stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2006 & Έργα Υποδομής
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 11:16 am    Post subject: Μαρίνα - Πειραϊκή Πατραϊκή Reply with quote

Ο ΟΛΠΑ υπέγραψε σύμβαση με Τεχνικό Σύμβουλο για την εκπόνηση μελέτης για την επέκταση της μαρίνας της Πάτρας, και την αξιοποίηση της Πειραϊκής Πατραϊκής.

Όσο αφορά τη μαρίνα, ο ΟΛΠΑ σχεδιάζει την επέκτασή της έως το Μείλιχο, ώστε να έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 750 περίπου τουριστικά σκάφη μεγαλύτερου όγκου από τα σημερινά. Ο Δήμος πάντως διαφωνεί με την επέκταση στη συγκεκριμένη περιοχή, για να μην αποκλειστεί και άλλο τμήμα της παραλίας από την πόλη (σωστό), αλλά προτείνει να γίνει η μαρίνα στο Αντίρριο Question Exclamation Οι επαγγελματίες από την πλευρά τους δεν συμφωνούν, γιατί έτσι θα χαθούν τα οικονομικά οφέλη από την πόλη.

Ενδιαφέρον νομίζω ότι έχει η πρόταση του Γιάννη Δημαρά, να γίνει η μαρίνα (με μικρότερο κόστος) σε χώρους του σημερινού λιμανιού που θα ελευθερωθούν όταν τελειώσει το νέο λιμάνι, σε 2 περίπου χρόνια (ας ελπίσουμε...).

Σχετικά με την Πειραϊκή Πατραϊκή, η πρόθεση είναι να αναπτυχθούν δραστηριότητες σχετικές με το νέο λιμάνι, όπως διαμετακομιστικό κέντρο. Ευτυχώς σε αυτό δεν βλέπω πολλές διαφωνίες και "κόντρες", οπότε ίσως προχωρήσει πιο ομαλά.
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 1:27 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε συμπολιτη καλωσορισες στο φορουμ.

Συμφωνω με τις ενστασεις του Δημου
(ο ΟΛΠΑ σχεδιαζει ως κρατος εν κρατει)
και θεωρω τουλαχιστον συζητησιμη τη προταση Δημαρα.

Το κρισιμο για μενα σημειο της προτασης
ειναι αν συμβιβαζεται με την ελευθερη βολτα των πατρινων
στο μηκος της παραλιας που θα απαλλαγει απ τις μαντρες.
Αν η απαντηση ειναι θετικη,
τοτε βρισκω τη προταση ενδιαφερουσα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε Ψηλαλωνίτη (κι εγώ Ψηλαλωνίτης είμαι!) σ' ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.

Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου ότι με την λειτουργία του νέου λιμανιού πρέπει επιτέλους να ανοίξει μεγάλο μέρος του σημερινού λιμανιού για τους Πατρινούς. Καλό θα είναι όμως να βρεθεί και μια λύση για κατασκευή νέας μαρίνας, με το μικρότερο "κόστος" σε δέσμευση χερσαίων χώρων, αφού μας χρειάζονται νομίζω δραστηριότητες που μπορούν να φέρουν επισκέπτες, χρήματα και θέσεις εργασίας στην πόλη.

Πιστεύω πάντως ότι είναι πολύ θετικό που έχει ανοίξει αυτή η συζήτηση για την πρόσβαση της Πάτρας προς τη θάλασσα με τη συμμετοχή των μεγάλων πολιτικών και δημοτικών παρατάξεων, έστω και αν υπάρχουν διαφωνίες. Μέχρι πριν λίγους μήνες, οι μόνοι που μιλούσαν γι' αυτό ήταν οι οικολογικές οργανώσεις και κάποιες ομάδες "ανήσυχων" πολιτών (όπως η παρέα εδώ στο forum). Όταν αναγνωρίζουμε το πρόβλημα, υπάρχει η ελπίδα να βρούμε και κάποιες λύσεις.

Συμφωνούμε επίσης στο ρόλο του ΟΛΠΑ. Νομίζω ότι είναι απαράδεκτο που το κράτος έχει παραδώσει την παραλιακή ζώνη (που ανήκει σε όλους μας), να τη διαχειριστεί ένας οργανισμός με οικονομίστικη λογική: πως θα βγάλει κέρδη και όχι τι είναι καλό για τους κατοίκους αυτής της πόλης.

Πιο αναλυτικά για τις διάφορες απόψεις σχετικά με το θέμα δείτε τα site των πατρινών εφημερίδων, και:

Για τις θέσεις του Δήμου: http://www.patranews.gr/news.asp?id=5795

Για την πρόταση Δημαρά: http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=9707&Itemid=352
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Thu Jul 19, 2007 3:01 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ έχω λίγο διαφορετική άποψη στο θέμα της Μαρίνας.
Κρίνοντας από τη μεγάλη διαφορά που υπάρχει σε πολλά θέματα (καθαριότητας,ποιότητας κατασκευής , φύλαξης κτλπ) μεταξύ των χώρων εντός λιμενικής ζώνης και εκτός λιμενικής ζώνης , θα προτιμούσα να πάρει ο ΟΛΠ περιοχές του δήμου παρά το αντίθετο.
Και ας μην αποπροσανατολίζουμε τον κόσμο , δε μιλάμε για το χώρο του κυρίως λιμανιού ο οποίος για γνωστούς λόγους δεν είναι εύκολα προσβάσιμος, μιλάμε για τη μαρίνα η οποία είναι προσβάσιμη σε ΟΛΟΥΣ τους πολίτες και το ίδιο συμβαίνει με όλους τους χώρους της λιμενικής ζώνης ΕΚΤΟΣ του κυρίως λιμένα.
Η περιοχή που προτείνεται για την επέκταση της μαρίνας αυτή τη στιγμή έχει παλιά και εγταταλελειμένα σκάφη σκουπίδια και μπάζα.
Το μόνο που θα γίνει είναι μια τεράστια αναβάθμιση της περιοχής δεξιά από τη σημερινή μαρίνα.
Όσοι ξέρουν την Πάτρα από παλιά ας θυμηθούν τα χρόνια πριν γίνει η μαρίνα πόσο διαφορετικά ήταν η περιοχή εκεί.

@pinkfloyd Η "οικονομιστική" λογική όπως λες του ΟΛΠ αυτή τη στιγμή είναι και η βιτρίνα της Πόλης και οι περιοχές που έχει αναβαθμίσει (φάρος κτλπ, μαρίνα , μάρε-μάρε) είναι πραγματικά κοσμήματα σε αντίθεση με παμπολλες περιοχές πλατείες κτλπ του δήμου που είναι μεσα στη βρώμα και την εγκατάλειψη.
Πρόσφατα περπάτησα μέσα στο δασύλλιο και αυτό που είδα ήταν σκουπίδια ,πεύκα ξερά από αρρώστια, σπασμένες λάμπες , ξερά χόρτάρια και πεταμένα προφυλακτικά , και όλα αυτά στο μοναδικό πνεύμονα πρασίνου της πόλης.
Ακόμα και στο χώρο του κυρίως λιμανιού είναι μεγάλη η διαφορά με τον "έξω" κόσμο του δήμου.

@Φίλε Ψηλαλωνίτη , για το κυρίως λιμάνι δεν το συζητάμε το έχουμε πει χιλιάδες φορές ότι η κατάσταση είναι απαράδεκτη αλλά δε γίνεται αλλιώς όσο υπάρχει το πρόβλημα των λαθρομεταναστών.
Σε ότι αφορά τη Μαρίνα είναι αστεία τα επιχειρήματα τύπου "όχι άλλα κάγκελα" απλούστατα γιατί δεν υπάρχουν , αντί για αυτού υπάρχει ένας υπέροχος χώρος αναψυχής και περιπάτου ελεύθερος για τους πολίτες και τους επισκέπτες της πόλης.

Πάντως οικονομικά η πιο συμφέρουσα λύση είναι σίγουρα αυτή του Δημαρά για όταν απαλευθερωθεί ένα τμήμα του παλιού λιμανιού.
Είναι αξιοπρόσεκτο πάντως ότι ο Δήμος έχει αρχίσει να ανακάμπτει σε ότι αφορά τη διαχείρηση δημόσιων χώρων αν κρίνουμε από την πρόσφατη αναβάθμιση της παραλίας (πλαζ) της Πάτρας. Είναι η πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια που κάτι γίνεται και το αγκαλιάζει ο κόσμος, μακάρι να υπάρχει και συνέχεια.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Jul 19, 2007 4:56 pm    Post subject: Reply with quote

Pelops, το θέμα του ποιός θα διαχειρίζεται την παραλιακή ζώνη νομίζω ότι είναι θέμα αρχής και πρέπει να το δούμε σε βάθος χρόνου, και όχι κρίνοντας μόνο από το τι συμβαίνει σήμερα. Πράγματι, μερικές διοικήσεις του ΟΛΠΑ διαμόρφωσαν και παρέδωσαν στην πόλη μερικά ωραία τμήματα της παραλίας τα τελευταία χρόνια. Πριν από αυτό όμως τι συνέβαινε; Απλά, όλη η παραλία ήταν αποκλεισμένη από τους Πατρινούς. Και σήμερα, γιατί η περιοχή πχ από το Φάρο μέχρι το νέο λιμάνι να είναι αποκλεισμένη; Και η περιοχή που προτείνεται για την επέκταση της μαρίνας, όπως λες κι εσύ, αυτή τη στιγμή έχει εγκαταλελειμένα σκάφη, σκουπίδια και μπάζα. Δεν είναι λοιπόν και όλα ρόδινα στη ζώνη ευθύνης του ΟΛΠΑ.

Αλλά το κυριότερο είναι το τι μπορεί να μας ξημερώσει αύριο. Η διοίκηση του ΟΛΠΑ δεν εκλέγεται από μας, δεν μας έχει ανάγκη και μπορεί να πάρει πίσω ακόμα και τα λίγα που μας έδωσε. Και το χειρότερο, ο ΟΛΠΑ είναι μια ανώνυμη εταιρία που ανήκει στο κράτος. Αν το κράτος την μετοχοποιήσει ή την πουλήσει, όπως τόσες άλλες (όπως τα λιμάνια Πειραιά και Θεσ/νίκης), τι εγγυήσεις έχουμε ότι η λιμενική ζώνη δεν θα γεμίσει πολυκατοικίες; Γι' αυτό πιστεύω ότι ένας "Οργανισμός Λιμένα" πρέπει να ελέγχει ΜΟΝΟ το λιμάνι, και το υπόλοιπο θαλάσσιο μέτωπο να είναι στην ευθύνη των Δήμων. Και ας φροντίζουμε να επιλέγουμε ικανούς ανθρώπους για να το διαχειρίζονται.

Σχετικά με το που είναι καλύτερο να γίνει η μαρίνα δεν είμαι σίγουρος, γι' αυτό σας έστειλα τις διάφορες απόψεις για ενημέρωση και συζήτηση. Η ένσταση για την επέκταση προς το Μείλιχο είναι ότι θα είναι πολύ κοντά στην πλαζ, και ίσως δημιουργήσει ρύπανση με πετρελαιοειδή και σκουπίδια. Ο χερσαίος χώρος συμφωνώ ότι μάλλον θα αναβαθμιστεί, αρκεί να μείνει ανοιχτός όπως στην σημερινή μαρίνα.

Νεώτερο ρεπορτάζ, με τις θέσεις και του ΟΛΠΑ, στο http://www.patranews.gr/news.asp?ID=5803
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Thu Jul 19, 2007 7:41 pm    Post subject: Reply with quote

PinkFloyd wrote:
το θέμα του ποιός θα διαχειρίζεται την παραλιακή ζώνη νομίζω ότι είναι θέμα αρχής


Συμφωνω!
Το καθεστως (θεσμικο ή αλλο) συμφωνα με το οποιο ο ΟΛΠΑ
εχει τον πρωτο αλλα κυριως τον τελευταιο λογο σ ολο το θαλασσιο μετωπο
με το προσχημα της εξυπηρετησης των λιμενικων αναγκων
ειναι απαραδεκτο και επικινδυνο.
Απαραδεκτο γιατι δεν ειναι δυνατον ενας ανεξελεκτος απο τους πολιτες φορεας
να αποφασιζει για τη διαχειριση θεματων που περα απο την εμπορικη-αναπτυξιακη
εχουν και κοινωνικη διασταση
και επικινδυνο για τους λογους που πολυ γλαφυρα εξεθεσε ο PinkFloyd.

Στον αναγκαιο διαλογο ΟΛΠΑ - Δημου θα πρεπει η δυναμικη να ειναι τουλαχιστον ισορροπη
και σε περιπτωση διαστασης να μην ειναι δεδομενη η προνομιακη υπεροχη του Οργανισμου.
Φοβαμαι πως δεν ειναι στη βουληση των ιθυνοντων του τελευταιου η αναζητηση της χρυσης τομης
αναμεσα στις αναγκες του λιμανιου και τις αναγκες της πολης (οπου δεν συμπιπτουν).
Ακομα και τις δηθεν συνδιαλλακτικες διατυπωσεις του διευθυνοντος συμβουλου αν αναλυσει κανεις
θα το δει καθαρα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
sin1891pge
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Jun 2005
Posts: 82
Location: Σκεπαστή

PostPosted: Fri Jul 20, 2007 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ το βλέπω αλλιώς
Φυσικά και είναι θέμα αρχής ποιός διαχειρίζεται την παραλιακή ζώνη της Πάτρας
Την Παραλιακή ζώνη - που είναι λιμάνι - πρέπει να τη διαχειρίζεται το ίδιο το λιμάνι
Είναι λυμένα αυτά τα θέματα και αποδείχτηκε ότι είναι προς όφελος της Πάτρας η διαχείριση που κάνει ο ΟΛΠΑ για τον απλούστατο λόγο ότι έχει το ρευστό που απαιτείται για να κάνει παρεμβάσεις
Το να είναι ελεύθερη η παραλία για βόλτα δεν μου λέει τίποτα - ειδικά αν γίνει κάτι σαν την παραλία της Θεσσαλονίκης.
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Sat Jul 21, 2007 8:49 am    Post subject: Reply with quote

Μερικα δημοσια ερωτηματα, πανω σ αυτα που γραφει πιο πανω
το φιλαρακι μου (και συντροφος στους αθλητικους αγωνες) sin :

1) Οταν λεμε "λιμανι" εννοουμε ολο το θαλασσιο μετωπο μιας πολης
ή μονο το κομματι το απαραιτητο για τις λιμενικες λειτουργιες;
Μηπως οπου αυτες οι λειτουργιες ερχονται σε συγκρουση με τις λειτουργιες της πολης
χρειαζεται καποιος ισοτιμος διαλογος;
Μηπως σε επιπεδο αρχων, ο δημος ειναι που πρεπει να παραχωρει δημοσιο χωρο στον ΟΛΠΑ ΑΕ
(προς το κοινον συμφερον πολης-Οργανισμου εννοειται)
και οχι το αντιθετο;
Σε ποια μη τριτοκοσμικη πολη, αντιστοιχου μεγεθους,το λιμανι, ως εμπορικος χωρος ελεγχομενος,
τεινει να εξομοιωθει με ο,τι "ακουμπαει" θαλασσα;

2) Μηπως αυτο που λεμε "ελευθερη βολτα" παραπεμπει σε κατι μεγαλο και σημαντικο
που ειναι η ποιοτητα ζωης των πολιτων;
Μηπως σημαινει πεζοδρομους, ποδηλατοδρομους, εστιες πρασινου και απολαυσης,
επαφη με τη ψυχη μιας παράλιας πολης που ειναι η θαλασσα;
Μηπως αυτη η ποιοτητα ζωης στο κεντρο της Πατρας
ειναι προ πολλου αγαθο εν ανεπαρκεια (βλ. ασυδοτη αυτοκινητοκρατια);
Οσο για τους θεσσαλονικεις, φιλε sin, βρισκονται, στο θεμα που συζηταμε,
σε πολυ καλυτερη θεση απο μας,
κι ας μη μας αρεσει τοσο η παραλια τους.
Μπορουμε να κανουμε τη δικη μας ωραιοτερη, μονο αν (εστω μερικως) την απελευθερωσουμε.

3) Ειναι επιχειρημα οτι μονο ο ΟΛΠΑ, μια ΑΕ με τα δικα της κριτηρια και κινητρα,
εχει την οικον. δυνατοτητα να κανει παρεμβασεις σ εναν δημοσιο χωρο;
Γιατι να μην την εχει και ο Δημος, τη στιγμη που μονον αυτος υπολογιζει (και κρινεται γι αυτο)
το κοινωνικο κοστος καθε "αξιοποιησης";
Γιατι δεν διεκδικουμε να την εχει και ο Δημος;

Και κατι τελευταιο:
Ο ΟΛΠΑ, ως ιδιοτυπος τρομοκρατης,
απειλει οτι θα κλεισει ακομα και τον Μωλο της Αγιου Νικολαου
χαριν της περιφημης "πιστοποιησης ασφαλειας" του λιμανιου.
Ερωτηση αφελους πολιτη:
Ασφαλες λιμανι κατορθωνεται μονον αν αποκλειστει η πολη;
Αν ειναι ετσι, τοτε αυτη η πιστοποιηση
μαλλον σαν πιστοποιητικο θανατου ακουγεται...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Mon Jul 23, 2007 11:41 am    Post subject: Reply with quote



Tεσσερες φωτο που τραβηξα στις 19/7 στον χωρο του νεου Αρχαιολογικου Μουσειου της Πατρας.
Η πρωτη εξ αριστερων ληψη εχει γινει απο τον δρομο ( ΝΕΟ Πατρων – Αθηνων στο υψος της Ανθουπολης)
και οι επομενες απο τη ταρατσα γειτονικου κτιριου.
Παρατηρω καθυστερηση στην εναρξη διαμορφωσης του περιβαλοντος χωρου.
Οι εξωτερικες οψεις του συγκροτηματος, καμπυλες και επιπεδες, φαινονται να εχουν ολοκληρωθει.
Ελπιζω να εχουν προχωρησει οι εσωτερικοι χωροι και η μελετη τοποθετησης των εκθεματων.
Και πως δεν θ αργησει η διαδικασια εγκαταστασης.

Αντε να δουμε.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Jul 23, 2007 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

poli kales, efharistw!

ande na telionei epitelous....
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Mon Jul 23, 2007 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ για τις φωτογραφίες. Από ότι είδα σε ένα σποτάκι του υπουργείου πολιτισμού έχουν τελειώσει τα εσωτερικά και μένει η τοποθέτηση των εκθεμάτων. Λογικά Σε κανένα εξάμηνο θα είναι έτοιμο.
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Mon Jul 23, 2007 5:17 pm    Post subject: Reply with quote

ουαου!! πολυ καλη δουλεια..ελπιζω και του Ηρακλειου να γινει κτ αναλογο,αλλα δε νομιζω...
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξερω τι επαθα αλλα μου αρεσει πολυ το νεο Αρχαιολογικο Μουσειο της Πατρας Razz
Τελικα ειναι πιο ομορφο απο την μακετα Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Tue Jul 24, 2007 9:23 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίες οι φωτο του μουσείου Ψηλαλωνίτη, μπράβο! Ας ελπίσουμε να ανοίξει σύντομα.

Μερικά ακόμη καλά νέα: Υπογράφτηκε η σύμβαση για την κατασκευή του Βιοτεχνικού Πάρκου (ΒΙΟ.ΠΑ.),

http://www.patranews.gr/news.asp?ID=5858

και υπογράφεται σήμερα η σύμβαση κατασκευής και παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας – Κορίνθου – Πατρών – Πύργου – Τσακώνας

http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=9774&Itemid=358
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Mon Aug 06, 2007 6:27 pm    Post subject: Reply with quote

Επένδυση του ΟΤΕ στην Ταραμπούρα

Στο οικόπεδο δύναται να ανεγερθουν κτιρια 10 . 000 τετραγωνικών μέτρων . Οι πληροφορίες θέλουν τα 5 . 000 Τ . μ . να προορίζΟνται για την στέγαση όλων των υπηρεσιών του ΟΤΕ , που σήμερα είναι διάσπαρτες σε διάφορα σημεία της Πάτρας , και τα υπόλοιπα 5 . 000 Τ . μ . προσφέρονται για εκμετάλλευση . Επικρατέστερα σενάρια αξιοποίησης είναι η εν μέρει ανέγερση κατοικιών και εν μέρει εμπορικού κέντρου . Στην περιοχή υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον ζήτησης χώρων για . μίσθωση , κυρίως από μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ , καθώς είναι πυκνοδομημένη και λειτουργεί ήδη αυτόνομα ως εμπορικό σημείο μακριά από το κέντρο της πόλης . Το ακίνητο του ΟΤΕ στην περιοχή Ταραμπούρα ήταν από τα πρώτα για τα οποία η θυγατρική του ομίλου κίνησε τις διαδικασίες αξιοποίησής του .

Από:ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Tue Aug 07, 2007 3:17 pm    Post subject: Reply with quote

Η μελλοντικη υπογεια διαδρομη του σιδηροδρομου στη Πατρα

Ενδιαφερον το σημερινο ρεπορταζ της "Πελοποννησου" για τη πορεια που θα ακολουθησει
η σχεδιαζομενη υπογειοποιηση της σιδηροδρομικης γραμμης
σε μεγαλο μερος του πολεοδομικου ιστου της Πατρας
Αναφερονται επισης και τα σημεια οπου θα δημιουργηθουν οι νεοι επιβατικοι σταθμοι:

Quote:
Ας δούμε τις περιοχές από τις οποίες θα διέρχεται υπόγεια η νέα σιδηροδρομική γραμμή , όπως προκύmουν από την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επι mώσεων ( ΜΠΕ ) που υποβλήθηκε στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση για έγκριση .

Η υπογειοποίηση της γραμμής θα ξεκινά από την Αγυιά και το τρένο θα κάνει την εμΦάνισή του στο ύψος του κολυμβητηρίου του ΝΟΠ .

Πιο αναλυτικά : κομβικό σημείο θα είναι η οδός Αθηνών . Μετά την συμβολή της με την οδό Μόρνου , και λίγο πριν τη διασταύρωση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής με την οδό Αγίου Κωνσταντίνου , η νέα σιδηροδρομική γραμμή θα οδεύει σε όρυγμα μήκους 560 μέτρων και στη συνέχεια θα « βυθίζεται ».

Η υπόγεια χάραξη θα διέρχεται κάτω από τη σημερινή όδευση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής . Θα διασχίζει υπόγεια τις συνοικίες Έξω Αγυιά , Τερψιθέα , Γλυφάδα για να καταλήξει στο μηχανοστάσιο του ΟΣΕ ( Αγιος Διονύσιος ), όπου προβλέπεται να διαμορφωθεί σε όρυγμα ο νέος σύγχρονος επιβατηγός σταθμός .

Μετά το νέο σταθμό η υπόγεια διέλευση θα βαίνει αρχικά παράλληλα και κάτω από την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου , και στη συνέχεια κάτω από την οδό Όθωνος - Αμαλίας μέχρι τον σημερινό σταθμό του ΟΣΕ στην πλατεία τριών Συμμάχων .

Αφήνοντας το τρένο - κινούμενο υπόγεια - τον σταθμό θα φτάνει μέχρι το φυλάκιο του ΝΟΠ στο ύψος της οδού Σμύρνης . Μετά από αυτό το σημείο η σύνδεση προβλέπεται σε όρυγμα , παράλληλα προς την Ακτή Δυμαίων . Στη συνέχεια το τρένο θα κινείται επίγεια , μέσα στα όρια της ζώνης του Νέου Λιμανιού και παράλληλα με την Ακτή Δυμαίων .

ΠΟΡΕΙΑ

Ο νέος Επιλιμένιος Επιβατικός Σταθμός προβλέπεται να ανεγερθεί μεταξύ των οδών Ανθείας και Αριστογείτονος . Μετά τον Σταθμό η όδευση της σιδηροδρομικής γραμμής διέρχεται από το Γλαύκο και τη . θάλασσα , και με πορεία παράλληλη προς την ακτή θα καταλήγει ακολουθώντας την οδό Σουνίου - στις lτιές . Στη συμβολή των οδών Σουνίου και lδομενέως η νέα σιδηροδρομική γραμμή θα συνδέεται με την υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή προς Πύργο


Συμφωνα με προσφατες εξαγγελιες το εργο θ αρχισει μεσα στο 2008
(για να δουμε...)..
Το μηκος της υπογειας γραμμης θα ειναι περιπου 5,5 χιλιομετρα.

Ειναι ενα εργο μεγαλης σημασιας για την αναβαθμιση τοσο των βορειων συνοικιων
οσο και του θαλασσιου μετωπου του ιστορικου κεντρου.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
woofy
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jun 2004
Posts: 524
Location: Athens, Greece

PostPosted: Tue Aug 07, 2007 5:41 pm    Post subject: Reply with quote

Lucretius wrote:
Ευχαριστώ για τις φωτογραφίες. Από ότι είδα σε ένα σποτάκι του υπουργείου πολιτισμού έχουν τελειώσει τα εσωτερικά και μένει η τοποθέτηση των εκθεμάτων. Λογικά Σε κανένα εξάμηνο θα είναι έτοιμο.


Λουκρήτιε, μήπως μπορείς να μας δώσεις το σχετικό λινκ για το σποτάκι στο οποίο αναφέρεσαι; Ευχαριστώ!
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Aug 07, 2007 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

To είδα στην τηλεόραση πριν καιρό, οπότε δεν υπάρχει λινκ Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικα με τη πορεια των εργασιων για την ολοκληρωση του νεου Αρχαιολογικου Μουσειου της Πατρας
διαβασα σε τοπικο εντυπο οτι:

-Ξεκινησε η διαδικασια για τη διενεργεια Διεθνους Διαγωνισμου
για τη προμηθεια προθηκων και ιδιοκατασκευων προϋπολογισμου 1.650.000 ευρω.
- Προχωρουν με ικανοποιητικο ρυθμο οι εργασιες συντηρησης των περιφημων ψηφιδωτων της Ρωμαϊκης Πατρας
που θα αποτελεσουν το πιο εντυπωσιακο στοιχειο ταυτοτητας του νεου Μουσειου.
- Προγραμματιζεται η μεταφορα των αρχαιων αντικειμενων στις αποθηκες του μουσειου
ωστε να γινει η προετοιμασια για την εκθεση τους.

Συμφωνα με το δημοσιευμα
το νεο Αρχαιολογικο Μουσειο Πατρων θα ειναι ετοιμο να λειτουργησει τον Ιουνιο του 2008
εφ οσον εξασφαλιστουν οι απαιτουμενες πιστωσεις για τις ανωτερω εργασιες.

Ας ελπισουμε οτι ειναι το τελευταιο οριο που ακουμε και διαβαζουμε.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Sat Aug 11, 2007 9:54 am    Post subject: Reply with quote

Μεταφερω εδω, ως καταλληλοτερο μερος, αρθρο μου σχετικα με το παλιο τραμ της Πατρας.

Το πρωτο ηλεκτροκινητο τραμ στην Ελλαδα ηταν αυτο της Πατρας, το 1902.
(Οι αντιστοιχες χρονιες για Αθηνα και Θεσσαλονικη ειναι 1904 και 1907).

Με αφετηρια τον σταθμο του Αγιου Διονυσιου, λειτουργουσαν δυο γραμμες:
1. Αγ. Διονυσιος - Ιτιες
2. Αγ. Διονυσιος - Αγ. Παρασκευη
Η πρωτη, αφου διεσχιζε ολη την Αγιου Ανδρεου, συνεχιζε παραλιακα κατα μηκος της σημερινης Ακτης Δυμαιων
και κατεληγε στις Ιτιες, νοτια συνοικια σημερα, προαστειο τοτε και αγαπημενη εξοχη των πατρινων.
Η δευτερη γραμμη εξυπηρετουσε την Ανω Πολη.
Ακουλουθουσε τη διαδρομη των οδων
Αγιου Διονυσιου - Αγιου Ανδρεου - Γουναρη (Καλαβρυτων τοτε) - Αγιου Γεωργιου - Γερμανου
και τερματιζε στην Αγια Παρασκευη (Ταμπαχανα).

Αναδοχος του εργου ηταν η αγγλικη εταιρια Χοντσον-Θομπσον.

Χαρις στις περιφημες καρτ- ποσταλ της δεκαετιας του 1900
διασωζονται φωτογραφικα ντοκουμεντα απο το πρωτο ελληνικο τραμ.

Παραθετω τρια απο αυτα:




Επανω αριστερα φωτογραφια: Η αρχη της Γουναρη (πρωην Καλαβρυτων), οπως ηταν πριν εκατο χρονια
με τον τροχιοδρομο στη μεση.
Στην επανω δεξια : Το τραμ διασχιζει δεντροστοιχια στις Ιτιες, λιγο πριν το τερμα.
Κατω φωτογραφια: Πατρα 1905. Το βαγονι του τραμ εν κινησει, γεματο κοσμο,
εξω απο τη (σωζομενη σημερα) αγγλικανικη εκκλησια, στη διασταυρωση των οδων Αγιου Ανδρεου και Καρολου.

Δυστυχως, λογω των εκτακτων συνθηκων του Α Παγκοσμιου πολεμου,
η λειτουργια του τραμ στη Πατρα διακοπηκε το 1917.
Προσωρινα μεν, οριστικα δε.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 3:18 pm    Post subject: Reply with quote

Διάνοιξη της Κανακάρη

Στέλνω ένα άρθρο από τη χθεσινή "Πελοπόννησο" που αφορά ένα πολύ σημαντικό έργο για το κυκλοφοριακό της Πάτρας.

Quote:
Κλειστά διατηρεί η Δημοτική Αρχή τα χαρτιά της σε ό, τι αφορά το έργο διάνοιξης της οδού Κανακάρη. Πληροφορίες που έχει στην διάθεσή της η Αντιπολίτευση θέλουν να μην προωθεί ο Δήμος την παραλαβή της μελέτης του έργου.

Η τελευταία φορά που συζητήθηκε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο ήταν τον περασμένο Μάρτιο. Έκτοτε δεν υπήρξε καμία ενημέρωση από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για έργο πρωτεύουσας σημασίας για την Πάτρα, αφού θα βελτιώσει τις κυκλοφοριακές συνθήκες και κατά συνέπεια την ποιότητα ζωής των πολιτών.

Το αντικείμενο της μελέτης του έργου είναι η κατασκευή της οδού Κανακάρη από τη διασταύρωσή της με την οδό Πουκεβίλ έως την οδό Αγίας Σοφίας, με διανοίξεις στα τμήματά της από την οδό Πουκεβίλ έως την οδό Γκότση και από τη Νόρμαν έως την Αγίας Σοφίας.

Η δαπάνη του συνολικού έργου έχει υπολογιστεί στα 11.144.880 ευρώ, που επιμερίζονται στις εργασίες: 1) Χωματουργικές: 758.905 ευρώ, 2) Τεχνικά έργα οδού: 766.733 ευρώ, 3) Οδοστρωσία: 312.900 ευρώ, 4) Ασφαλτικά: 236.500 ευρώ και 5) Σήμανση - Ασφάλεια: 322.330 ευρώ.

Το έργο που μελετάται για την διάνοιξη της Κανακάρη συμπεριλαμβάνει δύο μεγάλα τεχνικά έργα και διαμόρφωση της οδού σε όλο το μήκος της. Το πρώτο μεγάλο τεχνικό έργο σχεδιάζεται μεταξύ των οδών Πουκεβίλ και Γκότση, ενώ το δεύτερο σχεδιάζεται μεταξύ των οδών Νόρμαν και Αγίας Σοφίας.

Οι συντάκτες της προμελέτης είχαν να κάνουν με υψομετρικές διαφορές, που φτάνουν μέχρι το δεύτερο όροφο πολυκατοικιών. Εκτός από τις μεγάλες υψομετρικές διαφορές, είχαν να αντιμετωπίσουν και το γεγονός ότι η περιοχή μελέτης περιλαμβάνει αρκετές πολυκατοικίες. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα ήδη δομημένο περιβάλλον.


Last edited by PinkFloyd on Mon Oct 22, 2007 3:25 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Wed Sep 19, 2007 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

Όταν με το καλό τελειώσουν τα σημαντικά έργα περί το 2009, σίγουρα η Πάτρα θα είναι άλλη πόλη. Εγώ έχω να πάω από το 1998. Και σίγουρα έχουν αλλάξει πάαααρα πολλά.

Όλα αλλάζουν προς το καλύτερο. Αργά μεν, αλλά αλλάζουν. Και όταν ο ΝΑΒΙΠΕ Αστακού αναπτυχθεί σαν Ζώνη Ελευθέρου Εμπορίου και το Αεροδρόμιο Αράξου αναβαθμιστεί, τότε θα μιλάμε για μια άλλη, "μητροπολιτική" Πάτρα.

Ήδη ο κλάδος των logistics (εφοδιστική) κερδίζει πολλά.

Ας ελπίσουμε και η κυβέρνηση να βοηθήσει στη κατασκευή της πίστας στη Χαλανδρίτσα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Wed Sep 19, 2007 4:44 pm    Post subject: Reply with quote

Νάσσο υπάρχει μια μεγάλη λίστα έργων που θα αλλάξουν ριζικά το πρόσωπο της πόλης. Περιμένω τώρα να δω και ιδιωτικές πρωτοβουλίες που θα κάνουν τη διαφορά σε μια ανερχόμενη πόλη και θα εκμεταλλευτούν τις νέες υποδομές.

Ενδεικτικά αναφέρω τα εργα που κατασκευάζονται ή έχουν δρομολογηθεί.

-------------------------------
Υποδομές της πόλης
- Νέο Λιμάνι
- Μικρή Περιμετρική
- Αυτοκινητόδρομος Ελ.Βενιζέλου - Διακονιάρης --> Μεγάλη Περιμετρική
- Παραγλαύκιες αρτηρίες --> Μεγάλη Περιμετρική
- Διάνοιξη Κανακάρη

Διασυνδέσεις της πόλης
- Νέα Σιδηροδρομική σύνδεση και υπογειοποίηση της στην Πάτρα.
- Νέος Αυτοκινητόδρομος Πάτρα- Κόρινθος και Πάτρα- Τσακώνα - Καλαμάτα
- Ιονιία Οδός

Άλλες σημαντικές εγκαταστάσεις
- Φράγμα Πείρου - Παραπείρου
- Νομαρχία Αχαϊας
- Κτιριακές εγκαταστάσεις ανοικτού Πανεπιστημίου
- Βιοτεχνικό Πάρκο
- Μητροπολιτικό Δίκτυο Οπτικών Ινών

-------------------------------
Μαζί με αυτά η ύπαρξη της Γέφυρας, της Μεγάλης Περιμετρικής, του Παμπελοποννησιακού Σταδίου, του νέου Μουσείο και η ίδια η προνομιακή τοποθεσία της πόλης συνιστούν ένα εκρηκτικό συνδυασμό τον οποίο οι Πατρινοί πρέπει να τον εκμεταλλευτούν στο έπακρο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

Την ανακατασκευή της Αγοράς Αργύρη - κοντά στο υπεραστικό ΚΤΕΛ - έχει αναλάβει η εταιρία ΤΡΙΑΙΝΑ, μια από τις πιο δυναμικές και ανερχομένες κατασκευαστικές δυνάμεις στην Πάτρα.





Η πρωτοπόρος εταιρία έχει αναλάβει και άλλες αποκαστάσεις με επιτυχία, ενδεικτικά:

Κτίριο Μαραγκόπουλου:






Ξενοδοχείο Μητρόπολις - (Πλατεία Τριών Συμμάχων, πίσω από το "ρολόι")


Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

Εξαιρετικη δουλεια! Βεβαια-οχι οτι εχει μεγαλη σημασια-η φωτο με το "μετα" του κτιριου Μαραγκοπουλου εχει υποστει κατεργασια αφου οι αντιαισθητικες πολυκατοικιες που βλεπουμε στο "πριν" πισω απο το κτιριο εχουν εξαφανιστει με αποτελεσμα το κτιριο να φαινεται ακομα καλυτερο στο μπλε φοντο.

Η δε φωτο του ξενοδοχειου Μητροπολις μοιαζει σαν πινακας ζωγραφικης! Ετσι οντως φαινεται στην πραγματικοτητα ή το Photoshop εχει δουλεψει και εδω; Κτιρια δεν υπαρχουν απο πισω;
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 47, 48, 49  Next
Page 20 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr