stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 37, 38, 39  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 602
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue May 21, 2013 7:58 pm    Post subject: Reply with quote

σημαντικό ορόσημο για το σιδηρόδρομο στην Ελλάδα!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τρυπήθηκε το Καλλίδρομο, μετά από 10+ χρόνια έργων.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=113047448
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Sat May 25, 2013 12:58 pm    Post subject: Reply with quote

Υποβαλλω ενα ερωτημα για λογαριασμο φιλου μου που κατοικει στο Ξυλοκαστρο.

Ειχε ειπωθει απο το 2005 ο,τι ο προαστιακος θα καταληγει στο ξυλοκαστρο, με οροσημο το 2009, υπαρχουν και σχετικες δηλωσεις του Λιαπη.

Γνωριζει κανεις τι πραγματικα συμβαινει :

Ευχαριστω
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 248
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Jun 10, 2013 8:46 pm    Post subject: Reply with quote

Αρμόδιος να απαντήσει είναι ο κ. Λιάπης που το έταξε.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Jun 11, 2013 10:32 am    Post subject: Reply with quote

Από το "τάξιμο" δεν έχασε ποτέ κανένας.
Σε λίγο τελειώνει και η 4η περίοδος οικονομικής ενίσχυσης από την Ε.Ε. και ο ΠΑΘΕ παραμένει ακόμα υπό κατασκευή......
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 858
Location: White River

PostPosted: Sat Jan 18, 2014 1:07 am    Post subject: Reply with quote

Τετοιες μερες, πριν απο 42 χρονια στις 16/1/1972, δυο τραινα συγκρουσθηκαν μετωπικα εξω απο το χωριο Δοξαράς της Λαρισας. Απο τη φοβερη συγκρουση ανασυρθηκαν 19 νεκροι και δεκαδες τραυματιες απο τα συντριμια. Το γεγονος αυτο, η παρεα μας το εκανε ντοκιμαντερ και σας παραθετω το site και το επισημο trailer.

http://doxarasaccident.com/site/index.php/en/
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 651

PostPosted: Sun Jan 19, 2014 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

Συγχαρητηρια για την καταπληκτική προσπάθεια!

Πότε και που θα μπορούσαμε να δούμε την ολοκληρωμένη δουλειά?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 858
Location: White River

PostPosted: Sun Jan 19, 2014 4:28 pm    Post subject: Reply with quote

Θελει λιγο δουλιτσα σε καποια τεχνικα και νομιζω οτι μεχρι το Μαρτη θα ειναι ετοιμο για προβολη!!! Θα ενημερωθειτε....
Back to top
View user's profile Send private message
stakyr_7
New Member
New Member


Joined: 29 May 2005
Posts: 26

PostPosted: Tue Jan 28, 2014 5:13 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/sidirodromoi/uperastikos-ose/item/23470-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%81%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BF-%CE%BE%CE%B5%CF%80%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%AF%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%BB%CE%AD%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%BE%CF%85%CF%80%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9

Δεν το παραθέτω τόσο για την όποια τυχόν αξιοπιστία του όσο για την περιγραφή που εμένα πραγματικά μου άφησε στεναχώρια και μόνο ώς φίλο του σιδηροδρόμου...
Όχι οτι δεν τα ξέραμε ή δεν τα βλέπαμε απλά τα ξαναθυμηθήκαμε δυστυχώς...
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Wed Nov 12, 2014 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

Βιντεο, αρκετα καλο για το τιθορεα-δομοκος , απο την Εργοσε

https://www.youtube.com/watch?v=3l8xGX0GVjs
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Wed Dec 17, 2014 9:37 pm    Post subject: Reply with quote

Δυσαρεστα τα νεα για το μετρο Θεσσαλονικης, δεν εχει δει ασπρη ημερα

http://www.kathimerini.gr/796318/article/epikairothta/ellada/dialysh-ths-symvashs-zhthse-h-koinopra3ia-toy-metro-8essalonikhs
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 517

PostPosted: Tue Sep 06, 2016 9:25 pm    Post subject: Reply with quote

Πρώτη φορά βίντεο από τη εργοσε

https://youtu.be/49QOh73x6r8
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 602
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Sep 07, 2016 2:55 pm    Post subject: Reply with quote

ιδέα μου ή χάθηκαν όλες οι αναρτήσεις απο τον Δεκ 2014 μέχρι σήμερα;
Μπορούν να ξανα ανέβουν;
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 248
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Sep 07, 2016 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:
Πρώτη φορά βίντεο από τη εργοσε

https://youtu.be/49QOh73x6r8


Έχουν υπάρξει και παλαιότερα βίντεο όταν δίνονταν σε χρήση οι σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα. Σύντομα βέβαια, είχαν παίξει και ως τηλεοπτικά σποτ.

Ως προς το περιεχόμενο, η ΕΡΓΟΣΕ έχει προφανώς πρόσβαση σε drone . Στη βαρειά και κάπως δύσχρηστη σελίδα της ΕΡΓΟΣΕ, στα έργα σε εξέλιξη έχουν ανέβει πολύ κατατοπιστικές και προφανώς πρόσφατες εναέριες λήψεις για τα έργα στα τμήματα Τιθορέα - Δομοκός, Κιάτο - Ψαθόπυργος και στο συγκρότημα Θριασίου. Η πρόοδος σε μερικά υποτμήματα είναι εμφανής, ίσως του χρόνου δούμε τρένα στο τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι και το 2018 στο τμήμα Λιανοκλάδι - Δομοκός και Κιάτο - Αίγιο. Μετά την παράδοση των σηράγγων Δερβενίου στην Ολυμπία Οδό, θα επιταχυνθούν και τα έργα για τη γραμμή στην περιοχή. Το προσεχές διάστημα θα αρχίσουν εργασίες στρώσης γραμμής από το Αίγιο προς το Κιάτο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Thu Oct 06, 2016 8:40 am    Post subject: Reply with quote

Ένα πολύ καλό βίντεο, τής ΕΡΓΟΣΕ γιά τό ΚΙΑΤΟ-ΤΡΑΠΕΖΑ

https://www.youtube.com/watch?v=JS1SL7TP9TM
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 170
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Tue Dec 27, 2016 1:48 am    Post subject: Reply with quote

Ήμουν μικρο παιδί και μεγάλωσα για να δω ηλεκτροκίνητο τρένο στην Αθήνα και για να φτάσει σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή κοντά στην Πάτρα, όχι μέσα...

https://goo.gl/r5Ex8r

https://goo.gl/4zzpiF
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2271
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Jan 14, 2017 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Μεταφορά posts από το thread της Πάτρας

On 08 Jan 2017, 02:02 am, Thanos_Pal wrote:
http://www.pelop.gr/?page=article&DocID=334092

Σωστή απόφαση του δημάρχου, είναι προφανές ότι η επίγεια διέλευση διχοτομεί την πόλη και υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής. Ας κοιτάξουμε και στην Αθήνα, στο κομμάτι από τον Πειραιά μέχρι και Τρεις Γέφυρες πόσο άσχημη εικόνα υπάρχει αλλά και καθυστερήσεις στις επικοινωνίες λόγω των ισόπεδων διαβάσεων.
Βέβαια κάθε απόφαση έχει και τις επιπτώσεις, εν προκειμένω από ότι φαίνεται το τρένο θα σταματήσει στο Ρίο και θα κάνουμε πολλά πολλά χρόνια να το δούμε μέσα στην πόλη ή το λιμάνι.

On 08 Jan 2017, 08:22 am, cruiser wrote:
Η απόφαση του κάθε Βλαχοδήμαρχου , με την έννοια της τζάμπα μαγκιάς , είναι από αυτές που θα έπρεπε να στηλιτεύονται και όχι να επιδοκιμάζονται .
Είναι αποφάσεις κομπλεξικών και ασχέτων ανθρώπων που βρίσκονται ατυχώς σε θέσεις ευθύνης και δεν τρώνε το αναγκαίο κράξιμο .
Και δεν είναι θέμα πολιτικής αντίληψης , αλλά απλού και ανόθευτου λαικισμού και ψηφοθηρίας , ότι πιό αισχρό δηλαδή .

Το ίδιο είχαμε πριν 20 και πλέον χρόνια στην Αθήνα όπου η Ντόρα , δεξιά αυτή και όχι κομμουνίστρια σαν τον δήμαρχο Πάτρας , μαζί με άλλους τζάμπα μάγκες , πήγαν στο ΣτΕ , άλλη αμαρτία αυτό και υποχρέωσαν τον ΟΣΕ να υπογειοποιήσει την γραμμή που βρισκόταν στην Αθήνα , Σεπόλια , Αγιοι Ανάργυροι , από το 1865 , πριν ακόμα υπάρξουν σπίτια στις περιοχές αυτές , πράγμα που κόστισε το τρομακτικό ποσό . άνω του 1 δισ και το κυριότερο 25 χρόνια μετά δεν έχουμε ακόμα ηλεκτρικό τραίνο στην Αθήνα .

Τώρα διαβάζω ότι ενοχλεί το τμήμα Τρείς Γέφυρες - Πειραιάς . Να δώσουμε άλλο ένα δις εκεί γιατί ενοχλούνται 5 σπίτια και 3 μαγαζιά ?

Υπάρχει πλέον η δυνατότητα να δούμε μέσω των δορυφορικών χαρτών ότι ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ , οι υπεραστικές γραμμές είναι επίγειες με γέφυρες και "διχοτομούν" τις πόλεις .

Τα λεφτά που θα ήθελαν για υπογειοποίηση , ή για νέα χάραξη στην Πάτρα , θα υπερβαίνουν το κόστος που θα χρειαζόταν για τον εκσυγχρονισμό όλου του υπολοίπου δικτύου της Πελοπονήσσου .

Ο κόσμος νομίζει ότι τα έργα γίνονται για την προσωπική του εξυπηρέτηση και όχι την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου .

ΝΤΡΟΠΗ .

On 08 Jan 2017, 04:15 pm, Thanos_Pal wrote:
Καταρχάς να διευκρινίσω οτι αν και απέχω έτη φωτός ιδεολογικά από το δήμαρχο, αναγνωρίζω ότι έχει προσφέρει στην πόλη, πολλά περισσότερα άπο προηγούμενους οι οποίοι δεν ήταν κομμουνιστές. Όπως είπα κάθε απόφαση έχει και το τίμημα της, και γι αυτό θα αργήσει να φτάσει το σύγχρονο τρένο στην Πάτρα.

Ποτε ακριβώς ξοδεύτηκε αυτό το 1 δις στην Αθήνα? Οι γραμμές απο Πειραιά μέχρι 3 Γέφυρες είναι στην ίδια κατάσταση, και αν ζεις στην Αθήνα θα έχεις παρατηρήσει ότι τα σημεία στα οποία διέρχεται επίγεια η γραμμή είναι τα πλέον υποβαθμισμένα( Καμινια, Ρεντης , Ταυρος, Κολωνός) Δεν νομιζω να είναι εικόνα ευρωπαικής μεγαλούπολης η βασική σιδηροδρομική γραμμή να διέρχεται μέσα από τον αστικό ιστό με ισόπεδες και μερικές αφύλακτες διαβάσεις. Δεν είναι 5 σπίτια και 3 καταστήματα η πιο πυκνοκατοικημένη περιοχή της Αθήνας και δεν είναι τσάμπα μαγκιά η διεκδίκηση καλύτερων συνθηκών για τους πολίτες μιας πόλης.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει η προσφυγή της Ντόρας με ότι διαλύθηκαν όλες οι εργολαβίες απο το 2005 και μετά για την αναβάθμιση και ηλεκτροκίνηση του διαδρόμου Πειραιά-Αθήνα.

On 08 Jan 2017, 10:05 pm, pindos10 wrote:
H επιμονή του Πελετίδη στις μπούρδες που υποστηρίζει, ακυρώνει κάθε συζήτηση μαζί του. Δεν θα ήθελα σε καμμία περίπτωση να μπω σε πολιτική συζήτηση, αλλά οι θέσεις του είναι αρτηριοσκληρωτικές.
Ζητάει περιμετρική διέλευση, που όλοι γνωρίζετε τι σημαίνει αυτό, με συνεχείς σήραγγες και γέφυρες, κόστος δηλ. όσο δυο μετρό της Αθήνας ή μεγάλη υπογειοποίηση, περίπου 4 χλμ. με κόστος κάτι λιγότερο απο την περιμετρική και με τον κίνδυνο του θαλάσσιου μετώπου κατά την εκσκαφή.
Όπως είπε και ο φίλος cruiser, ας πάρει μια ιδέα το τι γίνεται απο διελεύσεις τραίνων στις πόλεις, σε όλον τον πλανήτη, αλλά κι αυτό είναι μάταιο για τον δήμαρχο...

On 09 Jan 2017, 09:01 am, cruiser wrote:
Thanos Pal άνοιξε το google earth και δες σε Βιέννη , Μόναχο , Βερολίνο , Παρίσι , Μιλάνο , Ρώμη , Λονδίνο και όποια άλλη πόλη θέλεις να δεις ότι οι υπεραστικές γραμμές είναι επίγειες με γέφυρες και ανοικτές .

Επειδή προφανώς είσαι νέος , δεν ξέρεις ότι η Ντόρα και άλλοι βλαχοσύμβουλοι αριστεροί και δεξιοί γιατί ο λαικισμός δεν έχει χρώμα και κόμμα , είχαν λυσσάξει πριν πολλά χρόνια να κάνουν υπόγεια την γραμμή στα Σεπόλια , πήγαν στο αμαρτωλό στε και έτσι αναγκάστηκε ο οσε να υπογειοποιήσει μεγάλο μέρος με μεγάλο κόστος που ουσιαστικά έφαγε τα λεφτά της ηλεκτροκίνησης και της αναβάθμισης και του κεντρικού σταθμού και της γραμμής μέχρι τον Πειραιά και το χειρότερο ενώ το ρεύμα μέχρι 3 γέφυρες ήταν έτοιμο εδώ και 10 χρόνια η μη ολοκλήρωση επέτρεψε την λεηλασία μέχρι την Τιθορέα και ξαναδώσαμε ΑΛΛΑ 200 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ για να το ξαναφτιάξουμε .

Οποιος λοιπόν ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΟΣ αριστερός η δεξιός , φασίστας ή κομμουνιστής , οικολόγος ή κάθε άλλος κόπανος , λέει βλακείες και λαικίζει πρέπει να στηλιτεύεται όπως και κάθε άλλος άσχετος ή ημιμαθής .

Και τα Καμίνια και ο Ρέντης δεν είναι υποβαθμισμένα από την επίγεια γραμμή του τρένου , αλλά από άλλες αιτίες που δεν πρόκειται να αλλάξουν επειδή θα ξοδευτεί 1 δις για να γίνει υπόγειο το τρένο .

On 09 Jan 2017, 03:07 pm, Thanos_Pal wrote:
Δέχομαι αυτό που μου λες γιατί προφανώς είσαι μεγαλύτερος, καθόσον είμαι 26, οπότε γνωρίζεις πράγματα που εγώ δεν ήμουν τότε σε θέση να καταλάβω. Ο λαικισμος είναι κάτι το οποίο δεν έχει χρώμα και το βιώνω κι εγώ σαν κάτοικος Νοτίων Προαστίων που διάφοροι ψευτοοικολόγοι μπλοκάρουν και αντιτίθενται στην επέκταση της περιφερειακής Υμηττού, για την δήθεν προστασία του Υμηττού.

Επειδή λόγω επαγγέλματος έχω γυρίσει όλη την Αθήνα, μπορώ να σου πω πόσο αναβαθμίστηκε η περιοχή των Αγ. Αναργύρων που με την υπογειοποίηση των γραμμών προέκυψαν χωροι πρασίνου και άθλησης στην περιοχή.

Η ένσταση μου είναι οτι πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν και η γνώμη της τοπικής κοινωνίας, μέσω των εκλεγένων αντιπροσώπων για έργα που αφορούν άμεσα μία περιοχή.

On 09 Jan 2017, 08:27 pm, prevezanos wrote:
"Τα εξωτικά Σεπόλια" και άλλες ιστορίες νεοελληνικής τρέλλας...

Η υποανάπτυκτη Φρανκφούρτη περιμένει δάνειο από την Ευρωπαική τράπεζα επενδύσεων για να προσωρήσει και αυτή σε ανάλογη υπογειοποίηση των γραμμών του τρένου. Σε αντιστοιχες κινήσεις αναμένεται να προβει και ο φημισμένος σταθμός του Μονάχου που μετά την διεθνή κατακραυγή που γνώρισε από την "μαυρη μοίρα μου, μάνα κακομοίρα μου" ενώ η Κολονία μάλλον θα τα βρει σκούρα γιατί ο κεντρικός σταθμός βρίσκεται δίπλα στον καθεδρικό ναό. Προφανώς τα γατάκια δε σκέφτηκαν να γκρεμίσουν τον ναό, να υπογειοποιήσουν τις γραμμές και να ξαναχτίσουν από πάνω.
Η μεγάλη δυσκολία είναι οι χαμηλές αντικειμενικές αξίες της Γερμανίας που ως γνωστόν δεν έχει τουρισμό και βρέχει συνέχεια οπότε κανείς δεν θέλει να μείνει στις πόλεις αυτές.

Στο Παρίσι από την άλλη τα πράγματα είναι απαγορευτικά. οι Μηχανικοί εκεί δεν ξέρουν να σκάβουν , παρά μόνο μετρό, οπότε σκέφτονται να ονομάσουν το τρένο Νεο ΜΕΤΡΟ Α.Ε, αλλά η ονομασία είναι κατοχυρωμένη από ποδοσφαιρική ομάδα που έχει σπόνσορα τα γνωστά σουπερ μάρκετ.

(το παραπάνω αποτελεί προϊόν επινόησης, αλλά το έχετε ήδη καταλάβει)

On 10 Jan 2017, 09:32 am, cruiser wrote:
Θάνο είμαι μια γενιά παλιότερος από σένα και έχω ζήσει πολλά σε αυτό το θέμα . Θα σου πω απλά ότι όταν πρωτοταξίδεψα με τρένο ως φοιτητής το 1977 , είχαν ήδη αρχίσει τα έργα για το Αθήνα - Θεσσαλονίκη και έλεγαν ότι θα έχουν ολοκληρωθεί το 1981 .

Τελικά φέτος 40 χρόνια μετά θα ολοκληρωθεί μέχρι την Λαμία και του χρόνου όλο το κομμάτι 41 χρόνια μετά . Γιατί ακριβώς κατασπαταλήθηκαν χρήματα σε φαραωνικά έργα .

Αλλά όπως σου είπε και ο Πρεβεζάνος , μας έλεγαν για τα εξωτικά Σεπόλια .

Και μια και είπες για την περιφερειακή Υμηττού , να δεις τι γινόταν το 90 από τον Σκάι και άλλους εναντίον του δρόμου , αλλά και από το ΣτΕ που καθυστέρησε την κατασκευή του δρόμου με ανύπαρκτους κορμοράνους και άλλα τέτοια με αποτέλεσμα να πληρώσουμε πάλι τζάμπα λεφτά και να χάσουμε και χρόνο .

On 11 Jan 2017, 12:47 am, Thanos_Pal wrote:
Φτάσαμε 40 χρόνια μετά και ακόμα παλεύουν να ολοκληρώσουν το βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο, αυτό κι αν είναι γελοίο και ντροπή. Επίσης καταλαβαίνω πως διάφοροι ψευτοεπαναστάτες και ψευτοοικολόγοι μπλοκάρουν έργα για να φανούν στο πόπολο ότι δήθεν παράγουν έργο, δεν ξέρω αν είναι τυχαίο πως όλοι προέρχονται από τον ίδιο ιδεολογικό χώρο, μάλλον μόνο αυτοί είναι οικολόγοι.
Ψάχνοντας στο internet, είδα κάποια βίντεο και ειδήσεις από τα μέσα του 1990, με πόση μανία κάποιοι σαν τον σκαι και λοιπούς φώναζαν κατά της περιφερειακής. Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι γελοίοι σήμερα δεν θα υπήρχε κι αυτό το αίσχος της 'Αλίμου-Καρεα' ή 'Κατεχακη'.

Στα της Πάτρας, ας κάτσουν ΕΡΓΟΣΕ και Δημοτικές Αρχές να βρουν τη σωστή λύση έτσι ώστε να φτάσει σύγχρονο ηλεκτροκίνητο τρένο στην πόλη πριν περάσουν και άλλα 40 χρόνια...

Η αλήθεια είναι ότι γέλασα πολύ με τα 'εξωτικά' Σεπόλια. Very Happy

On 11 Jan 2017, 06:13 pm, ariskop wrote:
Πάντως η περίπτωση της Πάτρας, των Σεπολίων και των Αγίων Αναργύρων είναι τελείως διαφορετικές μεταξύ τους.

Για μεν την Πάτρα, συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του cruiser. Το κόστος της περιμετρικής διέλευσης ή της ολικής υπογειοποίησης είναι τεράστιο για να δικαιολογηθεί από τα ελάχιστα τρένα που θα δρομολογούνται στη γραμμη (δεδομένο ότι ο επιτυχημένος μετρικός προαστιακός δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση). Χιλιάδες παραδείγματα από την Ευρώπη δείχνουν το δρόμο.

Ας κάτσουν οι εμπλεκόμενοι να βρουν τη βέλτιστη λύση και τα κατάλληλα αντισταθμιστικά (π.χ. υπόγειες οδικές διαβάσεις) μήπως φτάσει η κανονική γραμμή (έστω και ως μονή μεικτή γραμμή) μέχρι το κέντρο και το νέο λιμάνι της Πάτρας αλλιώς για τα επόμενα πολλά χρόνια θα έχουμε το Ριο έως τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης.
Που η αλήθεια να λέγεται δεν είναι τόσο τραγικό αν ενισχυθεί ο μετρικός προαστιακός για σύνδεση με την πόλη.

Τώρα η περίπτωση της Αθήνας είναι ελαφρώς διαφορετική και τα λάθη/ευθύνες δεν είναι σε αυτούς που προσέφυγαν στο ΣτΕ αλλά σε αυτούς που σκέφτηκαν να σχεδιάσουν τέτοια τερατουργήματα.
Το ότι είναι το μόνο "Ολυμπιακό έργο" με το τόσο ευνοικό καθεστώς που είχε διαμορφωθεί εκείνη την περίοδο που κατάφερε (γιατί περί κατορθώματος μιλάμε) να κολλήσει στο ΣτΕ δείχνει πολλά.
Και δεν ήταν μόνο η Ντόρα που πήγε ενάντια στις διοικητικές αποφάσεις ακόμα και του δικού της κόμματος αλλά η πρώτη προσφυγή έγινε επί Αβραμόπουλου ενώ τα τελευταία απόνερα τα είχαμε επί δημαρχίας Κακλαμάνη.

Για να ξεκαθαρίσουμε το ΣτΕ δεν έκρινε ότι είναι παράνομη η υπάρχουσα διπλη σιδηροδρομική γραμμή (& παλία μετρική) και πρέπει να υπογειοποιηθεί αλλά ότι η διέλευση τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου μέσα από τα Σεπόλια λόγω στενότητας θα επιβαρύνει την ποιότητα ζωής των κατοίκων και ακύρωσε τους "αστείους" περιβαλλοντικούς όρους της μελέτης.

Στην υπάρχουσα γραμμή μπορείς να κάνεις ότι θέλεις και αυτό φάνηκε εκ των υστέρων που απορρίφθηκαν διάφορες γελοίες προσφυγές στο ΣτΕ για την εγκατάσταση Η/Κ και τα σχετικά.

Επίσης οι προσφυγές και οι αποφάσεις δεν φταίνει ούτε για την τεράστια καθυστέρηση υλοποίησης ακόμα και των έργων που δεν είχαν πρόβλημα με την απόφαση τους ΣτΕ (Η/Κ, ολοκλήρωση Σιδ. Σταθμού Αθήνας κτλ.) αλλά η περίεργη πορεία της αμαρτωλής σύμβασης 994 που υπογράφτηκε το 2005 και ενώ η απόφαση του ΣτΕ βγήκε το 2006-7 φτάσαμε το 2011 να καταγγελθεί και άλλα πολλά χρόνια μέχρι να βγούν οι νέοι διαγωνισμοί για την σταδιακή ολοκλήρωση των μισών έργων.

Αντίστοιχη ήταν και η περίπτωση και στο έργο ΣΚΑ - Άγιοι Αναργύροι - 3 Γέφυρες που πάλι προβλεπόταν διπλασιασμός της υπάρχουσας διπλής σε τετραπλή. Ευτυχώς εκεί η ζώνη στους Αγίους Αναργύρους ήταν ακόμα πιο στενή και προέβλεψαν εξαρχής υπογειοποίηση ενός τμήματος οπότε μας γλίτωσε και από ένα ακόμα φιάσκο. Θυμάμαι εικόνες από την περίοδο κατασκευής που τα τοιχία αντιστήριξης εφάπτονται στα κτίρια εκατέρωθεν του δρόμου.
Παρά τις διάφορες προσφυγές και τις μεγάλες διαμαρτυρίες αυτός ο 4πλός διάδρομος με τον μανδύα του "Ολυμπιακού Έργου" ολοκληρώθηκε έστω και 10 χρόνια μετά.

On 11 Jan 2017, 10:28 pm, Thanos_Pal wrote:
Η συζήτηση και ο σχεδιασμός μεταξύ των αρμόδιων φορέων είναι το πιο σημαντικό για να βρεθεί λύση. Επειδή ίσως παρεξηγήθηκαν τα γραφόμενα μου προφανώς και δεν θεωρώ ότι πρεπει από το Ρίο μέχρι την Πάτρα να είναι υπόγεια η διέλευση, αλλά να υπάρχουν σε σωστά σημεία ανισόπεδες διαβάσεις για πεζούς και οχήματα. Αυτό προυποθέτει όπως είπα σωστή συννενόηση όλων των πλευρών.

Και στο Ρίο πάντως να σταματησει το έργο δεν είναι και τόσο τραγικό εάν υπάρχει άμεση ανταπόκριση με τον προαστιακό. Και πάλι όμως δεν βλέπω τις εργολαβίες Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργο και Ψαθόπυργο-Ρίο να ολοκληρώνονται πριν το 2020.

Ομοίως και για την Αθήνα τα προβληματικά σημεία είναι στο Γκάζι, όπου είναι και σχετικά επικίνδυνη η διέλευση των συρμών λόγω των καταστημάτων, και στα Σεπόλια στην ισόπεδη διάβαση της οδού Σιώκου. Εκεί μπορούν και πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις.

On 12 Jan 2017, 09:06 am, cruiser wrote:
Σε όλο τον κόσμο , τα έργα χαράσσονται όπως πρέπει και αποζημιώνονται όσοι πλήττονται . Λογική να μην γίνουν τα έργα γιατί ενοχλούνται κάποιοι είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ . Γιατί τότε θα έπρεπε όπου υπάρχουν ιδιοκτησίες που οφελούνται από κάποια έργα , πχ σταθμοί μετρό , πεζοδρομήσεις κλπ , θα έπρεπε να πληρώνουν ειδικούς φόρους υπεραξίας για πάντα .

Το ΣτΕ είναι πολλαπλώς αμαρτωλό , γιατί κάτι δικαστές ήθελαν να είναι πρωθυπουργοί και εμπόδισαν έργα που θα είχαν λύσει προβλήματα και τελικά δεν προχώρησαν .

Παράδειγμα το θέμα του Βοτανικού , που στις καλές εποχές υπήρχε η δυνατότητα να γίνει το γήπεδο , το εμπορικό κέντρο και κυρίως ο σταθμός του ΚΤΕΛ και να σταματήσει το σημερινό αίσχος των 2 ΚΤΕΛ . Αλλά ασχολήθηκαν με τον κάθε κομπλεξικό που δεν γουστάρει την εξέλιξη γιατί του χάλαγε τότε τον επαναστατικό του χαρακτήρα , που είδαμε σήμερα πόσο αγνοί επαναστάτες ήταν....

Η γραμμή του τρένου λοιπόν ήταν εκεί 3πλή από το 1880 . Πολύ πριν υπάρξει σπίτι στα εξωτικά Σεπόλια ή στους Αγίους Αναργύρους . Αν χτίστικαν σπίτια επειδή η λωρίδα των γραμμών θα ήταν μεγαλύτερη κατά 4-5 μέτρα , προφανώς δεν είχαν τηρηθεί οι υποχρεωτικές αποστάσεις , είτε παράνομα , είτε κατά την έγκριση σχεδίων πόλεως . Αρα ΗΘΙΚΟ δικαίωμα δεν είχαν να προσφύγουν .

Οι γέροντες του ΣτΕ πέραν των εμμονών τους που το έπαιζαν ιππότες του περιβάλλοντος , δεν έλαβαν υπ΄ όψη ότι η ανάγκη του έργου , ΗΤΑΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ σημασίας και ότι είχε και το ΗΘΙΚΟ μέρος μαζί του .

Αλλά επειδή το στε έχει βγάλει εκτρώματα για "ειδικούς" λόγους , όπως το άρθρο 25 του 1337 και τα άρθρα 8 και 9 του ΓΟΚ/85 , την περιφερειακή Υμηττού και πολλά ακόμη και το κυριώτερο , βγάζουν άσχετοι άνθρωποι , αποφάσεις εκτρώματα , που επηρεάζουν την ζωή όλης της χώρας , με αστείες πλειοψηφίες και με μεγάλη καθυστέρηση και τεράστιο κόστος για την χώρα , θα πρέπει οι μηχανικοί να τα βλέπουμε αυτά σαν μηχανικοί που υπολογίζουμε τις βέλτιστες λύσεις και όχι σαν αυτούς που έβλεπαν και βλέπουν το στε και τις καθυστερήσεις του , είτε σαν αντιπολίτευση , είτε σαν προσπάθεια να μην αλλάξει τίποτα .

Η γραμμή του τρένου , όπως και οι υπεραστικοί δρόμοι , αλλά ακόμα και οι αστικοί έχουν λωρίδες εκατέρωθεν που απαγορεύεται η δόμηση , ακριβώς για να μπορούν τα έργα να εξελιχθούν σε βάθος χρόνου .

Στον πολιτισμένο κόσμο , προσφεύγοντες και γέροντες του στε , θα είχαν απλά συλληφθεί και καταδικαστεί για αντεθνική δράση , επειδή εμπόδισαν την αναβάθμιση μιας σημαντικής λειτουργίας της χώρας όπως είναι Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ .

Και πρέπει να καταλάβουμε ότι το δημόσιο συμφέρον μπαίνει ΣΕ ΚΑΘΕ περίπτωση πάνω από το ιδιωτικό και το ιδιωτικό απλά πρέπει να αποζημιώνεται .

Αλλά σε αυτό το μπ...λο βλέπουμε δρόμους σε κάμπους με στροφές γιατί έπρεπε να μην πειραχτούν οι ιδιοκτησίες των κολλητών , βλέπουμε δρόμους στον αστικό ιστό , όπου υπάρχουν παράλληλες μετατοπίσεις του άξονα σε οικοδομικά τετράγωνα , γιατί έπρεπε να μην πειραχτούν τα οικόπεδα των δικών μας παιδιών και άλλα τέτοια αίσχη .

Μετά από 35 χρόνια σαν μηχανικός , μπορώ να κράζω χωρίς καμία ενοχή , κάθε προσπάθεια που οδηγεί τελικά σε καθυστέρηση της εξέλιξης και σε διασπάθιση του δημοσίου χρήματος , όπως αυτό που έγινε με την υπόθεση του τρένου .

Τέλος σε κάθε μέρος του πολιτισμένου κόσμου , ο σιδηροδρομικός σταθμός είναι σημείο αναφοράς της πόλης . Στην Θεσσαλονίκη που χτίστηκε επί Οθωμανών και Αγγλογάλλων , ακολουθείται η ίδια λογική .

Εδώ θέλουμε το τρένο μακριά , όπως ο βλαχοδήμαρχος της Πάτρας .

On 12 Jan 2017, 10:48 am, giannis p wrote:
Έχω τήν εντύπωση, διορθώστε με άν κάνω λάθος, τό πρόβλημα μέ τό ΣΤΕ υπήρχε όσο πρόεδρος ήταν κάποιος Δεγλερής....
Όποιος προσέφευγε, δικαιωνόταν...
Εκτός τού Βοτανικού, υπάρχει τό Τμήμα Καλαμπάκας -Εγνατίας, πού τό σταμάτησαν....έτσι, χωρίς απόφαση, Μετά από 3 έτη, αποφάσισαν, νά απορρίψουν τήν προσφυγή τού κυνηγετικού(!) συλλόγου Γρεβενών, τό πουλί όμως είχε πετάξει, δέν νομίζω θά γίνει τό έργο αυτό....

Γιά τήν Πάτρα, τό μόνο σίγουρο, ο Δήμαρχος, δέν θέλει τό τραίνο, αλλά έχει τό δικαίωμα ένας άνθρωπος νά ακυρώσει ένα έργο?
Αρχές δεκαετίας τού 90, ο τότε δήμαρχος τής Αγίας Παρασκευής, πολέμησε καί τά κατάφερε (!!!) νά μήν υπάρξει σταθμός μετρό στήν πλατεία! !!!, αγνοώ τά κίνητρά του....

On 12 Jan 2017, 12:43 pm, ariskop wrote:
cruiser wrote:

Η γραμμή του τρένου , όπως και οι υπεραστικοί δρόμοι , αλλά ακόμα και οι αστικοί έχουν λωρίδες εκατέρωθεν που απαγορεύεται η δόμηση , ακριβώς για να μπορούν τα έργα να εξελιχθούν σε βάθος χρόνου .

Στον πολιτισμένο κόσμο , προσφεύγοντες και γέροντες του στε , θα είχαν απλά συλληφθεί και καταδικαστεί για αντεθνική δράση , επειδή εμπόδισαν την αναβάθμιση μιας σημαντικής λειτουργίας της χώρας όπως είναι Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ .

Σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, αυτοί που θα είχαν διωχθεί και ποινικά για το συγκεκριμένο φιάσκο που οδήγησε σε τεράστια οικονομική ζημιά θα ήταν οι υπηρεσιακοί παράγοντες και οι μηχανικοί που έβαλαν τις υπογραφές τους σε τεχνικές και περιβαλλοντικές μελέτες αγνοώντας παντελώς το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό πλαίσιο.

Είτε το θέλουμε είτε όχι αυτή η πρόταση διέλευσης 4πλού διαδρόμου εντός της συγκεκριμένης ζώνης των Σεπολίων δεν θα μπορούσε να προχωρήσει σε καμία ευρωπαϊκή ή πολιτισμένη χώρα.

Στην εγκεκριμένη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων που ακυρώθηκε από το ΣτΕ δεν υπήρξε ούτε αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων ούτε επαρκή αιτιολόγηση του 4πλού διαδρόμου.

Και έρχομαι και ρωτάω εγώ τώρα 15 χρόνια μετά, για ποιο λόγο αυτή η μυωπική επιμονή με τον 4πλό διάδρομο για τα τελευταία 2 km πριν από το Σ.Σ. Αθηνών ενώ το έργο χαρακτηρίστηκε ως επείγον με ορίζοντα τους Ο.Α και χρόνο κατασκευής 6 μήνες.

Ως επείγον έργο, ανακατασκεύασε τον 3πλό διάδρομο με μετατροπή της κατηργημένης μετρικής σε κανονική εντός τους ίδιου πλάτους με τηλεδιοίκηση και Η/Κ που δεν θα σε ενοχλήσει κανέναν ώστε να καλύψεις τις σιδηροδρομικές ανάγκες της χώρας για τα επόμενα αρκετά χρόνια.

Όσο για την ίδια τη γραμμή δεν ήταν 3πλή από το 1880. Τότε κατασκευάστηκε η μονή μετρική Πειραιάς - Αθήνα - Κόρινθος. Η κανονική γραμμή στο τμήμα αυτό κατασκευάστηκε 20 χρόνια αργότερα και τα πρώτα δρομολογία ξεκίνησαν σταδιακά το 1904 ενώ δεν ήταν από την αρχή διπλή σε όλο το μήκος. Αυτό έγινε σε μεταγενέστερη φάση.

Πρέπει να καταλάβουμε κάποια στιγμή, ανεξάρτητα από ότι μας πλασάρουν τα ΜΜΕ, ότι το ΣτΕ δεν κρίνει τεχνικά τα έργα επειδή ξύπνησε στραβά ο κάθε δικαστής αλλά κρίνει αν είναι νόμιμες διοικητικές πράξεις και αν έγιναν νόμιμα οι προβλεπόμενες διαδικασίες (π.χ. σύνταξη Μελέτης Περιβαλλοντικών Όρων με βάση το ισχύον πλαίσιο).
Τα ίδια και στο Βοτανικό, το ΣτΕ έκρινε αντισυνταγματική την διοικητική πράξη αύξησης του Συντελεστή Δόμηση στο οικόπεδο του Βωβού χωρίς να έχουν προηγηθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες και όχι τους κορμοράνους..

Ο λόγος που έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια τα περιστατικά μπλοκαρίσματος έργων στο ΣτΕ (χωρίς να έχουν μειωθεί οι προσφυγές), δεν είναι επειδή άλλαξε ένας δικαστής αλλά επειδή υπάρχει πλέον καλύτερη κ των προτέρων νομική θωράκιση των έργων.

On 13 Jan 2017, 10:14 am, cruiser wrote:
Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ΔΕ και έτσι δεν ξέρω την καμαρίλα υπουργείων , εταιρειών , γερόντων του στε και τις αστειότητες περί περιβαλλοντικών επιπτώσεων που κοιτάνε ένα κομμάτι αέρα που πιθανόν να επιβαρυνθεί , ενώ το σύνολο του αέρα σε ακτίνα 5-10 χλμ προφανώς και θα ελαφρυνθεί . Ετσι έκαναν οι γέροντες που έβγαλαν αντισυνταγματικό το άρθρο 25 του 1337 περί δόμησης των πολύ μικρών οικοπέδων , γιατί κάποιος "ιδιαίτερος τύπος" προσέφυγε επειδή πλέον χτιζόταν ένα μικρό οικόπεδο όμορο του σε προάστιο της Αθήνας , ενώ δεν ήταν άρτιο και οικοδομήσιμο κατά παρέκκλιση .

Οι γέροντες βέβαια δεν στάθηκαν στο ότι ο προσφεύγων έπρεπε να είχε προσκυρώσει και αποζημιώσει το οικοπεδάκι ΠΡΙΝ χτίσει , αλλά σου λέει αφού το έχουμε τζάμπα άχτιστο γιατί να ασχοληθούμε .

Οσο για την περιφερειακή Υμηττού επειδή θα κόβονταν κάποια από τα χιλιάδες δένδρα που φυτεύτηκαν εκεί το 1947 , οι γέροντες δεν σκέφτηκαν την ωφέλεια που έχει το περιβάλλον της πόλης επειδή με την περιφερειακή μειώθηκε η κίνηση και οι ρύποι σε Μεσογείων , Κηφισίας και τις γύρω περιοχές που προφανώς το όφελος ήταν 10άκις εκατομμύρια φορές περισσότερο . Ασε που το αποτέλεσμα ήταν να κοπούν τελικά τα δένδρα και απλά να γίνει cut and cover , δηλαδή μια τρύπα στο νερό .

Για το Καλαμπάκα-Εγνατία δεν έχω πλήρη γνώση , αλλά το ότι οι γέροντες είναι κατ΄ επάγγελμα και κατά συνείδηση εναντίον της κοινής λογικής και του δημοσίου συμφέροντος , μάλλον λάθος έχουν και εδώ .

Στο θέμα του Ελαιώνα , η περιοχή είναι απόλυτα υποβαθμισμένη , με εκτός σχεδίου περιοχές οπότε η έννοια της αύξησης του ΣΔ , όταν πριν δεν υπάρχει ΣΔ εντός σχεδίου , δεν ισχύει . Ακριβώς την ίδια βλακεία έλεγαν και για το Μώλλ που επίσης ήταν σε εκτός σχεδίου περιοχή και το σύγκριναν με άλλες όμορες περιοχές που ήταν εντός σχεδίου , αλλά κατοικίας , ενώ εδώ είχαμε ΕΝΑ και ΜΟΝΟ ειδικό κτίριο .

Στον Ελαιώνα το πρόβλημα είναι οι μεταφορικές , η λαχαναγορά , τα παρατημένα εργοστάσια και θα μπορούσε να είναι ένα τεράστιο αρχιτεκτονικό έργο η ένταξη στο σχέδιο πόλης της περιοχής αυτής με διώξιμο των μεταφορικών και της λαχαναγοράς στο Θριάσιο , όπου μέσω της Α.Ο και του τρένου θα υπάρχει γρήγορη πρόσβαση των φορτηγών , αλλά και όσων θέλουν να στείλουν ή να πάρουν πράγματα , χωρίς να επιβαρύνουν το δύσκολο κομμάτι της Κηφισσού , την Ιερά και την Π. Ράλλη και την Αγίας Αννης .

Περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε μικρή κλίμακα όταν έχουμε υπερτοπικές επιπτώσεις και σχεδιασμό από μεγάλα έργα είναι και αστείες και αντιεπιστημονικές .

Οσο για το τρένο και το πότε έγινε διπλή η γραμμή , αυτό έγινε πολύ πριν εμφανιστούν τα εξωτικά Σεπόλια και οι Αγιοι Ανάργυροι . Πιθανότατα προπολεμικά , αλλά θα ψάξω τα βιβλία του ΣΦΣ που έχω και θα μάθω.

Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι κάποιοι σαν ειδικότεροι θα ξέρουν τι περιορισμοί έπρεπε να τηρούνται από παλιές διατάξεις για την απόσταση οικοδομών από τις γραμμές και προφανώς τα 5 μ που θα χρειάζονταν για την 4η γραμμή θα έπρεπε εξ ορισμού να υπάρχουν .

Ρίξε μια ματιά στο πολιτισμένο Μόναχο και στο πολιτισμένο Παρίσι , να δείς μέσα στο κέντρο της πόλης να υπάρχουν ανοικτές 10-20 γραμμές , οπότε αυτά που λές δεν στέκουν .

Εκτός αν εκείνοι είναι κουτόφραγκοι και έξυπνοι είναι οι γέροντες που κοιτάνε το οικοπεδάκι του κολλητού και θάβουν την πόλη ή την πρωτεύουσα της χώρας .

On 13 Jan 2017, 11:04 am, ariskop wrote:
cruiser wrote:

Ρίξε μια ματιά στο πολιτισμένο Μόναχο και στο πολιτισμένο Παρίσι , να δείς μέσα στο κέντρο της πόλης να υπάρχουν ανοικτές 10-20 γραμμές , οπότε αυτά που λές δεν στέκουν .

Εκτός αν εκείνοι είναι κουτόφραγκοι και έξυπνοι είναι οι γέροντες που κοιτάνε το οικοπεδάκι του κολλητού και θάβουν την πόλη ή την πρωτεύουσα της χώρας .

Για να το κάνουμε όσο πιο ξεκάθαρο γίνεται και να μην υπάρχουν παρανοήσεις: Το πρόβλημα με το συγκεκριμένο έργο δεν είναι ο αριθμός των ανοικτών γραμμών εντός αστικής ζώνης (κοινή πρακτική σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο) αλλά η προσθήκη νέων στη στενή αυτή ζώνη.

Και στο Μόναχο των 10 γραμμών αν αποφασίζανε να τις κάνουνε 12 και ακούμπαγε η σιδηροδρομική γραμμή τα παράθυρα των εκατέρωθεν σπιτιών θα έτρωγε ένα άκυρο από έδω μέχρι εκεί.

Για το Ελαιώνα δεν θα μπω σε ιδιαίτερη ανάλυση αλλά από το 1991 (με μετέπειτα αναθεώρηση το 1995) υπάρχει συγκεκριμένο Προεδρικό Διάταγμα για την πολεοδομική ανασυγκρότηση του Ελαιώνα που καθορίζει χρήσεις γής, Σ.Δ. και πολλά άλλα.
Τώρα όταν έρχεσαι εσύ κουτοπόνηρα και αυξάνεις με απλή υπουργική απόφαση το Σ.Δ. του οικοπέδου ενός ιδιώτη για να χτίσει εμπορικό κέντρο ως αντάλλαγμα για την παραχώρηση τμήματος ιδιόκτητου χώρου χαρακτηρισμένου από το Π.Δ. ως χώρος πρασίνου, δεν σου φταίει το ΣτΕ που σου ακύρωσε αυτή την διοικητική πράξη.

On 13 Jan 2017, 11:51 am, giannis p wrote:
@ Ariskop...
Σίγουρα κατέχεις καλύτερα τήν νομοθεσία από εμένα,πού χημικός είμαι. ..
Απλώς γιά τόν Ελαιώνα, εκ τού αποτελέσματος, άν δέν ακύρωνε τό ΣΤΕ, δέν θά αναβαθμιζόταν όλη η υποβαθμισμένη περιοχή?
Κάποιες φορές πρέπει νά σκεπτόμαστε πάνω από τό γράμμα τού νόμου...
Επειδή γνωρίζω καλά τήν περιοχή, απέχει 2 χλμ από τήν Ομόνοια, τό τί ποντίκια καί φίδια κυκλοφορούν.....

On 13 Jan 2017, 02:29 pm, ariskop wrote:
Δεν έχω εξειδικευμένες νομικές γνώσεις, μηχανικός είμαι και εγώ.

Απλή λογική είναι ότι όταν είναι σε ισχύ ένα Προεδρικό Διάταγμα και υπάρχουν νομοθετικές πρωτοβουλίες ή διοικητικές αποφάσεις ενάντια σε αυτόν, αυτές θα κριθούν παράνομες από το ΣτΕ.
Το ΣτΕ είναι Διοικητικό Δικαστήριο και ελέγχει τη νομιμότητα των πράξεων της δημόσίας διοίκησης.

Έχουν αλλάξει οι ανάγκες ή αναδεικνύονται νέες ευκαιρίες ανάπτυξης που ξεπερνάνε πλέον το αρχικό θεσμικό πλαίσιο της περιοχής; Φροντίζεις να το αλλάξεις, δεν παίρνεις το ρίσκο να το παρακάμψεις

Αν και έχουμε ξεφύγει τελειώς από το θέμα, στην περίπτωση της Διπλής Ανάπλασης αυτά που έπρεπε να γίνουν από την αρχή έγιναν εκ των υστέρων και μετά τις απαραίτητες τροποποιήσεις στον σχεδιασμό και την αναθεώρηση του Π.Δ. το έργο είναι καθαρό και εγκεκριμένο στο ΣτΕ από το 2013.

Ενώ η οικοδομική άδεια του ίδιου του γηπέδου και των υποστηρικτικών χώρων έχει βγει από το 2009 χωρίς καμία εμπλοκή.

On 13 Jan 2017, 03:00 pm, giannis p wrote:
Τώρα έβγαλες είδηση...
Δηλαδή, άν υπάρχει βούληση, χτίζεται τό γήπεδο μέ τά συνοδα του?
Καί γιατί δέν ξεκινούν τά έργα?

On 13 Jan 2017, 05:47 pm, ariskop wrote:
Λείπουν τα λεφτά πλέον καθώς στο ενδιάμεσο ο Βωβός χρεωκόπησε ενώ και ο Παναθηναικός έχει αποσυρθεί από το project καταγγέλοντας τη σύμβαση με το Δήμο Αθηναίων και το Υπουργείο Υποδομών.

Θεωρητικά μπορεί να προχωρήσει το όλο το project αν βρεθεί ένα νέο επενδυτικό πλάνο

On 14 Jan 2017, 03:38 am, Thanos_Pal wrote:
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο σχετικά με την πολύ ωραία συζήτηση για το σιδηρόδρομο βρήκα δημοσιεύσεις από το σωτήριον έτος 2007

http://www.asda.gr/elxoroi/proast2.htm

Έκτος από διάφορες μπούρδες που γράφουν για διαμαρτυρίες κλπ, αποτυπώνονται οι στάσεις και οι αποφάσεις της πολιτείας, του ΣΤΕ, καθώς και της τοπικής κοινωνίας για το εν λόγω έργο.

Πέρασα προχθές από την οδό Κωνσταντινουπόλεως στα Σεπόλια με αφορμή τη συζήτηση, και χωρίς να έχω τεχνικές γνώσεις καθώς το επάγγελμα μου δεν σχετίζεται με αυτό το αντικείμενο, μου φαίνεται αδύνατο να κατασκευαστεί τετραπλός διάδρομος στο συγκεκριμένο κομμάτι, λόγω χώρου, γι αυτό και το ΣΤΕ έκανε δεκτές τις προσφυγές των κατοίκων και έβγαλε απόφαση για υπογειοποίηση.

On 14 Jan 2017, 09:39 am, giannis p wrote:
Πολύ ωραία Thanos αυτή η συνεισφορά. ..

Ερώτηση. Γιατί δέν έγινε τελικά η υπογειοποίηση τής γραμμής?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 155

PostPosted: Sat Jan 14, 2017 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν διάβασα αναλυτικά όλο το ΑΙΣΧΡΟ άρθρο του 2007 , αλλά δείχνει περίτρανα πόσο φταίνε κάποιοι συνήθως βολεμένοι στο κράτος και στο συνεχές ξύσιμο , εκτός από την ιδεολογική τύφλωση , που μιλάνε για επιχειρηματικά συμφέροντα εναντίον του σημαντικότερου και πιό πράσινου συγκοινωνιακού μέσου της χώρας .

Πάντα τζάμπα μάγκες , όπως σήμερα που θέλουν δωράν μετακίνηση στα ΜΜΜ αλλά για το ποιοί θα πληρώσουν τα έξοδα τους και τους μισθούς του προσωπικού δεν λένε κουβέντα .

Με τζάμπα μάγκες για να μην πω τους χαρακτηρισμούς που τους αξίζουν δεν θα ασχοληθώ .

Τα γερόντια του στε όμως έπρεπε να έχουν άλλου είδους οπτική και να προστατεύουν το καλώς εννοούμενο δημόσιο συμφέρον , πράγμα που δεν έκαναν , οπότε ό,τι και να λέτε για παρόδιες ιδιοκτησίες όταν το κράτος δεν μπορεί να πετάει λεφτά στα σκουπίδια για φαραωνικά έργα , με αφήνουν παγερά αδιάφορο όπως και οι αστειότητες περί Π.Ε. που στέκονται στο τοπικό επίπεδο 5-10 σπιτιών και οικοπέδων ενώ μιλάμε για έργα ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ που θα βελτιώσουν το επίπεδο του κράτους .

Σαν αυτούς που δεν θέλουν εργοστάσιο δίπλα τους , αλλά δεν τους ενοχλούν οι Πτολεμαίδες και οι Μεγαλουπόλεις , επειδή εκεί μένουν άλλοι .

Οσο για το Μόναχο , για πλάκα θα ξήλωναν 1000 σπίτια αν ήθελαν να κάνουν τις 12 γραμμές 14 .

Στην Ιταλία πρώτα φτιάχνουν τους δρόμους και μετά πληρώνουν . Γρήγορα βέβαια όχι όπως εδώ που σου απαλλοτριώνουν το ακίνητο και πρέπει να τρέχεις στα δικαστήρια για να πληρωθείς , ΑΝ πληρωθείς .

Χτες ανέβηκαν κάποιοι δασικοί χάρτες σχεδιασμένοι στα γραφεία με αστεία λογική όπως είδα σε κάποιες περιπτώσεις , όπου το δάσος κάνει ζικ-ζικ και μικρές λωριδίτσες ανάμεσα σε σπίτια . Το χειρότερο είναι ότι για κάνεις ένσταση σου ζητάνε πολλά λεφτά , που πολλοί δεν θα την κάνουν , αφού η αξία του χωραφιού να είναι μικρότερη από το παράβολο και το τοπογραφικό .
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 170
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sat Jan 14, 2017 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

Καταρχάς ήταν αναμενόμενο ότι θα μεταφερόταν η συζήτηση καθώς είχαμε βγει λίγο εκτός και ευθύνομαι εγώ αφού έπρεπε εξ αρχής να γράψω σε αυτό το νήμα.

Η υπογειοποίηση στο συγκεκριμένο κομμάτι δεν προχώρησε λόγω κόστους, εδώ δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την ηλεκτροκίνηση απο το 2005 για 2 χλμ και διαλύονται οι εργολαβίες. Από εκεί και πέρα δεν ενστερνίζομαι τα γραφόμενα του άρθρου, αυτους τους τύπους που μιλούν για λαικές συνελεύσεις, καταλήψεις τους έχω απέναντι μου κάθε μέρα και πρέπει να τους αντιμετωπίζω λόγω επαγγέλματος και πιστέψτε με είναι η χειρότερη μορφή φασισμού. Το ανέβασα γιατί περιγράφει τις αποφάσεις του ΣΤΕ, τις προτάσεις του Υπουργείου και του Κακλαμάνη από την πλευρά του δήμου. Το τότε σχέδιο του Υπουργείου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο αλλά το πουλάκι έχει πετάξει. Ούτε υπογειοποίηση, ούτε παρεμβάσεις, με το ζόρι ηλεκτροκίνηση σε διπλό διάδρομο.

Προφανώς για έργα εθνικής σημασίας δεν πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν 10 σπίτια και 5 χωράφια και 20 κορμοράνοι αλλά κάνουμε λάθος όταν συγκρινόμαστε με Γερμανία και Γαλλία.
Εκεί ο λαός έχει παιδεία, κουλτούρα και το κράτος είναι διαρθρωμένο σωστά, δεν διαλύεται όποτε αλλάζει η κυβέρνηση.
Εδώ είμαστε ακόμα... Βαλκάνια... Και όσο υπάρχουν αυτοί οι γραφικοί τύποι που εμποδίζουν τα έργα ανάπτυξης και υποστηρίζονται από διάφορες παρατάξεις της 'αριστερας' τόσο η Γερμανία θα φαντάζει ως ουτοπία στα μάτια μας.

Επίσης όπως σωστά αναφέρθηκε δεν φταίει πάντα το κακό ΣΤΕ αλλα και όσοι σχεδιάζουν έργα τα οποία είναι αδύνατο να πάρουν περιβαλλοντική έγκριση όπως το Πύργος-Καλο Νερό το οποίο μπλοκαρίστηκε από την Ε.Ε. λόγω Καιάφα, και όπως θα μπλοκαριστεί και η συνέχιση της περιφ. Υμηττού αν επιμείνουν στην όδευση μέσω Ηλιούπολης προς Λ. Βουλιαγμένης.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 155

PostPosted: Sun Jan 15, 2017 10:20 am    Post subject: Reply with quote

Κάθε πράξη που γίνεται στην φύση μεταβάλλει την υπάρχουσα ισορροπία οπότε αυτό που έχει την ΜΟΝΗ ΣΗΜΑΣΙΑ είναι ο λόγος ΚΟΣΤΟΥΣ-ΟΦΕΛΟΥΣ . Σε αυτόν δεν χωράνε ΜΠΕ της πλάκας , τοπικού χαρακτήρα όταν μιλάμε για ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ έργα .

Στην υπάρχουσα περιφερειακή Υμηττού , όλη η απόφαση που τελικά κατέληξε το ΣτΕ ήταν χειρότερη περιβαλλοντικά από αυτήν που απέρριψε γιατί τελικά τα δέντρα κόπηκαν και αν ξαναμπήκαν μετά θα κάνουν 1-2 γενιές για να ξαναφτάσουν εκεί που ήταν .
Τα καυσαέρια όμως της Μεσογείων - Κηφισίας - Κατεχάκη που εκλύθηκαν αυτά τα 5-6 χρόνια της καθυστέρησης επιβάρυναν χιλιάδες φορές περισσότερο το ίδιο περιβάλλον από το όφελος των δένδρων που ξαναφυτεύτηκαν .

Στην διαδρομή Καλαμπάκα-Εγνατία τελικά επιλέχθηκε η αρχική λύση και σε κάθε περίπτωση η πανίδα θα προσαρμοστεί στις ανθρωπογενείς αλλαγές με τον δικό της αργό ρυθμό , αλλά οι αλλαγές δεν είναι μόνο ο μεγάλος δρόμος ή το τρένο , είναι και άλλα πράγματα όπως η βόσκηση , αλλά εδώ μπαίνουν άλλες πολιτικές και οπτικές άλλες σωστές , άλλες απλά ιδεοληπτικές .

Το 1 δις που δόθηκε για την υπογειοποίηση των Σεπολίων θα μπορούσε να είχε δοθεί για την Πελοπόνησσο , ή για την γραμμή Ιωαννίνων - Καλαμπάκας , ή Αγρινίου - Αρτας και πολλά ακόμα . Αυτό που ποτέ δεν κάνουμε είναι ένα γενικό σχέδιο ακριβώς όπως έκανε ο Τρικούπης με τα τότε δεδομένα , που να λέει Τι χρειαζόμαστε και Τι μπορούμε να φτιάξουμε . Αλλά επειδή αυτό υπερβαίνει τον εκλογικό χρόνο και την νοημοσύνη των κολημμένων ιδεοληπτικών , δεν γίνεται ποτέ .
Back to top
View user's profile Send private message
Sintix
New Member
New Member


Joined: 17 May 2010
Posts: 26
Location: Σιδηρόκαστρο

PostPosted: Thu Feb 23, 2017 9:37 pm    Post subject: Reply with quote

"@ Sintix,
Ομολογώ, δέν τό γνωρίζω γιά τήν σήραγγα τής Όρθρυος. 'Αν θέλεις, πές μας περισσότερα. Γνωρίζω πώς πρίν 1,5 χρόνο, διανοίχθηκε η σιδηροδρομική σήραγγα, μήκους 6,7 χλμ."



giannis p, συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση αλλά χρειάστηκε να βρω χρόνο να ψάξω ένα καλό άρθρο που δεν είχα πια στο αρχείο μου. Δες σχετικά αν θέλεις το παρακάτω άρθρο από τα Τεχνικά Χρονικά του ΤΕΕ από το 1986 - αν λειτουργεί το link ειδάλλως μπες στο portal του ΤΕΕ και αναζήτησε στα ψηφιοποιημένα αρχεία με το όνομα συγγραφέα "Τσαλαπατάς".

http://opac.tee.gr/cgi-bin-EL/egwcgi/543478/search.egw/1+0?menu1=%D3%F5%E3%E3%F1%E1%F6%DD%E1%F2-%D6%EF%F1%DD%E1%F2&entry1=%F4%F3%E1%EB%E1%F0%E1%F4%E1%F2&logic1=And&menu2=%CF%F0%EF%F5%E4%DE%F0%EF%F4%E5&entry2=&logic2=And&menu3=%CF%F0%EF%F5%E4%DE%F0%EF%F4%E5&entry3=&submit=%C1%ED%E1%E6%DE%F4%E7%F3%E7&hits=10

Εν κατακλείδι: Πρόταση Sofrerail (1972) σήραγγα Ορθρυος 23,3 km, Καλλίδρομο 7,7 km. Ορεινή πρόταση Transmark (1980) Ορθρυς 22,35 km, Καλλίδρομο 9,3 (!).
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Thu Feb 23, 2017 10:09 pm    Post subject: Reply with quote

@Sintix, Ευχαριστώ πολύ....

Τελικά υλοποιήθηκε μόνο γιά τό Καλλίδρομο...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Thu Mar 23, 2017 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

Ολόφρεσκο βίντεο, Τιθορέα-Λιανοκλάδι, πλησιάζει....

https://www.youtube.com/watch?v=Do4RofnttDY

Επίσης, ένα κατατοπιστικό ρεπορτάζ, γιά τόπάρτυ τών απαλλοτριώσεων, σιδηροδρομικών καί οδικών

https://goo.gl/Y3KmPV
Back to top
View user's profile Send private message
sin1891pge
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Jun 2005
Posts: 82
Location: Σκεπαστή

PostPosted: Sat May 13, 2017 8:03 am    Post subject: ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΡΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ Reply with quote

Με συγχωρείτε αλλά κάποιο λάθος πρέπει να κάνετε από άγνοια. Αν δείτε τη γραμμή του τρένου που διέρχεται σε όλο το μήκος του ΑΚΡΙΒΩΣ δίπλα στο λιμάνι θα καταλάβετε ότι δεν μπορεί να σηκωθεί ένας τοίχος που θα αποκόψει την Πάτρα από το λιμάνι της σε μήκος πολλών χιλιομέτρων.
Καλά κάνει ο δήμαρχος και αντιδρά και ζητά την υπογειοποίηση, που ζητούν και οι πάντες, δεν αφορά μερικές ιδιοκτησίες.
Σε όσους δεν είναι πατρινοί να το εξηγήσω: Είναι σαν να υψωθεί ένας τοίχος πάνω στον παραλιακό δρόμο από το Φάληρο έως το Σούνιο και για να δεις θάλασσα ή λιμάνι, θα περνάς μόνο από υπόγειες ή εναέριες διαβάσεις. Όπου φτιαχτούν...
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 155

PostPosted: Sat May 13, 2017 8:43 am    Post subject: Reply with quote

Σε όλο τον κόσμο τα τρένα περνάνε μέσα από το κέντρο . Ανοιχτά και με γέφυρες . Μια ματιά στο γούγλη θα μας τα δείξει .

Από την άλλη πάντα υπάρχει ο λόγος κόστους οφέλους . Το θέμα είναι να φτάσει γρήγορα το τρένο στην Πάτρα , όχι να κάνει 40 χρόνια επειδή δεν φτάνουν τα λεφτά για τα φαραωνικά έργα που θέλει ο κάθε βλαχοδήμαρχος .

Κάποτε ο βλαχοδήμαρχος της Αράχωβας , δεν άφησε να γίνει περιφερειακός για να περνάνε από τα μαγαζιά οι περαστικοί και έχουμε το σημερινό μπάχαλο .

Η ηλεκτροκίνηση στην Αθήνα ΔΙΠΛΟΠΛΗΡΩΘΗΚΕ με ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ γιατί κάποιοι την έκλεψαν επειδή έπρεπε να κάνουμε τούνελ στα εξωτικά Σεπόλια όπως ήθελε η βλαχοδήμαρχος Ντόρα .

Βλέπουμε λοιπόν ότι βλαχοδήμαρχοι είναι το ίδιο εμμονικοί και αδαείς , είτε είναι δεξιοί , είτε αριστεροί , είτε κεντρώοι .

Οπότε οι βλαχοδήμαρχοι στα μαντριά μαζί με τα πρόβατα τους .
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 155

PostPosted: Sun May 14, 2017 8:12 am    Post subject: Reply with quote

Μεγάλο ατύχημα στο Αδενδρο Θεσσαλονίκης , να δούμε κατά πόσο φταίει η συντήρηση των κλειδιών ....
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 37, 38, 39  Next
Page 38 of 39

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr