: |
|
|
Corfu
Τα φορτηγά της ΑΕΓΕΚ ή των υπεργολάβων της είναι Δημοσίας Χρήσης, έχουν δηλαδή κίτρινες πινακίδες? |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu May 15, 2008 7:16 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω αλλά αυτή τη δικαιολογία είχαν αυτήν και την προηγούμενη εβδομάδα και είχαν σταματήσει το έργο. |
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Thu May 15, 2008 8:16 pm Post subject: |
|
|
Γεφύρι της Άρτας έχει γίνει αυτό το κομμάτι!Άντε να δούμε αν αυτή τη φορά τηρήσουν τις υποσχέσεις τους!Γνωρίζει κανείς μόλις παραδοθεί και αυτό το κομμάτι σε τι ποσοστό θα είναι παραδωμένη η εγνατία στο σύνολο της? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri May 16, 2008 10:53 am Post subject: |
|
|
Καλύτερα να το πούμε το γεφύρι της Μπαλτούμας ή της Κατούνας, θα αποκτήσει μεγαλύτερη φήμη, αν με το καλό τελειώσει το τμήμα αυτό θα υπολείπονται άλλα 115 χλμ στον κύριο άξονα πάντα. Πολλά είναι, είναι και τα δυσκολότερα, αλλά μην ξεχνάμε ότι πολλά απ'αυτά είναι σχεδόν έτοιμα ή κοντεύουν να τελειώσουν, δηλ 9 χλμ στο Νεοχώρι, καμιά 20 στη μεσόγεια και κανά 5 καινούρια στην καφέ αρκούδα, βάζουμε και το τμήμα στην Τ8 6 χλμ δηλ καμιά 40αριά χλμ τσακίζουμε τάκα τάκα για φέτος. Τα άλλα ο Θεός κι η ψυχή τους, καλό θα ήταν να αρχίσουν από τώρα να λένε η εγνατία θα είναι έτοιμη το 2009 δεν θα τους κατηγορήσει κανείς (εκτός απ'το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ) μια και λένε εδώ και 4 χρόνια ότι θα ναι έτοιμη το 2008, κι αν πέσουν μερικούς μήνες έξω τι να κάνουμε δεν πειράζει συμβαίνουν αυτά. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat May 17, 2008 9:49 am Post subject: |
|
|
Έρχονται τα διόδια στον Πολύμυλο
http://e-ptolemeos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=7401&Itemid=47
...Εξ’ άλλου, αυτή η χωροθέτηση ήταν αίτημα όλων των φορέων της Δυτικής Μακεδονίας, ώστε οι κάτοικοι της ακριτικής περιφέρειας που ταξιδεύουν προς Θεσσαλονίκη να πληρώνουν μόνο μία φορά, αντί για δύο φορές που θα πλήρωναν αν έμπαιναν διόδια και στα Γρεβενά.
Προσέξτε τώρα. Τα διόδια στα Γρεβενά έτσι κι αλλιώς είχαν προγραμματιστεί να μπουν μετά τον Α/Κ Βενέτικου και όχι πριν από τον Α/Κ Γρεβενών. Δηλαδή δεύτερα διόδια θα πληρώσουν αυτοί που θα πάνε ή που θα έρθουν στο/από Μέτσοβο. Είδατε τι ωραίο επικοινωνιακό τρικ που βρέθηκε, (φαντάζωμαι από τον ντόπιο υπουργό κ. Φώλια) ώστε να πει ο κοσμάκης που δεν ξέρει: Μπράβο υπουργέ μας. Έβαλες πάλι το χέρι σου και γλυτώσαμε το χαράτσι.  |
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Sat May 17, 2008 3:36 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια για τις καταπληκτικές σου φωτό corfu! Να πω την αλήθεια περίμενα παραπάνω απο 2 ευρώ διόδια στον πολύμυλο λόγω των αυξήσεων, άλλα φαντάζομαι γρήγορα θα αυξηθεί και εκεί! Χαλάλι όμως, πρέπει ο Έλληνας κάποτε να μάθει και να δίνει εκτός του να ζητάει και να μην γκρινιάζει την ίδια ώρα που χαλάει τόσα χρήματα στα μπουζούκια! |
|
Back to top |
|
 |
|