stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Διόδια στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους
Goto page 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Wed Sep 29, 2010 3:53 pm    Post subject: Διόδια στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους Reply with quote

Μεταφορά posts από το thread των Οδικών Έργων
Admin


On 25 Sep 2010, 03:29 pm, ariskop wrote:
Και το "πάρτυ" με τα διόδια μόλις ξεκίνησε. Η Ολυμπία οδός ανοίγει τον χορό με τις πρώτες αγωγές σε αντιρρησίες της Κορίνθου - Πατρών. Μόλις λυθούν τα προβλήματα με τα παράπλευρα οδικά δίκτυα λογικά θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες.

Ας δούμε τι θα αποφανθεί τελικά η δικαιοσύνη για το θέμα των διοδίων. Και ξεκινάει και από το πιο δύσκολο κομμάτι, την Κορίνθου - Πατρών. Για να δούμε θα αποδειχθεί αστικός μύθος η θρυλούμενη οδηγία της Ε.Ε. και η απόφαση Ευρωπαίων οδηγών φορτηγών που αρνούνταν να πληρώσουν διόδια εδώ και χρόνια (προσωπικά ποτέ δεν είχα πιεστεί από αυτή τη φημολογία).

Από την Καθημερινή
Quote:
Aγωγές σε οδηγούς από «Ολυμπία Oδό»
Ηλιας Κανιστρας

ΠΑΤΡΑ. Με αγωγές απαντάει η «Ολυμπία Οδός» σε οδηγούς οχημάτων που έχουν αρνηθεί να πληρώσουν το αντίτιμο των διοδίων, στους σταθμούς Ρίου και Ζευγολατειού. Ηδη έχουν αποσταλεί αγωγές εναντίον 25 ατόμων που κατοικούν στην Πάτρα, στο Αίγιο, στο Δερβένι, στο Κιάτο, στο Αργος, στην Ελευσίνα, αλλά και σε περιοχές της Αθήνας, με τις οποίες ζητείται αφΆ ενός η καταβολή των απλήρωτων διοδίων και αφΆ ετέρου η καταβολή 1.500 ευρώ από τον καθένα για ηθική βλάβη της εταιρείας. Σύμφωνα με όσα δήλωσε στην «Κ» ο νομικός εκπρόσωπος της κίνησης πολιτών της Πάτρας, που αρνούνται να πληρώσουν τα διόδια στην Πατρών - Κορίνθου, κ. Ακης Βαβαρούτας, πρόκειται για μία αγωγή 165 σελίδων, που στρέφεται εναντίον των 25 ατόμων και έχει ήδη κατατεθεί στο Ειρηνοδικείο Πειραιά. Η εκδίκαση της υπόθεσης έχει προσδιοριστεί για τις 29/2/2012.

Στο κείμενο της αγωγής περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πίνακες με το πόσες φορές οι οδηγοί των αυτοκινήτων αρνήθηκαν να πληρώσουν διόδια, καθώς και το συνολικό ποσό που σύμφωνα με την εταιρεία οφείλουν. Οσον αφορά στο ζήτημα της ηθικής βλάβης που υποστηρίζει η εταιρεία ότι υπέστη, επικαλείται μία σειρά από λόγους. Οπως ότι οι οδηγοί είχαν προσχεδιάσει να παραβιάσουν το νόμο. Ενώ είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν εναλλακτική διαδρομή, προκάλεσαν πρόβλημα στην κυκλοφορία, στην ασφάλεια της οδού, στη διασφάλιση της κοινωνικής ειρήνης εντός του έργου. Επίσης, υποστηρίζεται ότι ζημιώθηκε η ίδια η εταιρεία από τη μη πληρωμή των διοδίων, αλλά και το ελληνικό Δημόσιο από τη μη πληρωμή του ΦΠΑ.

On 26 Sep 2010, 01:24 pm, Agg3los wrote:
Τοσα 40 χρονια που πληρωναμε το κρατος διοδια χωρις κανενα εργο ,γιατι δεν σταματουσε κανεις να πληρωνει?
που ηταν τοτε οι επαναστατες?

ελα ντε?

τωρα που για πρωτη φορα τα λεφτα πιανουμε τοπο επι τοπου και το βλεπουμε,,μας επιασαν οι αντιδρασεις..

αλλα δεν τσουζουν τα διοδια,,αλλα οτι δεν ειναι κρατικα αλλα ιδιωτικα,,ξυπναει ο κΚΕς μεσα μας..

On 26 Sep 2010, 05:59 pm, alter100 wrote:
Αν ξέραμε τι θέλουμε !! Confused

On 26 Sep 2010, 06:41 pm, Mika wrote:
πολυ τοπο εχουν πιασει τα λεφτα στη Κορινθου-Πατρων. δινεις 3 ευρω αλλα νοιωθεις μια ασφαλεια ρε παιδι μου Laughing

On 27 Sep 2010, 03:10 pm, Agg3los wrote:
βλεπεις εργα ..

που για 40 χρονια ο δρομος ηταν ανεγγιχτος..μονο φαντασματα που δεν ειχε..


να ειμαστε σοβαροι σαν λαος..και να κανουμε τον τσαμπουκα εκει που πρεπει και οταν πρεπει..

τι προτιμουν οι διαφοροι που "δεν πληρωνουν"?

να πληρωνουν τα διοδια,,ή να φυγει η εταιρια και να σταματησουν τα εργα και να φυγουν και τα διοδια?

οι περισσοτεροι απο ότι καταλαβα,λενε να γινοταν ο δρομος και μετα να πληρωναμε διοδια..
αλλα ετσι και αλλιως πληρωναμε..

απλως η μικρη αυξηση της ολυμπιας οδου ξεχειλησε το ποτηρι..

κατα τη γνωμη μου δεν επρεπε να υπαρχει καμια αυξηση μεχρι να παραδοθει ενα καθαρο κομματι δρομου..
ετσι δεν θα αντιδρουσαν οι πολιτες τοσο..

On 27 Sep 2010, 03:28 pm, Mika wrote:
σορρυ αλλα τσαμπουκα επρεπε να χουμε κανει χρονια για την Κορινθου Πατρων. εστω και αργα που ξυπνησαμε δεν πειραζει.

οδηγαω αυτον τον δρομο 5 χρονια τωρα και καθε φορα κανω το σταυρο μου να βγω ζωντανος. το οτι πληρωνα και πληρωνω για μια υπηρεσια που ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ δεν σημαινει οτι θα πρεπει και να συνεχισω να την πληρωνω.

ας κανουν τον αυτοκινητοδρομο και μετα ας βαλουν τα διοδια.

η σοβαροτητα μας ως λαος χανεται οταν καποιοι μας εκμεταλλευονται παιρνοντας μας χρηματα χωρις λογο και εμεις τα δινουμε απλοχερα.

υ.γ.1 τα παραπανω αφορουν μονο την Πατρων Κορινθου
υ.γ.2 δεν εχω αρνηθει ποτε να πληρωσω

On 27 Sep 2010, 11:16 pm, Agg3los wrote:
Quote:
σορρυ αλλα τσαμπουκα επρεπε να χουμε κανει χρονια για την Κορινθου Πατρων. εστω και αργα που ξυπνησαμε δεν πειραζει.

τωρα που μπηκαν ιδιωτες..τυχαιο?δε νομιζω..
εγω βλεπω υποκρισια..σε αυτο..

ειναι αυτο που λεμε οτι θυμομαστε χαιρομαστε..
ειδικα κατι λογια περι ευρωπαικων νομων ειναι γελοια,γιατι απλα υπηρχαν τοσα χρονια και ποτέ κανεις δεν πειραξε την κυβερνηση που εριχνε τοσα
διοδια..

μου φαινεται παραλογο..τωρα που γινεται δουλεια πια..μας επιασε η επανασταση μας..

On 28 Sep 2010, 01:33 am, Alkis wrote:
Mika wrote:
ας κανουν τον αυτοκινητοδρομο και μετα ας βαλουν τα διοδια.


Παιδιά καταλαβαίνω το ψυχολογικό πλεονέκτημα αυτού αλλά στην ουσία το ερώτημα είναι αν θέλουμε τον δρόμο. Εάν τον θέλουμε, διόδια θα πληρώσουμε. Είτε από τώρα λόγου χάρη 3 ευρώ, είτε από 3 χρόνια 6 ευρώ. Γιατί προφανώς το κόστος του δρόμου είναι το ίδιο με ή χωρίς διόδια. Εάν δεν πληρώσουμε τώρα, θα χρειαστεί να πληρώσουμε παραπάνω στο μέλλον.

Σε κανέναν δεν αρέσει να πληρώνει αλλά ας μην λαικίζουμε βρε παιδιά και εμείς. Και μετά κατηγορούμε τους πολιτικούς ως λαικιστές και ψεύτες αλλά εμείς φταίμε αφού είμαστε χειρότεροι και από αυτούς... Confused

On 28 Sep 2010, 12:05 pm, Agg3los wrote:
ακριβως...πολυ σωστος..

και ας συγκρινουμε με γειτονικες χωρες(και οχι με την ..Ελβετια οπως μερικοι εξυπνακιδες κανουν)οπως Ιταλια θα δουμε πως εχουν ιδια ή και ακριβοτερα διοδια..λογω αγριου εδαφους τουνελ και παρομοιου οικονομικου συστηματος..

οποτε πρεπει να θελουμε τη δικαιη πληρωμη..
δηλαδη να βαλουν προπληρωμενες καρτες(σαν τα κινητα,τοσο δυσκολα ειναι?) με ηλεκτρονικο μηχανακι στο τζαμι και πληρωμη οσο ακριβως χιλιομετρα κανουμε..

απο τηη εισοδο στην εθνικη μεχρι την εξοδο.αλλα και καποιοι πολιτες μπορει να αντιδρασουν σε αυτο επειδη θελουν τσαμπα να μπαινουν στην εθνικη..

On 28 Sep 2010, 12:15 pm, PAVEL_13 wrote:
Φυσικά υπάρχει και η λύση της παλιάς εθνικής μέχρι τον Λόγγο. Ούτως ή άλλως ο δρόμος στην ΝΕΟ μέχρι εκεί είναι μίας λωρίδας πλάτους. οπότε και δεν χάνουμε τίποτα από χρόνο και δεν χάνουμε 3 ευρώ τσάμπα και βερεσέ.

On 28 Sep 2010, 12:18 pm, Mika wrote:
Alkis wrote:
Εάν δεν πληρώσουμε τώρα, θα χρειαστεί να πληρώσουμε παραπάνω στο μέλλον.


ε ας το πληρωσουμε στο μελλον που θα απολαμβανουμε το νεο δρομο! δοξα τω Θεο τοσα χρονια το συγκεκριμενο δρομο τον πληρωνουμε αρα κεφαλαιο πρεπει να υπαρχει.

η Αττικη οδος οταν ανοιξε ηταν ενα μικρο κομματι και πληρωνες ενα ευρω. οταν διευρύνθηκε μεχρη τον Κηφισο πηγε 1.80. οταν ανοιξε η περιφερειακη Υμμητου λιγο παραπανω και εφτασε στο 2.70 οταν ανοιξε μεχρι Ελευσινα.

ο Κορινθου-Πατρων γιατι εχει απο τωρα 2.90;

εγω δεν ζηταω (προς θεου) τσαμπα αυτοκινητοδρομους. ουτε συμμετεχω πουθενα σε διαφορες επιτροπες "στοπ στα διοδια" και λοιπα που οπως και ο Αγγελος, τα θεωρω υποκριτικα. εξαλλου οπως προειπα δεν εχω αρνηθει ποτε να πληρωσω.

αλλά , κι επειδη μιλησαμε για δικαιη πληρωμη, δεν μου φαινεται καθολου δικαιη πληρωμη το 2.90 στον συγκεκριμενο δρομο.

σκεφτειτε λιγο οτι 2.90 δινουμε και για το Αθηνα-Κορινθος. ειναι σαν να εχει σε ενα μαγαζι η χωριατικη 5 ευρω και στο διπλανο μαγαζι να εχει η αγγουροντοματα επισης 5

(τα σπασε το παραδειγμα μου Cool )

On 28 Sep 2010, 12:42 pm, Agg3los wrote:
Quote:
η Αττικη οδος οταν ανοιξε ηταν ενα μικρο κομματι και πληρωνες ενα ευρω. οταν διευρύνθηκε μεχρη τον Κηφισο πηγε 1.80. οταν ανοιξε η περιφερειακη Υμμητου λιγο παραπανω και εφτασε στο 2.70 οταν ανοιξε μεχρι Ελευσινα.

η αττικη οδος δεν υπηρχε πριν,,ηταν καθαρα κομμενη σε νεο εδαφος,,σε αντιθεση με τν Πατρνωκορινθου που ειναι και μεγαλυτερη σε μηκος..

η αττικη οδος ειναι αστικος δρομος με πολυ περισοτερα διοδια απο τη Κορινθου πατρων που το μονο καινουριο διοδιο που θα μπει ειναι στο Αιγιο..

On 28 Sep 2010, 12:44 pm, PAVEL_13 wrote:
Mika wrote:
ο Κορινθου-Πατρων γιατι εχει απο τωρα 2.90;


Ποιός σου είπε ότι θα έχει και μετά 2.90; Για το Αθήνα-Πάτρα θα είναι πολύ περισσότερο.

On 28 Sep 2010, 01:00 pm, Mika wrote:
προφανως και θα ειναι περισσοτερα.
τωρα γιατι εχει 2.90;
τι υπηρεσια προσφερει σε σχεση με τους αλλου αυτοκινητοδρομους που κοστιζουν το ιδιο;

το οτι δεν υπηρχε η Αττικη Οδος δεν καταλαβαινω που κολλαει. κι αφου ειμαστε και σε αυτο φορουμ νομιζω πως ολοι θα συμφωνησουν πως οπως πριν το 2004 δεν υπηρχε ο αυτοκινητοδρομος της Αττικης Οδου, ετσι και τωρα ΔΕΝ υπαρχει ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Κορινθου-Πατρων

On 28 Sep 2010, 01:08 pm, PAVEL_13 wrote:
Καμμία υπηρεσία δεν προσφέρει, γιαυτό λέω να μην την χρησιμοποείτε στο διάστημα Πάτρα-Λόγγος (να πηγαίνετε από τον παλιό.) Απλά με τη λογική ότι στην Αττική οδό τμηματικά ανέβηκαν τα διόδιά, έτσι κι εδώ τώρα έχει 2,90 και σε 3 χρόνια που θα έχει (ελπίζουν) ολοκληρωθεί θα έχει κανα 8ευρω. Και θα γουστάρουμε κιόλας που θα χουμε δρόμους.

On 28 Sep 2010, 08:44 pm, ariskop wrote:
Μπορεί σήμερα να μας φαίνεται παράλογο να πληρώνουμε διόδια για αυτό τον δρόμο αλλά τα διόδια δεν μπήκαν αυθαίρετα πάνω σε υπάρχον δρόμο για να κερδίζει λεφτά το κράτος αρχικά και ο ιδιώτης στη συνέχεια.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε την ιστορία αυτών των οδικών αξόνων. Τόσο η νέα εθνική οδός Αθηνών - Πατρών όσο και η εθνική οδός Αθηνών - Θεσσαλονίκης κατασκευάστηκαν από το μηδέν με σκοπό να αντικαταστήσουν τις αντίστοιχες παλαιές εθνικές οδούς στα πλαίσια του αναπτυξιακού σχεδίου του Κ.Καραμανλή την δεκαετία του 1960 (σταδιακές παραδόσεις μέχρι και το 1972). Τα διόδια (και στους 2 άξονες) μπήκαν τότε τόσο για την αποπληρωμή όσο και για την συντήρηση του δρόμου στα πρότυπα των αμερικάνικων οδικών δικτύων. Από τη στιγμή που μπήκαν ακόμα και κομμάτι νέου δρόμου να μην είχε κατασκευαστεί θα συνέχιζαν να λειτουργούν τα διόδια. Φαίνεται ότι το διάστημα αυτό είναι ήδη πολύ μεγάλο (40-50 χρόνια) αλλά αλήθεια και οι νέοι αυτοκινητόδρομος σε πόσα χρόνια θα επιστραφούν στο Δημόσιο για να εισπράττει αυτό τα διόδια (30 χρόνια)??

Από εκείνο το σημείο και μετά μιλάμε πλέον για εργασίες αναβάθμισης αυτών των αξόνων (που καθυστέρησαν χαρακτηριστικά) και όχι για κατασκευή νέων αξόνων (όπως είναι η Ιονία Οδός ή ο Ε65 που δεν υπάρχει σήμερα παλαιά εθνική Αντιρρίου - Ιωαννίνων αλλά θα υπάρχει σε λίγα χρόνια).

Ακριβώς για αυτό το σημείο (ότι μιλάμε για Νέα εθνική οδό και η παλαιά υπάρχει ως εναλλακτική σε όλο το μήκος ακόμα και αν διέρχεται δεκάδες χιλιόμετρα μακριά) δεν ίσχυε για αυτή την περίπτωση (όπως και στα Τέμπη, στην Αθηνών - Λαμίας πριν την αναβάθμιση κτλ.) η περιβόητη ευρωπαϊκή οδηγία για τους αυτοκινητόδρομους.

Υ.Γ. Για την ιστορία ακόμα και σήμερα ως παλαιά εθνική οδό Αθηνών Λαμίας θεωρείται ο άξονας Μάντρα - Βίλια - Θήβα - Λιβαδειά - Μπράλος - Λαμία ενώ από εκεί και πάνω δεν υπήρχε καν δρόμος στη σημερινή χάραξη. Μέσω Δομοκού ενώ Τέμπη δεν υπήρχαν μέχρι το 1959 και η επικοινωνία γινόνταν κάνοντας τον κύκλο της μακεδονίας...

On 28 Sep 2010, 10:49 pm, Agg3los wrote:
Quote:
ετσι και τωρα ΔΕΝ υπαρχει ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Κορινθου-Πατρων


μην διαβαζουμε τετοια γιατι θα καραφλιασουμε.. Wink

ακομα και με εμποδια η εθνικη ειναι σιγουρα πιο γρηγορη απο την παλαια μονο και μονο γιατι παει πιο ισια και πλατια και δεν περναει απο χωρια..
μη γελιομαστε..η διαφορα ειναι τεραστια..

στην παλαια πας με μεγιστο 80χλμ/ωρα ,ταχυτητα που ειναι το μινιμουμ. για την εθνικη..

ακομα και με τον κουτσο στραβο δρομο που εχουμε τωρα..

αν δεν υπηρχε καθολου εθνικη και ο νεος αυτοκινητοδρομος γινοταν σε καθαο εδαφος ισως γινοταν και γρηγοροτερα..γιατι δεν θα ειχε το προβλημα με την αυξημενη κινηση που εχει τωρα..

On 28 Sep 2010, 11:26 pm, PAVEL_13 wrote:
Μάλλον θα καραφλιάσουμε αν μας λες ότι θεωρείς τον Πάτρα-Κόρινθος Αυτοκινητόδρομο.
Ασφαλώς και ΔΕΝ είναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ. Εργοτάξιο τον λες.

On 28 Sep 2010, 11:53 pm, Agg3los wrote:
χαιρομαι που ειναι εργοταξιο,αν δεν ηταν θα ζηταγα τα λεφτα μου πισω..
τωρα οσο βλεπω δουλεια δεν παραπονιεμαι..

χωρις ταλαιπωρια ,εργο δεν γινεται..

On 29 Sep 2010, 09:26 am, Mika wrote:
Agg3los wrote:
Quote:
ετσι και τωρα ΔΕΝ υπαρχει ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Κορινθου-Πατρων


μην διαβαζουμε τετοια γιατι θα καραφλιασουμε.. Wink
.

οκ καπου εδω Αγγελε σταματει η κουβεντα μας για το συγκεκριμενο θεμα.
αφου εσυ θεωρεις αυτοκινητοδρομο αυτη την καρμανιολα τοτε καταλαβαινω γιατι θες να πληρωνεις διοδια γι αυτο

On 29 Sep 2010, 09:49 am, cruiser wrote:
Στο θέμα των διοδίων δεν ακούγονται οι ψύχραιμες φωνές που θα μπορούσαν να λένε ότι να πληρώνω λίγο η καθόλου μέχρι να φτιαχτεί οδ ρόμος , ούτε αυτών που λένε να καταργηθούν τα μετωπικά διόδια και να πληρώνεις με το χιλιόμετρο , αλλά ακούγονται μόνο οι φωνές των λαικιστών που λένε γενικά όχι στα διόδια και ζητάνε είτε να μην γίνουν οι δρόμοι , είτε να γίνονται με ρυθμούς δημοσίου όπως ο δρόμος Λάρισας - Τρικάλων που φτιάχνεται 10ετίες και θρηνήσαμε 7 νεκρούς εκεί προχτές .

Επίσης ζητάνε να μην πληρώνουν οι κάτοικοι των μεγάλων πόλεων διόδια παρ' ότι λόγω πληθυσμού καταναλώνουν μεγάλο μέρος των δημοσίων πόρων και έτσι ζητάνε να μην πληρώσουν γιά να γίνουν οι δρόμοι στην επαρχία που η κίνηση τους δεν επαρκεί να καλύψει το κόστος τους .

Αρα καλό είναι να μην μπερδεύουμε τις αναγκαίες διορθώσεις με τις λαικίστικες αρνήσεις .

On 29 Sep 2010, 10:44 am, Agg3los wrote:
ο λακισμος πουλαει,,ειδικα τις κρισιμες εποχες που ζουμε..
η ψυχραιμη λυση θα ηταν μια.
να μην αυξηθουν καθολου τα διοδια..απο οτι ηταν,ή να μειωθουν και λιγο λογω εργων και ταλαιπωριας..
τοτε οταν τελειωναν κομματια του δρομου πληρως θα εμπαιναν διοδια με πραγματικη χιλιομετροχρεωση..
γιατ οχι σε καθε εισοδο και εξοδο?

On 29 Sep 2010, 10:57 am, Mika wrote:
cruiser wrote:
Στο θέμα των διοδίων δεν ακούγονται οι ψύχραιμες φωνές που θα μπορούσαν να λένε ότι να πληρώνω λίγο η καθόλου μέχρι να φτιαχτεί οδ ρόμος , ούτε αυτών που λένε να καταργηθούν τα μετωπικά διόδια και να πληρώνεις με το χιλιόμετρο ,


ακριβως αυτο. αν τολμησεις να πεις αυτα που αναφερει ο cruiser τότε κατευθείαν ανήκεις στους παλαβούς που ζητανε να καταργηθουν εντελως τα διοδια.

προσωπικα θελω τα αυτονοητα. να πληρωνω διοδια στους αυτοκινητοδρομους. οχι σε δρομους με ΜΙΑ λωριδα κυκλοφοριας οπως ο Κορινθου-Πατρων ή η διελευση των Τεμπων

On 29 Sep 2010, 02:05 pm, prevezanos wrote:
Επειδή η ιταλία αναφέρεται συχνά σαν παράδειγμα δρόμων και διοδίων, τα περίπου 110 χλμ στοιχίζουν 7 ή 8 ευρώ περίπου.
Επίσης δεν έχουν έξοδο ανά 5 χλμ και ανά κεφαλοχώρι όπως στην Ελλάδα ακριβώς επειδή έχουν πλευρικά διόδια.

Mia protasi Admin και Losadα: Γιατί δεν κάνουμε μια ξεχωριστή σελίδα για τα διόδια, να βγάζουμε το άχτι μας, και να κρατήσουμε τα Οδικά για να γράφουμε την πρόοδο των έργων;

On 29 Sep 2010, 02:27 pm, Demis wrote:
Mia protasi Admin και Losadα: Γιατί δεν κάνουμε μια ξεχωριστή σελίδα για τα διόδια, να βγάζουμε το άχτι μας, και να κρατήσουμε τα Οδικά για να γράφουμε [u]την πρόοδο των έργων;[/u]
Για στο στόμα σου!!

On 29 Sep 2010, 11:24 pm, einsiedeln wrote:
+2010

όποιος πασχίζει να πείσει τον άλλον με το καλό ή με το στανιό, ας το κάνει τουλάχιστον σε ειδικά αφιερωμένο χώρο. Wink




Εδώ μπορούμε να συζητάμε (γράφοντας) ότι έχει σχέση με τα διόδια
Και κάνω την αρχή λέγοντας ότι στην γειτονική Ιταλία ας πούμε τα διόδια στους αυτοκινητοδρομους κοστίζουν 5¤ για κάθε 100 km
Στην παρακάτω ιστοσελίδα μπορούμε να βάλουμε διαδρομή και να υπολογίσουμε τα διόδια
click
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Wed Sep 29, 2010 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

γνωμη μου ειναι να καταργηθουν ολα τα διοδια που δεν αφορουν αυτοκινητοδρομους, ητοι δρομους με μια λωριδα ανα κατευθυνση, χωρις διαχωριστικο στηθαίο και ανισοπεδους κομβους.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 155

PostPosted: Wed Sep 29, 2010 7:19 pm    Post subject: Reply with quote

Eγώ εξοργίζομαι πολύ με αυτούς των αφιδνών που θέλουν να χρησιμοποιούν τον Α1 αλλά να μην τον πληρώνουν .

Μάλιστα τώρα τελευταία κάτι καλόπαιδα μέλη ενός γκρούπ ακριβών σπορ αυτοκινήτων αξίας από 25000 και πάνω , κάνανε βολτίτσα γιά καφέ μέχρι το Ναύπλιο που είναι και κυριλέ και δεν πλήρωσαν διόδια στον Α8 και στον Α7 και μάλιστα ανέβασαν και στο δίκτυο την μαγκιά τους .

Κάτι τέτοιους κουραμπιέδες πρέπει να τους βάζουμε στην θέση τους γιατί ο χαβαλές έχει και όρια .
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Sep 29, 2010 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

Κάθε ενέργεια των Νεοελλήνων γίνεται πλέον με γνώμονα την "μαγκιά". Κανείς πλέον δεν κάνει κάτι εάν το αποτέλεσμα δεν εμπεριέχει και στοιχεία μαγκιάς. Πλέον η παραβατικότητα και η ατιμωρησία θεωρούνται μαγκιά (επίδειξη δύναμης και ικανότητας).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
philimonas
Visitor
Visitor


Joined: 15 Dec 2008
Posts: 8

PostPosted: Wed Sep 29, 2010 9:07 pm    Post subject: Reply with quote

cruiser wrote:
Eγώ εξοργίζομαι πολύ με αυτούς των αφιδνών που θέλουν να χρησιμοποιούν τον Α1 αλλά να μην τον πληρώνουν .


Σύμφωνοι, αλλά δεν εξοργίζεσαι και με αυτούς της Νέας Οδού που για 10 χιλιόμετρα δρόμου χρεώνουν 50;
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 858
Location: White River

PostPosted: Wed Sep 29, 2010 11:18 pm    Post subject: Reply with quote

Και βεβαια αναμενουμε με ενδιαφερον τις εξελιξεις στα δικαστηρια πλεον αλλα και στους δρομους...

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_29/09/2010_357382
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Sep 29, 2010 11:56 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Κάθε ενέργεια των Νεοελλήνων γίνεται πλέον με γνώμονα την "μαγκιά". Κανείς πλέον δεν κάνει κάτι εάν το αποτέλεσμα δεν εμπεριέχει και στοιχεία μαγκιάς. Πλέον η παραβατικότητα και η ατιμωρησία θεωρούνται μαγκιά (επίδειξη δύναμης και ικανότητας).


σωστος..

αλλα που ηταν αυτοι οι μαγκες οταν ηταν κρατικα τα διοδια τοσα χρονια?
μηπως ηταν πιο ευρωπαικοι οι δρομοι τοτε?και δεν αντιδρουσαν?
μηπως γιατι τοτε με το κρατος θα ηταν πιο αγρια τα πραγματα?

γιατι δεν βλεπω απαντηση σε αυτο το ερωτημα?

το κινημα "δεν πληρωνω" γιατι δεν υπηρχε επι κρατικων διοδιων που πηγαιναν για πεταμα?
οσο δεν παιρνω πειστικη απαντηση ,θα ξαναρωταω.. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Thu Sep 30, 2010 8:30 am    Post subject: ΔΙΟΔΙΑ Reply with quote

Αγαπητοί φίλοι,

Επιτρέψτε μου να καταθέσω την άποψή μου με την ευκαιρία της αναφοράς των κινητοποιήσεων που γίνονται συχνά -ειδικότερα- απο τους κατοίκους των Αφιδνών θέλοντας να τονίσω οτι ουδεμία σχέση έχω με την περιοχή. Απλά παρακολουθώ στενά τα θέματα που σχετίζονται με τα διόδια τόσο προσφάτως μέσω του stadia όσο και απο την γενική ειδησειογραφία.

Μήπως θα έπρεπε το κράτος σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τις εταιρίες εκμετάλευσης δρόμων και διοδίων να ξανα-κάτσουν στο τραπέζι και να επαναπροσδιορίσουν την χωροταξική θέση των σταθμών διοδίων? Ειδικότερα στην Αττική, απο τη στιγμή που (ειδικά) οι Αφίδνες αποτελούν πλέον ένα πυκνοκατοικημένο προάστιο μέσα στον ιστό της πόλης των Αθηνών (όπως και τα Μέγαρα, η Νέα Πέραμος, η Μαλακάσα, ο Ορωπός, σε λίγο τα Οινόφυτα κλπ, κλπ). Όσο η αποκέντρωση μεγαλώνει, τόσο οι περιοχές αυτές θα θεωρούνται δικαίως προάστια της πόλης των Αθηνών. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι εγκατεστημένες ή αποφασίζουν να εγκατασταθούν πλέον έξω απο την Αθήνα, κάτι που σημαίνει μεγαλύτερη επιβάρυνση του οδικού δικτύου προς τις περιοχές αυτές. Τουλάχιστον, για μια φορά, ας μη συνδυάζουμε αυτή την αποκέντρωση με την δυνατότητα να εισπράξουμε περισσότερα κέρδη. Δεν νομίζω ότι φείδονται κερδών οι κοινοπραξίες εκμετάλευσης των δρόμων.

Θεωρώ ότι είναι άδικο για τον μόνιμο κάτοικο των Αφιδνών, της Νέας Περάμου και άλλων περιοχών στα όρια της πόλης που εργάζονται στην Αθήνα να πρέπει να πληρώνουν κάθε μέρα τόσα χρήματα για την αυτονόητη μετακίνησή τους. Θα μου πείτε ότι υπάρχουν και οι παράδρομοι που είναι τσάμπα. ΟΚ. Δεκτόν. Αλλά ο σκοπός είναι να βελτιώνουμε την ποιότητα της ζωης μας με σύγχρονα έργα έτσι ώστε και λιγοτερες εργατοώρες να χάνονται στις μετακινήσεις και η ψυχική υγεία των κατοίκων να παραμένει στα επιθυμητά επίπεδα. Και νομίζω ότι αυτό έχει τεράστια σημασία. Τι άλλο μας έχει απομείνει απο την ισσοροπία της ψυχικής μας υγείας που σιγά σιγά και αυτή φθίνει λόγω των καταστάσεων που βιώνουμε με την "κρίση" και που θα συνεχίσουμε να βιώνουμε δυστυχώς για αρκετά χρόνια ακόμη.

Σας ευχαριστω για τον χώρο που μου διαθέσατε και το χρόνο σας.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 155

PostPosted: Thu Sep 30, 2010 10:45 am    Post subject: Reply with quote

Mάλιστα , να προσθέσω και εγώ που μένω κοντά στην Αττική οδό , να την κάνουμε και αυτή τζάμπα ?
Να πω ότι αυτή η ρημαδοπόλη απορροφά τεράστιους κρατικούς πόρους γιά να αυτοσυντηρηθεί που θα μπορούσαν να πάνε στην επαρχία και αναλογικά λόγω του μικρού μεγέθους να κάνουν σημαντικά έργα .
Αυτό λοιπόν δεν γίνεται και άρα είναι ΗΘΙΚΟ , ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ , οι κάτοικοι των μεγάλων πόλεων να πληρώνουμε την υπεραξία που δίνουν οι κρατικές δαπάνες.
Δηλαδή μετρό στην Αθήνα , μετρό στην Θεσσαλονίκη , καρόδρομοι και σκοτώστρες στην Εύβοια .
Οχι φίλε μου , χρησιμοποιείς , επωφελήσαι των κρατικών παροχών , ρυπαίνεις ? Θα πληρώσεις .
Αθήνα - Χαλκίδα 80 χλμ είναι πλέον μισή ώρα με 40 λεπτά . Χαλκίδα - Κύμη 80 χλμ είναι 1,5 ώρα , αν φτάσεις και δεν τρακάρεις στον κωλόδρομο του 1950 .
Προχτές 7 άνθρωποι νέοι , μωρά , χάσανε την ζωή τους γιατί το κωλοκράτος δεν έχει φτιάξει ένα δρόμο 60 χλμ δεκαετίες τώρα .
Τι λές δεν θα θέλανε να πληρώνανε διόδια και να ζούν σήμερα ?
Τα παιδιά του Μαλιακού , των Τεμπών ?

Είμαι έξαλλος με λογικές μακρυά από μένα και ας μπεί όπου θέλει .
Είναι η ατομιστική λογική που μας έφερε στην χρεωκοπία .
Είναι η λογική των κατοίκων των εξωτικών Σεπολίων που μας βάλανε μαζί με τους κοπρίτες κομματικούς και πολιτικούς και δικαστές να πληρώσουμε 2 χλμ υπόγειο τρένο για να αποκτήσουν υπεραξία τα κωλόσπιτα τους .
Αν ήταν σοβαρό το κράτος θα τους έλεγε :
Θέλετε υπόγειο τρένο και από πάνω πάρκο ?
10 ευρώ το μέτρο πρόσοψης κάθε σπιτιού στο πάρκο .
Αν πληρώνανε 1-2000 το χρόνο τέλη θα κάνανε τους μάγκες ?

Κατά τα άλλα ας συνεχίσουν κάθε βράδυ κάποιοι να μετακινούν τους κάδους των σκουπιδιών στην πόρτα του γείτονα .
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Thu Sep 30, 2010 11:03 am    Post subject: Reply with quote

Τελικά, πολύ μεγάλο πράγμα η ψυχική υγεία.

Καλή Συνέχεια Στις Δημοκρατικές Διαδικασίες
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Sep 30, 2010 11:11 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Προχτές 7 άνθρωποι νέοι , μωρά , χάσανε την ζωή τους γιατί το κωλοκράτος δεν έχει φτιάξει ένα δρόμο 60 χλμ δεκαετίες τώρα .
Τι λές δεν θα θέλανε να πληρώνανε διόδια και να ζούν σήμερα ?


α,μπραβο..

να γινει ο δρομος ,τοσες ψυχες να δικαιωθουν...
και τα διοδια να ειναι λογικα...
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 155

PostPosted: Thu Sep 30, 2010 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

Eυχαριστούμε sxiza γιά τα καλά σου λόγια .
Αν είχες και ένα επιχείρημα να μας αντιτάξεις πέραν της βελτίωσης της ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ποιότητας ζωής , αλλά με τα λεφτά ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ , θα ήταν καλύτερη η συζήτηση .
Back to top
View user's profile Send private message
philimonas
Visitor
Visitor


Joined: 15 Dec 2008
Posts: 8

PostPosted: Thu Sep 30, 2010 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Τελικά δεν απάντησες.. είναι σωστό να μην υπάρχει χιλιομετροχρέωση ή όχι;
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 155

PostPosted: Thu Sep 30, 2010 2:15 pm    Post subject: Reply with quote

Αν μιλάς γιά μένα ξαναβάζω το χτεσινό μου σχόλιο που αναφέρεται και πιό πάνω από τους άλλους φίλους

Quote:
Στο θέμα των διοδίων δεν ακούγονται οι ψύχραιμες φωνές που θα μπορούσαν να λένε ότι να πληρώνω λίγο η καθόλου μέχρι να φτιαχτεί οδ ρόμος , ούτε αυτών που λένε να καταργηθούν τα μετωπικά διόδια και να πληρώνεις με το χιλιόμετρο , αλλά ακούγονται μόνο οι φωνές των λαικιστών που λένε γενικά όχι στα διόδια και ζητάνε είτε να μην γίνουν οι δρόμοι , είτε να γίνονται με ρυθμούς δημοσίου όπως ο δρόμος Λάρισας - Τρικάλων που φτιάχνεται 10ετίες και θρηνήσαμε 7 νεκρούς εκεί προχτές .

Επίσης ζητάνε να μην πληρώνουν οι κάτοικοι των μεγάλων πόλεων διόδια παρ' ότι λόγω πληθυσμού καταναλώνουν μεγάλο μέρος των δημοσίων πόρων και έτσι ζητάνε να μην πληρώσουν γιά να γίνουν οι δρόμοι στην επαρχία που η κίνηση τους δεν επαρκεί να καλύψει το κόστος τους .

Αρα καλό είναι να μην μπερδεύουμε τις αναγκαίες διορθώσεις με τις λαικίστικες αρνήσεις
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Thu Sep 30, 2010 2:39 pm    Post subject: Reply with quote

Τελικά αυτοί που αντιδρούνε και δεν θέλουν να πληρώνουν διόδια δεν κατάλαβα δεν θέλουν καθόλου διόδια η τους φαίνονται ακριβά και θα ήθελαν να πληρώνουν λιγότερα??? Question
Ένταξη για το Κόρινθος - Πάτρα που δεν είναι ακόμη αυτοκινητόδρομος έχουν δίκιο...όπως και για μερικές περιοχές κοντά στην Αθηνα...και σε λίγο κοντά στην Θεσσαλονίκη όταν μπούνε διόδια στην Εγνατία...εκεί μιλάμε για αστικές περιοχές και πρέπει κατά την γνώμη μου να το ξαναεξετάσουν!!!
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Fri Oct 01, 2010 2:30 pm    Post subject: Reply with quote

Διόδια ακόμη και στους παράδρομους ??
Δεν αρκούσαν οι εννέα σταθμοί διοδίων στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Αθήνας, η εταιρεία “Αιγαίο Α.Ε.” είναι διατεθειμένη να προχωρήσει και στη λειτουργία των παράπλευρων, ως έχει δικαίωμα βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με το ελληνικό δημόσιο, τεντώνοντας παραπάνω τα νεύρα των οδηγών.
Πηγή:
http://www.makthes.gr/news/reportage/62285/
Back to top
View user's profile Send private message
philimonas
Visitor
Visitor


Joined: 15 Dec 2008
Posts: 8

PostPosted: Fri Oct 01, 2010 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

Φαντάζομαι εννοεί στις εισόδους του Αυτοκινητοδρόμου...!
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Oct 01, 2010 11:17 pm    Post subject: Reply with quote

Εννοει στον παραδρομο σε εκεινο το υψος. Τα διοδια της λεπτοκαρυας Εχουν ισως τον πιο ευκολο τροπο για να αποφυγεις τα διοδια, και πολλοι τα αποφευγουν
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 651

PostPosted: Fri Oct 01, 2010 11:38 pm    Post subject: Reply with quote

Δημοσιογραφική αστοχία (μην πω πα$%ριά..).

Προφανώς και πρόκειται για πλευρικά διόδια στις εισόδους ή εξόδους του αυτοκινητόδρομου, άλλωστε το λέει και το ίδιο το δημοσίευμα...
Quote:

Η απόπειρα που έγινε στη Λεπτοκαρυά Πιερίας για την έναρξη κατασκευής πλευρικών διοδίων προς στιγμήν έχει σταματήσει μετά την αντίδραση των κατοίκων της περιοχής. Η εταιρεία, πάντως, δεν πρόκειται να παραιτηθεί από το δικαίωμά της να λειτουργήσει πλευρικά διόδια, ούτε όμως οι κάτοικοι κάνουν πίσω, με αποτέλεσμα να κορυφώνεται η αντιπαράθεση.
Back to top
View user's profile Send private message
philimonas
Visitor
Visitor


Joined: 15 Dec 2008
Posts: 8

PostPosted: Sat Oct 02, 2010 12:52 pm    Post subject: Reply with quote

Προφανώς, δε γίνεται να έχει διόδια ο παράδρομος.
Θα πρέπει τότε να βγάλουν και τιμές για τρακτέρ, ποδήλατα και πατίνια Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 517

PostPosted: Mon Oct 04, 2010 12:56 am    Post subject: Reply with quote

Sxiza,
επέτρεψέ μου να διαφωνήσω μαζί σου για το θέμα του κατοίκου των Αφιδνών.

Όταν κάποιος πήγε και έκτισε το σπίτι του εκεί ήταν ακόμη χωράφια και η Αθήνα ήταν ακόμη μακριά... Δεν ακολούθησαν τα διόδια την έλευσή του στην περιοχή...

και δεύτερον αν ισχύει αν ισχύει το δίκαιο των αιτημάτων της περιοχής τότε να καταργηθούν τα διόδια και στα Βριλήσσια στην Αττική οδό, για κάποιον που θέλει να παει 3 χλμ δυτικά στο Ηράκλειο...

Εδώ συζητάμε να μπουν διόδια σο κέντρο της πόλης 8στο δακτύλιο ας πούμε...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Oct 06, 2010 9:26 am    Post subject: Reply with quote

χθες που πηγα Αθηνα..
η Ολυμπια οδος το παρακανε,,2.90 διοδια..
ακριβοτερα απο την Αττικη 2.80 Shocked

παλαβο...

βεβαια ειδα και τα εργα..και ευχαριστηθηκα.. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (¶λλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Wed Oct 06, 2010 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Εμ... είναι ακριβή η επίσκεψη σε εργοτάξιο!
Πληρώνετε εσείς και ας πάτε τόσο αργά όσο και από την παράκαμψη της παλιάς! Δεν πειράζει. Τουλάχιστον βλέπετε caterpillar....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Wed Oct 06, 2010 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως υπό κανονικές συνθήκες ο χρόνος ταξιδιού Πάτρα Κόρινθος δεν έχει αλλάξει δραματικά σε σχέση με πριν, άντε να είναι κανα 10λεπτο παραπάνω. Όπως και να το δεις όμως τα 2.90 είναι πολύ αλμυρά..... Τα έργα πάντως προχωράνε με πολύ γρήγορους ρυθμούς σε όλο το μήκος του άξονα, αν δεν υπάρξουν απρόοπτα σίγουρα από το 2011 θα έχουμε παραδώσεις κομματιών του δρόμου.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Oct 06, 2010 2:24 pm    Post subject: Reply with quote

Το τίμημα ειναι σιγουρα πολύ υψηλό, όπως επίσης ειναι πολύ σπάσιμο το γεγόνος οτι εχουμε πολλά και μετωπικά διόδια.

Νεστάνη-Αθηνα με μηχανη 4,30 ευρω (!) με 3 διόδια (Νεστάνης, Σπαθοβουνίου και Ισθμου).

Οπως έγραψε κι ενας φιλος σε άλλο φόρουμ, δεν ειναι το πρόβλημα τοσο το κοστος για πχ Αθηνα-Θεσσαλονικη, οσο οτι σταματας 11 φορές, καθ' οδον.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next
Page 1 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr