View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Apr 19, 2004 2:29 am Post subject: |
|
|
Αυτά δεν είναι "τα καινούρια τρένα του ΟΣΕ". Είναι απλώς ένας τύπος από τις διάφορες νέες (ή και ανακατασκευασμένες παλαιές) επιβατάμαξες. Δεν είμαι πάντως σίγουρος ποιός ακριβώς τύπος είναι.
Η πλήρης λίστα εδώ: www.ose.gr/%281212259433775457%29/ecportal.asp?id=125&nt=18&lang=1
By the way, το νέο logo του ΟΣΕ μπαίνει σιγά-σιγά και στους σταθμούς (χθες το είδα στον παλιό σταθμό του Αγίου Διονυσίου, στο λιμάνι του Πειραιά). |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Mon Apr 19, 2004 2:51 am Post subject: |
|
|
OSE (Greek Railways) 73 73 20-96 502-0 "Bpmz" 2nd class 200 km/h airtight passenger car, built in 2003 by Bombardier at Dunakeszi, Hungary. Exhibited in the Budapest Industrial Fair. 30.05.2003
αυτό γράφει η πηγή της φωτογραφίας των βαγονιών ....τι να σου πω, παραπάνω δε γνωρίζω |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Mon Apr 19, 2004 4:09 am Post subject: |
|
|
psilotaraxtika vlepontas ta vagonia alla meta tis dieukriniseis iremisa... |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Apr 19, 2004 9:43 am Post subject: |
|
|
Σας αρεσει το νεο λογο του Ο.Σ.Ε. ?
Last edited by P.A.O. on Mon Apr 19, 2004 3:01 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
petalo Senior Member
Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Apr 19, 2004 11:37 am Post subject: |
|
|
ΤΟ ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΟΣΕ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ Σ.Σ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ. |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Mon Apr 19, 2004 12:05 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με το ΣΚΑ και επειδή δουλεύω 500 μέτρα από το εργοτάξιο, θα ήθελα να αναφέρω τα εξής.Η όλη κατασκευή σε αυτό το σημείο είναι σε τρία επίπεδα.Στο τελευταίο διέρχεται η Αττική Οδός για τα αυτοκίνητα σε δύο μικρά τούνελ για κάθε κατεύθυνση.Στο μεσαίο διέρχεται ο Προαστικός όπου έχει δημιουργηθεί μία μεγάλη ¨πλατεία" χωρίς όμως να έχει γίνει κάποιο βοηθητικό κτήριο ή να έχουν πέσει γραμμές.Μάλιστα οι γραμμές έχουν φτάσει λίγα μέτρα πριν από την έναρξη αυτής της πλατείας.Στο επάνω επίπεδο βρίσκεται η γέφυρα της παρούσας σιδηροδρομικής γραμμής και έχουν αρχίσει εκατέρωθεν της γέφυρας διάφορες εργασίες ανάπλασης του χώρου.Από την μεριά της Αθήνας έχει ανοιχτεί σε πλάτος 100 μέτρων περίπου η γραμμή και μάλλον αυτό γίνεται για να υπάρχουν διάφορες αποβάθρες.Από την μεριά του Μενιδίου γίνονται χωματουργικές εργασίες και τσιμεντένιες βάσεις στον χώρο. |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Mon Apr 19, 2004 3:43 pm Post subject: |
|
|
Euxaristw poly Lalas...ante na doume to stathmo asorti me to parakatw trenaki
|
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Tue Apr 20, 2004 1:23 pm Post subject: |
|
|
Στην δεύτερη φωτογραφία με βλέπεται να προγραμματίζω , την φωτογραφία την έχω και στο γραφείο μου (την τράβηξα μόνος μου )
Η πρώτη φωτογραφία έιναι από την είσοδο της σήραγγας από την μεριά της Ραψάνης (βόρεια πλευρά - πλευρά Κατερίνης).Οι φωτογραφίες είναι 2 και πλέον χρόνων για αυτό μην στεναχωριέστε,τώρα πια στην είσοδο της σήραγας έχουν τοποθετηθεί δύο γραμμές με ικανότητα να αντέχουν τρένα με ταχύτητες ~200km/h.Έχει χρησιμοποιηθεί ένας νέος τρόπος στήριξης των γραμμών πάνω σε τσιμεντένιες βάσεις (τους πήρε 2 μήνες για αλφαδιάσουν τις γραμμές).
Και λίγα λόγια για το έργο.Αποτελείται από μία κυρίως σήραγγα 4.100 μέτρων και 3 μικρές σήραγγες των 250 μέτρων η κάθε μία συν μία μεγάλη νέα γέφυρα στον Πηνείο.Η χάραξη της γραμμής είναι παράλληλη με την παλία που διέσχιζε την κοιλάδα των Τεμπών, αλλά μέσα στο βουνό.
Η αίσθηση να τριγυρνάς μέσα στην σήραγγα, όπως θυμάμαι είναι εκπληκτική αλλά την πρώτη βδομάδα ψιλοφοβόμουν |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Tue Apr 20, 2004 1:55 pm Post subject: |
|
|
TO panemorfo trenaki tin foto einai to railbus, tha einai ta kainourgia trena tou proastiakou, i genika ta kainourgia trena tou ose?????
moiazoun ligo me ta pendolini tis virginrail! ypopsin pos in vrigin rail thelei na dromologisei pendolino stin grammi athina-thessaloniki apo to 2005-06 me trena pou tha kamoun tin apostasi se 3 me 3.30 wres!! |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Apr 20, 2004 2:18 pm Post subject: |
|
|
Tzinos
Akousa ki egw gia ta sxedia ths virgin...
prin to 2008 de tha mporei kanena treno na kanei thn apostash se 3.30 h giati de tha exoun teleiwsei oi surages tou Domokou kai tou orous Kallidromiou.
To treno sth fwto einai ta desiro pou tha xrhsimopoihthoun ston proastiako ths Athinas kai pou hdh xrhsimopoiountai sth grammh apo Athina pros Xalkida, Athina -Bolos kai Athina-Kalampaka |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Apr 20, 2004 2:21 pm Post subject: |
|
|
Lalas!!!
Ti programmatizeis ekei mesa stis surages??`??? Thn antitromokratikh paidia!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
|
DonAlex Senior Member
Joined: 20 Mar 2004 Posts: 482 Location: Zurich
|
Posted: Tue Apr 20, 2004 2:21 pm Post subject: |
|
|
Kai kserei mipws kaneis se poio stathmo/amaksostasio einai parmeni afti i fwtografia ?? |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Apr 20, 2004 2:25 pm Post subject: |
|
|
an anaferese sto treno....h fwtografia einai sto ama3ostasio tou Renth |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Tue Apr 20, 2004 2:29 pm Post subject: |
|
|
Βοήθεια Αλλάχ με ανακάλυψε ο Giannis |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Apr 20, 2004 2:31 pm Post subject: |
|
|
Lalas wrote: | Στην δεύτερη φωτογραφία με βλέπεται να προγραμματίζω , την φωτογραφία την έχω και στο γραφείο μου (την τράβηξα μόνος μου ) |
Είναι η πρώτη φορά που έχουμε οπτική επαφή με μέλος του forum! |
|
Back to top |
|
|
DonAlex Senior Member
Joined: 20 Mar 2004 Posts: 482 Location: Zurich
|
Posted: Tue Apr 20, 2004 2:35 pm Post subject: |
|
|
We're gonna kill U |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Tue Apr 20, 2004 2:38 pm Post subject: |
|
|
Τώρα πια έχω και γένια. Ο Αλλάχ και οι Ταλιμπάν βλέπεις τα θεωρούν απαραίτητα |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
DonAlex Senior Member
Joined: 20 Mar 2004 Posts: 482 Location: Zurich
|
Posted: Sat Apr 24, 2004 3:41 am Post subject: |
|
|
Ntrepomai kai mono na valw fwtografia tou Stathmou Larissis
(Vevaia o stathmos Peloponissou den exei na zilepsei polla apo to prwto link ) |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sat Apr 24, 2004 11:27 am Post subject: |
|
|
Από ΝΕΤ, 11/03/2004 / http://de.geocities.com/ose302/304/304.htm
"Έφτασε στην Καλαμάτα το πρώτο railbus
Επιγραμματικά:
- Κατασκευασμένο στην Ελβετία
- Θα εκτελεί δρομολόγια εντός αλλά και εκτός του νομού Μεσσηνίας, με αφετηρία και τερματικό σταθμό τον σταθμό της Καλαμάτας.
- Αναμένονται ακόμα 10 συρμοί για να συναρμολογηθούν στους ερχόμενους μήνες.
- Θα πραγματοποιούν και την διαδρομή Καλαμάτα - Κυπαρισσία.
- Στα σχέδια του ΟΣΕ είναι η ανακατασκευή της γραμμής Καλαμάτα - ΤΕΙ - Νοσοκομείο - Μεσσήνη και η δρομολόγηση των συρμών σε αυτή τη γραμμή.
- Έχει χωρητικότητα 200 επιβατες, είναι κλιματιζόμενο, αθόρυβο, μέγιστη ταχύτητα 100 χλμ/ώρα. |
|
Back to top |
|
|
Argyris Senior Member
Joined: 21 Apr 2004 Posts: 670 Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Sat Apr 24, 2004 2:53 pm Post subject: |
|
|
Γεια σας,
ηθελα να σταθω στο θεμα εκσυγχρονισμου και στο οτι πολλοι εδω ειναι πολυ απαισιοδοξοι και μη ευχαριστημενοι με τα εργα που γινονται!
Εγω θελω να πω το εξης. Μην συγκρινετε το μηλο με το αχλαδι (Ελλαδα με αλλες χωρες) γιατι εμεις εχουμε μια συγχρονη ιστορια δημοκρατιας μολις 30 χρονων (μετα τη χουντα, γιατι πριν ημασταν ενα τιποτα σε τετοια θεματα) ενω π.χ. η Γερμανια αρχισε να χτιζετε (δρομους, ΜΜΜ κτλ.) κιολας μετα το 2ον παγκοσμιο!!
Δεν θελω να δικαιολογησω καταστασεις, αλλα με τα διοικητικα και οικονομικα μεσα που εχουμε γινονται πολλα. Με μικρους ρυθμους μεν, αλλα γινονται. Ειναι οπως και με τα ολυμπιακα εργα φιλοι μου! Δειτε πως αναμορφωνετε το σιδηροδρομικο δικτυο....
ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΩΣ ΤΟ 2004
Α. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΘΗΝΑ - ΣΚΑ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
Ολοκλήρωση μήκους 51 km με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση
ΣΚΑ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή υψηλών ταχυτήτων κανονικού εύρους με σηματοδότηση - τηλεδιοίκηση και τηλεπικοινωνίες μήκους 83 km.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΚΙΑΤΟ
Μονή γραμμή (σε α’ φάση με υποδομή για διπλή γραμμή) κανονικού εύρους με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και τηλεπικοινωνίες μήκους 21 km.
OINOH - XAΛΚΙΔΑ
Εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης υφιστάμενης γραμμής μήκους 22 km.
Β. ΑΞΟΝΑΣ ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΣΚΑ - ΤΙΘΟΡΕΑ ΚΑΙ ΔΟΜΟΚΟΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ηλεκτροκινούμενη διπλή γραμμή με σηματοδότηση - τηλεδιοίκηση και τηλεπικοινωνίες.
Τα υπόλοιπα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου (Συγκρότημα Θριασίου Πεδίου, η Σιδηροδρομική σύνδεση του Λιμένα Ν.Ικονίου με το σιδηροδρομικό δίκτυο μήκους 17 km, το τμήμα Τιθορέα – Λειανοκλάδι μήκους 54 km, το τμήμα Κιάτο – Πάτρα μήκους 112 km) θα ολοκληρωθούν σταδιακά μέχρι το τέλος του προγράμματος με τελευταία τα τμήματα Λειανοκλάδι – Δομοκός μήκους 57 km και η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα ΣΚΑ – Πάτρα μήκους 216 km.
ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΟΝΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
1997 (Intercity) 5 ώρες 45’
01/2003 4 ώρες 57’
2004 4 ώρες 35’
Με ολοκλήρωση Προγρ. Εκσυγχρονισμού 3 ώρες 50’
ΑΘΗΝΑ-ΠΑΤΡΑ
Σήμερα (INTERCITY) 3 ώρες 25’
2004 2 ώρες 25’
Με ολοκλήρωση Προγρ. Εκσυγχρονισμού 1 ώρα 55’
Σιδηροδρομικό Δικτύου πριν τα Έργα Εκσυγχρονισμού...
http://www.ergose.gr/ergosesite/_images/uploaded/1_OSE_JP1.gif
Έργα Σιδηροδρομικού Δικτύου Ολοκληρωμένα μέχρι σήμερα...
http://www.ergose.gr/ergosesite/_images/uploaded/2_SHMERA.gif
Έργα Σιδηροδρομικού Δικτύου προς Ολοκλήρωση το 2004...
http://www.ergose.gr/ergosesite/_images/uploaded/3_2004_J.gif
Έργα Σιδηροδρομικού Δικτύου προς Ολοκλήρωση με το τέλος του Προγρ.
http://www.ergose.gr/ergosesite/_images/uploaded/5_2010_J.gif |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Apr 24, 2004 2:57 pm Post subject: |
|
|
File mou lupamai, alla h istoselida ths ERGOSE einai toso arxaia oso tou OSE......ama deis esu hlektrokinhto proastiako apo ton Peiraia mexri to aerodromio, emena na mou truphseis th muth. Κrima, alla polla apo auta pou aneferes de tha exoun teleiwsei mesa sto 2004.
Telika, h grammh gia Korintho pote tha anoi3ei???
Last edited by Giannis on Sat Apr 24, 2004 5:19 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
panther-21- Junior Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 119 Location: Athens,Kalamata
|
Posted: Sat Apr 24, 2004 4:05 pm Post subject: |
|
|
Τι εφτασε στην Καλαματα?Railbus?
Kαι απο τις 11/3 κιολας εεε?
Παιδια σας παρακαλω βαζετε τετοια links για να γελάμε πιο συχνα!
Υπενθυμιζω επισης και ταυτοχρονα γνωστοποιω για οσους δεν γνωριζουν,πως η γραμμη Καλαματα-Αργος εδω και 4 μηνες ειναι εκτος λειτουργιας!Ο λογος?Μα φυσικα τα δεκαδες ατυχηματα που γινοντουσαν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ με εκτροχιασμους τρενων (θα τα βλεπατε και στις ειδησεις πιστευω) αλλα και ο αριθμος επιβατων που χρησιμοποιουσε την γραμμη (ζητημα να ηταν 4-5 καθημερινα...).
Λογικο ειναι βεβαια,αφου την αποσταση Καλαματα-Αθηνα την καλυπτε ο καρβουνιαρης σε-καθεστε?-6,5 ωρες!!!
Ετσι πλεον οποιος θελει να παει απο Καλαματα στην Αθηνα,ειτε παει με σω Πατρας ,ειτε με πουλμαν του ΟΣΕ μεχρι το Αργος αν θυμαμαι καλα και απο εκει στην Αθηνα... [/b] |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Apr 24, 2004 5:04 pm Post subject: |
|
|
το railbus στη Καλαμάτα χρησιμοποιείται στην υφιστάμενη, πρώην εγκαταλειμμένη, μετρική γραμμή Καλαμάτας-Μεσσήνης ως προαστιακή\τοπική ...νομίζω και Καλαμάτα-Κυπαρισσία |
|
Back to top |
|
|
|