stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Διόδια στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Oct 06, 2010 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Σαφως, το πλεονεκτημα του καινουργιου αυτοκινητοδρομου για γρηγορη μετακινηση, εξανεμιζεται απο τις στασεις και αναμονες λογω των διοδιων. Να σημειωσω εδω οτι η "Νεα Οδος" αποφασισε να μην αφηνει δωρεαν διελευση στα αναπηρικα αυτοκινητα κατι που πραττει και ο "αυτοκινητοδρομος Αιγαιου". Αντιθετα, "Ολυμπια Οδος" και Μωρεας" επιτρεπουν την δωρεαν διελευση στην ανωτερω κατηγορια πολιτων. Εχει φτασει στον Ρεππα το θεμα απο τις ομοσπονδιες αναπηρων και μαλλον θα ληξει θετικα το θεμα και συντομα(αν δεν εχει ληξει ηδη).
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Oct 06, 2010 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Δεν πειράζει. Τουλάχιστον βλέπετε caterpillar....

μπα..δεν ειδα καμιά κάμπια στο δρομο.. Rolling Eyes Cool Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Oct 06, 2010 3:53 pm    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Σαφως, το πλεονεκτημα του καινουργιου αυτοκινητοδρομου για γρηγορη μετακινηση, εξανεμιζεται απο τις στασεις και αναμονες λογω των διοδιων.[...]


Σκέψου να ανεβαινεις με μηχανη, να βρεχει και να πρεπει 11 φορές στα 500χλμ (δληαδη ανα 45χλμ - καθε μιση ωρα), να σταματας, να βγαζεις γαντια και να ψαχνεις για ψιλα μια και σε ορισμένα η τιμή ειναι κατσαρη 1,25 ευρω ας πουμε..

Ταλαιπωρία...

Ολο αυτό λόγω της σαλαμοποίησης των έργων και της αναθεσης που έκανε ο "κουφός". Εντάξει να το δεχτώ να μπουν πολλοι παίχτες στο παιχνιδι αλλα το θεμα των διοδίων να ειναι ενιαίο. Ίδια καρτα και e-pass για όλους τους αυτοκινητοδρόμους και δυνατότητα προαγοράς. Πχ παω Θεσσαλονικη και στο Καπανδρίτι αγοράζω το αντίστοιχο κουπόνι και σε καθε σταθμο περνάω αέρα.

Τα έσοδα να επιμερίζονται με clearing.
Back to top
View user's profile Send private message
Kalashnikov
Senior Member
Senior Member


Joined: 26 Feb 2004
Posts: 597
Location: Brussels

PostPosted: Wed Oct 06, 2010 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

ή τουλαχιστον ενα συστημα οπως το Γαλλικο, με καρτα εισοδου και πληρωμη στην εξοδο του αυτοκινητοδρομου...

Δηλαδη, τοσο δυσκολα ειναι αυτα να γινουν? Η τοσο "προχωρημενοι" εμεις που τα προτεινουμε?
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 771
Location: London, UK

PostPosted: Wed Oct 06, 2010 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτο θα ηταν το καλυτερο! Οδηγησα φετος πρωτη φορα στην Κροατια και μου φανηκε πολυ βολικο το συγκεκριμενο...

και βεβαια στο κομματι που δεν ηταν αυτοκινητοδρομος αλλα κατι αντιστοιχο του Κορινθου_Πατρων (τα τελευταια 100 χλμ μεχρι το Ντουμπροβνικ) ΔΕΝ υπηρχαν διοδια.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Oct 06, 2010 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
ή τουλαχιστον ενα συστημα οπως το Γαλλικο, με καρτα εισοδου και πληρωμη στην εξοδο του αυτοκινητοδρομου...

Δηλαδη, τοσο δυσκολα ειναι αυτα να γινουν? Η τοσο "προχωρημενοι" εμεις που τα προτεινουμε?

ελα ντε.. Rolling Eyes

αλλα ισως αυτο απωθει απο την εισοδο στον αυτοκινητοδρομο και δεν λασκαρει την κυκλοφορια..
και ετσι γιαυτο δεν το προτιμουν τοσο..
τα παλαια διοδια στις εισοδους εξοδους ηταν..αμα δειτε την Πατρων κορινθου,,τα βλεπετε τα παλια χτισματα που μετα καταργηθηκαν..
στο Αιγιο,στο κιατο..
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 12:30 am    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με το αντίτιμο των διοδίων έχω τοποθετηθεί και στο παρελθόν και συνεχίζω να πιστεύω ότι ακόμα και στην τελική τους υψηλή τιμή (σε 2-3 χρόνια) θα είναι μέσα σε λογικά πλαίσια, συνεπή με τις υπηρεσίες που θα προσφέρουν και αντίστοιχα με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες (με εξαίρεση 3-4 χώρες που έχουν την πολυτέλεια να προσφέρουν δωρεάν το σύστημα αυτοκινητοδρόμων τους). Από την άλλη το χάλι με τους συνεχόμενους μετωπικούς σταθμούς είναι άλλη υπόθεση.

Αυτό μάλιστα είναι ένα μεγάλο θέμα με τους σταθμούς διοδίων και θα πρέπει να υπάρξουν και διαμαρτυρίες και σοβαρή κουβέντα. Δεν είναι δυνατόν να σταματάς κάθε 50-60 km για να πληρώνεις διόδια. Είναι τουλάχιστον εκνευριστικό...

Πλέον αντίστοιχα ηλεκτρονικά σύστημα (που παίρνεις το χαρτάκι στην είσοδο) και πληρώνεις στην έξοδο (όχι μόνο του δρόμου αλλά όλου του συστήματος αυτοκινητοδρόμων) χρησιμοποιούνται εδώ και χρόνια σε όλες τις χώρες του κόσμου ακόμα και τις αναπτυσσόμενες. Δεν θα ανακαλύψουμε και την πυρίτιδα....

Στην πράξη τα μόνα τμήματα αυτοκινητοδρόμων που συνεχίζουν να λειτουργούν με το σύστημα των μετωπίκων σταθμών είναι οι αυτοκινητόδρομοι περιμετρικά μεγάλων αστικών κέντρων ή σχετικά μικροί κλάδοι.

Για την περίπτωση του Ελληνικού Δικτύου Αυτοκινητόδρομων σε 3-4 χρόνια (μακάρι) και με εξαίρεση την Γέφυρα και την Αττική Οδό, που λειτουργούν με διαφορετική φιλοσοφία και (πριν γκρινιάξουμε) θα λειτουργούσαν με την ίδια φιλοσοφία και σε οποιαδήποτε άλλη χώρα, το σενάριο θα έπρεπε να είναι αυτό. Θα πρέπει να λάβουμε υπ'όψιν και τα παρακάτω δεδομένα:
-Δεν επιτρέπεται να μπουν διόδια στον περιφερειακό της Πάτρας.
-Δεν νοείται (ίσως και εδώ να μην επιτρέπεται) να μπει στο σύστημα διοδίων το τμήμα της Εγνατίας περιμετρικά της Θεσσαλονίκης (από τα Μάλγαρα έως τον Λαγκαδά)
-Θα πρέπει να μπουν στο σύστημα ενιαίου κομίστρου και οι μεγάλοι κάθετοι της Εγνατίας που θα είναι ολοκληρωμένοι αυτοκινητόδρομοι. Σιάτιστα - Καστοριά και Λαγκαδάς - Σέρρες - Προμαχώνας .
- Δεν νοείται να υπάρχει χρέωση στο Μάλγαρα - Εύζωνοι όσο δεν είναι αυτοκινητόδρομος.

Το σενάριο είναι το εξής: χωρίζεις την χώρα σε 3 μεγάλα τμήματα- υποδίκτυα που μέσα σε αυτό το τμήμα χρησιμοποιείς όποιον αυτοκινητόδρομο θέλεις και σταματάς σε διόδια 2 φορές. Μία φορά στην είσοδο (είτε σε μετωπικό σταθμό στις άκρες του υποδικτύου είτε σε πλευρικό στους μικρότερους κόμβους) για να πάρεις τα χαρτάκι και μία για να πληρώσεις στην έξοδο (πάλι είτε σε μετωπικό σταθμό στις άκρες του υποδικτύου είτε σε πλευρικό στους μικρότερους κόμβους)

ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ (ΟΛΥΜΠΙΑ + ΜΟΡΕΑΣ)
Μετωπικούς στα άκρα
1. Ελευσίνα
2. Ρίο
3. Κάπου μετά την Πάτρα προς Πύργο π.χ. μετά τον Α/Κ Κάτω Αχαϊά
3. Καλαμάτα
4. Σπάρτη
και πλευρικούς εισόδου- εξόδου σε όλους τους υπόλοιπους κόμβους

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ + ΗΠΕΙΡΟΣ+ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ (και τα 2 τμήματα της) - Ε65 - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ + ΕΓΝΑΤΙΑ έως τα Μάλγαρα)
Μετωπικούς στα άκρα
1. Αφίδνες
2. Μάλγαρα
3. Ηγουμενίτσα
4. Ιωάννινα (ως κατάληξη της Ιονίας μετά τον κόμβο με την Εγνατία προς τον βορρά)
5. Αντίρριο
6. Καστοριά
και πλευρικούς εισόδου-εξόδου σε όλους τους υπόλοιπους κόμβους

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ + ΘΡΑΚΗ
Μετωπικούς στα άκρα
1. Στην Εγνατία λίγο πριν τον Α/Κ Λαγκαδά- Σερρών με μία αναδιάταξη του προηγούμενου ημικόμβου (~1km πριν) ώστε από Θεσσαλονίκη να μπορείς από εκεί να μπορείς να πιάσεις τον παλιό δρόμο για Σέρρες
2. Προμαχώνας
3. Κήποι
και πλευρικούς εισόδου-εξόδου σε όλους τους υπόλοιπους κόμβους


Αυτή τη στιγμή με τις διαφορετικές κοινοπραξίες το πρόβλημα είναι ότι θα πρέπει να συνεργαστούν όλες μαζί (μαζί με το Δημόσιο για την Εγνατία) κάτι που δεν είναι γραφειοκρατικά εύκολο καθώς θα πρέπει να δημιουργήσουν όλες μαζί μία νέα εταιρεία για την διαχείριση του συστήματος (στα πρότυπα των Αττικών Διαδρομών). Το πως θα κατανέμονται τα έσοδα είναι απλό μέσα από ένα ηλεκτρονικό σύστημα, με τα έξοδα είναι τα δύσκολα...
Προφανώς αυτό δεν υπήρχε περίπτωση να δεχτούν να το κάνουν οι εταιρείες από τη στιγμή που και μόνες τους μπορούν. Μοναδική ελπίδα είναι η κοινοτική οδηγία (που είχε αναφερθεί στο παρελθόν ο Ρέππας) που υποχρεώνει την εγκατάσταση συμβατού συστήματος ηλεκτρονικής συλλογής κομίστρων σε όλους τους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους μέχρι το 2012 ή το 2013.


Υ.Γ1. Μεγάλο πρόβλημα για την υλοποίηση ενός τέτοιου συστήματος στην Ελλάδα είναι και ο μεγάλος αριθμός κόμβων που έχουμε. Κάθε χωριό έχει και μία έξοδος από αυτοκινητόδρομο. Το παρακάναμε σε πολλές περιπτώσεις.


Υ.Γ.2 Όλα καλά με αυτό το σύστημα, απίστευτη εξυπηρέτηση και μεγάλη ευχαρίστηση να οδηγείς σε ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο χωρίς να αναγκάζεσαι να σταματάς (το e-pass δεν είναι λύση) αλλά η πίκρα που νιώθεις στο τέλος είναι τεράστια και αβάσταχτη σε πολλές περιπτώσεις.
Την περασμένη άνοιξη είχα κάνει μία μικρή οδική οδύσσεια από το brindisi της Νότιας Ιταλίας, μιά μικρή περιήγηση στην Κεντρική Ιταλία, από εκεί στη Γαλλική Ριβιέρα (Νίκαια -Μονακό) και από εκεί στο Παρίσι (για το F4) και επιστροφή μέσω Ελβετίας-Μιλάνου-Αγκώνα.
Όταν ξημερώματα στα σύνορα Ιταλίας -Γαλλίας μετά από ένα ολονύκτιο ταξίδι εκατοντάδων χιλιομέτρων μέσα στην Ιταλία (με πολλούς δωρεάν espresso στα Autogrill* και με εναλλαγή οδηγών δεν θα σκοτωθούμε κιόλας) χωρίς να έχουμε πληρώσει διόδια δώσαμε την καρτούλα που είχαμε πάρει ώρες πριν και η οθόνη εμφάνισε ένα ποσό της τάξης των 60-65 ευρώ ένα σοκ το πάθαμε.. Μετά τα 30-40 στην Γαλλία (μιας και η διαδρομή Μονακό - Παρίσι "έσπαγε" στο ύψος της Λυόν) μας φάνηκαν αστεία..

*Καταπληκτική πρακτική του Υπουργείου Μεταφορών της Ιταλίας και της εταιρείας που διαχειρίζεται τους αυτοκινητόδρομους. Σε όλους τους ΣΕΑ πρόσφεραν δωρεάν espresso στους οδηγούς τις μεταμεσονύχτιες ώρες μέχρι τα ξημερώματα για την πρόληψη ατυχημάτων από νυσταγμένους οδηγούς
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 6:55 am    Post subject: Reply with quote

πολυ καλα τα λες..

οπως μπαινουμε και βγαινουμε απο τα παρκινγκ με χαρτακια..ετσι και οι δρομοι..

αλλα θελει οργανωση
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Fri Oct 08, 2010 12:31 pm    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Σαφως, το πλεονεκτημα του καινουργιου αυτοκινητοδρομου για γρηγορη μετακινηση, εξανεμιζεται απο τις στασεις και αναμονες λογω των διοδιων. Να σημειωσω εδω οτι η "Νεα Οδος" αποφασισε να μην αφηνει δωρεαν διελευση στα αναπηρικα αυτοκινητα κατι που πραττει και ο "αυτοκινητοδρομος Αιγαιου". Αντιθετα, "Ολυμπια Οδος" και Μωρεας" επιτρεπουν την δωρεαν διελευση στην ανωτερω κατηγορια πολιτων. Εχει φτασει στον Ρεππα το θεμα απο τις ομοσπονδιες αναπηρων και μαλλον θα ληξει θετικα το θεμα και συντομα(αν δεν εχει ληξει ηδη).


το θέμα αυτό έληξε τον προηγούμενο μήνα
όσον αφορά τα "γρήγορα" διόδια , από ότι ακούγεται στην Εγνατία από Πολύμυλο έως Ηγουμενίτσα θα εφαρμοστεί η "βινιέτα" η οποία δεν έχω καταλάβει ακριβώς πώς λειτουργεί
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Fri Oct 08, 2010 1:08 pm    Post subject: Reply with quote

H Βινιετα ειναι αυτοκόλλητο με το οποίο περνας ελευθερα. Στην Αυστρία βγαινει για διαφορες περιόδους, το ελαχιστο ειναι 10 ημερών και κοστίζει (για μηχανη) 4 ευρω. Μετα εχει για μηνα, 6μηνο, ετος.

Η Ελβετια εχει μονο ετήσιο και κοστιζε πριν κατι χρονια 24 ευρω (για μηχανη).
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Oct 08, 2010 2:42 pm    Post subject: Reply with quote

καλο και αυτο,,μακαρι να πετυχει και να εφαρμοστει και παρακατω..

ειναι σαν τις προπληρωμενες καρτες,των κινητων,,ή τηλεφωνοκαρτες ,κατι τετοιο..
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Fri Oct 08, 2010 6:50 pm    Post subject: Reply with quote

Η βινιέτα τουλάχιστον σε ότι ισχύει στις χώρες που εφαρμόζεται (Τσεχία, Σλοβακία, Ελβετία, Ουγγαρία και άλλες) είναι ένα ποσο που πληρώνει κάποιος για μια βδομάδα, 10 μέρες ένα χρόνο, ανάλογα τι θέλει ο καθένας και κυκλοφορείς αυτό το διάστημα σε όλη την χωρα ελευθερα....κάτι σαν κάρτα απεριοριστων διαδρομων!!!
Κάτι τέτοια δεν έχω ακούσει ότι πρόκειται να εφαρμοστεί στην Ελλάδα, εδώ εφαρμόζεται το σύστημα της Ιταλίας, Ισπανίας, Γαλλίας....μονο που σε αυτές τις χώρες πληρώνεις ανάλογα τα χιλιόμετρα που έκανες όταν βγαίνεις από τον αυτοκινητόδρομο (πλευρικά διόδια) και όχι αυτό που γίνετε εδώ κάθε 50 χιλ. να σταματας να ψάχνεις ψιλά να καθυστερείς ιδίως το καλοκαίρι η τις αργίες όταν έχει κίνηση κ.τ.λ.!!


Last edited by alter100 on Fri Oct 08, 2010 7:00 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Oct 08, 2010 6:59 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
που γίνετε εδώ κάθε 50 χιλ. να σταματας να ψάχνεις ψιλά κ.τ.λ.!!


ναι,,και ακομα χειροτερα να σου πεσουν κατω και να τα ψαχνεις..ασε..
Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sat Oct 16, 2010 3:25 pm    Post subject: Καταργούν διόδια λόγω κόστους Reply with quote

Προσπάθεια να ελαφρυνθούν οι τοπικές κοινωνίες και γενικότερα οι οδηγοί από το κόστος των συχνών διοδίων καταβάλλει η κυβέρνηση η οποία κατέθεσε τροπολογία με την οποία καταργεί όσα διόδια βρίσκονται σε κοντινές αποστάσεις

http://news247.gr/ellada/me_tropologia_kathws_eisakoysthhkan_oi_diamartyries_odhgwn.583075.html
Στέλιος Μπαμιατζής
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Oct 16, 2010 5:26 pm    Post subject: Reply with quote

μακαρι να γινει στην πραξη,,και οχι μονο λογια..

βασικα ειναι για το Αθηνα -λαμια
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Oct 16, 2010 11:01 pm    Post subject: Re: Καταργούν διόδια λόγω κόστους Reply with quote

Stavros86 wrote:
Προσπάθεια να ελαφρυνθούν οι τοπικές κοινωνίες και γενικότερα οι οδηγοί από το κόστος των συχνών διοδίων καταβάλλει η κυβέρνηση η οποία κατέθεσε τροπολογία με την οποία καταργεί όσα διόδια βρίσκονται σε κοντινές αποστάσεις

http://news247.gr/ellada/me_tropologia_kathws_eisakoysthhkan_oi_diamartyries_odhgwn.583075.html
Στέλιος Μπαμιατζής


Το οποιο αρθρο εχει "ψητο". Συγκεκριμενα:

Quote:
Με την υπόψη διάταξη ρυθμίζεται το ζήτημα ενοποίησης σταθμών είσπραξης τελών διέλευσης αυτοκινητοδρόμων και της "αποζημίωσης" του παραχωρησιούχου από τα αναπροσαρμοσμένα έσοδα του γειτονικού σταθμού
.

Σας μοιαζει για ελαφρυνση?
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Oct 17, 2010 12:09 am    Post subject: Reply with quote

Τι έγινε τελικά κάναμε ξεχωριστή σελίδα για τα διόδια.
Alter δηλαδή είμαι πατέρας ή νονός??

Ariskop αυτό που περιγράφεις είναι το σύστημα πλευρικών διοδίων. Ακόμα και σε αυτό σε όποιες χώρες εφαρμόζεται υπάρχειπάντα ένα μετωπικό διόδιο στην αρχή και στο τέλος του αυτοκινητοδρόμου.

Κατά τα άλλα τα λες σωστά Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Oct 17, 2010 9:25 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Σας μοιαζει για ελαφρυνση?


ωχ..καταλαβα..απλα μαζευουν τα διοδια σε λιγοτερα μερη,,μαζι με το κομιστρο βεβαιως..
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Sun Oct 17, 2010 3:46 pm    Post subject: Re: Καταργούν διόδια λόγω κόστους Reply with quote

pindos10 wrote:
Σας μοιαζει για ελαφρυνση?

Μα φυσικά και είναι για τις ... τοπικές "κοινωνίες".
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Oct 17, 2010 4:57 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:


Ariskop αυτό που περιγράφεις είναι το σύστημα πλευρικών διοδίων. Ακόμα και σε αυτό σε όποιες χώρες εφαρμόζεται υπάρχειπάντα ένα μετωπικό διόδιο στην αρχή και στο τέλος του αυτοκινητοδρόμου.

Κατά τα άλλα τα λες σωστά Very Happy


Εχω περιλάβει και τους μετωπικούς σταθμούς στα άκρα του καθε (υπο)δικτύου αυτοκινητόδρομου. Οι σταθμοί που αναφέρω ονομαστικά είναι όλοι μετωπικοι.
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Tue Oct 19, 2010 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

η ρύθμιση έγινε κυρίως για να καταργηθεί ο σταθμός Αιγινίου και να αναλάβει τα Μάλγαρα η Αυτοκ/μος Αιγαίου με αυξημένο κόστος. Μαλιστα από ότι συζητήθηκε θα παίρνει ένα μέρος από τα έσοδα και η Εγνατία αφού είναι "δική της" περιοχή. Τώρα δεν ξέρω την τελική λύση αν μπει και θέμα βινιέτας.
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Thu Oct 21, 2010 10:40 am    Post subject: Reply with quote

edit στο προηγούμενο, σύμφωνα με τελευταία πληροφορία τα Μάλγαρα θα τα διαχειρίζεται η εγνατία και θα πληρώνει ένα μέρος στην Αιγαίου...μήπως να μοιράσουν τις "πόρτες" μισές μισές ? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
manosbar
New Member
New Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 66
Location: Αθήνα(Ζωγράφου)

PostPosted: Thu Oct 21, 2010 1:18 pm    Post subject: Reply with quote

Για όσους δεν πληρώνουν διόδια...

Καταρχάς, θα πρέπει να γίνει επιτέλους αντιληπτό ότι πληρώνουμε για την ασφάλεια που (θα) έχουμε.

Οι εταιρείες που έχουν αναλάβει τη συντήρηση/κατασκευή δρόμων δεν είναι χαζές να κάθονται να περνάνε έτσι άτομα τα οποία που χρησιμοποιούν το «προΐόν» τους. Το ξέρετε ότι στις συμβάσεις υπάρχει η εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου;

Το γεγονός ότι ΤΩΡΑ δεν δίνουν κάποιοι το κόμιστρο πάει να πει ότι ΟΤΑΝ λήξει η σύμβαση εταιρείας/δημοσίου θα κληθεί το δημόσιο να πληρώσει ότι έχασε η εταιρεία από τους «επαναστάτες» και μάλιστα x4-x5 (λόγω τόκων).

Αν αναρωτηθείτε «ποιος είναι το δημόσιο» καταλαβαίνετε ποιος βγαίνει τελικά κερδισμένος/χαμένος και ίσως από ποιους υποκινούνται τέτοιες κινήσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 771
Location: London, UK

PostPosted: Thu Oct 21, 2010 2:45 pm    Post subject: Reply with quote

Οταν πληρωνω στην Κορινθου Πατρων ποιο ειναι ακριβως το προιον που αγοραζω;
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu Oct 21, 2010 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

"ασφάλεια" που προκύπτει από το στρίμωγμα σε μιά λωρίδα. Καλά αυτό το αστείο ήταν πολύ καλό. Μιλάμε δεν παίζεται αυτός που το σκέφτηκε.
Τότε η λύση παιδιά στα ατυχήματα μόλις βρέθηκε!
Να βάλουμε σε όλους τους δρόμους κορίνες και να πάμε ό ένας πίσω από τον άλλο κι έτσι δεν θα έχουμε ατυχήματα!

Αλλά πέρα από την πλάκα, δεν σου δίνει κανένα προϊόν.
Γιαυτό βέβαια μπορείς να παρακάμψεις τα διόδια μεσω διαφόρων περασμάτων (γνωστά και ως "κοπάνες") που είναι απόλυτα νόμιμες και σου επιτρέπουν να χρησιμοποιείς το δίκτυο χωρίς να περνάς από τα διόδια και χωρίς να αφήνεις 3 ευρώ να πιει καφέ η ολυμπία οδός.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next
Page 2 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr