stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Διόδια στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sun Feb 13, 2011 11:10 pm    Post subject: Reply with quote

Μη το παίρνεις προσωπικά, απλά τα δύο προηγούμενα ποστ μου δώσανε το πάτημα να "φορτώσω" όπως λες. Βασικά φορτώνω γενικότερα με το θέμα με τα διόδια διότι ο καθένας λέει ότι θέλει χωρίς να γνωρίζει ή εσκεμμένα με σκοπό να παραπληροφορήσει. Και δεν αναφέρομαι σε άτομα εδώ μέσα, αλλά για τις περήφημες επιτροπές και κινήματα. Απλά έχει καταντήσει κουραστικό να ακούς πεντακόσιες διαφορετικές δικαιολογίες στο γιατί να μη πληρώνουμε διόδια, αλλά κανείς να μην ασχολείται με το πραγματικό πρόβλημα, το οποίο είναι η ακριβή τιμή καθώς και η καταβολή για μη ολοκληρωμένα μέρη. Οι συγκρίσεις πάντως με το εξωτερικό θα πρέπει να αποφεύγονται, διότι άμα γίνουμε εξωτερικό, τότε να δεις τι μανούλες έχουν να κλάψουν.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Feb 13, 2011 11:14 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Το ίδιο ισχύει και στην βόρεια Ευρώπη.... Γερμανία, Δανία, Ολλανδία κ.λπ. δηλ. δεν υπάρχουν διόδια...μονο σε μερικές γέφυρες και τούνελ αλλα σε πολύ λίγες περιπτώσεις.
Αντίθετα σε Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και μερικές ακόμη χώρες υπάρχουν διόδια όπως στην Ελλάδα. Ειδικά στην Ισπανία μάλιστα πολύ πιο ακριβά από την Ελλάδα....αλλα που θα πάει έτσι όπως πάμε θα τους πάρουμε και αυτό το πρωτείο!!!!
Σε άλλες χώρες πάλι Τσεχία, Ουγγαρία, Αυστρία, Ελβετία κ.α. υπάρχουν οι λεγόμενες Βινιέτες, συνήθως ένα πάγιο ποσο 60-70€ τον χρόνο.


τυχαια Question οσο πιο επιπεδη ειναι μια χωρα ,τοσο πιο δωρεαν δρομους χωρις διοδια εχει...

Cool
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sun Feb 13, 2011 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτή (Ολλανδία) δεν είναι επίπεδη. Είναι υποθαλάσσια. Θα πρεπε να πληρώνουν μέχρι και το τελευταίο επαρχιακό δρομάκι επειδή η εταιρεία που έφτιαξε το φράγμα τους επιτρέπει να κυκλοφορούν με αυτοκίνητα κι όχι με γόνδολες!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Mon Feb 14, 2011 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

aikinn wrote:
Μη το παίρνεις προσωπικά

Όχι φιλε aikinn δεν το πήρα προσωπικά, απλός μια διευκρίνιση έκανα!
Πάντως και εγώ με αυτό το `δεν πληρώνω´ διαφωνώ πλήρως.
Ωραία διαμαρτυρηθήκαμε για τα ακριβά διόδια ``είπανε θα μειωθούν´´ αλλα με το έτσι θέλω δεν πληρώνω εδώ και εκεί επειδή έτσι γουστάρω τότε πάμε σε αναρχία!!
Από την στιγμή που το ελληνικό κράτος δεν μπορεί να κατασκευάσει τους δρόμους με δικούς του πόρους, υπάρχει η λύση της παραχώρησης, η διαφορετικά θα περιμένουμε ποτε θα μπορεί να τους φτιάξει το δημόσιο, δηλαδή του αγίου............
Διαλέγουμε και παίρνουμε, η αυτοκινητοδρομους με διόδια (εννοείτε σε λογικές τιμές!) η στην.... αναμονή του ελληνικού δημοσιου για την μηδαμινή πιθανότητα για αυτοκινητοδρομους χωρίς διόδια, όπως σε μερικές (πλούσιες) χώρες στα βόρεια της ηπείρου μας Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Feb 23, 2011 12:38 am    Post subject: Reply with quote

Τι να πεις....οι ανθρωποι ζουνε σε αλλο πλανητη, πραγματικα.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=253817
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Wed Feb 23, 2011 1:57 pm    Post subject: Reply with quote

@pindos10

ποιος τους πιάνει τώρα....με τις πλάτες του Κράτους (των εργολάβων) και την προστασία της αστυνομίας, "όλο το σύμπαν συνωμοτεί υπέρ τους" για να συνεχίσουν με ακόμη μεγαλύτερες αυξήσεις στο άμεσο μέλλον. Τα 15€ είναι μακριά;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Feb 23, 2011 2:36 pm    Post subject: Reply with quote

Μου φαινεται θα ξαναρχισω να παιρνω το πορθμείο... Ετσι κι αλλιως (λογω μηχανης) μια σταση την κανω στο ΣΕΑ μετα το Αντιριο και πλεον δεν εχει κινηση και ουρες...
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Sat Feb 26, 2011 7:09 pm    Post subject: Reply with quote

Έλεος..
Πόσο θα το φτάσουν πλέον???
Μήπως θυμάται κανείς με πόσο είχε ξεκινήσει η γέφυρα να τιμολογεί όταν πρωτοξεκίνησε??
21,90 ευρώ διόδια για Αθήνα - Γιάννενα με αυτοκινητόδρομο 130 χλμ και αν...
Δηλάδή αν τελειώσει η Ιονία και το τμήμα Κόρινθος - Πάτρα θα πληρώνουμε κανένα 100ευρω διόδια με επιστροφή???
+ 150 ευρώ βενζίνη - ίσως και παραπάνω τότε - 250 ευρώ για 400 χλμ..

Όπως είχαν οι παππούδες μας την Αυστραλία..
Ξενιτεμένος στην Αθήνα !!@@@
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Feb 27, 2011 2:14 pm    Post subject: Reply with quote

Τα διόδια της... Παλιοβούνας

Quote:
Του Κωνσταντινου Ζουλα / zoulas@kathimerini.gr

Kάθε φορά που βρίσκομαι στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, νιώθω ότι βλέπω την επιτομή του ελληνικού σουρεαλισμού. Διότι πρέπει να είμαστε η μοναδική χώρα του πλανήτη που ακριβοπληρώσαμε μια υπερσύγχρονη γέφυρα, χωρίς να φτιάξουμε τους καρόδρομους που οδηγούν σε αυτήν. Οποιος ξέρει τι εστί Παλιοβούνα, καταλαβαίνει. Πρόκειται για τον μοναδικό δρόμο που «ενώνει» τη Δυτική Ελλάδα με τη γέφυρα, με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και με τα βράχια του βουνού να κρέμονται πάνω από το κεφάλι σου. Τον τραγέλαφο επιβεβαιώνει και σχετική πινακίδα. «Προσοχή πτώση λίθων», λέει, ωσάν να μπορείς να προλάβεις το κακό, αν, ο μη γένοιτο, σου συμβεί.

Ξαναθυμήθηκα τον συνδυασμό δέους και οργής που αισθάνομαι όταν διασχίζω τη γέφυρα, διαβάζοντας προχθές την ανακοίνωση της εταιρείας που την εκμεταλλεύεται. Αφού επικαλείται «τις κοινωνικοοικονομικές συνθήκες» και δηλώνει πως «εξήντλησε όλα τα περιθώρια», μας ενημερώνει ότι, για να «διασφαλίσει τα συμφέροντά της και του Δημοσίου», αυξάνει σε 12,90 ευρώ την τιμή των διοδίων (από 12,20). Αν καταλαβαίνω καλά, λοιπόν, η εταιρεία έχοντας προφανώς απαυδήσει από τους τζαμπατζήδες που αρνούνται να πληρώσουν, επέλεξε τη λύση να βγάλει τα σπασμένα από τους νομοταγείς που πληρώνουν. Για να μην εξεγερθούν, μάλιστα, οι τελευταίοι, ανακοίνωσε και εκπτωτική πολιτική για τους διαμένοντες στην περιοχή, επαιρόμενη ότι όποιος, π.χ., κατοικεί στο Ρίο και εργάζεται στο Αντίρριο θα καταβάλλει μόνον… 123 ευρώ τον μήνα (εν μέσω κρίσης) για να πηγαινοέρχεται στη δουλειά του.

Το καλύτερο όμως μας το επιφύλαξε στο τέλος της ανακοίνωσης. Η εταιρεία αυτοαποκαλείται «εταιρικός πολίτης» και δεσμεύεται ότι «θα συνεχίσει με όλες της τις δυνάμεις να στηρίζει πρωτοβουλίες συσπείρωσης των ενεργών πολιτών που τυγχάνουν πάγκοινης αποδοχής, συμβάλλοντας θετικά στο κοινωνικό γίγνεσθαι». Προσωπικώς, λοιπόν, αντιλαμβάνομαι ότι η Γέφυρα Α.Ε. όχι μόνον κλείνει το μάτι στο κίνημα «δεν πληρώνω», αλλά προτρέπει και όλους εμάς τους νομοταγείς να το... ενισχύσουμε, αν για παράδειγμα προτάξουμε το «πάγκοινο» αίτημά μας να κατασκευαστεί επιτέλους ο δρομος στην Παλιοβούνα, για να μη φαντάζει η ωραιότατη γέφυρά «τους» σαν το μπαλκόνι μιας καλύβας…



αν δε βαλουν μυαλο οι εταιριες αυτες και δεν ριξουν τις τιμες οπως και καθε απλο μαγαζι ουσιαστικα..θα χασουν πολλα περισσοτερα απο οτι πιστευουν..
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Mar 01, 2011 12:15 am    Post subject: Reply with quote

Διόδια στην Εγνατία από το 2012

http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Οικονομία/item/173889-Ηλεκτρονικά-διόδια-από-το-2012-στην-Εγνατία-Οδό
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Fri Apr 15, 2011 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Στα μέσα Μαΐου οι μειωμένες τιμές διοδίων

Στα μέσα Μαΐου, θα τεθούν - στην καλύτερη των περιπτώσεων - σε ισχύ, σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, οι μειωμένες τιμές διοδίων, που πρότεινε στους παραχωρησιούχους των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας.

Κι αυτό, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα απαιτηθεί η ρύθμιση να περάσει από την Βουλή, με αποφάσεις της οποίας κυρώθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης, κατά συνέπεια και το ύψος των καταβαλλόμενων διοδίων.

Εκτός από τον ειδικό λογαριασμό στην Τράπεζα της Ελλάδος, όπου θα μπουν 500 εκατομμύρια ευρώ, για τις ανάγκες των υπό εξέλιξη έργων, τα υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών, προχωρούν στην συγκρότηση της εταιρίας που θα διαχειριστεί το κονδύλι ύψους, 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ.

Το εν λόγω κονδύλι προέρχεται από ρευστοποίηση μελλοντικών εσόδων του δημοσίου από τα διόδια και ουσιαστικώς, αποτελεί την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, προς την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από την οποία ζητήθηκε η χρηματοδότηση των έργων, έως ότου ολοκληρωθεί και οριστικοποιηθεί σε κείμενο η επαναδιαπραγμάτευση με τις Τράπεζες που δανειοδοτούν (χρηματοδοτούν) τα έργα.

Με τα προαναφερθέντα κονδύλια, το δημόσιο θα καλύψει και την διαφορά από την μείωση των διοδίων, που όπως είπε ο υπουργός Υποδομών, θα είναι 25 – 30% για τα ολοκληρωμένα τμήματα και 50%, για τα υπό κατασκευή.

από www.skai.gr


Με λίγα λόγια, πάλι εμείς θα τα πληρώσουμε. Ειλικρινά αναρρωτιέμαι αν όσοι αντιδρούν και θέλουν ελεύθερες διελεύσεις έχουν σκεφτεί έστω για μια στιγμή ότι ακόμα και τσάμπα να περνάμε, πάλι έμμεσα θα πληρώνουμε διόδια. Απλά αντί να τα δίνει αυτός που τα περνάει, θα του τα πληρώνει όλος ο ελληνικός πληθυσμός.

Υ.Γ.: Για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, υπάρχουν και αυτοί που δίκαια διαμαρτύρονται, όπως πχ αγρότες χωρίς εναλλακτικές ή κάτοικοι χωριών που για να πάνε στην κοντινή πόλη, δεν έχουν εναλλακτικές διαδρομές. Αλλά για αυτόν που σηκώνει την μπάρα στο Ριο-Αντίρριο ή στην Αττική Οδό, με λίγα λόγια ο "υποκινούμενος τσαμπατζής χαζοεπαναστάτης που νομίζει ότι κάτι κάνει", δεν έχω καμία διάθεση να πληρώσω ούτε λεπτό.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Apr 16, 2011 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

εγω βασικα δεν καταλαβα τι θα κανουν με τα διοδια..πώς θα τα ριξουν?
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat May 07, 2011 6:30 pm    Post subject: Reply with quote

Μόλις γύρισα από μία μικρή εκδρομούλα προς Πελοπόννησο και παρατήρησα ότι οι 2 σταθμοί διοδιών θα λειτουργούν σύντομα και στα δύο ρεύματα, και αυτό φαίνεται από τις μισοκαλυμένες πινακίδες που έχουν ήδη στήσει στον δρόμο. Αυτό με απλή λογική θα πρέπει να σημαίνει ότι το τωρινό πόσο που δίνει κάποιος στα διόδια της Ελευσίνας θα μοιραστεί στα 2, και τούμπαλι για τα διόδια στους Αγ.Θεοδώρους. Αλλιώς θα είναι εξοφρενικό ένας που έρχεται/πάει Κόρινθο να πληρώνει το διπλάσιο από ότι τώρα. Άσε που μιλάμε για 2 σταθμούς διοδίων σε μία απόσταση 45 χιλιομέτρων. Το ενθαρυντικό είναι ότι σε όλες τις εξόδους είναι σχεδόν έτοιμα τα πλευρικά, κάτι που δείχνει ότι θα εφαρμοστεί η σχέση τιμής/απόστασης. Αλλά με τις κοινοπραξίες όλα μπορείς να τα περιμένεις...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri May 13, 2011 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

θα ριξουν τα διοδια απο τον ιουνιο λενε,,το πιστευετε?

αν το καταφερουν μπραβο τους..αλλα πώς?
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Fri May 13, 2011 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Και να τα ρίξουν δεν θα αλλάξει κάτι ως προς τους τσαμπατζήδες. Αυτός που δεν πληρώνει τώρα, δεν θα πληρώνει και μετά. Το "κίνημα" έχει δείξει τον αληθινό του χαρακτήρα και όλοι ξέρουν πλέον τι αντιπροσωπεύει.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri May 13, 2011 9:29 pm    Post subject: Reply with quote

stavros333 wrote:
Έλεος..
Πόσο θα το φτάσουν πλέον???
Μήπως θυμάται κανείς με πόσο είχε ξεκινήσει η γέφυρα να τιμολογεί όταν πρωτοξεκίνησε??
21,90 ευρώ διόδια για Αθήνα - Γιάννενα με αυτοκινητόδρομο 130 χλμ και αν...
Δηλάδή αν τελειώσει η Ιονία και το τμήμα Κόρινθος - Πάτρα θα πληρώνουμε κανένα 100ευρω διόδια με επιστροφή???
+ 150 ευρώ βενζίνη - ίσως και παραπάνω τότε - 250 ευρώ για 400 χλμ..

Όπως είχαν οι παππούδες μας την Αυστραλία..
Ξενιτεμένος στην Αθήνα !!@@@


Ωραια τοτε θα σου ερχεται φθηνοτερα ή το ιδιο με αεροπορικο εισητηριο και θα κερδιζεις και Χ ωρες απο τη ζωη σου. Οσο και να γινει ο δρομος κατω απο 4 ωρες δεν θα το κανεις. Το αεροπλανο θελει ποσο, 45 λεπτα???? Μη σου πω οτι υπο καλες συνθηκες (αν κλεισεις νωρις εισητηρια, οχι περιοδος γιορτων, 3ημερων) με νοικιαρικο αμαξι απο και προς το αεροδρομιο των Ιωαννινων (και για την πολη οσο κατσεις) θα σου ερθει μια η αλλη και καθαρο κερδος 4+ ωρες πηγαινε-ελα.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun May 15, 2011 9:45 am    Post subject: Reply with quote

Οσοι ξέρουν πάνε εδώ και χρόνια από Καλαμπάκα .
Αμα γίνει και ο Ε-65 θα μειωθούν πολλοί αυτοί που θα πηγαίνουν μέσω Ρίου .
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun May 15, 2011 11:29 am    Post subject: Reply with quote

Οχι και πολλα χρονια. Δυο για την ακριβεια. Απο τοτε που δοθηκε το Μετσοβο-Παναγια(προπερσι τον Απριλη).
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sun May 15, 2011 2:14 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστος ο pindos.

Αν και το κομματι Αθηνα-Καλαμπακα-Γιαννενα το θεωρω ψιλοκαρμανιολα.

Με τις παρουσες συνθηκες (εργα σε εξελιξη ή/και τελειωμενα κομματια) και με δεδομενο οτι εχω οδηγησει περισσοτερο το αλλο κομματι (μεσω δυτικης Ελλαδας) θα το προτιμουσα σαφεστερα αν ειχα οδικο ταξιδι.

Ο καθενας οπως βολευεται βεβαια
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Mon May 16, 2011 8:35 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως εγώ τα τελευταία 14 χρόνια που κάνω την διαδρομή 1-2 φορές τον χρόνο , σχεδόν πάντα από Καλαμπάκα .

Ακόμα και στην Κατάρα προσπέρναγες το φορτηγό , στο Αντίρριο - Αρτα που θα το περάσεις που όπους είχε άνοιγμα είχε διαχωριστική , ραντάρ , χωριό , χαμηλό όριο .

Ασε που με την τιμή της γέφυρας , από πάνω πάς μέχρι Λαμία τζάμπα .
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon May 16, 2011 10:24 am    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς γι' αυτο το λόγο είχαν διατυπωθει σε άλλα φόρα παλαιότερα ενστάσεις για τη χαραξη της Ιόνιας Οδού (Αμφιλοχία-Αρτα-Γιαννενα).

Με το σκεπτικό της ολοκληρωσης του Ε65, για να παει καποιος τα Γιαννενα απο Αθηνα, θα ειναι πιο συμφέρον απο Καλαμπακα. Αρα η Ιόνια οδός έπρεπε να φροντισει πρωτα το παραλιακο κομματι, όπου και στόχευε, δλδ Αμφιλοχία-Ακτιο-Πρεβεζα-Ηγουμενιτσα.
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Mon May 16, 2011 6:28 pm    Post subject: Reply with quote

Το ενδεχόμενο να(αν) γίνει ο Ε65 πρέπει να το συγκρίνετε με το να(αν) γίνει και η Ιονία οδός..
Μόνο έτσι θα είναι συγκρίσιμο τα ταξίδι και από τις 2 κατευθύνσεις..
Με το που ολοκληρωθεί η Ιονία οδός και το τμήμα Κόρινθος - Πάτρα η διαδρομή Αθήνα - Γιάννενα θα είναι λιγότερο από 390 χλμ. αυτοκινητόδρομου..
Δηλαδή με 130 χλμ όριο ταχύτητας θα είναι χοντρικά 3 ώρες..
Τα διόδια δεν ξέρω πως ακριβώς θα διαμορφωθούν.
Πάντως με τη σημερινή κατάσταση των δύο αξόνων και τις σημερινές τιμές διοδίων εγώ προτιμώ το τμήμα Αθήνα-Κόρινθος_Πάτρα_Γιάννενα.
Και κάνω αυτή τη διαδρομή τουλάχιστον 3 φορές το μήνα.
Προσπαθησα και από το Δομοκό αλλά νομίζω ότι είναι εξίσουν επικύνδυνος δρόμος και σίγουρα κάνεις περισσότερες ώρες.Ουσιαστικά μέχρι να φθάσεις Λαμία εκτός από τα λιγα χλμ της Εγνατίας δεν έχεις κάποιο ξεκούραστο κομμάτι.
Όσο για το θέμα προσπερασης στο Γιάννενα-Πάτρα να πω ότι έχει άπειρα σημεία να προσπεράσεις : Μέχρι Παράκαμψη Άρτας μετά από κάθε χωριό σχεδόν έχει ευθεία να προσπεράσεις - Παράκαμψη Άρτας - κάποιες ευθείες πριν το Μενίδι- Παράκαμψη Αγρινίου - έξω από το Μεσολόγγι μέχρι το Ευηνοχώρι και μετά έφτασες.Τα ραντάρ δεν νομίζω να λειτουργούν γιατί τότε "πολύς" κόσμος θα ήταν φυλακή από χρέη προς το δημόσιο!!
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon May 16, 2011 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

Για τα πιο πολλά απαντάω στα οδικά. Εδώ αφήνω μόνο το σχετικό με τα διόδια.

Τι θα είναι πιο συμφέρον Αντίριο ή Λαμία. Αν εξαιρέσεις τα Γιάννενα κανέναν άλλο δε συμφέρει αυτή η διαδρομή τουλάχιστον από πλευράς χρόνου. Άρτα Πρεβεζα Λευκάδα Αιτωλοακαρνανία Κερκυρα θεσπρωτία είναι 6 νομοί δεν είναι καθόλου λίγο. Και ακόμα και για τα Γιάννενα, δεν είμαι σίγουρος ότι το βόρειο κομμάτι του Ε/65 θα γίνει εντός δεκαετίας, οπότε προτιμώ 5 χλμ παλαιοβούνας (μαζί θα τελειώσουν αυτά τα δύο) παρά το δρόμο μεσα στην Αρκούδα.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Tue May 17, 2011 1:30 pm    Post subject: Reply with quote

          3 posts, 3 διαφορετικών μελών μεταφέρθηκαν στα "οδικά έργα".
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Tue May 17, 2011 7:35 pm    Post subject: Reply with quote

Αναφορικα με τα διοδια, δεν μπορω να καταλαβω την εμμονη των εταιρειων διαχειρισης των δρομων για πολλαπλα διοδια ανα καποια χλμ.

Το 1992 που πηγα πρωτη φορα ως παιδι στην Ιταλια, επαθα πολιτισμικο σοκ με τους αυτοκινητοδρομους (εμεις τοτε παλευαμε να φτιαξουμε το Αθηνα-Κορινθο) και με τα διοδια τους που ηταν μετωπικα.

Επαιρνες κουπονι/αποδειξη μπαινοντας στον αυτοκινητοδρομο και το εδινες οπου εβγαινες και πληρωνες με βαση τα χλμ. Δεν εκανες ασκοπες επανεκκινησεις στο ενδιαμεσο, δεν εψαχνες ανα 60 χλμ φραγκο διφραγκα.

Και καλα να καταλαβω οσο ελεγχε το κρατος οτι ηθελε να βολεψει μεσω του ΤΕΟ στρατιες αργοσχολων και ψηφοφορων. Οι ιδιωτες ομως τωρα? Δεν θα ηταν πιο βολικο να εμπαινες πχ στην Εγνατια απο Ηγουμενιτσα και να ξανακινητοποιουσες το αμαξι στην εξοδο απο τον αυτοκινητοδρομο για να πληρωσεις τα διοδια (εκτος και αν σε ειχε πιασει κοψιμο νωριτερα Laughing ).

Γιατι να βαλουν και αλλους σταθμους διοδιων στην Ολυμπια Οδο? Γιατι να εχεις τοσους σταθμους διοδιων στην Ανατολικη Οδο. Δεν υπαρχει ενας λογικος ανθρωπος σε αυτες τις εταιρειες? Ή εχουν την εντυπωση οτι τα 2,40*5 δεν μας ενοχλουν οσο αν διναμε κατευθειαν 12 ευρω στην εξοδο?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next
Page 11 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr