stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Jun 17, 2009 12:49 am    Post subject: Reply with quote

Η περίπτωση της γραμμής Κόρινθος- ¶ργος-Τρίπολη- Καλαμάτα δεν είναι το ίδιο με το Κόρινθος-Πάτρα. Η συγκεκριμένη γραμμή δεν διέρχεται στο μεγαλύτερο μήκος της μέσα από δομημένο χώρο (καμία σχέση με την συνεχή οικιστική βόρεια ακτή της Πελοποννήσου) οπότε δεν υπάρχει ο περιοριστικός για την ταχύτητα λόγω των διάβασεων. Ειδικά με την ανακαινισμένη γραμμή τα πράγματα (όταν ανοίξει) θα έχουν βελτιωθεί αρκετά
Το μετρικό τρένο δεν είναι σε καμία περίπτωση αργό. Τα μετρικά RB πιάνουν τα 100km/h άνετα (ίσως και παραπάνω) και ο nozomi μπορεί να μας δείξει άπειρα μετρικά τρένα που πάνε ακόμα και με 300km/h. Το πρόβλημα είναι η χάραξη και τα χαρακτηριστικά της υπάρχουσας μετρικής γραμμής που δεν επιτρέπουν μεγαλύτερες ταχύτητες


Για να επανέλθω στη γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα. Η σκέψη να κατασκευαστεί νέα σιδηροδρομική γραμμή με μεγάλα τεχνικά σε νέα χάραξη ώστε το τρένο να πλησιάσει τους χρόνους του υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομου είναι τουλάχιστον ουτοπική. Ο πληθυσμός, η βιομηχανία και τα οικονομικά στοιχεία της περιοχής δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση τέτοια επένδυση.

Η μελλοντική κανονικοποίησης της υπάρχουσας γραμμής είναι εκτός λογικής και πεταμένα λεφτά καθώς δεν θα υπάρχει κανένα ουσιαστικό χρονικό κέρδος με το να αλλάξεις εύρος γραμμής στην υπάρχουσα γραμμή (ούτε για τα 10 λεπτα της μετεπιβίβασης στην Κόρινθο).

Η ανακατασκευή της υπάρχουσας ήταν επιβεβλημένη (και λογικά με μετρικά χαρακτηριστικά) καθώς η γραμμή μετά από τόσα χρόνια παρουσίαζε σημαντικά προβλήματα και το πρώτο αναγκαίο βήμα για τη συνέχιση της λειτουργίας της. Όπως είπα και πριν η γραμμή αυτή εκτός από το ¶ργος και το Ναύπλιο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε απόλυτους χρόνους με τίποτα το αυτοκίνητο (ειδικά σε 2-3 χρόνια με την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου). Ίσως κάποιες βελτιώσεις στο μέλλον στη χάραξη κλείσουν λίγο την ψαλίδα.
Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η γραμμή είναι καταδικασμένη στην αποτυχία. Το χαμηλό εισιτήριο, τα ορθολογικά δρομολόγια μαζί με την ποιότητα του ταξιδιού θα μπορούσαν να γεμίσουν άνετα τα τρένα αλλά αυτό ο ΟΣΕ δυστυχώς δεν φαίνεται να θέλει να το προσφέρει!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Jun 17, 2009 2:10 am    Post subject: Reply with quote

PEFKI wrote:

1)Δε νοείται προαστιακός για αποστάσεις άνω των 80-100 χλμ.

Σωστός.
PEFKI wrote:

2) Το κόστος των 640 εκ με τα 80εκ που αναφέρεις είναι σύγκριση πατάτας με σταφύλια. Δύο τελείως διαφορετικά έργα.

Αφού εσύ, φίλε μου, το έπραξες.
Έτσι όπως ήταν η γραμμή όταν έκλεισε (θυμάσαι τους αλλεπάληλους εκτροχιασμούς ΜΑΝ?), ήταν ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ.
Μπικικίνια δεν είχαμε για κανονικοποίηση, οπότε τι προτείνες ?
Να την κλείσουμε και να περιμένουμε την εποχή που θα έχουμε λεφτά για κανονικοποίηση ?
Μπορείς να το πεις αυτό στους κατοίκους των Νομών που εξυπηρετεί ?
PEFKI wrote:

3)Και εμένα μου αρέσει πάρα πολύ που προσπερνάς δύο προηγμένες χώρεςσιδηροδρομικά στις οποίες μπορούν να προστεθούν άλλες δέκα τουλάχιστον εδώ στην Ευρώπη δε χρειάζεται να πάμε σε άλλες Ηπείρους. ¶ρα το σύνολο των χλμ και των επιβατών είναι πολύ μεγαλύτερο από το παράδειγμα σου με τη Ρωσία και την Ελβετία. Αλήθεια ποιος είπε ότι το παράδειγμα της Ελβετίας είναι πετυχημένο και προς μίμηση? Καλά εμείς είμαστε χαζοί, όλοι οι άλλοι ευρωπάιοι ?

Η Ελβετία είναι υπόδειγμα στον Σιδηρόδρομο.
Σου παραθέτω απλώς το στοιχείο ότι είναι ο λαός με τα περισσότερα ταξίδια (ανά κάτοικο) στην Ευρώπη.
Έχουν δε κάμποσα δίκτυα διαφορετικού εύρους, τα οποία δεν τους εμποδίζουν φυσικά στην εκμετάλλευση.
Όλα είναι θέμα χρημάτων, και ποιός τα δίνει.
Αν φτιάχναμε με δικά μας λεφτά την γραμμή Αθηνών-Πατρών, θα μπορούσαμε να στρώσουμε μετρικό, πλατύ, Maglev ή ό,τι άλλο γουστάρουμε ! Wink
PEFKI wrote:

4) Το Αθήνα-Πάτρα όπως και η σιδηροδρομική Εγνατία Ηγούμενίτσα- Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη πολύ μελλοντικά δυστυχώς αλλά και το Λαμία-Καλαμπάκα-Ιωάννινα αν ποτέ γίνει έπρεπε να έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Γραμμές κανονικού εύρους για μεγάλες ταχύτητες τουλάχιστον 200 Κmph. Είναι θέμα κόστους αλλά κάποτε θα πρέπει τα έργα να γίνονται με ορίζοντα πολλών δεκατειών μπροστά.

Ουδέποτε κανείς υποννόησε ότι θα στρωθεί άλλο εύρος απ΄το κανονικό στις γραμμές που αναφέρεις.
Υπόψιν όμως ότι ο Δυτικός ¶ξονας δεν προβλέπεται να στρωθεί για 200 kmph, αλλά για 120-160 (βαριά).
Η χάραξη π.χ για 200 στην Πίνδο, θα απαιτούσε "τρελά" σε κόστος τεχνικά έργα.
PEFKI wrote:

5) Για τη Κρήτη ο σιδηρόδρομος αυτή τη στιγμή είναι πολυτέλεια. Σίγουρα αν ποτέ γίνει όχι νωρίτερα από το 2025-2030ι ανάλογα και με τους λόγους και τις συνθήκες γιατί λεφτά δεν υπάρχουν και προηγούνται άλλες γραμμές, η μετρική γραμμή μόνο ως αρχαίο ανέκδοτο θα μπορεί να εκληφθεί.

Ε, δεν θα περιμένουμε το 2030 για να δούμε τραίνο στην Κρήτη.
Τουλάχιστον το παλεύουμε για συντομότερα.
Πάντως ακόμα να μου απαντήσεις. Γιατί να στρώσεις κανονική στην Κρήτη ? Για να πας με 200 ? Ξέρεις πόσο θα κόστιζε αυτό ? Μήπως θα έχεις δρομολογιακή ταχύτητα 200 για προαστιακή γραμμή ?

Όσον αφορά το "αρχαίο ανέκδοτο" της μετρικής γραμμής, δες εδώ κάποια:
Προαστιακό με αυτό το εσωτερικό, Α' Θέση, διόροφο κρεββατάδικο ! ! !
Δεν γνωρίζω για σένα PEFKI, αλλά για τους Κρητικούς τέτοια τραίνα μόνο ανέκδοτα δεν θα ήταν ... Wink

pindos10 wrote:
Παντως απτα βιντεακια το τρενο δειχνει οτι μπορει να ανεβει σφαιρα στην Τριπολη πανω στην καινουργια μετρικη.

Σαν φίλος του Σιδηροδρόμου (και γνωρίζοντας τα φτωχά ελκτικά χαρακτηριστικά του RB), προφανώς καταλαβαίνεις πόση διαφορά έχει η νέα γραμμή ...Wink Μιλάμε ουσιαστικά για νέα γραμμη !
Αν είχαμε τέτοια γραμμή και στο υπόλοιπο μετρικό, θα άλλαζε η εικόνα του κόσμου γι' αυτό.

ariskop wrote:

Το μετρικό τρένο δεν είναι σε καμία περίπτωση αργό. Τα μετρικά RB πιάνουν τα 100km/h άνετα (ίσως και παραπάνω) και ο nozomi μπορεί να μας δείξει άπειρα μετρικά τρένα που πάνε ακόμα και με 300km/h. Το πρόβλημα είναι η χάραξη και τα χαρακτηριστικά της υπάρχουσας μετρικής γραμμής που δεν επιτρέπουν μεγαλύτερες ταχύτητες

Όχι και 300 ... Wink
Δρομολογιακά τα μετρικά πάνε (ήδη) με 160 kmph, και οι Ιάπώνες έχουν κάνει έρευνες για ταχύτητες 160-200 kmph.
Όποιος operator θέλει, μπορεί να μάθει για τα αποτελέσματα των ερευνών ...
Τα μετρικά των Ιαπώνων έχουν το περιτύπωμα των ευρωπαϊκών τραίνων κανονικής γραμμής, οπότε ζήτημα άνεσης δεν τείθεται.
Εμπόδια για την στρώση μετρικής γραμμής, είναι οι πραγματικές Υψηλές Ταχύτητες (άνω των 200kmph) και η διαλειτουργικότητα με άλλα δίκτυα-χώρες.
Όλα αυτά για την Πελλοπόνησο δεν ίσχυαν.

Στις υπόλοιπες προτάσεις σου, ariskop, συμφωνώ απολύτως.
Είναι απαραίτητο να γίνουν (σταδιακά) ΑΛΛΑΓΕΣ στην χάραξη ώστε να πέσει ο χρόνος διαδρομής, να οργανώθεί καλύτερα η μετεπιβίβαση, να δρομολογηθούν άνετα τραίνα (ποιότητα ταξιδιού), και ίσως στο μέλλον καινοτόμες τεχνικές λύσεις (Α/Α μεταβλητού εύρους).
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Jun 17, 2009 10:24 am    Post subject: Reply with quote

η γερμανια και η Γαλλια εχει μετρικες γραμμες?αν οχι δεν καταλαβαινω γιατι να εχουμε εμεις εδω...
το μεγαλυτερο λαθος ήταν του τρικουπη που μονο για οικονομικους λογους καταδικασε την πελοποννησο με το μετρικο ευρος και την απομονωσε απο την υπολοιπη Ελλαδα...Το εγκλημα του αιωνα...αυτο πρεπει και θα διορθωθει στα επομενα χρονια...
Η Ελβετια εχει πυκνοτητα πληθυσμου 186,5/κμ,ενω η Ελλαδα 84/κμ....
Η Πορτογαλια ειναι στην ιδια πυκνοτητα με εμας...
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Wed Jun 17, 2009 10:45 am    Post subject: Reply with quote

Απομόνωση και κουραφέξαλα!
Το ότι η Γερμανία δεν έχει μετρική τι να το κάνουμε; Και η Ιαπωνία έχει μετρική και μια χαρά τρέχουν ταχύτατα και εξυπηρετικότατα τρένα πάνω της!
Το θέμα είναι να την αξιοποιήσουμε σωστά και ας κάνουν οι επιβάτες μια μετεπιβίβαση στην Κόρινθο ή στην Πάτρα, δεν χάθηκε ο κόσμος!

Το "έγκλημα" είναι βαριά λέξη για έναν άνθρωπο που έφερε τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα! Εκείνη την εποχή σιγά μην καθόταν ο Τρικούπης να σκέφτεται ότι εμείς σήμερα θα γκρινιάζαμε για τις επιλογές του! Ο άνθρωπος έφτιαξε σιδηρόδρομο πολύ πιο γρήγορα από ό,τι κάνουμε εμείς σήμερα!
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Jun 17, 2009 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:

το μεγαλυτερο λαθος ήταν του τρικουπη που μονο για οικονομικους λογους καταδικασε την πελοποννησο με το μετρικο ευρος και την απομονωσε απο την υπολοιπη Ελλαδα...Το εγκλημα του αιωνα...αυτο πρεπει και θα διορθωθει στα επομενα χρονια...

"Έγκλημα του αιώνα" το μετρικό δίκτυο ? Shocked
Αν δεν έστρωνε μετρικό δίκτυο στην Πελλοπόνησο ο Τρικούπης, απλούστατα δεν θα βλέπατε ΠΟΤΕ τραίνο στα λημέρια σας, και τότε να έβλεπες απομόνωση ...
Btw, σαν νεότερος, προφανώς δεν γνωρίζεις (για να μας λες τέτοια πράγματα) την ιστορία της ιστορικής ΣΠΑΠ και την πρωτοπορία της σε σχέση με τους "κανονικούς" Σιδηρόδρομους Ελληνικού Κράτους (ΣΕΚ) !

Όταν μάθεις, σε πληροφορώ ότι θα ευχαριστείς τον Θεό (και τον Τρικούπη), που βλέπατε σύγχρονες A/A στην Πάτρα την εποχή που οι ΣΕΚ πήγαιναν με ελκόμενα + ατμάμαξες ...
Αν δεν υπήρχε Τρικούπης και μετρικό εύρος, γραμμή στο εσωτερικό της Πελλοπονήσου απλούστατα δεν θα υπήρχε. Εδώ ακόμα και με σημερινούς τεχνοοικονομικούς όρους, η εσωτερική γραμμή δεν δικαιολογείται να στρωθεί κανονική.
Οδοντωτός στα Καλάβρυτα δεν θα πήγαινε (άντε στρώσε κανονική στο φαράγγι Shocked), και είναι αμφίβολο αν θα κατορθώναμε να περάσουμε ακόμα και την Κακιά Σκάλα (χωρίς TBM).

Επομένως καλό θα ήταν να προσέχουμε τι λέμε, και να λαμβάνουμε υπόψιν τις συνθήκες κάθε εποχής, αν και με τη γεωγραφία της Πελλοπονήσου, το μετρικό δίκτυο εξακολουθεί να ταιριάζει καλύτερα σ' αυτήν ...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Jun 17, 2009 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

Oταν στον διαλογο ,αντιπαραβαλλεις επιχειρηματα και αποδειξεις,οπως ο Nozomi,οπου στις επιφυλαξεις του Pefki ,μας παρουσιαζει ολο το ανφαν γκατε των μετρικων σιδηροδρομων παγκοσμιως ,με απιστευτα πανεμορφες σχεδιαστικα αμαξοστοιχιες και γραμμες ακρως ταχυτατες και εμπορικως εξαιρετικα εκμεταλλευσιμες τοτε τα συμπερασματα ,που ειναι και το ζητουμενο, ερχονται απλα και αβιαστα και ολοι βεβαιως τα γνωριζουμε: Ασχετοι και ακαταλληλοι διαφεντευουν το σιδηροδρομο.Βεβαιως ο Pefki ισως εκφραζει αντιρρησεις για τη μετρικη ,επειδη ειναι δυσκολο το περιβαλλον για το σιδηροδρομο στην Ελλαδα και μονο γραμμες LGV η TGV μπορουν να χτυπησουν αυτοκινητα και ΚΤΕΛ.Παντως ο καιρος ,πλησιαζει και μπορει να δουμε και στην Ελλαδα σε κανα δυο χρονακια ,κανενα παλαβο σαν τον Μπρανσον ,που οπως και στη Βρετανια ετσι και εδω,να αγοραζει και να ριχνει στις μετρικες τιποτα Hitachi η NEX.
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 2:18 am    Post subject: Reply with quote

NOZOMI

1) Aφού συμφωνείς ότι το κόστος των 80εκ με τα 640εκ είναι σταφύλια με πατάτες τότε γιατί το προβάλλες στο postrarisma σου ως οικονομικό πλεονέκτημα της μετρικής γραμμής ?

2) Συνεχίζεις να προβάλλεις επίμονα το παράδειγμα της Ελβετίας μίας ιδιαίτερης και ιδιορύθμης χώρας. Συμφωνώ ότι τα τρένα της λειτουργούν πολύ σωστά. Μπροστά στη DB όμως είναι λιλιπούτειοι. Το δίκτυο, σταθμοί, χάραξη, τρένα, λειτουργία των DB είναι τουλάχιστον κλάσεις ανώτερα. Τη γερμανική και τη γαλλική σκέψη αντέγραψε και η Ισπανία που έφτιαξε αξιοζήλευτο δίκτυο όπως η Αυστρία, η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Σουηδία και η Ιταλία. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν υπάρχει μετρική γραμμή. Αρα η μόδα που επικαλείσαι δεν υφίσταται και η σύγκριση είναι συντριπτική υπέρ της Γαλλογερμανικής Σχολής. Δεν είναι δυνατόν να κάνουν όλοι αυτοί λάθος. Αρα τελειώνει το θέμα με τον τύπο της γραμμής που πρέπει να έχει το Κόρινθος-Πάτρα. Τώρα το ότι στην Ελλάδα βρίθουμε από πατέντες και κάναμε μία καθαρόαιμη γραμμή LGV μίξη με προαστικό, αυτό είναι άλλο κεφάλαιο και έχει να κάνει με αυτά που έγραψα για τον ΟΣΕ και το ΥΜΕ.

3)Το τρένο μετά το Ναύπλιο είναι περιττό και καλό θα ήτανε είχαμε σκεφτεί και το ξήλωμα του σε αυτό το κομμάτι αφού ούτε εξυπηρετεί όπως είναι ούτε λεφτά έχουμε για κάνουμε νέα γραμμή και κυρίως δε χρειάζεται. Η Τρίπολη από όπου κατάγομαι και η Καλαμάτα είναι ασήμαντοι προορισμοί και πόλεις χωρίς οικονομικό, βιομηχανικό και τουριστικό ενδιαφέρον. Δε νομίζω να λείψει και σε πολλούς το τρένο. Αν κάποιος χάνει από την κατάργηση να δοθεί επιδότηση εισητηρίου για ΚΤΕΛ. Η γραμμή πάντως μέχρι το Ναύπλιο που έχει μεγάλη κίνηση και νόημα έπρεπε να είναι κανονικού πλάτους για να μη χρειάζεται αλλαγή στην Κόρινθο. Ετσι θα εξυπηρετούνταν καλύτερα oι πολυπληθείς επισκέπτες, ειδικά οι μονοήμερες εκδρομές και οι city breakers τουρίστες. Είναι άλλη η ψυχολογία της απ'ευθείας σύνδεσης.

4) Μπορείς να παλεύεις και να ονειρεύεσαι τρένο στη Κρήτη για πριν το 2030, δε μπορεί να σε αποτρέωει κανένας αλλά πιο χρήσιμο είναι να δίνεις μάχες που έχουν ελπίδες νίκης και όχι καταδισκασμένες σε ήττα πριν καν ξεκινήσουν. Η Κρήτη πρώτα χρειάζεται αεροδρόμιο και ΒΟΑΚ. Μετά την υλοποίηση και την ωρίμανση αυτών των δύο επενδύσεων αξίας 3 δις στο 2020-2025 το συζητάμε. Το χρήματα δε τα αναφέρω προσβλέποντας σε καλύτερες μέρες τότε. Για μετρικό asta la vista. O κόσμος πάει μπροστά.

5) Το παραμύθι του Βερελή και ο μιμιτισμός των δυτικών για το Δυτικό άξονα πρέπει να τελειώσει κάποτε για να μη κοροιδευόμαστε. Είναι ένα παντελώς άχρηστο έργο, αστείας κίνησης και μεγάλου κόστους. Ευτυχώς ο Χατζηδάκης το κατάλαβε και το πέταξε στις καλένδες εκεί που του αξίζει και γλιτώσαμε από τα τρωκτικά των μελετών όσα προλάβαμε βέβαια. Τώρα άμα θέλουν ορισμένοι να λένε ότι και εδώ είναι Ελλάδα και θέλουμε τρένο εντάξει. Τα όνειρα δε κοστίζουν όπως λέει και μία κινέζικη παροιμία.

6) Η σιδηροδρομική Εγνατία Ηγουμενίτσα-Θεσ/νίκη-Αλεξανδρούπολη πρέπει να γίνει ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ και να αποτελέσει το νέο ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΟΧΟ της Ελλάδας. Ένα βήμα παραπάνω είναι και η σιδηροδρομική σύνδεση Αλεξανδρούπολης-Μπουργκάς για να σπάει ακόμα ποιο πολύ ο τσαμπουκάς των βρωμιάρηδων γειτόνων που εξαιτίας τους πληρώνουμε δις και δις για όπλα. Τα λεφτά πρέπει να επενδυθούν στη σκακιέρα της μεγάλης γεοπολιτικής παρτίδας και εκεί που θωρακίζεται η χώρα. Αφού βιομηχανία δεν έχουμε, τεχνολογία μάλλον το χάνουμε το τρένο μόνο οι μεταφορές μας μένουνε για ανεβάσουμε την αξία του οικοπέδου μας.
Το κόστος είναι σίγουρα υπέρογκο και βαρύ αλλά το έργο πρέπει να γίνει. Με εξοικονόμηση χρημάτων από απολύσεις και μείωση προσλήψεων παράσιτων του δημοσίου, ΣΔΙΤ, συνεχή χρηματοδότηση μέσω ΠΔΕ, με ι ένταξη κατά προτεραιότητα σε όποια κοινοτικά προγράμματα βγούν μετά το Δ ΕΣΠΑ, αντιπαροχές. Ολη η προσοχή πρέπει να πέσει σε αυτόν τον άξονα.
Είναι παραπάνω από αυτονόητο ότι δε μιλάμε για μετρική γραμμή αλλά για LGV.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 10:31 am    Post subject: Reply with quote

PEFKI, έχεις καταντήσει γελοίος, γραφικός κι ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ. Ζήσε στο μικρόκοσμο των πλούσιων Βορείων προαστίων, κάνε τα ταξιδάκια σου κι άσε του ΔΥΤΙΚΟΥΣ όπως χαρακτηρίζεις τους ΕΛΛΗΝΕΣ της Δυτικής Ελλάδας, απαξιωτικά. Ούτε στο στόμα σου μην τους πιάνεις, ούτε στο γραπτό σου λόγο. ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ κι όχι μόνο ανατολικά, γκέγκε?Αν δε σου τα έμαθαν στο σχολείο άνοιξε κανά βιβλίο να ξεστραβωθείς για το πού φτάνουν τα όρια της Ελλάδας. Η Δυτική Ελλάδα, η πιο παραμελλημ'ενη περιοχή της Ελλάδας διακιούται αυτά που κατασκευάζουν επί δεκαετίες και στην Ανατολική ενδοχώρα. Είναι ντροπή να γράφεις τέτοια καραγκιοζιλίκια τύπου Οι Δυτικοί να αφήσουν τα όνειρα και τους μιμιτισμούς. ΑΑπό αυτό και μόνο μπορεί να καταλάβει κανείς πόσο ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ είναι κάποιος, εμπαθείς με συγκεκριμένες κοινωνικές ή πληθυσμιακές ομάδες. Τα πτυχία δεν κάνουν τον άνθρωπο. Ξέρεις, κι άλλοι είναι γιατροί,μηχανικοί,δικηγόροι,αλλά και αγρότες με πολύ περισσότερο μυαλό από σένα με βάση τον τρόπο που εκφράζεσαι για μεγάλο αριθμό Ελλήνων.
Είναι γνωστό τοις πάσι ότι πολλοί Αθηναίοι πλέον, νεόπλουτοι και νομίζουν ότι Ελλάδα είναι το ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ μόνο. Με τα τζιπ και τα ακριβά αυτοκίνητα κάνουν το κομμάτι τους στα ανόητα άμυαλα κοριτσάκια και νομίζουν ότι κάτι κάνουν, με τα λεφτά του μπαμπά βεβαίως βεβαίως.
Έχεις επανηλλειμένα καταφερθεί εναντίων των Δυτικών, όπως τους χαρακτηρίζεις, των Κρητικών κλπ άλλων, των ονείρων τους,που στην πραγματικότητα αποτελούν δικαιολογημένες αξιώσεις από την κάθε λογής ανάλγητη κυβέρνηση που βλέπει τηνΕλλάδα ανατολικά και βόρεια. Από κει και πέρα....
Επειδή οι βουλευτές εδώ δεν διεκδικούν και δε μιλάνε, δε σημαίνει ότι και οι κάτοικοι της Δυτικής Ελλάδας δε θα σχολιάζουμε τέτοιες ηλίθιες απόψεις κάποιου νεόπλουτου των Βορείων Προαστείων.
ΦΥΣΙΚΑ ΔΕ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Β.Π., αλλά για αυτούς που έχουν απόψεις σαν τις δικές σου. Δηλαδή όλα στην ΑΘΗΝΑ,όλα στην Ανατολική ενδοχώρα, που κινδυνεύει να μπατάρει από το πλήθος των έργων που έχουν γίνει ,αλλά κι αυτών που δεν έχουν γίνει δυτικά.
Υ.Γ. Πώς σχολιάζεις την κίνηση στα Δυτικά όσον αφορά το ";αστείας κίνησης" για το σιδηρόδρομο, από τη στιγμή που δεν υφίσταται. Με στοιχεία από καποιο όνειρο που είδες?? Μήπως θες να ψάξεις τις χωριτηκότητες και πληρότητες των ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΚΤΕΛ γιοα να δεις αν έχει κίνηση ή όχι ( που φεύγουν γεμάτα );
Ποιος νομίζεις ότι είσαι και λες για αστεία όνειρα των ΔΥΤΙΚΩΝ κατ'εσέ, όταν ολόκληρη ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ έχει εντάξει τον ΔΥΤΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΑΞΟΝΑ στα διευρωπαικά δίκτυα?? Νομίζεις ότι είσαι εξυπνότερος από αυτούς που το επέλεξαν ως μείζωνος σημασίας ή απλά σε πείραξε ο νεοπλουτισμός και σε αυτές τις σκέψεις?
Το δυστύχημα είναι ότι έχεις ξαναμιλήσει απαξιωτικά για τους ΔΥΤΙΚΟΥΣ ( κατ'εσέ ). Οι εμπάθειες δεν κρύβονται. Πάρε 15000 πτυχία, γύρνα όλο τον κόσμο για δουλειές. Με αυτές τις ασπόψεις για τους ομοεθνείς σου ίδιος θα μείνεις. Μήπως να γίνει ένα κράτος Αθηνών κι ένα η υπόλοιπη Ελλάδα για να μην ενολέισαι τόσο από ΔΥΤΙΚΟΥΣ και ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ που σου πάιρνουν κονδύλια για έργα αντί να γίνουν στη Αθήνα;
Όσο προσβάλλεσαι από τα παραπάνω,άλλο τόσο προσβάλλομαι για τα απαξιωτικά λόγια κατά των ΔΥΤΙΚΩΝ. Τυχαίνει να είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που ζουν στην πιο υποβαθμισμένη περιοχή της Ελλάδας χωρίς σιδηρόδρομο, χωρίς δρόμους,αλλά καρόδρομους, με Πλατυγιάλι εν αχρηστεία, χωρίς τουριστικές υποδομές χωρίς νοσοκομεία. Μόνο όποιος μένει εδώ καταλαβαίνει τί εννοώ. Εσύ αποκλείεται σαν ένας γνήσιος τεχνοκράτης.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 11:07 am    Post subject: Reply with quote

να αγιασει το στομα σου μεγαλε.... Smile Smile Wink


Quote:
Υ.Γ. Πώς σχολιάζεις την κίνηση στα Δυτικά όσον αφορά το ";αστείας κίνησης" για το σιδηρόδρομο, από τη στιγμή που δεν υφίσταται. Με στοιχεία από καποιο όνειρο που είδες?? Μήπως θες να ψάξεις τις χωριτηκότητες και πληρότητες των ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΚΤΕΛ γιοα να δεις αν έχει κίνηση ή όχι ( που φεύγουν γεμάτα );
Ποιος νομίζεις ότι είσαι και λες για αστεία όνειρα των ΔΥΤΙΚΩΝ κατ'εσέ, όταν ολόκληρη ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ έχει εντάξει τον ΔΥΤΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΑΞΟΝΑ στα διευρωπαικά δίκτυα?? Νομίζεις ότι είσαι εξυπνότερος από αυτούς που το επέλεξαν ως μείζωνος σημασίας ή απλά σε πείραξε ο νεοπλουτισμός και σε αυτές τις σκέψεις?


ειδικα τα σημειωμενα ειναι η ουσια...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 11:12 am    Post subject: Reply with quote

PEFKI
Όπως θα διεπίστωσες η υπομονή και η ανοχή έχουν και όρια....
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Agr Engineer,

Δε θα σχολιάσω το παραλήρημα σου γιατί είναι ανάξιο σχολιασμού και βρίθει ανακριβιών και διαστρεβλώσεων. Γράψε για εμένα ότι θέλεις. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου. Εχω συναντήσει πάμπολα παραδείγματα σαν εσένα στην ακδημαική και επαγγελματική μου καριέρα. Είναι δικό σου πρόβλημα να δέχεσαι να σε παραμυθιάζουν. Είναι αυστηρά προσωπικό σου θέμα να ονειρεύεσαι και να ζητάς προεδρικές σουίτες για την περιοχή σου . ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ. Κλείνει εδώ ο διάλογος.

Damiane,

Mία ερώτηση απλή θέλω να σου κάνω. Από πότε η διαφωνία όσο κάθετη και αν είναι, σωστή ή λάθος έχει μετατραπεί στο ότι η υπομονή και η ανοχή έχει όρια.

Αγγελε,

Με μεγάλη χαρά να σου απαντήσω και όπου κάνω λάθος διόρθωσε με.
1) Ποιο είναι έργο προτεραιότητας με βάση τα δικά σου κριτήρια στο οποίο πρέπει να επικεντρωθεί ο ΟΣΕ μετά το 2015 με βάση και τις αντοχές και δυνατότητες της χώρας. Ποιο θα έχει μεγαλύτερη κίνηση και μεγαλύτερα οφέλη στη χώρα ?
α)Η σιδηροδρομική εγνατία
β)Ο προαστιακός θεσ/νίκης
γ) Η σύνδεση Καλαμπάκας-Ιωαννίνων και απο εκεί με Αλβανία
δ)Ο Δυτικός σιδηροδρομικός άξονας
ε)Ο Κρητικός σιδηρόδρομος

Ο Χατζηδάκης ένας από τους λίγους φίλους και γνώστης του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα και με χρόνια θητεία στην Ευρώπη κατάλαβε την αχρηστία του έργου που οδηγούσε σε κάψιμο χρημάτων και το πάρτυ που είχαν στήσει τρωκτικά μελετητές και κατασκευαστές. ΜΕΓΑ ΜΠΡΑΒΟ που είχε τα ΚΑΡΥΔΙΑ και το έβαλε στις καλένδες επικεντρώνοντας την προσπάθεια στην ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού ΠΑΘΕ αρχικά και στον προαστιακό της Θεσσαλονίκης. Είσηγηση που έγινε ομόφωνα δεκτή από την κυβερνητική επιτροπή.

Πάμε τώρα στην επιβατική κίνηση. Ως γνωστόν η οδική Ιονία γίνεται με ΣΔΙΤ, επιδοτούμενο έργο, με κατασκευασμένο το Ρίο-Αντίρριο, κουτσουρένο σε μέγεθος και υποχρέωση του δημοσίου να κατασκευάσει 3 τουάχιστον εργολαβίες θα μπορούσες να μου εξηγήσεις ποιά είναι η επιβατική κίνηση του έργου που να δικαιολογεί τέτοια επένδυση, με τι χρήματα θα κατασκευαστεί

Η ένταξη του δυτικού άξονα στα διευρωπαικά μήπως διαφεύγει ότι έγινε από το Κο Βερελή ως ΥΜΕ και πολιτευόμενο στο Αγρίνιο. Μήπως πρέπει να κάνουμε ένα πανελλαδικό γκάλοπ να δούμε με βάση τον πληθυσμό, το ΑΕΠ, την αναγκαιότητα,τα οφέλη που θα προκύψουν, τη γεωστρατηγική σημασία που θα καταχθεί ο Δυτικός Αξονας.

Το ημερολόγιο γράφει 6/09. Εχουν περάσει σχεδόν δέκα από τότε που ανακοινώθηκε. Σε άλλα 10 χρόνια 06/19 πρώτα ο Θεός για αρχή θα τα ξαναπούμε αν έχει ξεκινήσει ο Δυτικός άξονας. Οποιος έχει αντίθετη γνώμη πάμε και στοίχημα ανεξαρτήτου ύψους.

Το κάθε οικόπεδο-περιοχή της Ελλάδος δεν έχει την ίδια αξία και προοπτική. Στα χαμηλής αξίας οικόπεδα συμπεριλαμβάνω πρώτα τον τόπο καταγωγής μου την ΑΡΚΑΔΊΑ ασχέτως της αγάπης που της έχω. Μαζί με αυτήν υπάρχουν και άλλα. Ας το καταλάβουν ορισμένοι.
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

PEFKI wrote:


5) Το παραμύθι του Βερελή και ο μιμιτισμός των δυτικών για το Δυτικό άξονα πρέπει να τελειώσει κάποτε για να μη κοροιδευόμαστε. Είναι ένα παντελώς άχρηστο έργο, αστείας κίνησης και μεγάλου κόστους. Ευτυχώς ο Χατζηδάκης το κατάλαβε και το πέταξε στις καλένδες εκεί που του αξίζει και γλιτώσαμε από τα τρωκτικά των μελετών όσα προλάβαμε βέβαια. Τώρα άμα θέλουν ορισμένοι να λένε ότι και εδώ είναι Ελλάδα και θέλουμε τρένο εντάξει. Τα όνειρα δε κοστίζουν όπως λέει και μία κινέζικη παροιμία.
.


Συμφωνω οπως εχει η κατασταση το ετος 2009.Σημειωνω επισης οτι και φιλος του σιδηροδρομου ειμαι και απο το Αγρινιο καταγομαι και ιδεολογικη ταυτιση μου με τον Χατζηδακη δεν υφισταται.Ας μου πει ομως καποιος πρακτικα ποια θα ειναι η χρησιμοτητα αυτου του δικτυου απο τη στιγμη που δεν υπαρχει συδεση μεσω της γεφυρας(Κακως?..Πολυ κακως!!!).Με πλοια απο Πατρα σε Κρυονερι?Ναι,καλως ηρθατε στον 19ο αιωνα.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

PEFKI

Οταν μιλάς για την ακαδημαικη σου καριερα, εννοεις οτι διδασκεις σε καποιο πανεπιστημιο ή ΑΤΕΙ ?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 2:07 pm    Post subject: Reply with quote

Αρα , η σιδηροδρομικη ιονια,δεν ειναι αχρηστη,αλλα ειναι για πιο μετα..εχει τεραστια διαφορα αυτο... Wink

τωρα η οδικη Ιονια γινεται με τα λεφτα του Αθηνα- μαλιακος......
τωρα όντως εγνατια και ιονια σιδηροδρομικες τις βαζω και εγω για μετα το 2015 σιγουρα...αλλα δεν ξερω ποια θα ειναι πιο συμφερουσα για να γινει πρωτη......

ας γινει και λειτουργησει πρωτα η ολυμπια και Ιονια οδος ας αναπτυχθει καπως σε πληθυσμο και επιχειρησεις η δυτικη Ελλαδα και θα γινει και εκει σιγουρα κανονικη συγχρονη ηλεκτροδοτουμενη γραμμη...

Αλλα πρεπει να γινει ...όπως για μενα πρεπει όλο το δικτυο της πελοποννησου να γινει συγχρονο κανονικο...όλη η Ελλαδα πρεπει να εχει συγχρονο σιδηροδρομο...Αλλα ενα ενα με τη σειρα...
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 3:43 pm    Post subject: Reply with quote

Εngineer,

Δίδαξα για 4 χρόνια στo εξωτερικό πριν αρχίσω να δουλεύω στο εξωτερικό για τη VINCI και τη ΒΝP. Γιατί ρωτάς όμως ?

Με την ευκαιρία να σε ευχαριστήσω για το δρόμο που έγραψες για την Ιχθυόσκαλα-Σχιστό. Δε τον ήξερα και χτές το απόγευμα που πέρασα ήταν πολύ γρηγορότερα από εκεί που είπες να πάω.

Aγγελε,

Ούτε το 2015 ούτε το 2025 θα υπάρχει δυτικός άξονας. Η Σιδηροδρομική Εγνατία είναι ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ, όπως το δίκτυο προαστιακού της Θεσσαλονίκης και το Καλαμπάκα-Ιωάννινα. Με στεναχωρεί βέβαια που δε μπορείς να κρίνεις ποια είναι η ποιο ενεδειγμένη προτεραιότητα γιατί μιλάει μέσα σου η εντοποιότητα αλλά δε πειράζει. Είναι σεβαστή η άποψη σου.

Τώρα αόριστα και γενικά μετά από 15-20-30 χρόνια βλέπουμε. Ευτυχώς και ο Στυλιανίδης αν και είναι περαστικός προχωράει σε αυτό το πλάνο.
Δε μπορούμε να ασχολούμαστε με μακέττες και ιδέες Βερελή και ΣΙΑ για για τρένο στο Αγρίνιο και στην Αρτα όταν υπάρχουν σοβαρότερες ανάγκες για τρένα στην υπόλοιπη χώρα. Εξαιρώ τον προαστιακό Πάτρας-Ολυμπίας για προφανείς λόγους όπου τον εξήγγειλε και υποσχέθηκε ο Καραμανλής. Τώρα τι βαρύτητα έχει ο λόγος του όταν σε λίγο θα μπει στο μουσείο Ιστορίας δεν γνωρίζω.

Να αναφέρω επίσης και το πολλά βαρύ και ασήκωτο Σουφλιά όπου πήρε ένα χάρτη της ΑΘΉΝΑΣ και 4 χρωματιστούς μαρκαδόρους και σχεδίασε 200 σταθμούς μετρό. Τουλάχιστον ας πάρει τις αρμοδιότητες κατασκευής του ΥΜΕ στο ΥΠΕΧΩΔΕ για να σταματήσει το γλέντι στα σιδηροδρομικά έργα και να δούμε άσπρη μέρα.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή με ταλαιπωρεί μια γρίπη δεν είμαι σε θέση να συμμετέχω πιο ουσιαστικά στο διάλογο αλλά κάποιες ανακρίβειες να αναφέρω.

PEFKI wrote:

Τη γερμανική και τη γαλλική σκέψη αντέγραψε και η Ισπανία που έφτιαξε αξιοζήλευτο δίκτυο όπως η Αυστρία, η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Σουηδία και η Ιταλία. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν υπάρχει μετρική γραμμή.


H Ισπανία (και η Πορτογαλία) σε συντριπτικό ποσοστό του συνολικού μήκους του δικτύου δεν έχουν το κανονικό εύρος.

Συγκεκριμένα για την Ισπανία επί συνόλου δικτύου 14782km ισχύουν (πηγή wikipedia)
broad gauge (1,668 mm)
11,829 km (6,950 km electrified at 3 kV DC)
standard gauge (1,435 mm)- Κανονικό
998 km (all electrified at 25 kV AC)
narrow gauge (1,000 mm)
1,926 km (815 km electrified)
narrow gauge (914 mm)
28 km (all electrified)

Χρησιμοποιούν ένα άλλο εύρος γραμμής στα 1668mm το Iberian broad Gauge. Τα μόνα τμήματα γραμμής τα οποία έγιναν με κανονικό εύρος είναι οι νέες γραμμές High Speed που κατασκευάστηκαν τα τελευταία χρόνια ώστε να υπάρχει διαλειτουργικότητα με το ευρωπαικό δίκτυο. Και επίσης και ότι νέα γραμμή High Speed θα κατασκευαστεί τα επόμενα χρόνια πάλι θα είναι κανονικού εύρους.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι θα κάτσουν οι Ισπανοί να αλλάξουν όλο το σιδηροδρομικό τους δίκτυο σε κανονικό καθώς δεν υπάρχει λόγος. Για πάντα οι περιφερειακές γραμμές (που δεν είναι καθόλου περιφερειακές για τα δεδομένα της Ελλάδας) θα λειτουργούν στο παλίο εύρος και ότι νέο κατασκευάζεται σε περιφερειακό επίπεδο παλι θα είναι στο iberian gauge!!

Βέβαια επειδή οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για τον σιδηρόδρομο έχουν βρει λύσεις όπως το μεικτό εύρος (σε περιορισμένα σημεία είναι η αλήθεια) αλλά το κορυφαίο που κάνουν είναι ότι κατασκέυασε η CAF για το ισπανικό δίκτυο Α/Α μεταβλήτού εύρους με χαρακτηριστικά high-speed train . Επίσης οι Ισπανοί (και όλοι οι Ευρωπαίοι) έχουν μάθει να μην γκρινιάζουν με τις μετεπιβιβάσεις.


Επίσης θέλω να προσθέσω κάτι και για τον Δυτικό άξονα. μπορεί σαν έργο να κάνουμε χρόνια να το δούμε, μπορεί να είναι χαμηλότερης προτεραιότητας από το Καλαμπάκα - Ηγουμενίτσα αλλά μην χάβουμε και ότι μας λένε οι "μάγκες" πολιτικοί. Μπορεί ο Χατζηδάκης και ο Στυλιανίδης να είπαν ότι το έργο το παραπέμπουν στις καλένδες για οικονομία αλλά τις πανάκριβες μελέτες επί μελετών(με διάφορες φάσεις) δεν τις σταμάτησανε αλλά προκηρύσσουν και νέες στα μουλωχτά (μια βόλτα στο site της ΕΡΓΟΣΕ αξίζει) ώστε να μην γκρινιάζουν και τα μελετητικά γραφεία.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

[quote="Agg3los"]Αρα , η σιδηροδρομικη ιονια,δεν ειναι αχρηστη,αλλα ειναι για πιο μετα..εχει τεραστια διαφορα αυτο... Wink



ας γινει και λειτουργησει πρωτα η ολυμπια και Ιονια οδος ας αναπτυχθει καπως σε πληθυσμο και επιχειρησεις η δυτικη Ελλαδα και θα γινει και εκει σιγουρα κανονικη συγχρονη ηλεκτροδοτουμενη γραμμη...

Συμφωνώ και με τα δύο. Όπως επίσης και με το γεγονός ότι άλλο να γράφεις την άποψή σου PEFKI κι άλλο να βάλλεις εναντίον ενός μεγάλου τμήματος του ελληνικού πληθυσμού επειδή διεκδικούν τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Ξέρεις δεν είμαι από αυρτούς που παραμυθιάζονται από πολιτικούς,έχω κρίση και άποψη οπότε να μη γράφεις λόγια τους αέρα, όπως λες κι εσύ , για κάποιους. Όπως επίσης κι ότι έχεις διδάξει 4 χρόνια οπουδήποτε ούτε το δικαίωμα σου δίνει να γράφεις και να λες υποτιμητικά λόγια για ομοεθνείς σου, πόσο μάλλον να γίνεσαι εμπαθείς. Δείχνει πόσο καβαλάει κάποιος το καλάμι. Κι άλλοι διαφωνούμε εδώ μέσα, αλλά με ήρεμο και κόσμιο τρόπο. Πώς τυχαίνει πάντα να εκρύγνηνται εναντίον σου άραγε;; Δε γράφω τίποτ'άλλο, καθώς το σάιτ αποτελεί χώρο ενημέρωσης, άποψης και προβληματισμού για τις ελληνικές υποδομές κι όχι χώρο για εκτόξευση τέτοιων σχολιασμών για κατοίκους της χώρας.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 6:11 pm    Post subject: Reply with quote

PEFKI wrote:
Damiane,
Mία ερώτηση απλή θέλω να σου κάνω. Από πότε η διαφωνία όσο κάθετη και αν είναι, σωστή ή λάθος έχει μετατραπεί στο ότι η υπομονή και η ανοχή έχει όρια.

Δε θα μπώ στην ουσία των όσων γράφεις, γιατί το έχουν κάνει ήδη οι υπόλοιποι. Θα σου πω μόνο πως είναι εξ' ίσου σημαντικός με την ουσία, και ο τρόπος με τον οποίο εκφέρεις το λόγο σου. Αν λοιπόν σε αξιολογούσα με βάση αυτόν, θα σε κατέτασσα στους πτυχιούχους...δημοτικού σχολείου. Αλλά φυσικά ποιός είμαι εγώ που θα επιχειρούσα κάτι τέτοιο!!!
Υ.Γ. Τα bolds είναι σε...αττική ή πώς το λένε σύνταξη?
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 6:31 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή όλοι έπεσαν πάνω στον καημένο PEFKI να τον φάνε, προσωπικά συμφωνώ με τα περισσότερα από τα λεγόμενα του. Ουτε νομίζω ότι ηταν προσβλητικός στον τόνο του. Ισως θα μπορούσε να είναι λιγότερο απόλυτος σε ορισμένες διαπιστώσεις του αλλα δεν τον αδικώ καθότι συχνα στην Ελλάδα είμαστε λιγο κολημένοι με ορισμένα πραγματα και θέλουμε κάποιον να μας πει την αλήθεια κατάμουτρα. Δείτε τις ευρωεκλογές, εν μέσω παγκοσμίας κρίσης, η Ελλάδα καταχρεωμένη και ΚΑΝΕΝΑ κόμμα δεν τόλμησε να παραδεχθεί την κατάσταση και να προτείνει εστω και ένα μέτρο. Θα τα περάσουν όλα τον Αυγουστο ελπίζoντας να μην τα προσέξει κανεις...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 8:19 pm    Post subject: Metriki Reply with quote

το ότι αφορά το μετρικό σύστημα σιδηροδρομου είμαι αρκετά σκεπτικός, βεβαια όχι ειδικός, αλλα αναρωτιέμαι,
αν έχω μια βιοτεχνία στην θεσσαλονίκη που εκμεταλλεύεται υλικό από πάτρα η καλαμάτα, πως θα το μεταφέρει, αν η γραμμές διαφέρουν, σίγουρα με φορτηγά, επιβάτες μπορούν να αλλάζουν τρένο όπου θέλουν αλλα εμπόρευμα όχι, έτσι δεν είναι, οποτε δεν είναι ποιο κάλλη η λύση μιας ενιαίας γραμμής πανελλαδικά και βεβαια πανευρωπαϊκά ?

PEFKI στην ερώτηση σου:
για μένα έχει βεβαια προτεραιότητα ο προαστιακός Θεσσαλονίκης και μετά η κατασκευή Γραμμής για Μεγαλόκαμπο

και στους πατριώτες από την δυτική Ελλάδα, και εύχομαι να μην με παρεξηγήσουν δεν την βλέπω τόσο εγκαταλειμμένη την δυτική Ελλάδα,
Γέφυρα Τρικούπη, Ιόνια Οδός, Εγνατία Οδός, Ιόνια Πρέβεζα A52, Γενικά η Εντύπωση που μου κάνει κάθε φορα η αλλαγή τον Ιωαννίνων, Λιμάνι Ηγουμενίτσας, ¶κτιο Πρέβεζα υποθαλασσία Σήραγγα,

και φιλί μου από Αγρίνιο, δεν ξέρω τι ΑΕΠ ανά κεφάλι έχει το Αγρίνιο, αλλα σαν Πολη έμεινα όταν το είδα πρώτη φορα πριν 5 χρονια, με τα ωραία πεζοδρόμια στο κέντρο τις Πόλις και αρκετά όμορφες και ποιοτικές οικοδομές, δηλαδή είναι μια εντύπωσηακη Πόλη
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 8:42 pm    Post subject: Reply with quote

DAMIANE

Ή δε διάβασες καλά αυτό που έγραψα ή κάνεις ότι δε καταλαβαίνεις. Θες να μου πείς ότι ο γεωγραφικός προσδιορισμός που χρησιμοποίησα "οι Δυτικοί" για τη περιοχή Στερεάς-Ηπείρου ή το ρήμα ονειρύονται είναι προσβλητικό και μειωτικό. Καληνύχτα " Νομίζω ότι η επίκληση της ευθιξίας και της υπερευαισθησίας είναι ξαναπεγμένο έργο με του ίδιους πρωταγωνιστές. Μάλλον ταιριάζει η παροιμία " 'οσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια". Την κατάταξη-βαθμό που μου έβαλες πάντως θα την συμπεριλάβω στο βιογραφικό μου. Οφείλω να σου πώ ότι οι μαθητές μου, οι εργοδότες που είχα στο εξωτερικό και οι συνεργάτες μου στην εταιρεία σου μου δε βρήκαν σημείο επαφής με το σχόλιο σου. Τι να κάνουμε δεν είμαστε σύμφωνοι όλοι με το κάψιμο χρημάτων για το σιδηρόδρομο στο Αγρίνιο ή για τρένο στη Κρήτη πριν φτιαχτεί ο ΒΟΑΚ και το αεροδρόμιο.
Ευτυχώς που προσ το παρόν είμαστε πλειοψηφία.

ΑRISKOP

Tην Πορτογαλία δεν την ανέφερα . Για την Ισπανία αναφέρομαι στον νεότευκτο άξονα Σεββίλλη-Μαδρίτη-Βαρκελώνη . Στο ΝΟΖΟΜΙ θέλω να πω ότι η συντριπτική πλειοψηφία δεν ακολουθεί μετρική γραμμή σε κύριες αρτηρίες. Οδηγός μας πρέπει να το είναι το Γαλλογερμανικό μοντέλο τρένων. Για το κόψιμο των μελετών του Δυτικού Αξονα επί Χατζηδάκη είναι σχεδόν σίγουρο/ Για Στυλιανίδη επειδή έχει δώσει κακά παραδείγματα (μπουζούκια την ημέρα του Γρηγορόπουλου, ταξιδάκι χλιδής στο Παρίσι, παραγοντισμός με Πανθρακικό κλπ) δεν παίρνω όρκο. Για ποιο κομμάτι όμως 1) Αντίρριο-Ιωάννινα 2) Ιωάννινα-Καλαμπάκα 3)Ιωάννινα-Κοζάνη. Για το 3 οκ. Για το 2 έτσι και έτσι γιατί προηγείται το 3 . Για το 1 δε θέλω να το σκέφτομαι καν ότι άνοιξε πάλι η καταβόθρα χρημάτων.

Ακουσα ότι η SNCF υπέγραψε ή θα υπογράψει ΜοU με τον ΟΣΕ. Ισχύει κάτι τέτοιο ?
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 125

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 8:55 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά δεν συνηθίζω να γράφω πολύ συχνά στο forum ,το οποίο παρακολουθώ χρόνια

αλλά αυτές τις μέρες διαβάζωντας σας, επιβεβαίωσα για ακόμη μια φορά το γνωμικό που λέει πως οι Έλληνες ποτέ δεν είναι μονιασμένοι και συνεχώς αλληλοτρώγονται.

Πιστεύω πως πρέπει να σταματήσει αυτή η ''κοντρα'' εδω μέσα ,γιατι δεν μου αρεσει καθόλου αντι να διαβαζω χρήσιμες και έγκυρες πληροφορίες να βλέπω ώριμα άτομα να αντιπαρατείθενται με αυτόν τον τρόπο.

δυστηχώς σαν λάος ,είμαστε αυτοκαταστροφικός.-
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 9:36 pm    Post subject: Reply with quote

PEFKI wrote:


ΑRISKOP

Tην Πορτογαλία δεν την ανέφερα . Για την Ισπανία αναφέρομαι στον νεότευκτο άξονα Σεββίλλη-Μαδρίτη-Βαρκελώνη . Στο ΝΟΖΟΜΙ θέλω να πω ότι η συντριπτική πλειοψηφία δεν ακολουθεί μετρική γραμμή σε κύριες αρτηρίες. Οδηγός μας πρέπει να το είναι το Γαλλογερμανικό μοντέλο τρένων. Για το κόψιμο των μελετών του Δυτικού Αξονα επί Χατζηδάκη είναι σχεδόν σίγουρο/ Για Στυλιανίδη επειδή έχει δώσει κακά παραδείγματα (μπουζούκια την ημέρα του Γρηγορόπουλου, ταξιδάκι χλιδής στο Παρίσι, παραγοντισμός με Πανθρακικό κλπ) δεν παίρνω όρκο. Για ποιο κομμάτι όμως 1) Αντίρριο-Ιωάννινα 2) Ιωάννινα-Καλαμπάκα 3)Ιωάννινα-Κοζάνη. Για το 3 οκ. Για το 2 έτσι και έτσι γιατί προηγείται το 3 . Για το 1 δε θέλω να το σκέφτομαι καν ότι άνοιξε πάλι η καταβόθρα χρημάτων.


Συγγνώμη από όλο το κατεβατό που έγραψα εσύ κατάλαβες ότι αναφέρομαι στην Πορτογαλία??? Περιέγραψα την κατάσταση στην ΙΣΠΑΝΙΑ, που την έφερες ως παράδειγμα, για να παρουσιάσω ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα είπες. Για την Πορτογαλία είπα μέσα σε μία παρένθεση ότι τα πράγματα είναι παρόμοια αλλά δεν ξέρω σε ποιο βαθμό.
Αν διαβάσεις καλύτερα το post μου θα δεις ότι γράφω ξεκάθαρα ότι οι νέες γραμμές High Speed της Ισπανίας κατασκευάζονται με κανονικό εύρος. Ο λόγος για αυτό είναι ότι 1) η διαλειτουργικότητα με το δίκτυο της υπόλοιπης Ευρώπης 2)δεν υπήρχε έτοιμη τεχνολογία για τη κατασκευή high speed σε iberian gauge. Κατασκευάζουν νέες γραμμές σε κανονικό εύρος, δεν ανακατασκεύουν-αλλάζουν το έυρος σε υπάρχουσες γραμμές. Φαντάζομαι ξέρεις την διαφορά στα χαρακτηριστικά των high speed της Ευρώπης και στις απλές γραμμές (ο ΠΑΘΕΠ δεν έχει χαρακτηριστικά high speed)?? Σε αντιστοιχία θεωρώ ότι από τη στιγμή που η γραμμή Αθήνα-Πάτρα είναι στον βασικό κορμό και είναι νέα γραμμη λογικά έγινε κανονική με ορίζοντα ετών ( το αν είναι η καλύτερη επιλογή θα το δείξει το μέλλον).

Από την άλλη το περιφερειακό δίκτυο της Ισπανίας παραμένει και θα παραμένει στο εύρος που ήταν. Δεν θα σπαταλήσουν λεφτά σε ένα ήδη υπάρχον λειτουργικό δίκτυο απλώς για να μοιάζουν με την υπόλοιπη Ευρώπη. Δεν θα ξεκινήσει τρένο από το Παρίσι να φτάσει σε μικρομεσαία πόλη της Ισπανίας? Τα πράγματα αντίστοιχα έχουν και με το μετρικό δίκτυο της Πελοποννήσου, ένα περιφερειακό δίκτυο. Δεν υπάρχει λόγος να αλλαχθεί το εύρος καθώς δεν προσφέρει κάποιο κέρδος.




Τώρα όσον αφορά τον αγαπητό σου Χατζηδάκη θα σε στενοχωρήσω. Αναφέρομαι στο τμήμα Ιωάννινα- Αντίρριο. Τα άλλα τμήματα ήδη είναι σε προχωρημένο στάδιο μελετών. Όχι μόνο δεν έκανε αυτό που πανηγυρικά ανακοίνωνε αλλά πρόσθεσε στον προγραμματισμό μελετών του 2009 της ΕΡΓΟΣΕ σε σχέση με αυτό του 2008 όχι 1 αλλά 4 μελέτες για αυτό το έργο.
Για να σε προλάβω και πριν πεις ότι η απόφαση της ΕΡΓΟΣΕ είναι μετά την απομάκρυνση του Υπουργού στις αρχές του 2009 να σου πώ ότι το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ήταν αυτό που ο ίδιος διόρισε (οι αλλαγές Στυλιανίδη γίνανε την άνοιξη) ενώ ο προγραματισμός θέλει και κάποιο γραφειοκρατικό διάστημα από τη σύνταξη μέχρι την απόφαση του Δ.Σ. πολύ μεγαλύτερο από το διάστημα που είχε φύγει ο πρώην.

Προσωπικά δεν με πειράζει καθόλου που γίνονται αυτές οι μελέτες (ακόμα και τώρα που είναι για να ικανοποιηθούν μελετητικά γραφεία) καθώς μπορεί σε αυτή τη φάση το έργο να μην ώριμο και χαμηλής προτεραιότητας αλλά είναι καλό να υπάρχουν έτοιμες μελέτες όταν ωριμάσουν οι συνθήκες.
Απλώς δεν αντέχω να μας δουλεύει ο κάθε υπουργός με δηλώσεις εντυπωσιασμού. Ο ίδιος υπουργός που παρουσίασε ένα σχέδιο ανασυγκρότησης του ΟΣΕ (καλό ή κακό δεν θα κρίνω εγώ) αλλά δεν είχε τα @#$ να συγκρουστεί με τους γαλάζιους και πράσινους συνδικαλιστές του ΟΣΕ και να το υλοποιήσει, ο ίδιος που έβγαινε πανηγυρικά και κατήγγειλε λαθραίες μεταφορές στον ΟΣΕ και το ίδιο πανηγυρικά καταχώνιασε το θέμα χωρίς να στείλει κανέναν στη δικαιοσύνη, ο ίδιος που πανηγυρίζει για τον διαγωνισμό της Ολυμπιακής αλλά ο ίδιος διαγωνισμός πήγαινε στο φούντο χωρίς ούτε μια σοβαρή προσφορά (ας είναι καλά εδώ ο Βγενό που τον έσωσε από το πολιτικό βατερλό καθώς εκτός διαγωνισμού αγόρασε την Ολυμπιακή) κτλ. Μόνο τον τομέα των ΜΜΜ της Αθήνας είχε θετικά αποτελέσματα... Ευτυχώς στο Ανάπτυξης βρίσκεται σε πιο γνώριμα πράγματα και φαίνεται να κάνει καλή δουλειά.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Jun 18, 2009 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν εχουμε μαθει να αντιμετωπιζουμε ψυχρα οικονομοτεχνικα στοιχεια.Ειμαστε ακρως συναισθηματικος λαος και το πραγμα μπορει να στραβωσει γρηγορα.Βρε Pefki κι εσυ,σαν καθηγητης γλυκανε καποια πραγματα πριν τα περασεις,λειανσε τα.Το ''Εσεις οι Δυτικοι'' φανηκε και σε μενα οξυς χαρακτηρισμος.Θελω να σας θυμησω,ειμαι δεν ειμαι δυο μηνες στο forum και ηδη εχω γνωρισει καποιους απο σας και εχουμε περασει εξαιρετικα.Γιαυτο απο δω να βγουν φιλιες και οχι εχθρες.Και για να χαλαρωσουμε,το Σαββατο περασα ενα σπαρταριστο βιντεακι στο post το οποιο ομως για τεχνικους λογους δεν ανεβηκε.Δειτε το σημερα, αν και οι εχθροι της μετρικης δεν θα αποφυγουν τα σχολια...
http://www.youtube.com/watch?v=XQo2TELbsj4
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Fri Jun 19, 2009 12:00 am    Post subject: Reply with quote

ΑRISKOP

Εντάξει έκανες μία πολύ καλή ανάλυση για το ισπανικό δίκτυο αλλά και εσύ παρέκαμψες τις υπόλοιπες χώρες που ανέφερα και ειδικά το δίπολο Γαλλίας Γερμανίας που εγώ τις έχω για πρότυπο. Μην ξεχνούμε ότι η Ισπανία ήτανε υπανάπτυκτη χώρα προ 1986 και είχε δικτατορία μέχρι τα μέσα του 70. Να είσαι σίγουρος ότι όσο ο ΑVE θα επεκτείνεται οι μετρικές θα καταργούνται. Η Σεββίλη που είναι στο άλλο άκρο της Ισπανίας δεν είχε κίνητρο να ενσωματωθεί στο υπόλοπο διευρωπαίκό δίκτυο.

Σε τελική ανάλυση το ποσοστό της κανονικής γραμμής στην Ευρώπη είναι συντριπτικά μεγαλύτερο έναντι της μετρικής. Στα δικά μας, το Κόρινθος-Πάτρα ως κύρια αρτηρία έπρεπε και ορθότατα κατασκευάζεται ως κανονικού πλάτους γραμμή. Η μετρική γραμμή περνάει μέσα από αυλές και αφού χρειάζεται ολική νέα χάραξη το κόστος θα ανέβαινε εξίσου.
Προσωπικά θα ήθελα να είναι ενιαίο το τμήμα του σιδηροδρομικού ΠΑΘΕ ώστε κέντρο Πάτρας-κέντρο Θεσ/νίκης μέσω Αθηνών να γίνεται σε 5 ώρες max, με ένα τρένο, συνδέοντας και ενώνοντας τις 3 μεγαλύτερες πόλεις ταχύτατα, οικολογικά και με ασφάλεια.

Για το Χατζηδάκη μένω άφωνος και ειλικρινά χάνω πάσα ιδέα μετά από αυτά που γράφεις που δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω. Είναι λυπηρό για ένα νέο φέρελπι πολιτικό να έχει τέτοια νοοτροπία. Τι να περιμένουμε λοιπόν αν και νέοι άνθρωποι με θητεία στην Ευρώπη έχουν τέτοια συμπεριφορά. Σε παρακαλώ διαφώτισε με που μπορώ να βρώ τέτοια άρθρα, προκηρύξεις κλπ. Θα με υποχρέωνες γιατί πρέπει να ενημερωθούν κάποιοι.....
Για το Αντίρριο-Ιωάννινα εντάξει δε παίζονται τα τρωκτικά. Τώρα σοβαρά επειδή βλέπω μία αξιοσέβαστη κατάρτιση περιμένεις να γίνει αυτό το έργο? Πότε το 2030-2040?. Με ποιά γέφυρα ? Με ποιά προβλεπόμενη κίνηση? Με τι λειτουργικό κόστος? Με τι λεφτά? Δεν είναι κρίμα να πετιώνται λεφτά ?
Εδώ το κολοχανείο η ΕΡΓΟΟΣΕ, είμαστε στα μέσα του 09 και δεν έχει προκηρύξει το Ροδοδάφνη-Πάτρα που εκρεμεί από το 08. Τον πήγανε τον άξονα για ολοκλήρωση το 2015. Ασε το από την άλλη πλευρά με τη διαβόητη σήραγγα του Καλλίδρομου.

Τέλος πάντων στα νέα έργα ας τρέξει το Ηγουμενίτσα-Κοζάνη που ενδιαφέρει τη χώρα και βλέπουμε.

Dramine,

Moυ αρέσεις που όλα τα βλέπεις όμορφα σαν ροζ συννεφάκι. Σαν τους PEACEMEN. Aφού βρήκες εντυπωσιακή πόλη το Αγρίνιο μένω έκπληκτος. Αναρωτιέμαι ποιά δε θα σου αρέσει. Μπράβο σου πάντως, είναι ζηλευτή η ευελίξία σου. Αμα κάνεις θετική γνώμη και για τη ΤΡΊΠΟΛΗ που δε βλέπεται θα είσαι μοναδικός. Θα σε κεράσω δροσιά και καλό κοψίδι στη Βυτίνα.

Τerminal αεροδρομίου για direct σύνδεση με τη νησιωτική Ελλάδα και υποδοχή charter δεν έχουμε ακούσει ακόμα.
ΜΑΓΓΙΝΑ ΑΚΟΥΣ??
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 38, 39, 40  Next
Page 4 of 40

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr