View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Sat Jan 22, 2011 10:49 pm Post subject: |
|
|
Στην Πατρών-Κορίνθου το μείζον θέμα είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει αυτοκινητόδρομος... |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 2:39 am Post subject: |
|
|
Όσο και αν διαφωνώ στην έκταση που έχει λάβει το εν λόγο "κίνημα", οι εταιρείες παίζουν με τον κώλο τους. Μέσα στον όλο χαμό που γίνεται ακόμα και μέσα από τα δελτία ειδήσεων, από Δευτέρα πάνε σε νέες αυξήσεις τιμών. Είναι τραγικοί και το μόνο που καταφέρνουν είναι να βγάζουν λογικούς και τους παράλογους. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 6:10 am Post subject: |
|
|
Μόλις έμαθα από έμπιστη πηγή του κατασκευαστικού κλάδου, ότι ενώ ο ετήσιος τζίρος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ είναι 1,2 δις ευρώ, τα ετήσια τοκοχρεωλύσια είναι 1,7 δις ευρώ! Η μόνη αξιόπιστη πηγή εσόδων της εταιρίας, η οποία και την κρατάει ακόμα εν ενεργεία, είναι τα διόδια της Αττικής Οδού.
Εγώ δεν είμαι της άποψης να πληρώνουμε κερατιάτικα για δρόμους που δεν έχουμε. Κι ούτε σκοπεύω να πάρω θέση επί του θέματος, όπως κάνουν ορισμένοι εδώ μέσα, γιατί το θέμα είναι πολύ πιο σύνθετο απ' όσο νομίζουμε (κι απ' όσο μας λένε).
Όταν όμως τα οικονομικά στοιχεία της μεγαλύτερης κατασκευαστικής στην χώρα είναι τόσο χάλια, τότε ειλικρινά, δεν ξέρω τι πρόκειται να επακολουθήσει. Και αυτό αφορά και τον κλάδο και όσους εργάζονται σε αυτόν, αλλά και τα ίδια τα έργα.
Κάτι πρέπει να γίνει με τις τράπεζες και τη στάση τους, και πρέπει να γίνει άμεσα. Εκεί έχει ευθύνη να στραφεί το αρμόδιο Υπουργείο και το Κράτος, και όχι στις κατασκευαστικές. Αυτή την εποχή, είναι η εύκολη λύση να μετατραπούν σε σάκο του μποξ οι κατασκευαστικές. Και δε λέω ότι οι κατασκευαστικές είναι άμοιρες ευθυνών. Μην ξεχνάμε όμως, ότι οι κατασκευαστικές (από τη μεγαλύτερη στη μικρότερη) συμβάλλουν στο 15% του ΑΕΠ, χωρίς απευθείας ενισχύσεις, αναλαμβάνοντας πλήρως το ρίσκο, ενώ οι τράπεζες έχουνε πάρει ήδη δύο φορές από 25 δις ευρώ ενίσχυση προκειμένου να αναθερμάνουν την αγορά. Και αναθέρμανση δεν υπάρχει. Τα συμπεράσματα δικά σας. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Jan 24, 2011 12:04 am Post subject: |
|
|
Έχουμε μπλέξει λίγο τα μπούτια μας σαν λαός στο τι γίνεται με τα διόδια. Υπάρχουν τα κινήματα τα οποία για τους δικούς τους "χρωματιστούς" λόγους θέλουν την κατάργηση του σύμπαντος επειδή έτσι έμαθαν να λένε από τότε που άρχισαν να θυλάζουν, και οι υπόλοιποι οι οποίοι θεωρούν απαράδεκτο να πληρώνουν διόδια δε τμήματα όπως τα Τέμπη και το Κόρινθος-Πάτρα, καθώς και για το υψιλό αντίτιμο και τις συνεχείς αυξήσεις.
Η πρώτη ομάδα ανθρώπων θεωρώ ότι κάπου έχει χάσει την μπάλα και δεν ξέρει τι της γίνεται. Στην αρχή τους έπιασε το αντι-καπιταλιστικό τους, και δεν θέλανε να πληρώνουν ιδιώτες. Μετά, όταν δεν μπόρεσε να περάσει αυτό, βγάλανε παράνομη την καταβολή των διοδίων. Στην συνέχεια, κάποιος τους είπε ότι στην Ελλάδα πληρώνουμε διόδια από το '70 και τους την χάλασε. Έτσι αρχίσανε να ψάχνουν να βρουν ποιοι σταθμοί διοδίων είναι αυθαίρετοι. Αλλά αυτό βλέπετε δεν έχει πολύ πέραση στον κόσμο, διότι οι περισσότεροι κάτοικοι των περιοχών που έχουν διόδια, όλο και κάποιο αυθαιρετάκι έχουν.
Η τελευταία προσπάθειά τους πλέον έχει επικεντρωθεί στο σύνθημα "έχω πληρώσει στο παρελθόν, γιατί να πληρώνω πάλι?" Και αναρρωτιέμαι εγώ ο χαζός και κακός καπιταλιστής. Η Α.Ο. μπορεί να πει στον εργαζόμενό της ότι δεν τον ξαναπληρώνει γιατί το έχει κάνει τα 6-7 τελευταία χρόνια? Ο Μωρέας μπορεί να πεί ότι δεν θα ξανακάνει διαγραμμίσεις, γιατί τις έκανε πριν 1 χρόνο? Η Νέα Οδός μπορεί να μην ξαναπληρώσει την ΔΕΗ, γιατί ήδη έχει πληρώσει πολλά?
Θα άξιζε μία "νομική" βοήθεια από τους κυρίους στο εν λόγο θέμα, γιατί και γω λέω από αύριο να σταματήσω να πληρώνω τα τσιγάρα μου στον περιπτερά, γιατί ήδη του έχω δώσει μερικές χιλιάδες € όλα αυτά τα χρόνια.
Κάτι τέτοια επιχειρήματα βλέπουν και οι εταιρείες και κάνουν αυξήσεις όλη την ώρα, έχοντας γραμμένους ακόμα και αυτούς οι οποίοι έχουν δίκιο και διεκδικούν τα αυτονόητα. |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Mon Jan 24, 2011 9:34 am Post subject: |
|
|
πρεπει να παιρνουν πολλα εκατομμυρια αυτοι που κανουν τις διαγραμμισεις λοιπον, εξ'ου και οι αυξησεις |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Mon Jan 24, 2011 4:05 pm Post subject: |
|
|
aikinn wrote: | Έχουμε μπλέξει λίγο τα μπούτια μας σαν λαός |
Το ότι έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας σαν λαός δεν είναι κάτι νέο, δυστυχώς είναι ...έχουμε και τέτοια!!.... ένα από τα μειονεκτήματα μας, αλλα που θα πάει θα τα ξεμπλέξουμε (για να έχουμε περιθώριο αργότερα να τα ξαναμπλέξουμε!!)....αλλιώς δεν μας παίρνει
Και αφού ξεμπλέξαμε με τα φιλοσοφικά μας ...καλά θα ήταν να έχουμε μια μείωση στις τιμές των διοδίων αν αυτό είναι δυνατόν!!
Διόδια
Η κυβέρνηση εξετάζει μειώσεις τιμών
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=379596&ct=1&dt=21/01/2011 |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Jan 24, 2011 10:41 pm Post subject: |
|
|
Kαι αύξηση του χρόνου παραχώρησης . |
|
Back to top |
|
|
stavros333 New Member
Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 1:49 pm Post subject: |
|
|
Αν δεν μπορούνε να κάνουνε διαφορετικά - δηλαδή καλύτερες διαπραγματεύσεις - και εφόσον όλα τα λεφτά τόσα χρόνια που πληρώνουμε για να γίνουν οι αυτοκινητόδρομοι έχουνε φαγωθεί...
Ας έχουμε και αύξηση του χρονου παραχώρησης..
Μήπως μετά από 30 χρόνια που τα πάρει πίσω το κράτος θα μειωθούν δραματικά οι τιμές μέσα σε μια μέρα???
Μήπως τα έσοδα του κράτους μειωθούν δραματικά και δεν κάνει νέα φοβερά και τρομερά έργα??
Και αυτά τα 30 χρόνια τι θα γίνει?
Θα έιναι το κόστος μετακίνησης με αυτοκίνητο μεγαλύτερο από ότι με αεροπλάνο??
Θα συνεχίσουν να κινούνται στους Ελληνικούς δρόμους μόνο φορτηγά και πάμπλουτοι??
Αν φύγουν οι εταιρείες και μείνουν μισοτελειωμένοι οι δρόμου θα καταργηθούν μήπως τα διόδια??
Μήπως θέλουμε να φτάσουμε και στην πλήρη αναρχία σε λίγο???
Ας λυθεί αυτό το θέμα τελος πάντων γιατί μόνο κακό κάνει σε όλους, και σε αυτούς που πληρώνουν και σε αυτούς που δεν πληρώνουν |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Feb 04, 2011 8:45 pm Post subject: |
|
|
ακουσα οτι οι κατασκευαστες αρνουνται να βαλουν ηλεκτρονικα διοδια χλμχρεωση κλπ στις συζητησεις με την κυβερνηση..
ειναι δυνατον?μην χασουν την κονομα των ντοπιων κατοικων? |
|
Back to top |
|
|
manosbar New Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 66 Location: Αθήνα(Ζωγράφου)
|
Posted: Fri Feb 04, 2011 9:15 pm Post subject: |
|
|
Αν και στη συγκεκριμένη συνέντευξη ανοίγουν πολλά θέματα συγκοινωνιακού περιεχομένου, θα ποστάρω εδώ ώστε να πείτε και εσείς τις απόψεις σας.
Είναι από την εκπομπή του Σιάνη & Καλογεροπούλου, συνέντευξη του κ.Καρλαύτη, καθηγητή ΕΜΠ στη σχολή των Πολιτικών Μηχανικών και αντιπροέδρου του ΣΕΣ.
Εδώ το link.
(Θα παρακαλούσα τους συντονιστές να μεταφέρουν το post και στο topic για τα ΜΜΜ) |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 2:16 pm Post subject: |
|
|
Παντως μειωση μονο στη φαση κατασκευης και μετα αποτομη και ραγδαια επαναφορα στις σημερινες, αναπροσαρμοζομενες κιολας τιμες, θα δημιουργησει παλι προβληματα και ισως χειροτερα, καθως δεν θα υπαρχει το αλλοθι της κατασκευης. Θελω να πιστευω οτι θα δωσουν μια οριστικη λυση για λογικα διοδια, γιατι δυο με τρια χρονια περνανε γρηγορα και η χωρα δεν αναμενεται να βγει απο την οικονομικη δυσανεξια για πολλα χρονια. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 11:27 pm Post subject: |
|
|
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=104757
Λένε οι Έλληνες συγκοινωνιολόγοι:
"δεν είναι ευρέως διαδεδομένη πρακτική η είσπραξη των διοδίων κατά την διάρκεια κατασκευής ενός δρόμου."
και
"Για να υπάρξει μια δικαιότερη χρέωση διοδίων θα πρέπει σε πρώτη φάση να εξετασθούν οι τεχνολογικές δυνατότητες των συστημάτων και οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις που θα επιτρέψουν την εφαρμογή της χιλιομετρικής χρέωσης, μέσω των ηλεκτρονικών διοδίων."
Γιατί οι εργολάβοι δεν θέλουν ηλεκτρονικά διόδια?Διότι:
"...έως το 2032 με το υφιστάμενο ανοικτό σύστημα πληρωμής, για το τμήμα Αθήνα-Θήβα τα προβλεπόμενα έσοδα για το 2013 θα ανέλθουν στα 78,1 εκ. ευρώ.
Εάν εφαρμοστούν ηλεκτρονικά διόδια (κλειστό σύστημα) τα έσοδα εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 49,6 εκ. ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία θα εισπράξει 28,3 εκ. ευρώ λιγότερα!"
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=104579 |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 3:51 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Γιατί οι εργολάβοι δεν θέλουν ηλεκτρονικά διόδια?Διότι:
"...έως το 2032 με το υφιστάμενο ανοικτό σύστημα πληρωμής, για το τμήμα Αθήνα-Θήβα τα προβλεπόμενα έσοδα για το 2013 θα ανέλθουν στα 78,1 εκ. ευρώ.
Εάν εφαρμοστούν ηλεκτρονικά διόδια (κλειστό σύστημα) τα έσοδα εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 49,6 εκ. ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία θα εισπράξει 28,3 εκ. ευρώ λιγότερα!"
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=104579 |
καλα στην ευρωπη ηλεκτρονικα δεν ειναι?
δεν μπορουν οι πολιτες να χτυπησουν νομικα τις εταιριες ετσι?
πιο λογικο φαινεται..να πανε σε ευρωπαικα δικαστηρια κλπ για ηλεκτρονικα διοδια τωρα...και να δουμε τι θα κανουν..μας βρηκαν χαλαρους και μας δουλευουνε.. |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 4:26 pm Post subject: |
|
|
Eξαρτάται τί εννοείς ηλεκτρονικά.
Ολα τα διόδια έχουν μπουθς που πληρώνεις με μετρητά ή με καρτα, αλλα έχουν και άλλα αυτοματης διελευσης με e-pass.
Επισης υπαρχουν και "μεμονωμένα" διόδια, όπως πχ στη διάβαση του Μπρένερ μεταξυ Ιταλίας-Αυστριας. Πληρώνεις σε ενα σημείο, είτε στο τέλος (πηγαινοντας προς Αυστρία), είτε στην αρχη, κατεβαινοντας νοτια.
Ελβετία και Αυστρία δεν έχουν διόδια αλλα βινιέτες, αυτοκόλλητα συγκεκριμένης διάρκειας που τα αγοράζεις σε καποιο ΣΕΑ και τα κολας στο παρμπριζ.
Η Νορβηγία εχει ηλεκτρονικα διόδια, δλδ εχει μια αψιδα με καμερες, περνας, σε καταγράφει και πιθανον η χρέωση έρχεται μεσω της εφορίας.
Εχει όμως και κανονικα διόδια σε καποιες υποθαλασσιες σήραγγες. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 4:35 pm Post subject: |
|
|
το θεμα ειναι η χιλιομετροχρεωση..
μπαινω σε ενα κομβο..κατεβαινω στον επομενο 20 χιλ μακρια.. πχ..γιατι να πληρωσω 2-3 ευρω?
με χλμχρεωση..δεν θα ξεσηκωνοναν τοσο οι ντοπιοι,,αλλο να πληρωνεις 3 ευρω,,και αλλο 50 λεπτα..
στις συμφωνιες ειναι η χιλιομετρωχρεωση,,οποτε να την κανουν,,ή να τους πανε στα δικαστηρια..
ενα ρεαλιστικο κινημα χλμχρεωσης μπορει να ειναι πιο αποδοτικο απο το ουτοπικο "δεν πληρωνω.." |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 4:58 pm Post subject: |
|
|
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1931813
Συνέντευξη Τύπου παραχώρησαν οι κοινοπραξίες και ακούστηκαν πολλά ενδιαφέροντα.
Μεταξύ άλλων είπαν ότι είναι ανοιχτές στη μείωση των διοδίων .
Πιστεύω ότι η φόρμουλα θα βρέθεί με πλευρικά διόδια(με λογική χρέωση και μόνο στα κατασκευασμένα κομμάτια) απο την πλευρά των κοινοπραξιών,και με επιμήκυνση του χρόνου παραχώρησης απο την πλευρά του Κράτους.
Πιστεύω ότι έχουν αντιληφθεί οι κονοπραξίες ότι δεν γίνεται να έχουν τα κέρδη που αρχικά υπολόγιζαν.
Επίσης σημαντικό είναι ότι διαβεβαίωσαν, όμως, ότι δεν πρόκειται να αποχωρήσουν και θα μείνουν στα έργα.
Αν και θα υπάρξουν καθυστερήσεις. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 11:09 pm Post subject: |
|
|
Cpt. Haddock wrote: | Η Νορβηγία εχει ηλεκτρονικα διόδια, δλδ εχει μια αψιδα με καμερες, περνας, σε καταγράφει και πιθανον η χρέωση έρχεται μεσω της εφορίας.. |
Δεν ξέρω αν δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο, αλλά με είχαν εντυπωσιάσει αυτά στον δακτύλιο του Λονδίνου. Εκεί η πληρωμή είναι "εθελοντική", με την έννοια ότι εσύ από μόνος σου πρέπει να πας να πληρώσεις, αφού μπεις στον δακτύλιο, χωρίς να σου έρθει κάποια ειδοποίηση. Εννοείται ότι όλα είναι αυτόματα και ότι δεν έχουν κάποιο κακόμοιρο δημόσιο υπάλληλο να προσπαθεί βρει ποιος πλήρωσε και ποιος όχι και εννοείται ότι κανείς δεν μπορεί να την γλυτώσει. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 11:56 pm Post subject: |
|
|
Πάντως τα διόδια που σχεδιάζονται για την Εγνατία μάλλον θα ακολουθήσουν πιστά το Ιταλικό μοντέλο, με τη διαφορά ότι θα υπάρχει ένας σταθμός δεξιά και ένας αριστερά του αυτοκινητοδρόμου.
Στην Ιταλία υπάρχει ένας σταθμός για είσοδο έξοδο και για τις δύο κατευθύνσεις και αντίστοιχες γέφυρες, όμως αυτός ο σχεδιασμός είναι παρωχημένος και είχε νόημα τα χρόνια πριν τα ηλεκτρονικά συστήματα καταγραφής. Αλλιώς θέλουν πιο πολύ χώρο και περισσότερα αχρείαστα γεφύρια ράμπες κλπ |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Feb 09, 2011 12:33 pm Post subject: |
|
|
http://olympia.gr/2011/02/09/%cf%88%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b5%cf%83/
Quote: | Λίγο πριν τα διόδια του σπαθοβουνιου υπάρχει η συγκεκριμένη πινακίδα που ενημερώνει πως η έξοδος απο την εθνική είναι κλειστή.Όμως στριβοντας δεξιά για να πάμε προς τα χωριά Κουταλα & Χιλιομοδι και βέβαια την παλιά εθνική Κορίνθου-Αργους ω του θαύματος η έξοδος είναι ΟΡΘΑΝΟΙΚΤΗ.
ΨΕΥΤΕΣ !!!ποιος έχει βάλει αυτή την πινακίδα ;λογικά η Μορεας ΑΕ που πληροφορεί τους οδηγούς πως μόνο απο την Νεα εθνική δηλαδή πληρώνοντας διόδια μπορουν να πανε στο Άργος .Εγώ απο τότε που είδα αυτή την πινακίδα εξοργιστηκα τόσο πολυ που δεν ξαναπερασα απο τα διόδια , όχι αλλα ψέματα δεν πληρώνω δεν πληρώνω . |
ενδιαφερον.. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 6:46 pm Post subject: |
|
|
θα κανω μια χαζη ερωτηση..
πριν λιγο συζηταγαμε με την αδελφη μου που εκανε μερικα χρονια Καναδα λογω σπουδων κλπ..
και αυτο που ελεγε συνεχεια ειναι "Γιατι εκει δεν υπηρχαν πουθενα διοδια και εδω υπαρχουν?γιατι εκει οι γεφυρες με αυτοχρηματοδοτηση ξεπληρωνονταν με διοδια σε 4-5 χρονια και μετα τις ανοιγανε?
και εγω βασικα δεν ηξερα τι να της πω...
υπαρχει πειστικη απαντηση? |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 9:16 pm Post subject: |
|
|
Το ίδιο ισχύει και στην βόρεια Ευρώπη.... Γερμανία, Δανία, Ολλανδία κ.λπ. δηλ. δεν υπάρχουν διόδια...μονο σε μερικές γέφυρες και τούνελ αλλα σε πολύ λίγες περιπτώσεις.
Αντίθετα σε Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και μερικές ακόμη χώρες υπάρχουν διόδια όπως στην Ελλάδα. Ειδικά στην Ισπανία μάλιστα πολύ πιο ακριβά από την Ελλάδα....αλλα που θα πάει έτσι όπως πάμε θα τους πάρουμε και αυτό το πρωτείο!!!!
Σε άλλες χώρες πάλι Τσεχία, Ουγγαρία, Αυστρία, Ελβετία κ.α. υπάρχουν οι λεγόμενες Βινιέτες, συνήθως ένα πάγιο ποσο 60-70€ τον χρόνο.
Τώρα το γιατί σε μερικές χώρες υπάρχουν διόδια και αλλου όχι....για το αν στην Ελλάδα πρέπει να υπάρχουν διόδια η όχι....ο καθένας το αντιλαμβάνεται όπως θέλει!! |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 10:07 pm Post subject: |
|
|
Αφήστε βρε παιδιά αυτή την καραμέλα με την βόρεια Ευρώπη και τον πολιτισμένο κόσμο.
Στην βόρεια Ευρώπη πληρώνεις για να παρκάρεις κάτω από το σπίτι σου. Στη βόρεια Ευρώπη περνάς από ΚΤΕΟ από τον πρώτο χρόνο. Μη λέμε λοιπόν ότι εδώ μας εκμεταλεύονται, διότι και στον πολιτισμένο κόσμο μια χαρά τους τα παίρνουν από δω και από κει. |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sun Feb 13, 2011 10:37 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω τι εννοείς αλλα τουλάχιστον εγώ δεν ανέφερα τίποτα για πολιτισμένο κόσμο, ούτε ότι εδώ μας εκμεταλλεύονται (μάλλον ``φορτωμένος´´ από κάπου αλλου ήρθες)
Δίκιο έχεις ότι από κάπου τους τα περνούν αλλιώς δεν γίνετε, μονο που η διαφορα με μας είναι ότι εκεί κάτι περισσεύει!! |
|
Back to top |
|
|
|