View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
GAGAROS Junior Member
Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Sat Sep 18, 2010 8:31 pm Post subject: |
|
|
Καλά, θα μου επιτρέψεις να είμαι λιγάκι επιφυλακτικός. Η τρόικα μάς ζητάει να μειώσουμε το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων κατά 1 δις ευρώ. Πού θα βρεθούν αυτά τα λεφτά για επεκτάσεις και για κατασκευή νέας γραμμής; |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Sep 21, 2010 7:45 pm Post subject: |
|
|
Ένα ενδιαφέρον πείραμα έλαβε χώρα στο Σαπόρο αυτές τις μέρες στην γραμμή Tōzai Municipal !
Η εταιρεία Yamato Transport Co. ανέλαβε δοκιμαστικά την μεταφορά express δεμάτων με τον Υπόγειο Σιδηρόδρομο-Μετρό της πόλης προκειμένου να μην επιβαρύνεται η ατμόσφαιρα της πόλης απ' τους ρύπους των φορτηγών.
Η μεταφορά θα πραγματοποιείται στις θέσεις αναπήρων των συρμών, και θα εκτελείται τις ώρες που η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη.
Η εταιρεία Yamato Transport Co. διαθέτει φορτηγά 4 τόννων για door-to-door delivery στους Σταθμούς.
Πολύ ενδιαφέρον πείραμα, ελπίζω στην ΑΜΕΛ να παρακολουθούν τέτοιες πρωτοβουλίες που μπορούν να αποφέρουν ένα πρόσθετο έσοδο στην εταιρεία.
Υ.Γ
Υπόψιν ότι η πόλη Σαπόρο είναι απ' τις πλέον καθαρές πόλεις στην Ιαπωνία, και οι άνθρωποι -όπως καταλαβαίνετε- φροντίζουν να παραμείνει έτσι... |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 1:01 pm Post subject: |
|
|
Τι γίνεται με την επέκταση προς το Ελληνικό, Σταύρο κανα νέο εσύ που έχεις και τα κονέ? |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 7:43 pm Post subject: |
|
|
Εγω πλέον έχω φύγει από εκεί και είμαι σε έργο κατασκευής αγωγών στο Θριάσιο καθώς πολύ απλά το έργο της επέκτασης του Ελληνικού έχει σχεδόν ολοκληρωθεί! Αυτό που βλέπουν όσοι κινούνται στην Λ. Βουλιαγμένης είναι οι τελικές επιφανειακές αποκαταστάσεις των εργοταξιακών χώρων... Όλα τα άλλα είναι έτοιμα! Είναι κρίμα που την επέκταση κρατούν κλειστή οι γραφειοκρατικές διαδικασίες του ζητήματος Siemens.. Για όσουν δεν έχουν διαβάσει παλαιότερά μου post, εκρεμεί η εγκατάσταση τηλεδιοίκησης που έχει αναλάβει να το κάνει η Siemens. Το Υπουργείο καθυστερεί την επικύρωση της σύμβασης με δεδομένο τη διερεύνηση της υπόθεσης. Όμως δεν μπορεί να ακυρώσει τον διαγωνισμό και να το αναλάβει άλλη εταιρεία για 2 λόγους: 1ον δεν έχει εκδοθεί καταδικαστική απόφαση για τη Siemens και 2ον όλο το σύστημα του Μετρό της Αθήνας είναι συμβατό με αυτό της Siemens που το έχει κατασκευάσει. Είναι λοιπόν καθαρά θέμα Υπουργείου το πότε θα λύσει τον γόρδιο δεσμό και θα ανοίξει τη γραμμή. Εμείς το χρέος μας ως κατασκευαστές το κάναμε.. |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 8:03 pm Post subject: |
|
|
StavrosGramm ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!
Εύχομαι καλή συνέχεια στο νέο σου πόστο! |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Oct 11, 2010 3:49 pm Post subject: |
|
|
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=212268
από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ τα προτεινόμενα σχέδια για επεκτάσεις στα ΜΜΜ της Αθήνας.
Να δούμε πόσα από αυτά και ΠΟΤΕ θα γίνουν πραγματικότητα,
δεδομένου ότι μας πήρε 6 χρόνια να φτάξουμε 3 σταθμούς σε έτοιμη γραμμή μετρό (Χολαργός - Αγ Παρασκευή).
Δε λέει τίποτα για επέκταση του ΗΣΑΠ προς βορρά.
Ουτε για πέμπτη γραμμή προς Βύρωνα-Καισαριανή. Για να δουμε που θα κάτσει το μολύβι όταν θα έχουμε επίσημες ανακοινώσεις. |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Mon Oct 11, 2010 4:35 pm Post subject: |
|
|
Κάθε επέκταση των ΜΜΕ στην Αθήνα είναι θετική αν και έχω τις αμφιβολίες μου για το εάν η επέκταση του τραμ από το Σύνταγμα μέχρι τον Σταθμό Λαρίσης είναι αναγκαία καθότι συμπίπτει σχεδόν 100% με την κόκκινη γραμμή του μετρό...
Η μόνη λογική που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι μετά δένει με την μελλοντική του επέκταση πάνω στην Αλεξάνδρας η οποία όντως καλύπτει ένα μεγάλο κενό.
Last edited by Alkis on Mon Oct 11, 2010 4:38 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Mon Oct 11, 2010 4:36 pm Post subject: |
|
|
Ωραία λόγια που θα συμβούν μέσα στα επόμενα 20 χρόνια....
Όπως και το μετρό στο Αιγάλεω που θα ήταν έτοιμο το 2005
ο κλάδος Πανόρμου-Μαρούσι το 2006
και ο ηλεκτροκίνητος προαστιακός του Κιάτου το 2004
(Πήρε ρεύμα η Κόρινθος?)
Θετικό είναι το γεγονός της συνένωσης των ΚΤΕΛ...στον Ελαιώνα.
Παρατηρήσατε ότι θέλουν να διώξουν το ΚΤΕΛ από το πεδίον του Άρεως?
Σωστό! |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Oct 11, 2010 4:55 pm Post subject: |
|
|
Εγώ απο το ρεπορτάζ δεν κατάλαβα σχεδόν τίποτα. Στην πρώτη παράγραφο λέει Quote: | περιλαμβάνουν οι προτάσεις του Οργανισμού Αθήνας για το κυκλοφοριακό | Στην δεύτερη λέει Quote: | Πρόκειται για ένα πακέτο έργων που θα περιλαμβάνονται στο νέο Ρυθμιστικό της Αττικής, το οποίο θα παρουσιαστεί ώς το τέλος του χρόνου. | Και στην τρίτη Quote: | Οι προτάσεις της ομάδας συγκοινωνιολόγων |
Τελικά μιλάμε για πρόγραμμα ή για προτάσεις. Μακάρι να ήξεραν και οι ίδιοι. Διότι από προτάσεις και εξαγγελίες έχουμε χορτάσει πλέον. Και όλα αυτά γιατί πότε χαλάει το ΥΠΕΧΩΔΕ, πότε χαλάει το Μεταφορών, πότε τον εκάστοτε δήμαρχο, μετά γίνεται και ένας ανασχηματισμός ή πέφτει η κυβέρνηση και ο καινούριος υπουργός βγάζει τον προηγούμενο τρελό, και άντε πάλι από την αρχή.
Ο Σουφλιάς τουλάχιστον το είχε πιάσει το νόημα. Ήξερε ότι κανένα δημόσιο έργο δεν πρόκειται ποτέ να γίνει, καμία επέκταση και κανένα τραμ. Έτσι πρότεινε να γεμίσει το λεκανοπέδιο με Αττική Οδό, να υπάρχει ένας τρόπος να μετακινείται ο κόσμος. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Oct 11, 2010 6:24 pm Post subject: |
|
|
Το ρυθμιστικό σχέδιο Αττικής είναι πάντως κάτι παραπάνω από απλές μελέτες και προτάσεις καθώς γίνεται νόμος του κράτους μετά την ψήφιση από την Βουλή. Πράγμα που σημαίνει ότι κάθε έργο υποδομής ή οποιαδήποτε άλλη οικονομική δραστηριότητα μεγάλης κλίμακας που δεν έχει προβλεφτεί μέσα σε αυτό (έστω και σε ορίζοντα 20ετίας) γίνεται εύκολα βορά στις προσφυγές στο ΣτΕ.
Το Ρυθμιστικό σχέδιο που βρίσκεται αυτή την στιγμή σε ισχύ (του 1985 με διάφορες μικρές επικαιροποιήσεις) είναι απόλυτα ξεπερασμένο και αποτελεί τροχοπέδη για πολλά μικρά και μεγάλα δημόσια και ιδιωτικά έργα.
Ο Σουφλιάς είχε παρουσιάσει το 2009 ένα νέο ρυθμιστικό σχέδιο που (ευτυχώς - προσωπική εκτίμηση) δεν πρόλαβε να ψηφιστεί από την Βουλή. Ήταν αυτό το ρυθμιστικό με τις 9-10 γραμμές μετρό, τους αυτοκινητόδρομους από το Σούνιο μέχρι τον Μαραθώνα και τον Ωρωπό και την "ξεχείλωση" της Αθήνας στα Μεσόγεια και την Σαρωνίδα.
Τότε είχε συναντήσει μεγάλες αντιδράσεις ακόμα και από τους ίδιους τους μελετητές που είχαν καταγγείλει αλλοίωση των προτάσεων τους.
Ακόμα και το εντυπωσιακό σχέδιο με τις 9-10 γραμμές μετρό θα αποτελούσε ταφόπλακα για την ανάπτυξη του δικτύου τραμ στην Αθήνα καθώς οποιαδήποτε προσπάθεια για την επέκταση του δικτύου τραμ θα έπεφτε πάνω σε "θεσμοθετημένο από το Ρυθμιστικό άξονα επέκτασης του μετρό" και θα έμπλεκε στο ΣτΕ. Και μάλιστα είχαν τοποθετηθεί "κουλές" γραμμές μετρό που δεν υπήρχε περίπτωση να κατασκευαστούν ούτε το 2120 πάνω σε όλους τους διαδρόμους που έχουν δείξει όλες οι μελέτες στο παρελθόν ότι είναι ιδανικές για δίκτυο τραμ (Πατησίων, Αλεξάνδρας, προς Πέραμα κτλ.).
Τέλος πάντων αυτό πλέον πέρασε στην ιστορία, μέχρι το τέλος του χρόνου θα δημοσιευτεί το νέο ρυθμιστικό σχέδιο της Αττικής οπότε εδώ θα είμαστε να κρίνουμε και αυτό. Μέχρι τότε θα βλέπουν το φως της δημοσιότητας διάφορες προτάσεις και τμήματα αυτού πολλές φορές και αντικρουόμενες (ας είναι καλά η δημοσιογραφία.....)
Εκτός από τον τομέα των υποδομών και των μεταφορών η ύπαρξη ενός καλού Ρυθμιστικού είναι πρώτα από όλα το σημαντικότερο εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης μιας περιοχής. Το Ρυθμιστικό είναι η βάση από την εγκατάσταση μιας βιομηχανίας στην Αττική, μέχρι την δημιουργία ενός επιχειρηματικού πόλου (π.χ. Δραπετσώνα), από τον ορισμό των χρήσεων γης μέχρι την ανάπλαση της παραλιακής ζώνης και την χρήση του Ελληνικού κτλ... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Oct 11, 2010 8:04 pm Post subject: |
|
|
Πολλά ακούω για ευαγγελισμό και Πανεπιστήμιο....
Εκεί δεν ήταν που κατά την κατασκευή του πρώτου μετρό είχαν κολήσει τα πάντα λόγω πηγαδιών και αρχαίων.
Ξεχάσαμε το περίπτερο που το ρούφηξε η άβυσσος. Για να διπλασιάσουμε τα χρόνια εκτέλεσης παρακαλώ.... |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Oct 12, 2010 5:39 pm Post subject: |
|
|
Για το αρχικό δίκτυο είχα κάνει τη διπλωματική μου εργασία στη σχολή. Δεν είχε κολήσει εκεί το αρχικό δίκτυο. Στο τμήμα "Ομόνοια - Μεταξουργείο" ήταν τα πηγάδια όπου ο "μετροπόντικας" σταμάτησε για περίπου 1 χρόνο. Επίσης για το περίπτερο που αναφέρεις, ήταν κατασκευαστικό σφάλμα καθώς ο τύπος της "ασπίδας*" ήταν ακατάλληλος για τα συγκεκριμένα εδάφη και δημηουργήθηκαν εκτεταμένες υπερ-εκσκαφές. Αυτό δεν σημαίνει ότι μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας και τεχνογνωσίας θα επαναλάβουμε τα ίδια λάθη. Π.χ. τώρα (όπως και στο Ελληνικό) χρησιμοποιούμε αποκλειστικά ΤΒΜ (μετροπόντικα) τύπου EPB**, που υποστηρίζει το έδαφος κατά την εκσκαφή.
* το εμπρός μέρος του ΤΒΜ που κόβει και σκάβει το μέτωπο της σήραγγας
** Earth Pressure Balance |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Oct 17, 2010 12:53 am Post subject: |
|
|
οκ πριν ξαναποστάρω θα σου στείλω pm για σιγουριά. Τελικά έχουμε όλη την επιστήμη σε αυτό το φόρουμ. Να σαι καλά! |
|
Back to top |
|
|
vourligan Full Member
Joined: 31 Aug 2006 Posts: 285 Location: Athens - Corfu
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Oct 30, 2010 11:39 am Post subject: |
|
|
Διάβασα σε γνωστό μπλογκ ότι σκέφτονται λέει να αναθέσουν την είσπραξη των εισητηρίων των ΜΜΜ της Αθήνας σε ιδιωτική εταιρεία!!!!
Αν δεν κάνω λάθος έχουμε 4000 (η 2200) "απολυμένους" της Ολυμπιακής, που ενώ δεν δουλεύουν αποζημιώνονται από το κράτος.
(Θα με ενδιέφερε να μάθω ακριβώς το ύψος της προκαταβολής που ο καθένας λαμβάνει, γιατί αν έπαιρνε ο καθένας μισθό 5000 ευρώ, τα 2000 ευρώ χωρίς να δουλεύεις δεν τα λες προκαταβολή. Αν κάποιος ξέρει παραπάνω λεπτομέρειες ασ μας ενημερώσει)
Γιατί λοιπόν δεν βάζουμε του κακόμοιρους απολυμένους να δουλέψουνεκεί?
Δεν είναι όλοι οι απολυμένοι με πτυχία! Απλά βολεμένοι βουλευτών ήταν.
20 είναι αρκετοί για τον προαστιακό! Βάλε και 200 για το μετρό. Και 100 για το τραμ. 1500 για τα λεωφορεία, κράτα και 100 για τον ΟΣΕ (που δεν έχει υπεράριθμους) και μενουν και αρκετοι να μεταταγούνε σε πολιτικά γραφεία (κάποιοι έχουν δυνατές κουμπαριές).
Από αεροσυνοδός, τρενοσυνοδός, δεν είναι πολύ κακό! |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 4:18 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Το 2012 αρχίζει η κατασκευή της νέας γραμμής του Μετρό
Εντός του 2012 θα αρχίσει η κατασκευή της νέας γραμμής 4 του μετρό προϋπολογισμού 3,3 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Αρχικά η γραμμή 4 θα ξεκινά από το άλσος Βεΐκου και θα φτάνει έως τον Ευαγγελισμό και στη συνέχεια θα φτάνει έως το φάρο Ψυχικού
Από τον Ευαγγελισμό θα κατασκευαστεί μία ακόμη γραμμή που θα περιλαμβάνει σταθμούς σε Καισαριανή, Παγκράτι και Υμηττό.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Χρήστο Τσίτουρα στη νέα γραμμή οι συρμοί θα κινούνται χωρίς οδηγούς.
από www.skai.gr |
Νόμιζα ότι ακόμα δεν έχουν αποφασίσει από που θα περνάει η καινούρια γραμμή... μήπως εννοούν ότι αρχίζει η μελέτη?
Αυτό πάντως περί του αυτοματοποιημένου συστήματος δεν το καταλαβαίνω. Κάτι τέτοιο δεν κοστίζει πιο πολύ? Γιατί σε τέτοιες περιόδους δεν κοιτάνε να φτιάξουν περισσότερη ποσότητα και όχι ποιότητα? Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που να θεωρεί τους συρμούς με οδηγούς ξεπερασμένο. Δεν είμαστε και στο 2150. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 4:32 pm Post subject: |
|
|
το μετρό της Αθήνας ήδη λειτουργεί χωρίς παρεμβάσεις των οδηγών. Είναι ήδη αυτοματοποιημένο.
Απλά, υπάρχουν οδηγοί για λόγους ασφαλείας και ελέγχου, και επειδή οι αποβάθρες δεν έχουν αυτοματοποιημένες πόρτες, που να τις απομονώνουν από τις γραμμές.
Προφανώς στην 4 οι αποβάθρες θα απομονώνονται με παραπετάσματα, όπως στο μετρό της Θεσσαλονίκης.
Last edited by vas8 on Thu Nov 04, 2010 4:48 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 4:43 pm Post subject: |
|
|
[quote="aikinn"] Quote: | Δεν είμαστε και στο 2150. |
οχι, αλλα υπαρχουν αρκετές γραμμες μετρο που λειτουργουν ετσι (Παρισι γραμμη 14 πχ, Λονδινο Docklands railway) |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 4:45 pm Post subject: |
|
|
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231066113
aikinn ισως αυτό να σου λυσει την απορία. Η 4 σπάει και δημοπτρατείται σε 2-3 φάσεις. Η πρώτη φάση αφορά το τμήμα Γαλάτσι - Ευαγγελισμός,που έχει μελετητική ωριμότητα.
Τώρα ο νέος κλάδος προς Βύρωνα πρέπει να μελετηθεί πρώτα.
Διαπιστώνω ότι η 4 αυγάτισε και μας πάει μέχρι τη Λυκόβρυση πλέον!!!
Quote: | Η βασική γραμμή μετά την περιοχή Ζωγράφου θα καταλήγει στη Λυκόβρυση, σχηματίζοντας ένα U.
Το κόστος του έργου υπολογίζεται στα 3,3 δισ. ευρώ, η χρηματοδότησή του θα γίνει με 1 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τα υπόλοιπα, γίνεται προσπάθεια να εξευρεθούν από το πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας.
Το έργο θα περιλαμβάνει 29 σταθμούς και το δίκτυο θα είναι υπερσύγχρονο: χωρίς οδηγό, με αυτόματο πλοηγό. |
|
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 5:19 pm Post subject: |
|
|
Cpt. Haddock wrote: | οχι, αλλα υπαρχουν αρκετές γραμμες μετρο που λειτουργουν ετσι (Παρισι γραμμη 14 πχ, Λονδινο Docklands railway) |
Δεν διαφωνώ, απλά λέω ότι δεν είναι και must να γίνει μία τέτοια κατασκευή. Δεν νομίζω ότι προσφέρει κάτι το παραπάνω σε ότι αφορά την παροχή υπηρεσιών. Αν από την άλλη το σύστημα ήδη εφαρμόζεται (κατά το ήμισι) στην Αθήνα, τότε οκ. Πάω πάσο. Όλα αυτά βέβαια σε σχέση με την περίοδο την οποία διανύουμε σαν χώρα. Είμαι υπέρμαχος των εξελίξεων και των τεχνολογιών, αλλά γενικότερα στην Ελλάδα είχαμε σταματήσει να είμαστε και ρεαλιστές. Κλασσικό παράδειγμα το μετρό της Θεσσαλονίκης, με 2 σύραγγες, σούπες-ντούπες κατασκευές και τεχνολογίες, και όλα αυτά για να φτιάξουν ένα δίκτυο με σταθμούς κάθε 700-800 μέτρα. Αν φτιάχνανε ένα υπέρυψωμένο δίκτυο, και την ίδια ταχύτητα θα είχε, και τώρα θα είχε τελειώσει, και με τα ίδαι λεφτά θα είχαμε καλύψει την μισή Θεσσαλονίκη. |
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 5:58 pm Post subject: |
|
|
Ουτε καν υπερυψωμενο δικτυο (που δεν χωραει μεσα σε πολεοδομικο ιστο ετσι κι αλλιως)
Τραμ, που υπηρχε κιολας.
vas8 wrote: | http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231066113
[...]Διαπιστώνω ότι η 4 αυγάτισε και μας πάει μέχρι τη Λυκόβρυση πλέον!!!
[...] |
Οποτε μάλλον αντικαθιστα την επεκταση του ΗΣΑΠ |
|
Back to top |
|
|
|