stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθήνας - Μετρό,Προαστιακός κλπ - III
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Wed Jul 28, 2010 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

Έχεις δίκιο, είναι το θέμα με τη Siemens. Το είχα ξεχάσει τελείως Confused Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

Άυριο αν προλάβω θα βγάλω βιντεάκια να δείτε το ΣΚ από χώρους που δεν θα είναι προσβάσιμοι στο κοινό ούτε κατά τη λειτουργία της επέκτασης όπως το υπόγειο αμαξοστάσιο και άλλες υποστηρικτικές εγκαταστάσεις καθώς και τη σήραγγα... Cool
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 8:11 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα και πάλι...
Συνεχίζοντας τη σειρά με τα βίντεο από την επέκταση του Ελληνικού, σήμερα θα δούμε έναν από τους χώρους που δεν θα είναι προσβάσιμοι στο κοινό ούτε κατά τη λειτουργία της γραμμής...
Το Αμαξοστάσιο Ελληνικού όπως λέγεται είναι ένας τεράστιος υπόγειος χώρος που χωράει 8 συρμούς (4 πίσω και 4 εμπρός όπως θα δείτε το βίντεο), έχει πλήθος υπόγειων χώρων (αποθήκες, χωροί τεχνικού εξοπλισμού κτλ) αλλά βρίσκονται σε πολύ μικρότερο βάθος από τους σταθμούς (8 - 15 μέτρα) καθώς από πάνω του βρίσκεται η οδός πρόσβασης από τη Βουλιαγμένης προς τον ανατολικό αεροσταθμό του πρώην ανατολικού Αεροδρομίου. Κατά την αποκατάσταση, ανακατασκευάστηκε η οδός και διαθέτει 2 + 2 λωρίδες και μια μεγάλη νησίδα όπου θα φυτευθούν πολλά δέντρα...

Πάμε να δούμε...

Νότια Επέκταση Γραμμής 2 Μετρό Αθήνας προς Ελληνικό

Αμαξοστάσιο Ελληνικού

30 Ιουλίου 2010


http://www.youtube.com/watch?v=rX4aDgBbinU
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε StavrosGramm κα-τα-πλη-κτι-κο!!!!. Μοναδικος χωρος , για τα ελληνικα δεδομενα το υπογειο αμαξοστασιο. Για αλλη μια φορα σε ευχαριστουμε για τις μοναδικες εικονες που εχουμε την τιμη να βλεπουμε πρωτοι.

Υ.Γ. Οι δικοι σου κλαρινα ακουνε στο εργοταξιο? Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Sat Jul 31, 2010 10:59 pm    Post subject: Reply with quote

Σαν Χριστοδουλόπουλος μου ακούγεται! Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

μπραβο για το βιντεο!!
Να πω ότι το αμαξοστασιο το περιμενα ποιο φαρδυ-πλατυ και φωτεινο! Laughing
Επισης δεν μοιαζει να ειναι 15 μετρα κατω απο τη γη. Πως κατασκευαστηκε αυτό? Με ανοιχτο ορυγμα ή με υπογεια εκσκαφη?

Ποιος ο σκοπος της υπαρξης του, ειναι για σταθμευση αμαξοστοιχειων μονο ή εχει και καποιο αλλο ρολο?
η Εισοδος-εξοδος των αμαξοστοιχειων πως γινετε, υπαρχει και σε αλλο ακρο των γραμμων επιφανειακες εγκαταστασεις?
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 3:39 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε corsakia, είναι λίγο σκοτεινό γιατί δεν ανάβουμε όλα τα φώτα (οικονομία... Embarassed )
Το βάθος μεταβάλλεται όπως έγραψα από 8 - 15 μέτρα λόγω της κλίσης του εδάφους (στο σημείο απ' όπου μπήκα είναι 8 μέτρα).
Τώρα όσον αφορά το τρόπο κατασκευής, κατασκευάστηκε με τη μέθοδο του ανοιχτού ορύγματος (cut & cover) καθώς από πάνω βρίσκεται η οδός πρόσβασης στον πρώην ανατολικό αεροσταθμό που έχουμε καταργήσει και τώρα αποκαθιστούμε. Να μια φωτό από την περίοδο της κατασκευής (φαίνομαι και εγώ λίγο, συγνώμη γι' αυτό Embarassed ):

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/001.jpg

Ο σκοπός του είναι η στάθμευση 8 συρμών και η δυνατότητα πραγματοποίησης συντήρησής τους καθώς και ο καθαρισμός τους...

Η είσοδος έξοδος των συρμών στο αμαξοστάσιο γίνεται υπόγεια με υπηρεσιακή σήραγγα που συνδέει την κυρίως σήραγγα με το αμαξοστάσιο. Στην επιφάνεια δεν θα υπάρχει καμμία άλλη εγκατάσταση..
Έφτιαξά ένα πρόχειρο σχέδιο για τα καταλάβετε καλύτερα τη θέση και τον τρόπο σύνδεσης του αμαξοστασίου:

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/Plan.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 7:59 pm    Post subject: Reply with quote

Συνεχίζουμε με τα βιντεάκια από την επέκταση του Ελληνικού...
Πάμε στην αρχή του έργου, στο σημείο σύνδεσης της υπάρχουσας σήραγγας μετά τον σταθμό "Άγιος Δημήτριος" με τη νέα προς Ελληνικό...
Για να πραγματοποιηθεί αυτή η διασύνδεση, έγινε μια μεγάλη εκσκαφή με τη μέθοδο του cut & cover με αποτέλεσμα να κλείσουν 2 λωρίδες (1 σε κάθε ρεύμα) στη Λ. Βουλιαγμένης. Τις ημέρες που όλοι εμείς θα λείπουμε διακοπές, τις ημέρες του 15άυγουστου, οι "άτυχοι" υπεύθυνοι και εργάτες του συγκεκριμένου εργοταξίου θα δουλεύουν για τα αποκατασταθεί η κυκλοφορία και από τις 17 Αυγούστου να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Αργότερα από Σεπτέμβρη θα φυτευθούν το γρασίδι, οι θάμνοι και τα δέντρα.

Στο βίντεο που θα δείτε είμαι στη νησίδα και δεξιά και αριστερά μου (εκεί που το υψόμετρο είναι χαμηλότερα) θα μπεί η άσφαλτος αφού σπάσουν τα τσιμεντένια τοιχια και απομακρυνθούν οι περιφράξεις:

http://www.youtube.com/watch?v=lIMOHI62vWc
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Mon Aug 02, 2010 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

Ανοίγουν στις 8 Αυγούστου οι σταθμοί Άγιοι Ανάργυροι και Μεταμόρφωση (!) του Προαστιακού. Μόλις το ανακοίνωσε το γκρουπάκι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο facebook. Άντε, καλορίζικοι!!! Very Happy Very Happy

Edit: Πάρτε και ένα σχετικό αρθράκι από το in.gr:

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231054178
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Aug 04, 2010 10:39 am    Post subject: Reply with quote

http://inhabitat.com/2010/08/03/china-developing-traffic-straddling-bus-that-drives-over-cars/

φοβερή ιδέα! Κάτι σαν τραμ σε ράγες το βλεπω εγώ. Σε πόλεις με σχετικά στενούς δρόμους αποτελεί ιδανική λύση, πολυ φτηνότερη από το να φτιάχνεις μετρό.
Μετά τα τραινα που δε σταματάνε στις στάσεις βλέπουμε αυτό από τους Κινέζους. Οι άνθρωποι θα πάνε μπροστά....
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Aug 04, 2010 11:30 am    Post subject: Reply with quote

Όντως πολύ καλή ιδέα στη θεωρία. Όμως, αν η κατασκευή αφορά μόνο σε τραμ με μέγεθος που θα σκεπάζει δύο λωρίδες όπως βλέπουμε στις φωτό του άρθρου τότε θα υπάρξει ένα ανυπέρβλητο πρόβλημα: θα είναι αδύνατον να στρίψει σε δρόμο με μία λωρίδα. Θα πρέπει, επομένως να προβλεφθούν και τραμ μικρότερου μεγέθους που θα σκεπάζουν μία λωρίδα μόνο.

Επίσης πρέπει να είναι αρκετά ψηλό για να περνούν από κάτω του φορτηγά, αλλά και κοντό για να μην βρίσκει σε γέφυρες.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Wed Aug 04, 2010 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Επίσης μην παραβλέπουμε τον βαθμό επικινδυνότητας για τους οδηγούς όσο αφορά στο πόσο θα τους αποσπά την προσοχή και θα τους παραπλανείς. Ένα τραμ που θα περνάει πάνω και δίπλα από το κεφάλι σου χρειάζεται εξοικείωση ώστε να μην σε μπερδεύει στις κινήσεις σου, και όσο αφορά την οδική ασφάλεια είναι έγκλημα να πεις ότι οι οδηγοί σε κάποιο διάστημα θα "συνηθίσουν". Προσωπικά δεν θα ήθελα ένα τέτοιο τραμ να κινείται στον δρόμο που οδηγάω.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Aug 04, 2010 8:11 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.popsci.com/cars/article/2010-08/chinas-straddling-bus-carries-passengers-overhead-lets-traffic-pass-underneath

ενα ακόμα δημοσίευμα για το νέο τύπο τραμ, από την Κίνα.
το βίντεο που υπάρχει στο σύνδεσμο εξηγεί με σαφήνεια και απαντά σε όλες τις ανησυχίες σας.
....τι δε καταλάβατε τίποτα; είστε αγράμματοι Mr. Green

edit:
εδώ υπάρχει και η μετάφραση του βίντεο......για τους αγράμματους που δε μιλούν Κινέζικα!!! Laughing
http://www.chinahush.com/2010/07/31/straddling-bus-a-cheaper-greener-and-faster-alternative-to-commute/

ξανα-edit:
προσέξατε τι λέει: 3 χρόνια για 40 χλμ υπόγειου σιδηρόδρομου !!!!!! Shocked Shocked Shocked
πότε ειπαμε θα τελειώσει η γραμμή 4; το 2022 και βάλε Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Thu Aug 05, 2010 1:23 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά, γνωρίζει κανείς τίποτα παραπάνω για το θέμα με την Siemens και την επέκταση του Μετρό προς Ελληνικό; Από ότι έχω καταλάβει, το έργο έχει κολήσει γιατί οι υπουργοί φοβούνται να πάρουν την απόφαση να αγοράσουν υλικό από την Siemens για να λειτουργήσει η επέκταση. Αλλά όλα τα άρθρα λένε ότι αναμένεται να λυθεί το πρόβλημα μέχρι τον Μάρτιο του 2011. Από περιέργεια, τι περιμένουμε να αλλάξει μέχρι τότε; Προφανέστατα, δεν πρόκειται να έχει διαλευκανθεί η υπόθεση μέχρι τότε. Ούτε και - πιστεύω - θα έχει ξεχαστεί. Άρα τι;

Όπως το βλέπω το πράγμα, εάν μπορεί να αντικατασταθεί η Siemens, έχει καλώς. Αλλιώς τι το καθυστερούνε; Ας έχει το θάρρος ο υπουργός να πει ότι αυτή είναι η μόνη λύση και να λειτουργήσει το Μετρό ΤΩΡΑ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Thu Aug 05, 2010 9:02 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε Alkis δεν ξέρω και εγώ τι περιμένουν να αλλάξει έως τον Μάρτιο. Και εγώ πιστεύω ότι ειναι θέμα θάρρους..

Δες ένα απόσπασμα από παλαιότερό μου post:

"....Απ' ότι έχω ακούσει το Υπουργείο δεν μπορεί να υπογράψει μια συμπληρωματική σύμβαση όσον αφορά κάποια συστήματα τηλεδιοίκησης της επέκτασης που είναι απαραίτητη για την κίνηση των συρμών λόγω του θέματος Siemens. Το θέμα είναι ότι όλο το σύστημα του Μετρό είναι συμβατό μόνο με το σύστημα της συγκεκριμένης εταιρείας (έχει εγκαταστήσει το ίδιο σε όλο το δίκτυο) οπότε... αδιέξοδο....."

Εφόσον αναγκαστικά θα το εγκαταστήσει η Siemens δεν ξέρω γιατί καθυστερούν... Ίσως περιμένουν να περάσει ο καιρός για να πιάσει πιο πολύ το "δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα άλλο...."
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Sun Aug 08, 2010 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα παραδόθηκαν δύο σταθμοί του Προαστιακού: η πολύπαθη Μεταμόρφωση (μετά από χρόνια καθυστερήσεων) και οι Άγιοι Ανάργυροι, που είναι ο πρώτος σταθμός που παραδίδεται στο τμήμα Αθήνα-ΣΚΑ. Μεγαλώνει το δίκτυο Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Aug 18, 2010 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

gia ton stathmo axarnes xeroume kati? apo ton maio tha anoige...!

*sorry gia ta greeklish
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Mon Aug 23, 2010 1:50 pm    Post subject: Reply with quote

Τα έργα αποκατάστασης της Λ. Βουλιαγμένης στο επίμαχο σημείο μετά τον Σταθμό "Άγιος Δημήτριος"...
Επιτέλους σε 1 περίπου μήνα η ταλαιπωρία στο σημείο θα αποτελεί παρελθόν.
Ο λόγος που θα αργήσει τόσο η αποκατάσταση είναι το γεγονός ότι οι εργασίες θα γίνονται μόνο βράδυ.. (10.00 με 06.00)...

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231056170
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Aug 30, 2010 10:26 pm    Post subject: Reply with quote

billy8181 wrote:
gia ton stathmo axarnes xeroume kati? apo ton maio tha anoige...!

*sorry gia ta greeklish

Και ο Ταύρος θα άνοιγε την Άνοιξη.
Πάντως στο φεισμπουκ η τραινοσε λέει οτι κάτι θα μπει στις ράγες! Μπες ελεύθερα και θα βγάλεις το συμπέρασμα σου.

Σήμερα η Νετ έλεγε ότι τις επόμενες μέρες(? Rolling Eyes ) θα ανακοινωθούν οι τελικές ημερομηνίες παράδοσης του Μετρό.
Για να δούμε κάποιοι θέλουν να πάνε με το μετρό στο Πράκτικερ του Αιγάλεω-σύνορα Αγ.Βαρβάρας( και όχι Χαιδάρι όπως λένε). Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Tue Aug 31, 2010 9:44 am    Post subject: Reply with quote

per88 wrote:

Για να δούμε κάποιοι θέλουν να πάνε με το μετρό στο Πράκτικερ του Αιγάλεω-σύνορα Αγ.Βαρβάρας( και όχι Χαιδάρι όπως λένε). Rolling Eyes


Τι εννοείς?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Wed Sep 01, 2010 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

Εξελίξεις θα έχουμε τις επόμενες μέρες για την επέκταση του Ελληνικού...

Τα έργα ολοκληρώνονται και σε ότι αφορά τις επιφανειακές αποκαταστάσεις. Ειδικότερα στο σημείο κοντά στον σημερινό σταθμό του Αγίου Δημητρίου που η Λ. Βουλιαγμένης γίνεται 2 λωρίδες οι εργασίες προχωρούν όσο πιο γρήγορα γίνεται και θα ολοκληρωθούν περί τις 20 του μήνα. Η μόνη περίπτωση που οι επιφανειακές αποκαταστάσεις έχουν σταματήσει είναι ο σταθμός "Ηλιούπολη" γιατί είμαστε σε αναμονή έγκρισης των σχεδίων από την Αττικό Μετρό.

Τις επόμενες μέρες θα δείτε και νέα video από τις παραπάνω εργασίες.

Επίσης με ανυπομονησία περιμένουμε ενημέρωση από το Υπουργείο Υποδομών σε ότι αφορά την παράδοση της επέκτασης στο κοινό γιατί μπορεί να είναι έτοιμη αλλά υπάρχει το θέμα με τη Siemens. Χτές έδωσε μια συνέντευξη ο Μαγκριώτης (αντιγράφω από το site του Υπουργείου):

"ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σας κάλεσα για την επικαιρότητα την ακραιφνώς πολιτική, για να την σχολιάσουμε, αλλά πριν θα ήθελα, το εξής: αν μπορείτε να μας πείτε, πόσο κολλάει το θέμα με την Siemens αναφορικά με την γραμμή του ΜΕΤΡΟ στο Ελληνικό, γιατί περιμένουν πολλοί άνθρωποι να λειτουργήσει ο σταθμός κ. Μαγκριώτη, και πείτε μου αν είστε έτοιμος να βασιστείτε να δώσετε μια απάντηση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ: Έγινε ένας διαγωνισμός από την προηγούμενη Κυβέρνηση. Ήταν η μόνη εταιρεία που είχε καταθέσει πρόταση, για τα ηλεκτρομηχανικά. Η προηγούμενη Κυβέρνηση με τις εκλογές δεν προχώρησε – να το πω έτσι – την ανάδειξη του μειοδότη και έμεινε στον αέρα αυτή η διαδικασία και έτσι παραμένει. Υπάρχει ένα ζήτημα με τη Siemens. Ένα ζήτημα θεσμικό, πολιτικό και ηθικό, θα έλεγα, το οποίο έχουμε θέσει ως Υπουργείο Υποδομών. Το έχει θέσει και η Κυβέρνηση. Έχουν κατατεθεί ερωτήματα προς τα ανώτατα δικαστήρια της χώρας, προς την ΕΕ. Περιμένουμε αυτές τις απαντήσεις και πολύ γρήγορα, τις προσεχείς μέρες θα ανακοινώσουμε τις επιλογές μας στηριζόμενοι πάντοτε στη βασική κεντρική επιλογή της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού για απόλυτη διαφάνεια και προστασία του δημοσίου συμφέροντος.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το περιμένουμε, διότι πάνω σε αυτό θα χρειαστείτε ένα ακόμη μεγάλο χρονικό διάστημα, μέχρι να τελειώσει ο σταθμός. Έτσι δεν είναι;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ: Ακριβώς, γιατί τα έργα πολιτικού μηχανικού όπως λέγονται ολοκληρώνονται, και υπάρχουν μετά τα ηλεκτρομηχανολογικά, οι σηματοδοτήσεις, τα οποία χρειάζονται τις υψηλές τεχνολογίες και εκεί ακριβώς είχε προκηρυχθεί αυτός ο διαγωνισμός, ο οποίος δεν ολοκληρώθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση, γιατί ξέσπασε το σκάνδαλο Siemens και εκεί βρισκόμαστε αναζητώντας πάντοτε την απόλυτη διαφάνεια στα θέματα αυτά. Γιατί είναι επιλογή της Κυβέρνησης, είναι απόλυτη επιθυμία των πολιτών."

Άντε να δούμε.... Confused
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Sep 02, 2010 11:02 am    Post subject: Reply with quote

Ερχονται ανακοινώσεις για νέα έργα, δρόμους, μετρό Θεσσαλονίκης και Αθήνας, εν' όψει της ΔΕΘ.

Σημειώνω, οσον αφορά τα έργα μετρό:
- επεκτάσεις μετρό Θεσσαλονίκης
- Δημοπράτηση 1ου τμήματος γραμμής 4!!! δυστυχώς πάμε για σαλαμοποίηση της 4 και η Κηφησίας μένει χωρίς μετρό για τα επόμενα 12-15 χρόνια Crying or Very sad
- επέκταση μετρό προς Ιλιο-Καματερό.

Περισσότερα απο την Ημερησία, εδώ:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=54993147
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Sep 13, 2010 10:37 am    Post subject: Reply with quote

Πλάκα θα έχει το τμήμα της γραμμής 4 να κατασκευαστεί πιο γρήγορα από τον Πειραιά.
Μου αρέσει που οι οδηγοί των λεωφορειακών γραμμών του Αεροδρομίου (Χ95) είναι καλοντυμένοι,όχι λέτσοι.Εντυπωσιάστηκα. Νόμισα ότι είμαι σε άλλη χώρα.
Νέα ταλαιπωρία περιμένει τους λάτρεις του ΗΣΑΠ από την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου.
Συγκεκριμένα με λεωφορεία θα κινούνται οι επιβάτες στο τμήμα Άνω Πατήσια-Ειρήνη από 17/9 ως 26/9. Καλή δύναμη!
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Mon Sep 13, 2010 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα σε όλους...
Στην επέκταση του Ελληνικού οι αποκαταστάσεις στην επιφάνεια έχουν ανεβάσει ρυθμούς (είναι οι τελευταίες εργασίες που απομένουν βέβαια) και εξελίσσονται σε όλα τα μέτωπα πλέον. Προσωπικά για μένα σήμερα ήταν η τελευταία μου μέρα στο έργο του Ελληνικού Crying or Very sad . Φυσικά θα συνεχίσω να ενημερώνω το forum για οτιδήποτε μαθαίνω...
Δυστυχώς το έργο στο οποίο θα βρίσκομαι από αύριο δεν έχει κανένα ενδιαφέρον (αγωγοί ομβρύων στο Θριάσιο Sad ) αλλά ελπίζω σύντομα να ξεκινήσει κάποιο νέο μεγάλο έργο... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon Sep 13, 2010 8:22 pm    Post subject: Reply with quote

Άντε με το καλό στα εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού! Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Next
Page 20 of 26

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr