stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Sat Jul 30, 2011 12:44 am    Post subject: Reply with quote

Μία ενδιαφέρουσα άποψη για το τι έφταιξε και κυρήχθηκε άγονος ο διαγωνισμός για το Θριάσιο Πεδίο. Τελικά δεν είναι...και φιλέτο !

http://www.newscode.gr/ellada/story/44914/theloyn-na-oikopedopoihsoyn-to-thriasio-pedio Οι Κινέζοι γι'αυτόν το λόγο,ζήτησαν διορθώσεις: http://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=4599210

Τελικά αγοραστής δεν βρέθηκε, επειδή είμαι μέσα στην συμφωνία και ο ΟΣΕ, (κατά κύριο λόγο), και σήμερα σαν μεγάλη 'διαφημίση' ανακοινώθηκε ότι θα λειτουργήσει το εμπορευματικό κέντρο ο ΟΣΕ, κρύβοντας έτσι την αποτυχία του διαγωνισμού και αποδεικνύοντας στην πραγματικότητα το αδιέξοδο που δημιουργήθηκε. http://www.realestatecorner.gr/el/article_groups/2/articles/993 και http://www.capital.gr/news.asp?id=1250720. Το Εμπορευματικό Κέντρο θα λειτουργεί με ελλείψεις αφού δεν υπάρχει γερανός εκφόρτωσης και θα γίνεται η διαδικασία με όχημα.
------------------------
Ο αυταρχισμός δεν έχει όρια με τους ταρίφες...
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4645902
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Aug 16, 2011 5:39 pm    Post subject: Reply with quote

ανανεωμένο site της τραινοσε στο trainose.gr
λιγοτερη πληροφορία αλλά για πρώτη φορά καλά κατανεμημένη. Έτσι και αλλιώς αυτά που έχουν αφαιρεθεί είναι μακρόπνοα πλάνα και όνειρα θερινής νυκτός που έχουν ξεπεραστεί καθώς υποτίθεται ότι έπρεπε να παραδοθούν πολλά χρόνια πριν.

Θετικό λοιπόν βήμα, με αρκετές λεπτομέρειες για να φτιάξει κανείς..

π.χ δοκιμάστε να γράψετε ένα διαφορετικό προορισμό... εμφανίζεται ένα πλαίσιο μεγάλο που δεν έχει προορισμούς
αν όμως μαντέψεις σωστά και παττήσεις backspace τότε εμφανίζονται οι προορισμοί.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Sep 01, 2011 9:18 pm    Post subject: Reply with quote

Το τραίνο ήρθε από τον Άγιο Βασίλειο! – Ξεκίνησαν από σήμερα τα δρομολόγια

http://www.vpress.gr/news/v-top/2771-2011-09-01-06-47-14.html
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Sep 03, 2011 12:25 pm    Post subject: Reply with quote

αντε ,,!το περιμενουμε με ανοιχτες αγκαλες στα Αραχωβιτικα Very Happy Very Happy

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/86647
Quote:
Τα πρώτα του δρομολόγια μέχρι τον Άγιο Βασίλειο έκανε σήμερα το πρωί ο Προαστιακός της Πάτρας. Τα δρομολόγια κύλησαν χωρίς προβλήματα, καθώς στην συγκεκριμένη διαδρομή δεν είχαν παρατηρηθεί δολιοφθορές στις μπάρες.

Πλέον η δημοτική Αρχή και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξετάζουν την άμεση επέκταση των δρομολογίων μέχρι τα Αραχωβίτικα. Μάλιστα οι υπεύθυνοι δηλώνουν πως μέχρι την ερχόμενη εβδομάδα τα όποια προβλήματα υπάρχουν θα ξεπεραστούν. Από την στιγμή που ο Προαστιακός θα φθάσει στα Αραχωβίτικα επόμενος στόχος θα είναι ο Ψαθόπυργος.

Το εγχείρημα αυτό είναι κάπως δύσκολο καθώς μεσολαβεί μια ξύλινη γέφυρα πάνω από την οποία οι συρμοί θα πρέπει να κινούνται πολύ αργά, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κλείνει εγκαίρως ο ωριαίος κύκλος του δρομολογίου.


Οι αρμόδιοι θα πραγματοποιήσουν αυτοψία στην γέφυρα, προκειμένου να προσδιορίσουν το κόστος της απαιτούμενης ενίσχυσής της η οποία θα επιτρέψει την αύξηση της ταχύτητας των συρμών.

Στα σχέδια Δήμου και ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι και η επέκταση του Προαστιακού προς τις νότιες περιοχές της πόλης (Ζαρουχλέικα κ.α.) όπου το σημαντικότερο πρόβλημα είναι το δίκτυο του ΟΣΕ το οποίο δεν έχει συντηρηθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Back to top
View user's profile Send private message
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Sat Sep 10, 2011 9:39 am    Post subject: Reply with quote

Χαιρετώ τους φίλους ..

Να θυμηθούμε λιγο τα παλια που γραφαμε για κανα εργο καναμε κανα σχολιο κλπ
Στην ευτυχία των ημερών σας βαζω και φρέσκες φωτογραφίες από ένα νέο σταθμό -Aγιος Στέφανος Φθοιωτιδας- του νεου σιδηροδρόμου …






Ετσι φαίνονται τα εργα δεξια οπως κοιτάμε το σταθμου



Αριστερα είναι πιο προχωρημένα αλλα δεν εχει φωτο ..
Και από σηραγγα εκει κοντα –νομιζω είναι για την γραμμη –είναι μετα το χωριο Περιβολι



Γενικα εκει ειδα καποια κινηση εστω και καποια μικρα συνεργεια δουλευουν .
Ξερω ότι το post θυμιζει άλλες εποχες που μας ενδιέφεραν αλλα..
Τελος παντων ειμαι περιεργος να δω αν θα τελειώσει ποτε αυτό το έργο και αν γινει ο σταθμος ειδικα πόσους θα εξυπηρετεί ..
Είναι πραγματικά αυτό που λεμε στην μεση του πουθενα!!
Βεβαια κάποιος λόγος θα υπαρχει που ισως η πιο ειδικοί του φορουμ μας εξηγήσουν..
Back to top
View user's profile Send private message
andreaskm
New Member
New Member


Joined: 10 Jun 2008
Posts: 33

PostPosted: Sat Sep 10, 2011 10:54 am    Post subject: Reply with quote

Σιδηρόδρομος σημαίνει και εμπορικές μεταφορές.
Τα έργα σύνδεσης των Εμπορευματικών Προβλήτων του Ικονίου με το Θριάσιο Πεδίο και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο εξελίσσονται με ικανοποιητική πλέον ταχύτητα και δεν θα περάσει μεγάλο διάστημα από την οριστική διασύνδεση του Λιμανιού με το Θριάσιο πεδίο.
Ήδη οι γραμμές έφτασαν στον παραχωρημένο προβλήτα της ΣΕΠ, και στον προβλήτα Ι του ΟΛΠ. Η εγκατάσταση των σιδηροτροχιών έχει ηδη ολοκληρωθεί σε όλο το λιμάνι. Έχειι γίνει αποξήλωση της παράπλευρης εισόδου του Β6 τομέα επάνδρωσης, προκειμένου να προχωρήσει το έργο μέχρι την αφετηρία του που θα είναι μπροστά στο κτήριο του ΣΕΜΠΟ όπου μελλοντικά θα ξεκινήσει η άμεση φορτοεκφόρτωση των κοντέινερ που θα έχουν καταληκτικό προορισμό το Θριάσιο.
Από την άλλη, οι κατασκευαστικές προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς τη διάνοιξη στοών στο Σχιστό, αλλά και την αποπεράτωση της γέφυρας στην Αθηνών - Κορίνθου.
Το έργο μετά την ολοκλήρωσή του εκτιμάται ότι θα δώσει τεράστια ανάσα στο κυκλοφοριακό των παραλιμένιων Δήμων, μια και όλα τα φορτία με προορισμό τον Πειραιά θα παραπεμφθούν στο Θριάσιο, ενώ εντός των τέρμιναλ θα διακινούνται μόνο τράνζιτ κοντέινερ.

Πηγή www.ypodomes.com

Τα έργα δεν σταματούν τελείως. Πάντα όλο και κάτι σημαντικό θα προχωρεί, ακόμα και στο σιδηρόδρομο.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Sep 10, 2011 1:52 pm    Post subject: Reply with quote

Γερμανοί πιέζουν για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου
http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=6&artid=99582

Quote:
Γερμανοί επιχειρηματίες επισκέπτονται αυτές τις ημέρες τους νομούς της Πελοποννήσου και ζητούν από τους δημάρχους και τους αυτοδιοικητικούς παραγόντων της περιοχής, να υποστηρίξουν στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την πρόταση που έχουν καταθέσει προκειμένου να αναλάβουν την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, με τοπικές επιβατικές μεταφορές, εμπορευματικές μεταφορές και τουριστικούς - μουσειακούς συρμούς.

Μάλιστα οι εκπρόσωποι της γερμανικής εταιρείας ενημέρωσαν ήδη τους δημάρχους Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα και Τρίπολης Γιάννη Σμυρνιώτη, ενώ τις επόμενες ημέρες θα συναντηθούν και με τους δημάρχους των λοιπών δήμων που διέρχεται το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Οι δήμαρχοι στην Πελοπόννησο ακούν με ενδιαφέρον την πρόταση και εκφράζουν την άποψη ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών οφείλει να εξετάσει τις προτάσεις και να προχωρήσει σε διαγωνιστικές διαδικασίες για την επαναλειτουργία της γραμμής, αφού υπάρχει ενδιαφέρον.

Η συγκεκριμένη πρόταση προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που είδε το φως της δημοσιότητας, ουσιαστικά ζητά να αναλάβει ολόκληρο το υπάρχον μετρικό δίκτυο όλης της Πελοποννήσου και των 7 νομών, συμπεριλαμβανομένων και όλων των κτιρίων που ανήκουν σε αυτό και ειδικά τους σιδηροδρομικούς σταθμούς, επί τη βάσει ενός χρησιδανείου με το ελληνικό κράτος, για τρία χρόνια, χωρίς να πληρώσει ενοίκιο για την χρήση των εγκαταστάσεων και η συμφωνία ενοικίασης να επεκταθεί αυτομάτως για άλλα δώδεκα χρόνια, εάν η εταιρεία αποδειχθεί ικανή να παρέχει τις τελευταίες σιδηροδρομικές συνδέσεις που παρείχε και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προ της αναστολής των δρομολογίων, κάνοντας χρήση κρατικής επιχορήγησης.


τι γινεται με αυτο?καλο μου φαινεται.. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Mon Sep 12, 2011 12:09 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά, καλησπέρα, και συγγνώμη που θα διακόψω τη ροή ενημέρωσης σχετικά με τα του σιδηροδρόμου, αλλά μήπως γνωρίζει κανείς πού μπορώ να βρω τα τοπογραφικά για σιδηροδρομικούς σταθμούς, και συγκεκριμένα γι'αυτόν του Ρουφ; Θα κάνω διπλωματική με θέμα την ανάπλαση του σταθμού και του ακινήτου του ΟΣΕ στην περιοχή, γι'αυτό κι η ερώτηση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Sep 13, 2011 12:39 pm    Post subject: Reply with quote

Με τον κίνδυνο να πω το προφανές, γιατί δεν απευθύνεσαι στην ΕΡΓΟΣΕ;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Tue Sep 13, 2011 3:41 pm    Post subject: Reply with quote

Τα κεντρικά της ΕΡΓΟΣΕ είναι στην Καρόλου, στα κεντρικά του ΟΣΕ, ή κάπου αλλού; Ρώτησα τον σταθμάρχη στο σταθμό του Ρουφ αλλά ανάθεμα κι αν ήξερε. Επίσης με έκραξε που έβγαζα φωτογραφίες, γιατί κανονικά απαγορεύεται. Ευτυχώς είχα βγάλει καμιά 20αριά μέχρι να με δει, οπότε (μάλλον) αρκούν.

Τέλος πάντων, αντιμετωπίζω τεράστιο πρόβλημα με το πώς θα τα ζητήσω, ούτως ή άλλως. Κανονικά (και λογικά) θα χρειάζομαι κάποια έγγραφη άδεια/εξουσιοδότηση από το Πολυτεχνείο (ότι κάνω Διπλωματική και τα χρειάζομαι, κτλ) αλλά έλα που με τις καταλήψεις και τις αναστολές λειτουργίας μπορεί να ανοίξει η σχολή το Νοέμβρη! Έχω σαλτάρει!
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Wed Sep 14, 2011 12:43 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε Αρχιτέκτονα, πριν χρόνια έκανα τη διπλωματική μου με τίτλο "Η Επίδραση του Γεωλογικού Παράγοντα στην Κατασκευή του Μετρό της Αθήνας" και η Αττικό Μετρό με είχε βοηθήσει πάρα πάρα πολύ τότε (σε υπερβολικό βαθμό θα έλεγα... Embarassed ). Οπότε δεν νομίζω ότι θα πρέπει να το σκέφτεσαι τόσο πολύ να επικοινωνήσεις με την ΕΡΓΟΣΕ, ούτε πρόκειται να σου ζητήσουν καμία βεβαίωση (τουλάχιστον σε μένα δεν ζήτησε η ΑΜ κάτι).
Εγώ πιστεύω ότι θα σε βοηθήσουν, παντού υπάρχουν αξιόλογοι επιστήμονες, ανεξάρτητα με τη φήμη της κάθε υπηρεσίας (καλή ή κακή)...

Τα γραφεία τους δεν ξέρω που είναι, το πιθανότερο στην Καρόλου, αλλά θα μπορούσες να στείλεις ένα mail εδώ:

http://www.ergose.gr/ergosesite/main.asp?CONTAINERID=1&REFCI=99&LANGUAGE=1

Μακάρι να ήμουν σε κάποιο σιδηροδρομικό έργο και να βοηθούσα περισσότερο αλλά δεν έχω συνεργαστεί ποτέ με την ΕΡΓΟΣΕ.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Sep 15, 2011 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

Ίσως είναι καλύτερη ιδέα να απευθυνθείς στην ΓΑΙΑΟΣΕ , τη θυγατρική του ΟΣΕ που ασχολείται με την ακίνητη περιουσία του οργανισμού. Εκεί είναι πιο πιθανό να βρεις κάτι...
Δες www.gaiaose.gr

Λεωφόρος Λιοσίων 301,
104 45, Αθήνα
Back to top
View user's profile Send private message
fisherboy
Visitor
Visitor


Joined: 15 Mar 2007
Posts: 6

PostPosted: Sun Sep 18, 2011 8:20 pm    Post subject: Reply with quote

Arxitektonas wrote:
Τα κεντρικά της ΕΡΓΟΣΕ είναι στην Καρόλου, στα κεντρικά του ΟΣΕ, ή κάπου αλλού; Ρώτησα τον σταθμάρχη στο σταθμό του Ρουφ αλλά ανάθεμα κι αν ήξερε. Επίσης με έκραξε που έβγαζα φωτογραφίες, γιατί κανονικά απαγορεύεται. Ευτυχώς είχα βγάλει καμιά 20αριά μέχρι να με δει, οπότε (μάλλον) αρκούν.


Μία παρατήρηση: Εφόσον βρισκόσουν σε δημόσιο χώρο δεν μπορεί ο σταθμάρχης να σου απαγορεύσει να φωτογραφίζεις. Υπάρχει σχετική απόφαση του συνήγορου του πολίτη, δες εδώ.

Η απαγόρευση της φωτογραφίας σε δημόσιο χώρο έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 5 του Συντάγματος.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Fri Dec 02, 2011 12:00 am    Post subject: Reply with quote

Ο Τατούλης ανακοίνωσε σε μία εκδήλωση στη Κόρινθο ότι πολύ σύντομα θα υππάρξει μελέτη ????δημοπράτηση????? σύνδεσης προαστιακού με το Λουτράκι. Εργο το οποίο το Καζίνο είναι πρόθυμο να χρηματοδοτήσει και έχει την αμέριστη συμπαράσταση του κόσμου

Γνωρίζει τίποτα κανένας? Αλήθεια να χαρούμε για τα καλοκαιρινά μπάνια ή τα γνωστά ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ?
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Feb 18, 2012 11:23 am    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά
On 15 Feb 2012, 12:05 pm, vas8 wrote:
Διαγωνισμός για εκπόνηση μελέτης με στόχο να γίνει κανονικού εύρους ο σιδηρόδρομος από Αλφειό έως Καλαμάτα
και κάτι ακόμα για τους φίλους του σιδηροδρόμου!

Δηλαδή τώρα που άνοιξε το δίκτυο, ο ιδιώτης - λέμε τώρα - που θα επενδύσει σε μετρικούς συρμούς θα πρέπει σε 5-6 χρόνια που θα έχει γίνει κανονική η γραμμή (εδώ γελάμε δυνατά) να τους πετάξει και να αγοράσει κανονικούς;
Shocked Laughing Laughing Laughing

Πηγή:
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, 15/02/2012, στο τμήμα Οικονομία.
http://www.eleftherianews.gr/
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Sat Feb 18, 2012 11:14 pm    Post subject: Reply with quote

Όταν μια υποδομή υποβαθμίζεται είναι αναμενόμενο να έχουμε τέτοια...

http://www.agrinioculture.gr/2012/02/18/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%81%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BA/
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Jun 09, 2012 11:54 pm    Post subject: Reply with quote

Τους τελευταιους μηνες, σιδηροδρομοφιλοι και μελη του Συλλογου Φιλων του Σιδηροδρομου δραστηριοποιουνται σε τμηματα της ανακαινισμενης σιδηροδρομικης γραμμης Κορινθου-Καλαματας, κυριως στο χωριο Χρανοι Αρκαδιας, πραγματοποιωντας διαδρομες σε τοπια ανεγγιχτα απο τους καφρους νεοελληνες, οπως το φαραγγι του Ισσαρη, οπου δεν προσεγγιζει αυτοκινητο.
Οι διαδρομες γινονται με ιδιοκατασκευες και συγκεκριμενα ποδηλατοδρεζινες δηλ. ειδικα ποδηλατα που κινουνται επι σιδηροτροχιων. Η δραστηριοτητα αυτη ειναι πολυ διαδεδομενη στο εξωτερικο και ολοκληρες περιοχες εχουν αναστηθει απο τετοιες δραστηριοτητες με χαρακτηριστικη μια περιοχη της Γαλλιας, το Βιβαρέ.
Να θυμησω οτι στη γραμμη δεν κινουνται πλεον τρενα, και η γραμμη θεωρειται "ενεργο δικτυο υπο αναστολη λειτουργιας".
Σημερα οι δραστηριοτητες αυτες πηραν δημοσιοτητα με αρθρα στο ΕΘΝΟΣ και στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαματας.

Παραθετω τα links:

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63667656

http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=18475:%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%81%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF-%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%BF%CF%85&Itemid=52
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Jul 01, 2012 6:23 am    Post subject: Reply with quote

http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=18792

Ενα ακόμα σχετικό δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, που μας γεμίζει αισιοδοξία!
Βρε μάγκες του ΣΦΣ, μαμίστε το Ελληνικό κράτος και γράψτε το στα π@π@ρια σας και προχωρήστε το θέμα μόνοι σας και κανονίστε να φέρετε τουρίστες. Με τα έσοδα, μπορείτε να φτιάξετε αρεκτές δρεζίνες διαφόρων τύπων και ξεκινήσετε οργανωμένες εξορμήσεις.
Εάν τα κάνετε όλα με διαφάνια και χωρίς κέρδος (αλλά με έσοδα προς το Σύλλογο και όχι σε τσέπες) θα έχετε τέτοια υποστήριξη που δύσκολα θα σας σταματήσουν. Πάρτε και συμμάχους δήμους και κοινότητες της περιοχής και προχωρήστε. Οργανωθείτε. Η ιδέα σας είναι απίστευτη.
Χίλια μπράβο.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Jul 01, 2012 1:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ειναι αναδημοσιευση χθεσινου αρθρου του ΒΗΜΑΤΟΣ και του φιλου δημοσιογραφου Αχιλλεα Χεκιμογλου, ο οποιος και παραβρεθηκε στην εκδηλωση του ΣΦΣ που αναφερεται στο αρθρο.

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=464580

Ειναι γεγονος οτι τα δημοσιευματα ξυπνησαν τον ΟΣΕ απο τον ληθαργο του και θυμηθηκε την Πελοποννησο μετα απο εναμιση χρονο. Τις προσπαθειες αυτες καποιοι απο τον Οργανισμο δεν τις ειδαν με καλο ματι, αλλα αρκετοι τις επικροτησαν και θελουν να προσφερουν τη γνωση τους αλλα και καποια καθοδηγηση στο να λαβουν οι δραστηριοτητες επισημο και μονιμο χαρακτηρα.
Μερικες φωτο απο τον κρυμμενο παραδεισο που διασχιζει η σιδ. γραμμη, καθως και των οχηματων και ποδηλατοδρεζινών.

Φαραγγι Ισσαρη. Η γραμμη ξεκιναει απο χαμηλα διασχιζει το φαραγγι για να παρει υψος και απο δω(Χρανους) να εισελθει στο οροπεδιο της Μεγαλοπολης.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/RAILWAYS/DSCN5463.jpg

Σταθμος Ισσαρη
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/RAILWAYS/DSCN5390.jpg

Γεφυρα Χρανων
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/RAILWAYS/DSCN5424.jpg

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/RAILWAYS/DSCN5781.jpg

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/RAILWAYS/DSCN5582.jpg

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/RAILWAYS/DSCN5803.jpg

Βορειοευρωπαϊκο τοπιο στην νοτια Πελοποννησο
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/RAILWAYS/DSCN6062.jpg

Φαραγγι Νικολακακαινας
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/RAILWAYS/DSCN6228.jpg

Ποδηλατοδρεζινα
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/RAILWAYS/DSCN6509.jpg

vas8 και ολοι οι μεσσηνιοι φιλοι, η σειρα σας για βολτα. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Jul 01, 2012 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

φίλτατε pindos, ζηλεψα. Φοβερές διαδρομές και φωτογραφίες.
είμαι μέσα με 1000....να το κανονίσουμε να έλθω και εγώ.
Απλά δεν ειμαι στη Ελλάδα, θα γυρίσω μετά τα μέσα Αυγούστου.
Χίλια μπράβο.
Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Jul 04, 2012 8:15 am    Post subject: Reply with quote

Σας παραθέτω ένα άκρως ενδιαφέρον άρθρο του Σπύρου Αντωνίου Μεταλλειολόγου - Μεταλλουργού Μηχανικού ΕΜΠ. Ο άνθρωπός εξηγεί με κάθε λεπτομέρεια το χρονικό της σιδηροδρομικής σήραγγας του Καλλίδρομου.

http://www.lamiatimes.gr/prospects/4323-2012-04-24-07-41-31

Να θυμίσω πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη (όταν ολοκληρωθεί) σιδηροδρομική σήραγγα διπλού κλάδου στην Ελλάδα, μήκους 9km.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Jul 20, 2012 5:11 pm    Post subject: Reply with quote

Το άρθρο λέει κάποιες αλήθειες αλλά και πολλές ανακρίβειες. Η μεγαλύτερη αλήθεια είναι ότι το επιλεγέν σημείο δεν ήταν κατάλληλο από γεωλογική άποψη, μια σήραγγα λίγο βορειότερα μπορεί να είχε μισό χλμ μεγαλύτερο μήκος αλλά θα διερχόταν από βραχώδες έδαφος και όχι από σούπα. Η θέση δυστυχώς επιλέχθηκε με γεωμετρικά και όχι γεωλογικά κριτήρια και συμβάδιζε με την εν συνεχεία προτεινόμενη από τον ίδιο μελετητή ζεύξη Μαλιακού (πλασάριζε όχι μόνο την οδική αλλά και τη σιδηροδρομική ζεύξη ο μακαρίτης πλέον Καραδήμος, ψυχή της Ελληνικής Μελετών). Όταν εγκαταλείφθηκε (και πολύ ορθά) η σιδ/κή ζεύξη Μαλιακού, .εμεινε κληρονομιά η σήραγγα Καλλιδρόμου και η αναγκαστικά πολύ χαμηλή χάραξη από το Μώλο και μετά σε βαλτώδη εδάφη. Μια άλλη σήραγγα βορειότερα με χάραξη που θα κατερχόταν βαθμιαία προς το Λιανοκλάδι θα είχε συνολικά πολύ λιγότερα προβλήματα.

Λέει όμως και ανακρίβειες ο Αντωνίου που έχει φάει και ψωμάκι από την όλη ιστορία ως τοπικός και σχεδόν αποκλειστικός μελετητής χώρων αποθεσιοθαλάμων και δανειοθαλάμων για τους εργολάβους τόσο για τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ όσο και του ΠΑΘΕ.

Ας μην επεκτεινόμαστε όμως. Μένουν μόνο 180 μ. για το ξετρύπημα, οπότε την 20ετία δεν την φτάνουμε. Όσο για τους Ελβετούς, μόνος του λέει ότι θα λειτουργήσει το 2017 με 4 χρόνια καθυστέρηση και υπερβάσεις αν και επρόκειτο για βράχο και όχι σούπα.

Όσο για το αρχικό χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμό, πέραν των αστοχιών της μελέτης, ήταν κοινό μυστικό ότι είχαν προσαρμοστεί για να τελειώσει υποτίθεται το έργο εντός του ΚΠΣ και να χωράει στο συνολικό πακέτο, αλλιώς δεν θα εγκρινόταν από την ΕΕ (δεν υπήρχαν ακόμα έργα - γέφυρες). Ο σκοπός δηλαδή αγίαζε τα μέσα.

Παρεμπιπτόντως προετοιμάζεται η δημοπράτηση της ολοκλήρωσης των έργων της νέας γραμμής δηλαδή επιδομή, σηματοδότηση, ηλεκτροκίνηση, σταθμοί και λίγα έργα υποδομής που έχουν μείνει στη μέση κυρίως εκατέρωθεν Λιανοκλαδίου με προϋπολογισμό 420 εκ. ευρώ. Ας ελπίσουμε ότι με αυτήν θα τελειώσει η νέα γραμμή.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Jul 30, 2012 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

γεια παιδια..

ακουσα οτι ξεκινησαν εργα για σιδηροδρομικο σταθμο στην αιγειρα ακρατα..

πώς και ετσι?υπαρχουν λεφτα εκει?
εγω νομιζα τοι ειναι ολα παγωμενα.. Confused Cool
Back to top
View user's profile Send private message
manos pde
New Member
New Member


Joined: 07 Jul 2010
Posts: 20

PostPosted: Mon Jul 30, 2012 2:40 pm    Post subject: Reply with quote

Από τις συνολικά 5 εργολαβίες που είναι χωρισμένη η κατασκευή της υποδομής στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο είναι η τελευταία που υπογράφηκε πριν από κάποιους μήνες και πάει πολύ καλά Very Happy. Περιλαμβάνει υποδομή γραμής για περίπου 7 χλμ στο τμήμα Διακοπτό-Ελαιώνας με μεγάλο τεχνικό υπογειοποίησης στο Διακοπτό και την κατασκευή όλων των σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο.

Σχετικά με τις άλλες 4 εργολαβίες:οι 2 που αφορούν την κατασκευή της ¨εύκολης ¨ υποδομής και έχουν μήκος πολλά χιλιόμετρα έχουν έκπτωτους αναδόχους(Μηχανική) και είναι σταματημένες για χρόνια ενώ οι άλλες 2 που αφορούν την κατασκευή των σήραγγων του Πλατάνου,της Τράπεζας,του Αιγίου και την γέφυρα του Λαδοποτάμου συνολικού μήκος περίπου 8,5 χλμ έχουν σχεδόν τελειώσει αλλά δεν προκειται να δούν τρένο μέχρι να τελειώσουν όλα τα έργα..

Επόμενο και τελευταίο βήμα σε αυτό το σήριαλ η δημοπράτηση μιας εργολαβίας ¨σκούπα¨ με αντικείμενο την κατασκευή την υποδομής στα σταματημένα τμήματα και της επιδομής σε όλο το μήκος της γραμμής,δηλαδή τα σκύρα,τους στρωτήρες και τισ ράγες.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Sep 05, 2012 5:27 pm    Post subject: Reply with quote

Δείτε το Link της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και τις φωτογραφίες στο τέλος του δημοσιεύματος.
ΜΑΓΕΙΑ!
Μαγευτικό ταξίδι στη Πελοπόννησο από τους "Φίλους του Σιδηρόδρομου" (φωτογραφίες)

http://eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=19753:%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%80%CF%8C%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%81%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%85&Itemid=162
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Next
Page 36 of 40

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr