stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθήνας - Μετρό,Προαστιακός κλπ - III
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stakyr_7
New Member
New Member


Joined: 29 May 2005
Posts: 26

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 7:41 pm    Post subject: Reply with quote

Και ξερό ψωμί Wink Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Thu Jun 02, 2011 8:51 pm    Post subject: Reply with quote

Κι εγώ Μπραχάμι μένω αλλά η ονομασία του δήμου είναι Άγιος Δημήτριος. Όπως και η Δάφνη δε λέγεται Κατσιπόδι και οι Αχαρνές δε λέγονται πια Μενίδι. Οι επίσημες ονομασίες είναι άλλες, και καλά κάνουν και είναι. Η Τουρκοκρατία τέλειωσε πριν 180 χρόνια.

Οι σταθμοί Άγιος Αντώνιος και Άγιος Ιωάννης νομίζω είναι προφανές γιατί λέγονται έτσι. Ο Άγιος Αντώνιος ανήκει στο Περιστέρι μεν, αλλά σταθμός Περιστέρι θα υπάρχει αμέσως μετά στο κέντρο του δήμου. Παρομοίως, ο Άγιος Ιωάννης ανήκει στη Δάφνη, συνεπώς, αφού υπάρχει σταθμός με αυτό το όνομα, δόθηκε το όνομα της υποπεριοχής. Είναι προφανές ότι δε γίνεται να έχεις 2 σταθμούς στον ίδιο δήμο με το ίδιο όνομα.

Δεν είναι θέμα θρησκευτικού φονταμενταλισμού, απλά, σε όλες τις χριστιανικές χώρες, οι ναοί και οι ενορίες "βαφτίζουνε" ολόκληρες γειτονιές και πόλεις. Δε το βλέπω ως θέμα συντηρητισμού, είναι μια απλή πολεοδομική παρατήρηση.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 517

PostPosted: Fri Jun 03, 2011 5:15 pm    Post subject: Reply with quote

Mika wrote:
aikinn wrote:
Προσωπικά, ακόμα και ύστερα από τόσα χρόνια, όποτε θέλω να μπω στην κόκκινη γραμμή το σκέφτομαι μέχρι να βρω προς ποιον Άγιο θα κινηθώ.


και γω! μιλαμε για every fucking time. και καλα το μπραχαμι, παει στο διαολο, το ξερει πολυς κοσμος σαν Αγιο Δημητριο. Το Περιστερι με 400000 κατοικους, Αγιο Αντωνιο; ελεος


Και εγώ. Μπορεί να μην μπαίνω συχνά αλλά είναι μπέρδεμα. Και το Άγιος Δημήτριος εντάξει είναι και αεπίσημη ονομασία. Το Άγιος Αντώνιος από που? Ήξερε κανείς που πέφτει πριν το μετρό. Και δεν καταλαβαίνω δλδ ακόμα και στην αυλή της εκκλησίας να πέσει, αν η εκκλησία δεν έχει ένα υπερτοπικό χαρακτήρα γιατί να δώσει το όνομά της στο σταθμό.

Τα τοπωνύμια έχουν συνήθως λαογραφικό ενδιάφέρον και προκαλούν το ενδιαφέρον κάποιων. Οι άγιες ονομασίες δεν λένε τίποτα. Απολύτως. Πέρα από το προφανές ότι υπάρχει κοντά μια εκκλησία με το αντίστοιχο όνομα και ... χε...ηκε η φοράδα στο αλώνι. Είναι ωραίο να βλέπεις ονόματα όπως
Οδός Ιλισίων, πλατεία Ομόνοιας (ξέρουμε πότε ονομάστηκε έτσι), Φραγκοκλησίας και πολλά άλλα.

γία Μαρίνα είναι περιοχή στα νότια. Αν βάλουμε τους αγίους παντού να δούμε τι θα καταλάβουμε. Άγιοι και Καραμανλής Παπανδρέου, να μην ξεχνιόμαστε.

Τα μισά χωριά έχουν ίδιο όνομα. Εγώ είμαι πολύ περήφανος που το χωριό μου έχει το όνομα που έχει και το λέω δυνατά. Αλλιώς θα έλεγα: ε μωρέ ένα χωριό κάπου μακρια Άγιος τάδε...
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sat Jun 11, 2011 11:52 am    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους και ένα ευχάριστο νέο (αναμενόμενη η απόφαση από καιρό) για τις επεκτάσεις του Μετρό. Επίσης η Αττικό Μετρό ρύθμισε και το θέμα των νέων συρμών ώστε να μην παραδωθούν τον Σεπτέμβριο αλλά με το ξεκίνημα των δοκιμών στο νέο δίκτυο:

http://athenstransport.com/2011/06/11/metro-siemens/
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sat Jun 11, 2011 7:12 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους!!! Καιρός ήταν! Βέβαια "...απαιτούνται 6 – 12 μήνες για την ολοκλήρωση των έργων..." Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sat Jun 11, 2011 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι... Η Αττικό Μετρό σχεδιάζει να δώσει προτεραιότητα στις επεκτάσεις για Περιστέρι - Ανθούπολη και Αγια Μαρίνα (πρώην Χαϊδάρι), (6 μήνες) και μετά το Ελληνικό (12 μήνες).... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Rethmar
Visitor
Visitor


Joined: 28 Nov 2009
Posts: 1
Location: Athens/Crete

PostPosted: Mon Jun 13, 2011 9:43 am    Post subject: Reply with quote

Greekbiz wrote:
Αγιας Μαρινας λεγεται η καθετος επι της Ιερα Οδο που βρισκεται ο σταθμος. Ειναι κλειστη τωρα βεβαια, αργοτερα θα την επαναφερουν μαλλον.
Εκκλησια Αγια Μαρινα, δεν θυμαμαι να υπαρχει εκει κοντα, ισως ο Πινδος να ξερει καλυτερα. ... Ο σταθμος βρισκεται ακριβως στα συνορα με:
Αγια Βαρβαρα πισω απο το σταθμο, Αιγαλεω μπροστα και Χαιδαρι απο πανω... οτι να'ναι δηλαδη, εκτος απο Χαιδαρι...

Ο δρόμος λέγεται Αγ. Μαρίνας γιατί οδηγεί στο ομονυμο γυναικείο μοναστήρι, που είναι γνωστό στους κατοίκους της περιοχής και βρίσκεται 2-3 οικοδομικά τετράγωνα πιο πέρα. Η ονομασία Δημαρχείο Αιγάλεω θα ταίριαζε καλύτερα, συμφωνώ. Ο σταθμός από τη μία μεριά της Ιεράς οδού πέφτει σε οικοδομικό τετράγωνο του Αιγάλεω, από την άλλη της Αγ. Βαρβάρας. Το Χαϊδάρι αν δεν κάνω λάθος ξεκινά αμέσως μετά το Δημαρχείο.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 148
Location: Turin, Italy

PostPosted: Mon Jun 13, 2011 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

Rethmar καλα ποσταρισματα, και ευχαριστουμε για την πληροφορια. Δεν γνωριζα τιποτα για αυτη την μονη Exclamation Και παλι οπως αναφερεις βρισκεται 2/3 οικοδομικα τετραγωνα παραπερα οποτε, εχουμε προχειροτητες και παλι.
Προχειροτητες οπως στις ταμπελες που τοποθετηθηκαν στο σταθμο Αργυρουπολης,(εκτος κι εαν εχουν σκοπο να καθυστερησουν κι αλλο την παραδοση των σταθμων στο Περιστερι)
οπως και στα ακυρωτικα μηχανηματα που τοποθετουν σημερα στους σταθμους... που ειναι καταδικασμενα να αλλαξουν (να δουμε πότε; )!!! Πεταμενα λεφτα, ρε φουστη μου!!! Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 858
Location: White River

PostPosted: Mon Jun 13, 2011 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

Οντως, το Χα'ι'δαρι δεν εχει καμμια σχεση με το σταθμο του μετρό, καθως ξεκιναει αμεσως μετα το Δημαρχειο του Αιγαλεω, οπως αναφερει και ο φιλος Rethmar τον οποιο και καλωσοριζω στο φορουμ, αν και βλεπω οτι ειναι μελος αρκετο καιρο. Προκειται για εναν ακομα σταθμο του Μετρό που βρισκεται στη μεση του πουθενα. Πραγματικα απιθανο και εξωφρενικο το μερος κατασκευης του. Θυμαμαι το δημαρχο Χα'ι'δαριου στις συζητησεις με την Αττικο μετρο, να μην καταφερνει να φερει το σταθμο στο Χα'ι'δαρι, εστω στην πρωτη πλατεια της κεντρικης οδου του δημου, την πλατεια Ηρωων. Κριμα, πραγματικα κριμα, οσο περισσοτερο περναω απο κει τοσο εκνευριζομαι. Χώρια κατι που εχω αναφερει και παλαιοτερα. Απο το Αιγαλεω η γραμμη, με μια ελαφρα παρεκλιση η οποια επρεπε να γινει στον αρχικο σχεδιασμο, επρεπε να πιασει το ΤΕΙ Αθηνων και μετα Χα'ι'δαρι. Δεν πανε στα κομματια, μια ζωη μικροσυμφεροντα.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 148
Location: Turin, Italy

PostPosted: Mon Jun 13, 2011 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

pindos10 θυμασαι την γραμμη 7 στο ρυθμιστικο σχεδιο που ειχε παρουσιασει ο Σουφλιας το 2009; Αυτη πιστευω θα εξυπηρετουσε καλυτερα τα ΤΕΙ Αθηνας, απο Καβαλας, παρα απο ιερα οδο.
Εντωμεταξυ, η "γραμμη 7" μας παιρνει ανετα να γινει... αλλα ως ΤΡΑΜ!!! Πιο γρηγορα πιο οικονομικα, ο χωρος υπαρχει, και επι τη ευκαιρια φτιαχνουν και αυτο το χαλι με τα ανυπαρκτα πεζοδρομια,
πετανε παραλληλα και ενα ποδηλατοδρομο που να ξεκιναει απο το δαφνι και γιναμε!!! Razz
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 517

PostPosted: Tue Jun 14, 2011 5:47 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ με τον Greekbiz....
Back to top
View user's profile Send private message
fistikovoutiro
Visitor
Visitor


Joined: 05 Jun 2009
Posts: 2

PostPosted: Wed Jun 22, 2011 3:23 pm    Post subject: Reply with quote

Mika wrote:
aikinn wrote:
Προσωπικά, ακόμα και ύστερα από τόσα χρόνια, όποτε θέλω να μπω στην κόκκινη γραμμή το σκέφτομαι μέχρι να βρω προς ποιον Άγιο θα κινηθώ.


και γω! μιλαμε για every fucking time. και καλα το μπραχαμι, παει στο διαολο, το ξερει πολυς κοσμος σαν Αγιο Δημητριο. Το Περιστερι με 400000 κατοικους, Αγιο Αντωνιο; ελεος


Μήπως γιατί εκτός του ότι ο σταθμός είναι μέσα στην πόρτα της ομώνυμης εκκλησίας για τους Περιστεριώτες είναι κάτι περισσότερο απο τοπικό προσωνύμιο?

Αρέσει ή οχι ο Άγιος Αντώνιος είναι για όσους ξέρουν την περιοχή κομβικό σημείο πολύ πριν μάθουν κάποιοι στην Αθήνα τα κ@@@μπαρα του Μπουρναζίου(τα οποία βέβαια μαθεύτηκαν και αυτά αφού μπάζωσαν τα έλη που υπήρχαν στις παραποτάμιες περιοχές του Κηφισού.)

Ακόμη και ο επόμενος σταθμός σε πληροφορώ πως πρακτικά κανείς δεν το ξέρει παρά Ευαγγελίστρια απο την εκκλησία που υπάρχει.

Το σκέτο Περιστέρι δεν θα λέει τίποτα μιας και πρακτικά και η Θηβών (ο επόμενος σταθμός) Περιστέρι είναι και σίγουρα όχι Ανθούπολη όπως θα τον λένε ? (δεν θέλω να σου χαλάσω την μαγιά και να σου πω πως και αυτό το σημείο ένας Άγιος εμπλέκεται.....ο Άγιος Ιερόθεος ονομάζεται)

Φιλικά
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Wed Jun 22, 2011 5:06 pm    Post subject: Reply with quote

μα οι ταμπελες του Μετρο πρεπει να γινονται κατανοητες απο ολο τον κοσμο και οχι μονο απο τους Περιστεριωτες!
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 223

PostPosted: Wed Jun 22, 2011 10:55 pm    Post subject: Reply with quote

Θα μπορουσαν τοτε για λογους πρακτικοτητας να ονομασουν τους σταθμους "Περιστερι 1 ή Α", "Περιστέρι 2 ή Β" κ.ο.κ. Laughing

Ετσι οι μη Περιστεριώτες οπως εγω καταλαβαινουμε οτι οι Χ αυτες στασεις ειναι εντος του δημου Περιστεριου.

Πχ στη Συγγρου εχουμε Α εξοδο Νέας Σμύρνης, Β έξοδο Ν.Σμυρνης, Γ κ.ο.κ.

Εννοειται θα μπορουσαν να τις βαφτισουν πχ Έξοδος Αρτακης, Έξοδος Πλαστηρα, Έξοδος Χρυσοστομου Σμύρνης κτλ. Το θεμα ειναι οτι θα μπερδευαν και δεν θα προσφεραν κατι το πρακτικο και ουσιαστικο. Με το Α,Β, Γ κρατας μια ομοιομορφια.

Ολα αυτα μονο για τις περιπτωσεις που εχεις συνεχομενους σταθμους στον ιδιο δημο και δεν μπορεις να τους βαφτισεις απο καποιο σημειο κοντα που θα το ξερει και η κουτση Μαρια πχ Συνταγμα, Ευαγγελισμος, Μεγαρο Μουσικης.

Σταθμοι τυπου "Πανορμου" ειναι λιγο ακυροι αν δεν εχουν συνεχεια (Πανορμου 1, 2,3) γιατι ονομαστηκαν απο ενα δρομο ο οποιος εχει αρχη και τελος και μεγαλη διαδρομη. Καποιος που δεν ξερει απο μετρο, δεν γνωριζει σε πιο υψος της Πανορμου κανει σταση (στο υψος της Αλεξανδρας, της Κηφισιας ή στο μεσον????). Θα ηταν προτιμοτερο να ονομαστει Ριανκουρ ή ακομα καλυτερα Πρωτοδικειο. Ομοιως το Αμπελοκηποι ειναι ακυρο. Δεν ξερω αν εχει καποιο ονομα η πλατεια μπροστα απο την τραπεζα Κυπρου.

Πχ. στην κοκκινη γραμμη δεν ονομασαν την σταση Συγγρου σκετο (που ειναι τεραστια) αλλα Συγγρου-Φιξ (το Φιξ ειναι ειναι και το ξερουν απο τους παππουδες μας μεχρι τα πιτσιρικια - δεν σου ξεφευγει τετοιο εκτρωμα).

Πχ καποιος τουριστας που ερχεται πρωτη φορα και δει σταση Καλλιθεα δεν ξερει που στην Καλλιθεα θα κατεβει (η οποια ειναι τεραστιος δημος και η σταση ειναι στο συνορο με τον Ταυρο). Ισως θα ηταν προτιμοτερο να χρησιμοποιηθουν επιμερους τοπονυμια περιοχων πχ Αμφιθεα, Κοψαχείλα, Πλανητάριο-ΚΕΑ, Παναγιτσα κτλ που ειναι γνωστα και οχι ονοματα δρομων ή μικρων εκκλησιων που γνωριζει μονο η τοπικη κοινωνια.

Αλλη ακυρη σταση ειναι η "Ακροπολη" καθως θες για πλακα 10 λεπτα ποδαροδρομο για να φτασεις στην Ακροπολη (ο τουριστας θα νομιζει οτι βγαινει απεξω). Καλυτερα θα κολλαγε "Μουσειο Ακροπολης", Αεροπαγίτου κτλ
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Thu Jun 23, 2011 12:19 am    Post subject: Reply with quote

apapa wrote:
Αλλη ακυρη σταση ειναι η "Ακροπολη" καθως θες για πλακα 10 λεπτα ποδαροδρομο για να φτασεις στην Ακροπολη (ο τουριστας θα νομιζει οτι βγαινει απεξω). Καλυτερα θα κολλαγε "Μουσειο Ακροπολης", Αεροπαγίτου κτλ


Ο σταθμός βρίσκεται 150 μέτρα από την είσοδο της Ακρόπολης και 200 από την είσοδο του νέου μουσείου. Το πιο κοντινό που θα μπορούσε να γίνει θα ήταν να βγαίνει πάνω στον πεζόδρομο, αλλά δεν νομίζω ότι μιλάμε για για κάποια τραγική απόσταση. Και σίγουρα τα 150 μέτρα δεν χρειάζονται 10 λεπτά για να τα διανύσει κανείς.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 223

PostPosted: Thu Jun 23, 2011 2:31 pm    Post subject: Reply with quote

H εισοδος εξοδος του μετρο που ειναι στην πλευρα της Αμαλιας/Συγγρου (εσωτερικα στον πεζοδρομο) ειναι διπλα στην εισοδο του μουσειου. Πως απεχει 150 μετρα???? Shocked

Οι σκαλες του μετρο ειναι στην διασταυρωση Διακου και Μακρυγιαννη, στον τοιχο του προαυλιου χωρου του μουσειου.

Η εισοδος της Ακροπολης ειναι πανω στον λοφο στην οδο Θεωριας.
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Thu Jun 23, 2011 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Για να είμαστε ακριβείς, είναι 920 μέτρα (google earth) από πόρτα μετρό μέχρι πόρτα Ακρόπολης πάνω στον λόφο. Αλλά, εντάξει, σωστό είναι το όνομα - ας μην κολλάμε τόσο πολύ με μη σημαντικά πράγματα ρε παιδιά... Ονόματα είναι, δεν είναι οδηγίες χάρτη. Από την στιγμή που δεν είναι παραπλανητικό το όνομα (όπως είναι το Χαιδάρι), είναι οκ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 602
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Jun 23, 2011 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

για τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης υπάρχει και είσοδος στα 100 μ από το μετρό, αυτή του θεάτρου του Διονύσου.
Από αυτή την είσοδο μπορεί κάποιος να φτάσει στην δυτική είσοδο στα προπύλαια, κάνοντας μια πολύ ενδιαφέρουσα και σε πολλούς άγνωστη διαδρομή, μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο.
Αρα καλώς ο σταθμός Ακρόπολη ονομάστηκε έτσι, δε νομίζω ότι αυτό σηκώνει αμφισβήτηση.
Back to top
View user's profile Send private message
andreaskm
New Member
New Member


Joined: 10 Jun 2008
Posts: 33

PostPosted: Sat Sep 10, 2011 7:11 pm    Post subject: Reply with quote

Οι μετατάξεις στελεχών των ΗΣΑΠ σε υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού φαίνεται ότι πραγματοποιήθηκαν κατά τρόπο που απορρύθμισαν τη λειτουργία των ΗΣΑΠ. Ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΗΣΑΠ παραιτήθηκε ενώ υπήρξε δέσμευση για αποκατάσταση "πάση θυσία" του προβλήματος στους ΗΣΑΠ έως την Τρίτη.
Ας ελπίσουμε να γίνει έτσι. Κάθε μέρα δεν επισκεπτόμαστε οι περισσότεροι αρχαιολογικούς χώρους. Χρησιμοποιούμε όμως πολλοί από εμάς τα μέσα σταθερής τροχιάς και, συνεπώς, η εύρυθμη λειτουργία τους μας διευκολύνει κατά τρόπο καθοριστικό στις μετακινήσεις μας.
Σίγουρα πάντως δεν μπορούμε να εξυπηρετηθούμε με χρονοαποστάσεις 25 min.
Για να δούμε...
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sun Sep 11, 2011 11:21 pm    Post subject: Reply with quote

Πρόσφατα έστειλα mail στην ΕΑΧΑ (Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων Αθηνών) για να ρωτήσω για την πορεία του έργου της πεζοδρόμισης της Β. Όλγας. Προς μεγάλη μου έκπληξη την επόμενη κι όλας μέρα μου τηλεφώνησε στο κινητό μου τηλέφωνο η ίδια η διευθύντρια της ΕΑΧΑ η κα Γαλάνη Shocked

Μου είπε ότι η μελέτη εφαρμογής έχει ολοκληρωθεί (αν και με καθυστέρηση όπως μου είπε και η ίδια) και ότι αυτή την περίοδο είναι στα χέρια των φορέων ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ καθώς από το δρόμο αυτό περνούν τόσο Τραμ όσο και Τρόλεϊ. Άμεσα αναμένεται η τυπική τους έγκριση και μετά από αυτό το έργο είναι έτοιμο για δημοπράτηση περί τα τέλη του έτους. Όμως το έργο δεν έχει ακόμα εξασφαλισμένη χρηματοδότηση καθώς υπάρχει η οδηγία στο ΠΕΠ Αττικής να ενταχθούν έργα στην υποβαθμισμένη περιοχή της Αθήνας (πλατεία Θεάτρου κτλ.). Πάντως η ίδια ήταν αισιόδοξη πως θα βρεθούν τα χρήματα έστω και με την ένταξη του έργου στο Πράσινο Ταμείο.

Με την ευκαιρία τη ρώτησα και για το άλλο χρόνιο θέμα, αυτό της κατεδάφισης του αμαξοστασίου των ΗΛΠΑΠ στον Κεραμεικό. Για εκεί μου είπε ότι είναι πιό απλά τα πράγματα καθώς έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες και το μόνο που απομένει είναι να οριστεί τον ποσόν αποζημείωσης στην ΟΣΥ από ειδική εκτιμητική επιτροπή που έχει συσταθεί για τον σκοπό αυτό.

Τέλος, με διαβεβαίωσε πως και τα δύο αυτά έργα είναι σε τελικό διαδικαστικό στάδιο και πολύ σύντομα θα υλοποιηθούν.
Back to top
View user's profile Send private message
stakyr_7
New Member
New Member


Joined: 29 May 2005
Posts: 26

PostPosted: Tue Mar 27, 2012 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

Μερικές ωραίες εικόνες από τους τελειωμένους σταθμούς:

http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Systima_Simatodotisis_gr_eng.pdf
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
vourligan
Full Member
Full Member


Joined: 31 Aug 2006
Posts: 285
Location: Athens - Corfu

PostPosted: Wed Nov 14, 2012 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231222014

Προχωρά η επέκταση του Τραμ στον Πειραιά με 12 νέες στάσεις

Τις επόμενες μέρες υπογράφεται η σύμβαση της Αττικό Μετρό με την ανάδοχο εταιρεία για την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά, συνολικού μήκους 5,3χλμ με 12 νέες ενδιάμεσες στάσεις και κόστος 20 εκατ. ευρώ.

Αυτό ανέφερε στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Σταύρος Καλογιάννης, ενημερώνοντας σχετικά με την πορεία της σύναψης της σύμβασης και την εκτέλεση των έργων υποδομής.

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, εκτίμησε ότι θα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 35.000 επιβάτες, ενώ, σε συνδυασμό με άλλα μέσα θα φθάσει στα 100.000 άτομα, με ταυτόχρονη μείωση της κυκλοφορίας κατά περίπου 15.000 αυτοκίνητα.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της εταιρίας, η χρηματοδότηση του έργου είναι εξασφαλισμένη από το περιφερειακό πρόγραμμα Αττικής και εντός 15 ημερών θα κληθεί ο ανάδοχος για να υπογραφεί η σύμβαση, προκειμένου να ξεκινήσει αμέσως μετά το φιλόδοξο αυτό έργο, που θα δώσει μεγάλες ανάσες στην περιοχή του Πειραιά.

«Θα τηρηθούν οι χρόνοι που έχουν προβλεφθεί για το ΤΡΑΜ. Είναι πολύ σημαντικό ότι η γραμμή θα ενώνει το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο» πρόσθεσε.

Ο κ. Τσίτουρας αναφέρθηκε και στα έργα επέκτασης του μετρό στην Αθήνα, εκτιμώντας ότι μέχρι τον Μάρτιο αναμένεται να παραδοθεί το μετρό στο Περιστέρι και τον Ιούνιο στην Ηλιούπολη.

Σε ό,τι αφορά την εξέλιξη των έργων για το μετρό Θεσσαλονίκης, επεσήμανε ότι «μέχρι τέλος του έτους αναμένεται να λήξει το μεγάλο φορτίο των αρχαιολογικών ανασκαφών», ενώ, σημείωσε ότι η πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση που μειώνει το ύψος της προκαταβολής στο 10% για τα συγχρηματοδοτούμενα έργα, θα βοηθήσει να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που εμφανίζονται λόγω έλλειψης ρευστότητας του αναδόχου.

Και συμπλήρωσε, ότι εντός των επόμενων ημερών θα ξεκινήσει ο ανάδοχος τα έργα για την επέκταση του μετρό προς Καλαμαριά, το οποίο εκτίμησε ότι θα έχει ολοκληρωθεί τέλη 2016 με αρχές 2017.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Fri Jun 14, 2013 6:44 pm    Post subject: Reply with quote

Χάλασε το κλειδί στα α.λιοσια. Αλλαγές 3 φορες απο αεροδρόμιο.
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2455
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Sun Feb 16, 2014 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

Τα κλασικά προβλήματα αρχαιολογικής φύσης έκαναν την εμφάνισή τους και στην επέκταση της Γ3 προς Πειραιά Confused

Σε ό,τι αφορά τη Γ4, είχα διαβάσει προ ημερών ένα άρθρο που έλεγε ότι "παγώνει" λόγω μη ένταξης στο ΕΣΠΑ ή κάτι τέτοιο, αλλά έκτοτε τίποτα. Μάλιστα, τα περισσότερα από τα υπόλοιοα ρεπορτάζ αναφέρονται στο ότι προετοιμάζεται η δημοπράτηση του πρώτου τμήματος (Άλσος Βεΐκου - Ευαγγελισμός). Ξέρουμε κάτι;

Γνώμη μου πάντως είναι ότι η εξαιρετικά σημαντική Γ4 έπρεπε να έχει κατασκευαστεί αν όχι στο βασικό έργο το πολύ στην πρώτη γενιά επεκτάσεων.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2455
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Sat Jun 28, 2014 8:38 pm    Post subject: Reply with quote

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του καλού δημοσιογράφου Αχιλλέα Χεκίμογλου, προωθείται η κατασκευή ολόκληρης της Γ4 (29 σταθμοί), των επεκτάσεων της Γ2 προς νότια (2 σταθμοί) και βορειοδυτικά (3 σταθμοί) και των έργων της Γ1 (υπογειοποίηση, νέος σταθμός "Καμίνια") με παραχώρηση όλου του συστήματος Μετρό και τραμ (αλλά και των δανειακών υποχρεώσεων) σε ιδιώτες για ορισμένα χρόνια. Πρόκειται για ένα εγχείρημα που δεν έχει ξανασυμβεί στην Ευρώπη και έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Για να δούμε.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Next
Page 25 of 26

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr