View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Tue Aug 01, 2017 7:12 am Post subject: |
|
|
Νέο πλέγμα ηλεκτροκίνητων δρομολογίων στο τμήμα Κιάτο-Χαλκίδα-Αεροδρόμιο-Αθήνα με προσωρινό χαρακτήρα , μια και θα έχουμε νέες αλλαγές στο τέλος του χρόνου με την ηλεκτροκίνηση του Πειραιά και την αποκατάσταση κάποιου προβλήματος στο ΣΚΑ που δεν επιτρέπει το απ' ευθείας Αεροδρόμιο-Μαγούλα .
Με την ολοκλήρωση μέχρι τέλος του έτους και του τμήματος Τιθορέα-Λιανοκλάδι , θα έχουμε πλέον ηλεκτροκίνητα και τα υπεραστικά τρένα και ίσως έχουμε και άλλο προαστιακό δρομολόγιο μέχρι Θήβα-Λιβαδιά και κάποια προς Λαμία-Στυλίδα .
Ολα αυτά σημαίνει ότι στο τμήμα Πειραιάς - ΣΚΑ θα έχουμε ανά ώρα ένα τρένο για αεροδρόμιο , ένα για Κιάτο , ένα για Χαλκίδα , ένα ανά δίωρο για Βόρεια Ελλάδα , θα χρειαστούμε ένα ανά δίωρο για Αίγιο επίσης από το τέλος του χρόνου και κάπου εκεί να χωρέσει ένα ακόμα για Θήβα-Λιβαδιά-Λαμία-Στυλίδα που θα εξυπηρετεί την δεύτερη σύνδεση με το αεροδρόμιο , αλλά και την σύνδεση μέχρι Αφίδνες , ώστε το αστικό κομμάτι να έχει συνδέσεις ανά μισή ώρα πέραν του ΣΚΑ και ανά 15 λεπτά το κομμάτι Πειραιάς-ΣΚΑ ώστε το δίκτυο να ολοκληρωθεί . Για όλα αυτά όμως πρέπει να τελειώσει ο τετραπλός διάδρομος μετά τις 3 γέφυρες και να γίνει το υπόγειο κομμάτι από τις 3 γέφυρες μέχρι Λαρίσσης και ο 3πλός διάδρομος προς Πειραιά .
Αρα θα περιμένουμε τις συνεχείς παραδόσεις των έργων τους επόμενους μήνες... |
|
Back to top |
|
|
stakyr_7 New Member
Joined: 29 May 2005 Posts: 33
|
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Oct 07, 2017 6:42 am Post subject: |
|
|
Λαμιώτης τοπικός βουλευτής είπε ότι 10 Νοεμβρίου ξεκινάνε τα τρένα με ντίζελ να πηγαίνουν από την νέα γραμμή στην Λαμία και 1-2 μήνες αργότερα που θα έχουν τελειώσει και τα ρεύματα στο κομμάτι Πειραιάς-Λιανοκλάδι θα πηγαίνουν ηλεκτρικά με χρόνο διαδρομής από Αθήνα 1,20
Σκεφτείτε ότι πριν 30-40 χρόνια , είχαμε 3.15 μέχρι Λιανοκλάδι . |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Fri Sep 21, 2018 5:02 pm Post subject: |
|
|
Όταν τό 2018 υλοποιούμε μεγαλεπήβολα , καί αμφιβόλου χρησιμότητος, έργα....
152 εκ ευρώ, γιά τήν σιδηροδρομική σήραγγα τών Σεπολίων !!!
Ήταν έργο πού τό είχαν υποσχεθεί , από τό μακρυνό 2004, η τότε δήμαρχος καί ο τότε υπουργός Μεταφορών
http://sidirodromikanea.blogspot.com/2018/09/blog-post_665.html |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Sep 21, 2018 7:53 pm Post subject: |
|
|
Μιλαει βεβαια για αποφαση του ΣτΕ το 2004 που "αξιωσε" το εργο αυτο. Αν ειναι βασιμος αυτος ο ισχυρισμος βεβαιως. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Fri Sep 21, 2018 8:25 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή άν δέν υλοποιείτο, θά διαμαρτυρόταν κανείς?
Πιστεύω έργο μακέτα |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Sep 21, 2018 11:05 pm Post subject: |
|
|
Το έργο το αξίωσαν οι κάτοικοι των Σεπολίων και αυτοί θα διαμαρτυρόντουσαν για τη μη υλοποίησή του. Τώρα το αν χρειαζόταν ή όχι σηκώνει συζήτηση... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Sat Sep 22, 2018 7:45 am Post subject: |
|
|
@ Pindos, οι κάτοικοι τών Σεπολίων, σέ εποχές πολύ διαφορετικές από τίς σημερινές, ζήτησαν καί οι πολιτικοί πλειοδότησαν....
Καί θά έπρεπε νά υλοποιηθεί τώρα?
Προσωπικά άν τά έργα ξεκινούσαν ώς ολυμπιακό έργο, δέν θά διαμαρτυρόταν κανείς, τώρα όμως είναι κλασική διασπάθιση δημοσίου χρήματος ...
Τά ίδια, καί δικαιολογημένα αξιώνουν καί οι κάτοικοι τής Λάρισας, αύριο ενδεχομένως καί τής Δυτικής Θεσσαλονίκης |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Sep 22, 2018 8:27 am Post subject: |
|
|
Δυστυχώς ήταν ένα έργο που θα μπορούσε να γίνει με διαφορετικό τρόπο και όχι τόσο με τούνελ .
Στο εξωτερικό αντίθετα ανεβάζουν τις γραμμές και κάνουν κάθετους δρόμους από κάτω ώστε να περνούν οχήματα και πεζοί .
Από την άλλη όταν θέλεις γρήγορα τρένα δεν μπορείς να έχεις ανθρώπους να περπατάνε στις γραμμές .
Γενικά αυτή θα ήταν μία λύση . Ανά 300-500 μ. ένας κάθετος χαμηλός δρόμος ύψους 3 μ. θα έλυνε το πρόβλημα . Και ανά 2 χλμ μία γέφυρα για ψηλά οχήματα .
Αλλά όταν έχεις σπίτια κολλητά στον σιδηροδρομικό διάδρομο τι να πει κανείς . |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Sep 23, 2018 2:57 pm Post subject: |
|
|
Να πει οτι σαν χωρα ουδεποτε ειχες οραμα και σχεδιασμο και παντα σχεδιαζες εργα με οριζοντα 10ετιας και με 20-30 χρονια καθυστερηση και παλαιωμενες προδιαγραφες. Πχ σχεδιασες και υλοποιησες σιδηροδρομικο δικτυο με προδιαγραφες και για ταχυτητες που στον πολιτισμενο κοσμο ειναι ξεπερασμενες. Αντι να κοιτας 50+ χρονια μπροστα οταν σχεδιαζεις.
Τα ιδια με ολα τα εργα. Οταν φτιαχνεις τετοιες υποδομες απαγορευεις το χτισιμο κατοικιων σε ακτινα και βαθος τουλαχιστον ΧΧΧ μετρων εκατερωθεν για να καλυψεις μελλοντικες αναγκες επεκτασεων και φαντασματα κορμορανων.
Αλλα ολα αυτα ξεκινανε ως δομικα και εμφυτα προβληματα του Ελληνα απο ιδρυσεως του κρατους το 1832. Οταν αλλο ρυμοτομικο σχεδιο ειχε φτιαχτει (με μεγαλους φαρδυους δρομους στα προτυπα των ευρωπαικων λεωφορων σε Παρισι κτλ), με απολυτη γεωμετρια και ρυμοτομια και αλλο τελικα υλοποιηθηκε οταν αρχισε η γκρινια απο τους προυχοντες και τους κατοικους, οι πολιτικες πιεσεις και η αυθαιρετη δομηση εντος των Αθηνων (απο τοτε εχουμε το αυθαιρετο και την αυθαιρεσια στο dna μας). Βραδυ ξεκιναγαν να χτιζουν και να επεκτεινουν τα σπιτια τους πανω στα ορια των διευρυμενων οδων οπως η Ερμου, η Αθηνας κτλ και εν τελει για να μην δυσαρεστηθει κανεις και ξεσηκωθει το ποπολο η Αντιβασιλεια ελεγε ναι για να εχει τα υποζυγια χαρουμενα.
Βουρδουλα ρεεεεε θελαμε απο τοτε ως λαος να εχουμε στρωσει επιδερμιδα. Τωρα ειναι αργα. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Sep 29, 2018 9:34 am Post subject: |
|
|
Αντικειμενικά η λύση είναι σωστή. Μην ξεχνάμε η γραμμή θα είναι τετραπλή, δεν χωράει στη ζώνη. Έγινε πρώτα το 1880 μονή μετρική για Πάτρα. Το 1900 άλλη μια μονή για Λάρισα το 1960 η μονή για Λάρισα - Β. Ελλάδα έγινε διπλή. Σύνολο Τριπλή γραμμή. Πόσο χώρο να προβλέψεις το 1880; Υπερυψωμένη; Τη βρώμα και την εγκληματικότητα στις διαβάσεις ποιός θα την καθαρίζει; Ο θόρυβος στα 3μ από παράθυρα πως αντιμετωπίζεται; Μην νομίζετε ότι μια γέφυρα είναι πολύ πιο φτηνή από τη σήραγγα σε γερό έδαφος (σχιστόλιθος). Αφού βρήκαμε τα λεφτά από ΕΕ, τα σχόλια περιττεύουν. Αυτοί ξέρουν και από τις πατρίδες τους (Βρυξέλλες, προσφάτως Βερολίνο η γραμμή Β-Ν στον νέο κεντρικό ΣΣ με τετραπλές σήραγγες φτάνει) |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Oct 14, 2018 12:18 pm Post subject: |
|
|
mike wrote: | Αντικειμενικά η λύση είναι σωστή. Μην ξεχνάμε η γραμμή θα είναι τετραπλή, δεν χωράει στη ζώνη. Έγινε πρώτα το 1880 μονή μετρική για Πάτρα. Το 1900 άλλη μια μονή για Λάρισα το 1960 η μονή για Λάρισα - Β. Ελλάδα έγινε διπλή. Σύνολο Τριπλή γραμμή. Πόσο χώρο να προβλέψεις το 1880; Υπερυψωμένη; Τη βρώμα και την εγκληματικότητα στις διαβάσεις ποιός θα την καθαρίζει; Ο θόρυβος στα 3μ από παράθυρα πως αντιμετωπίζεται; Μην νομίζετε ότι μια γέφυρα είναι πολύ πιο φτηνή από τη σήραγγα σε γερό έδαφος (σχιστόλιθος). Αφού βρήκαμε τα λεφτά από ΕΕ, τα σχόλια περιττεύουν. Αυτοί ξέρουν και από τις πατρίδες τους (Βρυξέλλες, προσφάτως Βερολίνο η γραμμή Β-Ν στον νέο κεντρικό ΣΣ με τετραπλές σήραγγες φτάνει) |
Η διαφορα ειναι στο οραμα και τον σχεδιασμο, βασικα τον κοντοφθαλμο και χωρις να κοιταμε 50+ χρονια στο μελλον ουτε τι εχουν κανει αλλοι πολιτισμενοι λαοι το ιδιο διαστημα ή δεκαετιες πριν απο εμας.
Οταν οι Αμερικανοι ενωσαν την ηπειρο τους με σιδηροδρομο και αλλαξε η ροη της ιστοριας των ΗΠΑ, οταν η Νεα Υορκη ειχε μετρο απο το 1880 και η Ελλαδα το 1960 εκανε το Λαρισα-Β.Ελλαδα διπλη γραμμη με προδιαγραφες προηγουμενου αιωνα και επρεπε να φτασει στο 2018 για να συζηταει να τελειωσει την ηλεκτροκινηση μπας και δει ταχυτητες 200χλμ την ωρα οταν αυτες οι ταχυτητες σε αλλες πολιτισμενες χωρες ειναι δεδομενες και υπαρχουν δεκαετιες τωρα.
Ναι εχουμε ενα δυσκολο αναγλυφο αλλα αυτο δεν αποτελει δικαιολογια ή καραμελα για το οτι αργουμε να φτιαξουμε εργα υποδομης και οταν τα φτιαχνουμε μας εχει παρει 20+ χρονια να τα κανουμε και εχουν σχεδιαστει με προδιαγραφες που ισχυαν 20 χρονια νωριτερα.
Ισως θα επρεπε, λεω εγω, αντι να κοιταμε τι εχουμε να κοιταμε τι θα μπορουσαμε να φτιαξουμε εναλλακτικα. Αντι δλδ να πας να αναβαθμισεις το υπαρχον δικτυο απο Πειραια μεχρι ΣΚΑ που περναει απο βαρυ αστικο ιστο και το κοστος υπογειοποιησεων ειναι τεραστιο, ο κεντρικος σταθμος τρενου σου να φτιαχνοταν απο την αρχη περιφερειακα πχ στο ΣΚΑ ή σε καποια περιφερειακη περιοχη που υπαρχει επαρκης καλυψη απο ΜΜΜ και ιδιως μετρο.
Και εκει παραδιπλα θα μπορουσες να φτιαξεις και νεο σταθμο υπεραστικων λεωφορειων. Δεν ειναι αναγκη οι βαριες υποδομες να ειναι μεσα στην πολη σου. Αρκει να εχεις επαρκες δικτυο υπογειο και λοιπων ΜΜΜ να σε πηγαινει με ταχυτητα, ανεση και ασφαλεια εκει.
Μηπως θα κοστιζε λιγοτερα χρηματα ετσι?
Ή για την Πατρα που διαβαζω αντι να υπογειοποιησεις ολο το τμημα εντος της πολης που θα κοστισει σημαντικα, μηπως να εκανες νεο σταθμο στην εισοδο της πολης προς Ριο, να σταματαγε εκει το τρενο και μετα να εκανες εντος της πολης Τραμ που ειναι πιο ησυχο και ηπιο και αργο μεσο απο το τρενο που θελει περιφραγμενη γραμμη? |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Nov 02, 2018 2:43 pm Post subject: |
|
|
Apapaγια το τελευταίο είναι σημαντικό το τρένο να φτάσει στο λιμάνι της Πάτρας. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Mon Nov 05, 2018 7:34 pm Post subject: |
|
|
Τι θα αλλαξει prevezane αν ο επιβατης κανει μετεπιβιβαση σε τραμ για να φτασει στο νεο λιμανι?
Εναλλακτικα μπορουσαν τοσα χρονια οταν εφτιαχναν τον περιφερειακο να εχουν προβλεψη να περασει και τρενο απο εκει και μεσω της παρα Γλαυκιας να καταληξει στο νεο λιμανι.
Απο το 1990 που πρωτοπηγα Πατρα ως παιδακι για ταξιδι ηξεραν οι παντες οτι το νεο λιμανι θα γινει εκει που εγινε τελικα. Επι 28 χρονια δεν μπορουσαν να προβλεψουν να φτιαχτει περιφερειακος και τρενο μαζι για εκει?
Για αυτο μιλησα νωριτερα για ελλειψη οραματος και σχεδιασμου μακροπνοου δλδ 30-50+ χρονια. Εφοσον ειμαστε 50+ χρονια πισω απο πολλους, ξερουμε ηδη τι θα συναντησουμε τεχνολογικα και ως εξελιξη εμεις σε 50 χρονια. Αρα μπορουμε να προσχεδιασουμε ή/και να αφησουμε τα αναγκαια περιθωρια, χωρους, διαζωματα κτλ. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Fri Nov 16, 2018 2:24 pm Post subject: |
|
|
Πρώτα αναδείχθηκε μειοδότης η INTRAKAT και μετά μπήκε στην εταιρεία ο Κος Κούτρας όταν αποχώρησε από τον ΑΚΤΩΡ αν δεν κάνω λάθος. Σε κάθε περίπτωση είναι ένας άνθρωπος που ξέρει πολύ καλά την δουλειά του μηχανικού και τι σημαίνει κατασκευή έργου. Νομίζω ότι αν και δεν του φαίνεται, το έργο της υπογειοποίησης μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα απαιτητικό, συνεπώς η παρουσία ανθρώπων με μεγάλη πείρα θα είναι ο μόνος τρόπος για ένα επιτυχές αποτέλεσμα. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Nov 24, 2018 10:04 am Post subject: |
|
|
Ο ΣΦΣ τα χώνει και πολύ σωστά στον Σπρίτζη και στον Δήμαρχο Πάτρας για το φαραωνικό έργο που ετοιμάζουν με την υπογειοποίηση 8 χλμ χωρίς σταθμούς που σημαίνει ότι χάνεται και ο προαστιακός .
Quote: | Μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού κ. Σπίρτζη στην Πάτρα, με τις οποίες, για λόγους προεκλογικούς προφανώς και για να βγει από "τα αριστερά" στον Δήμαρχο Πατρέων, αποδέχθηκε την κατασκευή ενός "φαραωνικού" έργου τέρατος μεταξύ Ρίου (!) και Αγ. Διονυσίου, μπορούμε να παρατηρήσουμε τα εξής: Σε μια περιοχή που στο μεγαλύτερο μέρος της δεν ενοχλείται πραγματικά, μάλλον δε, θα εξυπηρετούνταν καλύτερα από την επίγεια, ή ελαφρώς ταπεινωμένη έστω γραμμή, θα κατασκευασθεί ένας υπόγειος διάδρομος διπλής γραμμής 6,5 χιλιομέτρων, στον οποίο, αν προσθέσουμε και την μελλοντική (πλέον) υπογειοποίηση της γραμμής από τον Άγιο Διονύσιο στον Άγιο Ανδρέα, θα ανέλθει σε 8 περίπου χιλιόμετρα. Όσο δηλαδή το βασικό τμήμα του κέντρου του μετρό της Θεσσαλονίκης, χωρίς όμως σταθμούς, ώστε έστω να λειτουργήσει σαν μετρό ή προαστιακός (βέβαια έτσι και αλλιώς, η Πάτρα, λόγω μεταφορικής ζήτησης δεν δικαιολογεί με τίποτα την κατασκευή μετρό, αφού και για την Θεσσαλονίκη με το ζόρι δικαιολογήθηκε η κατασκευή μετρό).
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το όλο έργο να εκτιναχθεί σε κόστος και να είναι αμφίβολος ο χρόνος ολοκλήρωσής του, ότι και αν λένε, η δε σύνδεση με τον νέο λιμένα άγνωστο πότε θα ολοκληρωθεί (προς το παρόν όλα τα χρήματα πάνε στο πρώτο τμήμα). Αυτό σημαίνει πολλά.
Για την Πάτρα, ότι χάνει τον επιτυχημένο Προαστιακό της και θα πνιγεί στα αυτοκίνητα, τουλάχιστον μέσα στον πολεοδομικό της ιστό, αφού μέχρι Ρίο δεν θα έχει υπόγειους σταθμούς, ούτε και διατήρηση ως επίγειας όπως σήμερα της μετρικής γραμμής του σημερινού προαστιακού, πάνω από την σήραγγα. Επίσης, το και βασικότερο ( στο οποίο θα έπρεπε να επικεντρωθούν οι Πατρινοί αν τους έκοβε το μυαλό, αν και μερικοί, κυρίως επιχειρηματίες, το λένε) για την ανάπτυξη της πόλης έργο, δηλαδή η σιδηροδρομική σύνδεση με τον νέο λιμένα και με την βιομηχανική ζώνη πηγαίνει για τις ελληνικές (όχι τις Ρωμαϊκές δυστυχώς ) Καλένδες (δηλαδή στις ανύπαρκτες), Συνειδητοποιούν οι Πατρινοί τι αυτό σημαίνει; (αναβολή αύξησης απασχόλησης, ανάπτυξης, κ.λ.π.). Και αυτό για μερικά
πλουσιόσπιτα και εξοχικά στο Ρίο, στον Καστελόκαμπο κ.λ.π. που δεν διαμαρτυρήθηκαν για τις αρνητικές επιπτώσεις στην περιοχή από την κατασκευή του νέου "Αυτοκινητόδρομου" και του γιγαντιαίου κόμβου του Ρίου (εδώ πρόκειται για τα αυτοκίνητά μας βέβαια ! όχι για την ανάπτυξη).
Όμως οι Πατρινοί τόσο καταλαβαίνουν, ας πρόσεχαν.
Όμως έχουν επιπτώσεις και σε ΑΛΛΟΥΣ οι επιλογές αυτές των κατοίκων και του κ. Δημάρχου. Έλλειψη κονδυλίων για άλλα έργα (οποιαδήποτε) που είναι απαραίτητα περισσότερο από μια αμφιβόλου αξίας επένδυση υπογειοποίησης, ακόμα και για τους ίδιους.
Όμως έχει επιπτώσεις και για την ΗΛΕΙΑ και την πόλη του ΠΥΡΓΟΥ. Διότι, αναβάλλει στο άγνωστο μέλλον την σύνδεση της περιοχής με μία σύγχρονη κανονικού εύρους γραμμή με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και με τον νέο λιμένα της Πάτρας, αφού η επέκταση αυτή προϋποθέτει την άφιξη της γραμμής στον νέο λιμένα. Αυτό σημαίνει αποκλεισμό της περιοχής της Ηλείας. Ο νέος αυτοκινητόδρομος πολύ λίγο βοηθάει στην άρση της απομόνωσης οικονομικά, η δε επισκευή και επαναλειτουργία της παλιάς μετρικής γραμμής, αν και χρήσιμο έργο και με μικρό κόστος, δεν θα λύσει το αναπτυξιακό πρόβλημα της περιοχής, απλώς θα δώσει μία μικρή ανάσα, αφού θα περιορίζεται σε επιβατικό έργο και δεν θα συνδέεται με το νέο λιμάνι της Πάτρας, αλλά και λόγω διαφορετικού εύρους και με το σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, τώρα μάλιστα που επεκτείνεται στα Βαλκάνια και τον Δούναβη με την σιδηροδρομική "Εγνατία" της οποίας δρομολογείται η κατασκευή. Επίσης, αυτά όλα τα χρήματα που απορροφά το φαραωνικό αυτό έργο (τα πρόσθετα) αρκούσαν για την σύνδεση του νέου λιμένα και σε μεγάλο βαθμό, δηλαδή με επί πλέον λίγα σχετικά χρήματα, για την επέκταση της γραμμής μέχρι τον Πύργο.
Αυτήν την εγωιστική και ηλίθια απαίτηση των Πατρινών, στην οποία ενέδωσε δυστυχώς και ο Υπουργός, θα την "φάνε" οι Ηλείοι και δεν θα αντιδράσουν; Αξίζει να σημειωθεί ότι προ καιρού, το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης, σε συνεργασία με το Μετσόβιο και το Πολυτεχνείο της Πάτρας, σε μια μελέτη για τον ρόλο του σιδηροδρόμου στην Πάτρα και την πολεοδομική αναβάθμιση της πόλης, με την ονομασία "Code Patras", πρότεινε, κατά τα Ελβετικά πρότυπα, την επίγεια διέλευση του τραίνου στην πόλη και το δέσιμο της πόλης με τον σιδηρόδρομο. Μία μελέτη που "απογοήτευσε", τόσο τον Δήμαρχο, όσο και όσους στην Πάτρα πίστευαν ότι οι πλούσιοι Ελβετοί θα εισηγηθούν πλήρη υπογειοποίηση των γραμμών ! |
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Sat Nov 24, 2018 12:48 pm Post subject: |
|
|
Εσύ πιστεύεις πώς μέχρι τόν Μάιο πού είναι οι εκλογές, θά γίνει τίποτα στό έργο? Προσωπικά είμαι πεπεισμένος πώς τό κανονικό τραίνο θά σταματά στό Ρίο.... καί σίγουρα η ευθύνη βαρύνει όσους επιλέγουν τούς δημοτικούς άρχοντες |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
Posted: Thu Nov 25, 2021 1:46 pm Post subject: |
|
|
Τα καλά νέα είναι για τον σιδηρόδρομο, 6 έργα, ύψους 3,3 δις ευρώ, είναι πολύ σημαντικό..
https://sidirodromikanea.blogspot.com/2021/11/33_24.html?m=1
Να τονίσω, πώς τό τελευταίο έργο, Αλεξανδρούπολη- Ορμένιο, έχει τεράστια γεωπολιτική σημασία, είμαι πεπεισμένος πώς είναι Αμερικανικής υποδειξεως- εγκρίσεως, παρακάμπτονται τά στενά του Βοσπόρου... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1005 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Jul 04, 2022 6:15 am Post subject: |
|
|
Ευτυχώς θα αναγκαστούν οι Πατρινοί να έλθουν στην πραγματικότητα.
Το τρένο να πάει περιφερειακά, οι σταθμοί Πάτρας να είναι 2 στο Ρίο και στο Λιμάνι και ανάμεσα στο υπάρχον ίχνος να περάσει ένα τράμ που θα εξυπηρετεί και όλη την πόλη. |
|
Back to top |
|
|
|