stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθήνας - Μετρό,Προαστιακός κλπ - III
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Sep 13, 2010 9:01 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΡΓΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ λένε ότι το έργο Α.Λιόσια-Κιάτο θα ολοκληρωθεί εντός του φθινοπώρου.(Αμήν και πότε)
Αναφέρουν ότι το έργο άργησε και εξαιτίας βλαβών των μηχανισμών αλλαγής τροχιάς.
Επίσης μας λέει ότι το μέλλον μας έχει τα εξής:
ανταπόκριση ανά μία ώρα από Πειραιά και ανά μισή από Αθήνα...στον σταθμό Λιοσίων .
Κάντε μια ανάγνωση στον παρακάτω σύνδεσμο. Αξίζει!
http://www.sfedona.gr/2010/09/13/%CE%B4%CF%85%CF%83%CE%B1%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B1%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF/
Back to top
View user's profile Send private message
GAGAROS
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Aug 2007
Posts: 80
Location: ATHENS

PostPosted: Fri Sep 17, 2010 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Κάπως γενικόλογο αλλά αισιόδοξο το άρθρο...
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4594696
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Sat Sep 18, 2010 7:31 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά, θα μου επιτρέψεις να είμαι λιγάκι επιφυλακτικός. Η τρόικα μάς ζητάει να μειώσουμε το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων κατά 1 δις ευρώ. Shocked Πού θα βρεθούν αυτά τα λεφτά για επεκτάσεις και για κατασκευή νέας γραμμής; Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Sep 21, 2010 6:45 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα ενδιαφέρον πείραμα έλαβε χώρα στο Σαπόρο αυτές τις μέρες στην γραμμή Tōzai Municipal !
Η εταιρεία Yamato Transport Co. ανέλαβε δοκιμαστικά την μεταφορά express δεμάτων με τον Υπόγειο Σιδηρόδρομο-Μετρό της πόλης προκειμένου να μην επιβαρύνεται η ατμόσφαιρα της πόλης απ' τους ρύπους των φορτηγών.

Η μεταφορά θα πραγματοποιείται στις θέσεις αναπήρων των συρμών, και θα εκτελείται τις ώρες που η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη.
Η εταιρεία Yamato Transport Co. διαθέτει φορτηγά 4 τόννων για door-to-door delivery στους Σταθμούς.
Πολύ ενδιαφέρον πείραμα, ελπίζω στην ΑΜΕΛ να παρακολουθούν τέτοιες πρωτοβουλίες που μπορούν να αποφέρουν ένα πρόσθετο έσοδο στην εταιρεία.

Υ.Γ
Υπόψιν ότι η πόλη Σαπόρο είναι απ' τις πλέον καθαρές πόλεις στην Ιαπωνία, και οι άνθρωποι -όπως καταλαβαίνετε- φροντίζουν να παραμείνει έτσι... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Fri Oct 01, 2010 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

GAGAROS wrote:
Κάπως γενικόλογο αλλά αισιόδοξο το άρθρο...
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4594696

Και φαίνεται ότι ο προγραμματισμός για το μετρό ,γραμμή2, έχει επέκταση για Ίλιον από την Ανθούπολη.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=208841
10 χρόνια?
Και βίντεο από τη ΝΕΤ
http://www.youtube.com/watch?v=QPR40CniYCw&feature=player_embedded
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 12:01 pm    Post subject: Reply with quote

Τι γίνεται με την επέκταση προς το Ελληνικό, Σταύρο κανα νέο εσύ που έχεις και τα κονέ? Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 6:43 pm    Post subject: Reply with quote

Εγω πλέον έχω φύγει από εκεί και είμαι σε έργο κατασκευής αγωγών στο Θριάσιο καθώς πολύ απλά το έργο της επέκτασης του Ελληνικού έχει σχεδόν ολοκληρωθεί! Αυτό που βλέπουν όσοι κινούνται στην Λ. Βουλιαγμένης είναι οι τελικές επιφανειακές αποκαταστάσεις των εργοταξιακών χώρων... Όλα τα άλλα είναι έτοιμα! Είναι κρίμα που την επέκταση κρατούν κλειστή οι γραφειοκρατικές διαδικασίες του ζητήματος Siemens.. Για όσουν δεν έχουν διαβάσει παλαιότερά μου post, εκρεμεί η εγκατάσταση τηλεδιοίκησης που έχει αναλάβει να το κάνει η Siemens. Το Υπουργείο καθυστερεί την επικύρωση της σύμβασης με δεδομένο τη διερεύνηση της υπόθεσης. Όμως δεν μπορεί να ακυρώσει τον διαγωνισμό και να το αναλάβει άλλη εταιρεία για 2 λόγους: 1ον δεν έχει εκδοθεί καταδικαστική απόφαση για τη Siemens και 2ον όλο το σύστημα του Μετρό της Αθήνας είναι συμβατό με αυτό της Siemens που το έχει κατασκευάσει. Είναι λοιπόν καθαρά θέμα Υπουργείου το πότε θα λύσει τον γόρδιο δεσμό και θα ανοίξει τη γραμμή. Εμείς το χρέος μας ως κατασκευαστές το κάναμε.. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 7:03 pm    Post subject: Reply with quote

StavrosGramm ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!

Εύχομαι καλή συνέχεια στο νέο σου πόστο!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Oct 11, 2010 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=212268
από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ τα προτεινόμενα σχέδια για επεκτάσεις στα ΜΜΜ της Αθήνας.

Να δούμε πόσα από αυτά και ΠΟΤΕ θα γίνουν πραγματικότητα,
δεδομένου ότι μας πήρε 6 χρόνια να φτάξουμε 3 σταθμούς σε έτοιμη γραμμή μετρό (Χολαργός - Αγ Παρασκευή).
Δε λέει τίποτα για επέκταση του ΗΣΑΠ προς βορρά.
Ουτε για πέμπτη γραμμή προς Βύρωνα-Καισαριανή. Για να δουμε που θα κάτσει το μολύβι όταν θα έχουμε επίσημες ανακοινώσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Mon Oct 11, 2010 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Κάθε επέκταση των ΜΜΕ στην Αθήνα είναι θετική αν και έχω τις αμφιβολίες μου για το εάν η επέκταση του τραμ από το Σύνταγμα μέχρι τον Σταθμό Λαρίσης είναι αναγκαία καθότι συμπίπτει σχεδόν 100% με την κόκκινη γραμμή του μετρό...

Η μόνη λογική που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι μετά δένει με την μελλοντική του επέκταση πάνω στην Αλεξάνδρας η οποία όντως καλύπτει ένα μεγάλο κενό.


Last edited by Alkis on Mon Oct 11, 2010 3:38 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Oct 11, 2010 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραία λόγια που θα συμβούν μέσα στα επόμενα 20 χρόνια....
Όπως και το μετρό στο Αιγάλεω που θα ήταν έτοιμο το 2005
ο κλάδος Πανόρμου-Μαρούσι το 2006
και ο ηλεκτροκίνητος προαστιακός του Κιάτου το 2004 Laughing
(Πήρε ρεύμα η Κόρινθος?)
Θετικό είναι το γεγονός της συνένωσης των ΚΤΕΛ...στον Ελαιώνα.
Παρατηρήσατε ότι θέλουν να διώξουν το ΚΤΕΛ από το πεδίον του Άρεως?
Σωστό!
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Mon Oct 11, 2010 3:55 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ απο το ρεπορτάζ δεν κατάλαβα σχεδόν τίποτα. Στην πρώτη παράγραφο λέει
Quote:
περιλαμβάνουν οι προτάσεις του Οργανισμού Αθήνας για το κυκλοφοριακό
Στην δεύτερη λέει
Quote:
Πρόκειται για ένα πακέτο έργων που θα περιλαμβάνονται στο νέο Ρυθμιστικό της Αττικής, το οποίο θα παρουσιαστεί ώς το τέλος του χρόνου.
Και στην τρίτη
Quote:
Οι προτάσεις της ομάδας συγκοινωνιολόγων


Τελικά μιλάμε για πρόγραμμα ή για προτάσεις. Μακάρι να ήξεραν και οι ίδιοι. Διότι από προτάσεις και εξαγγελίες έχουμε χορτάσει πλέον. Και όλα αυτά γιατί πότε χαλάει το ΥΠΕΧΩΔΕ, πότε χαλάει το Μεταφορών, πότε τον εκάστοτε δήμαρχο, μετά γίνεται και ένας ανασχηματισμός ή πέφτει η κυβέρνηση και ο καινούριος υπουργός βγάζει τον προηγούμενο τρελό, και άντε πάλι από την αρχή.
Ο Σουφλιάς τουλάχιστον το είχε πιάσει το νόημα. Ήξερε ότι κανένα δημόσιο έργο δεν πρόκειται ποτέ να γίνει, καμία επέκταση και κανένα τραμ. Έτσι πρότεινε να γεμίσει το λεκανοπέδιο με Αττική Οδό, να υπάρχει ένας τρόπος να μετακινείται ο κόσμος.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Oct 11, 2010 4:18 pm    Post subject: Reply with quote

Διάβασε αυτό http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=35722949 που μιλάει μόνο για μετρό....και αναφέρεται στον μελλοντικό υπερσταθμό κόμβο του Ευαγγελισμού ( σαν το Παρίσι. Δεν θυμάμαι το όνομα του σταθμού).
Ονειρεύομαι?
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 657

PostPosted: Mon Oct 11, 2010 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

Το ρυθμιστικό σχέδιο Αττικής είναι πάντως κάτι παραπάνω από απλές μελέτες και προτάσεις καθώς γίνεται νόμος του κράτους μετά την ψήφιση από την Βουλή. Πράγμα που σημαίνει ότι κάθε έργο υποδομής ή οποιαδήποτε άλλη οικονομική δραστηριότητα μεγάλης κλίμακας που δεν έχει προβλεφτεί μέσα σε αυτό (έστω και σε ορίζοντα 20ετίας) γίνεται εύκολα βορά στις προσφυγές στο ΣτΕ.

Το Ρυθμιστικό σχέδιο που βρίσκεται αυτή την στιγμή σε ισχύ (του 1985 με διάφορες μικρές επικαιροποιήσεις) είναι απόλυτα ξεπερασμένο και αποτελεί τροχοπέδη για πολλά μικρά και μεγάλα δημόσια και ιδιωτικά έργα.
Ο Σουφλιάς είχε παρουσιάσει το 2009 ένα νέο ρυθμιστικό σχέδιο που (ευτυχώς - προσωπική εκτίμηση) δεν πρόλαβε να ψηφιστεί από την Βουλή. Ήταν αυτό το ρυθμιστικό με τις 9-10 γραμμές μετρό, τους αυτοκινητόδρομους από το Σούνιο μέχρι τον Μαραθώνα και τον Ωρωπό και την "ξεχείλωση" της Αθήνας στα Μεσόγεια και την Σαρωνίδα.
Τότε είχε συναντήσει μεγάλες αντιδράσεις ακόμα και από τους ίδιους τους μελετητές που είχαν καταγγείλει αλλοίωση των προτάσεων τους.

Ακόμα και το εντυπωσιακό σχέδιο με τις 9-10 γραμμές μετρό θα αποτελούσε ταφόπλακα για την ανάπτυξη του δικτύου τραμ στην Αθήνα καθώς οποιαδήποτε προσπάθεια για την επέκταση του δικτύου τραμ θα έπεφτε πάνω σε "θεσμοθετημένο από το Ρυθμιστικό άξονα επέκτασης του μετρό" και θα έμπλεκε στο ΣτΕ. Και μάλιστα είχαν τοποθετηθεί "κουλές" γραμμές μετρό που δεν υπήρχε περίπτωση να κατασκευαστούν ούτε το 2120 πάνω σε όλους τους διαδρόμους που έχουν δείξει όλες οι μελέτες στο παρελθόν ότι είναι ιδανικές για δίκτυο τραμ (Πατησίων, Αλεξάνδρας, προς Πέραμα κτλ.).

Τέλος πάντων αυτό πλέον πέρασε στην ιστορία, μέχρι το τέλος του χρόνου θα δημοσιευτεί το νέο ρυθμιστικό σχέδιο της Αττικής οπότε εδώ θα είμαστε να κρίνουμε και αυτό. Μέχρι τότε θα βλέπουν το φως της δημοσιότητας διάφορες προτάσεις και τμήματα αυτού πολλές φορές και αντικρουόμενες (ας είναι καλά η δημοσιογραφία.....)

Εκτός από τον τομέα των υποδομών και των μεταφορών η ύπαρξη ενός καλού Ρυθμιστικού είναι πρώτα από όλα το σημαντικότερο εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης μιας περιοχής. Το Ρυθμιστικό είναι η βάση από την εγκατάσταση μιας βιομηχανίας στην Αττική, μέχρι την δημιουργία ενός επιχειρηματικού πόλου (π.χ. Δραπετσώνα), από τον ορισμό των χρήσεων γης μέχρι την ανάπλαση της παραλιακής ζώνης και την χρήση του Ελληνικού κτλ...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 531

PostPosted: Mon Oct 11, 2010 7:04 pm    Post subject: Reply with quote

Πολλά ακούω για ευαγγελισμό και Πανεπιστήμιο....
Εκεί δεν ήταν που κατά την κατασκευή του πρώτου μετρό είχαν κολήσει τα πάντα λόγω πηγαδιών και αρχαίων.
Ξεχάσαμε το περίπτερο που το ρούφηξε η άβυσσος. Για να διπλασιάσουμε τα χρόνια εκτέλεσης παρακαλώ....
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue Oct 12, 2010 4:39 pm    Post subject: Reply with quote

Για το αρχικό δίκτυο είχα κάνει τη διπλωματική μου εργασία στη σχολή. Δεν είχε κολήσει εκεί το αρχικό δίκτυο. Στο τμήμα "Ομόνοια - Μεταξουργείο" ήταν τα πηγάδια όπου ο "μετροπόντικας" σταμάτησε για περίπου 1 χρόνο. Επίσης για το περίπτερο που αναφέρεις, ήταν κατασκευαστικό σφάλμα καθώς ο τύπος της "ασπίδας*" ήταν ακατάλληλος για τα συγκεκριμένα εδάφη και δημηουργήθηκαν εκτεταμένες υπερ-εκσκαφές. Αυτό δεν σημαίνει ότι μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας και τεχνογνωσίας θα επαναλάβουμε τα ίδια λάθη. Π.χ. τώρα (όπως και στο Ελληνικό) χρησιμοποιούμε αποκλειστικά ΤΒΜ (μετροπόντικα) τύπου EPB**, που υποστηρίζει το έδαφος κατά την εκσκαφή.

* το εμπρός μέρος του ΤΒΜ που κόβει και σκάβει το μέτωπο της σήραγγας
** Earth Pressure Balance
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 531

PostPosted: Sat Oct 16, 2010 11:53 pm    Post subject: Reply with quote

οκ πριν ξαναποστάρω θα σου στείλω pm για σιγουριά. Τελικά έχουμε όλη την επιστήμη σε αυτό το φόρουμ. Να σαι καλά!
Back to top
View user's profile Send private message
vourligan
Full Member
Full Member


Joined: 31 Aug 2006
Posts: 285
Location: Athens - Corfu

PostPosted: Thu Oct 21, 2010 10:50 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.e-go.gr/news/article.asp?catid=17826&subid=2&pubid=77926657#

Νέες επεκτάσεις μήκους 27 χλμ. για το τραμ. Από 50 σε 40 λεπτά αναμένεται να μειωθεί η διαδρομή Σύνταγμα-ΣΕΦ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 531

PostPosted: Sat Oct 30, 2010 10:39 am    Post subject: Reply with quote

Διάβασα σε γνωστό μπλογκ ότι σκέφτονται λέει να αναθέσουν την είσπραξη των εισητηρίων των ΜΜΜ της Αθήνας σε ιδιωτική εταιρεία!!!!

Αν δεν κάνω λάθος έχουμε 4000 (η 2200) "απολυμένους" της Ολυμπιακής, που ενώ δεν δουλεύουν αποζημιώνονται από το κράτος.

(Θα με ενδιέφερε να μάθω ακριβώς το ύψος της προκαταβολής που ο καθένας λαμβάνει, γιατί αν έπαιρνε ο καθένας μισθό 5000 ευρώ, τα 2000 ευρώ χωρίς να δουλεύεις δεν τα λες προκαταβολή. Αν κάποιος ξέρει παραπάνω λεπτομέρειες ασ μας ενημερώσει)

Γιατί λοιπόν δεν βάζουμε του κακόμοιρους απολυμένους να δουλέψουνεκεί?
Δεν είναι όλοι οι απολυμένοι με πτυχία! Απλά βολεμένοι βουλευτών ήταν.

20 είναι αρκετοί για τον προαστιακό! Βάλε και 200 για το μετρό. Και 100 για το τραμ. 1500 για τα λεωφορεία, κράτα και 100 για τον ΟΣΕ (που δεν έχει υπεράριθμους) και μενουν και αρκετοι να μεταταγούνε σε πολιτικά γραφεία (κάποιοι έχουν δυνατές κουμπαριές).

Από αεροσυνοδός, τρενοσυνοδός, δεν είναι πολύ κακό!
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Thu Nov 04, 2010 3:18 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Το 2012 αρχίζει η κατασκευή της νέας γραμμής του Μετρό

Εντός του 2012 θα αρχίσει η κατασκευή της νέας γραμμής 4 του μετρό προϋπολογισμού 3,3 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Αρχικά η γραμμή 4 θα ξεκινά από το άλσος Βεΐκου και θα φτάνει έως τον Ευαγγελισμό και στη συνέχεια θα φτάνει έως το φάρο Ψυχικού

Από τον Ευαγγελισμό θα κατασκευαστεί μία ακόμη γραμμή που θα περιλαμβάνει σταθμούς σε Καισαριανή, Παγκράτι και Υμηττό.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Χρήστο Τσίτουρα στη νέα γραμμή οι συρμοί θα κινούνται χωρίς οδηγούς.

από www.skai.gr


Νόμιζα ότι ακόμα δεν έχουν αποφασίσει από που θα περνάει η καινούρια γραμμή... μήπως εννοούν ότι αρχίζει η μελέτη?
Αυτό πάντως περί του αυτοματοποιημένου συστήματος δεν το καταλαβαίνω. Κάτι τέτοιο δεν κοστίζει πιο πολύ? Γιατί σε τέτοιες περιόδους δεν κοιτάνε να φτιάξουν περισσότερη ποσότητα και όχι ποιότητα? Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που να θεωρεί τους συρμούς με οδηγούς ξεπερασμένο. Δεν είμαστε και στο 2150.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Nov 04, 2010 3:32 pm    Post subject: Reply with quote

το μετρό της Αθήνας ήδη λειτουργεί χωρίς παρεμβάσεις των οδηγών. Είναι ήδη αυτοματοποιημένο.
Απλά, υπάρχουν οδηγοί για λόγους ασφαλείας και ελέγχου, και επειδή οι αποβάθρες δεν έχουν αυτοματοποιημένες πόρτες, που να τις απομονώνουν από τις γραμμές.
Προφανώς στην 4 οι αποβάθρες θα απομονώνονται με παραπετάσματα, όπως στο μετρό της Θεσσαλονίκης.


Last edited by vas8 on Thu Nov 04, 2010 3:48 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Nov 04, 2010 3:43 pm    Post subject: Reply with quote

[quote="aikinn"]
Quote:
Δεν είμαστε και στο 2150.


οχι, αλλα υπαρχουν αρκετές γραμμες μετρο που λειτουργουν ετσι (Παρισι γραμμη 14 πχ, Λονδινο Docklands railway)
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Nov 04, 2010 3:45 pm    Post subject: Reply with quote

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231066113

aikinn ισως αυτό να σου λυσει την απορία. Η 4 σπάει και δημοπτρατείται σε 2-3 φάσεις. Η πρώτη φάση αφορά το τμήμα Γαλάτσι - Ευαγγελισμός,που έχει μελετητική ωριμότητα.
Τώρα ο νέος κλάδος προς Βύρωνα πρέπει να μελετηθεί πρώτα.
Διαπιστώνω ότι η 4 αυγάτισε και μας πάει μέχρι τη Λυκόβρυση πλέον!!!

Quote:
Η βασική γραμμή μετά την περιοχή Ζωγράφου θα καταλήγει στη Λυκόβρυση, σχηματίζοντας ένα U.

Το κόστος του έργου υπολογίζεται στα 3,3 δισ. ευρώ, η χρηματοδότησή του θα γίνει με 1 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τα υπόλοιπα, γίνεται προσπάθεια να εξευρεθούν από το πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας.

Το έργο θα περιλαμβάνει 29 σταθμούς και το δίκτυο θα είναι υπερσύγχρονο: χωρίς οδηγό, με αυτόματο πλοηγό.
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Thu Nov 04, 2010 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

Cpt. Haddock wrote:
οχι, αλλα υπαρχουν αρκετές γραμμες μετρο που λειτουργουν ετσι (Παρισι γραμμη 14 πχ, Λονδινο Docklands railway)


Δεν διαφωνώ, απλά λέω ότι δεν είναι και must να γίνει μία τέτοια κατασκευή. Δεν νομίζω ότι προσφέρει κάτι το παραπάνω σε ότι αφορά την παροχή υπηρεσιών. Αν από την άλλη το σύστημα ήδη εφαρμόζεται (κατά το ήμισι) στην Αθήνα, τότε οκ. Πάω πάσο. Όλα αυτά βέβαια σε σχέση με την περίοδο την οποία διανύουμε σαν χώρα. Είμαι υπέρμαχος των εξελίξεων και των τεχνολογιών, αλλά γενικότερα στην Ελλάδα είχαμε σταματήσει να είμαστε και ρεαλιστές. Κλασσικό παράδειγμα το μετρό της Θεσσαλονίκης, με 2 σύραγγες, σούπες-ντούπες κατασκευές και τεχνολογίες, και όλα αυτά για να φτιάξουν ένα δίκτυο με σταθμούς κάθε 700-800 μέτρα. Αν φτιάχνανε ένα υπέρυψωμένο δίκτυο, και την ίδια ταχύτητα θα είχε, και τώρα θα είχε τελειώσει, και με τα ίδαι λεφτά θα είχαμε καλύψει την μισή Θεσσαλονίκη.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Nov 04, 2010 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ουτε καν υπερυψωμενο δικτυο (που δεν χωραει μεσα σε πολεοδομικο ιστο ετσι κι αλλιως)

Τραμ, που υπηρχε κιολας.

vas8 wrote:
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231066113

[...]Διαπιστώνω ότι η 4 αυγάτισε και μας πάει μέχρι τη Λυκόβρυση πλέον!!!
[...]


Οποτε μάλλον αντικαθιστα την επεκταση του ΗΣΑΠ
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 24, 25, 26  Next
Page 21 of 26

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr