stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 47, 48, 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Apr 17, 2008 11:20 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε Losada7, εγω ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Δεν υπήρχε διάθεση προσβολής του οιοδήποτε αλλά ίσως και να έχεις δίκιο οπότε η επίμαχη φράση θα γίνει edit.
Πάντως εκεί που δεν συμφωνώ είναι στους αφορισμούς που διατυπώνουν κάποιοι (όπως και το τόπικ για τις ενεργειακές υποδομές) στις απόψεις τους. Αυτό που δεν μπορώ να αποδεχτώ είναι εγώ ομιλώ με στοιχεία (και όπου δεν το κάνω μπορώ να τα παραθέσω κατόπιν αιτήσεως κάποιου) και κάποιοι να ομιλούν με αφορισμούς του στυλ "η μετρική γραμμή υπάρχει στην Ελλάδα για την φτήνια" κτλ.

Πάντως φιλικά το έγραψα αυτό περί ενασχόλησης με τον Σιδηρόδρομο γιατί πολλοί έχουν την τάση να συνδέουν την μετρική γραμμή με την παρακμή που όλοι γνωρίσαμε στην Πελλοπόνησο τις τελευταίες δεκαετίες.

Agg3los wrote:

Οπως η Τουρκια ?Η γραμμη μας σε αρκετα μερη μπορει να παει με 250 και πανω(επισημα εγραφα του οσε το λενε,απλα θελει μελετες και δοκιμες και το λενε διστακτικα).Είμαστε πιο φτωχοι απο την Τουρκία?Και tgv και velaro μπορουμε να παρουμε ,απλα είναι θεμα λιγων χρονων και καλης μελετης...Η ισπανια με velaro 360 είναι πιο πλουσια απο εμας?Όλος ο κοσμος αγοραζει γρηγορα τρενα απο γερμανια και γαλλια ,όταν πρεπει θα παρουμε και εμεις!(άλωστε με τη siemens συνεργαζομαστε τοσα χρονια...)

Η Τουρκία φίλε μου διακρίνεται από έναν μεγαλοιδεατισμό σε πολλούς τομείς οπότε περίμενε να δούμε τι θα δούμε και ύστερα το σχολιάζουμε.
Συμφωνώ με τα παραπάνω του Nameless και θα προσθέσω ότι πρώτα ΕΠΕΙΓΕΙ να αποκτήσουν τραίνο περιοχές που δεν διαθέτουν καθόλου (Δυτ. Στερεά-Ήπειρος) και μετά η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής σε περιοχές που ήδη την διαθέτουν ...
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Apr 17, 2008 11:27 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ στν Ελλάδα αναβαθμίζουν και ξανααναβαθμίζουν την ίδια γραμμή ( Αθήνας-Θεσσαλονίκης ), λες και οι κάτοικοι των Ιωαννίνων,της ¶ρτας,του Αγρινίου,του Μεσολογγίου,της Πρέβεζας είναι σε άλλη χώρα. Αυτή είναι η πραγματική ντροπή.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Apr 17, 2008 11:35 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Όμως αργά ή γρήγορα το τρένο θα βρεί τη θέση που του αξίζει _ΚΑΙ_ στην Ελλαδίτσα μας. Η οικονομία του κλάδου θα βελτιωθεί

Αυτο θελω πω και εγω...Παρ''ολα τα προβληματα.βρισκομαστε σε μια σταθερα ανοδικη πορεια του σιδηροδρομου για την Ελλαδα...
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 12:45 am    Post subject: Reply with quote

εντάξει μην ισοσταθμίζουμε τα πάντα...

αν δεν υπάρχει δίκτυο μεταξύ του 70% του πλυθισμού της χώρας (Αθήνα θεσσαλονίκη) πίός ο λόγος για ανοίγματα?
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 1:15 am    Post subject: Reply with quote

Και το άλλο 30% παίζει κάποιο ιδιαίτερο ρόλο??Δηλαδή το ρόλο του.... ( σεβασμός στους κανόνες του forum ) ??? Δεν είναι αυτό το σωστό.Μονομερλης ανάπτυξη γίνεται εδώ και δεκαετίες από όλες τις κυβερνήσεις.Τί να πρωτοθυμηθώ? Αυτοκινητόδρομοι? Σιδηροδρομικό δίκτυο? Φυσικό Αέριο? Ακόμα και η ψηφιακή της ΕΡΤ δεν εκπέμπει ακόμα στη Δυτική Ελλάδα. Ακόμα και στα πιο απλά, η Δυτική πλευρά της χώρας μένει στην αφάνεια... Όλοι αυτοί οι κάτοικοι είναι μάλλον πολίτες άλλης χώρας,δεν εξηγείται αλλιώς.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 1:45 am    Post subject: Reply with quote

Τα περί σπουδαιότητας είναι γελοιότητες.
Το μετρικό δίκτυο Πελλοπονήσου θα μπορούσε κάλλιστα να εκσυγχρονιστεί και να πέσουν τα επιπλέον λεφτά σε αναβάθμιση και επέκταση της γραμμής των ΣΒΔΕ.
Μιας και μιλάμε για επιβατική κίνηση θα σας θυμίσω τις δυνατότητες του Δυτικού ¶ξονα σε μια μελλοντική διασύνδεση με τους Αλβανικούς Σιδηροδρόμους ... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 1:51 am    Post subject: Reply with quote

μάλλον το παρεξηγήσατε...αλλά δεν πειράζει...

εγώ θέλησα να πώ, πώς, αφού το κακομοιριστάν (ελλάδα) δεν έχει κάνει δίκτυο, δρόμους, κλπ, για το 70%, που έιναι και συγκεντρωμένο σε δύο αστικά κέντρα, θα μπορούσε ποτέ να οραματιστεί να κάνει κάτι για τους υπόλοιπους? ερώτημα ρητορικό έθεσα και όχι ρατσιστικό άνοιγμα. Confused

το ότι όλοι οι πολίτες έχουνε ίσα δικαιώματα ορθότατα είπατε.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 1:55 am    Post subject: Reply with quote

@savroulis
Έως τους Ο.Α κανείς δεν δικαιούνταν να λέει και πολλά λόγω "εθνικού στόχου" (διαφωνούσα αλλά τεσπά...).
Η σημερινή κυβέρνηση όμως μας λέει ότι τα κονδύλια θα κατευθυνθούν προς την περιφέρεια.
Προσωπικά περιμένω την επέκταση του Σιδηροδρομικού Δικτύου και την κατασκευή δικτύων Τραμ και σε άλλες πόλεις (Ηράκλειο-Ιωάννινα-Καλαμάτα-Βόλος).
Έχουμε δικαίωμα στο όνειρο ... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 2:03 am    Post subject: Reply with quote

θα μπορούσα να πώ χωρίς να με πείτε κακό, κράξετε, σβήσετε....

"ότι ποσοστό πλυθισμού υπάρχει στην εκάστοτε περιοχή ανάλογα και τα έξοδα?"

δεν ακούγετε πιό λογικό?
αφού οι πιο πολλές εισφορές του κράτους (εφορία) γίνετε απο τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές (ανα κεφαλήν/εμβαδόν) δεν πρέπει να δαπανούντε και περισσότερα σε αυτές τις περοχές, αφού πιο πολλά μαζεύοντε απο Αθήνα και θεσσαλονίκη απο ότι στο Σουφλι?

ρωτάω ρητορικά (για να γίνουμε μπάχαλο)....και μήν μου πείτε χωρίς το σουφλί και κάθε σουφλί η αθήνα θα πεινάσει.... Question
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 2:16 am    Post subject: Reply with quote

Η λέξη αποκέντρωση πιστεύω ότι είναι η απάντηση στον προβληματισμό σου
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 2:30 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ savroulis δεν θα σε αποκαλέσω με κανένα επίθετο από αυτά που ανέφερες γιατί απλούστατα έχει βάση η συλλογιστική σου.
Θυμίζω ότι στην Αττική παράγεται το 60% του συνολικού πλούτου στην χώρα.
Λογικό λοιπόν είναι να ξοδεύονται τα περισσότερα για τις μεταφορές εκεί.

Απ' την άλλη δεν μας τιμά καθόλου ως χώρα να έχουμε ολόκληρη την Δυτική Ελλάδα εξυπηρετούμενη συγκοινωνιακά μόνο απ' τα ΚΤΕΛ.
Δεν ζήτησε κανείς να πάει με TGV στα Ιωάννινα, μια αξιοπρεπή γραμμή ζητάμε στην οποία θα του παρέχονταν οι υπηρεσίες που απολαμβάνουν και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι.
Δεν χρειάζεται ν 'αγαπάς το τραίνο για να συμφωνήσεις μ' αυτά που γράφω. Φαντάσου απλώς να ήθελες να πας μια βόλτα Κέρκυρα με το ΙΧ σου και να μην ήθελες να οδηγήσεις (τόσες ώρες) ενώ απ' την άλλη δεν ήθελες να το στερηθείς εκεί. Τι θα μπορούσες να κάνεις ?
Να το φορτώσεις στην 5ΧΧ αμαξοστοιχία που κάνει το νυκτερινό δρομολόγιο Αθήνα-Ιωάννινα και εσύ να κοιμηθείς στο κρεββάτι του κουπέ μαζί με την παρέα σου ή την κοπελιά σου. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού αν διψάσεις θα σηκωθείς να πας στο μπαρ της αμαξοστοιχίας να πάρεις ένα αναψυκτικό και να χαζέψεις τα φώτα στις πόλεις του θεσσαλικού κάμπου καθώς θα περνάς ...
Το πρωί ξυπνώντας, αφού φας πρωϊνό στα όμορφα Γιάννενα παίρνεις το ΙΧ και ξεκούραστος συνεχίζεις για Κέρκυρα.
Με έπιασες τώρα ?
Καταλαβαίνεις γιατί αγωνιζόμαστε ?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 10:21 am    Post subject: Reply with quote

Υπαρχουν σχεδια στην Ελλαδα για τρενα που παιρνουν αυτοκινητα?Δεν φαινεται τοσο δυσκολο!Με τις καινουριες συγχρονες γραμμες κατασκευασμενες ,νομιζω θα τα σκεφτουν και αυτα.........
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

Όχι μονο σχέδια αλλά και πραγματικότητα.
Η αντίστοιχη υπηρεσία κάνει θραύση στις 504/505 πάρα την ανικανότητα του ΟΖΕ στην προώθηση του προϊόντος ... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Apr 19, 2008 1:13 am    Post subject: Reply with quote

Απευθύνω ένα ερώτημα προς την Διαχείριση του φόρουμ:

Μήπως θα ήταν σκόπιμο να ανοιχτεί ένα τόπικ για σιδηροδρομικά έργα-νέα απ' το εξωτερικό (νέες γραμμές-ανακαινίσεις) κατ' αναλογία του "Οδικά έργα στο εξωτερικό" ?
Θα παρατίθονται τα λινκ και θα γίνεται σχολιασμός.

Ερωτώ γιατί σ' αυτό τόπικ γράφουμε για τους Ελληνικούς Σιδηροδρόμους και αναγκαστικά βγαίνει μόνο γκρίνια ...
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Apr 19, 2008 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

Το topic μπορεί να περιλαμβάνει και τέτοιου είδους post, αφού δεν υπάρχει κάποια λέξη η προσδιορισμός στο τίτλο του που να μας περιορίζει μόνο στον ελληνικό χώρο. Γράφετε λοιπόν ότι θέλετε αρκεί να είναι εντός θέματος.
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Sat Apr 19, 2008 7:26 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:

Θυμίζω ότι στην Αττική παράγεται το 60% του συνολικού πλούτου στην χώρα.
Λογικό λοιπόν είναι να ξοδεύονται τα περισσότερα για τις μεταφορές εκεί.

Τι κακό και αυτό....σε μια χωρα 10 εκατομμυρίων τα 5 να είναι συγκεντρωμένα σε μια περιοχή!!!!
Sad
Χώρες με 40, 60 και μια με 80 εκατομμύρια δεν έχουνε πόλεις με πάνω από 3 εκατομμύρια.....στην Ευρώπη εκτος Παρισιού και Λονδίνου.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Apr 19, 2008 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

Οι Κινέζοι ξεκίνησαν ένα γιγαντιαίο έργο.
Την κατασκευή της γραμμής Υπερυψηλών Ταχυτήτων Πεκίνο-Σανγκάη.

Τα νούμερα είναι (μετριοπαθώς) συγκλονιστικά:

Μήκος: 1318 χιλιόμετρα
Ταχύτητα μελέτης: 300-350 km/h
Κόστος: 31,6 δις δολλάρια (!)

http://news.xinhuanet.com/english/2008-04/18/content_8003754.htm

Σχόλια

Είναι φανερό πως η γραμμή δεν είναι Maglev.
Παράδοξο καθότι οι Κινέζοι αγόρασαν την τεχνολογία απ' τους Γερμανούς.
Επίσης κατά παράδοξο (κατ' εμέ) τρόπο στις απεικονίσεις τροχαίου υλικού απεικονίζονται συρμοί βασισμένοι στην πλατφόρμα Velaro της Siemens και όχι τα εμφανώς ανώτερα Shinkansen.

Προφανώς για το πρώτο η λογική εξήγηση είναι η ανωριμότητα της σχετικής τεχνολογίας (παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις) και το κόστος.
Για το δεύτερο είναι ολοφάνερο ότι το αβυσσαλέο μίσος που χωρίζει τις δύο χώρες εμποδίζει τόσο εκτεταμένη συνεργασία.
Ειδικά την στιγμή που η Ιαπωνία έχει αναλάβει το αντίστοιχο project της Taiwan ...
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Mon Apr 21, 2008 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Εγώ savroulis δεν θα σε αποκαλέσω με κανένα επίθετο από αυτά που ανέφερες γιατί απλούστατα έχει βάση η συλλογιστική σου.
Θυμίζω ότι στην Αττική παράγεται το 60% του συνολικού πλούτου στην χώρα.


Πού το βρήκες αυτό το ποσοστό και ποιός είναι αυτός ο πλούτος που παράγεται; Μπορείς να γίνεις συγκεκριμένος;
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Mon Apr 21, 2008 7:18 pm    Post subject: Reply with quote

Μην φύγουμε άλλο εκτός θέματος... παρακαλώ θερμά.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Apr 24, 2008 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

Στην γραμμή Κορίνθου-Τριπόλεως ξεκίνησαν οι δοκιμές του τροχαίου υλικού στην (ανακαινισμένη) γραμμή.

Συγκεκριμένα τις δοκιμές εκτελεί A/A Railbus.

Παρά το ότι τα ελκτικά χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης αυτοκινητάμαξας δεν προοιωνίζουν ευτυχή βίο στην γραμμή (ολισθήσεις κτλ.) απ' τον Όμιλο ΟΣΕ διαβεβαιώνουν ότι τα αποτελέσματα υπήρξαν ικανοποιητικά.

Παρότι δε έχουμε λόγο να αμφισβητήσουμε τις πληροφορίες, δεν μπορεί παρά να προκαλέσει θυμηδία η δρομολόγηση σε μια διαδρομή άνω της ώρας συρμού, ο οποίος προορίζεται για τοπικά δρομολόγια με ότι αυτό συνεπάγεται (απουσία τουαλέτας-άβολα καθίσματα).

Παρόλ 'αυτά κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία να πανηγυρίσουν που είδαν τραίνα στην εν λόγω γραμμή ... Rolling Eyes
Δυστυχώς τόσο χαμηλά έχει βάλει τον πήχυ ο συγκεκριμένος Οργανισμός που μας κάνει να χαιρόμαστε η κυκλοφορία (έστω και) ακατάλληλων τραίνων σε κάποιες γραμμές που σίγουρα θα είχαν πολύ καλύτερες προοπτικές αν ήθελε πραγματικά να καταστήσει τον Σιδηρόδρομο ανταγωνιστικό η κυβέρνηση.

Επίσης αλγεινή εντύπωση προκαλεί η μη βελτίωσης της χάραξης (με "γλύκανση" ορισμένων καμπυλών) όπως επίσης η απουσία έστω και πρόβλεψης τοποθέτησης ενός τεχνολογικού gadget που θα βοηθούσε δραστικά την εκμετάλλευση (κάποιας light Σ/Δ).

¶λλη μια φορά μιά απ' τα ίδια.
Μισά έργα που απαξιώνουν την όλη προσπάθεια.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Apr 24, 2008 9:12 pm    Post subject: Reply with quote

Δειτε εδω http://mefish.blogspot.com/2007/11/blog-post_30.html
λεει ότι μεσα στο 2009 θα εχουν τελειωσει οι μελετες για δυτικο αξονα και ηπειρο,και θα αρχισουν μετα τα εργα!Γινεται να ξεκινησουν τα εργα πριν το 2013?Εγω νομιζα ότι μετα απο τοτε ΘΑ ξεκινησουν εργα..Αν όμως τα έργα πανε περα απο 2013 απο που θα παρουν λεφτα?Το 4κπσ τελειωνει το 13!Τελικα ο δυτικος αξονας δεν είναι νεκρος και παρατημενος όπως νομιζα!
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Apr 25, 2008 2:03 am    Post subject: Reply with quote

Γιατί να μπαίνουμε στον κόπο να σχολιάζουμε τις απόψεις ενός blogger απ' την στιγμή που αυτές εκφράζουν τον ιδίο και μόνο ?

Εγώ κρατώ απ' το blog τις διαμάχες που αφορούν την χωροθέτηση του Νέου Σταθμού των Ιωαννίνων.
Τα άτομα εκεί είναι για γέλια.
Ακόμα δεν είδαν τραίνο (και υπολογίζω να περάσει καμμιά δεκατία μέχρι να δουν) και άρχισαν τα όργανα περί υποβάθμισης που θα φέρει το μέσο στο οικοσύστημα της Παμβώτιδας ...

Μήπως να ζητήσουν και αυτοί υπογειοποίηση (Metro Station Ioannina) ? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 25, 2008 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Δηλαδη δεν ξεκινουν τωρα κοντα οι μελετες?
Καταλαβα...παραμυθια ,να εχουμε να παιζουμε... Rolling Eyes Rolling Eyes Cool


Δειτε αυτο:http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=615235
Τρενο με 250χιλ/ωρα χτυπαει σε εισοδο τουνελ κοπαδι προβατων! Shocked Shocked Rolling Eyes Αυτοι είναι οι τελειοι σιδηροδρομοι της Γερμανιας?Γινεται να μην εχουν περιφραξει τη γραμμη,με τετοιες ταχυτητες?Δηλαδη αν μπαιναν εκει αγελαδες τι θα γινοταν(πως μπορουν να ελεγξουν τι και ποτε θα πατησει τη γραμμη?)?Εμεις στη γραμμη υπο κατασκευη θα είναι περιφραγμενη πληρως(με 200 επισημη ταχυτητα),εκτος ίσως απο τις πολεις που τα τρενα πανε χαμηλα(80χιλ το πολυ).Τοσο δυσκολο είναι για τους Γερμανους να βαλουν συρματοπλεγμα στη γραμμη? Wink Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Fri May 02, 2008 7:51 pm    Post subject: Reply with quote

Γειά σας σε ολους και χρόνια πολλά .
Μιας και η Ρούμελη με τραβάει τετοιες μέρες μερικές φωτο απο τα εργα στο Λιανοκλάδι Δομοκός
Στη(α) Στίρφακα πυλώνας απο την νέα γέφυρα
http://farm3.static.flickr.com/2182/2459860880_2981d44a20_b.jpg
Εδω ειναι οπως φαίνεται
http://farm3.static.flickr.com/2041/2459029531_1b3df01d9a_b.jpg
απο την
υπάρχουσα γέφυρα . Ο ομώνυμος σταθμός
πανέμορφος
και με την φύση να κάνει τα δικά της. Και μια διέλευση του 500
http://www.flickr.com/photos/13616754@N03/2459027329/in/photostream/
Εκει που είδα μεγάλη διάφορα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο που είχα ξαναπάει ήταν στον Αγιο Στέφανο
Ο χώρος έχει αλλάξει τελείως . Ειδα να κατασκευάζονται
σήραγγες τόσο αριστερά
http://farm3.static.flickr.com/2146/2459031715_ba21bed714_b.jpg
οσο και δεξιά του χωριου
http://farm3.static.flickr.com/2002/2459032845_2554faa8c1_b.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2053/2459869556_36413a04a8_b.jpg
που είναι και το μεγάλο εργοτάξιο. Οι γνώσεις μου όμως εξαντλούνται εκεί
Παρατηρώντας τα πράγματα απ έξω έχεις την αίσθηση οτι δουλευουν του σκοτωμού. Τί γίνεται τώρα μέσα στις σήραγγες δεν ξέρω απλά ελπίζω να πηγαίνουν το ίδιο γρήγορα..
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri May 02, 2008 9:02 pm    Post subject: Reply with quote

GEO πολύ εντυπωσιακή η υπό κατασκευή γέφυρα. Δεν έχω ξαναδεί τόσο γεμάτους πυλώνες (μασίφ).
Συγχαρητήρια εγώ προσωπικά δεν είχα δει φώτο απ' τα σιδηροδρομικά έργα στη Στίρφακα αλλά και γενικότερα απ' την περιοχή εκεί, εκτος απ' τα μέτωπα της σήραγγας στο όρος Όρθυς.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 47, 48, 49, 50, 51  Next
Page 48 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr