stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 49, 50, 51
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu May 15, 2008 12:01 am    Post subject: Reply with quote

Δε θυμάμαι ακριβώς... ΤΟ δρομολόγιο ήταν Τόκυο-Οσάκα. Με ένα τραίνο Νοζόμι δε θυμάμαι νούμερο.... νομίζω 51.....
Ε η κύλιση σαν στον αέρα.... το αεροπλάνο περίσοτερους κραδασμούς είχε. Αίσθηση ότι είναι μία ράγα 700χιλιομέτρων και ότι δεν υπάρχουν ενώσεις.... Τι να πώ.... έμεινα άναυδος...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu May 15, 2008 12:10 am    Post subject: Reply with quote

Το Tokaido Shinkansen είναι η εν λόγω γραμμή.
Ήταν η πρώτη HSR που άνοιξε στον κόσμο.
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις ότι βρέθηκες στο birthplace των Υψηλών Ταχυτήτων που ήταν η αρχή και το έναυσμα για την κοσμογονία που ζούμε σήμερα.
Το Nozomi είναι το express service τους. Ακριβό αλλά ανώτερο σε κάθε περίπτωση.
Για να έχετε μια ιδέα των μεγεθών στον άξονα Τόκιο-Οσάκα συγκεντρώνεται το 80% του πληθυσμού της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας στον κόσμο ...

Σκέφτονται να στρώσουν και γραμμή Maglev έως το 2025 αλλά η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι αρκετά συζητήσιμη.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu May 15, 2008 12:35 am    Post subject: Reply with quote

Mμπράβο. Tokaido Shinkansen. Το κατάλαβα αυτό και από τον χαωτικό σταθμό του Τόκυο που πραγματικά αν βιάζεσαι και έχεις το άγχος εύκολα χάνεσαι.
Παρόλαυτα έχω να παραδεχτώ την ευγένια τους, την οργάνωση τους, όμως με τα αγγλικά δε τα πάνε και καλά....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri May 16, 2008 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Μια απορια..


Στο Λιτοχωρο-Θεσσαλονικη που μπηκε ηλεκτροκινηση προσφατα,τα τρενα πιανουν τα 160 ή 200?Τα desiro emu πιανουν τη μεγιστη ταχυτητα?Για όποιον το έχει χρησιμοποιησει τι εντυπωση είχε?Έχουν μπει και όλα τα ηλεκτρονικα συστηματα?
Back to top
View user's profile Send private message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Fri May 16, 2008 1:50 pm    Post subject: Reply with quote

160 πιανουν. Τόση είναι η επιτρεπτή ταχύτητα στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Τα Desiro είναι εξαιρετικά. Φοβερή επιτάχυνση, τέλεια κύλιση, αλλά άδεια λόγω της διαφοράς τιμής για Λάρισα και τις μετεπιβίβασης στο Λιτόχωρο. Θεωρώ πως η κατάσταση θα αντιστραφεί όταν τον Ιούλη δοθεί και η ηλεκτροκίνηση μέχρι Δομοκό. Δεν θα υπάρχει μετεπιβίβαση και ο χρόνος θα είναι σημαντικά μειωμένος. Αλήθεια, δεν ξέρω αν είναι πρέπον, να σταματήσουν να εκδίδονται εισητήρια για Λάρισα απο τη Θεσσαλονίκη. Το 500 κυρίως. είναι πάντα πήχτρα μέχρι τη Λάρισα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri May 16, 2008 5:23 pm    Post subject: Reply with quote

Τα Desiro είναι πολύ καλά απ' την στιγμή που δεν έχουμε άλλα ηλεκτροκίνητα προαστιακά τραίνα (και γι' αυτό έχει προξενήσει πολύ καλή εντύπωση σε πολλούς λόγω επιτάχυνσης κτλ.)
Κατά τα άλλα αν κοιτάξεις στις λεπτομέρειες θα διαπιστώσεις ότι το αμάξωμα είναι κλασσικό Made in Greece (ελληνική προχειρότητα).

Όχι όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν έχουν μπει ακόμα.
Η εργολαβία του ETCS τρέχει. Τότε θα δεις σηματοδότηση επί καμπίνας (σήματα μέσα στον θάλαμο μηχανοδήγησης).

Τα Desiro ορισμένα "μαστόρια" του ΟΖΕ που όλα τα ξέρουν (και τα σφάζουν...) τα πάνε και παραπάνω από 160 που λέει ο κατασκευαστής τους.
Φυσικά δεν θα το παραδεχτούν παραέξω (παραβίαση Κανονισμού) αλλά υπάρχουν πλείστοι μάρτυρες (μεταξύ των οποίων και εγώ) που είδαν +180 στο ταχύμετρο.
Όλα αυτά ώσπου να γίνει κανένα ατύχημα και να μπει κόφτης (όπως αυτός που υπήρχε παλαιότερα στα Intercity).
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri May 16, 2008 6:38 pm    Post subject: Reply with quote

Επίσεις τα Desiro μας έχει ακουστεί ότι έχουν πατήσει σε δοκιμές στη γραμμή της Ειδομένης, 217 χαω...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Fri May 16, 2008 6:51 pm    Post subject: Reply with quote

Ακόμα και κει Ελληνάρες?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri May 16, 2008 7:06 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι έτσι είναι PAVEL_13 αλλά σε αυτό δεν φταίνε μόνο τα μαστόρια του ΟΖΕ.
Επί μακρόν στον Οργανισμό αναπτύσσεται (και ενθαρρύνεται) μια παραβατική συμπεριφορά που στο μέλλον μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα.
Μπορείς π.χ να ρωτήσεις έναν μηχανοδηγό με τι υπερβάσεις ταχύτητας βγάζουν τα ICΕ ...

Κεντρική αιτία των προβλημάτων είναι τα μισά έργα που παραδίδονται στον ΟΖΕ με αποτέλεσμα για να λειτουργήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταφεύγουν σε τέτοιες πρακτικές.
Όταν επί σειρά ετών δεν λειτουργούσε η σηματοδότηση και οι μηχανοδηγοί είχαν εθιστεί στην παραβίαση των κόκκινων φωτοσημάτων τι μπορεί να περιμένεις απ' τους ίδιους άνθρωπους με την λειτουργία του συστήματος ?

Απ' αυτές τις (made in OSE) πρακτικές είχαμε το ατύχημα στις Τρείς Γέφυρες με την σύγκρουση του RB με την MLW και ευτυχώς είχαμε μόνο τραυματίες.
Ο μηχανοδηγός ήταν ο κλασσικός ΟΣΕτζής που μόνο by the book δεν λειτουργεί (για να το πω ευγενικά) ...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri May 16, 2008 9:53 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Τα Desiro είναι πολύ καλά απ' την στιγμή που δεν έχουμε άλλα ηλεκτροκίνητα προαστιακά τραίνα (και γι' αυτό έχει προξενήσει πολύ καλή εντύπωση σε πολλούς λόγω επιτάχυνσης κτλ.)
Κατά τα άλλα αν κοιτάξεις στις λεπτομέρειες θα διαπιστώσεις ότι το αμάξωμα είναι κλασσικό Made in Greece (ελληνική προχειρότητα).

.




Άλλα desiro(εκτος ελλαδος) έχουν καλυτερες επιδοσεις ή κυλιση?Δηλαδη για το αμαξωμα που λες τι τι διαφορά υπαρχει και είναι ουσιαστικη?Αν ξερεις βεβαια...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri May 16, 2008 10:27 pm    Post subject: Reply with quote

Σε ενδιαφέρει από την σκοπιά του επιβάτη ή από τεχνικής απόψεως ?
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon May 19, 2008 12:19 am    Post subject: Reply with quote

Το Komachi E3 είναι ένα Shinkansen που τρέχει πάνω σε δύο τύπους γραμμών.
Ανάμεσα στο Τόκιο και στην Μαριόκα συνδεδεμένο με το Ε2 έχουν δρομολογιακή ταχύτητα τα 275 km/h.
Μετά την Μαριόκα (έως το Ακίρα) όμως μπαίνει σε τοπικές γραμμές που ως αναβαθμισμένες μετρικές έχουν φτωχά γεωμετρικά χαρακτηριστικά και πολλές ισόπεδες διαβάσεις που περιορίζουν την ταχύτητα του στα 130 km/h.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το παρακάτω εντυπωσιακό θέαμα:

http://www.youtube.com/watch?v=OiFK8GEB-xU&feature=related

Παρά το διαφορετικό περιτύπωμα (για να κυκλοφορεί στις πρώην μετρικές γραμμές) δεν παύει να είναι Ιαπωνικό τραίνο, τουτέστιν άνετο (μετριοπαθώς)...
Οικονομική θέση:
http://www62.tok2.com/home/tsubame787/seat_e3/economy1/01.jpg
Green Class (η πρώτη θέση στην Ιαπωνία):
http://www62.tok2.com/home/tsubame787/seat_e3/green/09.jpg

Τα Ε2 και Ε3 συνδεδεμένα:
http://www.geocities.com/TheTropics/Cove/5750/E3.jpg

Και ένα γκαζιάρικο μετρικό (789 Super Hakutso) που όλως τυχαίως έχει μεγαλύτερη εγκαστημένη ισχύ απ' τα (ουάου) Desiro της Siemens:
http://www.youtube.com/watch?v=cnn9rTxYuUI&feature=related

Αφιερωμένο στους εμπαθείς (με το μετρικό) μηχανικούς του ΟΣΕ.
Περαστικά μας.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Mon May 19, 2008 12:48 am    Post subject: Reply with quote

Πάλι θυμίθηκα το ταξίδι μου.... Το οποίο τελικά έγινε μετα Ν700 τα γρήγορα.
Παραγματικά άλλαζαν πολύ γρήγορα παραστάσεις με τέτοιες ταχύτητες αλλά δεν ένιωθα άβολα από τη ταχύτητα.
Η μόνη φορά που ένιωσα κάπως περίεργα ήταν σε κάποια σκαμπανεβαάσματα που ένιωσα ένα μικρό "άδειασμα" στο στομάχι αλλά όχι κάτι υπερβολικό.
Νομίζω ότι εκτός των άλλων αξίζει ένα ταξίδι στην Ιαπωνία και για δει κανεις την τεχολογία τους.
Όσο για την οικονομική θέση, εδώ είναι που γελάμε.... Αυτο σε καμία περίπτωση στην Ελλάδα δε λέγεται οικονομική θέση....η σύκγριση είναι τουλάχιστον αστεία!

Περαστικά μας δε λες τίποτα Nozomi ( που όταν πήγα στην Ιαπωνία κατάλαβα πόθεν έλκει την καταγωγή του το ψευδόνυμό σου) αλλά δε νομίζω να περιμένεις να περάσουν ποτέ και από μας...... Βέβαια τα όνειρα είναι τσάμπα!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon May 19, 2008 1:00 am    Post subject: Reply with quote

Τα N700 δεν είναι μόνο τα γρήγορα (όλα τα Shinkansen είναι γρήγορα) αλλά τα ολοκαινούρια ...
Μπήκαν στα δρομολόγια τον Ιούλιο που μας πέρασε.
Τα σκαμπανεβάσματα που αναφέρεις ίσως ήταν απ' την κλίση του αμαξώματος γιατί οι συγκεκριμένες ΕΜU έχουν μηχανισμό ελαφρού (λίγων μοιρών) tilting ελεγχόμενο από υπολογιστές.
Αυτά τα τραίνα δρομολογήθηκαν για να μειώσουν την διάρκεια της διαδρομής κατά μόνο 10 λεπτά σε σύγκριση με τα προηγούμενα.
Οι άνθρωποι ξόδεψαν εκατ.$ και δρομολόγησαν νέα τραίνα για μια μείωση του χρόνου διαδρομής της τάξης των 10 λεπτών.
Από εκεί μπορεί να καταλάβει κάποιος την σημασία αυτής της γραμμής Shinkansen.

Φυσικά δεν περιμένω ποτέ να περάσουν από εμάς φίλε PAVEL13, άλλωστε γραμμές Shinkansen δεν δικαιολογούνται απ' τα πληθυσμιακά δεδομένα της χώρας, απλώς δείχνουμε αυτά για να γίνουν τα βασικά που ΑΚΟΜΑ μας λείπουν (μια ρημάδα Ηλεκτροκίνηση επιτέλους-ο ΠΑΘΕ με διπλή γραμμή, Σηματοδότηση στην Πελλοπόνησο).
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Mon May 19, 2008 1:10 am    Post subject: Reply with quote

Φυσικά και δε δικαιολογεί ο πληθυσμός μας τραίνα τύπου Ν700 αλλά σύγχρονα και γρήγορα τραίνα θα μπορούσαν να υποκαταστήσουν τα χιλιάδες λεωφορεία ΚΤΕΛ. Εκτός αν δε θέλουμε να αλλάξουμε τίποτα σε αυτή τη χώρα επειδή όλοι έχουν βολευτεί έτσι όπως είμαστε.
Επισης κάτι πρέπει να γινει με τις χαράξεις μας. Στην Ιαπωνία δεν είδα ουτε μία ισόπεδη διάβαση τραίνου. Όλες ανισόπεδες. Επίσης τώρα π γράφω ακούω τον καρβουνιάρη να κορνάρει (μένω στη πάτρα τα τελευταία 4 χρόνια που σπουδάζω) κάθε βράδυ. Ο ήχος του ακούγεται μέχρι τη περιμετρική. Ούτε ένα ηχομονωτικό!

Το άδειασμα που σου λέω είναι αποτέλεσμα της μεγάλης ταχύτητας και μιας μικρής κοιλιάς στη σιδιροτροχιά. δεν ήταν πλευρική κλίση.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon May 19, 2008 1:16 am    Post subject: Reply with quote

Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς "κοιλιά" στην σιδηροτροχιά αλλά μιας και μίλησες για άδειασμα στο στομάχι:
Οι Ίαπωνες είναι οι μοναδικοί που έχουν ΟΛΑ τα καθίσματά τους στα Shinkansen περιστρεφόμενα.
Οι εξαιρετικοί κατά τα άλλα Γάλλοι (όπως και οι Γερμανοί) έχουν της δεύτερης θέσης fixed και έτσι μπορεί να σου τύχει να βλέπεις τον κόσμο στα 300 km/h απ' την ανάποδη. Εκεί να δείς αδειάσματα.
Εδώ στα Intercity του ΟΣΕ των 160 και πάλι υπάρχει κόσμος που δεν το αντέχει αυτό και έχει εμετικές τάσεις.
Όποιος έχει ταξιδέψει με αντίστοιχα ευρωπαϊκά τραίνα μπορεί να το επιβεβαιώσει...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Mon May 19, 2008 1:21 am    Post subject: Reply with quote

xaxa....σε πιστεύω. Γενικά οι ιάπωνες τα έχουν σκεφτεί όλα! Πραγματικά προσπαθούσα να βρώ ένα ψεγάδι μα δε μπορούσα...

Για να σ δώσω να καταλάβεις, το συναίσθημα αυτό το ένιωσα όταν κατεβήκαμε λιγο απότομα σε ύψος για να περάσουμε κάτω από μία επίγεια οδική αρτηρία! Και μετά ηρθαμε πάλι στο προηγούμενο ύψος' αυτό εννοώ κοιλιά.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon May 19, 2008 3:05 am    Post subject: Reply with quote

Η γραμμή πηγαίνει έτσι λόγω χάραξης για να μην χρειαστούν μεγάλα τεχνικά έργα (γέφυρες-σήραγγες κτλ.)
Αυτό όμως απαιτεί ισχυρές Α/Α και οι Ιάπωνες σ' αυτό είναι κορυφαίοι καθώς τα τραίνα τους έχουν συνήθως τα περισσότερα φορεία κινητήρια.
Απ' την άλλη αυτό εκτοξεύει το κόστος (αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν μπορείς να τα έχεις όλα).

Πασάγια έχουν οι Ιάπωνες σε πολλές τοπικές γραμμές. Δεν μπορείς να πηγαίνεις παντού ανισόπεδα. Αυτό το κακό τροπάριο με τις υπογειοποιήσεις που ζητούν οι ανεύθυνοι δήμαρχοι ανά την Ελλάδα πρέπει κάποτε να σταματήσει. Ενώ στην Πάτρα μπορεί να δικαιολογείται (και πάλι συζητήσιμο) δεν μπορεί ο Δήμος Τρικάλων να ζητά να φύγουν οι γραμμές απ' την πόλη, έλεος πια.
Αυτό που λες για τον θόρυβο που έχετε στην Πάτρα οφείλεται και στην παλαιότητα του τροχαίου υλικού, εκτός της χάραξης.
Φαντάσου να έχεις ένα αυτοκίνητο 40 χρονών, δεν θα κάνει θόρυβο ?

Υ.Γ
Αυτή η οργάνωση των Ιαπώνων τρομάζει τον νεοέλληνα, του δήθεν, του "έλα μωρέ", του ωχαδερφισμού.
Δεν ζητά κανείς να γίνουμε Ιάπωνες αλλά κάποιες καταστάσεις (όπως ο Σιδηρόδρομος) απαιτούν μια στοιχειώδη οργάνωση ...
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Mon May 19, 2008 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Και ένα γκαζιάρικο μετρικό (789 Super Hakutso) που όλως τυχαίως έχει μεγαλύτερη εγκαστημένη ισχύ απ' τα (ουάου) Desiro της Siemens:
http://www.youtube.com/watch?v=cnn9rTxYuUI&feature=related

Όχι ότι έχει μεγάλη σημασία, αλλα η 5δυμοι εκδοχή(λίγο παραπάνω από 100 μετρα μήκος) του έχει ισχύ 2760ΚW, ενώ το Desiro(σχεδόν 90 μετρα μήκος) έχει 3000KW. Ποιο αντικειμενική κατά την άποψη μου, θα ήταν μια σύγκριση της ειδικής ισχύος ΚW/t.
PAVEL_13 wrote:
Πάλι θυμίθηκα το ταξίδι μου.... Το οποίο τελικά έγινε μετα Ν700 τα γρήγορα.

Αν ταξίδεψες στην δεύτερη θέση , θα ήθελα να σε ρωτήσω τι εντυπώσεις έχεις, από την διάταξη 2+3 των καθισμάτων. Στην ευρώπη είμαστε ιδιαιτερα διστακτική.
quote wrote:
...γραμμές Shinkansen δεν δικαιολογούνται απ' τα πληθυσμιακά δεδομένα της χώρας...
Δεν ξέρω πόσος κόσμος χρειάζεται για να στηρίξει οικονομικά μια γραμμή υψηλών ταχυτήτων, αλλα στην Αργεντινή που σχεδιάζουν μια, θα δρομολογούνται μονο 8-9 ζεύγοι.
Μεγαλύτερο πρόβλημα βλέπω την ολοένα και μειούμενη αγοραστική δύναμη και όχι τον πληθυσμό.
quote wrote:
Αυτά τα τραίνα δρομολογήθηκαν για να μειώσουν την διάρκεια της διαδρομής κατά μόνο 10 λεπτά σε σύγκριση με τα προηγούμενα.
Οι άνθρωποι ξόδεψαν εκατ.$ και δρομολόγησαν νέα τραίνα για μια μείωση του χρόνου διαδρομής της τάξης των 10 λεπτών.

Στα πλεονεκτήματα του Ν700 εκτος από τα 5-10 λεπτά που κέρδισαν όπως σωστά αναφέρθηκε, είναι 19% μικρότερη κατανάλωση ενέργειας μεταξύ Tokyo-Osaka και 9% μεταξύ Osaka-Hakata πάντα σε σύγκριση με το ακριβώς προηγούμενο Series 700. Αργότερα που τα N700 θα κατεβουν και σε χαμηλότερες κατηγοριες δρομολογιων, θα φανεί το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης επιτάχυνσης τους, αφού σε μόλις 3 λεπτά πιάνουν την μεγιστη επιτρεπομενη ταχύτητα(270kmph), αυξάνοντας την πολύτιμη χωρητικότητα τις γραμμής.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon May 19, 2008 1:08 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Σε ενδιαφέρει από την σκοπιά του επιβάτη ή από τεχνικής απόψεως ?


Και τα δυο...


Quote:
Και ένα γκαζιάρικο μετρικό (789 Super Hakutso) που όλως τυχαίως έχει μεγαλύτερη εγκαστημένη ισχύ απ' τα (ουάου) Desiro της Siemens:


Ποση μεγιστη ταχυτητα πιανει?


Καλη η Ιαπωνια ,αλλα σαν συνολο δεν νομιζω ότι θα θελαμε να είμαστε στη θεση τους..Τρομακτικος υπερπληθυσμος και πολλα άλλα προβληματα είμαι σιγουρος οτι μαστιζουν την Ιαπωνια ,που δεν υπαρχουν σε εμας(και αντιστροφως..).Άρα να βελτιωσουμε τα τρενα μας ναι..Να γινουμε "Ιαπωνια" όχι...Να παιρνουμε τα θετικα απο καθε χωρα και να τα προσαρμοζουμε όπως πρεπει σε εμας...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Mon May 19, 2008 1:37 pm    Post subject: Reply with quote

PredyGr wrote:
PAVEL_13 wrote:
Πάλι θυμίθηκα το ταξίδι μου.... Το οποίο τελικά έγινε μετα Ν700 τα γρήγορα.

Αν ταξίδεψες στην δεύτερη θέση , θα ήθελα να σε ρωτήσω τι εντυπώσεις έχεις, από την διάταξη 2+3 των καθισμάτων. Στην ευρώπη είμαστε ιδιαιτερα διστακτική.


Δε μπορώ να καταλάβω γιατί είναι διστακτική διάταξη η 2+3. Εννοείς για την ισορροπία των βαγονιών? Δε το γνωρίζω, αλλά νομίζω ότι δε χώραγε άλλη στήλη καθισμάτων ώστε να γίνει 3+3. Δε θα ήταν σε καμία περίπτωση άνετο. Οι Ιάπωνες πρώτα κοιτάνε την άνεση κι μετά τα λεφτά που πιθανώς θα χάσουν αν δε βάλουν αλλη μια στήλη καθισμάτων.
Ενδιάμεσα τα βαγόνια είχαν καπνιστήρια, αυτόματα αναψυκτήρια και υπερσύγχρονες τουαλέτες....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Mon May 19, 2008 2:05 pm    Post subject: Reply with quote

PAVEL_13 wrote:
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί είναι διστακτική διάταξη η 2+3. Εννοείς για την ισορροπία των βαγονιών? Δε το γνωρίζω, αλλά νομίζω ότι δε χώραγε άλλη στήλη καθισμάτων ώστε να γίνει 3+3. Δε θα ήταν σε καμία περίπτωση άνετο. Οι Ιάπωνες πρώτα κοιτάνε την άνεση κι μετά τα λεφτά που πιθανώς θα χάσουν αν δε βάλουν αλλη μια στήλη καθισμάτων.

Τεχνικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά το ευρωπαϊκό κοινό δεν βλέπει την μεσαία θέση με καλο μάτι. Τα E1 και E4 έχουν διάταξη καθισμάτων 3+3, αλλα έχουν "προαστιακό" χαρακτήρα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon May 19, 2008 7:17 pm    Post subject: Reply with quote

PredyGr wrote:

Όχι ότι έχει μεγάλη σημασία, αλλα η 5δυμοι εκδοχή(λίγο παραπάνω από 100 μετρα μήκος) του έχει ισχύ 2760ΚW, ενώ το Desiro(σχεδόν 90 μετρα μήκος) έχει 3000KW. Ποιο αντικειμενική κατά την άποψη μου, θα ήταν μια σύγκριση της ειδικής ισχύος ΚW/t.

Τι σχέση έχει το μήκος ?
Πεντάδυμο τραίνο είναι και το 789.
Εγώ ισχυρίζομαι (με παρρησία) ότι ο Ιάπωνας μπορεί να σου κατασκευάσει ισχυρότερο μετρικό απ' τα Desiro του ΟΣΕ.
Αν θέλεις μπορώ να σου κάνω συντόμως μια σύγκριση με τα κατάλληλα στοιχεία.
Για εσωτερικό διάκοσμο ας μην συζητήσουμε (θα ήταν αδικία για τον Γερμανό).
Άλλωστε διαμορφώνεται με βάση τις απαιτήσεις του πελάτη ...

PredyGr wrote:

Αν ταξίδεψες στην δεύτερη θέση , θα ήθελα να σε ρωτήσω τι εντυπώσεις έχεις, από την διάταξη 2+3 των καθισμάτων. Στην ευρώπη είμαστε ιδιαιτερα διστακτική.

Δεν έχει καμμία σχέση το διαστακτική γιατί έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ περιτύπωμα.
Τα 40 ολόκληρα εκατοστά που μας χωρίζουν δεν σου επιτρέπουν άλλη μια σειρά καθισμάτων.

quote wrote:
Δεν ξέρω πόσος κόσμος χρειάζεται για να στηρίξει οικονομικά μια γραμμή υψηλών ταχυτήτων, αλλα στην Αργεντινή που σχεδιάζουν μια, θα δρομολογούνται μονο 8-9 ζεύγοι.
Μεγαλύτερο πρόβλημα βλέπω την ολοένα και μειούμενη αγοραστική δύναμη και όχι τον πληθυσμό.

Για να έχεις Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων απαιτούνται κάποια συγκεκριμένα πληθυσμιακά δεδεομένα για την οποία στην περίπτωση μας δεν ισχύουν.
Π.χ στην Αργεντινή που αναφέρεσαι έχεις έκταση χώρας 20 φορές μεγαλύτερη και πληθυσμό 40 εκατ.
Μπορείς να μου βρεις μια έστω χώρα που να αναπτύσσει γραμμή Υψηλής Ταχύτητας και να είναι στα "κυβικά μας" ?
Αυτά στα γράφω γιατί με ένα τέτοιο "μεγαλοϊδεατισμό" περί τα Σιδηροδρομικά ριψοκινδυνεύουμε να χάσουμε τα τοπικά δίκτυα στα οποία παίζεται το παιχνίδι (αυτό αν θέλεις στο αναλύω) ...


PredyGr wrote:

Τεχνικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά το ευρωπαϊκό κοινό δεν βλέπει την μεσαία θέση με καλο μάτι. Τα E1 και E4 έχουν διάταξη καθισμάτων 3+3, αλλα έχουν "προαστιακό" χαρακτήρα.

Γραμμές Shinkansen με "προαστιακό" χαρακτήρα πρώτη φορά ακούω.
Π.χ η γραμμή Joetsu Shinkansen στην οποία δρομολογείται το Ε1 έχει δρομολογιακά 240.
Αν εννοείς τους commuters αυτοί υπάρχουν και στο Tokkaido Shinkansen.
Μιλάμε για High Speed Commuting, κάτι στο οποίο οι Ιάπωνες είναι επίσης πρωτοπόροι ...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 49, 50, 51
Page 51 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr