View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Fri May 28, 2010 6:22 pm Post subject: |
|
|
μηπως η φωτογράφηση αφορά τα έργα τέχνης στους σταθμούς? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri May 28, 2010 9:23 pm Post subject: |
|
|
Ωχ το θέμα της φωτογράφισης και οι κομπλεξικοί security του ΗΣΑΠ!!
Η όλη ιστορία είναι απομεινάρι της τρομοϋστερίας μετά τις 11/7 και πριν τους Ο.Α. 2004. Αρχικά η ΑΜΕΛ μαζί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχαν απαγορεύσει τη φωτογράφηση για λόγους ασφαλείας (ακολουθώντας το παράδειγμα δυτικών πόλεων). Ακολούθησε και ο ΗΣΑΠ βεβαίως.
Στην πορεία αυτό πλέον έχει αλλάξει. Στην ΑΜΕΛ πλέον δεν υπάρχει τέτοια απαγόρευση. Στο site της δεν αναφέρεται τίποτα στις υποχρεώσεις επιβατών.
Στον ΟΣΕ παρά τις συνεχείς απαντήσεις της διοίκησης σε διαμαρτυρίες φωτογράφων ότι δεν ισχύουν περιορισμοί φωτογράφισης στους σταθμούς και το τροχαίο υλικό παρά μόνο σε χώρους μηχανοστασίων κτλ. το πρόβλημα παραμένει καθώς οι κομπλεξικοί αργόσχολοι security και αρκετοί σταθμάρχες συνεχίζουν να δημιουργούν προβλήματα αφού δεν αναγνωρίζουν το χαρτί της δίοικησης.
Στον ΗΣΑΠ έχουν μία καθυστέρηση φάσης. Θεωρητικά νομίζω ότι ισχύει ακόμα η απαγόρευση φωτογράφισης αν και στην πράξη δεν σε πολυενοχλούν. Κάποιος όμως περίεργος θα βρεθεί.
Σε κάθε περίπτωση το απαράδεκτο δεν είναι η σύσταση από τον security αν πράγματι απαγορεύεται αλλά ο συμπλεγματικός τρόπος που συνήθως συμπεριφέρονται σε όσους τους "παίρνει". |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat May 29, 2010 11:42 am Post subject: |
|
|
Εγώ δε θα σταθώ στο αν πρέπει ή δεν πρέπει να παίρνουμε φωτογραφίες (προφανώς πρέπει, και όλα αυτά περί τρομολαγνείας τα γράφω ανάμεσα και κάτω χαμηλά).
Για την ποιότητα των σεκιουριτάδων όμως, ας είμαστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας και να μην ζητάμε υπερβολικά πράγματα.
Γνώση αγγλικής και ευγένεια δε έχω βρει σε ανάλογα πόστα πουθενά στον κόσμο, όχι μόνο σε τρένα, αλλά ακόμα περισσότερο σε αεροδρόμια. Γιατί το απαιτούμε στην Ελλάδα. Στάσου σε σταθμό της Μαδρίτης, του Μιλάνου, στο Παρίσι και ρώτα έναν εργαζόμενο κάτι, ρώτα 10 άτομα και κάνε στατιστική να δεις πόσοι θα σου απαντήσουν.
Πριν τρεις βδομάδες στην Malpensa στον έλεγχο χειραποσκευών δεν με άφηναν να περάσω, έχοντας εισιτήριο και διαβατήριο. Δεν είχα κάρτα επιβίβασης λόγω τηλεφωνικού check in. κανείς δεν καταλάβαινε τι του έλεγα. 6 σεκιουριτάδες δεν ήξεραν Αγγλικά, δεν ήταν σε θέση να σκεφτούν να φωνάξουν έναν χτιστιανό που να ξέρει, να κάνουν κάτι.
Από το σημείο περνάνε όλοι οι επιβάτες του αεροδρομίου (πολλοί περισσότεροι ξένοι από την Ομόνοια) και ακόμη περισσότερο, οι άνθρωποι αυτοί πρέπει να δίνουν οδηγίες. (βγάλε ζώνη, πέτα μπουκάλια με νερό κλπ).
Σε εκδοτήριο τρένου σε σταθμό μιας πόλης δεν ήταν σε θέση να μου εξηγήσουν ότι ανταπόκριση για αεροδρόμιο με τρένο δεν είναι εφικτή, και πρεπει να πάρω shuttle bus. Είχαν το στυλ: Πήγαινε ώς τον κεντρικό σταθμό και ξαναρώτα εκεί.
και αν συνεχίσω θα θυμηθώ πολλά. Αλλά αυτά όλα δεν είναι τυχαία όπως είπα στην αρχή, αλλά κατά βάση εμείς τα ζητήσαμε και τα επικροτήσαμε.
Με στόχο τη συμπίεση του λειτουργικού κόστους, καταφεύγουμε στο outsourcing, το οποίο εξορισμού κάνει ακριβώς αυτό.
Αν θέλουμε υπάρχει και η λύση της παλιάς Ολυμπιακής. Νομίζω την έχουμε απορρίψει. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sat May 29, 2010 8:40 pm Post subject: |
|
|
και μη ξεχνάμε ότι οι security κάνουν ότι τους λένε.....αυτά περί κακός security, και "δε με άφησε" κλπ. είναι αστεία.
Αυτός έχει οδηγίες και της εκτελεί.....και εγώ αν ήμουν αυτό θα έκανα.
δουλειά είναι.
για την αγένεια μπορώ να το καταλάβω αλλα πάλι ο securitas προσπαθεί με 1000 τρόπους να κάνει τι δουλειά του και προφανώς υπάρχει άγχος ειδικά αν είναι σε γήπεδα κλπ. (γενικά..)
όσο για τι γλώσσα , ναι σε λίγα κράτη ξέρουν, αλλα εκεί που δε σηκώνει είναι να μη ξέρουν στα ταμεία, στα μουσεία, και αλλα καλά....
αυτό είναι αστείο και ας ισχύει σε αλλα κράτη. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat May 29, 2010 9:32 pm Post subject: |
|
|
Θα συμφωνούσε και με τις 2 παρατηρήσεις αν δεν είχα δει τους security σε ΗΣΑΠ και ΟΣΕ, που αποτελούν σκάνδαλο εκατομμυρίων.
Η δουλειά ενός security είναι δύσκολη και πράγματι το αυστηρό ύφος και η εκτέλεση εντολών είναι μέσα στα καθήκοντά τους. Γι'αυτό απαιτούνται συγκεκριμένα προσόντα και η κατάλληλη εκπαίδευση. Κάποιες εταιρείες πράγματι λειτουργούν με επαγγελματισμό και οι υπάλληλοι τους αξίζουν τα (λίγα είναι η αλήθεια) λεφτά που πληρώνονται. Να φέρω ως παράδειγμα τους security σε τράπεζες και μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις, τους άνδρες ιδιωτικής ασφάλειας στο "Ελ.Βενιζέλος" ακόμα και αυτούς στο μετρό (αν και εκεί ένα ποσοστό είναι υπάλληλοι της ΑΜΕΛ και όχι ιδιωτικής εταιρείας).
Από την άλλη κάποιες εταιρείες δημιουργήθηκαν με αποκλειστικό σκοπό να φαγωθούν κάποια εκατομμύρια από τους προϋπολογισμούς των ΔΕΚΟ. Με διαφορά η χειρότερη περίπτωση είναι αυτή του ΗΣΑΠ. Από τη μία η εταιρεία κερδίζει εκατομμύρια από τις συμβάσεις με τον ΗΣΑΠ και από την άλλη προσλαμβάνει (λόγω απουσίας ελέγχου) διάφορους ταλαίπωρους που είναι ζήτημα αν τους πληρώνει με 300-400 ευρώ (και χωρίς ασφάλεια συνήθως). Τα ίδια ισχύουν και στα συνεργεία καθαρισμού (μην ξεχνάμε ότι η υπόθεση Κούνεβα -ΟΙΚΟΜΕΤ στον ΗΣΑΠ είχε γίνει).
Κάπου στη μέση της κατάστασης βρίσκονται και οι υπηρεσίες φύλαξης και καθαριότητας των νοσοκομείων (άλλο σκάνδαλο εκεί) .
Προσωπικά δεν μου φταίνε οι κακομοίρηδες που κακοπληρώνονται για security (στην τελική αυτοί είναι τα θύματα) αλλά τα λαμόγια που λυμαίνονται αυτό τον χορό εκατομμυρίων και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί που κάνουν τα στραβά μάτια.
Πάντως μερικές περιπτώσεις στον ΗΣΑΠ είναι εξοργιστικές. Ένας συγκεκριμένος security στην Αττική κάνει μπαμ από χιλιόμετρα ότι είναι χρήστης ναρκωτικών (κανονικός εννοώ όχι απεξαρτημένος). Στα Πευκάκια έχω πετύχει security να συζητά με επαίτη περί ανέμων και υδάτων, όπως πως πάνε οι "δουλείες".
Τέλος να αναφέρω ότι στην υπόθεση της μεγάλη σπείρα πορτοφολάδων (72 ) του ΗΣΑΠ που συνέλαβε η αστυνομία προ ημερών έχει ασκηθεί δίωξη σε υπάλληλο security της "Βικτώριας" ενώ ερευνώνται και ενδείξεις εμπλοκής μηχανοδηγού του ΗΣΑΠ. Δημοσίευμα εδώ |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jun 07, 2010 3:29 pm Post subject: |
|
|
http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=169080
Quote: | Κυκλικό μετρό
Με πολλές αλλαγές αναμένεται να ανακοινωθεί η δημοπράτηση νέας γραμμής μετρό, που θα είναι κυκλική και θα καλύπτει πυκνοδομημένες περιοχές της πρωτεύουσας (Βύρωνας, Καισαριανή, Γαλάτσι κ.λπ.) *
|
δηλαδή τέρμα ο κλάδος της Κηφισίας της γραμμής 4; Εάν η Κηφισίας δεν καλυφθεί με μετρό θα είναι ΕΓΚΛΗΜΑ.
ή μήπως η 4 θα κλείσει στο Μαρούσι με τη Πεύκη και από U θα γίνει 0; Αυτό το τελευταίο το είχα προτείνει πριν 3 χρόνια, όταν πρωτοανακοινώθηκε η χάραξη της 4.
edit:
To βρήκα, εδώ είναι η παλαιά πρότασή μου:
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=1427&postdays=0&postorder=asc&start=100
Μάλιστα την είχα στείλει στο ΥΠΕΧΩΔΕ και στο Αττικό Μετρό. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 12:42 am Post subject: |
|
|
επειδη στο σύνδεσμο από το ποστ του 2008 που παρέθεσα πριν η εικόνα έχει χαθεί, την ξαναβάζω εδώ. Προσέθεσα και τον Βύρωνα, που ανακοίνωσε ο Ρέππας.
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 1:44 pm Post subject: |
|
|
Εμένα πάντως αυτή η χάραξη του vas μου αρέσει πολύ! |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 2:04 pm Post subject: |
|
|
Να θυμησω, οτι ο αρχικος σχεδιασμος της γραμμης U4 ειχε σαν τερμα ή σαν αφετηρια αν προτιματε, τον σταθμο του Περισσου(ΗΣΑΠ), και μεσω της οδου Τραλλεων θα ανεβαινε Βε'ι'κου , για να συνεχισει για Κυψελη. |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 4:56 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | επειδη στο σύνδεσμο από το ποστ του 2008 που παρέθεσα πριν η εικόνα έχει χαθεί, την ξαναβάζω εδώ. Προσέθεσα και τον Βύρωνα, που ανακοίνωσε ο Ρέππας.
|
...και πρέπει η γραμμή να περάσει ΜΕΣΑ απο το Κολωνάκι???
Πέφτει μακρυά το Σύνταγμα για ορισμένους.... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 5:45 pm Post subject: |
|
|
το Κολωνάκι θα αποσυμφορίσει κάπως το Σύνταγμα που ήδη έχει σημάδια κορεσμού.
Η σχεδιασμός της γραμμής 4 στην εικόνα με το πορτοκαλί είναι αυτός που προτείνεται από το Αττικό Μετρό και το υπουργείο. Ο χάρτης υπάρχει στο site του Αττικό Μετρό.
Εγώ εχω βάλει τα καφέ τμήματα της εικόνας. |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 6:26 pm Post subject: |
|
|
Έχει δίκιο ο Vas. Το Σύνταγμα είναι κορεσμένο και δεν πρόκειται να συμπεριληφθεί στη χάραξη (και σωστά). |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 7:32 pm Post subject: |
|
|
Κι εμένα μ'αρέσει η πρόταση - προσθήκη του vas8!
Η διέλευση της γραμμής 4 από Περισσό υπάρχει στο χάρτη με τις μελλοντικές επεκτάσεις που έχει στο site της η Αττικό μετρό. Ξέρετε, εκείνες τις χαρωπές και πολύχρωμες γραμμούλες που είχαν τραβηχθεί επί Σουφλιά για το ρυθμιστικό της Αθήνας...
Πάντως, αυτό που δε μου αρέσει στην αρχική πρόταση της Αττικό Μετρό είναι η έλλειψη ανταπόκρισης με τη γραμμή 1 στο κέντρο .. πχ στη Βικτώρια, αφού Ομόνοια και Μοναστηράκι είναι ήδη "καπαρωμένα". Βέβαια από το σταθμό Εξάρχεια η Ομόνοια είναι γύρω στα 600 μέτρα, αλλά και πάλι κρίμα είναι ! |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 7:49 pm Post subject: |
|
|
Και εμένα μου αρέσει πολύ η πρόταση του Vas8 αλλά νομίζω ότι στην παρούσα φάση χρειάζεται κάτι εντελώς διαφορετικό. Δεν υπάρχει σοβαρό δίκτυο χωρίς πλήρες ring γραμμή. εγώ θα πρότεινα να κατασκευαστεί κάτι τέτοιο:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/AM_Athens_map_gr_MED.jpg
Στη συνέχεια μπορεί να κατασκευαστεί και ο κλάδος από Φάρο (γραμμή ring) έως το Μαρούσι. Έτσι καταργούμε την αναγκαστική ακτινωτή κίνηση (για να πας από το Ελληνικό στον Πειραιά πρέπει να φτάσεις Ομόνοια!) και αποσυμφορούνται ουσιαστικά οι σταθμοί του κέντρου που με τις επεκτάσεις θα κορεστούν υπερβολικά τα επόμενα χρόνια.
Επίσης εξυπηρετούνται οι κρίσιμες περιοχές Γουδί, Ζωγράφου, Κυψέλη αλλά και νέες όπως πχ η Νεα Σμύρνη. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 11:57 pm Post subject: |
|
|
συμφωνώ ότι η πρότασή σου StavrosGramm για μια πιο ανοιχτή κυκλική γραμμή είναι πιο σωστή.
Απλώς εγώ θέλησα να κάνω μια πρόταση το 2008 με τις ελάχιστες δυνατές επεμβάσεις στον αρχικό σχεδιασμό της 4.
Πάντως δε θα πρέπει να μείνει η Κηφισίας χωρίς μετρό....θα είναι έγκλημα.
Και εάν δε γίνει μαζί με την κυκλική (πλέον) γραμμή 4 δε θα γίνει στα επόμενα 15 χρόνια. |
|
Back to top |
|
|
Arxitektonas Junior Member
Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu Jun 10, 2010 12:43 am Post subject: |
|
|
Έφτιαξα κι εγώ έναν χάρτη, κρατώντας τον ανατολκό κλάδο της γραμμής 4 (με κάποιες αλλαγές σε Παγκράτι, Καισαριανή, Βύρωνα) και ανοίγοντας την προς δυτικά.
Ιδού:
31,45 χιλόμετρα μήκος
26 σταθμοί εκ των οποίων 6 σταθμοί με ανταπόκριση (2 με κάθε γραμμή)
1,16 χιλιόμετρα ο μέσος όρος απόστασης από σταθμό σε σταθμό |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Thu Jun 10, 2010 2:19 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | το Κολωνάκι θα αποσυμφορίσει κάπως το Σύνταγμα που ήδη έχει σημάδια κορεσμού.
Η σχεδιασμός της γραμμής 4 στην εικόνα με το πορτοκαλί είναι αυτός που προτείνεται από το Αττικό Μετρό και το υπουργείο. Ο χάρτης υπάρχει στο site του Αττικό Μετρό.
Εγώ εχω βάλει τα καφέ τμήματα της εικόνας. |
Με την λογική ότι επικρατεί κορεσμός στο Σύνταγμα τότε όλα είναι σωστά...
Απο την άλλη μεριά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα αρχικά σχέδια επέκτασης του Μετρό δεν μπορούσαν αυτό να το προβλέψουν... |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Jun 10, 2010 2:53 pm Post subject: |
|
|
Και σιγά μην πείσει η στάση του μετρό τον σφίχτη και την βαρεμένη, να πάρουν το μετρό και όχι το αμαξάκι τους για να πάνε να ψωνήσουν και να πιούν καφέ στον Πεζόδρομο. Μερικά πράγματα δύσκολα αλλάζουν. Με τον σχεδιασμό γενικότερα διαφωνώ, και πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι πιο αποκεντρωμένος. Μπορείς να φτίαξεις μία γραμμή από Μαρούσι μέχρι την Δάφνη και άλλη μία από Ομόνοια ή Εξάρχεια, μέχρι το Άλσος Βείκου. Και υπερβολικό θεωρώ και τον σχεδιασμό της Α.Μετρό για τις 8 μελλοντικές γραμμές, με μία (ημι)κυκλική γραμμή, και άλλες 7 που περνάνε ΟΛΕΣ από 2 σταθμούς στο κέντρο. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Jun 10, 2010 2:58 pm Post subject: |
|
|
Η κυκλική γραμμή είναι μεγάλη υπόθεση για κάθε δίκτυο Μετρό,και για την Αθήνα είναι προτεραιότητα (μετά τις ήδη σχεδιασμένες επεκτάσεις).
Πιστεύω όμως ότι η Κυκλική πρέπει να είναι κυριολεκτικά κυκλική,να κρατάει μια μέγιστη απόσταση(σε διάμετρο) απο το κέντρο του δικτύου.
Στην προκειμένη περίπτωση είναι πολύ καλή η σχεδίαση το "κάτω" κομματιού (απο Φάρο-Κατεχάκη και εως 3 γέφυρες).
Το "πάνω" κομμάτι μετά τον Φάρο πρέπει να συνεχίζει για Γαλάτσι-Αγ.Ελευθέριο-3 Γέφυρες (με 2-3 ενδιάμεσους σταθμούς).
Η πορτοκαλί γραμμή ή πρέπει να σπάσει στα 2 (ή να γίνει μια που ενώνεται βόρεια,πχ στο Μαρούσι).Οι 2 γραμμές είναι η μια της Κιφησίας (ξεκινώντας απο Πανόρμου-Φάρο κλπ) και η άλλη Καισαριανή-Κέντρο-Κυψέλη-Γαλάτσι-Ειρήνη. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 10:04 am Post subject: |
|
|
Θα πρέπει πέρα από τα μεγαλεπήβολα και πανάκριβα σχέδια των 8 γραμμών μετρό να υπάρξει ένας ενιαίος σχεδιασμός που να χρησιμοποιεί καλύτερα την γραμμή του προαστιακού , ενώ να δημιουργηθούν γραμμές επίγειου η υπέργειου τραμ που να παίζουν περιφερειακό ρόλο .
Δηλαδή γιά παράδειγμα η Λ. Θηβών στα δυτικά προάστεια θα μπορούσε να είναι μιά τέτοια γραμμή .
Επίσης η Λ. Κηφισίας από Πανόρμου μέχρι το δαχτυλίδι της Ατιικής οδού είναι 6,5 χλμ και άλλα 2 χλμ. μέχρι τον ΗΣΑΠ στο Μαρούσι .
Η λύση των υπέργειων μέσων είναι μιά οικονομική λύση , αλλά θα πρέπει να λυθεί το θέμα της αισθητικής .
Ενα άλλο θέμα που θα πρέπει να λυθεί είναι η κατάληψη από το τραμ της χρήσης όλου του οδοστρώματος με την απαγόρευση κυκλοφορίας και σταθμευσης αυτοκινήτων σε αυτό .
Γενικά πρέπει να δούμε την πραγματικότητα και να πάρουμε αποφάσεις γιά το μέλλον χωρίς τις τριτοκοσμικές μας αγκυλώσεις .
Η εποχή του αυτοκινήτου γιά τις αστικές μετακινήσεις τελείωσε και η χρήση αυτή πρέπει να γίνει πανάκριβο σπορ . |
|
Back to top |
|
|
manosbar New Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 66 Location: Αθήνα(Ζωγράφου)
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 10:32 am Post subject: |
|
|
Ωραία όλα αυτά με τις πολύχρωμες εικονούλες και τις πολλές γραμμές μετρό που προκύπτουν από συζήτηση, αλλά χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, νομίζω ότι δεν έχει πολύ νόημα αυτό το πράγμα που γίνεται.
Σπουδάζω στους Πολιτικούς Μηχανικούς του ΕΜΠ στην κατεύθυνση του Συγκοινωνιολόγου (τώρα τελείωσα 4ο έτος) και δεν νομίζω να έχω την ικανότητα και εμπειρία να σχεδιάσω γραμμές Μετρό (ακόμη). Τα στοιχεία που πρέπει να λάβει κάποιος υπόψη του είναι πολύ περισσότερα από το να «γεμίσει» ο χάρτης χρώματα ή να ισαπέχει η κυκλική γραμμή από το κέντρο... Η χάραξη των γραμμών του Μετρό δεν είναι γεωμετρία.
Πρέπει να λάβετε υπόψη το κόστος, το υπέδαφος, πολεοδομικά στοιχεία, χωροθετικά στοιχεία, απόψεις των κατοίκων των περιοχών που θα περάσει το μετρό. Να μετρήσετε, να υπολογίσετε, να ξαναμετρήσετε και να ξαναυπολογίσετε κτλ κτλ...
Σκεφτείτε ότι όταν σχεδιάζοταν η μπλε γραμμή του μετρό ήταν να περάσει κάτω από τη Μητρόπολη, όμως οι μηχανικοί των παπάδων απαιτούσαν μηδενική καθίζηση, πράγμα ΑΔΥΝΑΤΟ και ενώ τους εξηγούσαν ότι οι καθιζήσες που θα γινόταν ΔΕΝ ήταν κάτι επικίνδυνο, απλά εμφανιζόταν στους υπολογισμούς να τείνει στο 0, αυτοί έμειναν στο καθίζηση μηδέν και έγινε καινούρια μελέτη. Το παράδοξο είναι ότι είχαν κατασκευαστεί ήδη οι αεραγωγοί, και αν δεν κάνω λάθος η γραμμή του μετρό που περνάει παραδίπλα παίρνει αέρα από τη Μητρόπολη (+++κόστος).
Οι παράμετροι είναι πάρα πολλές και μερικές φορές πραγματικά σου έρχονται από το πουθενά.
Μην υποτιμάτε τη δουλειά που κάνουμε ως Συγκοινωνιολόγοι, ασχέτως αν αυτή δεν μπορεί να φανεί στο 100% λόγω κάποιων αποφάσεων δημάρχων ή υπουργών που δεν έχουν γνώσεις επί του θέματος.
Σίγουρα είναι καλό να «ονειρευόμαστε» όμως ας είμαστε ρεαλιστές και προσγειωμένοι. Ελπίζω να μη παρεξηγήσετε το ύφος της δημοσίευσής μου. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 10:40 am Post subject: |
|
|
Μένω στον Άλιμο και χάρηκα ιδιαίτερα με την πολύ σωστή απόφαση να καταργηθεί η γραμμή λεωφορείου 108. Το 108 ανέκαθεν έκανε τη διαδρομή Άνω Καλαμάκι - Ακαδημία ενώ παράλληλα πριν μερικά χρόνια προστέθηκε η γραμμή 109 η οποία κάνει τη διαδρομή Άνω Καλαμάκι - Μετρό Αγ. Δημητρίου. Τώρα αναγκαστικά θα παίρνουμε όλοι το μετρό και η πνιγμένη κάθε πρωί Ηλιουπόλεως (η παράλληλη της Βουλιαγμένης προς Αθήνα) θα ανασάνει ελαφρώς με μερικά λεωφορεία λιγότερα την ημέρα να τη διασχίζουν. Το καλό είναι ότι η ίδια απόφαση πάρθηκε και για τα αντίστοιχα λεωφορεία του Καλαμακίου και του Αγ. Δημητρίου που τώρα πια δεν θα πηγαίνουν Ακαδημία, αλλά θα τερματίζουν στο μετρό της Δάφνης.
Όλα αυτά, όμως με μία προϋπόθεση: ότι θα τηρηθεί η υπόσχεση να ενισχυθούν τα δρομολόγια του 109. Αν γίνει κάτι τέτοιο θα σταματήσω με τη μία να αφήνω το αμάξι μου κοντά στο σταθμό του Αγ. Δημητρίου όπου για να παρκάρεις θα πρέπει είτε να πας από τα χαράματα είτε να ψάξεις κανά χιλιόμετρο μακριά. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 4:14 pm Post subject: |
|
|
manosbar wrote: | Ωραία όλα αυτά με τις πολύχρωμες εικονούλες και τις πολλές γραμμές μετρό που προκύπτουν από συζήτηση, αλλά χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, νομίζω ότι δεν έχει πολύ νόημα αυτό το πράγμα που γίνεται. |
βρε φιλε manosbar αφού ο Ρέππας έχει παγώσει όλα τα έργα και 8 μήνες δεν έχει προτείνει τίποτε καινούργιο ασε μας και εμάς να παιζουμε με τις μπογιές μας. Να κρατήσουμε ζωντανό και το φόρουμ.
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 4:15 pm Post subject: |
|
|
Οι ανακοινώσεις του Υπουργείο Υποδομών προχτές σχετικά με την αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα και την αναβάθμιση του ΟΑΣΑ σε μητροπολιτικό συγκοινωνιακό οργανισμό για όλη την Αττική στα πρότυπα ευρωπαϊκών πόλεων.
Συνοπτικά η λειτουργία του διευρυμένου ΟΑΣΑ περιγράφεται από τον υφυπουργό.
Quote: | Αυτός ο πολυκερματισμός του συστήματος αντιμετωπίζεται οριστικά με τη μετεξέλιξη του ΟΑΣΑ σε ένα νέο φορέα που ασκεί κεντρικά το σχεδιασμό, το συντονισμό, την εποπτεία και την παρακολούθηση του συγκοινωνιακού έργου και βεβαίως της οικονομικής απόδοσης όλων των φορέων που εμπλέκονται στο λεκανοπέδιο, δηλαδή πέραν των λεωφορείων ΕΘΕΛ, των τρόλεϊ ΗΛΠΑΠ και του Ηλεκτρικού ΗΣΑΠ, εντάσσονται στο νέο φορέα, όπως είπε και ο Υπουργός κ. Ρέππας, το Μετρό ΑΜΕΛ, το Τραμ, ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος και τα ΚΤΕΛ.
Η λειτουργία του νέου φορέα θα προσαρμοστεί λοιπόν στα σύγχρονα μοντέλα οργάνωσης που εφαρμόζονται σε αρκετές μητροπόλεις της Ευρώπης και θα δομείται σε 4 επίπεδα.
Πρώτο επίπεδο: ο φορέας μεταφορών θα καθορίζει τις προδιαγραφές των συγκοινωνιακών υπηρεσιών, δηλαδή την ποιότητα των υπηρεσιών, της ασφάλειας, του τροχαίου υλικού, των υποδομών και την πολιτική του κόμιστρου. Δηλαδή το είδος, το ύψος και τον τρόπο συλλογής του κόμιστρου για όλους τους φορείς που προσφέρουν συγκοινωνιακό έργο στην Αττική.
Στο πλαίσιο της οικονομικής εξυγίανσης του νέου φορέα, θα οριστικοποιηθεί η θεσμοθέτηση των πόρων που σήμερα είναι απρογραμμάτιστη, ό,τι προκύψει δηλαδή κάθε μήνα ή για να μην πω πολλές φορές, κάθε ημέρα και οι διαδικασίες είσπραξης αυτών των πόρων, ώστε να ενισχυθεί η οικονομική τους αυτοδυναμία στο βαθμό του δυνατού.
Δεύτερον: Ο φορέας θα σχεδιάζει μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα τις διαδρομές που θα εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό, καθώς και τη διαδικασία ελέγχου των εισιτηρίων και είσπραξης των προστίμων για όλους τους συγκοινωνιακούς φορείς της Αττικής.
Τρίτον: Θα αναθέτει την εκτέλεση έργου σε όλους τους φορείς παραγωγής και εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου μέσω συμβάσεων ακαθορίστου κόστους. Σε περίπτωση που οι φορείς αυτοί δεν εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους, ο φορέας θα μπορεί να επιβάλει κυρώσεις.
Τέταρτον: Σε επίπεδο υποδομών ο ενιαίος φορέας θα χρηματοδοτεί τη μελέτη και τη συντήρηση όλων των υποδομών που απαιτούνται για τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών. Η μελέτη εφαρμογής και η κατασκευή μεγάλων έργων υποδομής θα ανατίθεται μέσω προγραμματικών συμβάσεων στους εξειδικευμένους φορείς κατασκευής. Και τέτοιοι, όπως ξέρετε, είναι το ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Άρα την ευθύνη σε όλα, πλην πιθανόν του Προαστιακού που θα έχει την ευθύνη ο ΟΣΕ ή ΕΡΓΟΣΕ.
Θέτοντας στο επίκεντρο τις ανάγκες του πολίτη - επιβάτη, ο νέος τρόπος λειτουργίας του ενιαίου φορέα αναμένουμε να αυξήσει την αξιοπιστία και κατ’ επέκταση την ελκυστικότητα των αστικών συγκοινωνιών. |
Μία από τις νέες κατευθύνσεις του οργανισμού είναι ένας ενιαίος τρόπος συλλογής κομίστρου και ελέγχου των παραβάσεων.
Πάνω σε αυτό το ζήτημα έρχεται σήμερα η ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομίας(κ.α) σχετικά με την προώθηση των έργων ΣΔΙΤ (που είχαν κολλήσει όλα από τις εκλογές και τα περισσότερα από την ημέρα ένταξης τους το 2007).
2 από τα 22 έργα του κρίθηκαν ικανά να πραγματοποιηθούν τελικά με ΣΔΙΤ αφορούν τον ΟΑΣΑ. Τα υπόλοιπα που είχαν ενταχθεί και δεν περιλαμβάνονται στον κατάλογο θα επανεξεταστούν.
Τα 2 αυτά έργα είναι τα χιλιοταλαιπωρημένα.
-Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής για την πληροφόρηση επιβατών της ΕΘΕΛ και του ΗΛΠΑΠ και τη διαχείριση του στόλου τους
-Υλοποίηση αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου και υπηρεσίες διαχείρισης κομίστρου ομίλου ΟΑΣΑ
Το υπουργείο έδωσε έναν πίνακα με την κατάσταση που βρίσκεται κάθε έργο και αυτά έχουν μείνει πάρα πολύ πίσω (έχει γίνει το 1 από τα 8 στάδια που μεσολαβούν μέχρι την υπογραφή της σύμβασης). Τον πίνακα θα τον βρείτε στο δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας αν πατήσετε πάνω στο πίνακα
Σύμφωνα με αυτό το πίνακα στα τέλη του 2011 θα έχουμε ανάδοχο. |
|
Back to top |
|
|
manosbar New Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 66 Location: Αθήνα(Ζωγράφου)
|
Posted: Fri Jun 11, 2010 7:08 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: |
βρε φιλε manosbar αφού ο Ρέππας έχει παγώσει όλα τα έργα και 8 μήνες δεν έχει προτείνει τίποτε καινούργιο ασε μας και εμάς να παιζουμε με τις μπογιές μας. Να κρατήσουμε ζωντανό και το φόρουμ.
|
Προφανώς vas8!
Δες παρακάτω ότι έγραψα:
Quote: | Σίγουρα είναι καλό να «ονειρευόμαστε» όμως ας είμαστε ρεαλιστές και προσγειωμένοι. |
Απλά αν τελικά ας πούμε δεν γίνει το Μετρό όπως το ζωγραφίσαμε εμείς, δεν πάει να πει ότι οι άλλοι δεν το έχουν σκεφτεί ή ότι δεν είναι αρκετά ικανοί να το σκεφτούν και να αρχίσουμε να κράζουμε...
Πάντα φιλικά |
|
Back to top |
|
|
|