stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2006 & Έργα Υποδομής
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 43, 44, 45, 46  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Feb 06, 2013 10:38 am    Post subject: Reply with quote

Μακάρι φίλε, μακάρι....

Μια άλλη καλή είδηση: Η Τράπεζα Πειραιώς, στην οποία ανήκουν οι εγκαταστάσεις της Αχάια Κλάους, εκπονεί μελέτη αξιοποίησης του χώρου με τη μετατροπή του σε Μουσείο Οίνου: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/177420
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 517

PostPosted: Fri Feb 08, 2013 5:39 am    Post subject: Reply with quote

Καλη ειδηση θα ηταν αν σκεφτοντουσαν την επαναλειτουργια της βιομηχανιας !
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Feb 08, 2013 6:25 am    Post subject: Reply with quote

Έχω την εντύπωση πως η Αχαια Κλάους παράγει ακόμα μαυροδάφνη. Κάνω λάθος?
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Fri Feb 08, 2013 7:37 pm    Post subject: Reply with quote

H Αχάια Κλάους δεν έχει κλείσει, λειτουργεί και παράγει τα προϊόντα της, κρασιά, μαυροδάφνη κλπ. Υπάρχει όμως η εξής ιδιαιτερότητα: Οι εγκαταστάσεις της Αχάια Κλάους (η ακίνητη περιουσία) ανήκουν στην τράπεζα Πειραιώς, ενώ η επιχείρηση που παράγει τα προϊόντα ανήκει σε έναν επιχειρηματία (ή είναι ο κύριος μέτοχος). Φαίνεται ότι αυτοί δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους, και η επιχείρηση είναι πιθανό να μεταφερθεί αλλού (όχι σίγουρα στην Πάτρα, κάτι είχε ακουστεί και για την Καλαμάτα!), οπότε υπάρχει ένα θέμα με το τι θα απογίνουν οι ιστορικές εγκαταστάσεις της Αχάια.

Κάποια στιγμή ακούστηκε ότι ο επιχειρηματίας θα μπορούσε φεύγοντας να πάρει τα τεράστια ιστορικά βαρέλια και άλλες υποδομές-κειμήλια των εγκαταστάσεων! Ευτυχώς υπήρξε καθολική αντίδραση από φορείς, συλλόγους, αυτοδιοίκηση κλπ, και φαίνεται ότι δεν υπάρχει τελικά τέτοιος κίνδυνος:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/162856
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/164233
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/163745

Νομίζω ότι η δημιουργία ενός οργανωμένου Μουσείου Οίνου θα κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα την επίσκεψη στις υπέροχες εγκαταστάσεις της Αχάια Κλάους, και κατ' επέκταση στην Πάτρα.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Feb 14, 2013 8:28 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα στην Ελλάδα με ένα καλό νέο Very Happy

Παραδίδεται αύριο ο κόμβος της Εγλυκάδας! (δηλαδή σήμερα)

Τέλος στο θρίλερ των τελευταίων μηνών σχετικά με την παράδοση του κόμβου της Εγλυκάδας στην Περιμετρική Οδό της Πάτρας και την παράδοση προς χρήση του υπόλοιπου τμήματος της Ελευθερίου Βενιζέλου.

Ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων Στράτος Σιμόπουλος θα βρεθεί αύριο το πρωί στην Πάτρα για να εγκαινιάσει τον κόμβο στις 10.30 το πρωί.

Πληροφορίες θέλουν επίσης τον αρμόδιο για τα για τα διαρθρωτικά ταμεία Επίτροπο της ΕΕ κ. Γιοχάνες Χαν που θα βρίσκεται αύριο στην Πάτρα, να παρίσταται - αν και εφόσον το επιτρέψει το πρόγραμμά του - στην τελετή παράδοσης του κόμβου.


http://www.patranews.gr/Index.php/Site/Content/31064-%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%20%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF%20%CE%BF%20%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%82%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%95%CE%B3%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82!
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu May 02, 2013 7:44 am    Post subject: Reply with quote

Καθαρίζουν τα νερά της Μαρίνας- Βλέπεις για πρώτη φορά βυθό μετά απο δεκαετίες!- Τα ...απίστευτα ευρήματα που αποκαλύφθηκαν

Φαίνεται ότι άρχισε να φαίνεται η προσφορά του βιολογικού καθαρισμού στον Πατραικό:

http://www.patranews.gr/Index.php/Site/Content/33956-%CE%9A%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD%20%CF%84%CE%B1%20%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%AC%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CF%82-%20%CE%92%CE%BB%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%20%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC%20%CE%B2%CF%85%CE%B8%CF%8C%20%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%20%CE%B1%CF%80%CE%BF%20%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CE%B5%CF%84%CE%AF%CE%B5%CF%82!-%20%CE%A4%CE%B1%20...%CE%B1%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B1%20%CE%B5%CF%85%CF%81%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1%20%CF%80%CE%BF%CF%85%20%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%86%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B1%CE%BD
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Sat May 18, 2013 4:37 pm    Post subject: Reply with quote

Πάτρα: Εβδομαδιαία 56.000 επιβάτες χρησιμοποιούν τον Προαστιακό

Δικαιώνεται από το επιβατικό κοινό των Πατρών η επιλογή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αξιοποιήσει την παλιά Τρικουπική γραμμή της πόλης ως αστικό σιδηρόδρομο, αφού πλέον κάθε μέρα τα Railbus της εταιρείας μεταφέρουν περίπου 8.000 επιβάτες.
Σημειωτέον ότι πρόκειται για γραμμή που δόθηκε στην κυκλοφορία στις 10 Σεπτεμβρίου 1887!

Μάλιστα, πάνω σε αυτή την επιτυχία η ΕΡΓΟΣΕ, σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές, αναλαμβάνει τον συντονισμό των δράσεων για μία σειρά από παρεμβάσεις και μικρά έργα κατά μήκος της γραμμής, που θα επιτρέψουν την επέκταση των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ολόκληρο το πατραϊκό μέτωπο.

Η πορεία του «προαστιακού» της Πάτρας αποτελεί, σύμφωνα με στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μία ανέλπιστη επιτυχία, και μάλιστα προκαλεί και μία παραδοξότητα σε σχέση με τις καταβληθείσες επενδύσεις.

Όπως αναφέρουν, στον προαστιακό σιδηρόδρομο της Αττικής, για τη δημιουργία του οποίου δαπανήθηκαν εκατοντάδες εκατ. ευρώ, μετακινούνται καθημερινά περίπου 30.000 επιβάτες, αναφέρει tovima.gr

Αντίθετα, στην Πάτρα, όπου δεν έχουν δοθεί παρά ελάχιστα χρήματα, διότι χρησιμοποιείται η υφιστάμενη γραμμή των άλλοτε Σιδηροδρόμων Πειραιώς - Αθηνών - Πελοποννήσου (ΣΠΑΠ), μετακινούνται οκτώ χιλιάδες επιβάτες την ημέρα.
Όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας, αθροιστικά τα τριπλά Railbus του σιδηροδρόμου της Πάτρας έφεραν 2,5 εκατ. επιβάτες κατ' έτος και ένα κερδοφόρο δρομολόγιο.

Στο μεταξύ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Κώστας Σπηλιόπουλοςέχει αναλάβει τον συντονισμό των δράσεων για την επέκταση της λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής σε συνεργασία με τις αυτοδιοικητικές αρχές.

Στόχος είναι να καταστεί η γραμμή πλήρως λειτουργική από την Κάτω Αχαϊα ως τον Ψαθόπυργο, να δημιουργηθούν στάσεις και να γίνουν σημειακές παρεμβάσεις σε ράμπες, γέφυρες και ισόπεδες διαβάσεις.


πηγη : Patrasnews.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon May 20, 2013 1:16 pm    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά πολύ πετυχημένος ο Προαστιακός της Πάτρας. Πιστεύω ότι και η επέκτασή του προς Κάτω Αχαΐα και Ψαθόπυργο (γιατί όχι και μέχρι Αίγιο) θα είναι βιώσιμη και θα εξυπηρετήσει πολύ κόσμο. Ελπίζω όταν (και αν...) φτάσει μέχρι την Πάτρα το έργο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, να υπάρξει η πρόβλεψη για την λειτουργία της και ως προαστιακού. Για να γίνει αυτό βέβαια θα πρέπει να πιέζουν συνεχώς, από τώρα, ο Δήμος και οι άλλοι φορείς της πόλης.
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Thu Jun 06, 2013 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ : ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ
(βλ. εφημερίδα «Πελοπόννησος», 10-10-2011, σελ. 10, άρθρο του Ν. Σαραφόπουλου)

«Επί δέκα χρόνια ακούγονται, σποραδικώς, ιδέες για τη δημιουργία Μουσείου βιομηχανικών και άλλων εξοπλισμών στην Πάτρα. Δεν επιθυμώ να εμπλακώ σε μια ατελέσφορη συζήτηση. Πιστεύω ότι και μόνον με την αναγνώριση της αναγκαιότητας ίδρυσης Μουσείου, ως ελάχιστο στίγμα της ιστορίας της Πόλης, πρέπει πρακτικά και μεθοδικά να υλοποιηθούν δεσμευτικές λύσεις, με ανάληψη ευθυνών και χωρίς μεμψιμοιρίες. Οι προϋποθέσεις υπάρχουν και δεν είναι κατανοητή η αργοπορία».
«..Η επιλογή του όποιου Σεναρίου μπορεί να γίνει άμεσα, ώστε να ξεκινήσει η υλοποίηση της συγκρότησης Μουσείου Εξοπλισμών (με ελάχιστο κόστος εκκίνησης) και όποιος επιθυμεί να συνδράμει ή να συμπράξει ας ακολουθήσει. Τόσο απλά. Το σχήμα λειτουργίας του Μουσείου και άλλα διαχειριστικά ζητήματα μπορούν να επιλυθούν σύντομα και στην πράξη (υπάρχει η εμπειρία των θεματικών τεχνολογικών
Μουσείων του Πολιτιστικού Ιδρύματος της Τράπεζας Πειραιώς, του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πατρών, του Τεχνολογικού Μουσείου της Βιέννης, του Μονάχου, κ.ά.).
Επείγουν τα πράγματα γιατί απαξιώνονται τα αφύλακτα κτίρια, καταστρέφονται και λεηλατούνται οι εξοπλισμοί και αλλάζουν οι «συγκυριακές ισορροπίες και επιλογές». Χρειάζεται αποφασιστικότητα και ρητός σχεδιασμός».

Eπικαιρο και παλι το αρθρο μετα τις προσφατες ειδησεις για λεηλασιες και κλοπες στον μηχανολογικο εξοπλισμο του πρωην εργοστασιου Λαδοπουλου - ιδιοκτησιας σημερα του Δημου Πατρεων.
Δυστυχως οι τοπικοι αρχοντες ηταν παντα κατωτεροι των περιστασεων.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon Jun 17, 2013 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα πολύ σπουδαίο νέο: Υπογράφτηκε σήμερα μεταξύ του Δήμου και του ανάδοχου η σύμβαση για την κατασκευή του έργου Διάνοιξης της Κανακάρη. Very Happy Very Happy Σύμφωνα με τη σύμβαση οι εργασίες θα ξεκινήσουν μέσα στον Ιούλιο και το έργο θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε 22 μήνες! Πρόκειται για ένα έργο που θα βοηθήσει πολύ στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Πάτρας.

Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ σε ποσοστό 95% και από εθνική συμμετοχή 5%, επόμένως υπάρχει ελπίδα να μην "κολλήσει" λόγω έλλειψης χρηματοδότησης. Από την άλλη θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για άλλες καθυστερήσεις (αρχαιολογικά ευρήματα, εργολάβοι που φαληρίζουν, προσφυγές κατοίκων κλπ κλπ...).

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/204317
Back to top
View user's profile Send private message
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Wed Jun 19, 2013 11:28 am    Post subject: Reply with quote

Δεν είναι κάπως περιττό έργο; Εννοώ, τι πρόβλημα υπήρχε στο να κατεβαίνει η είσοδος την Αγ.Σοφίας και μετά στρίψιμο στην Κωνσταντινουπόλεως; Μισό χιλιόμετρο παραπάνω διαδρομή;... Confused
Ειδικά τώρα από τη στιγμή που θα φτιαχτεί η Μικρή Περιμετρική. Άλλους δρόμους δε χρειάζεται η Πάτρα; Ας πούμε έναν καινούργιο κόμβο στη Μεγάλη Περιμετρική και σύνδεση προς τη μεριά της Αγιάς, ή ίσως μια σύνδεση της Μικρής με τη Μεγάλη Περιμετρική. Ιδέες υπάρχουν!
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Jun 19, 2013 3:09 pm    Post subject: Reply with quote

Το πρόβλημα δεν είναι το μισό χιλιόμετρο, αλλά το ότι η Μαιζώνος (συνέχεια της Κωνσταντινουπόλεως) είναι δρόμος στενός και, σε συνδυασμό με το μόνιμο διπλοπαρκάρισμα, είναι συνέχεια μποτιλιαρισμένη. Η Κανακάρη θα διευκολύνει αυτούς που θέλουν να προσεγγίσουν το κέντρο της Πάτρας, ενώ η Μικρή Περιμετρική αφορά αυτούς που θέλουν να παρακάμψουν το κέντρο. Με την διάνοιξη της Κανακάρη η Μαιζώνος θα μπορεί να πεζοδρομηθεί (σε συνδυασμό με τη δημιουργία ποδηλατόδρομου), βελτιώνοντας πολύ την εικόνα της πόλης. Η πολύ πετυχημένη πεζοδρόμηση της Ρήγα Φεραίου και της Παντανάσσης μας δείχνει το δρόμο...

Οι άλλες ιδέες που αναφέρεις, σύνδεση της Μεγάλης Περιμετρικής με τη Μικρή και με την Αγυιά, θα είναι σίγουρα πολύ χρήσιμες και ελπίζω κάποτε να πάρουν το δρόμο τους, νομίζω όμως ότι η αποσυμφόρηση και αναβάθμιση του κέντρου αφορά περισσότερο κόσμο και σωστά πήρε προτεραιότητα.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Fri Jun 06, 2014 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

Τα δυο σημαντικά οδικά έργα της Πάτρας φαίνεται ότι εξελίσσονται καλά. Για την μικρή Περιμετρική υπογράφτηκε πρόσφατα η σύμβαση ανάμεσα στον νέο ανάδοχο του έργου και την Περιφέρεια, και η ανακοίνωση μιλάει για ολοκλήρωση στα τέλη του 2015.

Η διάνοιξη της Κανακάρη βρίσκεται σε εξέλιξη, και σύμφωνα με το Δήμο θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2015. Αρκετές φωτο και πληροφορίες στο άρθρο του thebest: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/250727
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Jul 16, 2014 10:29 am    Post subject: Reply with quote

Παραδίδεται σήμερα στην κυκλοφορία ο κόμβος σύνδεσης του λιμανιού με τις Παραγλαύκειες Smile. Οι ίδιες οι Παραγλαύκειες βέβαια έχουν κολλήσει εδώ και χρόνια, υπάρχει όμως τουλάχιστον ο ένας (παλιός και στενός) κλάδος, που μπορεί να οδηγήσει την κίνηση του λιμανιού στην Περιμετρική.

Παλιότερη αλλά πανοραμική φωτο του κόμβου στο thebest:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/277646
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Thu Mar 12, 2015 12:19 am    Post subject: Reply with quote

Η ΠΑΤΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ

http://www.efsyn.gr/arthro/i-patra-deihnei-ton-dromo

Σωστο αρθρο, μονο που δεν αποφευγει το γνωστο λαθος των αθηναιων δημοσιογραφων
να θεωρουν τον προαστιακο της Πατρας ως τμημα του προαστιακου της ...Αθηνας.
Αυτη η αθηνοκεντρικη κοντοφθαλμη οπτικη ενοχλεί.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon May 30, 2016 12:49 pm    Post subject: Reply with quote

Μια νέα υποδομή προστέθηκε στις δυνατότητες του λιμανιού της Πάτρας. Πρόκειται για χώρο πρόσδεσης μεγάλων σκαφών αναψυχής, 15-40 μέτρων, και για την ώρα μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 17 σκάφη. Σωστή κίνηση, αφού μπορεί να φέρει επισκέπτες στην πόλη.

Την υποδομή εγκαινίασαν δύο πολύ όμορφα ξύλινα ιστιοφόρα πριν από μερικές ημέρες:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/392223
Back to top
View user's profile Send private message
Patrinos
Visitor
Visitor


Joined: 14 Jul 2016
Posts: 9
Location: Patra

PostPosted: Fri Jul 15, 2016 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Χαιρετώ τους φίλους του stadia με το πρώτο μου post στο φόρουμ.

Το έργο της μικρής Περιμετρικής της Πάτρας είχε παγώσει για αρκετό καιρό, αλλά εδώ και 2-3 μήνες βλέπω να γίνονται πάλι εργασίες. Σε άρθρο του thebest στις 12/5 ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας αναφέρει ότι θα είναι έτοιμη στο τέλος του 2016, όπως και η διάνοιξη της Κανακάρη.

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/390187
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon Jul 18, 2016 11:26 am    Post subject: Reply with quote

@Patrinos, καλωσήρθες στο φόρουμ και στο topic της Πάτρας.

Έχω δει κι εγώ να δουλεύουν στη μικρή Περιμετρική, ελπίζω να τελειώσει επιτέλους το έργο. Εδώ υπάρχουν και αρκετές πρόσφατες φωτογραφίες:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/399153
Back to top
View user's profile Send private message
Patrinos
Visitor
Visitor


Joined: 14 Jul 2016
Posts: 9
Location: Patra

PostPosted: Sat Jul 23, 2016 8:54 pm    Post subject: Reply with quote

Μετά την ολοκλήρωση της διάνοιξης της Κανακάρη, η οδός Μαιζώνος προβλέπεται να πεζοδρομηθεί, στο τμήμα από Αράτου έως Γούναρη, κάτι που θα αναβαθμίσει πολύ το κέντρο της Πάτρας. Όμως θα χρειαστεί αρκετός χρόνος, αφού σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο θα πρέπει πρώτα να βρεθεί χρηματοδότηση, και "εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά, οι εργασίες της πεζοδρόμησης θα έχουν ολοκληρωθεί σε 2-3 χρόνια". Rolling Eyes

Δύο νέες οδικές αρτηρίες δίνουν κυκλοφοριακή «ανάσα» στην Πάτρα
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon Jul 25, 2016 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Εκτός από τα οδικά έργα, καλά νέα έχουμε και για τον Προαστιακό της Πάτρας. Πρόσφατα δημοπρατήθηκε από την Περιφέρεια η εκτέλεση των απαραίτητων εργασιών για την επέκταση του προαστιακού μέχρι την Κάτω Αχαΐα, απόσταση περίπου 20 χλμ. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο θα ολοκληρωθεί σε δέκα μήνες από τη στιγμή εγκατάστασης του εργολάβου, που προβλέπεται να γίνει πολύ σύντομα.
Back to top
View user's profile Send private message
Patrinos
Visitor
Visitor


Joined: 14 Jul 2016
Posts: 9
Location: Patra

PostPosted: Thu Sep 15, 2016 6:19 pm    Post subject: Reply with quote

Πριν λίγες μέρες υπογράφηκε η σύμβαση για το πρώτο υποέργο (από τα δύο) που αφορά την επέκταση του Προαστιακού, οπότε φαίνεται ότι το έργο είναι σε καλό δρόμο.

Το νέο τμήμα του Προαστιακού περιλαμβάνει 9 στάσεις: Κεντρικός Σταθμός Άγιος Ανδρέας, Ανθείας, Άγιος Γεώργιος (Ιτιές), Παραλία Πατρών, Τσαούση –Μιντιλόγλι, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Αλισσός και Κάτω Αχαΐα.

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/405140
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Tue Sep 20, 2016 5:05 pm    Post subject: Reply with quote

Μακάρι να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις η επέκταση του Προαστιακού.

Άλλο ένα έργο της Πάτρας βρίσκεται σε καλό δρόμο: στο τέλος του χρόνου υπολογίζεται να ολοκληρωθεί η ανακατασκευή του πολυώροφου κτιρίου του Νοσοκομείου Άγιος Ανδρέας, που είχε υποστεί μεγάλες ζημιές από τον σεισμό του 2009.

http://www.symboulos.gr/?p=7208
Back to top
View user's profile Send private message
Patrinos
Visitor
Visitor


Joined: 14 Jul 2016
Posts: 9
Location: Patra

PostPosted: Wed Sep 21, 2016 11:42 am    Post subject: Reply with quote

Δεν κατάλαβα πάντως, εννοούν ότι στο τέλος του χρόνου θα παραδοθεί το κτίριο, ή ότι θα λειτουργήσει κιόλας;
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Sep 22, 2016 12:17 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν είναι ξεκάθαρο στην ανακοίνωση, μάλλον όμως εννοούν ότι θα παραδοθεί το κτίριο. Ελπίζω να μη χρειαστούν καναδυό χρόνια ακόμη για να λειτουργήσει!

Για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού να πούμε ότι αυτό το ΣΚ έχουμε στην Πάτρα το 8ο P.I.C.K. (Patras International Circuit for Kart):
http://www.pickpatras.gr/
Back to top
View user's profile Send private message
Patrinos
Visitor
Visitor


Joined: 14 Jul 2016
Posts: 9
Location: Patra

PostPosted: Fri Sep 30, 2016 11:13 am    Post subject: Reply with quote

Πάνω που έλεγα να περάσω από μικρή περιμετρική, να δω τι γίνεται, με πρόλαβε το thebest! Αναλυτική περιγραφή με πολλές φωτο. Δυστυχώς φαίνεται να έχει πολλή δουλειά ακόμα, φοβάμαι ότι δεν θα προλάβουν να είναι έτοιμη στο τέλος του χρόνου που μας υποσχέθηκε η Περιφέρεια... Φορτσάρετε παιδιά, ο δρόμος αυτός είναι πολύ σημαντικός! Θα εξυπηρετήσει πολύ κόσμο, και θα μειώσει την κίνηση στο κέντρο της πόλης.

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/409146
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 43, 44, 45, 46  Next
Page 44 of 46

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr