stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Apr 02, 2009 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
τελικό στάδιο διάνοιξης της.


τελικο?ποτε τελειωνει περιπου?ειναι κοντα? Smile Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Thu Apr 02, 2009 9:04 pm    Post subject: Reply with quote

AUGalos wrote:
Γιατί μαύρα τα μαντάτα στο Κιάτο - Αίγιο Mike? Εγώ όσες φορές πέρασα είδα κινητικότητα στα περισσότερα εργοτάξια... Ξέρεις κάτι που δε ξέρουμε?


καποιοι ξερουν καλυτερα...Μιχάλης Μπεκίρης Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Apr 02, 2009 11:35 pm    Post subject: Reply with quote

Aggele απο όσα καταλαβαίνω απο το άρθρο, διάνοιξη εννουν οτι το ένα μέτωπο διάνοιξης συνάντησε το άλλο. Από το σημείο αυτό μέχρι να ολοκληρωθεί η σήραγγα, θέλει κανα δυό χρόνια...
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 12:51 am    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι αν εξαιρέσουμε το δερβένι και τη σήραγγα αιγίου δεν κινείται κάτι άλλο...
Έχετε δει κάτι στο διακοφτό,ακράτα κτλπ?
Και κάτι άλλο μιας και μιλάμε για σιδηροδρομικά έργα, το ανέκδοτο με τον οδοντωτό ξέρει κανείς πότε έχει ημερομηνία λήξης;
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 8:56 am    Post subject: Reply with quote

τα καινουρια τρενα δοκιμαζονται στη γραμμη και σε μερικους μηνες θα ξεκινησουν κανονικα ...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 9:13 am    Post subject: Reply with quote

Για να δούμε!!! Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

Άρθρο της εφημερίδας "Σημερινή" για την επίσκεψη του υπουργού και υφυπουργού μεταφορών στα έργα της ΕΡΓΟΣΕ στο Αίγιο.
Σύμφωνα με το άρθρο
Quote:
Μέχρι σήμερα έχει κατασκευαστεί το 60% του συνολικού έργου, το οποίο αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί στο 2010.


http://www.simerini.gr/?section=32&newsid35=14834

To άρθρο είναι το ίδιο με αυτό που δημοσίευσε ο πρεβεζάνος από ότι βλέπω.
Προφανώς αναφέρεται μόνοσ τη σήραγγα, γιατί πριν το Αίγιο δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα.

Άγγελε μακάρι να δούμε σύντομα τους νέους συρμούς γιατί από πέρυσι δοκιμές κάνουν....Έχει παρατραβήξει αυτή η κοροιδία....
Επιπλέον χρειάζεται να κατασκευαστούν και νέα κτήρια συντήρησης και στέγασης των συρμών, τα υπάρχοντα δεν καλύπτουν τις ανάγκες (εκτός του είναι παμπάλαια).

Νοζόμι λες πολλά σωστά πράγματα, ειδικά για το θέμα της αύξησης των τιμών στα εισητήρια. Αν νομίζουν ότι τα τεράστια χρέη του ΟΣΕ θα μειωθούν με το να αυξήσουν τις τιμές για τα απλά (πανάθλια) τρένα τότε είναι πολύ γελασμένοι.
Παράδειγμα τα απλά τρενάκια Πάτρα-Κιάτο τα οποία είναι μεν πολύ φθηνά αλλά μιλάμε ότι η μπόχα πάει σύννεφο, η παροχή υπηρεσιών είναι ανύπαρκτη , οι στάσεις πολλές και γενικά η τιμή είναι αντάξια των υπηρεσιών που προσφέρει και της ώρας που κάνει.
Αν αυξήσουν την τιμή χωρίς να γίνει κάποια άλλη αναβαθμιση τότε πολύ απλά όπως είπες βαζουν τρικλοποδιά σε κοινωνικές ομάδες που καθαρά λόγω χαμηλού κόστους επέλεγαν αυτη τη μετακίνηση.

Τα δε "ιντερσίτυ" της Πελοποννήσου ας μην κάνω κάποιο σχόλιο...
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η τιμή είναι συγκρίσιμη με των ΚΤΕΛ όταν αν εξαιρέσουμε ένα κυλικείο της κακιάς ώρας και τον κλιματισμό δεν παρέχει κάτι παραπάνω (και κάνει και 1 ώρα παραπάνω).
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

Τη σήραγγα Αιγίου επισκέφθηκαν Στυλιανίδης και Μπεκίρης

άρθρο της Καθημερινής από την επίσκεψη του Στυλιανίδη στο Αίγιο:

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_03/04/2009_273830

Φίλε Pelops, πέραρα πριν 20 μέρες από Ακράτα και Διακοπτό (πήγα Καλάβρυτα) και διαπίστωσα ότι τα έργα στις σύραγγες της Ακράτας και του Διακοπτού προχωρούν. Μάλιστα εάν στρίψεις από εθνική προς Καλάβρυτα θα δεις δεξιά και αριστερα στο φαράγκι τα 2 στόμια και τα μηχανήματα να εργάζονται.


Last edited by vas8 on Fri Apr 03, 2009 5:04 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Απορώ τι πάνε να γιορτάσουνε στο Αίγιο. Μια σήραγγα που θα ολοκληρωθεί το 2010 και για 5 χρόνια θα είναι κάβα για κρασί και γραβιέρες. Πριν το 2015 δεν περνάει από εκεί τρένο. Η φιέστα είναι καθαρά προεκλογική.

Αναφέρω τα προβλήματα πριν το Αίγιο:

Στο Ξυλόκαστρο ΠΡΙΝ το νέο σταθμό υπάρχει ένα τμήμα 1 χλμ με στενή συμπόρευση με τον αυτοκινητόδρομο, οπου τα έργα αναγκαστικά πρέπει να γίνουν μαζί. Για να φτάσει τρένο στο Ξυλόκαστρο εκτός από αυτό το τμήμα υποδομής γραμμής πρέπει να δημοπρατηθεί και κατακυρωθεί η εργολαβία επιδομής και ηλεκτροκίνησης και να γίνουν τα αντίστοιχα έργα μέχρι το Ξυλόκαστρο, αφού μέχρι το Κιάτο σύντομα θα φτάνει ηλεκτροκίνητο τρένο και δεν είναι λογικό να αλλάζεις σε ντήζελ για 10 χλμ.

Προβλήματα στενής συμπόρευσης με τον ΠΑΘΕ υπάρχουν και στο Δερβένι με τη διασταύρωση της γραμμής με την υφιστάμενη ΝΕΟ που παραμένει ως ένας κλάδος του αυτοκινητόδρομου (και όπου μάλλον θα βρεθεί λύση σύντομα) στα Μαυρα Λιθάρια και στην Ακράτα.

Στην Αιγείρα έχει εκδοθεί προσωρινή διαταγή από το ΣτΕ για πάγωμα των εργων. Εκεί είναι πολύ στριμώκ@#α τα πράματα ανάμεσα στα σπίτια.

Και φυσικά στο Διακοπτό έως Ελίκη όπου υπάρχει αυτή η κίνηση για αλλαγή της μελέτης και διέλευση της γραμμής έξω από τους οικισμούς. Στο Διακοπτό όμως υπάρχουν και κάποιοι που υποστηρίζουν να μείνει η γραμμή μέσα (οι επαγγελματίες και καταστηματάρχες). Χαμός. Αν η γραμμή πάει απέξω τότε μπλέκει πάλι με τον ΠΑΘΕ!

Γι' αυτό τα μαύρα μαντάτα...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

ευχαριστουμε mike για την πληροφορηση! Very Happy
το τρενο θα αργησει αλλα θα γινει...και ο δρομος μπορει να επιταχυνθει και ετσι να βοηθησει στα κοινα σημεια...
αισιοδοξια πανω απο όλα!

μήπως ξερεις τιποτα και για τις σηραγγες τρενου της Παναγοπουλας(ακομα πιο δυσκολες απο του Αιγιου..(5,5 χιλ. διδυμη..)?επισημως λενε μεσα στο χρονο θα δημοπρατηθουν... Rolling Eyes Rolling Eyes

ετσι που παει ο δρομος θα φτασει πρωτος τελικα... Rolling Eyes Cool Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

Alkis wrote:
Nozomi wrote:
ΔΕΝ νοείται να υπάρχει υπουργός που να δηλώνει fan ενός Μέσου Σταθερής Τροχιάς έναντι ενός άλλου


Γιατί όχι; Shocked

Αυτό έχει ξανασυζητηθεί και, χωρίς να είμαι ιδιαίτερος φίλος του Σουφλιά, νομίζω ότι αυτή η κριτική είναι υπερβολική και άδικη.

Είναι απόλυτως λογικό ένας πολιτικός ή τεχνοκράτης να έχει ιδέες για ποιο ΜΜΕ είναι προτιμότερο σε κάποια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και σε κάποια περιοχή. Και να πω το κρίμα μου, συμφωνώ με τον Σουφλιά ότι το Μετρό είναι καταλληλότερο για την Αθήνα σε αυτό το στάδιο.

Ιδέες μπορεί να έχει ...
ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ όμως να σαμποτάρει ένα Μέσο (Τραμ) υπέρ κάποιου άλλου (Μετρό).
Ομιλώ φυσικά για το πράσινο κύμα, που ΔΕΝ εξασφαλίζει το ΥΠΕΧΩΔΕ στο Τραμ, κάτι που γίνεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο ...
Και φυσικά, δικαιολογείς τον Σουφλιά γιατί συμφωνείς μ' αυτόν σ' αυτό το θέμα. Φαντάζεσαι όμως να βγει ένας ΥΠΕΧΩΔΕ αύριο (σενάριο επιστ.φαντασίας) που θα πει "απαγορεύω τα ΙΧ στο κέντρο της Αθήνας και προωθώ αποκλειστικά Τραμ και λεωφορεία"! Πως θα αντιδρούσες ?
Δικαιούται ένας υπουργός να είναι υπέρ του ενός ή του άλλου μέσου ? Με τι επιχειρήματα ? Έτσι αυθαίρετα ? Και με ποιό δικαίωμα θα τρυπάς την Αθήνα για έργα Μετρό, όταν για ψίχουλα (συγκριτικά πάντα) έχεις κλειστές γραμμές αλλού ανά την επικράτεια (Τρίπολη, Μεσολόγγι-Αγρίνιο κ.α) ?


mike wrote:

Σήραγγα Καλλιδρόμου: Η διάνοιξη έχει ξεπεράσει τα 3 χλμ από κάθε μέτωπο. Απομένουν περίπου 2800 μ για συνάντηση των μετώπων που εκτιμάται ότι θα γίνει τέλος του 2010 στην καλύτερη περίπτωση ή τέλος του 2011 στη χειρότερη. Ως γνωστόν πρόκειται για τη μεγαλύτερη συγκοινωνιακή σήραγγα της Ελλάδας και μάλλον και των Βαλκανίων. Η διάνοιξή της έχει ιδιαίτερη δυσκολία και δεν πρέπει να συγκρίνεται π.χ. με την οδική των Τεμπών, η οποία μπορεί να έχει και ενδιάμεσα μέτωπα προσβολής από τα πάρκιν της υφιστάμενης Ε.Ο. Λόγω του μεγάλου βάθους δεν υπάρχουν στο Καλλίδρομο εργοταξιακές σήραγγες για την προσβολή ενδιάμεσων μετώπων διάνοιξης (θα μπορούσαν να υπάρχουν αλλά θα είχαν ασύμφορα μεγάλο μήκος). Ένα άλλο πρόβλημα της διάνοιξης είναι το μικρό πλάτος της κάθε σήραγγας (μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για δύο παράλληλες σήραγγες για μονή γραμμή με τελικό καθαρό πλάτος 5-6 μ μόνο) που δεν επιτρέπει μετά την κατασκευή της τελικής επένδυσης τη διαστάυρωση δυο φορτηγών (πριν την τελική επένδυση πάχους 1μ το πλάτος είναι επαρκές).

Mike, ωραίες οι δικαιολογίες για τις απίστευτες παλινωδίες στην διάνοιξη της σήραγγας Καλλιδρόμου, αλλά με το συμπάθειο, νομίζεις ότι απευθύνεσαι σε ιθαγενείς ?
Από πότε κατασκευάζεται η σήραγγα Καλλιδρόμου ?
Γνωρίζεις ότι στο αντίστοιχο διάστημα, οι Ιταλο-Ελβετοί θα έχουν φτάσει στην ολόκληρωση του Gotthard Base Tunnel, συνολικού μήκους ...57 χιλιομέτρων ?
Να μην ανατρέξω στην χώρα των θαυμάτων, Ιαπωνία, που αντίστοιχα τούνελ των 10 χιλιομέτρων τα έχουν ψωμοτύρι οι Ιάπωνες ...
Φυσικά δεν μπορείς να περιμένεις και πολλά όταν την πρώτη εργολαβία του Καλλίδρομου την είχαν Ιταλοί + Σαραντόπουλος.
Απ' αυτό το σημείο όμως, μέχρι το σημείο να δικαιολογούμε τους πειραματισμούς της ΕΡΓΟΣΕ (που όλοι παραδέχονταν ότι τότε "μάθαινε"...) απέχει πολύ, δεν νομίζεις ?

@Pelops
Εγώ τα έχω γράψει φίλε.
Οι κρατούντες τις τύχες του Σιδηροδρόμου στην χώρα μας, αδυνατούν να συγκρουστούν με τους συνδικαλιστές που διοικούν τον Οργανισμό, και έτσι θα προσπαθήσουν να καλύψουν μέρος του ελλείματός του απ' τους επιβάτες.
Έρχονται εκλογές βλέπεις ...

Για τον Οδοντωτό που ρωτάτε κάποιοι, γίνονται ακόμα δοκιμές απ' τους Ελβετούς. Κάποιοι ομιλούν για παράδοση αρχές Ιουνίου, αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο.
Εδώ να τονίσουμε κάτι άλλο.
Ακόμα και στον Οδοντωτό με τις "τρελές" πληρότητες, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει έλλειμα.
Το γιατί έχει να κάνει με τα δομικά προβλήματα του ΟΣΕ και τον απηρχαιωμένο Κανονισμό Κίνησης, όπως και με το χαμηλό εισητήριο.
Η μοναδική λύση, θα ήταν η δημιουργία ιδιωτικής εταιρείας με την συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που θα αναλάμβανε την εκμετάλλευση της γραμμής, στα πρότυπα των Ελβετών.
Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα.
Αναλυτικότερα για την κατάσταση στον Οδοντωτό, και τις προτάσεις που θα έδιναν νέα πνοή στο ιστορικό δίκτυο, θα αναφερθούμε στο μέλλον.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 9:06 pm    Post subject: Reply with quote

Φωτό απ' την αγαπημένη μας Μαγιόρκα (ν' ανοίξει λίγο το ματάκι μας Razz ) :
http://img241.imageshack.us/img241/8854/img0684bo5.jpg
http://img246.imageshack.us/img246/2380/copiadeimg0693jo7.jpg

Προσέξτε εδώ την Σηματοδότηση:
http://img212.imageshack.us/img212/517/img0361bc6.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/5416/img0599od8.jpg

Ο πανέμορφος συρμός που πηγαίνει Σολέρ:
http://img527.imageshack.us/img527/5648/img0741ch1.jpg

Το σημείο ανταπόκρισης Μετρό-Λεωφορείων στο υπερσύγχρονο terminal της Πάλμα:

Foto: M. Muelniezuk

Έργα
Η τουριστική γραμμή που οδηγεί στο Σολέρ, ανακαινίζεται !
http://img206.imageshack.us/img206/567/img0855tx6.jpg
http://img528.imageshack.us/img528/4113/img0860wn7.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/8398/img0866dd3.jpg
http://img520.imageshack.us/img520/4932/img0871uy2.jpg

Είναι εμφανείς οι μπετόν στρωτήρες και η ανακαίνιση του έρματος.
Μιλάμε για μια απομονωμένη-ορεινή γραμμή στο νησί της Μαγιόρκα ...

Οι συγκρίσεις με την Ελλάδα, και η απάντηση που έδωσε ο κ.Χατζηδάκης στην Πρωτοβουλία για Σιδηρόδρομο στην Κρήτη είναι αναπόφευκτες, και προκαλούν θλίψη.
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 9:08 pm    Post subject: Reply with quote

Βρήκα το ακόλουθο blog για τον οδοντωτό. Δεν ξέρω αν ενδιαφέρει κανέναν από εσάς:

http://odontotos.blogspot.com/2009/03/blog-post_20.html

Σε γενικές γραμμές λέει ότι μας είπε και ο Nozomi. Ενδιάφεροντα και αυτά που λέει για το site του ΟΣΕ... Rolling Eyes

Και για τους λάτρεις του... facebook Laughing Laughing

http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?sid=683df9c9bcf894174ef32424ff731957&gid=43784204513&ref=search

(Έχει και αρκετά μέλη)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 9:39 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή βλέπω ενδιαφέρον για τον Οδοντωτό, να αναφέρουμε ότι αξιωθήκαμε μετά από...100 χρόνια να κάνουμε ανακαίνιση στην γραμμή, και κοντά 40 για να αγοράσουμε νέους συρμούς !

Υπόψιν ότι οι παλαιές Α/Α Billard είχαν κατασκευασθεί με πρόβλεψη για μετατροπή σε Ηλεκτροκίνητες ...
Το ρεύμα θα το εξασφάλιζε ένα μικρό υδροηλεκτρικό εργοστάσιο που θα κατασκευάζονταν στον Βουραϊκό.

Αυτή η πρόβλεψη (του 1900!), όπως και η επέκταση στο Χιονοδρομικό, ακούγονται σαν ...ανέκδοτο σήμερα με το υπάρχον αντισιδηροδρομικό κλίμα.
Περαστικά μας.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 10:26 pm    Post subject: Reply with quote

Καλα το να μπορούσες να φτάσεις Καλάβρυτα με τρένο θα ταν όνειρο... δεν το συζητάω.
Και θα έδειχνε το δρόμο και σε άλλους... Ski bus kai άηδίες, πας ανεξάρτητος γυρνάς ξεκούραστα... και συνεχίζεις με το τρένο που στο μεταξύ θα χει φτάσει ως εκεί και θα χει ανταπόκριση.

Οκ ξυπνάω τώρα...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Apr 04, 2009 12:43 am    Post subject: Reply with quote

Για το χιονοδρομικό εννοείς ...Γιατί έως τα Καλάβρυτα πηγαίνει ήδη ο Οδοντωτός !

Τα μόλις 4 δρομολόγια την ημέρα γίνονται για να μην υπάρξει και άλλη βάρδια ...

Πάρτε το άλλο "καλό":
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1001388&lngDtrID=244
"Η σήραγγα του Αιγίου έχει μήκος 3.252 μέτρα, είναι διπλής κατεύθυνσης ενός κλάδου και έχει σχεδιαστεί για ταχύτητες τρένων 200 χιλιομέτρων την ώρα."
Η γραμμή εκεί είναι για 160 kmph...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Apr 04, 2009 9:40 am    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:

Οι κρατούντες τις τύχες του Σιδηροδρόμου στην χώρα μας, αδυνατούν να συγκρουστούν με τους συνδικαλιστές που διοικούν τον Οργανισμό, και έτσι θα προσπαθήσουν να καλύψουν μέρος του ελλείματός του απ' τους επιβάτες.

Μια απορία φίλε Nozomi. Ενώ η κυβέρνηση σύρεται ελέω...Βρυξελλών σε σύγκρουση με όλη την Ελληνική κοινωνία, θα διστάσει να τα βάλει με τη δράκα του ΟΣΕ? Πώς το εξηγείς αυτό? Είχα γράψει και παλιότερα να περιμένουμε λίγο.
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Sat Apr 04, 2009 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Με αφορμή τις φωτογραφίες του Nozomi, διάβασα μερικά πράγματα για την Μαγιόρκα....και ομολογώ πω έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό...Είναι σε έκταση το μισό της Κρήτης και έχει αυτοκινητόδρομους προς όλες τις πόλεις με διαχωριστικά κλπ κλπ, έχει πληθυσμό περίπου ίδιο με της Κρήτης και έχει τρένο, τραμ, μετρό, αεροδρόμιο που το 2008 πέρασαν 23 εκ. επιβάτες!!! και πολλά άλλα..

Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους εδώ μέσα πάντως εγώ δεν ήξερα ότι έχει τόσο τρελή ανάπτυξη...Έχω πάθει ένα μικρό πολιτισμικό σοκ μπορώ να πω...!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Apr 04, 2009 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Μια απορία φίλε Nozomi. Ενώ η κυβέρνηση σύρεται ελέω...Βρυξελλών σε σύγκρουση με όλη την Ελληνική κοινωνία, θα διστάσει να τα βάλει με τη δράκα του ΟΣΕ? Πώς το εξηγείς αυτό? Είχα γράψει και παλιότερα να περιμένουμε λίγο.


σωστοος...όταν τα ρισκα για τη χωρα και την κυβερνηση ειναι μεγαλυτερα απο τους συνδικαλιστες όλα μπορουν να γινουν Cool Cool Wink


ειδα τωρα στη ΝΕΤ τη σηραγγα Αιγιου...πολυ εντυπωσιακη απο κοντα και απο μεσα... Cool Cool

φαινεται πολυ μεγαλη... Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 1:05 am    Post subject: Reply with quote

Heavy Snow !

Δείτε cab view από έντονη χιονόπτωση στην γραμμή Βελιγράδι-Νις τον περασμένο Φλεβάρη ...

Η γραμμή έχει καλυφθεί τελείως απ' το χιόνι σε πολλά σημεία !

http://www.youtube.com/watch?v=-apjUEmPEO8&feature=player_embedded
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 5:17 pm    Post subject: Reply with quote

Draminos, εκεί που σχολιάσες (Κρήτη) είμασταν χονδροειδώς off topic ...
Στο σωστό τόπικ πλέον, πάμε:
Draminos wrote:

1. στις εργάσιμες Θέσεις, υπάρχουνε αρκετές δήλωσις μεγάλων και σημαντικών ευρωπαίων Πολιτικών η οποιες αναφέρουν: όλα για την οικολογία μέχρι το σημείο που αγγίζουν μεγάλο ποσοστό εργασιμων θέσεων. Η Αυτοκινητοβιομηχανία απασχολεί στην E.E. άμεσα πάνω από 20.000.000 Ανθρώπους, In Fact, στην Γερμανία είναι με 4.500.000 Απασχολούμενος ο μεγαλύτερος τομέας εργασίας πριν την Χημική Βιομηχανία.

Και αυτό τι σημαίνει ?
Γνωρίζεις π.χ ότι η ανυπαρξία ορίων ταχύτητας στις autobahn έχει δεχθεί πολλές κριτικές, καθότι "κραυγάζει" ότι ισχύει για για την προστασία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και των πωλήσεων ΙΧ μεγάλου κυβισμού ?
Με αυτή την λογική δεν θα έπρεπε να επενδύσουμε στην Δημόσια Συγκοινωνία, γιατί τα εισητήρια των αστικών δεν είναι οικονομικώς αποδοτικά. Ξέρεις που θα μας οδηγούσε αυτό ?
Δεν λέω πως είναι παράλογο να γίνεται προσπάθεια να διασωθεί η αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά στην χώρα μας έγιναν εγκλήματα επί Καραμανλή (του πρεσβύτερου) στην προσπάθεια προώθησης του Ι.Χ, των πετρελαιοειδών, ανταλλακτικών και συναφών ειδών.
Όλοι θυμόμαστε την μεθόδευση κατάργησης του άριστου τροχιοδρομικού δικτύου της Αθήνας προκειμένου να προωθηθεί η ιδιωτική αυτοκίνηση στην Αθήνα ...
Γνωρίζετε ότι στις ΗΠΑ καταδικάστηκε η εταιρεία που αγόρασε και κατάργησε τα δίκτυα τραμ στις αμερικανικές μεγαλοπούλολεις ?
Ομιλούμε για την περίφημη "Δίκη των Τραμ" (1949), στην οποία η εταιρεία National City Lines(General Motors) δικάστηκε και καταδικάστηκε για τις αήθεις πρακτικές της (εξαγορά των εταιρείων Τραμ και κατόπιν αντικατάστασή τους με λεωφορεία).
Επομένως φίλε Draminos, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, και η προσπάθεια πώλησης αυτοκινήτων μπορεί να οδηγήσει σε εγκλήματα κατά του περιβάλλοντος, τα οποία ενεργοποιούν την κοινωνία των πολιτών και προκαλούν αντιδράσεις ακόμα και στην γεννέτειρα της αυτοκίνησης, τις ΗΠΑ.

Draminos wrote:

2. στο θέμα τις άνεσις θα μπορούσαμε να συζητάμε με τις Ώρες, είναι προσωπική αίσθηση πως το νοιώθει ο κάθε ένας τι σημαίνει, θα μπορούσε κάποιος να έλεγε ότι με το τρένο πρέπει να αλλάζω MMM για να φτάσω στον προορισμό μου, αντίθετος με το αυτοκίνητο μπαίνω και μέσα στην Αυλή του σπιτιού η παρκερνο μπροστά στο Σπίτι η οπουδήποτε!

Αυτή η ελευθερία περιορίζεται εκ των πραγμάτων, όταν είσαι ακινητοποιημένος μέσα στο ΙΧ του, όπως π.χ θα συμβεί το Πάσχα στις εισόδους-εξόδους της πρωτεύουσας.
Εκεί ένας σύγχρονος Σιδηρόδρομος (και όχι ο κακόμοιρος ΟΣΕ), θα σε περάσει σαν σταματημένο και ο επιβάτης θα πίνει τον καφέ του στο μπαρ της αμαξοστοιχίας (περνώντας την ώρα του στο laptop του), όταν εσύ θα βλαστημάς την ώρα και την στιγμή που αποφάσισες να εκδράμεις συν γυναιξί και τέκνοις στο χωριό, γιατί την ίδια σκέψη με σένα έκαναν κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες σου ...

Draminos wrote:

Το παράδοξο είναι ότι τα τελευταία χρονια στην Γερμανία παραμένουν μονο η διαδρομές που είναι κερδοφόρες και παραιτήθηκαν πάνω από 3000km Σιδηροδρομου, και αυτό σε μια χωρα που στον μέσο ορος έχει την πληθυσμιακή πυκνότητα τον 300 Ανθρώπων ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο.

https://www.spiegel.de/wirtschaft/0,1518,510421,00.html

Ο γερμανός Υπουργός Μεταφορών έβγαλε Κριτήρια τα οποια αφορούν, το ποτε να επιτρέπεται να λειτουργεί ένας Σταθμός, σύμφωνα με αυτά τα Κριτήρια στο κρατίδιο Sachsen Anhalt θα κατεργιθουν πάνω από 53% τον υπαρχόντων Σιδηροδρομικών Σταθμών.

Το αντίθετο: ποτε δεν έχω ακούσει να καταργηθεί ένας δρόμος λόγο μικρής κυκλοφορίας Αυτοκινήτων.

Άρα, φιλε Nozomi, μην νομίζεις, και η Γερμανία είναι σύμφωνα με την άποψη σου Τριτοκοσμική.
Προσωπική μου άποψη, το θεωρώ κρίμα και αντιοικολογικό αλλα αυτά είναι τα δεδομένα.

Κάποιες παρατηρήσεις:
- δεν κατέχω την γερμανική, αλλά από τον μεταφραστή του Google διάβασα στο άρθρο, ότι τα κρατίδια ΕΞΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ μπροστά στην προοπτική κατάργησης περιφερειακών γραμμών.
Άρα μπορεί να καταργήθησαν 3,000 km γραμμών, αλλά ΟΧΙ χωρίς αντιδράσεις απ' τις τοπικές κοινωνίες ...

- υπάρχει ένα ζήτημα ανάγνωσης των αριθμών.
Μας αναφέρεις π.χ ότι στην Γερμανία καταργήθησαν 3,000km γραμμών.
Δεν μας λες όμως, ότι η Γερμανία έχει 41,315km γραμμών με 19,857 ηλεκτροκινούμενα.
Η Ελλάδα αντίστοιχα έχει 2500 km γραμμών, εκ των οποίων μόλις 200 (χονδροειδώς) έχουν καλώδιο ...
Η Γερμανία έχει την τριπλάσια έκταση απ' την Ελλάδα, και οκταπλάσιο πληθυσμό.
Αν κάνεις τις κατάλληλες αναγωγές προκύπτει, ότι θα έπρεπε να έχουμε τουλάχιστον διπλάσιο δίκτυο, όπως συμβαίνει με γειτονικές χώρες (Σερβία-Βουλγαρία), απ' τις οποίες θεωρούμε ότι υπερέχουμε.
Έτσι λοιπόν καλώς αναφέρεις τα χιλιόμετρα καταργημένων γραμμών της Γερμανίας, αλλά ακόμα καλύτερα να αναφέρεις και την συνολική σιδηροδρομική κατάσταση εκεί.

Στην περίπτωση μας, πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω ΠΟΥ μας "παίρνει" να καταργήσουμε γραμμές, όταν έχουμε τόσο αραιό δίκτυο. Αντίθετα θα έπρεπε να στρώσουμε γραμμές σε περιοχές που τώρα δεν καλύπτονται (Δ.Ελλάδα-Κρήτη).

Αυτά τα ολίγα.
Σε κάποια φάση θα μιλήσουμε και για τα εξωτερικά κόστη των οδικών μεταφορών (που δεν αναφέρεις), τα οποία η Ε.Ε μας επιβάλλει να υπολογίζουμε ...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 7:38 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Nozomiχρησιμοποίησε τις μαγικές λέξεις "εξωτερικά κόστη"...
Αν και θα κάνουμε χρόνια να τα κάνουμε "εσωτερικά" το σίγουρο είναι ότι όταν αυτό συμβεί θα διαπιστώσουμε ότι η ανάπτυξη σιδηροδρόμου είναι τελικά ... φτηνή... σε σχέση με όποιο άλλο μέσο.

Όταν αυτό γίνει βέβαια μιλάμε για ένα κόστος βενζίνης το οποίο θα είναι πολύ μεγαλύτερο απο το ιστορικό ψηλό του τελευταίου χρόνου. Για το που θα φτάσει ακριβώς, αυτό είναι θέμα υπο ασυμφωνία προς το παρόν.
Arrow Nozomi χάρηκα για την αναφορά σου!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 9:42 pm    Post subject: Reply with quote

@ Nozomi
Με όλη την συμπάθεια, οικολόγος και οργανωμένος στην Greenpeace από τα 16 μου, αλλα να αντιστραφούν όλα εναντίον τις ατομικής κίνησης?

Να συμφωνήσουμε ότι τα Αυτοκίνητα πρέπει να γίνουν ποιο Οικολογικά? Ναι, σύμφωνο απόλυτος

Να Προωθήσουμε το Τρένο έναντι του Αυτοκινητου? Όχι, η εξέλιξης έγιναν όχι μονο με την πίεση τις αυτοκινιτοβιομαχανιας, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!
Όταν υπήρχαν Τρένα με μεγάλες εταιρίες στην πλάτη τους ούτε καν γνωρίζαμε τι είναι η Άσφαλτος.

Η Εξέλιξης γίνανε με τα ενδιαφέροντα ελευθερων κοινωνιών.
Ούτε εγώ αλλα ούτε εσύ, δεν έχουμε το δικαίωμα επειδή θεωρούμε κάτι σωστό να το επιβάλουμε!

Η Σιδηροδρομικές γραμμές τις Deutsche Bahn είναι μόλις 21784km (το 2007) , γιατί αναφέρεις 41000km ?
Μαζί με τα Αστικά δίκτυα (Λεγόμενα S-Bahn /Stadt-Bahn) είναι 33896km (το 2007).
5718 Στάθμη η 1678 χωρίς τα S-Bahn.

Και κάτι ενδιαφέρον, η σιδηρόδρομοι (όλον τον Ειδών) καλύπτουν το 22% τις επιβατικής μετακίνησης.

Ο Σιδηρόδρομος είναι καλός αλλα μονο σαν συνοδευτικό μέσο στον Αυτοκινητόδρομο.

Και θα σε παρακαλέσω μην αναφέρεις την Ιαπωνία, σαν Σαρδέλα με έσπρωχνε με τον Αγκώνα του ο Υπάλληλος για να με χώσει μέσα στο Τρένο από Narrita για Tokyo, και μετάνιωσα που ήθελα να δω την Αδερφή Πολύ τις Κολωνίας το Kyoto. Ρε αν δεν είναι εξοργισμένοι η Ιάπωνες με τα MMM τους, άθλιες συνθήκες
Σαν τους αρουραίους μετακινούνται και όχι με το Laptop όπως το γραφής.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 11:47 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Και κάτι ενδιαφέρον, η σιδηρόδρομοι (όλον τον Ειδών) καλύπτουν το 22% τις επιβατικής μετακίνησης.

Ο Σιδηρόδρομος είναι καλός αλλα μονο σαν συνοδευτικό μέσο στον Αυτοκινητόδρομο.

Και θα σε παρακαλέσω μην αναφέρεις την Ιαπωνία, σαν Σαρδέλα με έσπρωχνε με τον Αγκώνα του ο Υπάλληλος για να με χώσει μέσα στο Τρένο από Narrita για Tokyo, και μετάνιωσα που ήθελα να δω την Αδερφή Πολύ τις Κολωνίας το Kyoto. Ρε αν δεν είναι εξοργισμένοι η Ιάπωνες με τα MMM τους, άθλιες συνθήκες
Σαν τους αρουραίους μετακινούνται και όχι με το Laptop όπως το γραφής.

μπραβο!να ακουγεται και η άλλη αποψη...το τρενο σε όλη τν ευρωπη ειναι μικρη μειοψηφεια συγκριτικα με το αυτοκινητο..σε πληιθος επιβατων..σε εμπορευματα με την καταλληλη οργανωση υπερισχυει πρισσοτερο λογω χαμηλης τιμης και μαζικοτητας...
καθε μεσο εχει το ρολο του και ό συνδυασμος ειναι το καλυτερο...
και όσο για την Ιαπωνια,οντως εχουν προβλημα υπερπληθυσμου...
εβλεπα κατι απιστευτα βιντεο με τα τρενα σαρδελοκουτα...μακαρι να μην καταντησουμε ποτε ετσι..
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 12:33 am    Post subject: Reply with quote

Από Μεταφορά

Draminos wrote:
Nozomi wrote:
Δεν ξέρει από που ν' αρχίσει και που να τελειώσει κανείς.
Ασφάλεια, άνεση, ταχύτητα, σεβασμός στο περιβάλλον, στους περισσότερους τομείς το τραίνο υπερέχει συντριπτικά ...

Υ.Γ
Φανταστείτε να κάνετε το ταξίδι Χανιά-Άγιος Νικόλαος σε ένα private compartment, διασχίζοντας την βόρεια παραλιακή γραμμή με θέα στο Κρητικό Πέλαγος ...


Έχεις δίκιο Nozomi, αλλα να σου πω που τελειώνει,

1. στις εργάσιμες Θέσεις, υπάρχουνε αρκετές δήλωσις μεγάλων και σημαντικών ευρωπαίων Πολιτικών η οποιες αναφέρουν: όλα για την οικολογία μέχρι το σημείο που αγγίζουν μεγάλο ποσοστό εργασιμων θέσεων. Η Αυτοκινητοβιομηχανία απασχολεί στην E.E. άμεσα πάνω από 20.000.000 Ανθρώπους, In Fact, στην Γερμανία είναι με 4.500.000 Απασχολούμενος ο μεγαλύτερος τομέας εργασίας πριν την Χημική Βιομηχανία.
2. στο θέμα τις άνεσις θα μπορούσαμε να συζητάμε με τις Ώρες, είναι προσωπική αίσθηση πως το νοιώθει ο κάθε ένας τι σημαίνει, θα μπορούσε κάποιος να έλεγε ότι με το τρένο πρέπει να αλλάζω MMM για να φτάσω στον προορισμό μου, αντίθετος με το αυτοκίνητο μπαίνω και μέσα στην Αυλή του σπιτιού η παρκερνο μπροστά στο Σπίτι η οπουδήποτε!

Από Οικολογική άποψη μην το συζητάμε, όλη το γνωρίζουν, ακόμη και εργαζομενη τις Ferrari !

Το παράδοξο είναι ότι τα τελευταία χρονια στην Γερμανία παραμένουν μονο η διαδρομές που είναι κερδοφόρες και παραιτήθηκαν πάνω από 3000km Σιδηροδρομου, και αυτό σε μια χωρα που στον μέσο ορος έχει την πληθυσμιακή πυκνότητα τον 300 Ανθρώπων ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο.

https://www.spiegel.de/wirtschaft/0,1518,510421,00.html

Ο γερμανός Υπουργός Μεταφορών έβγαλε Κριτήρια τα οποια αφορούν, το ποτε να επιτρέπεται να λειτουργεί ένας Σταθμός, σύμφωνα με αυτά τα Κριτήρια στο κρατίδιο Sachsen Anhalt θα κατεργιθουν πάνω από 53% τον υπαρχόντων Σιδηροδρομικών Σταθμών.

Το αντίθετο: ποτε δεν έχω ακούσει να καταργηθεί ένας δρόμος λόγο μικρής κυκλοφορίας Αυτοκινήτων.

Άρα, φιλε Nozomi, μην νομίζεις, και η Γερμανία είναι σύμφωνα με την άποψη σου Τριτοκοσμική.
Προσωπική μου άποψη, το θεωρώ κρίμα και αντιοικολογικό αλλα αυτά είναι τα δεδομένα.

** Το ότι αφορά το TGV,
από Κολωνία φεύγει περίπου ανά Ώρα το Thalys (TGV PBK-C) για Λονδίνο και ανά Ώρα επίσης για Παρίσι, χωρητικότητα 1200 Επιβάτες (διπλός συρμός με ίδιες απόδοσης, και το ποιο ασφαλές τραίνο του πλανήτη (τουλάχιστον αυτό ανφέρουν η στατιστικές)
http://www.thalys.com/de/de/freizeitreisen-und-angebote/zeitlich-begrenzte-angebote/fruehlingsangebot-2009?newDestination=fr&xtor=SEC-696
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Next
Page 17 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr