stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 37, 38, 39  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Jun 14, 2010 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

Μεταφέρθηκε στο τοπικ του Προαστιακού - Losada
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jun 15, 2010 8:51 pm    Post subject: Reply with quote

Δέκα μήνες για να σβήσει 10 δις χρέος δίνουν στον ΟΣΕ...

Βάσει του Μνημονίου που έχει υπογράψει η ελληνική κυβέρνηση, το Μάρτιο του 2011 ο Οργανισμός θα πρέπει να έχει ισοσκελίσει τα έξοδά του με τα έσοδα, σε διαφορετική περίπτωση μοναδική λύση θα είναι η αναστολή λειτουργίας της εταιρείας.

http://www.rthess.gr/articles_det.asp?artid=2081
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Fri Jun 18, 2010 8:37 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον του ΟΣΕ, δεν βλεπω τις γενναίες λύσεις που απαιτούνται να προχωρούν με την ταχύτητα που χρειάζεται.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 528

PostPosted: Fri Jun 18, 2010 9:06 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι ένα σχόλιο που μπορείς να επεκτείνεις γενικότερα....

Βλέπεις π.χ. τι γίνεται στο Μετρό που όλο το Λεκανοπέδιο ταλαιπωρείται γιατί οι υπάλληλοι απαιτούν να ανανεωθούν οι συμβάσεις από εκείνους που διορίστηκαν παραμονές εκλογών....

Και μετά ζητάν απο μένα σοβαρές θυσίες. Νομίζω θα οργανώσω αντιπορεία και αντιδιαμαρτυρία και αντισυλλαλητήριο. Όσο εύκολα προσλήφθηκαν έτσι εύκολα να πάρουν δρόμο. Και στο στόμα τους να μείνει η γεύση απο τα ούρα που είχε η ποδιά που φίλησαν!
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Αγωνία για το σιδηρόδρομο της ΗλείαςΕπιστολή «αγωνίας» προς τον υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα έστειλε χθες ο νομάρχης Ηλείας Χαράλαμπος Καφύρας, για την πιθανότητα παύσης της λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου στο νομό.
Οπως αναφέρει ο νομάρχης: «Ειδικά για το θέμα των σιδηροδρομικών υποδομών και μεταφορών πιστεύουμε ότι η αναβάθμιση και όχι η παύση λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Πατρών - Πύργου - Ολυμπίας αποτελεί, όπως κάθε βελτίωση των υποδομών στον τομέα των μεταφορών, προαπαιτούμενο για την ανασυγκρότηση και ανάπτυξη της πολύπαθης Ηλείας.

Τα τελευταία χρόνια ο σιδηρόδρομος στο Νομό Ηλείας συνεχώς υποβαθμίζεται και τώρα συζητείται η οριστική παύση της λειτουργίας του. Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ηλείας ζητά να παραμείνουν τα τωρινά δρομολόγια ως έχουν και να υπάρξει μέριμνα βελτίωσης των δρομολογίων, αλλά και γενικότερη αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών στη Δυτική Πελοπόννησο.

Μ.ΝΟΔ.


http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=175640


Quote:
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ

«Τα τρένα πεθαίνουν από πολιτικά αίτια»«Τα ελληνικά τρένα πεθαίνουν από πολιτικά και όχι από οικονομικά αίτια, και αν ο σιδηρόδρομος, που είναι η ραχοκοκαλιά της χώρας, σπάσει, τότε όλα θα παραλύσουν, και πρώτα η βιωσιμότητα των μεταφορών», υποστηρίζουν οι Οικολόγοι Πράσινοι.
Από τον Δεκέμβριο του 2009 έχει σταματήσει να λειτουργεί ακόμη και το σύστημα τηλεφωνικής κράτησης εισιτηρίων, ενώ η διαδικτυακή κράτηση δεν είναι ακόμα εφικτή, παρά τις αλλεπάλληλες ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις, αναφέρει σε ανοιχτή επιστολή προς όλους τους ευρωβουλευτές ο Μιχάλης Τρεμόπουλος, υπό τον τίτλο: «Μην αφήσετε τη βιωσιμότητα των μεταφορών στην Ελλάδα να πέσει θύμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής».

«Η περιθωριοποίηση του σιδηρόδρομου προς όφελος των οδικών και αεροπορικών μεταφορών έχει αποτελέσει ακρογωνιαίο λίθο της ελληνικής πολιτικής μεταφορών τουλάχιστον από τα τέλη της δεκαετίας του '60», τονίζεται στην επιστολή στην οποία επισημαίνονται επίσης τα εξής:

* 40% του σωρευτικού χρέους του ΟΣΕ αποτελούν τόκοι τραπεζικών δανείων που επιβλήθηκαν από τις ελληνικές κυβερνήσεις, αποφασισμένες να μην επενδύσουν ούτε ένα ευρώ (ή δραχμή) δημόσιων πόρων απευθείας σε σιδηροδρομικές υποδομές και συντήρηση.

* Σε αντίθεση με τα σιδηροδρομικά έργα, δισεκατομμύρια ευρώ εθνικών δημόσιων πόρων καθώς και το μεγαλύτερο μέρος των ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων επενδύθηκαν για την κατασκευή 2.500 χλμ. αυτοκινητοδρόμων, δημιουργώντας μέχρι το 2015 ένα δίκτυο πυκνότερο από εκείνα της Αγγλίας ή της Γαλλίας.

* Ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου περιλαμβάνει γραμμές μέσης ταχύτητας (160-200 km/h) συνολικού μήκους μόλις 800 χλμ. ώς το 2015. Γραμμές υψηλής ταχύτητας δεν προβλέπονται καθόλου.

* Το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά παραμένει αποκομμένο από το σιδηροδρομικό δίκτυο από τα μέσα της δεκαετίας του '80.

* Επί δεκαετίες οι ανταγωνιστές του σιδηροδρόμου, κυρίως ιδιοκτήτες φορτηγών και συνεταιρισμοί λεωφορειούχων, ενισχύονται άμεσα ή έμμεσα, συχνά με σκανδαλώδεις τρόπους.

Υπενθυμίζεται ότι το 2008 πάγωσαν επ' αόριστον όλες οι νέες επενδύσεις στο τρένο, ακόμη και σε ευρωπαϊκούς άξονες προτεραιότητας.

* Το 2009 τα δρομολόγια στις περισσότερες γραμμές περικόπηκαν δραστικά. Η γραμμή Αθήνα-Πάτρα, ευρωπαϊκός διάδρομος και βασική πύλη της χώρας προς τη Δύση, έκλεισε επ' αόριστον με την επίκληση τεχνικών έργων.

Μόνο ο κύριος διάδρομος Αθήνα - Θεσσαλονίκη διαφεύγει το κλείσιμο με ορισμένες γραμμές. Στα τμήματα που θα κλείσουν περιλαμβάνονται γραμμές που αναβαθμίστηκαν τα προηγούμενα χρόνια με ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση.

Φ.Κ.


http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=175638
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 4:06 pm    Post subject: Reply with quote

Πάει για κλείσιμο η γραμμή Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας; Οι Οικολόγοι μόλις κατέθεσαν επερώτηση στην Ευρωβουλή! Παιδιά, είμαστε σοβαροί; Shocked Shocked Απαξιώνεται ο σιδηρόδρομος μια και καλή με τέτοιες αποφάσεις. Πώς θα πετύχουμε ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης χωρίς τον σιδηρόδρομο; Έχω μείνει άφωνος...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 864
Location: White River

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 6:20 pm    Post subject: Reply with quote

Μετα το ξηλωμα των γραμμων του τραμ και την δημιουργια της πιο ανθρωπινης και βιωσιμης ευρωπα'ι'κης πολης, ιστορικα κατορθωματα του Τσιμενταρχη(κατα Prevezano), ερχεται ο Χρεππας να αφανισει εθνικες υποδομες και να γραψει το ονομα του στις μαυρες σελιδες της νεας ελληνικης ιστοριας, ωσαν ο τοποθετησας την ταφοπλακα στον ελληνικο σιδηροδρομο και υπακουοντας τυφλα και χωρις αντιρρησεις στις προσταγες του ΔΝΤ. Σε αυτο το μεταφορικο μεσο που επενδυουν φτωχες και πλουσιες χωρες πλην της ψωροκωσταινας. Και διαφορα παπαγαλακια-κονδυλοφοροι προετοιμαζουν το εδαφος μεσω ΜΜΕ χωρις ουτε ενας να πει οτι, αλλο ΟΣΕ και αλλο σιδηροδρομος.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 7:27 pm    Post subject: Reply with quote

Τα λέγαμε και τα γράφαμε κάποιοι χρόνια τώρα. Ξέρεις τι εισπράτταμε ?
Οι σιδηροδρομικοί μας κοίταζαν σαν εχθρούς, ενώ οι "σιδηροδρομόφιλοι" έλεγαν πως δεν αγαπάμε τον Σιδηρόδρομο...Shocked
Ήταν φανερό πως το φαγοπότι στον ΟΣΕ δεν μπορούσε να συνεχιστεί επ' άπειρον, ούτε η μη-παραγωγικότητα του Οργανισμού.
Καταναλώνει αφάνταστα περισσότερους πόρους σε σχέση με το έργο που παράγει.

Το ανήκουστο στην ιστορία είναι ότι επί της προηγούμενης (συντηρητικής κυβέρνησης), δεν μπήκε κάποια τάξη, αλλά τουναντίον τα ελλείματα και τα καταχρηστικά προνόμια των εργαζομένων αυξήθηκαν (προφανώς τον ανιψιό τον έκαιγε μόνο να βγάλει άλλη μια τετραετία και στον αγύριστο η χώρα και ο κατήφορός της Evil or Very Mad)

Στο δια ταύτα:
Πως δεν περνάει απ' το μυαλό του Νομάρχη Ηλείας να προτείνει στο Υπουργείο την παραχώρηση (έναντι συμβολικού τιμήματος) τροχαίου υλικού του μετρικού δικτύου και (σε συνεργασία με τον Νομάρχη Μεσσηνίας-ως Περιφέρεια Πελλοπονήσου) την δημιουργία μιας τοπικής σιδηροδρομικής εταιρείας η οποία θα εκμεταλλεύεται το μήκους δεκάδων χλμ σιδηροδρομικό δίκτυο της περιοχής ?

Η εταιρεία θα μπορούσε κάλλιστα να προσλάβει συνταξιοδοτημένα στελέχη του ΟΣΕ που κατάγονται απ' την περιοχή, και τα οποία θα μπορούσαν να μεταλαμπαδεύσουν στο νεότερο προσωπικό το know-how του Δικτύου...

Δεν ισχυρίζομαι ότι η εταιρεία θα μπορούσε να καταστεί απ' την αρχή κερδοφόρα, αλλά λάβετε υπόψιν ότι θα μπορούσε να έχει μειωμένο λειτουργικό κόστος και να εκμεταλλεύεται την ακίνητα πέριξ των Σταθμών παρέχοντας σημαντικούς επιπλέον πόρους.

Εώς πότε θα περιμένουμε απ' το κράτος να τα κάνει όλα σ' αυτή την χώρα ?
Το έχουμε πάρει χαμπάρι ότι μας τελείωσε ?
Το φαληρίσαμε...
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 7:47 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν έχω τίποτα να προσθέσω σε αυτά που αναφέρεις φίλε Nozomi, συμφωνώ απόλυτα, οι νέες περιφέρειες δίνουν τέτοιες δυνατότητες. Το θέμα είναι να υπάρχουν άνθρωποι ρηξικέλευθοι και τολμηροί...
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 177

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 9:03 am    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς παιδιά κανείς δεν ενδιαφέρεται γιά το καλό του τόπου του .
Μόνο γιά την τοπική εξουσία και τις κονόμες της .

Προφανώς όλες οι γραμμές θα μπορούσαν να λειτουργήσουν με τοπικά κριτήρια και να αγκαλιαστούν από την τοπική κοινωνία , αλλά δεν υπάρχει ενημέρωση και διάθεση γι' αυτό .

Από την άλλη μεριά με εξοργίζουν οι υπερβολικές κουβέντες όπως των οικολόγων που μιλάνε γιά TGV . Λές και η γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης που με την ολοκλήρωση των έργων Τιθορέας - Δομοκού θα γίνεται σε 3,5 με 4 ώρες θα ήταν πολύ διαφορετικό να γίνεται σε 2 ώρες .

Μα και με τις 3,5 ώρες είναι πιό γρήγορη και από το αεροπλάνο και από το ΙΧ . Με τα λεφτά μιάς γραμμής TGV θα μπορούσε να βελτιωθεί η ταχύτητα των γραμμών της Πελοπονήσσου και να γίνουν οι βασικές μονές γραμμές Καλαμπάκας - Κοζάνης , Καλαμπάκας - Ηγουμενίτσας , Αγρινίου - Ιωαννίνων και Θεσσαλονίκης - Αμφίπολης που θα ολοκλήρωναν το δίκτυο .

Δηλαδή αν το τρένο κινείται με 120-160 χαω ποιό ΚΤΕΛ θα μπορούσε να το ανταγωνιστεί ? Ακόμα και γιά το ΙΧ θα ήταν δύσκολο .
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 10:06 am    Post subject: Reply with quote

cruiser wrote:
[...]Από την άλλη μεριά με εξοργίζουν οι υπερβολικές κουβέντες όπως των οικολόγων που μιλάνε γιά TGV . Λές και η γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης που με την ολοκλήρωση των έργων Τιθορέας - Δομοκού θα γίνεται σε 3,5 με 4 ώρες θα ήταν πολύ διαφορετικό να γίνεται σε 2 ώρες .[...]


Αυτό που λένε στην ουσία (και έχουν δίκιο) είναι οτι όταν στην Ευρώπη οι γραμμές υψηλών ταχυτήτων παραδίδουν δρομολογιακές 300 χ.α.ω. , εμείς ακομα κατασκευάζουμε "κατ' ευφημισμον" ΣΓΥΤ για 160. Το οποίο βέβαια δεν ειναι ακριβές μια και σε πολλα σημεία στο Αθ-ΘΕΣ οι ταχυτητες μελέτης/κατασκευής της επιδομής ειναι για 200-250 χλμ.

Απλά, δε φτάνει μονο η επιδομή για να υποστηρίξεις τέτοιες ταχυτητες, θες κατάλληλο τροχαίο υλικο και - κυρίως - σηματοδότηση/τηλεδιοίκηση/etcs/cab signalling και τέτοια.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 12:34 pm    Post subject: Reply with quote

Τα επιχειρήματα των Οικολόγων είναι πολύ καλά για την επιχειρηματολογία υπέρ του Σιδηροδρόμου και μόνο.

Ας πάμε (ασφαλώς) με 200 και μια χαρά ανταγωνιζόμαστε το ΙΧ και οριακά το αεροπλάνο (κέντρο σε κέντρο πόλης).
Όσον αφορά την μέγιστη ταχύτητα, δεν είναι και τόσο απλή η αύξησή της σε 250.
Μπορεί να τα σηκώνει σε κάποια σημεία η επιδομή, αλλά ακόμα και αν λύσουμε το πρόβλημα με το ECTS, μπλέκουμε με θέματα χωρητικότητας γραμμής, απ'την στιγμή που π.χ σε ένα κομμάτι που μπορούμε να πάμε με 250 (Λάρισα-Θεσσαλονίκη) λειτουργεί και Προαστιακός, και απλούστατα τα γρήγορα τραίνα θα "σκοντάφτουν" στα αργότερα-προαστιακά.
Ας αφήσουμε τις φθορές σε τροχαίο υλικό και γραμμή.
Πραγματικά δεν νομίζω να αξίζει να πας με 250 αντί με 200 σε τόσο μικρά κομμάτια.

Το βασικότερο κατ΄εμέ μετά το τελείωμα της γραμμής στον ΠΑΘΕ, είναι η έμφαση στο service.
Αξιοπρεπείς Σταθμοί, σωστή εξυπηρέτηση ώστε να μπρορείς να βρίσκεις ΠΑΝΤΑ εισητήριο με ωριαίες αναχωρήσεις για Θεσσαλονίκη τις πρωϊνές ώρες, αγορά εισητηρίων μέσω Διαδικτύου και άλλα που όλοι γνωρίζουμε.

@cruiser
Πολύ σωστά αυτά που αναφέρεις (καλώς ήλθες στο φόρουμ by the way).
Θεωρώ παράλογο να προτείνουμε οριακές αυξήσεις ταχύτητας και νέες χαράξεις στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, όταν ολόκληρες περιοχές (Δ.Ελλάδα) τη χώρας δεν έχουν ΟΥΤΕ ΈΝΑ ΜΕΤΡΟ γραμμής.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 177

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Καλώς σας βρήκα και εγώ αν και σας διαβάζω ένα χρόνο περίπου , από τότε που μιλάγαμε πάλι γιά τα τρένα στους 4Τ .

Από αυτή την χώρα το μόνο που δεν έλλειψε ποτέ ήταν η υπερβολή .

Αντίθετα λείπει σχεδόν πάντα ο κοινός νούς .
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 528

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 4:41 pm    Post subject: Reply with quote

Και όμως αν η απόσταση ΑΘ-ΘΕΣ καλυπτόταν σε 2 ώρε ίσως θα είχαμε κάνει το μεγαλύτερο άλμα για την ανάπτυξη του τρένου στη χώρα. Το αεροπλάνο και το ΙΧ θα ήταν με διαφορά χαμένα.

Θα συμφωνήσω όμως ότι προτεραιότητα τώρα είναι να γίνει καμιά γραμμή και πουθενά αλλού, αλλά ακόμα μεγαλύτερ προτεραιότητα είναι να τελειώσουν επιτέλους τα έργα στον βασικό άξονα. Τι θα πει ότι το 2015 θα τελειώσει το ΑΘ-ΘΕΣ΄? Μήπως να πάω και γω να βοηθήσω στο σκάψιμο?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 864
Location: White River

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 11:56 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
*************** Kαλαμάτα 21/06/2010
ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΟΜΑΡΧΗ
Ταχ. Δ/νση :Διοικητήριο ΠΡΟΣ: Όπως πίνακας αποδεκτών
241 00 - Καλαμάτα
Τηλ.: (27210)93333
Fax.: (27210) 95803 – 81909

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας και όλοι οι φορείς του Νομού Μεσσηνίας, σε σύσκεψη που έγινε την Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010 στην Καλαμάτα, αποφάσισαν συγκεκριμένες δράσεις που θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010 στην Αθήνα, για να διεκδικήσουν:
Να μην κλείσει ο σιδηρόδρομος στην Πελοπόννησο, να συνεχιστεί η λειτουργία του και να τεθεί από την πλευρά της Κυβέρνησης σαφές χρονοδιάγραμμα εκσυγχρονισμού του δικτύου.

Συγκεκριμένα, το πλαίσιο των αποφάσεών μας περιλαμβάνει:

• Ανοικτή πρόσκληση προς όλες τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, τους Ο.Τ.Α. και όλους τους φορείς της Πελοποννήσου (Εργατικά Κέντρα, Επιμελητήρια, Ε.Α.Σ., Συλλόγους Φίλων Σιδηροδρόμου, Οικολογικές Κινήσεις κλπ), για να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις.
• Συνέντευξη τύπου την Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010 και ώρα 12.00 στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20).
• Πορεία στη Βουλή και επίδοση ψηφίσματος στον Πρόεδρο της Βουλής, στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και στους Προέδρους των Κομμάτων του Κοινοβουλίου και Ευρωκοινοβουλίου.

Επειδή είναι κοινή πεποίθηση όλων μας ότι δεν μπορεί να υπάρξει ολοκληρωμένη και σωστή ανάπτυξη της Πελοποννήσου χωρίς σύγχρονο σιδηρόδρομο, σας καλούμε να συμμετέχετε και να συμβάλετε ενεργά στην επιτυχία του κοινού μας αγώνα.


Εκ μέρους όλων των διοργανωτών,
Ο Πρόεδρος της ΕΝΑΕ &
Νομάρχης Μεσσηνίας

Δημήτρης Δράκος
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ:
1. Βουλευτές Νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Αχαϊας, Ηλείας, Κορινθίας, Λακωνίας & Μεσσηνίας
2. Νομάρχη & Ν.Σ. Ν.Α. Αργολίδας
3. Νομάρχη & Ν.Σ. Ν.Α. Αρκαδίας
4. Νομάρχη & Ν.Σ. Ν.Α. Αχαϊας
5. Νομάρχη & Ν.Σ. Ν.Α. Ηλείας
6. Νομάρχη & Ν.Σ. Ν.Α. Κορινθίας
7. Νομάρχη & Ν.Σ. Ν.Α. Λακωνίας
8. Πρόεδρο & Δ.Σ. ΤΕΔΚ Αργολίδας, (Παράκληση να ενημερωθούν όλοι
9. Πρόεδρο & Δ.Σ. ΤΕΔΚ Αρκαδίας οι Δήμοι)
10. Πρόεδρο & Δ.Σ. ΤΕΔΚ Αχαϊας
11. Πρόεδρο & Δ.Σ. ΤΕΔΚ Ηλείας
12. Πρόεδρο & Δ.Σ. ΤΕΔΚ Κορινθίας
13. Πρόεδρο & Δ.Σ. ΤΕΔΚ Λακωνίας
14. Προέδρους & Δ.Σ. Εργατικών Κέντρων Αργολίδας, Αρκαδίας, Αχαϊας, Ηλείας, Κορινθίας και Λακωνίας
15. Τ.Ε.Ε. Πελοποννήσου
16. Τ.Ε.Ε. Δυτικής Ελλάδας
17. Προέδρους & Δ.Σ. Επιμελητηρίων Νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Αχαϊας, Ηλείας, Κορινθίας και Λακωνίας
18. Προέδρους και Δ.Σ. ΕΑΣ Νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Αχαϊας, Ηλείας, Κορινθίας και Λακωνίας
19. Προέδρους & Δ.Σ. Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Αχαϊας, Ηλείας, Κορινθίας και Λακωνίας
20. Συλλόγους Φίλων του Σιδηροδρόμου Αθήνας, Αρκαδίας και Κορινθίας
21. Δίκτυο ΕΠΙΒΑΤΗΣ
22. Οικολογικές Κινήσεις Πελοποννήσου

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1. Πρόεδρο & Δ.Σ. ΤΕΔΚ Μεσσηνίας
2. Δήμαρχοι & Δημοτικά Συμβούλια Ν. Μεσσηνίας
3. Πρόεδρο & Δ.Σ. Εργατικού Κέντρου Μεσσηνίας
4. Πρόεδρο & Δ.Σ. Επιμελητηρίου Μεσσηνίας
5. Πρόεδρο & Δ.Σ. Ν. Τ. ΤΕΕ Μεσσηνίας
6. Πρόεδρο & Δ.Σ. Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας
7. Πρόεδρο & Δ.Σ. ΕΑΣ Μεσσηνίας
8. Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας
9. Οικολογική Κίνηση Καλαμάτας


Για οσους δεν γνωριζουν, συγκεντρωση αυριο για να συνεχισει να υπαρχει σιδηροδρομος, εναντια σε αυτους που μας πουλησαν φουμαρα και πρασινη αναπτυξη και συμμετεχουν σε ημεριδες για αυτοκινητοδρομους με διοδια, ολοκληρωνοντας το ημιτελες εργο των προκατοχων τους, ξεκληριζοντας ολοκληρα δικτυα. Ελατε αφοβα. Εδω δεν θα συναντησετε τους επαγγελματιες του ΠΑΜΕ και του Συριζα καθως δεν εχουν παρει μυρωδια, αλλα και ουδολως ενδιαφερονται αν αυριο θα υπαρξει ή οχι σιδηροδρομος στην Ελλαδα. Αν στις αμαξοστοιχιες δουλευαν λιμενεργατες μπορει και να υπηρχε αντιδραση.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 12:40 am    Post subject: Reply with quote

Η επιστολή βλέπω να κινητοποιείται και στον ΣΦΣ-Αθηνών, αλλά αυτός συμμετέχει επίσημα ?
Δεν ομιλώ για δελτία Τύπου κτλ. αλλά για συμμετοχή στην εκδήλωση.
Ερωτώ γιατί ψυλλιάζομαι ότι κάποιοι θα επικαλεστούν πάλι την έλλειψη χρόνου (ενώ έχουν χρόνο για να ξημεροβραδιάζονται σε Μπράλους και Οινόες...)

Τεσπά, πάλι οι συνήθεις "ύποπτοι" εξεγείρονται και διεκδικούν Σιδηρόδρομο.
Αν και θα προτιμούσα κάτι περισσότερο ευρηματικό (έγραψα παραπάνω τι προτείνω) αντί για πορείες...
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 177

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 8:46 am    Post subject: Reply with quote

Ενα τρένο που θα έκανε την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 2 ώρες , δηλαδή όση ώρα θές να πάς στο αεροδρόμιο από το κέντρο της πόλης και μία ώρα που πρέπει να πάς νωρίτερα , με αποτέλεσμα να είσαι με το τρένο στην Θεσσαλονίκη την ώρα που με το αεροπλάνο δεν θα έχεις ξεκινήσει ακόμα , τι τιμή εισιτηρίου πρέπει να έχει το τρένο ?

Το πήγαινε-έλα 250 € η Β' θέση και 400 € η Α' θέση .
Ποιοί θα πήγαιναν ? Και πόσα θα είχες δώσει σαν κράτος γιά να φτιάξεις την γραμμή ΣΓΥΤ ?

Αν όμως μείνεις στα 160-200 και στις 3,5 ώρες που είσαι σχεδόν ίδια με το αεροπλάνο και το εισιτήριο στα 120 και 180 αντίστοιχα τότε είσαι πράγματικά ανταγωνιστικός .
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 11:28 am    Post subject: Reply with quote

Στις τιμές αυτές πως κατέληξες? Έτσι πληροφοριακά τα 750km περίπου χιλιόμετρα Paris-Marseille (TGV), 100euro. Τα ~640km Μαδρίτη-Βαρκελώνη(AVE), 100euro. Η τιμή δεν είναι εξαρτημένη της μόνο ταχύτητας.

ΣΥμφωνώ ότι πρέπει να φτιαχτούν καινούργιες γραμμές εκεί που δεν υπάρχουν, αλλα σήμερα ακόμα και εκεί που έχει προσπαθούνε να τις διώξουν. Θα ήταν το ίδιο κλίμα αν γινόταν αυτή η "γραμμαρα", άποψη μου πως όχι, οι δήμαρχοι θα πλακώνονταν για να κάνουν έναν σταθμό στην πόλη τους.

Συζήτηση να είχαμε να λέγαμε...
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 215
Location: Λάρισα

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

PredyGr wrote:
Θα ήταν το ίδιο κλίμα αν γινόταν αυτή η "γραμμαρα", άποψη μου πως όχι, οι δήμαρχοι θα πλακώνονταν για να κάνουν έναν σταθμό στην πόλη τους.

Συζήτηση να είχαμε να λέγαμε...


Όπως και γίνεται ήδη στην Γαλλία που υπάρχουν αρκετές εντάσεις για το ποιές πόλεις θα εξυπηρετούν οι καινούριες γραμμές TGV. Λογικό αφού φέρνει τεράστια ανάπτυξη. Εδώ πως τα έχουν καταφέρει έτσι πάλι.... Και το θέμα είναι ότι τελικά υποχωρεί ο ΟΣΕ και κάνει εκπτώσεις στα έργα με αποτέλεσμα στο τέλος να μην είναι και τόσο αποτελεσματικά!
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 3:09 pm    Post subject: Reply with quote

PredyGr wrote:
Στις τιμές αυτές πως κατέληξες? Έτσι πληροφοριακά τα 750km περίπου χιλιόμετρα Paris-Marseille (TGV), 100euro. Τα ~640km Μαδρίτη-Βαρκελώνη(AVE), 100euro. Η τιμή δεν είναι εξαρτημένη της μόνο ταχύτητας.

Να σε βοηθήσω ?
Tokkaido Shinkansen στην διαδρομή Tokio-Osaka.
Τα 552 χλμ. καλύπτονται σε 2:26 (Nozomi) και η Β'Θέση κοστίζει κοστίζει 156 USD.
Άρα δεν έπεσε και πολύ έξω ο cruiser.

Και μιλάμε για γραμμή που έχει βγάλει εδώ και πολλά χρόνια τα λεφτά της, και τους αποφέρει καθαρό κέρδος.
Επίσης μιλάμε για καθαρά ιδιωτικές επιχειρήσεις, και όχι για κράτη που πραγματοποιούν στρατηγικές επιλογές-επενδύσεις σε Γραμμές Υψηλών Ταχυτήτων, τις οποίες εκμεταλλεύονται κρατικοί operators.

Γνωρίζω το αντεπιχείρημα της Κίνας, με τα 55 δολλάρια για ταχύτητες 350 kmph, αλλά εκεί -όπως καταλαβαίνεις- υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες (πολιτικοί-τεχνικοί) που δεν επιτρέπουν τις συγκρίσεις.

Να ρωτήσω κάτι ?
Πόση είναι η αγορά Αθήνα-Θεσσαλονίκη ώστε να ισχυρίζεστε ότι μας παίρνει να έχουμε 300άρα Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων ?
Ήδη προσφέρονται περίπου 2,500 θέσεις/ημέρα απ' τις αεροπορικές εταιρείες (8+8 πτήσεις Aegean και Ολυμπιακή με αεροσκάφη 140-150 θέσεων).
Μια "καθαρόαιμη" γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων, πάνω στην οποία θα τρέχουν συρμοί TGV μπορεί να προσφέρει 500 θέσεις ανά συρμό και με ένα minimum 10 δρομολογίων μας προκύπτουν άλλες 5,000 θέσεις/ημέρα.
Πιστεύετε αλήθεια ότι υπάρχουν ακόμα 5,000 επιπλέον επιβάτες στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη διατεθειμένοι να πληρώσουν 80-100 ευρώ για ένα τέτοιο service ?
Έχετε ταξιδέψει με τα ICE ?
Την τελευταία φορά που ταξίδεψα είχε μια πληρότητα που μετά βίας έφτανε το 60% και μιλάμε για ναύλο 55 ευρώ και χρόνο διαδρομής 4:15.

Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε το εξωτικό κόστος κατασκευής μιας dedicated γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων, η οποία θα μας κόστιζε πάνω από 10 δις ευρώ (σε αντίστοιχο ή χειρότερο ανάγλυφο κόστισε στους Κορεάτες 15 δις δολλάρια).
Όπως καταλαβαίνετε, τα νούμερα δεν μας βγαίνουν, ακόμα και αν είχαμε τα μπικικίνια...
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 177

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 5:29 pm    Post subject: Reply with quote

Λοιπόν Μόναχο - Αμβούργο είναι 130 και 260 η β' θέση και 210 και 420 η α' θέση γιά το απλό και με επιστροφή αντίστοιχα . Τα χλμ είναι γύρω στα 750 καμπίσια .

Παρίσι - Λυών 84 - 168 η β' θέση και 115 - 230 η α' με έκπτωση 10 % γιά διαδρομή 400 χλμ επίσης καμπίσια .

Κάντε τις αντιστοιχίες , υπολογίστε την ημερήσια κίνηση εκεί και εδώ και κάντε υπολογισμούς .

Οσο γιά τους δημάρχους , δεν παίζει γιατί τρένο ΣΓΥΤ θα σταματάει μόνο Λαμία και Λάρισα , αλλιώς θα χάνει ταχύτητα .
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

Τα ... άνω άκρα, Paris - Lion , και Tokyo-Osaka*, που είναι γραμμές σε κορεσμό και ο operator μπορεί να κτυπήσει τις τιμές για να γεμίσει τρύπες, δεν νομίζω ότι μπορούν να συγκριθούν με την περίπτωση που συζητάμε.

Quote:
... , δεν παίζει γιατί τρένο ΣΓΥΤ θα σταματάει μόνο Λαμία και Λάρισα , αλλιώς θα χάνει ταχύτητα .
Μπορείς να επισκεφτείς τις ιστοσελίδες των THSRC, JR East,Central, Kyushu. Εκεί θα βρείς πως είναι express δρομολόγια με πολλούς ενδιάμεσους σταθμούς. Δεν έχει τόση σημασία αν τελικά μπορούν να γίνουν στάσεις παντού, όση σημασία έχει ότι ο κόσμος θα θέλει το τρένο στην περιοχή του, σήμερα είναι ο έξω από εδώ.

Quote:
Όπως καταλαβαίνετε, τα νούμερα δεν μας βγαίνουν, ακόμα και αν είχαμε τα μπικικίνια...
Αυτό ο καθένας το βλέπει διαφορετικά. Εμενα με ενδιαφέρει να καλύπτεται το λειτουργικό κόστος + ένα εύλογο κέρδος. Το μεγάλο κόστος κατασκευής δεν βλέπω γιατί πρέπει να μας απασχολεί τόσο η γρηγορη απόσβεση του. Ας είναι και σε 50-60 χρονια, ούτε η Θεσσαλονίκη, ούτε η Αθηνα,ούτε και οι ενδιάμεσες πόλεις θα μετακομίσουν. Φυσικά ο διαχειριστής υποδομής ποτε δεν θα είσπραξη σε χρήμα, την ανάπτυξη που θα φέρει στην περιοχή που εξυπηρετεί, την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, την λιγότερη ρύπανση κ.α.

Τις 2500 αεροπορικές θέσεις, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα τις απορρόφηση το υποθετικό μας τρένο. Επειδή δεν γνωρίζω τα νούμερα των μετακινήσεων(ανεξαρτήτος μέσου) πάνω στο άξονα Αθηνα-Θεσσαλονίκη+ τα παρακλάδια του δεν μπορώ να πω αν υπάρχει ή θα υπάρχει η ζήτηση.

*Έχω την εντύπωση ότι η JR Central θα ξεμπερδέψει με το χρέος της γύρω στο 2025, τουλάχιστον προ κρίσις.

p.s. για έναν, δυο, δεν είμαι αυτός που νομίζεται και δεν μαλώνω με τους συνομιλητές μου.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 10:32 pm    Post subject: Reply with quote

Το υστερόγραφο δεν το κατάλαβα.
Εμείς "μαλώνουμε" με τους συνομιλητές μας ? Το να συνδιαλέγεσαι (σε κάποιο επίπεδο θέλω να πιστεύω) για τον Σιδηρόδρομο δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμφωνείς σε όλα, σαν ορισμένους "Ταλιμπάν" που φαντάζονται την Ελλάδα μόνο ΜΕ γραμμές... Υπάρχουν άλλα -αποκλειστικά σιδηροδρομικά φόρουμ- με τέτοιες προσεγγίσεις.

Όσον αφορά την ουσία των επιχειρημάτων σου.
Οι γραμμές που αναφέρεις είναι αποκλειστικές ΣΓΥΤ.
Ουδέποτε δεν τέθηκε στην Ελλάδα το δίλημμα Γραμμή LGV ή μικτή σε επίπεδο χρηματοδότησης (δεν μιλάμε για μελετητικά γραφεία και αμπελοφιλοσοφίες).
Και πολύ καλά κατ΄εμέ, γιατί χρηματοδότηση ουδέποτε επρόκειτο να υπάρξει.
Εδώ με τα χίλια ζόρια καταφέραμε να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε, και ακόμα "παλεύουμε" το ορεινό κομμάτι Τιθορέα-Δομοκός.

Το να πας με 250-300 δεν είναι το ίδιο με τα 200.
Με 200 έχεις μικτή γραμμή με προαστιακά-εμπορικά-regio τραίνα και έχεις πολύ καλύτερη αξιοποίηση της γραμμής και των επενδύσεων που έκανες.
Αντίθετα, για τα 250-300 απαιτείται η πολιτική βούληση να επενδυθούν κάποια δις ευρώ σε dedicated γραμμή με ορίζοντα απόσβεσης αρκετών δεκαετιών (μπορεί και ποτέ).
Φυσικά και θα μπορούσε να γίνει, ειδικά με μια εργολαβία turnkey και όχι "σπαστές" (όπως ήταν το σύστημα της ΕΡΓΟΣΕ), αλλά το ζήτημα ήταν ποιά κυβέρνηση θα το έκανε.
Απ' την άλλη, μπορείτε να δείτε ότι όλες οι χώρες του δικού μας μεγέθους έχουν μικτής κυκλοφορίας γραμμές και όχι LGV.
Δεν ομιλούμε φυσικά για χώρες με transit κυκλοφορία που βρίσκονται μεταξύ μεγάλων χωρών και συνορεύουν με δίκτυα Υψηλών Ταχυτήτων (π.χ Ολλανδία).
Δεν ήταν άσχημη επιλογή η μικτή γραμμή, για μια χώρα με το δικό μας δίκτυο.
Δεν μπορείς να επενδύεις δισεκατομμύρια ευρώ σε μια σούπερ-ντούπερ γραμμή Αθηνών-Θεσσαλονίκης και την ίδια ώρα να μην έχει σιδηροδρομική σύνδεση η μισή σου χώρα (Δ.Ελλάδα) ή να εξυπηρετούνται περιοχές με μη-ανταγωνιστικούς χρόνους διαδρομής (Αν.Μακεδονία-Θράκη).


Last edited by Nozomi on Fri Jun 25, 2010 10:06 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 177

PostPosted: Fri Jun 25, 2010 9:57 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ απόλυτα με τον ΝΟΖΟΜΙ και θα σας πω και κάτι ακόμα .
Η πρώτη συχνή επαφή μου με το τρένο ήταν το 1977 ως φοιτητής .

Τότε είχαν αρχίσει ήδη τα έργα εκσυγχρονισμού 1-2 χρόνια και έλεγαν ότι θα τελείωναν το "μακρυνό" 1981 με αποτέλεσμα η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη να γίνεται σε 3,5 ώρες από 7,5 - 8 που έκανε τότε το ταχύτερο τραίνο ACROPOLIS EXPRESS Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Μόναχο .

Μιλάγαμε λοιπόν γιά επανάσταση .
Μάλιστα στα έργα δούλευε νεοπροσληφθείς στον ΟΣΕ ένας φίλος και γείτονας μου ηλικίας 21 ετών τότε .

Τώρα 33 χρόνια μετά ο φίλος μου οδεύει προς την σύνταξη και τα έργα δεν έχουν τελειώσει .
Τις 3,5 ώρες θα τις δούμε και αν το 2015 όπου ο φίλος μου θα είναι πλέον συνταξιούχος .

Και εμείς μιλάμε γιά ΣΓΥΤ , σε μιά περιφερειακή χώρα που βρίθει τερματικών σταθμών και συγκρίνουμε με τις χώρες που είναι στο κέντρο της ηπείρου η είναι πολύ μεγαλύτερες .

Γιά μένα που έχω ζήσει τα χάλια του οδικού και του σιδηροδρομικού δικτύου δεν υπάρχει το ψευτοδίλημμα δρόμος η τρένο .
Απλά και τα δύο , με λογικές όμως διατομές , ανάλογα με τον κυκλοφοριακό φόρτο και τις προοπτικές .

Δηλαδή μονές γρμμές όπου είναι επαρκείς , διπλές όπου είναι αναγκαίες .
Και ηλεκτροκίνηση όπου είναι αναγκαία . Ακόμα και η Γερμανία δεν έχει παντού .

Αυτοκινητόδρομοι 2+2 και ΛΕΑ , αλλά και δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας 2+2 με φανάρια όπου είναι μικρό το μήκος και ο φόρτος .
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Fri Jun 25, 2010 12:05 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi το υστερόγραφο δεν πήγαινε σε εσένα και τον cruiser, με εσάς κάνω την συζήτηση, οποτε συγγνώμη και στους 2 αν παρεξηγηθήκατε. Αν θυμάσαι την τελευταία φορα που συζητούσαμε ένας με κατηγόρησε για trolling λογαριασμό.

Επί της ουσίας δεν διαφωνώ με όσα γραφεις και φυσικά όταν πάρθηκαν οι αποφάσεις για την κατασκευή της γραμμής το high speed θεωρούνταν ακριβό και εξωτικό. Δεν έχω τόσο πρόβλημα με την απόφαση όσο με την υλοποίηση, το ~3.5 ώρες το 2015+ απλά δεν.
Τα ίδια προβλήματα "εξωτικότιτας", μεγάλου κόστους και μπόλικες αμφιβολίες επιτυχίας, ίσχυαν και στην Ισπανία, γραμμή Μαδρίτη-Σεβίλη. Εκεί απλά βρέθηκε ο πολιτικός και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε σήμερα.

Quote:
Δεν μπορείς να επενδύεις δισεκατομμύρια ευρώ σε μια σούπερ-ντούπερ γραμμή Αθηνών-Θεσσαλονίκης και την ίδια ώρα να μην έχει σιδηροδρομική σύνδεση η μισή σου χώρα (Δ.Ελλάδα) ή να εξυπηρετούνται περιοχές με μη-ανταγωνιστικούς χρόνους διαδρομής (Αν.Μακεδονία-Θράκη).
Π.χ. οι Κοζανίτες ζητάν να φυγή το τρένο και όχι καλύτερη εξυπηρέτηση, η υπόλοποι Ελλάδα που δεν εξυπηρετείται με τρένο δεν την ενδιαφέρει και θέλει μονο δρόμο. Οποτε βλέποντας το παράδειγμα της Ισπανίας, ρωτάω, μήπως πρέπει να επενδύσουμε σε μια σούπερ ντούπερ γραμμή ώστε να δούνε και άλλες περιοχές τρένο και καλύτερη εξυπηρέτηση(όχι απαραίτητα LGV).

Quote:
Αυτοκινητόδρομοι 2+2 και ΛΕΑ , αλλά και δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας 2+2 με φανάρια όπου είναι μικρό το μήκος και ο φόρτος .
Φαντάζομαι χωρίς διόδια και κάμερες, ο δρόμος είναι κοινωνικό αγαθό. Διόρθωσε με αν κάνω λάθος αλλα κάθε λωρίδα έχει χωρητικότητα ~2000 αυτοκίνητα/h? Υπάρχουν πολλές περιοχές με ανάγκη για 4000 αυτοκίνητα/h ανά κατεύθυνση?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 37, 38, 39  Next
Page 24 of 39

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr